HCL.HR

Tvorci Cyberpunka 2077 razmatraju mogućnost stvaranja transrodnog protagonista

Zoran Žalac 14.06.2019.   •   120 komentara


CD Projekt RED razmatra da igračima u Cyberpunku 2077 ponude mogućnost igranja s muškim likom koji koristi ženske karakteristike.

Gore priloženi poster iz igre Cyberpunk 2077 podigao je dosta prašine ranije ovoga tjedna. Neki su prikaz transrodne osobe na dotičnom posteru protumačili kao eksploatacijski, štoviše transfoban. Ukratko, CD Projekt RED optužen je za stereotipiziranje transrodnih osoba kao ovisnika o seksu. Kreatorica postera kasnije je objasnila kako je isti rađen iz perspektive korporacija koje iskorištavaju sve ljude na osnovu njihovih vizualnih karakteristika, a igrač se u Cyberpunku 2077 bori protiv tih korporacija i njihove vizije svijeta.

Na tome je sve stalo i svi su se složili kako rasprava očito ne vodi nikamo. No, moguće je da to neće biti jedini prikaz transrodnog lika u Cyberpunku. Naime, redatelj questova u igri, Mateusz Tomaszkiewicz za portal Gamasutra otkrio je da ekipa CD Projekt RED-a razmišlja o tome da igračima ponudi slobodu da od glavnog lika, V-a, naprave transrodnu osobu.

Ništa još nije odlučeno, ali postoji želja da se prilikom kreiranja izgleda glavnog lika igračima omogući što više opcija. Jedna od takvih opcija jest da  se liku s muškom građom tijela mogu dodijeliti neke ženstvene karakteristike na licu, i obratno. Slično je i sa zvukom glasa pa bi glavni lik mogao izgledati kao žensko, a zvučati kao muško.

Tomaskiewicz naglašava kako je to za sada samo jedna od ideja za konačnu verziju igre. Hoće li se to u konačnici provesti u djelo, vidjet ćemo 2020. godine.

Komentari (120)

  • sedf

    14.06.2019 - 16:55

    Pa šta,ima ljudi koji promene pol i nikom ništa.Mrni ovo ne smeta

    • CosmicSloth

      @sedf, 14.06.2019 - 17:52

      Ha čuješ. U ovoj hipotetskoj situaciji te očito ta osoba dovoljno fizički privukla da kreneš u akciju i poentiraš, ako ti je seksualno atraktivna osoba koja je promijenila spol kaj to govori o tebi? 😀
      Osim da isključivo fizički ne primjećuješ ikakvu razliku. Nije da sudim stari, svakom svoje, ak voliš muškobanjaste žene samo deri.

    • SlucajniProlaznik

      @CosmicSloth, 14.06.2019 - 18:49

      Govori da se muška osoba lažno predstavlja kao ženska uz pomoć operacija. To govori o njoj. Jer oči mogu zavarati. Glas malo teže. Ono što ne može je kada se ona skine i ima njega pa onda budem siguran da jje to ona sa njim. E onda bi bilo fer da mogu (ako već ne smijem fizički udariti osobu koja se lažno predstavlja makar to zaslužuje) putem suda tražiti odštetu za psihološke boli koje mi je stvorila. Da ne bi bilo samo na lgbt strani tih sranja..sjećam se onog azijskog para kada je muž tužio (i dobio sud) jer mu je žena rodila ružno dijete a ona je izgledala zgodno za prste polizati. Ok sam za šminku i libo me raclu ako se neki muški operira jer misli da je žensko ali ako mi ne kaže a želi imati nešto sa mnom (a nije mi rekla da je muško) onda je bolje da se nada da sam imao dobar dan da ju ne razbijem i ostavim polu-mrtvu zbog laži koja je neoprostiva.

    • chupacabra1

      @SlucajniProlaznik, 14.06.2019 - 22:47

      Ti si psihopat, stari.

    • SlucajniProlaznik

      @chupacabra1, 15.06.2019 - 06:35

      Ma jesam vraga.

    • pucifer

      @SlucajniProlaznik, 15.06.2019 - 09:36

      Ovo sa ovim azijskim parom se nije nikada dogodilo, neznam kako je došlo do te priče ali priča je utemeljena na ovoj reklami za plastične opercije https://sociorocketnewsen.files.wordpress.com/2012/05/plastic-surgery-1.jpg

    • SlucajniProlaznik

      @pucifer, 15.06.2019 - 10:48

      Ok, ima puno tih primjera. Ja nisam istraživao istinitost tvrdnji nego sam čisto zapamtio. Puno vijesti je lažnih ali ne da mi se za svaku istraživati. Ovo je zvučalo interesantno, svi živi mediji su prenijeli i nije me bilo briga za istinitost. Sada znam da je taj dio laž. Nebitno. Ako varaš za svoj spol trebao bi biti zakonski kažnjen. Jer ljudi su vizualna bića. Postoje granice koje su danas u sivom baš zbog toga što prvi put u povijesti imamo potrebu za pisanjem zakona za takve osobe.

    • evil_dildo

      @SlucajniProlaznik, 19.06.2019 - 10:32

      Slusaj ovoga, tvoje misljenje nije vrijedno ni prdca kad nisi sposoban niti istraziti istinitost tvrdnji koje koristis u argumentiranju.

    • MightyAloy

      @SlucajniProlaznik, 15.06.2019 - 20:34

      Da je ovo pravna država ja bih tebe tužio zbog trauma koje sam zadobio čitanjem tvog debilnog komentara koji bazdi gore od fekalija iz usta Marka Perkovića. Znači ti si jedan od onih “opakih” koji nisu sigurni u vlastitu muškost i seksualnost. Brate nije sramota to što te privlači isti spol, izađi iz ormara, šta će ti biti osim što ćeš sigurno naići na kakvog mamlaza koji će te “razbiti” i ostaviti “polu-mrtvog” jer ne može prihvatiti različitost kao ni samoga sebe. Riga mi se od takvih debila kao što si ti. ?

    • SlucajniProlaznik

      @MightyAloy, 15.06.2019 - 21:17

      Riga ti se od alkohola koji ti je očito ubio sve sive stanice koje su ti nekad bile u mozgu.

    • KhorneFlake

      @sedf, 14.06.2019 - 18:58

      Ne možeš nikad zaista promijeniti pol, samo završiš sa iskasapljenim tijelom, a kako nakon toga moraju nastaviti da žive te osobe sasvim je jasno da ti s glavom definitivno nešto nije u redu da se odlučiš na takav korak.

    • sedf

      @sedf, 14.06.2019 - 20:40

      Privatni život-Jao
      Igri-već su drugi komentarisali

    • MightyAloy

      @sedf, 15.06.2019 - 20:08

      Ni meni. Mislim da je Cyberpunk žanr savršen za dati igračima ovakvu vrstu izbora. Nek igra tko kako želi, kome smeta taj neka se zapita neke stvari. Ja ću igrati sa ženskim likom, kao i uvijek kad imam izbor.

    • sedf

      @MightyAloy, 15.06.2019 - 20:29

      Da,taman predstavlja tu budućnost gde ti korporacije ti uguraju mehanički kobaci i ko žrtvuje zdravu nogu zbog prostetike gluposti.Slična situacija kao sa Avenger game,umesto da budemo optimistični oko gameplay i što će imati glavne povezanosti sa Spider Man,oni se žale oko izgleda glumca,makar nema loot box,I ne pripada žarnu igre kao Anthem,Divison,Destny i Borderlands već akciona avantura sa local co-po gde mogu da promenim izgled lika igranjem,ali ne kupovina.Nadam se 20 sati

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 16.06.2019 - 07:42

      Haha govori ljudima da nisu sigurni u svojoj seksualnosti, a voli RP-at iskljucivo kao zena. Malo se sam pitaj zasto.

    • MightyAloy

      @sedf, 15.06.2019 - 20:11

      Meni nebi, šta me briga šta je prije bila dok god je sada zadovoljna s onim što jeste.

  • karlod1997

    14.06.2019 - 16:56

    di je oni lik (SlucajniProlaznik) šta je govorija da filmovi danas sve podređuju lgdtbdnethake zajednicama hahaha prenaglii smo sa komentarima u prošlom članku, sad nas je ipak posralo. Ipak je je i tu skirven marketinški trik ili samo trend zastupljivanja svega i svačega, pa eto po tom pitanju nisu puno različiti od filmske industrije. Al nadam se i vjerujem i dalje da će igra bit topčina !

    • PppPP

      @karlod1997, 14.06.2019 - 17:53

      Ne vidim zašto je ovo toliko loše? Nitko te ne sili da igraš s tim likom

    • karlod1997

      @PppPP, 14.06.2019 - 18:00

      ne kažem da je loše ili da je dobro, nego samo se zaj**ajem jer smo jučer baš komentirali kako igre ne podilaze toliko manjinama (svih vrsta) kao filmovi… tako da nas je demantiralo dan kasnije haha

    • SlucajniProlaznik

      @karlod1997, 14.06.2019 - 18:19

      Dan kasnije. Da. Malo me čudi jer je to CDPR i do sada nisu podlijegali takvim stvarima i bili su posljednji veliki studio koji tome ne podliježe na krivi način ali ovo nije krivi način. Dok ja imam opcije a ne guranje propagande meni je u redu. Kada je to očito guranje propagande onda ne samo da ne kupim igru nego se igra (bez igranja) ocijeni loše i traileru se dade veliki minus uz komentar zašto je trailer dobio minus. Ja sam za opcije, nisam za nasilne propagande nečega oko čega se ne mogu nikada složiti. Ne samo ja, najveći svjetski psiholozi ne slažu se oko milijun stvari vezane za lgbt osobe. Vrijeme će pokazati da li sa time idemo u pravom smjeru. (Osobno ne znam makar mislim da bi smjer mogao biti bolji. Govorim smao za ovu temu)

    • SlucajniProlaznik

      @karlod1997, 14.06.2019 - 18:11

      Pa filmovi i serije su sve danas pune lgbt propagandi. Za cp2077 sam mislio da je oslobođena toga ali moramo se pomiriti sa činjenicom da to nije tako. Jbg. Meni nije previše drago ali dok je to samo opcija nemam problema. Kada bi morao igrati sa takvim likom već bi si razmislio jer meni je biologija bitna i psihologija mi je bitna. Igrati sa mentalno nestabilnim likom baš nemam volje ali bi drage volje da je mentalno nestabilna transrodna osoba glavni negativac (to se još dugo neće dogoditi) jer bi mi pobjeda nad takvim likom bila za mrvicu slađa. Ali opet, da se ponovim- ovo nije nametanje igranja sa takvim likom nego opcija koju ja nikada neću odabrati. U filmovima i serijama ne postoji ta opcija. Da postoji, ne bi mi bilo niti jednog ljudskog lika koji nije hetero 😀

    • Mah

      @SlucajniProlaznik, 15.06.2019 - 07:04

      A što ako glavni negativac pobjedi tebe? 😛

    • SlucajniProlaznik

      @Mah, 15.06.2019 - 07:46

      Još bolje jer onda očekujem još napetiji nastavak. Samo da se ta paradigma jednom i ostvari. Vrijeme je ozbiljno da mi daju nekog neprijatelja koji queer ili tako nešto. Ma, Uopće nema problema ako bi izgubio. Ili da imam transrodnu osobu kao nekog kompanjona. Nebitno. Samo da ja ne MORAM biti transrodna osoba jer ja sam tip gamera koji stalno radi likove psihološki slične sebi. Zato mi se Alloy sviđa jer se sa njom mogu vrlo lako poistovjetiti. Ako bi glavni negativac bio ko recimo Don Lemon to bi meni fakat bilo skoro na razini Makarova. Ili ona Zarna luđakinja koju je Huge Mungus proslavio. Samo da budu psihološki malo nestabilni. Opet, vrlo sam svjestan da transrodne osobe nisu automatski psihološki nestabilne smao zato jer su transrodne osobe ali da ih ima…ima ih. Problem je što nema nitko hrabrosti napraviti takvog lika za negativca. Meni to nije problem jer mi je svejedno kakve je rase ili spola ili spolnog opredjeljenja ako je dobro napisan kao sotona ali bilo bi to fora vidjeti malo za promjenu. Ne?

    • SlucajniProlaznik

      @SlucajniProlaznik, 15.06.2019 - 07:46

      Ne da se paradigma ostvari nego da se promijeni* pardon

  • SlucajniProlaznik

    14.06.2019 - 16:57

    Koga briga? Tko voli nek izvoli. Samo neka ne bude lgbt prideova i meni dovoljno. I lgbt propagande neke neka ne budu. To kakvog lika netko sebi kreira u SP offline igri u svoja četiri zida me zaboli. Jer makar poštujem mnoge transrodne osobe uglavnom ih baš ne volim jer su ko čivavue. Samo laju

  • Pararera

    14.06.2019 - 17:04

    Sve dobro kad gle, zaseru

    • M_11

      @Pararera, 14.06.2019 - 17:50

      Lool

  • SeLjAnCuRa94

    14.06.2019 - 17:04

    Preskačem igru
    Ovo je suviše bolesno za mene

    • PppPP

      @SeLjAnCuRa94, 14.06.2019 - 17:46

      Pa nećeš ti igrati sa takvim protagonistom majstore. Valjalo bi pročitat članak

    • SeLjAnCuRa94

      @PppPP, 14.06.2019 - 17:53

      Znam da neću igrati sa time,ali samo saznje da to postoji terame na povraćnje

    • Dukie

      @SeLjAnCuRa94, 14.06.2019 - 18:33

      Daj si pet. Mene tjeraju na povracanje ljudi poput tebe 🙂 pa ne serem okolo gluposti.

    • PppPP

      @SeLjAnCuRa94, 14.06.2019 - 21:19

      Što reći…

    • dandelion

      @SeLjAnCuRa94, 15.06.2019 - 11:43

      znam neke kojima se povraća jednako od transrodnih i od ekavičara kad ih čuju kako govore
      pa mlate i jedne i druge
      navrati malo u Dalmaciju

    • Gastarbajter

      @dandelion, 15.06.2019 - 18:13

      opasan si ko leptir

    • M_11

      @PppPP, 14.06.2019 - 17:54

      Ali će ga netko u multiplayeru napast s takvim likom

    • funky0308

      @M_11, 16.06.2019 - 12:26

      Hahahaha… 😀 . Odlican komentar. Hahaha

    • SanKa

      @SeLjAnCuRa94, 14.06.2019 - 17:52

      paše ti ovaj tvoj nick

    • SlucajniProlaznik

      @SanKa, 14.06.2019 - 18:22

      Zašto? Jer nije “progresivan”? Na leđima seljaka se stvorila ova civilizacija, ova država i ovaj život kojeg ti sada imaš i sloboda da vrijeđaš seljake. To govori samo o tebi. Hrvatska poljoprivreda ( selo) ne postoji, hranu uvozimo umijesto da je stvaramo. Vrijeđaj sa nečim drugim, ovo ti je bezveze. Da se današnja civilizacija stvarala na leđima lgbt osoba poprilično sam siguran da bi odavno bili u k… jer su svi pokazatelji da tamo idemo.

    • Dukie

      @SlucajniProlaznik, 14.06.2019 - 18:42

      Dalo bi se razglabat radi koga i cega ide svijet u k….. ali ti sa sigurnoscu mogu reci da nije radi LGBT osoba.

    • Terox

      @Dukie, 14.06.2019 - 19:03

      Radi osoba specifično ne, ali radi takvih zajednica koje forsiraju svoje ideale i politiku svijet definitivno postaje lošije mjesto.

    • SlucajniProlaznik

      @Terox, 14.06.2019 - 19:14

      Da, makar nije problem zajednica nego to što oni govore. Samo pogledaj kako sami sebe predstavljaju na Prideu – praktički goli, imaju na sebi krpice koje im degutantno prikrivaju spolovila, imaju poruke mržnje prije svega prema bijelim osobama koje su hetero. Što tu imaš biti ponosan? Odabir Jennera kao žene godine je najgora stvar koju su mogli napraviti jer se sa time prikazuje “nju” kao ženu i to najbolju što žena može biti. Ne sjećam se da je neka žena koja ima nekoliko djece, posao i brine se o svemu bila žena godine. Takve nepravde me isprva bole a onda stvore mržnju prema takvim osobama. Čudno da nije jenner “proglašena” majkom godine. Mislim, pitanje je vremena. Prave se bolji od svih umijesto da se prave jednakima. Čast izuzecima poput Catherine McGregor (bivšeg sportaša poput Jennera samo što se ona ponaša gospodski i ne sere svima da je bolja od njih).

    • CosmicSloth

      @Terox, 14.06.2019 - 19:15

      Kako točno svijet postaje lošije mjesto?

    • SlucajniProlaznik

      @CosmicSloth, 14.06.2019 - 20:45

      Jedna od ljudima najosnovnijih stvari se oduzima zbog tih ljudi – sloboda govora. Kao nastavak toga zabrana razmišljanja van ucrtane staze jednoumlja. Mogu ja još toga ali ovo je najvažnija stvar zbog koje svijet postaje lošije mjesto.

    • MightyAloy

      @SlucajniProlaznik, 15.06.2019 - 21:19

      Svijet postaje lošije mjesto jer se zatucani pametnjakovići kao što si ti nemogu pomiriti s tim da ljudi diskriminiranih skupina dobijaju osnovna ljudska prava. Nemoj mi spominjati slobodu govora jer sijanje mržnje u to ne spada. Kao što bi ti “bolesnike” u četiri zida da ne uznemiravanju “zdravu” okolinu, tako i ti laprdaj i mrzi drugačije od sebe unutar svoja četiri zida. Takvi mamlazi kao što si ti itekako iskorištavaju “slobodu govora” da nameću svoju primitivnu agendu i tlače normalne ljude. Hrvatska i Srbija su čisti primjer glasne i zatucane fašistoidne manjine koja ugnjetava većinu. I da je pitati likove kao što si ti žene ni dan danas nebi imale pravo glasa. Zato shut the fuck up. Ti si uzrok toga što svijet postaje lošije mjesto. Hvala ti na tome. I da bog da neko napravio kakav multiplayer sa likovima koji su evidentno gay i transrodni, pa neka ti dižu tlak dok igraš, a vjerojatno i onu stvar, samo neš priznaš da ti se diže pa kenjaš po čitavoj comment sekciji.

    • SlucajniProlaznik

      @MightyAloy, 15.06.2019 - 21:21

      Ti si dokaz broj jedan da evolucija ponekad ne uspjeva.

    • SlucajniProlaznik

      @MightyAloy, 15.06.2019 - 21:22

      I nemoj ti meni tu govoriti što ja mislim. To što ti pišeš da ja mislim je odraz tvojeg pomankanja realnosti.

    • Dukie

      @Terox, 14.06.2019 - 22:00

      Pa i o tome bi se dalo razglabat dali stvarno radi takvih zajednica svijet postaje losije mjesto. Misljenja sam da ima puno gorih stvari koje puno negativnije utjecu na ljude i okolinu i samim time cine svijet DEFINITIVNO losijim mjestom za zivljenje.

    • mili1985

      @SlucajniProlaznik, 14.06.2019 - 21:12

      Seljak je osoba kako si opisao, ali seljačina/seljančura je posve nešto drugo.

    • SeLjAnCuRa94

      @mili1985, 14.06.2019 - 21:34

      Baš i nema nek razlike,zapravo jedina razlika je ta što seljnčura popije 10 piva u kafni nakon čega ga žena gađa tiganjem,dok se seljak zaustavi na 5.

    • mili1985

      @SeLjAnCuRa94, 14.06.2019 - 21:40
    • SlucajniProlaznik

      @mili1985, 14.06.2019 - 21:53

      To je vrijeđanje seljaka. Ako si ti seljak je ok. Ako si veći seljak si seljačina. Logički bi seljačina trebao biti bolji seljak. Junak- junačina. Dovar – dobričina. Seljak -seljačina? Ne, seljačina je naziv koji u isto vrijeme vrijeđa sve seljake i osobu koja je nazvana seljačinom. To što si ti dopuštaš takvo idiotsko poimanje stvari je opći problem za kojeg, istina, nisi sam kriv ali nisi manje kriv unatoč tome. Možeš ti sebe uvjeravati i googlati to u što se drugi uvjeravaju ali kada bi bio iskren prema sebi (znam da to na internetu ne možeš biti jer bi ispao normalan čovjek) priznao bi točno to što ja govorim. Ti sebe uvjeravaj i guglaj ali svjestan si da je ta “razlika” značenja nebitna jer je seljačina izmišljena kao vrijeđanje seljaka. A ti sada piši i guglaj što želiš. Kada se opametiš možemo razgovarati. Ima ovdje puno mudrijih i iskrenijih od tebe lažnog moralista

    • mili1985

      @SlucajniProlaznik, 14.06.2019 - 22:31

      Šta ti je pijesak ušao u vaginu? Chillaj malo.
      Nisam nikakav moralista iako si ti to zaključio na temelju jednog posta, i nisam dežurni kroničar, kao što vidim da si ti postao jer si na svakom članku, samo sam dao svoje “krivo” mišljenje o tom nazivu. Koliko god bilo krivo, ja to shvaćam tako.
      Nema potrebe za ljutnjom.
      Peace!

    • Mah

      @mili1985, 15.06.2019 - 10:22

      Baš me zanima ovaj tag kad ono error 403 u pm

    • mili1985

      @Mah, 15.06.2019 - 12:02

      Slika, na lijevoj strani stariji čovjek na selu, a na desnoj strani, baja u kombinaciji crna košulja-bijela kravata s ogromnim lancem znaka mercedesa oko vrata.

    • Mah

      @mili1985, 15.06.2019 - 15:27

      Predivno

  • GTA222

    14.06.2019 - 17:12

    Aha, NE!

  • TheMentor2000

    14.06.2019 - 17:31

    S obzirom da se radi o igri koja se odvija skoro 60 godina od danas mi ne smeta jer tako nešto će valjda i biti standard u to vrijeme kako je krenulo. Ako ništa drugo bar odgovara nekom tonu igre i njezinoj atmosferi, modificiranje ljudskog tijela i ostalo. Nisam neki fan forsiranja lgbt sadržaja u serijama ili filmovima kao npr u CW serijama ko supergirl, al ako ima smisla onda mi je okej.

  • hardko

    14.06.2019 - 17:35

    Kako zaspat noćas…pored svih briga samo mi je ovo falilo.Sudit će im dragi bog a i naša vlada bi trebala jednostavno zabranit igru.Jbmti cd project red…odoh poderat digitalnog witcher-a na steamu

    • PppPP

      @hardko, 14.06.2019 - 17:49

      ???

    • hardko

      @PppPP, 14.06.2019 - 18:23

      To ti je Hrvatska 2019 god.

    • M_11

      @hardko, 14.06.2019 - 20:01

      Hahaha

  • CosmicSloth

    14.06.2019 - 17:43

    I kaj sad? Ne kužim ovo prenemaganje dijela komentatora, pa to je samo dodatna opcija kod kreiranja lika, dont like it dont use it. Kaj ti ljudi ne smiju imati mogućnost da se užive u svog lika?
    Uostalom, zar stvarno mislite da na dobrom dijelu igara u kojima ste uživali nisu radili, dizajnirali ili na bilo koji način sudjelovali ljudi različite seksualne orijentacije ili trans osobe? Umanjuje li to vrijednost igre ili kvalitetu tima koji ju radi?
    Ovak s ovim kmečanjem ste baš snowflake-i, samo sa drugom ideološkom farbom.

    • hardko

      @CosmicSloth, 14.06.2019 - 18:29

      Uplašili se katolibančići…jer tko zna možda im se svidi

    • PrydaCro

      @hardko, 15.06.2019 - 07:48

      Nemoj vrijedjat niciju vjeru nisu katolici jedini koji homoseksualnost smatraju grijehom u Islamskim zemljama ih bacaju sa krovova al vidim nisi spomenuo muslimane. Niti se spomenuo pravoslavce koji imaju isti stav kao katolicka crkva. Obicni licemjer si zato ne pisi komentare ako nemas sta pametnije napisat.

  • vragec25cro

    14.06.2019 - 17:45

    Ček Ea ubaci u Bf žene,ubisoft napravi lgbt likove svi odmah pljuju,a sad Cdpr radi isto da omoguči pravljenje transvestita nikome ne smtea samo zato jer je to Cdpr wtf koji licemjeri.P.S. boli me briga tko je ko i kaj je kaj,gledam kakav je čovjek prema meni,jeste da me malo forsiranja toga zna inervirati ali neka i oni su ljudi.

    • GTA222

      @vragec25cro, 14.06.2019 - 21:59

      Meni smetaju sva 3 nabrojana primjera 🙂

    • SonOfZeus

      @vragec25cro, 14.06.2019 - 23:17

      Mene osobno nisu smetale zene da nisu tvrdili da je to povjesno tocno i autenticno. U modernim BF igrama mogu staviti zena koliko zele.

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 15.06.2019 - 09:03

      Osobno nemam ništa protiv žena 🙂 Mene malo smetalo u bf 1 kad igrao ko snajperista nebitno koja nacija ženski glas ,ili u arapskim misijama druga misija u bf 1 žena sama očisti cijeli kamp 🙂 Igre prema istinitim događajima volim da budu čim uvjerljivije sve ostalo boli me briga jel igram s ženom detetom musškim ili bilo kojim LGBT sve dok je igra dobra.

  • psycho01

    14.06.2019 - 17:47

    Dajte ljudi to će samo bit jedna nebitna mogučnost izbora! Ne zamarajte se glupostima nego kreirajte lik po svojim željama,igrajte i uživajte kad dođe 2020 ova igretina.

  • PppPP

    14.06.2019 - 17:49

    Bože sačuvaj komentara, pitam se je li itko shvatio i uopće pročitao članak. Ne shvaćam zašto bi problem bio imati tu mogućnost. Tko voli nek izvoli.

  • DeadStar

    14.06.2019 - 17:51

    Ima smisla jer se radi o igri smještenoj bliskoj budućnosti Californi-e. Danas ih na zapadu zapada ima zgodan broj, a trend je da se širi dalje. Tako da ćete već “sutra” viđati međurodove i bit će vam s vremenom svejedno. Osim toga, samo neraspoznavanje spola od ostatka cyber-aranžmana paše ovakvom tipu setting-a.

  • sallaD

    14.06.2019 - 17:53

    Baš danas pročito intverju u vezi u toga i vidilo se kako taj ‘gaming novinar’ nije mogo izbjeći da postavi političko pitanje CDPR-u o mogućnosti ‘reprezentacija tih likova” u igri haha, pitanje je vremena kad će ponovno biti medijski linčevanja protiv CDPR radi toga.

  • SanKa

    14.06.2019 - 17:53

    “šok i vjeverica”. potpuno nepotrebno, ali who cares..na kraju krajeva, igra je iz 1. lica većinu vremena, čemu ovo ? osobno me zaboli, ali s ovima će samo podići više prašine nego da to ne naprave

  • Apocalypse4987

    14.06.2019 - 18:12

    pa i u witcher 3 je bija neki munjeni vilenjak u haljini, mislim da je bija krojač, pa nije se dizala prašina oko toga

    • SlucajniProlaznik

      @Apocalypse4987, 14.06.2019 - 18:30

      Ovo je glavni lik. To je mnogima daleko važnija stvar

  • Dukie

    14.06.2019 - 18:35

    Samo se budale trigeraju na ovakve vijesti. Sva sreca pa zivimo u ”demokratskoj” i ”slobodnoj” drzavi. Ha ha ha

  • Breez

    14.06.2019 - 18:45

    Dajte ljudi kakva strka. Kuzim ne slaze se neko s tim okej svako ima svoje misljenje,ali za boga miloga nitko vas nece terat da igrate sa trans likom.Boga pitaj oce uopce to stavit u finalnu verziju igre.Napravit svojeg lika kako god hocete i uzivajte!

  • Dick Johnson

    14.06.2019 - 18:50

    Mislim igra se odvija u distopijskoj viziji budućnosti, gdje je svjet otiso u k… I svakakve bolesnoće su prisutne. Transrodni i slični se savršeno u klapaju u takvu viziju svijeta i po meni nebi bili strani. Iz tralera kolko sam vidio kakvih bolesnika i mutanat aima na ulicama ovi bi bili mila majka.

  • SonOfZeus

    14.06.2019 - 19:07

    Ne vidim osobit problem dok se ne gura pod nos, no na neki nacin se gura jer ova naknadna odluka je plod sjw iz rock paper shotgun, kotaku i slicni. Kaze “novinar” (bijelac feministickog izgleda) iz rps da mu se ne svida reprezentacija crne populacije jer jedna banda ima previse crnih clanova, a zovu se “Animals”. Zamislite da su samo bijeli ljudi u toj bandi, u sto se kladimo da bi apsolutno ignorirao istu i ne bi bio offended? Po meni najveci rasisti su upravo takvi koji samo vide boju koze, i osuduju likove po boju koze, a ne osobnosti i motivima. Nedaj boze da vise od jednog crnca bude kriminalac.

  • Jadranko123

    14.06.2019 - 19:11

    bola muški imaju Adamovu jabuku ženske nemaju eto riješio sam vam problem,a što se tiče CP nadam se da ću zaigrati ovu igru i svakako me ne briga kako će tko praviti svog lika,moj je muško sa Adamovom jabukom 😀

  • Goran1234

    14.06.2019 - 19:27

    Šta je u tome loše, njihova igra njihove ideje… Možda bi htio još netko dr… na na nešto, kao što je većina to radila izgleda na prsate gole tete iz Witchera 3..to nikome nije smetalo, za čudo.. ?
    Na kraju krajeva to je Cyber Punk Lore, ništa čudno..

  • maric4343

    14.06.2019 - 19:37

    Rađe da stave one letjelice da moš cili grad priletit i istražit nego ovo al budem zaigrao samo šta ću si lika normalno napravit ?

  • Dajsikeks

    14.06.2019 - 20:04

    Mislim zaš se ljudi čude. Svaka igra koja je imala mogućnost kreiranja svog lika, da dodaje mu ili ženski glas ili muški i ovisi visina tona glasa. Sve dok ne LGBTQ+ itd. ne počinju možda po internetu srat kao kak je bilo sa AS Odyssey onda je dobro

  • MakikaM91

    14.06.2019 - 20:42

    Mislim da je raspravija oko ovakve stvari nepotrebna, banalna.

  • game0wer

    14.06.2019 - 23:12

    Pa treba progovorit o mentalnim poremećajima, samo malo drukčije vrste…

  • ka de si ba

    15.06.2019 - 00:38

    To! Jedva čekam!

  • croBilly394

    15.06.2019 - 00:44

    Do sad sam se premišljao trebam li kupiti i probati igru kad izađe, sad znam da ne trebam.

  • Jokerhere

    15.06.2019 - 05:31

    Ali ako napravimo toga lika oce biti opcija u dijalogu, da ih optuzimo sto nas gledaju cudno ili mozda mogucnost da ih prijavimo i tako rijesimo neke questove. Non violent way?

    • SonOfZeus

      @Jokerhere, 15.06.2019 - 12:12

      Ako bude opcija: Did you just assume my gender? Kupujem najskuplju ediciju hahaahah

    • game0wer

      @Jokerhere, 15.06.2019 - 12:19

      I jos dodaju opciju da si feminist pa da svakog muskarca optuzis za pokusaj silovanja.

  • DiVojic

    15.06.2019 - 07:16

    There is a reason they call it Bang-cock 😀

  • MightyAloy

    15.06.2019 - 20:51

    Komentari ispod ovog članka su još jednom dokazali da je Balkan najobičnija pripizdina puna zadrtih ovaca. Gameri nažalost nisu izuzetak, a HCL stado pametnjakovića i moralista u borbi za balkansku tradiciju i moralnu čistoću predvodi “Slučajni Prolaznik”. Znakovito, upravo mi svira Azra – Balkan. No takvi ni neznaju što je to jer se razbijaju na cajke, to je njihov domet. ?
    Kapa dolje CDPR-u što ljudima daju izbor koji se savršeno uklapa u tematiku Cyberpunka. Najdraži developer mi je sad postao još i draži, jedva čekam igru.

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 16.06.2019 - 22:10

      Napokon ces moci biti dvospolac, a ne zena!

    • evil_dildo

      @MightyAloy, 19.06.2019 - 10:27

      Jadni Balkanci ” isfrustrirani su političkom korektnosti”.
      HCL-ova comment sekcija i dalje puna morona.
      Svaka cast CDPR-u.

  • Igor Belan

    16.06.2019 - 09:30

    Doslovno bi bilo čudno da ovakva mogućnost u ovoj igri ne postoji.

    • Igor Belan

      @Igor Belan, 16.06.2019 - 11:24

      Ma shvaćaš što sam htio reć samo malo trollaš, nisi glup čovjek.

    • Bojovnik_1991

      @Igor Belan, 16.06.2019 - 15:12

      Potpuno se slažem s tobom!

    • Goran1234

      @Igor Belan, 17.06.2019 - 13:21

      CD Projekt Red radi na zadovoljavanje mase, da rade na samo jednu određenu skupinu, davno bi zatvorili butiku.

    • Aldin219

      @Igor Belan, 16.06.2019 - 15:05

      Nesto sto nikada do sada nije bilo ni u jednoj igri bi bilo cudno da ne postoji u ovoj? Na stranu sta mislis bla bla, ali kako je to cudno? Zbog vremena/teme koju igra pokriva? Pa sad smo vec kao fiksirali da je buducnost lgbt? Ne bih bio tako siguran. Ne mozemo se igrati prirode i boga dovijeka. Ako nista, to smo nauvili iz ponavljanja ustih gresaka kroz cijelu historiju

    • Igor Belan

      @Aldin219, 16.06.2019 - 16:37

      Jedan od osnovnih stupova igre je modificiranje vlastitog tijela na razne načine, što estetski, što po pitanju gameplaya. To je dio svijeta u koji je igra smještena, dio kulture fiktivne budućnosti koji igra predstavlja. Dio priče koju igra želi ispričati. Dakle, priča, fikcija, izmišljeni univerzum. Nadam se svi shvaćate da se igra zove Cyberpunk 2077, ne “budućnost simulator”. I ako developeri žele učiniti to dijelom svog izmišljenog univerzuma, neka tako naprave. Pa ako vam se taj dio univerzuma u igri ne sviđa iz nekog razloga, uvijek imate opciju ne kupiti je. I razmislite da ovdje polemizirate o nečemu što uopće ne znate kako će biti predstavljeno u igri. Možda će u tom igrinom svijetu, gdje su modifikacije normalna stvar, ovakve mješavine ženskih i muških karakteristika ipak biti negativno percepirane od glavnih likova, drugih ljudi u igri. Možda će ljudi s takvim modifikacijama u igri biti nekakva potlačena manjina, blesavi sljedbenici korporativnih poruka koje takve modifikacije prodaju… tko zna kako će to developeri predstaviti. Ali bilo bi čudno da to nije dio igre. I u svakom slučaju, trebali bi imati potpunu slobodu predstaviti to kako god hoće – njihova igra, njihov univerzum, njihova priča za ispričati. Ne treba ih prisiljavati ni na jedno ni na drugo ni na treće, jer to nema smisla. Ne radimo mi igru. I opet, ovo je fiktivno djelo, ne budućnost simulator.

    • Stitrek

      @Igor Belan, 16.06.2019 - 17:42

      Pozdrav, 1. mi ne možemo znati što je bilo zamišljeno u početku igre jer su prije nekoliko mjeseci prikazani samo neki dijelovi igre koja je u razvoju, 2. i 3. možda su neki od developera članovi lgbtqia zajdnice i sam razvoj igre je imao drukčije opcije a jedna od opcija je bila i uvođenje Keanu Reevesa.
      O igri i potpunom scenariju možemo pričati kad igra izađe kao gotov proizvod.

    • Igor Belan

      @Igor Belan, 16.06.2019 - 17:52

      Aha, shvaćam zašto ovako komentiraš. Misliš da je to kako si opisao kroz ove tri točke nekakav definitivni, dokazani tijek događaja. No to zapravo nigdje nije rečeno – to nisu činjenice. Dakle, nije rečeno da se to počelo razmatrati tek sada, niti da se to počelo razmatrati zbog bilo kakvih pritisaka. Tek sada smo dobili hrpu informacija o igri, uključujući i ovu, jer ih cijelo vrijeme polako otkrivaju (kako to obično i ide). I jedino što su napravili pod određenim pritiskom (ako postavljanje pitanja možemo smatrati pritiskom) je da su (možda ranije nego što su htjeli) otkrili da razmišljaju o tome, odnosno da im je cilj takve opcije imati u character creatoru. Koliko dugo razmišljaju o tome i je li to ideja od samog početka igre, to ne znamo. Dakle, ovaj slijed događaja koji ti predstavljaš kroz točke 1. 2. i 3. nije činjenica, već teorija.

    • Stitrek

      @Igor Belan, 16.06.2019 - 18:28

      Prilikom pisanja scenarija i kreiranja igre postoji uključivanje raznih tematika iz današnjeg a i budućeg svijeta s obzirom da je igra u 2077. Izmjene i dodaci su dio procesa kreiranja igre. Postavi sebi pitanje zašto misliš da manjine direktno utječu na igru i ako je to slučaj što ti općenito smeta kod utjecaja tih manjina, manjina o kojoj pričamo prolazi proces sličan koji su afro-amerikanci prolazili kroz zadnje stoljeće.

    • Stitrek

      @Stitrek, 16.06.2019 - 22:58

      Diskriminacija seksualnih manjina se gleda na globalnoj-svjetskoj razini jer svi mediji zabave se prodaju u skoro svim zemljama svijeta, ista stvar je i sa drugim manjinama-prisutni su u svim zemljama svijeta.
      Biti politički korektan je širok pojam, kultruno ponašanje je najbitnije i kada su u pitanju manjine treba koristiti pojmove koji su ispravni.

    • Aldin219

      @Igor Belan, 16.06.2019 - 18:56

      Nema potrebe ismreno za predavanjima, to je jasno. Igra je dio tijela savremene umjetnosti i kao takva nije van sistema, vec dapace izlazi kao reprezentativan element vremena, sto je umjetnost uvijek i predstavljala. Ne shvatam pokusaj trivijalizacije utjecaja i drustva na igru i obrnuto jer to je ono sto vuce u odredenom smjeru. Igra je ocigledno pala pod uticaj i to je sve sto je OP rekao. Ne sjecam se da augmentacija i robotika i sl imaju veze sa genetikom i psihologijom spolova. Ok, shvatam da je moderno sve smatrati relativnim i nepovezanim ako si kao progresivan, ali takve ocigledne korake preskakati i jos s konja odbacivati kritku je apsolutna bezobraznost i zamicenost uma koju prepoznajemo kao pravilo, pa cak i ovdje. Samo relativnost, trivijalnost, opustenost i sve ostale karakteristike razmisljanja likene generacije koja nije osjetila sta znaci uzimati ozbiljne stvari neozbiljnk i zdravo za gotobo. Znam da prica nije bila o tome, ali ne mogu si pomoci da ne pricam o tome jer kao i sve ostalo, i ova igra je u istom kalupu. E ssda zasto i kako ne moramo ni reci, ali da je u kalupu, pa to svako vidi

    • Stitrek

      @Aldin219, 16.06.2019 - 17:30

      Stvari u prirodi nisu baš “crno-bijelo” Od početka ljudske civilizacije postoje
      lgbtqia ljudi, blizu 2% ljudi spada u Intersex kategoriju-tu spadaju i osobe koje nemaju
      ženski ili muški spolni organ i u Njemačkoj, Portugalu,
      Canadi, Novom Zelandu, Australiji…je uključen 3 rod(intersex) za osobnu dokumentaciju.
      U Samoi ljudi transrodne orijentacije “Fa’afafine” imaju kroz povijest priznanje stanovnika i sva
      prava kao i svi drugi, na Hawaiima je bila ista situacija ali pokrštavanjem se to gubi.
      Poznatije gay ljude kroz povijest ne treba niti spominjati jer ih je bilo jako puno a u današnje vrijeme je sve više deklariranih lgbtqia ljudi
      jer je opresija puno manja. Što se tiče igre koja je puna inovacija i raznovrsnosti, kreativno je da se uključe i manjine.

    • Aldin219

      @Stitrek, 16.06.2019 - 18:58

      Sve se slazem bez daljnjeg

    • SonOfZeus

      @Stitrek, 16.06.2019 - 22:09

      Ne spada 2% u intersex vec 0.05%, Taj podatak od 2% je fiktivan i upravo dolazi od “genderfluid” zajednice koja smatra da je intersex bilo tko ko ima poremecaj u hormonima, psiholski se tako osjeca i slicno. A ne ono sto fizicki pokazuje intersex – tocnije kromosomi i genitalije. Takoder intersex kao takav nije pravilo i teoretski znanstveno je na klimavim nogama jer tko god je “intersex” je zapravo 95% jedan spol, 5% drugi. Dakle nece se roditi osoba sa vaginom i penisom, a da ima adamovu jabucicu i moze zatrudnjeti. Uvijek su karakteristike znacajno na jednu stranu pa tako imas “intersex” sa vaginom i penisom i svim zenskim organima i obiljezima te hormonima, te se kirurski odstrani taj penis i osoba je identicna svakoj drugoj zeni bioloski. Preporucujem svim ljudima da se malo raspitaju kod svojih doktora i da potraze knjigu o opcoj medicini. Mogu vam poslati istu postom.

    • Stitrek

      @SonOfZeus, 16.06.2019 - 22:34

      Intersex obuhvaća cijeli spektar varijacija, od vanjskih spolnih organa do unutarnjih organa za reprodukciju. Intersex pojava nije nikakva teorija i nije na znanstveno klimavim nogama, temu treba detaljnije istražiti da dođeš do točnih podataka. Ovo je moj citat iz prethodnog posta: “blizu 2% ljudi spada u intersex kategoriju-tu spadaju i osobe koje nemaju
      ženski ili muški spolni organ” tako da taj postotak ne stavljaj u svoj kontekst. U nekim razvijenim zemljama kod intersex slučajeva se spol ne dodjeljuje rođenjem već se dijete odgaja i kod određene dobi samo odabire opredjeljenost biti muško ili žensko a neki odabiru intersex spol.
      Što se tiče adamove jabučice imaju je muškarci i žene samo sa malim varijacijama te su izraženije kod muškaraca. Oficijalna zdrastvena istraživanja i podaci o intersexu se mogu naći na internetu, samo treba biti detaljniji kod traženja.

    • SonOfZeus

      @Stitrek, 17.06.2019 - 13:30

      “Anne Fausto-Sterling’s suggestion that the prevalence of intersex might be as high as 1.7% has attracted wide attention in both the scholarly press and the popular media. Many reviewers are not aware that this figure includes conditions which most clinicians do not recognize as intersex, such as Klinefelter syndrome [47,XXY], Turner syndrome [45,X], and late-onset adrenal hyperplasia. If the term intersex is to retain any meaning, the term should be restricted to those conditions in which chromosomal sex is inconsistent with phenotypic sex, or in which the phenotype is not classifiable as either male or female. Applying this more precise definition, the true prevalence of intersex is seen to be about 0.018%, almost 100 times lower than Fausto-Sterling’s estimate of 1.7%.” Tako da-da – na klimavim je nogama i postotak i definicija. Ovo je peer reviewed istrazivanje

    • SonOfZeus

      @Stitrek, 17.06.2019 - 13:33

      U kojim razvijenim drzavama? U svim razvijenim drzavama svaki respaktibilni doktor ce ti reci da se pri rodenju u 99.9% slucajeva vidi koji je bioloski spol bez obzira na anomalije. Reci ti meni ako se netko rodi sa tri ruke, jel je to normalno ili se ta ruka odstranjuje prvom prilikom? Ako osoba ima sve pokazatelje da je musko osim dodatnog spolnog organa koji je nerazvijen i lako se odstrani, ta osoba je musko. Simple as that.

    • SonOfZeus

      @Stitrek, 17.06.2019 - 13:36

      “The child is assigned a gender as boy or girl after tests (hormonal, genetic, radiological) have been done and the parents have consulted with the doctors on which gender the child is more likely to feel as she or he grows up.

      We know, for example, that the vast majority of children with complete androgen insensitivity syndrome grow up to feel female, and that many children with cloacal exstrophy and XY chromosomes will grow up to feel male.

      Why shouldn’t children with intersex be raised in a “third gender”? We advocate assigning a boy or girl gender because intersex is not, and will never be, a discrete biological category any more than male or female is, and because assigning an “intersex” gender would unnecessarily traumatize the child.”

      Source: isna.org Ili intersex society of north America – stranica koja se iskljucivo i bavi intersexom.

    • Stitrek

      @SonOfZeus, 17.06.2019 - 16:31

      U Malti i Uruguayu postoje prava kod kojih se intersex dijeca ne operiraju za određivanje spola, ta prava razmatraju i dosta drugih država.
      Svakako intersex ljudi dobivaju sve veća prava da sami odrede svoj spol a dosta država u svijetu prihvaća intersex spol.

    • SonOfZeus

      @Stitrek, 17.06.2019 - 17:15

      Malta, Urugvaj. = Razvijena drzava?
      Seriously? Ja mislio sad ces mi spomenuti Island, Irsku, Japan, Skandidavske zemlje. Kad ono. Razmatraju? Odlicno, ko i tisuce drugih stvari. Jel ti razmatraju gledas ko “Prihvacaju”?

    • Stitrek

      @SonOfZeus, 17.06.2019 - 18:49

      Ne želim se uključivat u nečije osobne interpretacije oko navedene teme, zato iznosim podatke i konstruktivno komentiram u svrhu podrške tih manjina.

    • SonOfZeus

      @Stitrek, 17.06.2019 - 23:59

      Prevedeno “Nemam argumenata pa cu nastavit po svome.” Kakve si ti podatke iznjeo kada su u komentarima jedino moji podaci i linkovi ? ???

    • Stitrek

      @SonOfZeus, 18.06.2019 - 01:06

      Bro, kao što sam naveo u prethodnom postu, nema potrebe nastavljati i hraniti tvoj ego, ovi podaci i komentari koji su izneseni nisu igra ili nadmetanje, već konstruktivna podrška tim manjinama.

  • Rorik

    16.06.2019 - 11:46

    Paradoks je taj što, transrodne osobe tvrde da žele izgledati upravo kao suprotni spol, jer su rođene u “pogrešnom tijelu”. Dakle ne žele izgledati kao muškobanjaste cure ili feminizirani dečki, žele izgledati upravo kao normalne cure ili dečki, samo je problem što izgledaju kao nenormalne cure ili dečki upravo iz razloga jer to nisu. Videoigre su jedna od rijetkih stvari koja im može učiniti to da budu ono što žele, a ova igra im nudi da budu ono što jesu. Jel tu netko lud ili transrodne osobe ne znaju da ih netko zajebava?

  • funky0308

    16.06.2019 - 12:23

    Vec vidim samog sebe kako pokusavam objasniti sinu zasto ciko ima sise hahahaha 🙂 . Za nametanje nisam ali dokle god postoji izbor OK sam s time, a kako cu to malcu objasniti…eeee to ne znam. Izgleda ce razgovor o pcelama i cvijecu postati razgovor o dva bumbara 😀

  • Bojovnik_1991

    16.06.2019 - 15:12

    sodoma i gomora!!!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?