HCL.HR

F1 22 iskoristit će potencijal PS5 kontrolera, vibrirat će ovisno o agresivnosti vožnje

Lovro Maroševac 21.06.2022.   •   1 komentara


EA Sports otkrio je kako će funkcionirati F1 22 na novim konzolama, prvenstveno igranje pomoću DualSense kontrolera.

F1 22 službeno izlazi za malo više od dva tjedna. Prvi dan sedmog mjeseca rezerviran je, kako kažu iz Electronic Artsa, za novu eru Formule 1. Ipak, oni koji naruče igru ranije, istu će moći zaigrati 28. 6., tri dana prije službenog izlaska.

F1 22 sprema nam dolazak novih bolida, vjerno prenesenih iz stvarnog sporta. Očekuje se ovdje i dodatak F1 Lifea kako bi igrači osjećali kako je to biti vozač Formule 1 i izvan bolida. VR konačno dobiva punu podršku, a čini se kako će se iskoristiti i blagodati DualSense kontrolera.

Haptičke vibracije kontrolera dočarat će osjećaj vožnje puno drugačije nego je to bio slučaj na prethodnoj igri. Tako će osjećaj sudara i udaranja u površine zidova biti značajno poboljšan. DualSense će pomoću svojih vibracija igraču dati do znanja kada mu se bolid ošteti ili pak s vozilom naleti na krhotine po stazi.

Vjerojatno najvažnija stvar u svemu ovome je lokalizirano namješten osjećaj vožnje. To znači da će virtualni vozači moći osjetiti vibracije samo na lijevoj ili desnoj strani kontrolera, ovisno s koje strane bolida se prijeđe preko rubnjaka ili pasica. U prijevodu, vi kao vozač prijeđete preko rubnjaka desnom stranom svog bolida i na kontroleru isključivo s desne strane dobivate povratne informacije.

Kod adaptivnih triggera situacija će biti vrlo slična onoj u prethodnim NBA 2K i FIFA naslovima. Tamo je tipke teže pritisnuti do kraja kad je igrač umoran. U F1 22 vozači se neće umarati, no svejedno će biti teže pritisnuti tipku gasa u trenucima proklizavanja kotača. Također će se osjetiti razlika u pritisku tipki za gas i kočnicu, koje će ovisiti prvenstveno o postavljenom tlaku u gumama.

Za kraj vrijedi spomenuti i da će biti odvojen zvuk bolida od zvuka vlastitog inženjera ako se koristi DualSense kontroler. Na njemu će tako pričati igračev inženjer i dobivat će se važne informacije o situaciji na stazi, dok će onaj glavni audio prijem biti odvojen kako bi igrači vozači moći slušati što se točno događati na stazi.

Komentari (1)

  • vjk zg

    21.06.2022 - 15:30

    Čudo jedno od ‘next gen’ taj vibro-dobro da ga koriste..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?