HCL.HR

Call of Duty: Vanguard u prvom traileru pokazao nam je svoja ratišta

Zoran Žalac 17.08.2021.   •   45 komentara


Dočekali smo puni teaser trailer za Call of Duty Vanguard koji ne traje pet sekundi nego kroz različita ratišta prikazuje članove tima Vanguard.

Premijerno otkrivanje nove igre Call of Duty: Vanguard zakazano je za četvrtak, 19. 8. u 19:30 i dogodit će se unutar Call of Duty: Warzonea kroz event zvan Battle of Verdansk. Prije nego događaj počne bit će aktiviran dupli XP za sve – uključujući i oružja te Battle Pass.

Uz ovu službenu najavu dobili smo i službeni teaser koji je duži od pet sekundi. U njemu vidimo različite lokacije, tj. ratišta koja ćemo posjetiti u Vanguardu, a na njima se prikazuju i lica članova posebne postrojbe Vanguard. Radi se tu o četveročlanom timu kojega vidimo na promotivnoj slici, a najava nam kaže da ćemo svjedočiti njihovom usponu.

Komentari (45)

  • Darcoolio

    17.08.2021 - 09:50

    Crnac i žena u prvom planu.
    Jezivi su sa ovim ljublenjem guzice svima.
    Verovatno je do mene, nisam jaza ove nove vednosti koje se aktivno promovišu u US i UK.

    • mamojebac

      @Darcoolio, 17.08.2021 - 10:36

      Slazem se s tvojim razmisljanjem, ali mislim da nisi u pravu.
      Bilo je i crnaca i žena sa puškama, samo ne na ovakvom okupu haha
      No, CoD je najobicnija fikcija. Stavi u igru sto mislis da ce proci i biti prodavano.
      Npr meni vise smetaju roze puske i tako te drke.. kako god, samo da bude zabavno
      Realizam neka prepuste nekim drugim igrama.

    • mamojebac

      @mamojebac, 17.08.2021 - 10:38

      Ispravak: napravio bi prepravak komentara haha
      u pravu si i da guraju sve ABECEDNE lobije

    • Darcoolio

      @mamojebac, 17.08.2021 - 10:42

      Nigde nisam rekao da nije bilo crnca i žena.
      Ja još uvek igram COD2, tako da ne tražim realnost, ali ovde je i više nego očigledno uvlačenje u guzicu.

    • Wolfensteiner

      @Darcoolio, 17.08.2021 - 11:42

      Ajde bar nisu proteze u prvom planu kao u Bf V-agina, napredujemo hahahha, ali ruku na srce, vise bi htio da propadnu zbog ovog sjw smeca nego ista jer su dvolicni na n-tu potenciju, pogotovo sa nedavnim skandalom…ma ustvari tako im i treba, neka ih tuze kada su gamad najobicnija, zao mi je samo ljudi sto puse te sjw fore…

    • SanKa

      @Wolfensteiner, 17.08.2021 - 11:46

      e to mi je najgore od svega….sebe deklairaju kao ljubitelja i inkluzivista svih grupa, a onda imaju zlostavljanje zena u vlastitim redovima. ma daj krepajte

    • Wolfensteiner

      @SanKa, 17.08.2021 - 11:50

      Mene to nije ni najmanje sokiralo, kao inkluzivni smo a onda pijan dolazis na posao i pipas zene i jos se hvalis time…gadljivo…slican je slucaj bio i sa ubisoftom, ako pratis six siege scenu onda vjer znas za Rogue9 i njrgov slucaj…bolesno drustvo sve u svemu…

    • doctorsparta

      @SanKa, 17.08.2021 - 13:25

      Postoji tužba od strane žena, ne i presuda u njihovu korist. Svaka čast ženama. Ali nisu ni one svetice. Jednostavno se žele ogrebat za dodatne novce preko tužbi za dodatne novce. Zamisli potraživanje njihove tužbe je – novac i napredovanje koje im je kakti uskraćeno jer su žene. Recimo zašto ne javna isprika? Nije Actionvision sunce, ali nisu ni one.

    • Gastarbajter

      @Darcoolio, 17.08.2021 - 17:08

      dobro je samo da ta zena medju nogama nema nesto drugo haha. al ne bi me cudilo

  • SanKa

    17.08.2021 - 09:54

    trailer je ko i slika, smeće neviđeno..izmišljene uloge samo zato da bi bili woke. nisam rasist ni šovinist, samo želim da se povijesni realizam poštuje…ovo je baš shoveanje niz grlo…jedite govna

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 17.08.2021 - 10:20

      Povijesni realizam je i to da je povijest puna nezapamćenih junaštava i to je prilika za priče koje nisu stereotipne. A ti povijesni realizam očekuješ u igri koja se spaja s Warzoneom u kojemu povijesni sukobi idu unatrag? 😀 Call of Duty je u ovom trenutku povijesna fikcija koliko i Assassin’s Creed ili Metal Gear 3. Mislim, u Cold Waru imaš scenarij gdje Ameri izgube hladni rat. Kakav mrtvi povijesni realizam? Nije me u MGS 3 smetala fikcija o posebnoj jedinici koju predvodi žena, i koja je potajno okončala WW2. Ne vidim zašto bi ikoga to trebalo smetati u jednako fiktivnoj igri.

    • microlightgames

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 10:46

      Kao sto kaze senka, definitivno shoveanje niz grlo woke i sjw sranja. I nije bas za usporedbu, koliko god bila fikcija, CoD nije bio daleko od istine, samo su scenariji izmisljeni. Znaci sljedece sta mogu ocekivat je da ameriku u ww1 vodi zenska s plavom plavom kosom i obrijana na jednoj strani i slusa arianu grande? Ne pricaj nebuloze, očito shoveanje woke i propagande gdje je activision naprednja moderna i all inclusive firma. Ukratko, bullshit.

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 10:57

      Pa nije da se nisu koliko toliko držali realnosti.
      Nisam video da su se u nekom WWII naslovu borili Japanci protiv Bugara u Francuskoj, već protiv Nemaca.
      a Warzone ne igram pa ne znam te detalje.

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 17.08.2021 - 11:06

      Isto kao što to nisi vidio ni ovjde?

    • Hadvar

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 11:20

      Zato jer se zna razlog zasto to rade. Isto kako se znao razlog zasto su napravili slicno u bf5. Isto kak se zna zasto se isto to radi u witcher seriji na primjer. Obicni virtue signaling.

    • Cipelcug

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 11:41

      Ne mogu pričati u ime SanKa, no mislim da se SJW pokret sam jede. Sad taman i da želiš izdati film/igru/nešto deseto gdje su manjine (bile one seksualne/nacionalne/nešto deseto) to teško možeš izvesti. Osobno, zanimaju me priče crnih vojnika i žena na ratištima, ali realno, sumnjam da Activision to ima u planu. Isto vrijedi i za ostale izdavače – ne znaš rade li takve priče zbog politike ili zato što stvarno žele donijeti publici neku novu dimenziju likova koji nisu toliko zastupljeni, a to ne znaš zato što je toliko tokenizma i upotpunjavanja kvota da dovodi do frustracija. Velim, zanimaju me priče gej, trans, crnaca, žutih, zelenih ma svejedno, ali rijetko tko će njihove priče prenijeti s dubinom, a mnogo zbog popularne politike. Barem ja tako mislim, možda griješim.

    • Zoran Žalac

      @Cipelcug, 17.08.2021 - 12:02

      Tu se slažem, kvaliteta je drugi par opanaka s time. Ali kao što kažeš – dok ne odigramo ne znamo ima li kreator istinsku želju da dostavi neku novu dimenziju likova ili mu je to naredba od nadređenih da upotpuni kvote. Ne znamo. Zato mi je glupo unaprijed osuđivati pa ispada kao da se vjeruje da sve priče s manjinama automatski moraju biti loše.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 11:44

      MGS 3 ima veze sa povijescu ko i ancient aliens…tamo me uopce ne smeta, i sasvim je fine opcenito…al posto sam ww 2 entuzijast, ovakve stvari me smetaju…znam da je bilo crnih odreda u sastavu americke vojske, francuske, i da je postojao squad ruskih snajperistica, ali to je bilo zaista minorno…i nek ukljuce to, nema problema, ali vec vidim da ce to bit 70% igre radi danasnjih woke standarda. slazem se da je COD otisao na kvasinu, zato je COD 1 i COD 2 bio svetinja. Tamo si imao nacisticke zastave sto je i danas OMG blasfemija objaviti, sto je tezi idotizam, ali si imao postovanje povijesnih cinjenica…
      Vanguard nece bit fiktivna igra ako ce imat prave kampanje

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 17.08.2021 - 11:57

      MGS3 je oda jednoj eri više nego bilo koja druga igra, iz perspektiva o kojima većina drugih igara može samo sanjati. Svakoj pravoj kampanji možeš dati fiktivan spin. I taj fiktivan spin može biti zabavan ako se dobro napravi, ala Inglorious Basterds u slučaju WW2.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 15:18

      istina, kada to sluzi pricanju nekakve price tipa Inglorious Basterds od Tarantina. U CoD je to stavljeno samo da se zadovolje određeni lobiji te da se activision “isprica” sto marginalizira zene

    • doctorsparta

      @SanKa, 17.08.2021 - 14:22

      E baš dobro da si spomenuo Ancient Aliens. Spomenuta serija počinje s činjenicama (koje rijetko tko zanima), onda kreće “What if…”. Koliko bi ljudi gledalo taj “dokumentarac” da se drži striktno činjenica? Kombiniraj činjenice i fikciju, manipuliraj činjenicama, preuveličavaj, bacaj teorije urote i imaš jedan od gledanijih dokumentaraca. Isto je s COD-om. Koliko bi se skinova prodalo za oružja 0! Jer ih tada nije bilo, koliko bi se skinova prodalo za operatere frakcija možda oko 10 ako ćemo bit realni i prilično bi bili za današnje klince dosadni. Ja mislim da to nema veze s SJW zapravo. Žene crnci transvetiti i slično je leglo za šarene skinove di su zapravo pare samo ih se ubaci u WW2 kroz “zaboravljene priče” (koje vjerojatno se nikad nisu ni dogodile recimo kao u BFV kampanji ili su značajno izmijenjene da budu platforma za reklamu skinova – odnosno “socijalne uključivosti”). Pa će COD putevima Ancient Alinesa, krećem s činjenicama a onda idem di si se mogu prodat skinovi, a to znači brdo prividnog SJW.a koji je tu samo paravan za široki skin shop.

  • goran022

    17.08.2021 - 10:15

    Sve ok, samo kinez i indijac jos fale 🤔

  • goran022

    17.08.2021 - 10:20

    I dijete koje vozi tenk i lezbe koje su nesretnim slucajem zavrsile na ratnom polju koje spasava feminizirani latinoamerikanac. Onda su zastupili sve skupine i nitko se nece bunit 😏

  • RickBarry

    17.08.2021 - 10:24

    Hihihihih samo da uzmen kokice za komentare na sjw shitfest

  • Deadshot

    17.08.2021 - 11:00

    Dajte nam infinite warfare 2

    • Darcoolio

      @Deadshot, 17.08.2021 - 13:31

      neka hvala

  • ANGMAR

    17.08.2021 - 11:53

    Danas ni jedna igra, film, serija ne može proć , a da u njoj nije crnac, kinez, neki peder ili lezba i barem 1 joint…

    • kebbab

      @ANGMAR, 17.08.2021 - 12:16

      Zato što je tako i u realnosti. Idi recimo u Njemačku, tamo imaš i crnce i azijate i pedera a i lezbijki. Niso to nikakave agende samo morate razumit da igre napreduju. Nije to više COD 1,2 ili 3 da su svi švabi isti.

    • vragec25cro

      @kebbab, 17.08.2021 - 14:41

      Istina,ali ako igra o WW 2 onda su švabi švabi i s naci zastavama.

  • dvuk

    17.08.2021 - 12:22

    Kako je krenulo za koju godinu, Hitlerova desna ruka će bit Josephina Goebbels koja je ujedno crnkinja i židov… Svi znamo da je Cod fikcija, Al djeca i iz toga uče, cancel culture pokret još kad turne svoje pipke, pa to će bit strašno za gledat

    • Zoran Žalac

      @dvuk, 17.08.2021 - 12:47

      Ako ti dijete igra igru za predviđenu dob od 18 godina i na više onda je vjerojatno najmanji problem ako pomisli da je Hitlerov pomoćnik bio žena ili crnac. Veći je problem što mu je roditelj uopće dopustio da igra igru koja nije primjerena za njegov uzrast.

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 13:32

      Hvala bogu pa smo mi igrali isključivo igre za naš uzrast.

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 17.08.2021 - 14:03

      Da, i igrali smo igre da se zabavimo, ne da iz njih učimo povijest. Niti je itko od roditelja ikad rekao samo ti igraj te igre, da naučiš sve o povijesti, školu zanemari. Svatko svome djetetu ima pravo dopuštati ili ne dopuštati igranje kakvih god igara želi, ali ne možeš imati oboje: kukati kako igre uče iskrivljenu povijest i plasirati ih djetetu prije dobi u kojoj bi naučilo ono što smatraš ispravnom povješću.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 15:21

      pa iskreno COD 1 je bio edukativnog karaktera. Tko je znao za napad na Carentan i Brecourt Manor prije COD 1 ? tek je naknadno izasao Band of Brothers, realno tonu toga sam naucio iz te igre koja mi je samo povecala zanimanje pa sam o istome citao u enciklopedijama, na wikipedije ,citao razne knjige ,gledao dokumentarce….

    • Terox

      @SanKa, 17.08.2021 - 18:19

      Plus jedinica i dvojka imaju super atmosfere koje su dodatno docarale to razdoblje povijesti.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 17.08.2021 - 15:20

      joj pliz, i ti i ja smo igrali NECENZURIRANI COD 1 sa 13, 14, 15 godina i ispali smo normalni. Ako neko dijete takva igra moze sjebati, to dijete je labilno from the start

    • dvuk

      @Zoran Žalac, 14.09.2021 - 21:04

      Ma to je drugi par opanaka, ali čemu raditi igru baziranu na stvarne događaje iz povijesti, i to NAJVEĆE događaje/tragedije, i izmotavati istinu toliko da je komično, ja ko lik koje je igrao cod1 dok je bio nova igra, smatram da je ovo lakrdija. I amen, nemoš me od toga odvojiti. I ne Bojane, mi sigurno nismo igrali igre +18 sa svojih 15 godina?

  • Vujo777

    17.08.2021 - 16:08

    Mislim da će igra biti brutalna, uvijek su cod kampanje bile na nivou

  • PicardMT

    17.08.2021 - 16:27

    Odličan trailer; vrlo maštovito, umjetnički i kvalitetno a poster šećer na kraju ove najave i potvrde da serijal ide u sjajnom i razumnom smjeru.

    • PicardMT

      @PicardMT, 17.08.2021 - 16:50

      Koji kmečavac i provokator, svaka čast na dosljednosti i brzini reakcije. 🙂

    • RickBarry

      @PicardMT, 17.08.2021 - 17:51

      Sorry, ne vezano za ovo, ali CoD i razum nikako ne idu u istu rečenicu haha

    • PicardMT

      @RickBarry, 17.08.2021 - 18:46

      COD 1,2,4,5 i prvi Black Ops meni su odlične igre koje su me i u sp-u i mp-u strašno zabavile, nastavci nakon njih nažalost premda sam ih većinu odigrao nisu ostavili dobar dojam i pamtljivo iskustvo. Razumnost sam spomenuo imajući u vidu dva aspekta zbog kojih sam probuđenog optimizma da bi ovo mogla biti dobra COD igra: prvi je povratak u omiljeni mi WW2 period i uživanje u tamanjenju nacističkog ološa premda ovaj put ne i s omiljenom mi Crvenom Armijom (odnosno vojnikom ili vojnikinjom Armije-Ljudmila Pavličenko apsolutno zaslužuje i cijelu igru samo o sebi) koja je i najzaslužnija za uništenje Trećeg Reicha. Drugi aspekt je da je vrlo razumno da igra bude moderna, hrabra u inovaciji i promjeni i uključiva i da je produkt raznolikog tima koji radi na njoj i stoga je sasvim razumno da kao proizvod tog tima i za publiku civilizacijskog kruga iz kojega potječe i sam tim, igra ima šarolikiju postavu glavnih likova čije priče želi ispričati a s kojima se onda i šarolika igračka konzumeristička publika može lakše identificirati. Tu se nikome ništa ne gura ili propagira, i kao i sa sličnim primjerima iz drugih medija samo je lakmus papir za detektiranje koliko kao društvo još moramo raditi da do kraja istrijebimo mržnju i predrasude, rasizam, mizoginiju, homofobiju, kmečalačko-autoprivilegiziranje samo svoje rase, spola, orjentacije kao boljih, vrjednijih i zaslužnijih i ostale boleštine zadrtih gubitnika koji nigdje i ni u kojem kontekstu pa ni fiktivnom ne podnose nikog drugačijeg.

    • RickBarry

      @PicardMT, 17.08.2021 - 19:06

      I meni, općenito jedan od najdražih serijala kojeg su upropastili (po meni, zato i govorim ovo za razum). Ovo za ww2 ne znam, tržište je ionako puno takvih shootera i od svih njih mie CoD najslabiji (Hell Let Loose probaj). Svakako bi više volia vidit Vietnam ili neko drugo ratište nakon 45-te sa malo novijim naoružanjem ( a da igra nije govno kao Cold War). Svakako, Vanguard ću odigrat ali mu predviđam flop kao Battlefield V.

  • WerWolf

    17.08.2021 - 17:07

    Jel neko jos igra cod neironicno?

    • Ilija03

      @WerWolf, 17.08.2021 - 17:32

      Ja igram

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?