HCL.HR

Death Stranding pokazao gameplay, zapravo je simulator hodanja

Zoran Žalac 12.06.2018.   •   83 komentara


Kojima je konačno pokazao gameplay svog Death Strandinga i… opet nam ništa nije jasno! Dobro, pretjerujemo, neke stvari ipak smo uspjeli dešifrirati.

Kako je bilo i obećano, PS4 ekskluziva Hidea Kojime još je jednom demonstrirana, ovoga puta s kadrovima stvarnog gameplayja iz same igre. E sad, ono što smo uspjeli vidjeti ne poklapa se baš sa žanrovskom klasifikacijom igre kao akcijskog naslova u kojemu se traži surađivanje među igračima. Akcije ovdje nije bilo, a bome niti drugih igrača. Ili možda…

Ono što smo do sada vidjeli od gameplayja svodi se na hodanje i šuljanje. U jednom trenutku glavni lik vadi vatreno oružje, no ono nije bilo u fokusu ovog trailera. Umjesto toga dobili smo okvirno objašnjenje što se tu zapravo zbiva. Naime, igrač igra kao Sam Porter iz kompanije Bridges i njegov je cilj dostavljati stvari od jedne točke do druge. No, to nije lako kada po njemu pada kiša koja ubrzava protok vremena. Plus, vrebaju ga neka bića koja su isprva nevidljiva i ne pripadaju našem svijetu.

Sam Porter nije jedini dostavljač u tom svijetu. Jedna od takvih je i žena iz druge tvrtke, Fragile, koju glumi Lea Seydoux. Njezin lik nije jedini ženski lik u igri jer se na kraju trailera pojavljuje i glumica Lindsay Wagner u za sada misterioznoj ulozi kao osoba koje se Sam ne može sjetiti. Kako to obično biva u pričama, šanse su da mu je to žena, kći ili možda majka, a ne sjeća je se zbog toga što mu je KIŠA VREMENA pomutila razum.

Death Stranding inače još uvijek nema datum izlaska.

Komentari (83)

  • Wolfman

    12.06.2018 - 08:53

    Voda nekako loše izgleda. Interakcija s vodom izgleda lošije nego u Unravel 2 😀

  • fpapac

    12.06.2018 - 09:04

    da, grafika u ovom videu ne izgleda bas dobro

  • darijoman

    12.06.2018 - 09:05

    U jednom trenutku me je asocirala na Somu. Mislim da će ovo biti spektakl od igre

  • mili1985

    12.06.2018 - 09:05

    Po onome što sam vidio, veliki je utjecaj Phantom Paina, pogotovo kod onog šuljanja. Što je i očekivano.
    Malo mi je žao što barem okvirno nije objavljen datum izlaska. Nekako sam se nadao.
    Sad sam skoro siguran da će izaći krajem 2019.

  • Mirnes87

    12.06.2018 - 09:11

    Nece ovo prije 2020.

  • Susjed

    12.06.2018 - 09:32

    AAA Mother Simulator

  • funky0308

    12.06.2018 - 09:48

    Neka se Kojima odmakne da ozbiljni igraci izbace svoje igre. Kada bude imao sto pokazati, svaka cast ali ovo je postalo smijesno. Ljudi tko je Kojima bez Konamia? Neka se dokaze i svaka cast, meni je on samo jos jedan pocetnik koji je prije 30ak godina napravio nekoliko stvarni bitnih za gejming…

    • darijoman

      @funky0308, 12.06.2018 - 10:22

      Vjerojatno nije tvoj đir ali igra pokazuje veliki potencijal

    • AdvCool

      @darijoman, 12.06.2018 - 10:36

      Sviđa mi se. Odlična

    • moordrak

      @funky0308, 12.06.2018 - 10:57

      Nisam vidio ništa što bi me pomelo s nogu. Isprani ambijent, osrednja grafika psihodelične fantazije, nekakav stealth i sve u svemu gameplay koja uopće ne nalikuje gameplayju nego hrpi skritpiranih CGI scena. Slažem se, ovo JE smješno i zapravo, ovom prezentacijom sam izgubio svaki daljnji interes za Death strandingom.

    • darijoman

      @moordrak, 12.06.2018 - 11:10

      Radnja je dosta misteriozna i gameplay se svodi na neko preživljavanje bez previše tabačine, barem ovo što smo mogli vidjeti do sada. Još ako dodamo i taj psihodelični karakter kako si naveo ne vidim zašto bi ova igra bila smijeh kako ti i funky tvrdite. Ali ok ako vam se ne sviđa i to je u redu, svako ima svoj ukus

    • funky0308

      @moordrak, 12.06.2018 - 11:11

      Ali pazi koliko nas zavlaci lik vec?! Zato sto je Kojima Sony ga valjda toliko i gura i to je OK…ali vec vidim E3 2034 i jos jedan CGI trailer Death Strandinga ..meni je ovo bas smijesno i ne znam zasto mu se vise i daje prostora za ovakve fore. Na dva ili sada vec i tri E3 on ne dolazi s nicim . Znam da je masa Kojima fanova ovdje ali treba biti realan. Neka konacno kaze sto radi?! Pa mi ni zanr ne znamo. Mozda ne zna ni on, radi kao sto ja kuham, ako bude gusto biti ce gulas, a ako ne uspije biti ce juha. Tako je izgleda i kod njega, nesto radi pa sto ispadne (zeza, naravno ali ovo je mani smijesno)

    • departed1983

      @funky0308, 12.06.2018 - 11:22

      Ne smijes protiv Kojime rijeci progovoriti 😀
      Igra… i nije igra.. neka SF polupatetika, neke brorbe sa nevidljivim neprijateljima… milim… mozda na kraju bude i dobro.. ali meni ovo izgleda ko indie igra…malo pretjerujem ali tu je to negdje…

    • AdvCool

      @departed1983, 12.06.2018 - 13:26

      Ajde 10godišnjaci mir ?

    • departed1983

      @AdvCool, 12.06.2018 - 20:24

      Sta ti je mucenice… Igra graficki izgleda kao da je izasla prije 5 godina. Pogledaj samo na sta voda lici, pogledaj vegetaciju, a onda odi i pogledaj kako izgleda Ghost of Tsushima pa se onda sjeti Kojiminog preseravanja i trazenja enginea.. ko da trazi Sveti Gral.
      I opet na kraju nista nije pokazo osim sto se opet preseravo kao inace sto radi. Naonako prazan, ruzan i bezlican svijet mogu svrsavati samo mrtvi fanbojevi kojima je i kojimino govno slatko.

    • AdvCool

      @departed1983, 12.06.2018 - 21:25

      Meni grafika izgleda odlično, ne znam što bi ti. Naravno da se nabavlja i Death Stranding i Ghost of Tsushima a prije toga PS4 PRO. Grafika odlična, atmosfera odlična, misterija odlična, priča očekujem da će također biti na nivou, i ono najvažnije, originalna a ne na neki već sto puta iskorišteni kalup kao većina drugih igara. Jesi ovako nešto ikada vidio ? Ima sve što meni treba kako bi uživao u igri, prerastao sam dječje faze gdje mi je bitno igrati sve i gdje mi se da igrati većina igara, sada mi se to neda nego mi igra mora zaokupiti pažnju. Koliko imaš godina informacije radi ? ?

    • AdvCool

      @departed1983, 12.06.2018 - 21:27

      I kao što je jedan lik rekao, i ako igra bude na kraju sranje barem će biti originalna i nikad dotad viđena te će ju se isplatiti odigrati.

    • departed1983

      @AdvCool, 12.06.2018 - 21:44

      Pa lik je cijeli zivot proveo u Konamiju, imao je sve sto pozeli i pravio jednu te istu igru i sad o njemu pricaju kao o Bogu i kao da je svaka igra koja je napravio bila nesto nevidjeno do tad, kao da je svaka igra koristila nove mehanike, bila razlicit zanr.. a evo i sad Norman ima iste animacije kretanja kao i Snake.. Ima prevelik ego kao i svi njegovi fanovi.

    • AdvCool

      @departed1983, 12.06.2018 - 22:53

      To je loše što ima pokret kao Snake ? Zašto ne koristiti nešto što je dobro iz iskustva ? I o kakvom egu ti pričaš ? Ako ti se MGS igre ne sviđaju, dobro, ali tvrditi da nisu tehnički besprijekorno izvedene i pune noviteta pogotovo s tehničke strane ako ti se gameplay ne sviđa, može samo tvrditi netko tko ga mrzi, a ne znam zašto bi ga mrzio. Pa MGS V se vrtio na 60 fpsa, pravo čudo, da he bilo tko drugi radio na igri nebi napravio takav Engine. Uglavnom, igra je nešto novo, intrigantno i kao takvo nešto što meni koji sam prerastao da mi je sve i svašta od igara dobro , te kojemu se neda trošiti vremena na igrice kao nekad , to mi je dovoljno intrigantno, upravo ono što ja tražim unique experience. Naravno i Ghost of Tsushima mi je odličan. Još jednom, koliko imaš godina ?

    • departed1983

      @AdvCool, 12.06.2018 - 23:05

      Prerasto sam te davno. Pricas o necemu novom i nevidjenom i orginalnom, a iz igre si vidio kako lik hoda i penje se uz stijenu. Mehanike koje postoje od kad postoje igre. Stvarno ne znam na osnovu cega ti i svi ostali tvrdite da on donosi nesto novo, orginalno i nevidjeno.

    • AdvCool

      @departed1983, 12.06.2018 - 23:13

      Čekaj, ti misliš da je ovo što je prikazano cijela igra ? Sva atmosfera, misterija, okruženje, sve je to puno misterije i intrigantno, očito jako fokusirano na priču što mi se jako sviđa. Nebi SONY najavljivao tu ugru među najvećima da tako ne misli i da misli da je samo penjanje i hodanje hahaha. I sam Cerny je pričao o igri riječima hvale, očito nije hype bezveze i ne čuješ često od developera da govore o stvaranju novig žanra za kojega tvrde da će stvoriti upravo ova igra. Ovo za godine pitam kako bih vidio dali komuniciram sa ozbiljnim ljudima ili sa klincima kojima je vrh igre COD…????

    • gunnerst

      @AdvCool, 12.06.2018 - 23:32

      Evo ja iman 21 godinu i fan san MGS i bia odusevljen kad je najavia igru, traileri do ovog sad su me hypeali al ovi me znatno ohladio, iskreno nije mi pokaza nista sta bi me privuklo osim tih bica, kuzin da puca na misteriju ali malo previsoko miali o sebi da bi moga to ovoliko radit i ovako nesto izbacit pod gameplay trailer, napravia je nesto brutalno sa MGS i iskreno se nadan da ce i sa ovim al The Last Guardian je dobar pokazatelj da nema kruva od stare slave.

    • AdvCool

      @gunnerst, 12.06.2018 - 23:39

      Ja još malo 22. 😀 Zbog čega te ohladio ovaj trailer ? Zbog prikazanog gameplaya ? Meni je ovo čak i bolje ako je smisleno a ne da je neki shooter. Kojima je rekao da ćeš moći propucati svoj put kroz neprijatelje ali da to nije preporučeno i da ćeš si samo otežati. Imam velike nade u ovu igru, jednostavno su takve godine da mi se neda igrati svašta, dosta sam izbirljiv sada, tako da me ova igra intrigira kao niti jedna do sada. Ovo i Ghost of Tsushima definitivno mi se najviše svidjele. 😀

    • gunnerst

      @AdvCool, 12.06.2018 - 23:51

      Ma mozda nije do samog trailera koliko do toga sta nakon onih par clipova koje je nedavno izbacia bas me zanimalo sta ce pokazat na E3, i sad kad san vidia samo to da hodas kroz razlicite krajolike dostavljajuc nesto i sakrivas se od ovih crnih, sve to san zna i ocu znat nesto vise, mogu li jos sta osim hodat? Sta jos mogu? Nesto o prici? Ma bilo sta…svaka cast kojimi ali po meni ne spada u kategoriju onih koji me mogu ovako teasat godinama, mene osobno na E3 ghost of tsushima i TLOU2, TLOU mi je najdraza prica ikad u igrama i jednostavno nastavak cekan ohoho…

    • AdvCool

      @gunnerst, 12.06.2018 - 23:55

      Tko spada u kategoriju zltih koji smiju tako teasati ? Meni ovo sasvim u redu, i mislim da je bolje što manje spoilati jer su MGS većinu spoilali u trailerima. Nema šanse da ovo bude fail…..

    • gunnerst

      @AdvCool, 13.06.2018 - 00:24

      A nadan se da si u pravu… naughty dog, CD projekt red je smio sa witcheron sad za i iza cyberpunka cemo vidit,i djelomicno bethesda iskljucivo sa TES
      Rockstar mi je pa u ocimo previse radi ovoga sta rade sa GTA V Online i ovin izdanjima RDR2 (collectors edition od 100€ ne sadrzi igru …daj molin te…)

    • tree_boa22

      @AdvCool, 13.06.2018 - 17:01

      Toliko pitanja o godinama i na kraju 21…. ja sam mislio da imas bar 44 ?

    • AdvCool

      @tree_boa22, 13.06.2018 - 17:28

      Po čemu si mislio da imam 44 ? ????

    • departed1983

      @AdvCool, 13.06.2018 - 00:32

      Pa bas zato sto je ovo najbolje od igre sto su prikazali.. a to najbolje je za kurac…. realno.. ni po cemu se ne istice.. ti si mali djecacic koji je umislio da je igra ima ozbiljnu pricu i da je umjetnos ako lik ide okolo sa bebom i brani se od nevidljivih neprijatelja… wow.. to je cudno, to je kul. to je drugacije od ostalog, ja sam drugaciji od ostalih… ja sam spesl. igra je dobra svakok ko kaze ista protiv nje je dijete od 12 godina…
      Sony je guro i no mans sky.. to im je bila senzacija i svi znamo kako je zavrsilo
      To ne znaci, da ce i ova igra fejlati, ali ne mogu vas nafura koji i kojimu i igru dizete do nebesa kao da ste je vec pet puta presli, a realno sve sto ste vidjeli od igre je kako lik po bezlicnom svijetu hoda okolo sa nekom bebom…

    • AdvCool

      @departed1983, 13.06.2018 - 09:24

      Koliko imaš godina ? Vidim po komentarima da stalno spominješ gameplay, tako da mogu zaključiti da ti je COD vrh vrhova. Ajd priznaj ????. I ovo što si sve napisao daje dojam nekakve frustracije, ne znam zašto, to je samo igrica. Ja nigdje nisam rekao da se mora svima sviđati već kako vam je ovo odjednom previše, kako neki pišu da je poremećeno itd. A dam se kladiti da im nije poremećeno u The Last of Us 2 kako onom liku vise iznutrice i to se vidi, to im je vrh. Da se razumijemo, TLOU mi izgleda super, alli licemjerstvo ovdje dostiže novu razinu.

    • departed1983

      @AdvCool, 13.06.2018 - 11:57

      Da,pricamo o igri i pominjem gameplay, nevjerovatno zar ne… spominjem i vodu koja izgleda kao da je iz Skyrima, i vegetaciju koja ja na razini TLOU ali one PS3 verzije. Ali dodjoh do ovog igrica. I tu zavrsavam pricu s tobom.

    • AdvCool

      @departed1983, 13.06.2018 - 12:19

      Ajde plakati malo sa strane ????

    • departed1983

      @AdvCool, 13.06.2018 - 12:27

      ok.

    • mili1985

      @funky0308, 12.06.2018 - 15:27

      Ja sam iskreno očekivao malo veći prikaz gameplay, tj nešto konkretnije da će biti. Istina je da već dosta zavlači. Treba znati mjeru koliko tease-ati i kada se raspištoljiti. A on je već prešao mjeru tog teasinga.
      Svejedno očekujem vrh igru i ne sumnjam u njega, jer u timu ima dosta ključnih ljudi s kojima je radio u Konamiu i na MGS sagi, koja je doduše pred kraj postala lagano traljava pričom.

    • funky0308

      @mili1985, 13.06.2018 - 11:34

      Zavlaci kako bi zadrzao fokus javnosti na sebi, odnosno na svom novom projektu i nista to nije cudno, covjek se bori da ne padne u zaborav. Meni to nije OK i smatram to upravo zavlacenjem. Necu odgovarati ostalima, vidim da se zustro brane imaginarni stavovi i teze. Cinjenica je da jos od MSG V nista od Kojime nismo vidjeli, usporedjivati Death Strending sa nastavcima super uspjesnih igara je presmjesno,ti developeri konstantno izbacuju igre iz studija koje poznajemo kroz izdavace koje poznamo i to nije ista stvar… jos je gore ispitivanje koliko tko godina ima, kao da gejming ima veze s godinama?!? Ima ali kada si 5god, kada imas malo vise sve granice prestaju i igras sto ti se igra i sto volis. Ja vecini ovdje mogu i djed skoro biti ali to ne znaci apsolutno nista. Sto fali Call of Dutyu? Naravno da nisu svi nastavci dobri ali uzimati COD kao primjer necega losega u istoj recenici gdje se hvali igra o kojoj bas nista ne znamo i ciji razvoj vodi covjek koji se tek treba dokazati u novom studiju….ne znam bas koliko je to normalno. Koliko su moguca iznenadjenja i od onih kojima vjerujemo i koje poznamo pokazuje i info da je CyperPunk 2077 RPG iz prvog lica (meni je to jako cudno i nisam to ocekivao, mozda ostalima nece biti cudno)…tako da mi ta nagadjanja na ovoliko malo info od novog studija jednostavno ne stimaju. Nitko ne kaze da Kojimime igre ne treba igrati i da su smece, meni se ne svidjaju i OK ali mislim da smo s pravom oprezni jer ne znamo sto dolazi i to preispitujemo. Sorry sto sam na tvoj post odgovarao, ne odnosi se ovo na tebe, naravno 🙂

    • departed1983

      @funky0308, 13.06.2018 - 12:26

      Pa bas to. Fazon je sto ljudi brane igru koju nisu vidjeli samo zato jer je pravi neki njihov omiljeni lik. Mene u onom pokazanom svijetu nista nije impresioniralo. Tolike njegove price i potraga za engineom.. Ja sam mislio da kad on pokaze svoju igru da cemo se svi trljati oci i pitati se jel to stvarno gameplay ili je cutscena.
      A za cyberpunk sam ocekivao da ce biti u prvom licu i par razloga je za to, bar ja mislim. Prvi je taj sto su se po svemu htjeli odmaci od witchera u svakom mogucem pogledu, kao sto oni iz betheste kazu, necemo da budemo ljudi koji su pravili samo fallout i ES igre. CDPR je, izmedju ostalog, htio da pokaze da mogu napraviti igru u prvom licu i da bude dobra. Koliko su uspijeli u tome vidjecemo. Drugo, mislim da su htjeli da izbjegnu svako moguce poredjenje za GTA, WD i slicnim igrama. Isto tako, ako shooter nije coverbased onda je puno bolje i vise pristaje prvo lice nego trece. To ja mislim da su razlozi zasto je igra u prvom a ne u trecem licu.

    • funky0308

      @departed1983, 13.06.2018 - 12:57

      Joj ne znam lega, nisam bas presretan pogledom iz prvog lica. Mislim da je CD Red dovoljno kvalitetan studio koji moze napraviti odlicnu 3rd person view igru koja nece biti kopija navedenih igara. Ja FPSove stvarno volim ali ovo nije FPS, ne ide mi RPG iz prvog lica i nije mi to to. Kuzim zelju za dokazivanjem i pokazivanjem ali iskreno se nadam da ce biti fora kao u Battlefrontu i da cemo se moci prebaciti i u trece lice… nisam ni u ludilu ocekivao pogled iz prvog lica. A sto se tice Kojime….ne znam zasto ljudi imaju osjecaj da se njih napada, pojma nemamo o igri, o studiu koji je radi, jedino sto znamo je cinjenica da je u studiu i covjek koji je radio dobre igre u Konamiu. Niti jedan jedini projekt nemamo iz njegovog novog studija, nista o igri ne znamo niti ista govori, a gura se konstantno u prvi red da bi nam rekao da ne zna koji engine da odabere 🙂

    • departed1983

      @funky0308, 13.06.2018 - 14:02

      Nije tesko napraviti tu opciju i ako ne bude nekih gameplay mehanika vezanih striktno za prvo lice, ko zna, mozda to i urade. Mada, citao sam nesta oko prelaska iz gameplaya u cutscenu, da je uradjeno fenomenalno i na neki specifican nacin pa mozda im to bude prestavljalo problem. Ali ima do izlaska igre dugo ja ne bih otpisao ni trece lice, pa ako vide da ljudi to zele mozda i ubace.
      Npr. nesto onako kao sto su uradili u GTA5, igra je predvidjena da se igra iz treceg lica, ali ako neko zeli igrati iz prvog, ima ta opcija ali nije bas najoptimalnija.
      A Kojima, ljudi ne kontaju, da nije on jedini ko je radio na tim igrama i da nije sve njegova zasluga. Svako ko je bio u timu i ko je radio na tim igrama doprinijeo je necim i ubacio je nesto svoje. Sada vise nema tih ljudi koji su zajedno pravili igre 30 godina. Nije isti tim, nije ista atmosfera, nije isti entuzijazam, nece ni igra biti ista. Moze biti i gore i losije. Ostaje da se vidi… na nekom od narednih E3, jer do sad nismo vidjeli nista.

    • funky0308

      @departed1983, 13.06.2018 - 18:07

      Mene buni sto su sami developeri rekli da ce se moci odabrati ali sada dolaze proturjecne informacije ali OK, vidjeti cemo. Za Konami to i ja uporno ponavljam, niti Konami samo Kojima i nije on tamo sam radio . (Iako Konami sada tako djeluje 🙂 )

    • departed1983

      @funky0308, 13.06.2018 - 18:14

      https://www.youtube.com/watch?v=MoufzJEpvps

      Evo ovaj lik je malo objasnio zasto..

    • funky0308

      @departed1983, 14.06.2018 - 11:05

      Ne stignem sada pogledati ali bas idem prema legi koji ne moze vjerovati da ovo rade (covjek ima problem kada igra igre iz prvog lica i jednostavno ih ne moze igrati kada je kamera tako postavljena – muka mu bude (problem s vidom) ) ali pogledam s njime uskoro. Navodno ce biti first person ali voznja i cut scene su iz treceg lica… ne znam sto bih rekao za igru. Htio bih prvo vidjeti tih pola sata- sat gameplaya koje su pokazali odabranima pa da vidimo kako sve skupa izgleda, stvarno ne volim RPG iz prvog lica, ocekivao sam i malo tmurniji svijet bez cvijeca, leptirica i sunca ali CD Red izgleda ima potpuno drugaciju viziju CyberPunk svijeta..vidjeti cemo. Tnx za link

    • MoGaming

      @funky0308, 12.06.2018 - 12:03

      Slažem se s tobom. Kojima treba sa igara preći na animirane filmove ili serije kad obožava trailere izbacivati. Još nema nikakve naznake kakva je igra a njegovi zaluđeni fanovi misle da je dobra čim u intru piše kojima.

    • funky0308

      @MoGaming, 13.06.2018 - 11:37

      Svaka cast ako bude dobra igra ali mislim da je OK biti iorezan i htjeti prvo upoznati studio koji radi na igri, igru ni ne moramo vidjeti…kad ti Naughty Dog kaze da radi na novoj igri – znas sto ocekivati, isto je i sa puni drugih studia ili izdavaca, ovdje to nemamo i ne vidim zasto bi morali vjerovati Kojimi na rijec?!? Nikad vidjeno, posebno, novo i drugacije..?! Sve sto smo vidjeli je cudno i ne odaje bas nista, ne znamo ni zanr koji ce biti..a dobro, cim krenu ispitivanja koliko godina imas i da li igras COD – sve mi je jasno 😀

    • MoGaming

      @funky0308, 13.06.2018 - 19:09

      Kojimina prezentacija igre je ko predizborna kampanja. Puno priprema a na kraju ništa 😀

    • mOOha

      @funky0308, 12.06.2018 - 13:08

      Mislim da je danas prije pitanje tko je Konami bez Kojime, a ne obrnuto

    • funky0308

      @mOOha, 12.06.2018 - 14:38

      I s time se slazem. Ja mislim da su obje strane tu puno izgubile. Kojima je imao tim, a oni jebenog vizionara, ja se slazem da je Kojima bio kralj ali nakon ovakvog natezanja s enginom pa na kraju i igrom nekako mi gubi kredibilitet.

    • mili1985

      @funky0308, 12.06.2018 - 15:19

      Hejteru jedan! Kojima san is love, Kojima san is life 😛

    • funky0308

      @mili1985, 13.06.2018 - 12:02

      Haha…a stvarno nije. Jednostavno ne volim njegove igre ali nikada ne bih rekao da su tehnicki lose izvedene ili smece, meni su lose, odnosno ne svidjaju mi se. Ako sam ista u gejmingu naucio onda je to da i najbolji moze pobaciti kao i najgori napraviti cudo. Meni smeta sto nas iz E3 u E3 vuce za nos i ne pokazuje nista, nista nije pokazao pa sto se mene tice, nista nije ni napravio. Kada napravi, neka izbaci igru van i ako je dobra – svaka cast. I nije Kojima jedini, vec treci post pisem u kojemu se cudim sto je CyberPunk 2077 iz prvog lica i ni to nije dobro sto se mene tice. RPG u kojemu ne vidim svog lika meni nije dobar RPG. Moze sve ostalo biti savrseno ali meni to niie to. Igra ce vjerojatno biti dobra ali kada ovakvi igraci rade ovakve cudne poteze, zasto bi bilo normalno ocekivati nesto bolje od Kojime. Smatram da imamo pravo na svoje misljenje, a kome se ono ne svidja, neka ne cita ili neka kaze svoj stav. (Vec vidim odgovore ekipe – koliko ti godina imas? I – sigurno ti je COD odlicna igra) ..hahahaha. 😉

    • movie

      @funky0308, 12.06.2018 - 18:24

      Može i što je Konami bez Kojime?

    • zlakob

      @funky0308, 13.06.2018 - 00:03

      ps 5 ekskluziva, pazite sta sam rekao 😀

    • mili1985

      @zlakob, 13.06.2018 - 08:41

      Ne bi me začudilo da izađe negdje na prijelazu generacija. Kao i Cyberpunk.

    • PppPP

      @funky0308, 13.06.2018 - 00:48

      funky dosta je pokazano u ovom traileru

  • antrax83

    12.06.2018 - 09:55

    Uu pa Lea Seydoux je tu, ovo se mora odigrati samo ne znam kako bez konzole ?

  • AdvCool

    12.06.2018 - 10:05

    Super je. Tko se žali što nije shooter je 10.godišnje deriste. 😀

  • SanKa

    12.06.2018 - 10:15

    bizarno kao sto se i ocekivalo

    • AdvCool

      @SanKa, 12.06.2018 - 10:35

      Ovo bi bio odličan film, nadam se da će takvo nešto napraviti. Fali nam odličnih SF mystery filmova, kao Interstellar

    • SanKa

      @AdvCool, 12.06.2018 - 11:15

      pogledaj Sunshine

  • Bazinga

    12.06.2018 - 10:16

    To je taj kisobran za Zarka 😀

  • Dragon3

    12.06.2018 - 11:08

    Igra djeluje dobro iako će vjerovatno imati wtf priču kao i odgovore na istu unutar same igre tokom istraživanj , međutim malo me muči da igra koristi isti game engine od Guerrille koju su proizveli za HZD gdje igra izgleda vrh vrhova što u ovom prikazu kod Kojime to nije. Hope da se varam…. HIDEO

  • MoGaming

    12.06.2018 - 12:07

    Jesam li ja jedini koji primjecuje sve ove poremećene stvari u traileru? Ljudi pričaju o vodi i kišobranu a tamo sto nekih čudnih poremećenih stvari. Lik nosi bebu u spremniku i to mu nekako služi za borbu :/ Ova bića ostavljaju otisak jedne ruke kad hodaju,pa sad malo zamislite kako hodaju i kako izgledaju. Ok bi bilo da igra cilja na neki horror ali mi ovo više baca na poremećeno.

    • funky0308

      @MoGaming, 12.06.2018 - 14:40

      Napisao si ono sto ja mislim, a nikada nisam napisao. To meni i smeta kod Kojime. Meni to nije fora, meni je djelo poremecenog uma i mislim da on stvarno ima nekakvih problema. Japanci jesu cudaci ali ovaj je i njih nadmasio.

    • AdvCool

      @funky0308, 12.06.2018 - 15:46

      Zašto bi bilo poremećeno ? Ovo je odlično, misteriozno, horror, nešto što još nismo vidjeli, napokon nešto originalno. To što vi želite da sve bude COD nije njegova stvar….

    • chupacabra1

      @AdvCool, 12.06.2018 - 15:55

      Poremećeno je sve što ti roditelji u mladosti nisu rekli da je normalno, otprilike tako to ide.

    • AdvCool

      @chupacabra1, 12.06.2018 - 15:59

      Ovi gore pričaju kao da je to stvarnost a ne igrica hahaha

    • funky0308

      @AdvCool, 12.06.2018 - 22:02

      Ovo moras voliti da igras, ja takve igre ne volim i ne kuzim u cemu je zapravo problem. Meni Kojima nije OK, svaka mu cast na nekim stvarima koje je on, inovativno unio i razvio neke zanrove ali ja ga nikada nisam volio pa ni sada. Japanske igre ne voli svatko

    • AdvCool

      @funky0308, 12.06.2018 - 22:56

      Kako misliš voliti da igraš ? Gore pricas da ti je to previše a kladim se da ti The Last of Us 2 trailer nije smetao gdje onom liku vise iznutrice i da ćeš to sigurno odigrati. Koliko imaš godina ?

    • Lazy

      @AdvCool, 12.06.2018 - 16:40

      Potpuno se slazem s prvim dijelom tvog posta, mozda pre vise gotivim japan i njihovu “pop” kulturu pa nisam objektivan…no nitko nije vidio vec 6 dodina nista od Sajberpanka 2077 pa nitko ne negoduje u tolikoj mjeri.Bit ce kad bude spremno a trolanje i ovaj nacin hajpanja je cist Kojima i to mi je super…..bit ce kad bude, dobre stvari se polako prave , zar ne.Strpljen spasen, nigdje zurbe za dobar proizvod a do tad tone ostalih igara je na raspolaganju .

    • funky0308

      @Lazy, 12.06.2018 - 22:03

      Da ali znamo kaoo CD Red radi, za Kojimu kao samostalnog developera ne poznamo i nije to bas ista stvar.

    • funky0308

      @AdvCool, 12.06.2018 - 22:01

      A vidi, meni neke stvari ne sjedaju, ne kazem da ne valjaju za nikoga ali meni su ipak malo precudne i ne stimaju mi.

  • DjokaBA

    12.06.2018 - 12:26

    Meni je ovo TOP.

  • l)oolvl

    12.06.2018 - 13:01

    znači najžešći poštanski simulator ikad

  • Serpico

    12.06.2018 - 14:03

    Kako Kođima trolerski ubaci trejler koji je antiteza ekscesa nasilja ostalih igara na Sonyjevoj konferenciji.

    • funky0308

      @Serpico, 12.06.2018 - 14:41

      Mislim da za sada samo nije spreman pokazati svu svoju bolestinu i kidanje ruku djetetu…polako. Koliko je to namjerno ili nije ne znam bas.

    • chupacabra1

      @Serpico, 12.06.2018 - 15:57

      Mislim da to nema veze jedno s drugim. Da je njemu do pacifizma bili bi mgs i sh malo drugačije igre.

    • mili1985

      @chupacabra1, 12.06.2018 - 16:46

      Pa bit cijele priče MGS-a je zapravo ideja mira, tj rasprava o tome koliko god svijet tražio mir, to se nikada neće ostvariti.
      Čak i Solid Snake koji je vojnik/ratnik, želi se ostaviti oružja i povući se, ali jednostavno to ne uspijeva zbog različitih situacija koje od njega traže povratak. Klasika.
      Također i gameplay nagrađuje pacifistički/neubilački način igranja.
      Tako da što se toga tiče, ne očekujem neke sulude nelogične boleštine ala Agony i sl. Takvog nasilja nije bilo u MGS-u.

  • MakikaM91

    12.06.2018 - 16:01

    Nikad nisam bio fan Kojime ali me ova igra po trejlerima jako odusevila, nahajpala me jako. A ovaj gameplay me upozorio bas na to da ne kupujem igru od prvog dana. Sacekam za ovo ocjene i dosta mislenja pa ako bude bila imalo dobra mozda cu je kupiti. kakav los gameplay bogati x)

    • AdvCool

      @MakikaM91, 12.06.2018 - 17:15

      Najbolje da se ne spoilas sa čekanjem tuđih mišljenja. Dovoljno bi ti trebala biti originalnost ove igre koja nije na isti kalup kao većina postojećih igara.

  • goldfinger

    12.06.2018 - 17:39

    WTF?!??Ovo je totalno sick fuck!!!Mislim da tu nikom nije ništa jasno,a najmanje Kojimi….

  • Jokerhere

    12.06.2018 - 19:44

    Ja svakako kupujem , kad je Hideo kupujem. Uspio sam upasti u tu klopku da sam automatizovan kad je on u pitanju. Mada ne cini se ovo meni ni lose

  • darkness666

    12.06.2018 - 19:49

    nije ni hideo ono sto je bio nekada…izostavimo mgs i zapravo se moze vidjeti da nikad i nije bio nesto…ovo je glupost..bar sto sam uspio vidjeti..

  • gunnerst

    12.06.2018 - 23:16

    Ahhh smanjio mi se hype ovim” gameplay trailerom”

  • Kr4t0s

    13.06.2018 - 18:44

    To je to, novi trailer možete očekivati oko 2025.

  • tree_boa22

    14.06.2018 - 09:52

    Najgluplje potrosenih 8 minuta u zivotu….

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?