HCL.HR

Cyberpunk 2077 imao je najuspješnije digitalno lansiranje u povijesti igara, po prodaji i zaradi

Zoran Žalac 25.01.2021.   •   67 komentara   •   Industrija videoigara


Izlazak Cyberpunka 2077 imao je veliki utjecaj na industriju videoigara, posebice na tržište PC igara koje je zabilježilo ogroman rast u zaradi.

Cyberpunk 2077 je priča s dva kraja. Na jednom kraju je debakl manifestiran u srozavanju povjerenja prema CD Projektu zbog lansiranja igre u nesređenom stanju, a na drugom je kraju financijski uspjeh kojim su e postavljeni novi rekordi. Kako izvještava analitička tvrtka SuperData, Cyberpunk 2077 je po izlasku postao najbrže prodavana igra u digitalnom obliku… u povijesti videoigara!

Ukupno je prodano 10,2 milijuna digitalnih primjeraka Cyberpunka 2077 u 12. mjesecu prošle godine, od čega je 80% otišlo na PC verziju igre. Time je Cyberpunk 2077 u istom mjesecu zabilježio najveću zaradu na PC platformi (veću čak od League of Legendsa). Ukupna zarada od PC igara diljem svijeta u 12. je mjesecu porasla za čak 40% upravo zahvaljujući prodaji Cyberpunka 2077.

Znamo kako je prošao Cyberpunk 2077 na konzolama, ali i ondje je u 12. mjesecu igra bila treća po ukupnoj zaradi. Ispred su bili jedino CoD: Black Ops Cold War i NBA 2K21.

E sad, treba naglasiti da SuperDatino izvješće uračunava i digitalne primjerke za koje je naknadno tražen povrat novca, ali kako navode – prema njihovim podacima zahtjevi za povrat novca nisu značajno utjecali na ukupni financijski rezultat Cyberpunka 2077.

Usput rečeno, 12. mjesec nije bio uspješan samo za Cyberpunk 2077. Grand Theft Auto Online zabilježio je tako najveću mjesečnu zaradu otkako GTA Online postoji, zahvaljujući lansiranju ekspanzije Cayo Perico Heist. Fortnite je također zabilježio najveći broj aktivnih igrača unazad 15 mjeseci te ga je u jednom trenutku igralo rekordnih 15,3 milijuna igrača.

Komentari (67)

  • Hadvar

    25.01.2021 - 11:36

    i to bez denuva sto je zanimljivo. Ocito piratstvo nije takav problem kakvog ga velike kompanije predstavljaju

    • XLBanana

      @Hadvar, 25.01.2021 - 12:16

      Pa normalno da nije. Čak bi rekao da je bolje za kompanije da nemaju nikakvu zaštitu jer ko planira da kupi igru on će je kupiti imala ili ne imala zaštitu. Cyberpunk čist primer toga. Kad su manje igre u pitanju, piraterija može da im bude kao promocija. Npr Ja odigram igru piratski i svidi mi se, i onda je ja kupim i preporučim mom prijatelju koji je kupi isto. Razumeš poentu.

    • Zoran Zabac

      @XLBanana, 25.01.2021 - 12:28

      jeee jeee odigraš je pa je kupiš…a ja sam david beckham…bolje rečeno preporučiš magnet link prijatelju da ne mora sam tražit dobar torrent 👍

    • Veblar

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 12:38

      fore su ti ko od srbije more

    • delight353

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 15:08

      Istu stvar i ja radim. Ne znam cemu cudenje. U nedostatku demo verzija vecine igara, try & buy je po meni najbolje rijesenje za izbjegavanje lose kupnje. Moj Steam library od 78 igara, plus Uplay zajedno sa Epicom i Originom, govore u prilog toj praksi. Youtube, recenzije i razni napisi po netu nisu vjerodostojni pokazatelj. Osim toga, mislim da je 2 sata rok za refundaciju ja Steamu, npr., premalo vremena da se igra zaista vidi.

    • Demon90

      @delight353, 25.01.2021 - 16:01

      Znaš da postoji refund. 2 sata ti je dovoljno da znaš jel ti igra paše ili ne. Ne vrijedam niti napadam svatko nek radi što želi samo navodim činjenicu.

    • delight353

      @Demon90, 25.01.2021 - 17:19

      Upravo sam to i napisao; moje misljenje je da je premalo obzirom koliko su igre velike i kompleksne postale.

    • Demon90

      @delight353, 25.01.2021 - 19:07

      A sad za mene je dovoljno da dobijem ideju jel mi paše ili ne. Mislim da nije 2 sata na svim platformama.

    • Idealist

      @Hadvar, 25.01.2021 - 13:03

      I ne samo to – igra je singleplayer

    • fejzer

      @Hadvar, 25.01.2021 - 16:05

      i najviše se prodala na Pc-u

    • Idealist

      @Hadvar, 26.01.2021 - 14:15

      Zapravo, kad malo bolje razmislim, da postoji zaštita tada bi se igra prodala u 20 milijuna primjeraka. Ipak tako kompanije razmišljaju.

  • Okramtaker

    25.01.2021 - 11:46

    I GTA Online zabilježio najveću mjesečnu zaradu? Bome ćemo se onda načekat do GTA 6

  • kebbab

    25.01.2021 - 12:04

    Stvarno mi nije jasno šta ljudi vide u igrama tipa COD, Fortnite, GTA Online…?

    • XLBanana

      @kebbab, 25.01.2021 - 12:14

      A njima nije jasno šta ti vidiš u cyberpunk 2077 ili bilo kojoj SP igri. O ukusima se ne raspravlja.

    • kebbab

      @XLBanana, 25.01.2021 - 13:06

      Kao prvo Cyberpunk 2077 nisam igrao. Šta ja vidim u SP igrama? Kad ubacim recimo 200+ sati u AC Valhallu imam osječaj da sam nešto napravio. Imam i najvažnije uspomene. Još danas se sječam 240 sati koje sam utopio u AC Origins i DLCjeve. I ono najvažnije, ja ću moci za 10-15 godina opet preci AC Origins a ko će 2030 igrati Fortnite? MP igre su igrive samo dok su aktualne a posle nema servera i nema pucnjave, kapiš?

    • kebbab

      @kebbab, 25.01.2021 - 13:14

      To je ono, igrate pet igara godišnje i od toga je pola MP. Ali vi isti onda birate igru godine???

    • Veblar

      @kebbab, 25.01.2021 - 13:43

      koliko ti igara stigneš godišnje odigrati ako ti treba 200+ sati da se osjećaš kako si nešto napravio?

    • LetMeBeFrank

      @Veblar, 25.01.2021 - 14:48

      Da, ali ne kuzis ti to. On je za 12 dana natukao 150h (njegove rijeci) tako da ako nemas vremena igrat igre 12h sati svaki dan, ti si zapravo obican casualac i nisi pravi gamer. Shodno tomu trebalo bi ti zabranit da biras goty i pricas o tome kolko je neka igra dobra. Jbg stari, ako hoces birat, daj otkaz ili se ispisi s faksa il sta god drugo imas od obaveza u zivotu pa ces moc.

    • kebbab

      @LetMeBeFrank, 25.01.2021 - 15:27

      Momak ja imam specifičan posao, dva dana radim dva sam fraj pa opet dva radim dva fraj i tako stignem odigrat dosta. A druga stvar je ja kad igram igram. Ja sam prije deset godina napravijo svoj rekord koji iznosi 40 sati u jednoj seansi znači 40 sati igranja brez pavze. Ja takve igre kao što je recimo Uncharted,The Last of Us,Tomb Rider,… završim u jednom zamahu brez pavze.

    • LetMeBeFrank

      @kebbab, 25.01.2021 - 16:45

      Ne znam, tesko mi je zamislit nekog over the age of 12 da se po portalu hvali brojem sati u nekoj igri i da to predstavlja kao neko postignuce. Ali okej…

    • kebbab

      @LetMeBeFrank, 25.01.2021 - 18:35

      Ja sam samo rekao da radije uložim 200 sati u AC Valhallu nego u COD, Fortnite i slične igre jer u SP imam osječaj da nešto napravim time a u MP ništa sem ubijem vrijeme. I zašto je to hvaljenje ako sem napisao da imam 106 sati u Valhalli? Pa taku igru nemožeš završiti za 30. Ja igram drugacije igre kao vecina na balkanu. Glavni žanr mi je akcjski JRPG i RPG, taktički RPG, arkadna utrkivanja,2D i 3D platforme, 2D i 3D tabačine i visual novels. Tek posle su SP akcijske i FPS igre poput Far Cry, Metro,Doom…

    • RickBarry

      @kebbab, 25.01.2021 - 18:46

      Mislim da je osjećaj postignuća veći u MP igrama s obzirom da se igra protiv drugih igrača. K/D ratio, Broj pobjeda i pole positiona u online trkama ili takve stvari. A šta mi znači da prijeđem SP igru protiv isprogramiranog AI-a, koje postignuće? Pogledat cut scenu?

    • WueR

      @kebbab, 25.01.2021 - 19:17

      Nemoj smatrat ko uvredu, ali nitko nije pito sta ti je glavni zanr…jos pogotovo nakon prve izjave

    • kebbab

      @WueR, 25.01.2021 - 20:26

      Ne neču smatrat kao uvredu več kao čast da si napravijo profil samo da mi tokažeš.

    • WueR

      @kebbab, 26.01.2021 - 12:38

      Ti imas gadnih problema buraz

    • kebbab

      @Veblar, 25.01.2021 - 15:07

      19.11.2020 sam kupio ps5 i do danas na njemu prešao Astro’s Playroom, Spider Man 2018 remasterd, Spider Man Miles Morales, Sackboy a Big Adventure, Immortals Fenyx Rising (toj igri se još vračam), Maneater, sad trenutno igram Yakuza Like a Dragon (tu imam 85 sati igranja) i AC Valhalla se igra usput jer i onako ima još DLCjeva pa mi se ne žuri (trenutno sam na 106 sati). Sad malo porčunaj koliko ću imati igara na kontu do 19.11.2021.

    • Veblar

      @kebbab, 25.01.2021 - 15:18

      pa stari moj sve ti to za đabe kad nemaš ni u jednoj od tih igara 200+ sati. mislim nisi niš postigao jbg 🙂

      spiderman nema efektivno 30 sati gameplaya osim ak ne ideš na platinum, moraleš pretpostavljam još manje. astro’s playroom pretpostavljam još manje. al ok, imaš vjerojatno 300+ sati u 2 i pol mjeseca.

      poanta mog komentara je koliko ti stigneš igara odigrati godišnje ako moraš 200+ sati odigrati da bi se osjećao kako si nešto postigao?

    • kebbab

      @Veblar, 25.01.2021 - 15:43

      Pa dobro sad ja sam istaknuo AC Valhalu jer i kad igraš MP tamo ostaviš stotine sati godišnje. Ali u Valhalli imam pricu, likove, otvoren svijet za istraživanje i tako uronim u igru. A kad bi igrao COD ili Fortnite mogu samo izgubiti živce zbog bezobraznih ljudi koji varaju.

    • Veblar

      @kebbab, 25.01.2021 - 13:42

      200+ sati imam osjećaj da sam nešto napravio – napravio si uslugu hemeroidima xD

      i ja se sjećam svojih 30+ sati u originsu, nemrem ih zaboraviti kad je non stop isto xD

      uvijek netko naljutio bogove ili ne poštuje tradiciju ili iskorištava jadne egipćane. mislim ono, štednja na resursima oko balzamiranja pa bolest se pojavi u selu i to. i bayekove ukupne 2 emocije – angry i slightly dissatisfied.

    • XLBanana

      @kebbab, 26.01.2021 - 16:48

      Lol. Nije bitno koja je SP igra u pitanju. Rekao sam “bilo kojoj SP igri”. Ti ili namerno nećeš da shvatiš ili ne razumeš. Ja MP igre vrlo malo igram. Ja isto igram dosta SP igre, ali kao što ja uživam u SP tako i neko drugi uživa u MP igri. One prestaju da bude aktuelne kad izađe nova, bolja.

    • Zoran Zabac

      @kebbab, 25.01.2021 - 12:33

      Sve navedene igre se igraju protiv drugih ljudi, a ljudima je urođeno natjecanje protiv drugih…bilo to u borilačkom sportu, skijanju, rukometu, šahu, kvizu, ljepoti, snazi, utrkivanju…sve se svodi da budeš bolji od drugih jer ti je to urođeno…da se fortnite npr. igra protiv botova, da si sam sa 99 botova na mapi nitko nebi igrao jer je to besmisleno…gaming se od komercijalizacije interneta svodi na MP i da se natječeš sa drugima, pri čemu naravno igraš sa svojim prijateljima gdje se smijete i pričate…sve negativne predrasude o gejmerima su utemeljene na tradicionalnom gejmingu, i zbilja imaju dobro uporište…nova generacija MP gejminga nema veze sa tim starim….postalo je kao društvene igre npr. monopoly i slično…dakle družiš se, pričaš, zabavljaš i istovremeno natječeš protiv drugih ljudi…SP igre nemaju smisla

    • Zoran Zabac

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 12:39

      S tim da postoje pojedine SP igre koje se isplati odigrati kao npr Stalker, RDR2…ali redovno igrati samo skriptirane SP igre je baš glupo i zastarjelo i pomalo nestaje….pa vjerujem da barem 95% vremena u gejmingu otpada na MP…a sigurno taj postotak ide i do 98%

    • Idealist

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 13:08

      Meni je upravo suprotno. Sa (kvalitetno) skriptiranim dijelovima igara može se postići wow efekt kakvog je u multiplayeru teško rekonstruirati. Lijepo “mozak na pašu” i uživaš u umjetnosti kako je i zamišljena. A kad te stisne na WC istu možeš i PAUZIRATI.

    • Veblar

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 12:40

      “SP igre nemaju smisla” – koji kurac radiš onda u $ony taboru?!?!

    • Zoran Zabac

      @Veblar, 25.01.2021 - 12:50

      Kakvom taboru? To što tvrdim da je PS jači od XBoxa je puka činjenic, nikakav fanboyski fazon…isto tako tvrdim da je Mercedes bolje auto od Škode, jesam sad fan Mercedesa? Asus nemože u istu rečenicu sa Lenovom u laptopima, jesam fan Lenova? baš si luckast 🐑💥

    • Veblar

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 12:59

      aha, nisam znao da to tvrdiš. a po čemu je to jači? i probaj mi usput napisati po čemu je Nintendo krema gejminga? tj. po čemu je nintendo bolji od ps?

      ne slažem se ni sa jednom tvojom izjavom da se razumijemo, samo me zanima zašto misliš krivo xD

    • Zoran Zabac

      @Veblar, 25.01.2021 - 13:04

      Splet raznih okolnosti…Ponuda, inovativnost, tradicija, potražnja za njihovim brendovima na što se nadovezuju prodajni rezultati, popularnost brenda na društvenim mrežama i inače, broj pretraživanja na internetu, jaka sponzorstva, patenti koje imaju u vlasništvu…lakše je nabrojati po čemu je ovaj lošiji makar sličan boljemu 😅😅

    • Veblar

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 13:25

      vidiš, ja sam poprilično siguran da nisi vlasnik Nintendo konzole. nisam ni ja, ali sam uspio zaigrati par igara preko emulatora. sva sreća pa nintendo ima turbo kvalitetan hardware pa smo odmah dobili emulatore.

      nisam zaigrao puno nintendo igara, ali sam zaigrao SMO (skoro prešao), BOTW, tropical freeze, animal crossing nh, mario kart 8, luigis mansion 1i3 i mislim da me to čini dovoljno kvalificiranim da kažem tko god tvrdi da je Nintendo tata industrije nije nikad zaigrao ništa.

      do izlaska BOTW većina igara je bila teška sprdačina. izuzev BOTW je sve to goli klinac manje više. tropical freeze je dobar platformer. SMO je bulšit, nije uopće izazovan, zagonetke su 95% slučajeva projektirane za MALOUMNE osobe. jedino interesantno je mehanika opsjedanja NPC koja je skroz na skroz neiskorištena. bazirali su zagonetke na tome lol. ah kako da prijeđem rupu koju nemrem preskočiti, idem u gusjenicu i tjt. znači taj SMO je više nekakav tour, više walking simulator nego platformer.

      poanta je da nintendo zadnja rupa na svirali u gamingu ako se mene pita. npr. Igor ih non stop uzdiže u nebesa jer je fanboy, pogledaj bilo koji video s Nintendo igrom i 90% videa će hvaliti Nintendo na njihovoj inovativnosti i genijalnosti, al budimo realni daleko je to od istine.

      mislim ajde, napiši mi kakva je to nintendo ponuda? budimo realni dobar dio ponude se svodi na super mario franšizu i čak ako nije super mario glavni lik velika je šansa da će biti netko iz njegovog svijeta.

      meni jedine kvalitetne nintendo igre sa switcha koje sam zaigrao su touryst i botw.

      fakat neka me netko prosvjetlji zašto su nintendo igre the shit kad realno gledano nisu osim možda par naslova.

      također ova potražnja brandova – japanci. ima isto tako bijelaca koji bi željeli da su japanci pa se ponašaju ko oni, kupuju super mario plišance i sličan šit.

      ono gdje je nintendo tata je ekskluzivnost, sva sreća da ne ulažu u hardware pa ih se uvijek emulira

    • Veblar

      @Veblar, 25.01.2021 - 13:30

      mislim da se razumijemo ne mislim da su sve nintendo igre šit, samo 95% njih 🙂 i mislim da je link’s awakening dobra igra i npr wind nešto, isto zelda. al mislim da su 95% šit

    • Zoran Zabac

      @Veblar, 25.01.2021 - 13:57

      Ma dovoljno je da čujem onaj zvuk nakon klika u meniju da vidim koliko je pažnje posvećeno sitnim detaljima….U Zeldi botw zamahnem mačem i trava se odsijeće…oke nije to tekstura kao u Horizon, ali je tekstura dovoljno oštra da bih progledao keoz prste kad vidim tu interakcija sa okolinom…istovremeno ne mogu progledati kroz prste ne-interakciji u Horizonu da bih uživao u super oštroj teksturi…i to je to, sitni detalji koji neće privlačit pažnju prolaznika u izlogu na TV, nego ih vidiš tek kad kreneš igrat

    • Veblar

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 14:08

      znam o čemu pričaš, npr. zero punctuation je objasnio upravo princip dizajna npr skupljanja novčića ili sprite animacija u nekim nintendo igrama (linkam ako te zanima). i ok, detalji npr u smo kak mario reagira na okoliš – al đabe mi svi ti sitni detalji kad ne poboljšavaju gameplay nego samo svijet.

      da se razumijemo, world dizajn je jako bitan u igrama i daje osjećaj imerzije ili fascinacije, ali đabe mi to ako mi igra općenito nije dovoljno dobra.

      đabe mi svi ti zvukovi i detalji u SMO kad nisam zadovoljan s zagonetkama. đabe mi savršene kontrole i mehanike platformiranja ako ne osjećam zadovoljstvo kao da sam ih trebao pametno iskombinirati ili potruditi se.

      mehanika opsjedanja je tako basic izvedena. dovoljno je da vidiš nekog npc pored zagonetke i znaš da je on rješenje za zagonetku.

    • Zoran Zabac

      @Veblar, 25.01.2021 - 12:53

      također, ne mogu reći nikako da je PS npr. generalno bolji od Nintenda, jer nije niti će ikada biti…al opet kažem da je tu razlika minimalna, ali Nintendo je krema gejminga…Xbox je tu čisto da pokupi onaj ostatak jer ostaka uvijek ima…makar imao na izbor 2 savršena proizvoda, uvijek se nađe netko kome odgovara treći koji ke najlošiji od sva 3..i to je tako u životu

    • vragec25cro

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 13:48

      Kolko neke fanboye je.. Xbox da ga moraju spomenuti u članku koji nema nikakve veze s dotičnim 🙂

    • ukek

      @vragec25cro, 25.01.2021 - 19:43

      Bajo moj silni kompleksi rade svoje, mora se on pokakiti na dnevnoj dozi, po Xbox i sve sto nije Šonji, nebi li se malo ispunio iznutra, jadnicak. A da je on fanboy ? Ma ni govora, odakle ti pak to 😂 Pazi tek to famozno koristenje statistikama i postotcima, oplakah stvarno

    • LetMeBeFrank

      @ukek, 25.01.2021 - 22:34

      To kad on kaze da nije fanboy je ko kad HDZ kaze da kod njih nema korupcije ni lopovluka.

    • Trickster

      @Zoran Zabac, 25.01.2021 - 13:03

      Donekle se slazem al zaboli mene dupe sto je neki klinac bolji u nekoj igri od mene,nemam zivaca ja za to,ukljucim SP jer zelim dobru pricu i igram svojim tempom.SP igra kad je uradjena dobro, bolja je od citanja knjige il gledanja filma i zato ih igram i SP igre su opcenito ljepse od MP igara…Uglavnom ima mjesta i jedne i za druge.

    • Dick Johnson

      @kebbab, 25.01.2021 - 13:36

      Lol a tek luzeri kaj igraju npr sah il nogomet cjeli zivot umjesto nes novo svaka dva mjeseca.

    • kebbab

      @Dick Johnson, 25.01.2021 - 18:44

      E i to mi nije jasno recimo ovaj youtuber mislim da se zove Malajski Tapir… kako je moguče da neko tolike godine igra samo Fifu? Nešto malo još PES. Ja bi izludijo od tog nogometa.

    • SanKa

      @kebbab, 25.01.2021 - 13:44

      vrlo jednostavan odgovor: ocito ono sto ti ne vidis….

    • nemessis

      @SanKa, 25.01.2021 - 16:03

      Ma lik prodaje toplu vodu ljudima

    • Hadvar

      @kebbab, 25.01.2021 - 13:50

      Dobre su u drustvu… Ali naporne za posvetit se…

  • d3x

    25.01.2021 - 12:28

    Mp vecina igraju djeca a sp odrasli.nemam vremena za nista a ne za mp igre

    • Jodler

      @d3x, 25.01.2021 - 12:46

      Gluposti. Pišeš gluposti

  • Trickster

    25.01.2021 - 12:48

    Pitanje je koliko bi prodali da je sve proslo bez problema tj da konzole su radile solidno i da nije skinuta sa ps store-a…Mene i mnoge su razocarali ali ne znaci to da zelim da bankrotiraju tako da drago mi je za prodaju.

  • Idealist

    25.01.2021 - 13:31

    Malo medijskog linča, potom brisanje znoja sa čela te nastavak po istom. Kako prilika čini lopova tako i izostanak sankcije za ovakav postupak pokazuje da se može “nekažnjeno” i dalje raditi takve stvari. Igra je daleko od obećane igre i smatram da su sankcije za sve izdavačke kuće presmiješne s obzirom kakav novac okreću.

  • Dick Johnson

    25.01.2021 - 13:33

    To je zahvaljuci Witcheru 3. A zahvaljujuci Cyberpunku sljedeca njihova nece imat tak uspjesni lounch.

    • cutiexxx

      @Dick Johnson, 25.01.2021 - 15:42

      I vrhunskom marketingu također.

    • Dick Johnson

      @cutiexxx, 25.01.2021 - 15:55

      Apsolutno, al vidli bumo oče ljudi i drugi put popušit.

  • blacklist0907

    25.01.2021 - 14:52

    Off topic…dali je neko mozda imao slucaj da je htio ps4 disk verziju miles moralesa prebacit u free ps5 upgrade a nije imao tu opciju?

  • Bronson

    25.01.2021 - 15:07

    Oni su ocito uspeli u svojim pokvarenim namerama ali videcemo kakva ce im biti zarada za sledecu igru koju izbace.

  • Mamba_

    25.01.2021 - 15:24

    “Ukupno je prodano 10,2 milijuna digitalnih primjeraka Cyberpunka 2077 u 12. mjesecu prošle godine, od čega je 80% otišlo na PC verziju igre.” čekaj zar nije PC gaming mrtav.

  • KhorneFlake

    25.01.2021 - 15:40

    Hajp i pedigre su odradili svoje, zaradilo se fino, ali bogme i obrukalo žestoko. Da li je zarada vrijedna ukaljanog obraza studija pokazaće budućnost.

  • karlod1997

    25.01.2021 - 17:01

    Uša san samo zato jer san mislija da je na slici Harden, i to ne zbog brade nego zbog mase 🤣🤣🤣🤣

  • personauser

    25.01.2021 - 21:39

    off topic: Mike Nash iz Guerrilla Games je preminuo u 36. godini života

    https://gamerant.com/horizon-zero-dawn-lead-designer-passes-away/

  • MioBabic

    26.01.2021 - 00:11

    Jedina gaming loša vest (za gamere ) je dobra prodaja GTA online jer to znači da nema ništa od gta6

    • Kratosov Boy!

      @MioBabic, 26.01.2021 - 09:33

      Istina. Dok god gta online dere gta 6 je rockstaru nebitan. Inace bi ga mozda i imali vec.

  • Oldschoolgamer

    26.01.2021 - 13:25

    Steta sto se radi o najvecem promasaju u zadnjih 20 g.
    A kad se samo sjetim da su ga cak usporedivali sa najnagradivanijom igrom u povijesti TLoU2,samo se grohotom nasmijesim.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?