HCL.HR

Tvorci Cyberpunka 2077 priznali: “Trebali smo to odraditi bolje, možete dobiti povrat novca ako niste zadovoljni”

Zoran Žalac 14.12.2020.   •   134 komentara


CD Projekt se ispričao svima koji su nesretni stanjem njihovog Cyberpunka 2077 te smatraju da su prevareni. Obećali su da popravci stižu.

Futuristički RPG naslov Cyberpunk 2077 definitivno je bio vruća tema prošloga tjedna zbog tehničkog stanja igre. Na svim platformama igra je došla s hrpetinom bugova kakvih bi se i Ubisoft posramio i premda su neki kritični popravljeni manjim ažuriranjem prošlog vikenda, još uvijek je situacija tragikomična.

No, najgore su prošli igrači koji su igru zaigrali na običnim PlayStation 4 i Xbox One (S) modelima. Oni su uz bugove dobili užasno neoptimiziranu igru koja izgleda znatno ružnije od verzija za druge platforme. Iz tog razloga mnogi su odlučili tražiti povrat novca, a nezadovoljstvo se jasno vidi na Metacriticu gdje je korisnička ocjena u crvenom.

Iz CD Projekta su se danas napokon oglasili o svemu tome. Žao im je, kažu, što prije lansiranja igre nisu prikazali ljudima u kakvom je stanju igra na osnovnim PS4 i XBO modelima konzola. “Trebali smo posvetiti više pažnje da se igra izvodi bolje na tim platformama.” – pokajnički su priznali.

Također su obećali popraviti bugove i razna rušenja igre na starim konzolama. Sljedeća zakrpa stiže kroz idućih sedam dana. Nakon toga su u planu dva velika ažuriranja – jedno u prvom mjesecu, a drugo u veljači. Kažu kako igra na PS4 i XBO konzolama nakon tih ažuriranja neće izgledati kao na PC-u ili novim konzolama, ali da će biti bliže izgledu tih verzija nego što je trenutno.

Na kraju su poručili kako će svima dati povrat novca u slučaju digitalnih kopija preko PSN-a i Xboxa. U slučaju fizičkih kopija na disku poručuju korisnicima da povrat novca probaju dobiti u trgovini, a ako to ne upali onda im se trebaju javiti na email [email protected], najkasnije do kraja ovoga tjedna, odnosno do 21. 12.

Komentari (134)

  • Cyberpunk2088

    14.12.2020 - 10:15

    Ma samo da je igriva i da se može igrat to je sve šta tražim 😊

    • Artyom

      @Cyberpunk2088, 14.12.2020 - 15:27

      Nadam se da će uspjeti popravit i konzolaške verzije jer igra to zaslužuje! PC verzija je bila igriva od prvog dana. Sad kad se stavi 1.04 patch i novi driveri za gpu, igra sasvim pristojno ide i na dosta slabijim konfiguracijama. Jedini je problem ostao i dalje učitavanje textura koje znaju kasnit ako igra nije na SSD-u. Postoji i nekakava “slow HDD” opcija u settings-ima, no ako netko zna šta ta opcija radi neka javi?

    • Cyberpunk2088

      @Artyom, 14.12.2020 - 15:46

      Ja sam svoj pc proda jbg a ionako bih trebao nadograđivati konfiguraciju a imao sam fx 8320 6 giga rama AMD grafička 270 x saphire 2 GB nez sad koja je matična bila a sad da uzimam minimum 1000 € bi mi tribalo ds bi igrao cyberpunk a poznavajući samog sebe ja bih to tio na ultra postavkama tak da jbg ostaje mi čekati patch za 7 dana dolazi jedan pa opet u prvom mijesecu jedan veći do tad ćemo se strpit

  • SanKa

    14.12.2020 - 10:15
  • Hex

    14.12.2020 - 10:24

    Ajde, tko će prvi komentirati to kako su na igri radili 8 godina (dok je zapravo 4)?

    • kuky90

      @Hex, 14.12.2020 - 10:29

      najavili su ju prije 8, a već prije toga su radili koncept igre jer inače nebi znali što treba raditi. Tako da kolko god ti želiš, počeli su s igrom i prije toga, i duže od 8 godina. A 8 godina rade na igri, možda ne cijeli studio ali su lagano radili, dok su 4 godine u punom zamahu. Kako god da bilo i 3 godine su jako dugo za igru, zapravo po 1 godinu treba nekim drugima da naprave poštenu igru. CDPR u 4 nije uspio napraviti AI za NPCeve, nisu u stanju bili napraviti da te policija ganja po gradu nego se spawna, a kad odeš ulicu dalje nestaju i drugi se respawnaju. Tako da sramota čak i da su 4 godine radili na igri, a nisu nego su 8 godina volio to ti ili ne.

    • marko1106

      @kuky90, 14.12.2020 - 10:30

      Pa eto traži povrat, jednostavno.

    • kuky90

      @marko1106, 14.12.2020 - 10:45

      A da se prestane opravdavati ovo i nalaziti nekakve izlike za njih? Sami su priznali zajeb, obecali sve i svašta, a stalno lagali i zakopavali se. Možda se nebi morali vraćati igru da su nisu izdali takvu? Kupio bi Valhallu ili nešto drugo, ovako me zeznuli totalno

    • Cyberpunk2088

      @kuky90, 14.12.2020 - 13:06

      To sranje od walhale nebi uzeo za 400 kn da mi mukte daju novce za nju i sa 90 kn bi se mislio rađe ću ostavit cyberpunk kod sebe i čekat updet i patch nego vratit igru 2 miseca neka 2 miseca strpljen spašen isto tako neću da sad ispadne da ih branim igram na ps 4 imam dosta bagova neću lagat igra mi se srušila nakon onog hot fixa 1.04 jednom idalje je mutnjikavo šta se tiče grafike i igram u 720 rezoluciji i sad da zbog toga gubim zivce neću bar ne ja a nebi tribali ni drugi popravit će sve ako su witchera popravili na ps 4 onda će i ovo sad će mi netko napisat da su ga popravili za po godine pa šta onda svaka igra dobija updet za RDR2 msm da sam skinuo pun k”’c updeta pa ću i za cyberpunk

    • marko1106

      @kuky90, 14.12.2020 - 19:10

      vratiš igru i kupiš AC. ne možeš reci da te netko vara ako ti vraca novce.

    • tryon

      @kuky90, 14.12.2020 - 10:36

      1 godina za poštenu igru? ako ti je reciklirani AC poštena igra onda ok

    • blacklist0907

      @tryon, 14.12.2020 - 17:04

      Cekaj da se ovo pocne reciklirat🤣

    • The_Miks

      @kuky90, 14.12.2020 - 10:52

      Primjer postene igre ove velicine u jednu ili cak dvije godine? Ne branim bugove, samo me zanima.

    • kuky90

      @The_Miks, 14.12.2020 - 11:02

      Fallout 2, The Legend Of Zelda: Majora’s Mask oko godinu dana, Grand Theft Auto: Vice City samo 9 mjeseci. KOTOR 2 samo 13 mjeseci. Su samo neke od tih igri. GTA 5 3 godine a igra puno kompleksnije od ove, barem fizike, AI i kako svijet reagira na to sve.

    • sallaD

      @kuky90, 14.12.2020 - 11:40

      Nadodao bi isto Fallout New Vegas, koju trenutno igram, bila u razvoju 18 mjeseci a igra je puno raznih detalja i slobode izbora nego što češ naći u 4

    • crolink07

      @kuky90, 14.12.2020 - 12:00

      Majora’s Mask!🥰

    • Sinek

      @kuky90, 14.12.2020 - 16:51

      ima li ista mladje od 15 god ili ces zbilja izjednacavati razvoj tih igara i igara danas? ne branim cdpr ni 1% ali argument ti je boli glava

    • kuky90

      @Sinek, 14.12.2020 - 17:22

      pa imaš u mojem nicku godište 😉

    • Sinek

      @kuky90, 14.12.2020 - 17:51

      ?
      pitao sam primjer igre koja je mladja od 15 god, usporedjivati razvoj igara koje si nabrojao s razvojem cyberpunka je bedastoca

    • kuky90

      @Sinek, 14.12.2020 - 18:23

      kako to misliš pa doslovno GTA3 je imao življi i napredniji NPC sistem i bolju policiju.

    • Sinek

      @kuky90, 14.12.2020 - 18:40

      ne samo bedast vec i troll

    • kuky90

      @Sinek, 14.12.2020 - 19:40

      ja sam bedast ili ti neznaš napisati jednu upitnu rečenicu

    • Sayan

      @Sinek, 16.12.2020 - 09:48

      Racunaj na tehnologiju prije 15 godina i sada.

    • BoneDigger

      @kuky90, 14.12.2020 - 23:54

      “GTA 5 3 godine a igra puno kompleksnije od ove” zaboravio si napisati da je GTA Rockstar imao doslovno duplo veci tim ljudi koji su radili na igri (1000 u odnosu na 500).

    • The_Miks

      @kuky90, 15.12.2020 - 20:33

      Onda je nekima *trebalo toliko da naprave dobre igre. Danas svima treba puno dulje. Cak i da dodamo new vegas, to je bilo prije 10 godina. Gotovo sve sta danas izlazi u jednu godinu je lose ili samo solidno.

    • Hex

      @kuky90, 14.12.2020 - 11:11

      Igra je dedicirano krenula u izradu 2016. nakon Witcher 3 DLCa. Koncepti, skice, brainstormanje i ostali pre-work se ne mogu ozbiljno shvatiti jer je u to vrijeme tim bio posvećen drugim stvarima. Inicijalno su krenuli s upgradeom REDengina. Tema je bila godina i trajanje, a ne što netko misli o in-game NPCevima. Nasmijalo me ovo da nekima treba po godinu dana za poštenu igru – pošten argument. 😊

    • kuky90

      @Hex, 14.12.2020 - 11:17

      a ovo gore nisu poštene igre koje sam nabrojao? Doslovno svaka igra gore ima bolji AI protivnika od ove. Čak i Vice City za boga dragoga. To je sve dio developmenta, i da ne radi na igri 5 ljudi iako je ovdje tako izgledalo. Nego preko 100 ili više. Počeli su raditi prije 8 godina, možda samo 10 ljudi ali su počeli. Ti piši nebuloze i dalje, ali tako tu uvijek ide. Prvo par ljudi postavi bazu za igru, a onda se lagano cijeli tim prebacuje na to. Tako i ovdje. RED egine upgrade rade drugi ljudi od onih koji rade i dizajniraju same igre, kao što su Witcher 3 DLCove radili drugi ljudi, nisu sve resurse uložili u to, nego samo jedan tim unutar studio. Drugi radio na CP.

    • Hex

      @kuky90, 14.12.2020 - 11:28

      Internet i ja ćemo nastaviti pisati nebuloze da su se igri posvetili 4 godine, a ti nastavi sa svojih 8+. Pošto si upućen u procese jednog gaming studija, onda znaš i to da CP2077 ima u sebi RPG elemente, što igri dodaje još jedan sloj mehaničke kompleksnosti. Tako da je realno GTA V kompleksniji jedinu u tvojim očima. Imaš neki fetiš na taj NPC AI, ne kužim? Shvatili smo da ti ne odgovara. Igre koje si nabrojio imaju 6 poligona na modelima… nađi nešto iz ovog desetljeća.

    • kuky90

      @Hex, 14.12.2020 - 12:19

      Da tolko je RPG da ne možeš ni kosu mjenjati, tolko je RPG da ti ending ovisi o side misijama, a ne tvojem izboru. Igra je slab RPG, zapravo su sami CDPR na twitteru promjenili žanr igre, sa open world RPG u story drivern action. Tolko o tome….Nemam fetiš na NPC AI, ali su rekli da će ovo biti najživlji i bolji svijet u gamingu. A nisu napisali ni osnovni AI ili path finding, nisu policiju mogli napraviti da te ganja, nisu mogli napraviti da igra sprema lokacije NPCeva, nego svaki put kad se okreneš učita nove aute i NPCeve. Tako da igra zahtjevna, a pola stvari im fali. Nemam sa u developmentu isustva, ali već godinama igram sa par devova koji znaju. Doslovno se rugaju kolko je kod za ovu igru napisan na jednostavan način, kao da srednjoškolac napisao kod. Tolko je kod za večinu stvari basic da je GTA 3 ima napredniji kod….A poligoni nemaju veze sa time. Nekad su igre izgledale ružnije ali ih je 3 puta manje ljudi radilo, i manje vremena. Doba kad nisu stvari bile tako jednostavne nego su devovi sami morali napisati i izmisliti neke stvari. Danas 2020 i CDPR u 8 ili čak 4 godine ne može napraviti da te policija ganja, ne mogu napraviti čak ni da NPC u autu zna zaobići drugi. Umjesto toga dešavaju se gužve na cesti jer stoje ko drvene marije

    • delight353

      @kuky90, 14.12.2020 - 12:30

      Uzas… Igru sam kupio. Sjedi i skuplja prasinu u libraryu Steama. Nadam se da ce ju popraviti do ljeta slijedece godine. Jednostavno ne zelim igrati ovako bugovite igre. Kada sam vidio, na samom pocetku, pri izlasku iz stana kada se treba naci sa Jackiem, da se nadolazeci auti u zavoju zabijaju u zid i trube… Da ne spominjem da sam stalno nailazio na lebdece mobitele. Ma koma. Ljudi moji, zivi dokaz da je industrija u banani i da ne treba skakati na hype train. Bez obzira na developera, ili igru. Nisam onaj koji se kleo da ce C77 biti savrseno remek djelo, jer ga radi CDPR, ali ovakvo nesto nitko nije ocekivao. Igra koja je trebala biti “igra desetljeca” je ispala ziva smijurija. Uz bok NMSa pri izlasku. Nemam sto drugo reci…

    • Slamix

      @kuky90, 14.12.2020 - 14:18

      Sto se tice proizvodnje igara, tu treba vise godina za jednu postenu igru, osim ako vec imas hrpu “assets” koje mozes koristiti za novi dio (npr. AC, Fifa, Watch Dogs, GTA itd.). Isto tako nije samo to u pitanju vec i AI, kompleksnost nekih sustava itd. Kompanije koje proizvode po istoj semi imaju tako znatnu prednost nad ostalima jer posjeduju bruku informacija. Znaju sta radi a sta ne. E sad, kada neko pokusa nesto novo napraviti, bagra ne zna misliti svojim mozgom i odmah napada tu ideju (npr.Death Stranding), dok se na drugoj strani ta ista bagra buni jer nema nista novo.
      Cyberpunk2077 jednostavno nije trebao izaci na starije konzole. Radi se o tome da je tehnologija toliko napredovalja naspram 2013te da je suludo pokusati optimizirati na obe strane. Ovo im je ipak prva igra smjestena u ovome svijetu.

    • Demon90

      @kuky90, 14.12.2020 - 18:20

      Nisam proveo nešto previše sati u igri al se slažem da su uzeli prevelik zalogaj. Koliko su samo stvari izbacili iz igre i opet nisu bili sposobni da dovrše igru poštenu. Slažem se da je AI žalostan, kao i to da neki neprijatelji su teške spuzve. Jedino što misliš da su sposobni jest da se izlijece. Isto ako počneš pucati kad se malo udaljis ista grupa samo nestane. Policija istina se samo pojavljuje, vožnja nije nešto, ja hvala bogu na neke bugove još nisam naletio. Usput ako staviš šešir i pogledaš se na zrcalo budeš celav.

    • DjokaBA

      @Hex, 14.12.2020 - 17:58

      Ja sam veliki fan CD Reda, ali ovo sto su uradili je jako podlo. Koga briga dal je 4 ili 8 godina. Sve sto je kuky90 rekao stoji i u pravu je. Nisam igrao nesto duze, ali sam se mlatio po gradu i upoznavao ga. Steta sto nisam imao sta da upoznam od bugfesta i ovih svih navedenih stvari policija, npc, voznja, random spawn sa svih strana, ocajno renderovanje tekstura, lista nema kraja.. bruka i sramota.

    • Rorik

      @kuky90, 15.12.2020 - 09:25

      Ti pojma nemaš šta pričaš xD. Odi i napravi igru stari

    • Oldschoolgamer

      @kuky90, 15.12.2020 - 13:04

      Dokazali da su prosjecan studio.A ko ih stavlja u isti kos sa Naughty Dogom i Rockstarom hebeno nije normalan.

    • kuky90

      @Oldschoolgamer, 15.12.2020 - 17:09

      istina, dokazali su da nisu ništa bolji od drugih iako su ih ljudi gledali kao da su spasitelji gaminga

    • Hex

      @Hex, 24.02.2021 - 14:47

      Nemam dionice od CDPR, tako ni koristi od bilo kakvih opravdanja. Samo me nervira kad krene lavina sranja, onda se sere uzduž i porpijeko – imalo ili ne smisla.

  • Darcoolio

    14.12.2020 - 10:24

    Nakon 1.04 je mnogo bolje, uz to sam skinuo i novi driver i to je to, igram najnormalnije.

  • perisimus

    14.12.2020 - 10:25

    Nikad nisam shvaćao ovakve stvari. Igra koja je u razvoju toliko vremena a izađe takva. Pa zar ti studiji nemaju ljude koji isprobaju igru prije nego što izađe? Ako nemaju zašto nemaju? Pa neozbiljno je izdati igru koju nisi isprobao. Ako pak imaju isprobavače (“testere”) zašto oni ne upozore na manjkavosti? Zar igraju samo prvih par minuta i daju zeleno svjetlo? Ako vide bugove zašto na njih ne upozore? Jesu li slijepi ili maloumni? Ako ih pak vide i upozore proizvođača zašto se ovakve igre izdaju, igre koje su do te mjere neigrive da se ljudima treba vračati novac? Tko je tu lud i tko koga ovdje guzi?

    • Zoran Žalac

      @perisimus, 14.12.2020 - 10:40

      Ma imaju i dobro su znali svi da je situacija takva. I da se pita developere, oni svjesno ne bi izbacili takvo što. Ali menadžment dio ekipe polaže račune investitorima i sl. i procjena im je vjerojatno bila da bi im više naštetila još jedna odgoda nego lansiranje igre u ovakvom stanju.

    • doctorsparta

      @Zoran Žalac, 14.12.2020 - 11:22

      Zanimljivo je kad sličnu stvar napravi EA, onda nema opravdanja da su investitori krivi već direktno pohlepni EA (što je 50 posto istina, jer žele isplatiti investitore i nabiti si nerealnu dobit), pa su krivi nesposobni developeri i ne očekuje se da će se igra popraviti s vremenom (niti se to želi čekati). Kad to napravi netko kao CDPR onda su oni svi mačići nevini od projekt menađmenta do dev timova, a isključivi krivac su investitori. Uzmimo u obzir da je CDPR imao 8 godina razvojni ciklus. EA, Actionvision Ubisorft itd. dev timovi imaju max dvije-tri godine za razvoj AAA velikih igara. Ili ajmo usporediti od CDPR-a launch stanje Witchera 3 i Cyberpunk-a? Nešto ne štima. Nadalje, 8 godina je predug ciklus razvoja htjeli mi to priznati ili ne. Cyberpunk ima brdo zastarijelih gameplay mehanika, probleme s sjenama i animacijama koje su bile aktualne prije 5 godina, i veliku seriju zaista glupih bugova koji su rezultat preskakanja iz jedne tehnologije u drugu kroz opet pre-drug period razvoja. Kako god se okrene za 8 godina razvoja i testiranja ovo je sramota na base ps i xbox konzolama a tražiti full cijenu. Najblaže rečeno.

    • Zoran Žalac

      @doctorsparta, 14.12.2020 - 11:48

      Ne sjećam se baš situacije s igrom Electronic Artsa u zadnje vrijeme kad je ista bila “dobra, ali bugovi…”. Možda Simsi 4. Anthem je bio tek osrednja igra nevezano za bugove. Mirror’s Edge Catalyst, Battlefield Hardline, NFS Payback, Mass Effect Andromeda… te su igre osrednje i ne vjerojatno ne bi imale prosjek ocjena 90+ ni da su bile bez ijednog mogućeg buga. Mislim da ljudima nije isto kad osrednja ili loša igra bude prožeta bugovima i kad nešto s potencijalom ima hrpu bugova. Postoji x primjera gdje su igre bile prožete bugovima pa im se progledalo kroz prste jer su usprkos svemu zabavne. Prije nekoliko godina recimo Kingdom Come Deliverance. I nemoj me krivo shvatiti, nisam ja okrivio investitore za ovakvo stanje – krivica je na menadžmentu CD Projekta. Nisu investitori ti koji su donijeli odluku kad će igra izaći.

    • IgorBiH

      @Zoran Žalac, 14.12.2020 - 14:48

      Bethesdine igre su pune bugova i koječega pa im se redovno gleda kroz prste. Sjećam se Fallout New Vegasa, fenomenalna igra ali performanse na PS3 su bile…zanimljive. Znalo je padati na vjerovatno 5 FPSova na pojedinim mjestima, tad se to i tolerisalo…

    • Hex

      @Zoran Žalac, 14.12.2020 - 11:41

      Izrada igre je inicijalno bila započeta za PC, a kao i kod svih njihovih naslova, naknadno bi kapale i verzije za konzole. Međutoa, dolaskom nove generacije konzola i sve dužim čekanjem, odlazio im je posljednji voz za last-gen konzole. Odlučili su što prije pokriti sve platforme, pa ić onom bolje išta nego ništa. Pojest ćemo malo gorkih kritika, ali ćemo i s vremenom popeglati mane. Ovakva simultana disprezija radnog vremena, rezultirala je i padom kvalitete kroz sve platforme, ali je sigurno menedžment izračunao daleko veći prihod nego da se izdaje platforma po platforma.

    • Timmy20

      @perisimus, 14.12.2020 - 10:41

      igra je očito u zadnjih godinu dvije bila rađena za nove generacije konzola, pa su naknadno radili downgrade.

      Neka spuste kvalitetu grafike za stare konzole ili neka ukinu te verzije. Alo, pa dobili smo “next gen” hahahah, čemu stare konzole?

    • EDINJO

      @Timmy20, 14.12.2020 - 10:53

      S obzirom na broj next gen konzola na tržištu to bi im sigurno bio neisplativ potez al i ovako će im se obit o glavu.

    • Timmy20

      @EDINJO, 14.12.2020 - 12:07

      Pa mislim da nitko nije znao da će ovako malo konzola biti dostupno na tržištu, u ovako velikoj mega extra pompi hajpu vezanom uz “next gen”. Ne bih se čudio da tamo na proljeće bude došlo još podmodela, po uzoru na današnju tehnologiju, tipa mobiteli S20 slim, fat, ultra, fan, ribički, birtijaški itd modeli.

    • SanKa

      @Timmy20, 14.12.2020 - 11:00

      di je onda najava ili išta za new gen ? kad cemo mi to vidjet na ps5 ? biće nikad

  • marko1106

    14.12.2020 - 10:28

    Rijetki su koji ponude povrat novca, na ovo skidam kapu. . Ono što ja vidim po komentarima na internetu da bugovi nisu toliki problem koliko je problem što igra zna crashati. Bugovi su problem streamerima kojima je ionako dojadiili igrati igre vec im je zanimljivije streamati. Ali imate pravo na povrat novca i jednostavno vratite igru kome god smeta. Ali rijetki ce to napraviti jer kako cujem da je igra vrh bez obzira na greške.

    • siblyx

      @marko1106, 14.12.2020 - 17:02

      A što je crashanje igre, ako nije bug?
      Igra je izašla dobrih godinu – dvije prerano i to se vidi na svakom koraku. Nije stvar samo bugova, nego i nezavršenih animacija, nepostojanja AI-a, interakcija sa svijetom, itd.

    • marko1106

      @siblyx, 14.12.2020 - 19:12

      slažem se igra nije igriva. ali vracaju novce svakome tko ju ne želi igrati. Vrati svoje pare nemoj igrati to sranje.

  • S a l e

    14.12.2020 - 10:30

    Ma jok, to je do stare konzole nije do njih😆

    • FactSpitter

      @S a l e, 14.12.2020 - 18:23

      Na koljena je pala Playkahlica 4 pred ovim remekdjelom pa si bijesan? I ja bih bio da igram na 17-24 FPSa.

    • S a l e

      @FactSpitter, 14.12.2020 - 18:46

      Ne igram ovu igru, prvenstveno ne SF. Drugo, izasao je PS5, tehnodrom, tako da je i vrijeme PS4 konzolida ode u zasluzenu mirovinu 🙂. Ako je CP2077 veliki zalogaj za PS4 zasto onda izjavise da ce ga popraviti? Jer ako konzola nema snage nema popravki kroz peceve. Kako onda rekose da ce biti igriv i graficki ljepsi!? Sacekacemo i to, a onda cu vas zajeb*vati kao i za Last of Us 2 jer vas boli 😆

    • blacklist0907

      @FactSpitter, 14.12.2020 - 18:46

      Kak nije trojka kad je gta 5 izaso?

    • RickBarry

      @S a l e, 15.12.2020 - 12:07

      Pa da, evo oni ti nude povrat novca ali naravno, antikonzumerska firma Sony to ne dopušta🙂

  • kuky90

    14.12.2020 - 10:36

    Ljudi će i dalje branit igru i developere. Kriviti ljudi, iako su sami priznali. I prije nego netko kaže ljudi su ih forsirali da izdaju, nisu nego su bili razočarani jer su mnogli uzeli godišnji, mnogi nisu kupili druge igra kao Valhalla ili Watch dogs kako bi kupili ovo. Onda dođe CDPR kaže “We are gold” pa pitaju ispod zadnja odgoda i CDPR odgovori da zadnja odgoda. Znači ljude su duplo zajebali, prvo im lagali da je igra gotova iako ne može proći test kvalitete koji inače svaki studio ima, a onda im odgodili par dana prije izlaska za 3 tjedan, iako su znali da 3 tjedna neće napraviti ništa. Onda su poslali samo PC kopije za review, a zabranili PS4 i Xbox jer su kako radi tamo….Tko god ovo brani, a ima vas vidim ovdje i na facebooku je glavni krivac za ovo. Jer branite studio koji je očito lagao od početka i izjebavao ljude. Prvo ima odgodili par dana prije i sjebali im godišnji, lagali u lice, onda lagali i namještali recenzije da bi na kraju izdali poluproizvod. Nema se tu šta braniti developere. Tko god brani odobrava ovakve varke u gamingu i dokle god se brani biti će ih…Mogao je CDPR lijepo reci još krajem listopada odgađamo igru radi korone i stanja s igrom za 6 mjeseci ili godinu dana jer igra je rasulo. Nitko se nebi bunio, ovako se samo zakopavali u laži svaki put, a ljudi ih branili uporno sa lažima i nerealnim ciljevima. A sve radi para.

    • Emperor Ghaleon

      @kuky90, 14.12.2020 - 10:57

      Sad definitivno znamo zašto su branili recenzentima da stavljaju svoje screenshotove i gameplay videe.

    • gunnerst

      @kuky90, 15.12.2020 - 07:47

      Slazen se sa 99.9%, samo ti si uzeo godisnji da bi igra igru?

    • kuky90

      @gunnerst, 15.12.2020 - 10:30

      nisam lol, ali mnogi jesu na twitteru pitali uzeo sam godišnju igra sigurno izlazi, oni odgovorili da. Za 3 dana su je odgodili haha

  • Okramtaker

    14.12.2020 - 10:55

    Žalosno, a jos su i najavili predzadnje odgođenje da vide kako igra radi na konzolama i jos prije toga odgodili da poprave bugove, stvarno žalosno.

    • Hex

      @Okramtaker, 14.12.2020 - 14:24

      Rubrika Crna kronika.

  • Strange Man

    14.12.2020 - 10:56

    Cyberpunk 2077 je sjajna igra, ali mogla je biti fenomenalna igra koja bi definirala generaciju. Umjesto toga, postaje žrtvom vlastite ambicije i napadom kritičara zbog situacije kakva je trenutno. Ako je još niste kupili, pričekajte nekoliko mjeseci i mogli biste se počastiti iskustvom kojem smo se svi nadali na samom lansiranju. Igri treba dati drugu šansu.

  • Truegentlemanx

    14.12.2020 - 11:01

    Ajde i da pređemo preko tih groznih bugova, a gdje je isprika za neiskren marketing? TI life pathovi, koji su trebali biti veliki game changer ovisno koji odabereš, traju 15-20 sramotnih minuta, a ostatak igre dobiješ opciju koja se svodi na yes, sarcastic yes, nomad/street/corpo yes, gdje su RPG elementi? odjeća ne znači ništa, ako gol okolo hodaš nikoga nije briga, nepostojeći AI i NPC-evi od kojih je njih 1000 trebalo imati svoj neki ciklus, svijet koji je prazan i ne interaktivan. Sve je to rezultat marketinga koji je obećavao, a dostavili su jednu prosječnu akcijsku avanturu.

    • kuky90

      @Truegentlemanx, 14.12.2020 - 11:09

      i to isto da. Ono igra ima puno opcija. U sred cut scene moram stisnuti tipku da bi se usao ili spojio na neki laptop. Doslovno ne mogu ništa drugo, ne mogu se kretati niti ne spojiti, ali svejerno moram stisnuti tipku za ustati se. Ma mrs i oni s tim. Večina opcija sa nomad niti ništa ne donosi, samo par novih dialoga. Utjecaj je ravan nuli.

    • Sinek

      @Truegentlemanx, 14.12.2020 - 16:59

      vrhunsku akcijsku avanturu, ne prosjecnu… igra je vrh, kamo srece da je ovako nesto prosjek u danasnjem gamingu… ne zamaram se etiketama, neka nije uopce rpg kako kazes ali je odlicna igra i tvrditi drugacije moze samo netko tko nije zagazio desetak i vise sati

  • mili1985

    14.12.2020 - 11:11

    Neću vraćati jer trenutno nemam neke gamebreaking bugove i zadovoljan sam igrom. Ali.. svejedno smatram da na ovakav način izdaju igru, tj u ovakvom stanju, nije u redu. 4-5 godina developmenta je dosta vremena, čak i za ovako veliku igru. Kojimi su predbacivali odugovlačenje u izradi igara, ali bi izlazile u potpunosti dovršene ( Phantom Pain se ne slaže s tim). Btw, našao sam iznenađujuć Kojima easter egg. Witcher 3 sam odigrao u goty izdanju kad su svi/većina bugova bila popravljena tako da u tom slučaju nisam imao primjedbi. Tako se i CP treba odigrati, nakon većine fixeva. Ovo je prvi put da sam se lagano opekao kod prednarudžbe, tako da od njih neću više prednaručivati. Svejedno, gameplay, priča su odlični i ima se što za raditi. Tumaram gradom i sporednim questovima i lovim maelstrom ekipu i pokazujem tko je glavna baja u gradu 😆

  • erfatih26

    14.12.2020 - 11:13

    Zahebali su oldGen, izbacili igru uz zaista mnogo TEHNIČKIH problema na svim platformama.. ali opet, igra je odlična!

  • Loser5

    14.12.2020 - 11:15

    Gospodo,
    Preporučujem svima koji su kupili igru, pogotovo na PS4, PS4 Pro, XBox da zatraže refund za istu iz više razloga. 1. Ovim činom šaljete jasnu poruku developerima da ozbiljnije pristupe rješavanju problema te da se u budućnisti ovakve stvari ne dogode. CD Project Red je napravio veliki propust i ne treba ih braniti na račun stare slave, treba biti realan. 2. Ako nakon veljače i svih updatea igra stavrno bude u odličnom stanju nije ju problem kupiti ponovno jer cijena sigurno neće biti veća, može biti ista ili čak i manja ako bude neka akcija ili slično.
    P.S. Nemojmo dozvoliti da nam prodaju polugotove proizvode jer su korisnici oni koji odlučuju i diktiraju uspješnost/neuspješnost neke firme.
    L P

  • miriseNAdobro

    14.12.2020 - 11:17

    Pokušavaju si spasiti ugled..stvarno sramotno..iako igram na pc i bugova ima hrpu više je kriminalno ono što su napravili igracima ps4 i xbox konzola. Ibacili igru ako se može tako nazvati samo zbog pohlepe iako su unaprijed znali da se nikako vrti na te uredaje. Nažalost novac pokvario isto cdpr.

  • lukakeanu

    14.12.2020 - 11:22

    Jel zna netko gdje se moze javit za povrat novaca (digitalna verzija za ps4)

    • kuky90

      @lukakeanu, 14.12.2020 - 11:26

      PSN ako si uzeo na PSNu. Ako nisi probaj CDPR kontaktirati

    • lukakeanu

      @kuky90, 14.12.2020 - 11:37

      Uzeo na psnu ali nigdje kontakt broj.ima jedan 1800 ali kaze broj ne postoji.pokusavam dobit santa domenicu,mozda oni znaju ali naravno nitko se ne javlja.

    • personauser

      @lukakeanu, 14.12.2020 - 11:59
  • GAMEmaher

    14.12.2020 - 11:33

    Paz ovo…njima je ŽAO ŠTO NISU NA PS4 I ONE S POKAZALI GAMEPLAY PRIJE!??? Pa valjda postoji testni odjel da testiraju igru prije puštanja i sami zaključe da na takvim konzolama ne mogu igru pustiti… Zato ja kažem, ne šljivim 5% kupovine prvi dan jer sa kasnijim brdo update samo popravljaju stvari. Lijepo umjesto da dam 500 kn za novu igru kupim 300 kn Ps plus na akciji i tu igram 25 igara kroz godinu i s razlikom od 200 kn što ostalo kasnije kupim tu igru koja me zanimala jer joj pala cijena i popravili je nadogradnjama.

    • kuky90

      @GAMEmaher, 14.12.2020 - 12:20

      pa i ovdje očito laž, znali su kakva je igra. Pa rekli su revieweri da im nisu htjeli poslati kopiju za konzole nego samo za PC, očito je i zašto. Kao i zašto svaki reviewer nije smio imati svoj gameplay, nego ono što im CDPR pošalje.

  • RickBarry

    14.12.2020 - 11:51

    Ps4 i Xbox One verzije igre nisu trebale ni postojati. Ne znam čemu uopće izrada takvog projekta za njih. Očito su novci tu igrali ulogu. Al dobro, na PC-u in kolko vidim ide odlično.

    • kuky90

      @RickBarry, 14.12.2020 - 12:22

      Igraj je trebala originalno izaći par mjeseci prije najave novih konzola, a sama igra najavljena i prije nije je PS4 i Xbox One došao na tržište…A na PCu je daleko od odličnog, ali nije neigrivo kao PS4

  • bakyos

    14.12.2020 - 11:59

    Šteta i žalosno. Bespovratno narušen ugled jedinog studija koji smo smatrali okrenutog gamerima. Realnost je jedino pohlepa. Šteta. Igram na Xbox series X i nisam oduševljen. I užasno me živciraju hvalospjevi ekipe koja igra na RTX 3090. Smiješno…
    Naravno, popravit će igru kroz mjesece koji dolaze, no opravdanja za PS 4 i Xbox nema. Još jednom, šteta. Welcome to reality…

    • RickBarry

      @bakyos, 14.12.2020 - 12:10

      Ne kužim, čemu živciranje? Očito im igra ide odlično i odlično izgleda, pogotovo kad gledaš brojke na Steamu.

    • kuky90

      @RickBarry, 14.12.2020 - 12:23

      Brojke na steamu je imao u PUBG, zapravo 3 puta veće brojke. Pa igra izgledal i radila ko drek. Brojke ne znače ništa.

    • RickBarry

      @kuky90, 14.12.2020 - 12:38

      Nije tolko radila ko drek koliko su ekipa sa kumpirima od konpovoa to htjeli igrat pa im nije išlo. Doduše PUBG je u međuvremenu proša nekoliko doza optimizacije tako da sad skroz pristojno radi.

    • Rick Sanchez

      @bakyos, 15.12.2020 - 09:20

      Ekipa koja stoji iza No Man’s Sky je dokazala da ne postoji bespovratno narušen ugled. 🙂

  • erfatih26

    14.12.2020 - 12:05

    Igra je odlična. Grafika, atmosfera, priča i likovi! Uvukla me je u sebe pošteno. NPC problemi, loša optimizacija, i raznorazni glichevi su tu, i to me jako naljuti u određenim momentima, ali, i dalje igram jer ne mogu da stanem! Vjerujem da će kroz 2 mjeseca riješiti mnoštvo problema. Ono što neće riješiti sigurno jeste činjenica da je AI porpilično loše kodiran (posebno COP sistem), taj potencijal je nažalost ugušen i da bi se takvo nešto diglo na razinu, morali bi da pričaju o poslu sa ROCKSTAR ljudima, što je nemoguće. Jednostavno zažmiriš na ne baš interaktivne i pametne NPC-eve, i dopustiš da te igra uvuče u sebe, a to itekako umije ukoliko joj dozvoliš!

  • Drunkenstein

    14.12.2020 - 12:06

    Čini se da su ovi redefinirali pojam debakl na jedan sasvim novi način. Ovo bi se moglo nazvat kvantnim debaklom.

  • Apocalypse4987

    14.12.2020 - 13:00

    Reć će ljudi da lažem al na mojoj trenutnoj konfiguraciji radi sve na ultra, nakon novih AMD drivera i windows updatea

  • Gastarbajter

    14.12.2020 - 13:17

    Dobar marketing, nahajpovana do jaja, platis Kiana da igru digne jos na visi nivo i…. dobijes smece. Veoma veoma losa odluka izdati igru za stare konzole, ono uopste nije igrivo, i ovo je dobro sto vracaju pare. Na yt ima vec gomila kompilacija sa bugovima i stvarno je tuzno. Igra umesto da obelezi ovu deceniju, ostace upamcena kao losa. I nemojte molim vas da opravdavate samo zato sto je od cd projekta koji nam je drag zbog vicera, jednostavno ovo su lose odradili sto evo sami i priznaju. Jbg sad je na nivou fallout 76 😁

    • personauser

      @Emperor Ghaleon, 14.12.2020 - 14:54

      CDPR su ucili od najboljih, tj. Bethesde

  • zlakob

    14.12.2020 - 14:14

    ps4 i xbox one koce industriju videoigara, zar je moguce da ljudi jos zele/hoce igrat igre evo u skoro 2021 na hardwareu starom 9 godina.. dajte se uozbiljite.. igrajte gta i rdr2 koje su pravljene iskljucivo za ps4/xbone i toe to… nebranim cdpr al ekipa je morala smuvat nesta za stare konzole a nisu uspijeli jel je konzola hrđava vec i jednostavno nemoze prozvakat njihov engine i to je to… PC verzija je sasvim solidna, ima bugova naravno, ali to ce se popeglat za 2-3mj. konzolasi se osjecaju prevareno, a zapravo bi trebali bit sretni sto su ovi uopce pokusali slozit igru za last gen, koji opet ponavljam samo koci industriju, po meni im je to najveca zamjerka, mogli su fino 2018. rec, cujte ekipa, odlucili smo igru napravit za next gen i pc only i to je to. izmedju ostalog, cemu uopce tolika halabuka, eo za iskupljenje su vam ponudili refund ko hoce i cao.. sta vise zelite?
    ja samo mogu rec da sam ulupo vec 40ak sati igre i da nisam ni na pola došao koliko vidim, meni je ovo nesta svjeze i super, nije najbolja igra niti sam govorio da je, samo volim cyberpunk sredinu i dobru pricu u igrama i to je sve, a to ovaj studio ima znanja to dostavit i dostavi, ali eto pod cijenu da se moraju zrtvovat za “sve” gamere i onda dostave poluproizvod jbga.
    i jos jedna stvar, nemogu skontat vas koji uporno usporedjujete ovo s gta, iako igra nema veze s gta, da ima aute wow, ali to je totalno nebitna stvar, tj stvar koja samo zamjenjuje jebenog konja. igra je fps/rpg koja vise podsjeca na fallout/skyrim nego na vas gta, a npcevi nisu uopce glupi, probaj stavit na hard ili very hard, pa ces vidit jel ti ide lagano, koriste cover, koji su mele te pushaju, bacaju ti bombe i probijaju ti cover sa power wep, nemate pojma, ak ste odigrali 5h i mislite da ste sve pokopcali onda si bolje vratite igru i cao.

    • Kralj Budala

      @zlakob, 14.12.2020 - 16:15

      Naravno da su igrači na starim konzolama PREVARENI. Izdavač nije dopustio da se igra prikaže prije datuma izlaska na tim platformama i to je namjerno i iz znanih razloga učinjeno. Isto se meni desilo kada sam kupio sebi majicu kratki rukava preko online trgovine; na slikama je majica izgledala jako kvalitetno i naručim je sebi. Kad je stigla imala je onaj grozni kancerogeni miris i lošu kvalitetu izrade. Print na istoj je nestao nakon par pranja (zajedno sa mirisom). Sada imam običnu žutu majicu za 35,00 $!
      Većina igrača ovdje neće tražiti povrat novca. Nije stvar u tome.
      Trebali su igru izbaciti (sada) samo za PC a kasnije nekad za nove konzole radi dodatne zarade i nitko ne bi bio mnogo ljut od igrača a i sačuvali bi sebi ugled u zajednici. Ovako su udovoljili nekim nadležnim i svojim novčanicama.

    • Saren

      @zlakob, 14.12.2020 - 17:12

      Ma pusti stari. Svi zaboravljaju u kakvom stanju je bio W3 kada se pojavio ?Ista je bila prica kao i sada – igra ovo, bug ono/ovo. Jel su popravili ? Jesu, vidi ga danas. Bez obzira na sve to i kad je rijec od CBP-u da, moglo se rijesiti i moralo se rijesiti ovih bugova i moglo je to bolje raditi, stima sve tu. No menadzment i ostatak su napravili kako su napravili i lansirali cim prije, sta je tu je, da je prica i dalje bar meni super jest. Da je CDPR rekao da ce odgoditi igru jos jednom, opet bi bilo drvlje i kamenje i opet ne bi valjalo. Omaklo se i velikom Rockstaru sa GTA IV, kako je rekao jedan kolega. No ono sto mi fakat na jetra ide kada specijalci krenu vikati da ih CDPR hoce ubiti jerbo igra izaziva epilepsiju *facedesk*. Jos jace mi je kada igru ide recenzirati osoba koja ne zna dalje od Animal Crossinga i onda kao minus drapi “golotinja” – sto je poznato od prvoga dana, da ne pricam o navodnim minusima ostatku ekipe. Ne znam sta mi je zesce, polu profesionalne osobe da rade recenzije, mediji tipa Kotaku, Polygon kmece, kmecanja radi. Gaming novinari koji ne razumiju “sta je to hype, sreco ?” “Kako se ljudi usuduju zanimati toliko za nesto ? reeeeeeeeeee”, Forbes koji nije dobio kljuc za igru, pa igra ovakva, pa “ubaci svoju omiljenu PC izliku ovdje” itd. Uglavnom sve receno vec toliko o postenju nekih. Majko mila toliko hate rigacine nije bilo ni za Anthem. Zanima me samo gdje je ekipa dezurnih tih pljuvaca sa drustvenih mreza i tih dnovinara bila kada se prica o tudjim igrama koje dodju od neznam EA, Ubisofta – ma bilo koga. Je, njih se ne dira, nije popularno prdit previse da je jedan Breakpoint dno dna naspram Wildlandsa, da svaki AC bez obzira kako dobar kasnije bio dodje sa bugovima i slicno. Fakat sam sit vise takvih frikova i frikusa koji prde od pokusaja ubojstva, do toga da igra ne ukljucuje ovoga i onoga, te ovih i onih, pa dnovinara koji iza sebe imaju igre koje nisu ni blizu zanrovski CBP-u, pa se zgrazaju nad dodanim stvarima u igri i slicno. Bar su posteni pa se ima pravo na povrat novaca i sve pet onima kojima ne pase. Bas me zanima da li bi to bez halabuke proslo kod EA ili Ubisofta, cak i sa halabukom. Vjerojatno ne. Kako rekoh, dok drugi imaju problema i oko i sa nekim stvarima nema potrebe za dizanjem prasine, dok CDPR-u se omakne, ajmo vadit vile i baklje. Meni sve radi ok za sad, naletio sam na par bugova no ni jednom me igra nije bacila van na desktop, prica mi je odlicna za sad i sve stima sto se mene tice.

    • Darac83

      @zlakob, 14.12.2020 - 20:11

      Znači, kažeš da je izdavač sam rekao da će igru radit za stare konzole, izbacio igru koja ne radi nikako na starim konzolama i sad su krivi vlasnici starih konzola što su mislili da će im igra radit normalno? Znam da mrziš konzole, al daj bar složi smislen argument… 😂

    • zlakob

      @Darac83, 14.12.2020 - 23:49

      Ne mrzim ja konzole da se razumijemo. Nego nije fer da konzole traju 10 godina i da se samo po njima ravnaju igre.. A ja koji sam na pcu trebam svakih 5 godina mjenjat komp.. To je to nepoštenje i to je ono sto me smeta. Plus igre koje ja igram mi nije nimalo gušt igrat na kontroleru.

    • Darac83

      @zlakob, 15.12.2020 - 00:20

      Ne shvaćam te ni najmanje iskreno. Nije fer? Ako je najveća zarada na konzolama, firme će radije radit za konzole. Logično. Uostalom PC ima svoje prednosti (grafika, fps) tako da ne shvaćam po čemu je u zaostatku? Ili ne kukaj ili kupi konzolu. Ja sam se dosta grbio pred kompom u mlađim danima, sad niti imam vremena niti volje. Zavalim se u fotelju, upalim štogod na plejki (bar je izbor igara ogroman), odigram pola sata, sat i dobro (i bila mi se koma naviknut na kontroler). Ima hrpa igara za PC za koje mi je žao što nema konzola i zavidim na grafici s PC-ja, al što sad… Bar igara ima na lopate i nikad nije dosadno. Zato te ne shvaćam, igraš CP bez greške na kompu i dalje hejtaš konzole koje ga jedva žvaču. Uživaj brate u igri… 🙂

    • zlakob

      @Darac83, 15.12.2020 - 02:54

      Sve 5, uzivam ja u CP nemas brige, a i nema boga da bi se ikad prebacio na konzolu, kad na Steamu i ostalim launcherima imam sveukupno 100+ igara.. Neka igra svako ko sta hoce i amen, jel.

    • Darac83

      @zlakob, 15.12.2020 - 07:03

      Nikad ne reci nikad… 😉

    • zlakob

      @Darac83, 16.12.2020 - 09:38

      jednostavno mi se vise ne isplati, to je sve, a i tv u kuci mi skuplja prasinu, racunalo izmedju ostalog koristim za sve. to je ta razlika 🙂

  • gola_sam

    14.12.2020 - 15:32

    samo ne mogu vjerovati da ljudi opravdavaju da im netko za njihov novac proda nedovrsen proizvod

  • Lazy

    14.12.2020 - 15:42

    To je bilo jedino pravedno nakon pokusaja uvaljivanja muda pod bubrege na konzolama, trebali su to bolje odigrati al bar je sad nekakva satisfakcija ostala u obliku lovice koje nitko od nas ne bere na stablu.

  • bigZ

    14.12.2020 - 16:01

    Na svim platformama igra je došla s hrpetinom bugova kakvih bi se i Ubisoft posramio kako sam se ismijao na ovo xD. e ako bi se i ubisoft posramio onda je to bas ogroman broj

    • zlakob

      @bigZ, 14.12.2020 - 17:50

      ubishit je tolko posramljen da vise ni nezna napravit normalnu igru, isto kao i bethesda, isto kao i activision i EA koji izbacuju reciklaže svake godine, nebranim CDPR ali reci mi danas jedan studio koji izbacuje dovrsen proizvod. cak i nasa ekipa iz cro teama je posrala do grla svoj serious sam. to je danas industrija videoigara, samo pohlepa i pare su bitne, nije bitan sadržaj, jel dokle god je ovaca bit ce i vune.

    • FactSpitter

      @bigZ, 14.12.2020 - 18:41

      Raspali WD Legion na PC radi puno lošije od CP77. O tome se ne priča previše. Konfiguracija koja ima 50 FPSa na CP77 ima 34 na WD Legion.

      Al dobro, ta je igra već bila u grobu mjesec dana prije izlaska i nebitna je jer je Ubicrap igra, no bitno je napomenuti.

    • bigZ

      @FactSpitter, 14.12.2020 - 21:14

      ma nista ja nisam rekao nego samo sam se posteno nasmijao na to sto pise u tekstu da bi se i Ubisoft postidio i nista vise.

  • Mephidrante

    14.12.2020 - 16:15

    Ovo je dodatno smješno nakon što se uzme u obzir da su originalno zamislili da igra izađe u 4. mjesec.

  • tomekplejka89

    14.12.2020 - 16:53

    Vidim da dosta ljudi tvrdi neke stvari koje ne stoje. Igra je bila u razvoju neko vrijeme da bi potom bila resetirana na pocetak razvoja sa vrlo malim brojem aspekata iz prvog razvojnog ciklusa. Pre ambiociozan poduhvat i nedostatak jasne vizije razvoja doveo je do famoznog kranca. Neke od mehanika (penjanje po zidovima) su uklonjene kada je igra navodno bila zavrsnoj fazi razvoja, stonje indiciralo na daljnu zbunjenost i nedostatak razvojnog pravca od uprave i sefova odjela. Treba razlikovati dizajnerske odluke i njihove promasaje od tehnickih poteskoca. T-posing NPCeva je glitch…i moze se ipravit..Klipanje auta je bug i moze se ispravit. Nemogucnost promjene izgleda lika je losa dizajnerska odluka i koze se ispravit (a i nemora). U slucaju CPa je problem sto je igra po svome marketinskom narativu nagovjestala punu slobodu u igri i kreiranju vlastite price da bi naposljetku izasla van na prevaru kao nekompletirana i tehnicki osakacena igra. Kao igra u kojoj se i ono malo stvari koje se nalazi u njoj ne izvodi dobro i nefunkcionira, i uz to sto u igri ne postoje neke od temeljnih mehanika i gameplay opcija koje imamo u nekim igrama koje i nisu RPG. Mogao bi sad nabrajat do sutra sta bi oni sve trebali ubaciti u igru i to bi je sigurno ucinilo boljom ali kada se sve uzme u obzir i cinjenica da ni ovo osnovno nisu mogli napraviti kako treba dodavanje novih featura bi samo bio dodatni teret za studio i postojeci hardware da bi na kraju igra bila opet prosjecena i da bi imala neke od osnovnih featura koji u konacnici nisu nista novo ni revolucionarno. Steta…ali igra je i usvojim dizajnerskim odlukama plitka kada se zagazi ispod povrsine a tehnicke poteskoce su samo slag na torti.

  • Draloez

    14.12.2020 - 16:59

    “BUG”‘; jest” zato što nove konzole imaju čip za losere. samo je to devs stroga tajna. Kupite si CELL procesor od PS konzole 3 i tri konzole neka Vam spoje preko YT i dobijete 25 Tera flopsa možete igrati sve preko emulatora za bilo koju platformu (developer)

  • Draloez

    14.12.2020 - 17:00

    Zorane Žalac moraš još puno špageti westerna pojesti (komentari za dojenčad sorry tvoj developer)

  • karlod1997

    14.12.2020 - 17:07

    HAHAHAHA jel moguće da je takav konačni proizvod… proizvod zbog kojeg su se pumpali gameri i mediji i o kojem se pričalo kao da je 8 svjetsko čudo. Osobno nisam igrao, ali od par prijatelja šta su igrali čujem ne baš top komentare. S obzirom na trailere i već spomenuto pumpanje, veliko iznenađenje, mada s druge strane tko se danas više može pouzdat u medije (osim u HCL 😁) i ispeglane trailere…

  • Agram

    14.12.2020 - 18:18

    Čekam da ovo padne na 149.00 HRK
    Do tad trosim onih 65M na Gta online
    Da imam 7 god i neznam ništa

  • Cro_echo88

    14.12.2020 - 18:19

    Nema opravdanja za CDPR, lagali su ljude, namjerno nisu pokazivali gameplay na konzolama prije izlaska jer su znali da prodaju tehnički krš za 60€ sramota i treba ih popljuvat, ako nisu sposobni napravit igru da se vrti na starim konzolama onda je nisu trebali ni izdavati za te konzole nego direkt za next gen, imali su cijeli niz godina da naprave dobar posao i nisu, po meni svi vlasnici ps4/xbox one trebaju refundirat novce i poslat poruku i cdpr i svim ostalima da necemo trpit ovakav lopovluk da bi oni napunili đepove i zadovoljili investitore

    • FactSpitter

      @Cro_echo88, 14.12.2020 - 18:53

      Pa zašto mi na PC godinama patimo radi konzola, igramo loše optimizirane igre, na recimo GTA 5 čekamo 1 godinu kako bi se kupilo što više plastičnih Sony kašeta, dobijemo usrani port Batman Arkham Knight a mediji plješću na to i podržavaju takvu praksu u kojoj se preferiraju konzole, a PC je grbavce u stolicama. A sad je kao velika tragedija jer se CP ne izvodi dobro na 7 godina starim konzolama. Za mene nije tragedija, ja uživam u igri i dodatno uživam jer korisnici Pony kutijice pate.

      Dao bog da Ykutija i Playkahlica 4 imaju 3 FPSa nakon sljedećeg ažuriranja. Ko im jebe mater, pogotovo nakon fašizma sa GTA5 gdje sam morao čekati godinu dana kako bih igrao igru. Pljuc.

    • Cro_echo88

      @FactSpitter, 14.12.2020 - 22:33

      To o cemu ti sad pricas je drugi par rukava i ima tu istine ali nisam napisao komentar da bi zapocinjao svađu između konzola i pc-a, napisao sam gore ako nisu bili sposobni napravit za trenutne konzole mogli su odmah na next gen i stvar rjesena ovako su svjesno nasamarili ljude da kupuju proizvod koji ne valja isti stav imam i kad je obrnuta situacija o kojoj ti pricas

  • FactSpitter

    14.12.2020 - 18:20

    Meni na mom PCu igra lijepo radi. High postavke, 60+ FPSa, jedan crash do Act2. FPS značajno pada ispod 60 jedino u onoj uličici sa tarot dućanom. Dok vozim u prvom ili trećem licu, zaključanih je 60 bez padova.

    Igra je odlična do sada, imam cca 15h i tek se sada otvara svijet sa svim svojim sjajilom. Jedva čekam novo paljenje.

    A za review bombing Ponye, tj. PS4 fanbojeve – kupite si normalan uređaj za igranje. Normalan uređaj nije kutijica stara 7 godina sa procesorom u rangu mobilnog. Nije vam ovo DOS igra TLOU2 ili GOW, ovo je nešto drugo. Ta vaša posrana raspala kašeta od konzole puna prašine jer je ne znate očistiti stara 7 godina nije dovoljno jaka za ovu igru. I ne krivite CDPR. Nisu vam oni držali pištolj nad glavom kada ste bezumno prednaručili igru. Čak niti PrevaraStation 5 ne drži 60 FPSa u vožnji.

    Ovo je igra za muževnu masterasu. A Dr. Gaymer neka kmeči sa svojom raspalom 1070 i još raspalijom konzolom.

    • Cro_Cop1

      @FactSpitter, 14.12.2020 - 19:02

      Ti pokazujes kakva si osoba i da pojma nemaš što pričaš..ova igra je radjena za “stare konzole” dok je još ps5 itd bio samo fantazija. 2 tjedna prije izlaska glavni iz CDPR kaže kako igra super radi na current gen konzolama, iznenađujuće dobro..i onda bum, ništa od toga pa čak nikome nisu dali review code jer su znali šta rade. Ako toliko ljudi se žali pa čak i mnogi igrači Pc-a, cijeli internet bruji o tome znači da su totalno zakazali..meni osobno igra radi ok i nisam kritičan u toj mjeri po pitanju performansa ali treba ih osuditi jer ako se ovo ne zaustavi bit će sve gore u budućnosti pa ćemo dobivati beta igre za punu cijenu. Uz to mnogi nisu ni došli do novih konzola..malo razmisli i informiraj se o situaciji prije nego nešto napišeš.

    • FactSpitter

      @Cro_Cop1, 14.12.2020 - 19:11

      Gdje ti je dokaz da je rađena za konzole?

      Po čemu je beta?

      Što me briga za nove konzole i koliko ih ljudi ima.

      PS4 je underspec za ovu igru i normalno da ne radi dobro. Možete dobiti povrat novca za igru, stoga ne vidim u čemu je problem.

      Ne vrti se svijet oko konzola i Sonya, postoje druge platforme i drugi korisnici.

    • S a l e

      @Cro_Cop1, 15.12.2020 - 14:12

      Ne vrijedi objasnjavati i crtati namcorima i pehovima kada ce takvi opet reci da snijeg pada u Avgustu. I ubjedjivace vas da je tako. Samo cekam update da igra proradi super i na PS4, da se krvi napijem ovih budalama sto ovih dana tvrde kako PS4 nema snage za igru. Zajebavacu ih samo tako. Lakse srati po platformi nego reci igra je tehnicki krs. Imam jarana koji ga igra na PCu od kako je izasla, ne moze kaze svezati 2 minute bez bagova i propadanja kroz mapu. Slao mi snimke sinoc, plakao sam od smijeha 😆 PS nema snage za ovo hahaha. Cudi me kako ima onda za Ghost of Tsushimu koja je graficki 2x ljepsa igra od CP2077. GOT nema RTX ali pricam o konzolnoj verziji. Sramota

  • FactSpitter

    14.12.2020 - 18:35

    Vjerojatno nisi niti igrao nego gledaš na YT i tešiš bedu sa mišljenjem recenzenata čije kmečanje te miluje jer imaš PS4 koja ti je jedina mašina za igranje. Kupi si bolje pa igraj.

    • FactSpitter

      @FactSpitter, 14.12.2020 - 19:45

      To je tvoje mišljenje bazirano na par tekstića, svakako je nebitno. Pokušaj je odigrati.. Ah da, zaboravih, igraš na PS4.

    • FactSpitter

      @FactSpitter, 15.12.2020 - 08:15

      Da je možeš igrati igrao bi je svaki dan, samo ne možeš je Sony škatulica cvili pa druge nazivaš beta testerima. 🙂

    • ukek

      @FactSpitter, 14.12.2020 - 23:23

      “igra nije masterpiece kako se ocekivalo nit cu reci da je losa jer nije” Sto je pisac htjeo reci, samo Bog dragi zna 😂 Malo kenjam, malo pricam, a nista ne reknem 😂 gaming kroz iscitavanje recenzija 😂

  • blacklist0907

    14.12.2020 - 18:54

    Da ima karme raspala bi ti se graficka sad🤣

  • Slash

    14.12.2020 - 21:50

    Nešto prodavat znaš da ne bude dobro,kada se džep puni onda su ti svi prijatelji.fuj

  • MioBabic

    14.12.2020 - 22:38

    Najviše smo kri

  • MioBabic

    14.12.2020 - 22:42

    Najviše smo krivi mi fanovi zato što smo pljuvali CD projekt zašto nisu izbacili igru 19.11 sa ps5 (tu sam i ja koji sam hteo ps5 i cyberpunk ali sam dobio samo ps5) ono su zbog našeg nezadovoljstva odvodili igru za 20dana.Oni su svesni da je bila puna bagova i da nismo navaljivali dobili bi igru (bar 2x bolje optimizanu i sa 2x manje bagova) krajem januara ili februara 2021.

    • Dxexjxaxn

      @MioBabic, 15.12.2020 - 18:24

      Skoro pa se u potpunosti slazem sa tobom ali jedino mislim da ce do kraja februara biti bolja nego da je tad izasla ovako ima puno vise ljudi koji ce igrati i sve vise problema ce se prijavljivati. Tako da mozemo da ocekujemo za koji mesec jako jako dobru igru. Onaj ko sad moze da uziva neka uziva ovi sto pljuju ne zasluzuju da igraju. U mom slucaju igra se solidno vrti na gtx 1080ti i ja uzivam vec vise od 40 sati tako da ljudi budimo strpljivi svi cemo igrati ovo kakao spada.
      Necu sa imenujem nikog ima dosta developera koji izbace bagovitu i ne optimizovanu igru i nikom nista nikad ju ne poprave. Sto se CDPR tice iz iskustva znamo da su sposobni da poprave sve i da nece odustati dok svi ne budu zadovoljni.

  • Rastmahatta

    15.12.2020 - 09:51

    8 GODINA RADILI NA IGRI!

  • tomekplejka89

    15.12.2020 - 12:10

    Ja necu vracati igru iako sam uzeo fizicku kopiju za PS4 i mogu dobiti povrat para. Samo ljudi…nemojte se iznenaditi ako igra na base modelima ne bude radilila na razini za koju mislimo da moze ili bi trebala. CDPR je vec ulovljen u lazi tako da nije nemoguce da odgadjaju neodgodivo. Ja cu je odigrat na PS5 ako nista i necu kupovati full next-gen verziju sta god oni ubacili u nju…ali trebamo biti svjesni da problemi sa CPom nisu iza nas..Sretno

  • Emperor Ghaleon

    15.12.2020 - 14:50

    Ono kad skužiš da Witcher 3 na Switchu izgleda bolje nego Cyberpunk 2077 na PS4 Pro, a kakti je igra u razvoju 8 godina. Znači razvoj je započeo prje nego li se PS4 i pojavio na tržištu, lol.
    Dobro je rekao onaj jedan YouTuber. Cybercovid 2077 je igra sa 8 milijuna beta igrača.

  • personauser

    15.12.2020 - 17:43

    “We ignored signals about the need for additional time to refine the game on the base last-gen consoles,” Kiciński said. “It was the wrong approach and against our business philosophy.”

    https://www.polygon.com/2020/12/15/22176082/cyberpunk-2077-cd-projekt-red-developer-investor-call-certification-refunds

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?