HCL.HR

U Cyberpunku 2077 biramo tijelo, ali ne i rod glavnog lika

Zoran Žalac 29.08.2019.   •   111 komentara


CD Projekt RED je na osnovu primljenih primjedbi u Cyberpunku 2077 odlučio izbrisati granice između muškog i ženskog spola.

Netom nakon E3 sajma tvorci igre Cyberpunk 2077 izrazili su interes da igračima omoguće kreiranje transrodnog lika. Naime, Cyberpunk 2077 je prvotno dizajniran tako da su igrači mogli birati ili muškog ili ženskog lika, što nekima nije bilo u duhu Cyberpunkovog svijeta gdje je transrodnost učestala pojava.

Kako u intervjuu za Metro otkriva konceptualni crtač Marthe Jonkers, CD Projekt RED je tu kritiku prihvatio te je u konačnici izmijenio sustav kreiranja lika tako da više ne biramo muškarca ili ženu već tip tijela. Sve ostalo dostupno je za korištenje u različitim kombinacijama, pa tako možete imati lika sa ženskim tijelom i muškim glasom, možete muškom tijelu dodati žensku frizuru, itd.

Treba naglasiti da igri ovime ništa nije oduzeto – još uvijek možete napraviti lika kojega biste si interpretirali kao muškarca ili ženu. No, zahvaljujući brisanju granica između dva roda, prilikom kreacije glavnog lika dobiva se znatno više opcija i mogućnosti.

Podsjećamo, Cyberpunk 2077 moći ćemo vidjeti u 15-minutnoj snimci koja će biti emitirana sutra u 20 sati.

Komentari (111)

  • SonOfZeus

    29.08.2019 - 14:48

    Napokon ce 0.1% gejmerske populacije doci na svoje!

    • GTA222

      @SonOfZeus, 29.08.2019 - 14:56

      Ajde da se složim s tobom bar u jednoj stvari.

    • Mah

      @SonOfZeus, 29.08.2019 - 18:41

      Zar se ne piše gaymer? Hmm

    • afaron

      @SonOfZeus, 29.08.2019 - 18:48

      Ženski lik sa muškim glasom, to se mora isprobati XD

    • TypicalHog

      @SonOfZeus, 29.08.2019 - 20:21

      Ima daleko više transrodnih osoba od 0.1%
      Ali nije uopće stvar u tome… nego je igra smještena u futurističku okolinu koja inače i u knjigama i filmovima ima ogromnu količinu transrodnh osoba zato jer je to jednostavno u tom nekom stilu u kojem ljudi mijenjaju dijelove tijela/mogu biti što žele. Pogledaj npr. film Mute, baš sam ga danas pogledao.

    • SonOfZeus

      @TypicalHog, 29.08.2019 - 23:11

      0.6% je daleko vise? I to u USA koja je prvi vrhu svijeta u postotku istih? I sto mislis da je u prosjeku veca sansa da trans osoba bude gejmer nego klasicni pripadnik muskog spola? Dalje stojim pri svome da su svij 0.1% dosli na svoje. Nije da mi osobno smeta i znam da je dio kulture, ali mi se ne svida sto je do toga doslo zbog pritiska medija.

    • TypicalHog

      @SonOfZeus, 30.08.2019 - 01:18

      1.) Smatram da sam u pravu kada sam link-ao podatke za USA, pošto je USA ujedno i glavno tržište.
      2.) Zar zaista misliš da su 0.6% svi? Ja smatram da ih ima još puno onih koji se još uvijek javno ne deklariraju kao trans.
      3.) Nemam podatke za ovo tvoje pitanje o učestalosti transrodnih osoba u gaming zajednici, i ne da mi se tražit izvor.
      4.) Mediji možda jesu postupili malo preagresivno. Ako se već može napravit lik s ženskim karakteristikama pod izborom muškarca, ne znam žašto su morali ukloniti spol u potpunosti.
      5.) Glavni cilj ovoga sustava odabira izgleda lika vjerojatno nije zadovoljavanje X% trans populacije nego jednostavno kako bi se doprinjelo toj cyber punk atmosferi unutar igre.
      6.) Nisam trans btw, samo obožavam rasprave.

    • Stitrek

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 01:40

      Oko 1.7% ljudi rođenjem spadaju u Intersex kategoriju-tu spadaju i osobe koje rođenjem nemaju ženski ili muški spolni organ, kad tome nadodaš transrodne i non-binary osobe postotak je još veći.
      S obzirom da je igra u 2077. nije čudno da je dosta likova androgynous i sa puno cyber dodataka, već polako Homo Sapiens prelazi u Homo Ludens – The Playing Man

    • SonOfZeus

      @Stitrek, 30.08.2019 - 16:00

      Ne spada. To je davno debunkano i pranje ovcama mozak. Taj podatak je sa intersex stranica koju vodi lgbtq lobi i nema apsolutno niti jednu peer reviewed tezu koja to zakljucuje. Oni doslovno ljude sa disbalansom hormona smatraju intersex sto je iznimno netocno. Ima podatak da se prosjecno 0.1-0.3% ljudi rodi kao intersex. Ako treba pronaci cu ti ga.

    • Stitrek

      @SonOfZeus, 30.08.2019 - 20:29

      Bro, već smo imali razgovor na hcl-u oko postotka intersex kategorija, ovo oko “LGBTQI lobija” ne bih komentirao, slično kao da spominješ Afroamerikanski lobi.

    • SanKa

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 10:29

      6.) lmao kak se opravdava 😀

    • TypicalHog

      @SanKa, 30.08.2019 - 14:46

      Pa da, želim da ljudi znaju odakle dolazim. Ne želim da sam tu ljudi misle da branim transrodne osobe iz njihove perspektive, pošto nisam trans.

    • SonOfZeus

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 16:15

      Ti brkas genderfluid, non binary i ostale osobe sa specijalnim potrebama koje traze svoje pronoune sa trans. Trans osoba koje su zaista zapocele ili zavrsile svoj trans prelazak na drugi spol ima tih 0.6%

    • TypicalHog

      @SonOfZeus, 30.08.2019 - 18:09

      Ja sam govorio o transrodnim osobama – pod koje spadaju ove koje si gore naveo.

    • SonOfZeus

      @TypicalHog, 31.08.2019 - 20:22

      Ne spadaju. Ne po znastvenim definicijama.

    • TypicalHog

      @SonOfZeus, 31.08.2019 - 21:54

      Source?

    • microlightgames

      @SonOfZeus, 30.08.2019 - 05:21

      ostalih 0.5% su novinari i influenceri od kojih je pritisak i doso a nisu zaigrali igru u zivotu. 100% njih je transgender jedino iz razloga jer su prelistali cijeli instagram a vec su se sisali pa nisu znali sta radit

    • VuklaVukCRO

      @SonOfZeus, 31.08.2019 - 13:33

      Istina,tolika manjina,a toliki problem prave.Sasvim je nebitno jel’ lik muško ili žensko,koje rase,vjere itd. najvažnije je da se zabavimo igrajući

    • TypicalHog

      @VuklaVukCRO, 31.08.2019 - 16:29

      Ali ljudi ne shvaćaju da je brisanje granice između roda važan dio cyberpunk atmosfere.

    • StjepanM.

      @TypicalHog, 04.09.2019 - 14:26

      Jest vidio sam da jeste, ali razlog je vanjski utjecaj ne sto je po loru, ovaj trans u cp2077 je vise tehnoloski neg ovaj danas. Nadam se da nece lose utjecati na igru ovaj pritisak s vana to jeste.

  • nightcomer

    29.08.2019 - 14:57

    “(…)što nekima nije bilo u duhu Cyberpunkovog svijeta gdje je transrodnost učestala pojava.” Otkud to da je transrodnost učestala pojava?

    • vragec25cro

      @nightcomer, 29.08.2019 - 15:09

      Možda u igrinom svijetu jer je tako napisano u članku.

    • blacklist0907

      @vragec25cro, 29.08.2019 - 15:27

      Ajde i da se ja s tobom slozim jednom

    • TypicalHog

      @nightcomer, 29.08.2019 - 20:13

      Kao što sam napisao u jednom dolje komentaru, cyberpunk kultura ima visok udio transrodnih osoba.

    • StjepanM.

      @TypicalHog, 04.09.2019 - 14:14

      Nije mi problem sto to rade jer je u loru, ali razlog mijenjanja nije lore vec pritisak s vana, nadam se da nece utjecati na igru u negativnom smislu.

  • idris

    29.08.2019 - 15:29

    Ovo neću igrati iz principa …

    • Jovan Beara

      @idris, 29.08.2019 - 15:34

      isto, nadam se da se ovo neće desiti u drugim igrama

    • sallaD

      @Jovan Beara, 29.08.2019 - 15:35

      kašalj Saints Row kašalj

    • xx1111

      @idris, 29.08.2019 - 15:41

      Zašto ? imaš sve opcije moreš kreirat normalnog žensko ili muško jedino ako ti je problem netko će te u multiplayeru napast s transrodnim likom

    • Igor Belan

      @idris, 29.08.2019 - 17:07

      Iz… kojeg principa?

    • NeoGames

      @Igor Belan, 29.08.2019 - 17:26

      Tocno to kazem

    • idris

      @Igor Belan, 29.08.2019 - 19:15

      Ne želim da igram iz razloga što se opterećuju glupostima koje su sasvim bespotrebne samo iz razloga što bi se netko mogao naći uvrijeđen i nekako kao da to rade na ulizivački i napaćeni način. Razumijem da to rade iz potrebe da zadovolje sve vrste kupaca i da proizvod prodaju u što većem broju, ali to je samo moj stav i mišljenje. Znate kako se kaže: mišljenje je kao dupe, svatko ga ima.

    • TypicalHog

      @idris, 29.08.2019 - 20:06

      Pogledaj par cyberpunk filmova i bit će ti jasno da su tamo transrodne osobe poprilično zastupljene i da su važan dio tog cyberpunk društva. Kad smo već kod toga, baš sam danas pogledao Mute, ok film.

    • idris

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 09:16

      Hvala na prijedlogu, ali ne radi se o tome, citirati ću Apocalypse4987 koji je naveo točno onaj razlog iz kojeg sam i na pisao onaj gore komentar: “al CDP su odlučili prominit tu opciju tek kad su dobili prijedbe. A bili su upoznati sa Cyberpunk loreom”

    • SanKa

      @idris, 30.08.2019 - 13:15

      vrlo jednostavno…napraviš si muškog/ženskog lika…ni meni se to ne sviđa ali kako tebe točno ugrožava opcija kreiranja transrodnog lika ? ne seri

    • Aldin219

      @Igor Belan, 29.08.2019 - 19:42

      Toliko si liberalan da uopste ne mozes da pojmis kakvog to gluho bilo principa?

    • TypicalHog

      @Aldin219, 29.08.2019 - 20:11

      Mislim da je Igoru sve jasno, samo je htio prozvati @idris-a za njegov arguably glupi komentar. Mislim da tebi nije jasno, i da misliš da Igor stvarno nije znao na šta @idris misli.

    • Headless Horseman

      @Igor Belan, 29.08.2019 - 21:11

      Svaka čast svima, i LGBT i XYZ spolu, rodu, ne znam čemu, ali princip zdravog razuma.
      Zbog neznatnog broja ljudi koji su u deluziji da se spol može mijenjati, nitko ne smije reći da je car gol.
      Opet, IMHO
      P. S. Potpuno sam nov u gamerskom svijetu i čestitam vam na vašim recenzijama. Osobno, zbog vas sam kupio Metro Exodus.
      Nije štekanje, ne poznajemo se.
      Mir & dobro.

    • Demon90

      @Headless Horseman, 30.08.2019 - 18:14

      Kako misliš u deluziji? Ja osobno znam nekoliko osoba koje se prešle iz muškarca u ženu i obrnuto. Iste osobe normalno žive i rade imaju bračne partnere i djecu. Tako ja nezz o kakvim ti deluzijama pričaš

    • StjepanM.

      @Demon90, 04.09.2019 - 14:18

      Bioloski su dva spola, jednostavno.

    • deanHR

      @Igor Belan, 30.08.2019 - 07:11

      Njegovog osobnog. To je dovoljan razlog u slobodnom svijetu. Ne treba nikome polagati račune niti odgovarati na ovakva pitanja. Nije li tako?

    • TypicalHog

      @deanHR, 30.08.2019 - 14:50

      Zar nemamo u “slobodnom svijetu” slobodu propitkivanja tuđih izjava?

    • deanHR

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 18:00

      Ovisi kako gdje… Uskoro neće biti slobode govora. Tj. u Europi i u većini svijeta je nema više. Amerika se drži jedina po tom pitanju a i ona pada pod silu fašizma.

    • MaliMicek

      @Igor Belan, 31.08.2019 - 19:05

      Princip: I’m an idiot.

    • NiKra95

      @idris, 29.08.2019 - 20:12

      Iz principa srce bije, niti mu se jede, niti mu se pije.
      Gavrilo, Gavrilo srce uzavrelo…

    • idris

      @NiKra95, 29.08.2019 - 20:52

      zoster moćni 😉

  • Goran1234

    29.08.2019 - 15:44

    WOW komentari…..
    Casual igraći otkrivaju Cyberpunk tematiku…

  • Maymun420

    29.08.2019 - 15:44

    u danasnje vrijeme svi imaju pravo glasa i svima je dobro osim normalnih ljudi…pe*eri, lez*e, transici, kod nas i hadezejovci(koji su vecinom ovo prije navedeno){bez uvrede}..svi u nekakvom elitnom visokom drustvenom krugu i sve mora bit da se doticni nebi uvrijedili, jer eto, koga briga kaj ostalih 95% svjetskog stanovnistva misli

    • vet

      @Maymun420, 29.08.2019 - 16:06

      Što se tiče visokog društvenog kruga, između pedera i katolika, biram pedere.

    • NeoGames

      @vet, 29.08.2019 - 16:09

      Uuu is its gettin roasting hot in here

    • PrydaCro

      @vet, 29.08.2019 - 17:42

      Kakav je ovo komentar i kakve veze ima s katolicima??? Kad vec spominjes vjeru spomeni i ostalu ekipu u islamskom svijetu di vlada serijatski zakon ostanes bez glave sto si peder. Daj molim te ne pisi gluposti. I Igore di su sad opomene ja se kao katolik osjecam uvrijedjen ili ovdje imamo dvostruki standard da znam.

    • vet

      @PrydaCro, 29.08.2019 - 17:50

      Koliko točno muslimana ima u RH? Koliko ima gejeva, a koliko katolika? Što se tiče “visokog društva”, već diskriminirate gejeve po pitanju posvajanja i braka, samo kako bi zadržali vlastite privilegije. Gdje se to točno katolici u ovoj državi diskriminiraju? To što vam netko vrijeđa vaše osječajčiće? Tako da se malo zamislite, tko je tu “visoko društvo”.

    • PrydaCro

      @vet, 29.08.2019 - 17:57

      Haha ja sam sarkasticno rekao da sam uvrijedjen a ovdje na jednom gaming portalu necu te sigurno poucavat o katolicanstvu i vjeri jer to nema smisla vidim da si zadojen mrznjom. I ne ja ne mrzim nikoga dapace imam radni kolega koji su homoseksualci i skroz sam dobar s njima al to ne znaci da se slazem sa njihovim svjetonazorom i nacinom zivota kao sto se oni vjerojatno ne slazu s mojim nacinom zivota.

    • Darac83

      @vet, 29.08.2019 - 18:52

      Pa kad već spominješ, mislim da nema religije koja dopušta više vrijeđanja, sarkazma i parodije od katoličke (načelno krščanske). Zato je i kul hračkat po istoj, jer možeš. Probaj bit tako kul i prema drugima (a većina ih je puno manje tolerantna). Nećeš, jer onda nisi in. Al nevezano uz ovo, dokle god mogu izabrat i “normalnog lika” za sve druge opcije me nije briga…

    • vet

      @Darac83, 29.08.2019 - 19:13

      Misliš da nema? Nisi baš proučio povijest katoličke crkve, inkviziciju, Galileja i slično, no nema veze. Poanta je i da katolike mnogi smatraju nenormalnima (pedofilija isl), pa nemojte kmečati ako netko počne njih (vas) diskriminirati u državama poput Njemačke i SAD-a.

    • Petar Marjolovic

      @vet, 29.08.2019 - 20:01

      To si bas ono, komad budale!!

    • Darac83

      @vet, 29.08.2019 - 21:11

      Uh, da proučio. Molim te, ne vuci me na tu temu… ? Ne živimo u povijesti i sad ga debelo brkaš. Ali kad si već spomenuo, pogledaj koje to religije DANAS koriste inkvizicijske metode pa se okomi na njih, ali opet, to nije in. Molim te gledaj malo svojim očima i ne puši samo što ti mediji serviraju. Je li katolička crkva stvarno ima toliko više pedofila od drugih ili se tako čini jer se u drugima žrtve i novinari ne usude o tome pričat, a ne usude se jer bi ih “pojeo mrak”. Znam da smatraš da si slobodouman, kao i velika većina ljudi, ali iz tvojih izjava se vidi da ti je mišljenje debelo oblikovano medijskim naslovima. Sada isprike adminima na ovome, ali zbilja bih volio da ljudi počnu više razmišljati svojom glavom. I da, zašto onda ne možemo birati i vjeru lika u igrama?! ?

    • TypicalHog

      @Darac83, 29.08.2019 - 20:25

      Blago meni koji sve vjere smatram bs-om.

    • Darac83

      @TypicalHog, 29.08.2019 - 21:11

      Pa da. To definitivno cijenim. ?

    • Stitrek

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 01:48

      Misliš religije? Vjerovati u nešto ne mora značiti da si pripadnik neke religije.

    • TypicalHog

      @Stitrek, 30.08.2019 - 14:52

      Da, mislio sam na “religije”.

    • Maymun420

      @Maymun420, 29.08.2019 - 23:22

      Nisam ocekivo da ce komentar ovak eskalirat haha nego pustimo mi sad to sve i religije i seksualne orijentacije i u miru cekajmo izlazak CP-a 🙂

    • SanKa

      @Maymun420, 30.08.2019 - 13:17

      *grabs popcorn*

  • NeoGames

    29.08.2019 - 16:03

    Nadam se da se ljudi sale kad kazu da zbog ovog nece kupiti igru

    • DjokaBA

      @NeoGames, 29.08.2019 - 19:05

      Ljudi su neuka gamad, tako da se uzalud nadas.

    • SanKa

      @NeoGames, 30.08.2019 - 13:18

      mislim da CD project red grca u suzama radi tih par individua

    • TypicalHog

      @SanKa, 30.08.2019 - 14:53

      Ako ništa drugo, ova kontroverza će im samo donjet publicitet.

  • KhorneFlake

    29.08.2019 - 16:17

    I onda pred lansiranje vraćanje polova, a la Ion Fury.

  • SeLjAnCuRa94

    29.08.2019 - 16:47

    CD izgled pravi igru za brnabičevu

    • moordrak

      @SeLjAnCuRa94, 29.08.2019 - 18:04

      Ke?!

    • SanKa

      @SeLjAnCuRa94, 30.08.2019 - 13:19

      dobar ti je nadimak

  • Apocalypse4987

    29.08.2019 - 17:05

    Nije mi po volji, al svejedno ću kupit igru i napravit normalnog lika. Smatram da developeri ne bi tribali ić niz dlaku nikome, nego napravit igru po svojoj viziji

    • Goran1234

      @Apocalypse4987, 29.08.2019 - 17:10

      Pa i rade je… To je ipak Cyberpunk lore.

    • Apocalypse4987

      @Goran1234, 29.08.2019 - 17:49

      Nisam upoznat sa Cyberpunk 2020 pa ne znam koliko je tu bitna transrodnost, al CDP su odlučili prominit tu opciju tek kad su dobili prijedbe. A bili su upoznati sa Cyberpunk loreom

    • Goran1234

      @Apocalypse4987, 29.08.2019 - 17:55

      Cyberpunk je zapravo znanstveno fantastični žanr, knjiga, igara, filmova,anime,manga itd… CDPR ga samo koristi kao ime… U tim tematikama je uvijek stapanje ljudi s tehnologijom i uglavnom je postapokaliptično stanje… Uglavnom su težih i mračnijih tematika, šta je čovjek, rod, tijelo, duša, spol itd… Npr ako si gledao npr anime Ghost in Shell i sl…mogao bi imati neki uvid u Cyberpunk žanr.

    • Apocalypse4987

      @Goran1234, 29.08.2019 - 18:19

      Znam šta je Cyberpunk pobogu. Al ono šta ti promiče je da je igra Cyberpunk 2077 rađena po klasičnoj RPG igri Cyberpunk 2020 autora Mike Pondsmith-a izašla 1990. Dakle imaju već definiran setting.

    • Goran1234

      @Apocalypse4987, 29.08.2019 - 18:37

      Sorry… Misliš ja onaj table RPG?
      On se navodno može odigrati s orginalom knjigom samo… Ali sam čitao da ima 20tak “dlceova” pa možda je jedan transrodan… ?

    • moordrak

      @Goran1234, 29.08.2019 - 18:26

      Izostavi lude Japance iz ove priče i njihove perverzije molim te. Taj stupanj bolesti nikome ne treba u cyberpunku. Cyberpunk vuče svoje korjene iz 70’ ih, usko je vezan uz distopijsko društvo, isprepleteno tehnologijom, korupcijom, anarhijom, prirodnim katastrofama i općenito noar okruženjem. Spolnost i rodna pripadnost izmišljotine su ovog desetljeća što ne znači da se ne uklapaju u cyberpunk psihologiju nego jednostavno nisu bitne za ovaj žanr toliko koliko bi neki željeli..

    • Goran1234

      @moordrak, 29.08.2019 - 18:31

      Istina, Cyberpunk je star žanr. Pa i sam Ghost in Shell je nastao 80tih, ali to nije ni bitno…

    • Serpico

      @Goran1234, 29.08.2019 - 22:21

      Video lik par hentaija i ne može da smisli Kojimu pa pametuje o japanskoj kulturi.

    • TypicalHog

      @moordrak, 29.08.2019 - 20:27

      Pogledaj Ghost in the Shell (što je @Goran1234 predložio) i Mute.

    • Stitrek

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 01:53

      Film Upgrade isto ima dosta cyberpunk elemenata.

    • TypicalHog

      @Stitrek, 30.08.2019 - 14:54

      Upgrade je odličan film, preporučam.

    • moordrak

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 11:24

      Gledao i gledao. I verziju iz ’95 isto. Inače sorry na zbunjoli ali Ghost In the Shell povezujem sa mangom i animeom ne Hollywoodom 🙂 Ovo su tipični primjeri cyberpunk tematike. Nedavni Altered Carbon me se recimo jako dojmio. Nešto malo drugačije bi bilo Snowpiercer (2013) koji recimo nije smješten u karakterističnu urbanu sredinu. Dred iz ’12 premda onaj iz ’95 sa Staloneom isto nije ubitačno loš. Prastari The Fifth Element(’97) nije tipični prikaz cyberpunka ali je opako prožet njime. Nedavno mi se na nekom od striming servisa ponudio Thirteenth Floor i Johnny Mnemonic. Mogao bih ugurati i Aeon Flux u ovu priču. The Lawnmower Man je nešto prastaro što mi je ostalo u sjećanju a znam da je tu negdje u tematici. Poanta je što više preferiram zapadnjačku kinematografiju i igrane filmove ne istočnjačke animacije. Anime i manga su nešto kompletno drugačije i zato sam rekao bolest za sebe. Time ne mislim ništa loše nego jednostavno nisu za svakoga. Mislim kako CDPR cilja na zapadnjačku publiku pa zato mislim da bi zapadnjačka interpretacija cyberpunk žanra bila prikladnija od one istočnjačke.

    • TypicalHog

      @moordrak, 30.08.2019 - 14:41

      Ja sam mislio na Ghost in the Shell film btw. I ne volim anime btw.

    • Serpico

      @TypicalHog, 30.08.2019 - 16:07

      S tom holivuđanskom adaptacijom japanska manga, animirani filmovi i serije mogu obrisati pedu.

    • Serpico

      @moordrak, 30.08.2019 - 17:21

      Koliko god ti bio zapadnocentričan i istreniran na anglosaksoncima, narativni i estetski uticaj Akire i GitS-a na globalnom SF je ogroman, i japanski cyberpunk je nezaobilazna tema.

    • moordrak

      @Serpico, 02.09.2019 - 10:20

      Slažem se. Narativ, ideje, interpretacija, estetika sve je to nešto što se “sa zapadne strane” pretvorilo u smrdljivu žabokrečinu. Hollywood cijelo zadnje desetljeće ionako sam sebi plješće. kada pogledaš što se snima i što je popularno, nije ni čudo. Ovo je valjda najgore filmsko desetljeće kojeg pamtim.

    • SanKa

      @Apocalypse4987, 30.08.2019 - 13:19

      zahvali onom gnoju zvanom anita sarkesian.

    • Apocalypse4987

      @SanKa, 30.08.2019 - 14:25

      Njoj samo želim da joj u anusu izrastu okusni pupoljci

  • Demon90

    29.08.2019 - 18:20

    Meni stvarno nije jasno kako isto nekome može smetati pa uvedeno je kao opcija nitko te ne tjera da praviš transrodnog lika jednostavno je dadeno na izbor onima koji žele. Iskreno mislim da većina ovih što se bunu duboko u sebi imaju te želje

    • TypicalHog

      @Demon90, 29.08.2019 - 20:39

      Transfobija. Neki su ljudi jednostavno previše primitivni da bi imali mogućnost vidjeti bilo što izvan okvira svoje prespektive. Ja nisam transrodan, ali shvaćam ljude koji jesu.

    • Demon90

      @TypicalHog, 29.08.2019 - 20:47

      Ma oni se zapravo boje sami sebe. Jer duboko u sebi žele isto samo ne znaju kako si priznati

    • Goran1234

      @TypicalHog, 29.08.2019 - 21:02

      Ma to je sve totalno nebitno, jer to nije uopće bit.
      Problem je što su svi očekivali futurističkog Witchera di će orgijati s prsatim mladim damama…
      Onda još ubace uz sve u isti ? i gey zajednicu, vjerske institucije i Hdz, pa kakve on ima na kraju krajeva veze s bilo čime vezano s ovim podžanrom,igrom, filmovima, knjigama, anime i općenito cyberpunk tematikom uopće….
      Ili je u pitanju nekakva zlatna mladež… ?
      Nisam fan CDPR, ali izuzetno cijenim njihov rad.
      I oni ne rade igru za odabrane pojedince, da to rade, ciljali bi na tržišta mala poput našeg. ?

  • GoldenArchangel

    29.08.2019 - 18:36

    Skidam čim izađe na pirate bay.

  • Mah

    29.08.2019 - 18:38

    Mislim da rješenje ovog problema postoji u pjesmi Gaber od izvođača Krankšvester ” Neznam dal sam jebo nju il njega, ali brate nije bitno, treba samo jebat jebat jebat”

    • Darac83

      @Mah, 29.08.2019 - 18:56

      Pobjednik dana! ?

  • Kajkakko

    29.08.2019 - 19:30

    Baš me briga ako mogu složiti lika kako ja hoću…..a ostali….tko voli.nek izvoli :))

  • THE B.O.R.G.

    30.08.2019 - 01:00

    Staa samo 15 min gameplay-a, buuuu…pa mogli su stavit barem pola sata.
    IDIOTI!!

  • PppPP

    30.08.2019 - 03:53

    Nevjerojatno koliko jadnih komentara. Zašto bi bilo sve po vašem? Koliko ste zapravo boljih od tih osoba koji pritišću cyberpunk da ovo napravi, kada postavljate komentare tipa “neću igrati igru sad namjerno”. Ako je moguće, zašto ne bi udovoljili svima, jer će ovako svatko moći napraviti karaktera kakvog želi, nitko se ne bi trebao buniti… Ili? ?‍♂️ Uostalom, to pogotovo u ovakvoj igri ima smisla.

  • esse

    30.08.2019 - 06:04

    da zeokruzimo danasnju razinu drustva..
    na…. mi se i k…. i p….
    koji kurac ?! sta je ovo ?
    i nemojte mi reci da se netko kao fura na liberale jer ovo to nije ..
    toleranca? ok ali ajmo neke granice probat uspotavit . jer to drustvo i je , granice do koje tolerancija moze nekako jos izdrzat …

  • deanHR

    30.08.2019 - 07:17

    Ne znam da li je ovo dobro ili loše ali očito je budućnost kojoj idemo. Jbg, treba se nekako ukrotiti povećanje populacije pa eto dobrog načina preko ukidanja jednog od osnova bića – spola. Da, da…kao radi se o rodovima tehnički ali kad bi željeli maknuti spol od roda onda bi trebalo u sportovima i svugdje bitan biti samo spol. Rodova danas ima mali milijun. Neki su mi ok, neki smiješni a neki zreli za psihijatriju. Ova igra daje mogućnost izbora. I za to sam uvijek. Preorder je napravljen i neću ga otkazati zbog ovoga. Moj lik će biti muški. Ne transrodni muški ili koji vrag nego muški. Da je TPS bila bi ženska jer mi je u takvim igrama uvijek bilo draže gledati ženske stražnjice. Ako slučajno bude u igri neka propaganda sjw sranja i tih gluposti ovo je zadnja CDPR igra koju kupujem. Tako je jednostavno.

  • tomekplejka89

    30.08.2019 - 09:29

    Transsexualnost je obilk transhumanizma koji je “osnova” igre. Vjerovatno je CDPR zbog katolicke vecine u Poljskoj neke stvari odlucio isprva maknut ili ne promovirat ali i da ostane kao nekavo “iznenadjenje” u finalnom proizvodu. Ne pada mi na pamet bojkotirat CDPR zbog ovog. Jebe mi se za takve stvari…ocu ovo cim prije odigrat. Razumijem da se neki ljute i zbog osjecaja “podilazenja” nekim skupinama ali mi “normalni” smmo ionako vecina pa nas to nebi trebalo toliko brinut.

    • TypicalHog

      @tomekplejka89, 30.08.2019 - 14:55

      Točno tako.

  • MightyAloy

    30.08.2019 - 10:33

    To je to. Svaka čast CDPR. Želim izbor i da sam odlučujem što mi odgovara. Ako želim kreirati lika s ženskim tijelom i kitom od 25 cm, to je moja stvar i moj izbor i ko mi šta može. Samo nek se nađe neka dežurna budala da mi drži moralne prodike. Takvima odmah poručujem neka fino odj..u.

  • Pararera

    30.08.2019 - 11:46

    Da su svi likovi s čunom od po metra, opet ju ne bi uzeo.

    • NeoGames

      @Pararera, 30.08.2019 - 11:56

      Unistio si savrsenstvo genije
      Clanak je imao 77 komentara

    • Pararera

      @NeoGames, 31.08.2019 - 19:13

      ?

  • Masterchief

    30.08.2019 - 17:39

    Koliko ja znam, nije li sami Cyberpunk o granici i guranju te granice između ljudi i mašina? Mislim, vjerojatno ima plottwist da su većina zapravo roboti, ali kada već imaju toliko “nadograđenja”, nije li im lako promijeniti modul za glas pa da bude muško tijelo i ženski glas ili obrnuto? Sumnjam da je to zbog LgbtqwertXyz non binary pansexual kako se već nazivaju te mi je glupo što svi misle da su to napravili zbog debila koji će plakati zbog takvih sitnica, mislim, pa ovo je CDPR!

  • MaliMicek

    31.08.2019 - 19:12

    Vidim da jako malo ljudi zna tko je Mike Pondsmith pa cu samo ostaviti ovo ovdje:
    https://www.youtube.com/watch?v=E42D2XF2oAs

    Meni je osobno odlično (vidio u drugom videu) što su tijekom godina dosta firmi i izdavača prilazili Mikeu i sve ih je odj…čovjek je doslovno čekao da mu pridje CD Projekt RED i smatram da ce Poljaci najbolje iskoristit njegovu ideju.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?