HCL.HR

FIFA serijal uspio je pogoditi pobjednika svjetskog prvenstva četvrti put za redom

Zoran Žalac 18.12.2022.   •   118 komentara


Ostvarilo se ono što je prognozirala simulacija svjetskog prvenstva u FIFA 23, ali i ono što su prognozirali igrači FIFA igara. Reprezentacija Argentine osvojila je titulu svjetskog prvaka 2022. godine.

Prije nešto više od mjesec dana tradicionalno je odrađena simulacija svjetskog nogometnog prvenstva u aktualnoj FIFA igri EA Sportsa. Po toj simulaciji, osvajanje turnira bilo je prognozirano reprezentaciji Argentine, što se na kraju i dogodilo. FIFA igre tako su se pokazale kao precizni prognozeri već 12 godina, odnosno četiri svjetska prvenstva za redom (2010., 2014., 2018. i 2022.).

Doduše, prognoza je uspješna jedino po pitanju pobjednika turnira. Igra EA Sportsa prognozirala je da će finale prvenstva igrati Argentina i Brazil, odnosno da će Francuska biti na trećem mjestu. Tu im je reprezentacija Hrvatske pokvarila simulaciju.

FIFA 23 također je predvidjela da će Lionel Messi odnijeti nagradu za najboljeg strijelca prvenstva. To bi možda i bilo tako – da nije bilo Kyliana Mbappea. Doduše, točno je igra predvidjela nagradu za najboljeg vratara, koju je osvojio vratar Argentine Emiliano Martinez.

Najuspješnija je FIFA 23 bila u prognoziranju reprezentacija koje će proći u drugi krug natjecanja. Tu je igra točno pogodila 12 od 16 reprezentacija koje su na kraju kvalificirale u završnicu.

Označeno sa: ,

Komentari (118)

  • Lawbringer

    18.12.2022 - 19:16

    Jel FIFA serijal prognozirao da će sudije uveliko pomagati Messiju svaku utakmicu…

    • Agent

      @Lawbringer, 18.12.2022 - 19:45

      Predvidio je da je od prije sve dogovoreno.

  • TheMentor2000

    18.12.2022 - 19:33

    Namjestaljka svih namjestaljki

    • Medig

      @TheMentor2000, 18.12.2022 - 20:40

      placi ahahahahahhahahahahhahahaha

    • SonOfZeus

      @Medig, 19.12.2022 - 01:10

      Jel si ti imao stari account koji se zvao jedan_bod?

    • alan40rt

      @SonOfZeus, 19.12.2022 - 09:38

      Taj glupan ima višak slobodnog vremena i manjak poštovanja i onda dolazi tu i provocira, omalovažava i tak. Sigurno jedan pijetlić u ranim dvadesetima koji još nije dobio prave batine pa se zato tak i ponaša.

    • Zoran Žalac

      @Medig, 19.12.2022 - 07:46

      Ban na 7 dana zbog provociranja drugih korisnika. Može se ovo debatirati i bez ismijavanja tuđeg stava.

    • SanKa

      @Medig, 19.12.2022 - 09:37

      kaj si ti argentinac pa se kurcis ovdje ? kakav idiot

  • Monster Tamer

    18.12.2022 - 19:37

    Čestitke Argentini na osvojenoj tituli prvaka svijeta.

    • Stecajni_upravnik

      @Monster Tamer, 19.12.2022 - 09:35

      Cestitke Hrvatskoj na osvojenom trecem mestu👍 ( zlato i bronza se osvajaju, srebro se gubi ). Prvih pet mesta su daleko mnogoljudnije zemlje od Hrvatske a nisu uspele sa sklope bolju ekipu koja igra kao tim

  • Lawbringer

    18.12.2022 - 19:44

    Čestitke FIFI i sudijama na osvojenoj tituli prvaka svijeta. Plus ovo što dijele najbolji golman sp Martinez pa gdje je Livaković ili najbolji mladi Fernandez, a Gvardiol ništa…

    • Medig

      @Lawbringer, 18.12.2022 - 20:40

      placi jos malo ahhahahahahah
      argentina zasluzeno pobjedila

    • Ivan0509

      @Medig, 19.12.2022 - 07:44

      kolko ti godina imas?….9?

  • Medig

    18.12.2022 - 20:40

    bravo messi
    najbolji igrac svih vremena

    • cempa

      @Medig, 19.12.2022 - 00:14

      Da ga vidis uzivo ti bi pa na kolina al ne da mu se klanjas…

  • HeimdallTheWhite

    18.12.2022 - 20:55

    No shit

  • dTom993

    18.12.2022 - 21:13

    Prevara. Najgore suđenje ikada na nekom velikom prvenstvu. Prtljanje VAR-om samo dokazuje dvostruke kriterije. Dobili smo neutemeljen penal sa Argentinom, a jučer nas oštetili za penal, a za pogodovanje afričkim/muslimanskim uopće je treba trošit riječi.
    Maroko, a danas i Argentina igrali ko da igraju američki nogomet, svaki drugi kontakt je laktarenje i provociranje protivnika, za kaj nisu dobili nikakvu sankciju. Marokanci napali suca za dosuđeni penal – lik njih smiruje. Da je stara garda ala Colina, podjelio bi 5 žutih u 30 sec… Nadam se da više nikad neće bit domaćini svjetskog. Sramota za njih i Fifu kaj to dopustila. Puj.

    • Nijam Kaj

      @dTom993, 18.12.2022 - 21:30

      Onakav fizički kontakt prema sucu kakav su radili marokanci je dovoljan za direktni crveni karton, minimalno žuti. A lik im na kraju nije niti to dao. I još se marokanci žale na suca.

    • MeDoNjA

      @dTom993, 18.12.2022 - 21:58

      Americki fudbal je najprevedniji sport zbog celendza od kog je fudbal i preuzeo ideju samo sto su ga nazvali var , znaci fudbal ide ka tome da bude najpravednije moguće. Fifa nije dopustila , fifa je prihvatila jer je dobila enormnu kolicinu novca ipak odrzavati kup na mestu gde je iz 0 stadijuma niklo 8 , a minimum za kup je 11 …

    • SanKa

      @dTom993, 19.12.2022 - 09:39

      da su bar prtljali VAR-om, VAR se nije ni zvao. U jebenom polufinalu i finalu SP-a. A bome ni nama vs Maroka. Dno dna

    • movie

      @dTom993, 19.12.2022 - 22:35

      Očito si premlad da bi se sjetio svih prošlih prvenstava. Da ti pamćenje seže bar do 1978 godine, shvatio da je suđenje u potpunosti isto. Ništa se nije promijenilo. Englezi su uzeli jedan naslov s nikad dokazanim golom. Potom se sjećam da su nijemci dobili argentince 1-0 iz penala koji bi za današnje kriterije bio smiješan. Isto tako englezi su zabili gol i lopta je prešla crtu bar pola metra ali sudac pušta igru i englezi ispadaju od nijemaca. Maradona zabija rukom i izbacuje engleze. Argentince se 1978 gura da je neugodno za gledati. Namještaju se utakmice kako bi se izabcili brazilci a argentnici prošli dalje. Njemački golman u španjosldkoj krvoločnim startom uništava karijeru francuskog igrača a da nije dobio niti žuti. Naravno penal nije sviran a francuzi ispadaju. Pravda je na neki način zadovoljena jer su nijemce u finalu isprašili talijani. Start je bio za 10 godina robije. Francuzi nam zabijaju gol iz izmišljenog slobodnjaka a potom dobivaju smiješan penal nakon intervencije vara. To je ono što mi onako na prvu pada na pamet a da se malo potrudim našao bih toga koliko hoćeš. Kako je netko rekao, kakva su suđenja bila na prošlim prvenstvima i kako su se osvajali naslovi, ovo je jedan od najčišće osvojenih naslova.

  • Nijam Kaj

    18.12.2022 - 21:27

    Znalo se tko ce pobijediti, namješteno do granice da mi se počinje gaditi svaka utakmica koju organizira FIFA. Došli smo do toga da lokalni kvartovski/seoski nogomet bude više regularan nego svjetsko prvenstvo. 🤢

  • Bojko

    18.12.2022 - 21:27

    Sto ste očekivali? Ipak je to “realistična simulacija”.

  • LetMeBeFrank

    18.12.2022 - 21:38

    Iako nisam fan nogometa, iskreno mi je drago zbog Messija.

  • Spot pupa

    18.12.2022 - 21:45

    Glupo sada bilo šta reći, ali činjenica je da su Argentinci maksimalno pogurani. Realo 1986. prošli na prevaru uz pomoć “Božje ruke”. Penal protiv nas malo je reć upitan, a prelomio je utakmicu. Današnji penal u najmanju ruku sumnjiv. Bolje ne biti prvak nego na ovaj način. Ljudi skakali na skoro svaku situaciju koja je suđena protiv njih, a jedna od najprljavijih reprezentacija. Meni će uvijek na ovak njihov naslov ostat takva gorčina da to nije normalno. Žalosno al šta drugo očekivat od korumpiranog organizatora. Nadam se sa ovakva prvenstva neće postat normala. Bravo vatreni!!!

    • Oblakoder

      @Spot pupa, 18.12.2022 - 23:20

      Kako pogurani kada se u finalu sviraju dva penala protiv njih i kako moze biti namestano ako Francuska u 120 prokocka neverovatnu priliku? Razumem ozlojadjenost ali treba biti iskren i priznati da je penal protiv Hrvatke postojao i da su nadigrali i Hrvatsku i Francusku. Svaka cast Hrvatskoj, da su prosli u finale mozda bi bili i svetski sampioni ali je cinjenica da prvenstvo nije namesteno i da nema toliko greseka kao ranije.

    • Zoran Žalac

      @Oblakoder, 19.12.2022 - 07:40

      Slažem se, čitav taj salty argument o namještanju pao bi u vodu da je Francuska iskoristila zadnju izravnu 1 na 1 šansu dva minuta pred kraj produžetaka, nakon koje ne bi bilo penala. Možemo pričat da su ih sudci možda malo pogurali, ali nisu treći gol oni zabili iz penala, nego Francuzi. Da ke itko htio namjestit utakmicu, treći penal Fransuskoj ne bi bio sviran. Niti prvi možda.

    • Zoran Žalac

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 08:40

      *Drugi penal, treći gol.

    • Spot pupa

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 13:46

      Ruka je proširila obujam tijela. Čisto ko suza.

    • Zoran Žalac

      @Spot pupa, 19.12.2022 - 13:51

      Ne kažem ja da nije bilo za penal – naravno da je. Ali je bilo takvih “čist ko suza” situacija za penale koji se nisu dosudili pa ni pregledavali na var. Da su stvarno namještali Argentini, ne bi sudili takvo što za Francuze.

    • Spot pupa

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 14:06

      Naši pojmovi namještanja i poguranca se moraju negdje naćbi upoznat😂😂😂.
      Sve u svemu bitno da smo mi napravili rezultat, a za Argentinu me zabole… (nek svatko doda šta hoće🤪).

    • Bronson

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 15:46

      Zoki nije bas tako, kada je nesto evidentno u fudbalu kao ta ruka i penal mora se svirati iako nije drage volje zato sto bi izbio opsti skandal. “Namestanje” to jest favorizovanje nekog kluba od strane sudija se primenjuje u drugacijim i manje evidentnim situacijama kao sto je to bio slucaj kod prvog gola Argentine..

    • Zoran Žalac

      @Bronson, 19.12.2022 - 15:58

      Meni je u slučaju Japana i Španjolske ona lopta bila evidentno vani pa to nije svirano. Namještena utakmica je utakmica u kojoj je ishod unaprijed dogovoren. Ako netko ima konkretne dokaze da je tako bilo u slučaju jučerašnjeg finala, neka ih dostavi – živo me zanimaju. Da su im pomagali, jesu, ali to nije “namještena utakmica”, “namješteno prvenstvo”. Mislim, što onda Kataru nisu namjestili da pobjedi… ikoga?

    • Bronson

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 16:30

      Kod dogadjaja u fudbalu koje prate veliki broj ljudi na drzavnom ili svetskom nivou, klasicno namestanje ne postoji i to je smesno ako to neko i pomisli ali postoji to guranje i favorizovanje jednog kluba od strane sudija i zato sam stavio navodnike kada sam upotrebio termin namestanja. Valjda je jasno da vecina misli na to kada upotrebljava tu rec, a ne da je rezultat namesten..

    • LetMeBeFrank

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 18:54

      Ta lopta nije bila vani. Izgleda kao da je vani po onoj jednoj slici koja se onda, naravno, dijeli svuda online, ali kad se pogleda drugi kut i lopta odozgo, var detekcija itd. (po pravilima) lopta je i dalje bila u terenu. Radilo se o milimetrima, ali je svejedno bila u terenu.

    • Spot pupa

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 23:21

      Pravilo je da se kod linije lopta gleda iz ptičje perspektive. Kada se tako gleda lopta nije bila vani. Kada se gleda “normalno” onda izgleda koda je vani. Situacije ko stvorene za manipulaciju. Isto kao i s primjenom Var-a. Uglavnom, nogomet umjesto da tehnologijom napreduje ja imam osjećaj kao da nazaduje.

    • movie

      @Spot pupa, 19.12.2022 - 22:38

      Prije toga Konate rukom dodaje loptu Mbappeu. Znači, do penala nije trebalo niti doći.

    • alan40rt

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 10:00

      Igrali su dobar nogomet, nema se šta reći, ali uz sudački poguranac, došli su i do finala. Čak bi bil hrabar okladit se u dešnu šaku da su Francuzi igrali mlako ko po dogovoru.
      Sve ono kaj se dešavalo na relaciji Barcelona – PSG je bil uvod u SP. Jedini način za osvojit SP Messiu je bila ta kompenzacija, odlazak iz Barce u PSG. Zato je i ronil one suze na presicama pred transfer. Nije ni lova tad bila u pitanju. Još su ga jučer obukli u one svoje ogrtače…

    • Azzman

      @alan40rt, 19.12.2022 - 11:06

      Ne samo to, pojavio se dokaz dogovora između dva saveza (Argentina – Saudijska Arabija) za poraz Argentine, a za to će biti nagrađena sa 50mil eura. Prihvatili su taj rizik jer su očekivali lagane pobjede protiv Meksika i Poljske, a plus s tim porazom će zavarati protivnike da nisu spremi za najveći domet. Bravo Argentinci, kakav plan. Ovo se treba pohvaliti. xD

    • BeLLicus

      @Azzman, 19.12.2022 - 11:57

      Nije vam lako u životu, ovakve teorije zavjere ne smišljaju ni ravnozemljaši.

    • alan40rt

      @BeLLicus, 19.12.2022 - 12:29

      Prijatelju, to nije smišljeno, to su ČINJENICE. Ne treba ti nitko potvrditi od čelnika iz FIFE da je to sve prodano i namješteno, vidiš to na svoje zdrave oči. Nisu ljudi glupi, al su smrtnici i mogu samo kritizirat kaj i radimo. Da su uništili čar nogometa, jesu, tu im skidam kapu. I ne radi se samo o Argentini, već o svemu općenito. Od odluke di se bude SP održal, pa do sudačkih “pogrešaka” na večini bitnijih utakmica.

    • Azzman

      @BeLLicus, 19.12.2022 - 12:49

      HAHA nije valjda sa ozbiljno shvatio moj komentar xD

    • macgyver

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 12:08

      To sto su ih “sudci mozda malo pogurali”, tako se namjestaju utakmice na toj razini. Naravno da im nece dat 10 penala i tri crvena protivnicima po utakmici. Ali su dobili ukupno 6 penala, sto je rekord na svjetskim prvenstvima. Od toga ako se dobro sjecam, 5 pri rezultatu 0:0. I to u izjednacenoj utakmici ti da upravo onoliki poguranac koliki trebas.
      Mi smo do penala bili ravnopravni, a poslije smo se stiltali, krenuli u kontre i primili jos dva gola. I sad ljudi misle da penal nije bio bitan jer bi ionako izgubili 2:0. Kurac, ta dva gola ne bi primili, bar ne na taj nacin. Mozda bi svejedno izgubili na kraju, mozda bi pobijedili, ali penal je preokrenuo utakmicu u Argentininu korist.
      I prvi penal Argentini u finalu nije postojao, isto je bio sudacki poguranac. A dva francuska penala su bila ocita i ocito je sudac poslusao svoju savjest i odlucio da je Argentini vec dosta poklonjeno

    • Zoran Žalac

      @macgyver, 19.12.2022 - 13:58

      Stoji, ali ajmo barem razlikovati terminologiju. Namještena utakmica je ona u kojoj se obje strane dogovore oko rezultata. Poguranac je drugo.

    • macgyver

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 16:11

      Ok, al sad samo pricamo o terminologiji. Mislim da nitko ozbiljan nije mislio da su utakmice bile 100% namjestene, pa da se Infantino obogati na kladionici, sto se radi u nizim ligama. Naravno da se moglo desit da Argentina vec on Nizozemske izgubi na penale, a i od Francuske. Ali Argentina je dobila poguranac, ajmo reci da im je sansa za osvajanje prije turnira bila 20%, a s pogurancem 40%. Opet je morala biti dovoljno dobra da sama odradi ostatak posla, sto je i bila. Toliko su male razlike izmedju top momcadi, da bi takav mali poguranac bilo kojoj momcadi u cetvrtfinalu uvelike povecao sanse za osvajanje, npr. da je Brazil dobio penal protiv nas i Argentine, ili mi protiv Argentine i Francuske, lako bi mi ili Brazil bili prvaci.
      To sve nisu namjestaljke u klasicnom smislu te rijeci, ali je definitivno neposteno i tako nesto se na toj razini ne bi smjelo dogadjati, pogotovo ne sad kad imamo VAR.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 22:30

      Ono sto je meni zanimljivo, ako itko od vas koristi tik tok ili Twitter; na dan finala 95% postova od FIFE koja bi realno trebala biti objektivno tijelo – je na račun Messia odnosno Argentine i kako bi bilo lijepo da pobjedi. Ko je tu lud!?

    • Oblakoder

      @macgyver, 19.12.2022 - 20:15

      Pre ce biti 5 penala od kojih dva nebitna u grupi, nebitna u smislu da su protiv Poljske promasili a protiv Arabije izgubili. U nokaut fazi su im dosudjena tri penala cista kao suza ali su i protiv njih svirana dva, jedan jako diskutabilan.

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 19.12.2022 - 22:28

      Onaj protiv hrvatske i protiv francuske nisu “cisti kao suza” pobogu jebeni Iker Casilass kaže da protiv hrvatske nije bio penal. Golman je stao sa obje noge na teren i ovaj se zakucao u njega, a prije toga je loptu opalio preko livakovica. Gvardiola ruše 1na1 sam na golmana, cisti udarac na nogu s leđa – lopta ni blizu i ništa od penala ni VAR-a? Zanimljiva statistika: do finala VAR za penal se nije upalio svega dva puta: oba puta za Argentinu. Hoćeš reci da i Messi nije trebao dobiti dva žuta protiv nizozemske?

    • Oblakoder

      @SonOfZeus, 20.12.2022 - 00:09

      Nije opalio loptu preko Livakovica nego ga je predriblao, a on ga srusio desnom nogom jer se namerno raskrecio na tu stranu da obori igraca bez da je pipnuo loptu. Da sumiramo nije se zakucao u golmana nego u njegovu nogu koju mu je ciljano postaovio da ga omete…

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 20.12.2022 - 14:14

      Predriblao tako da je lopta završila kod Lovrena? Iker Casillas je sam rekao da to nije faul, šta golman da nestane? Obje noge na tlu i stoji, po toj logici dovoljno da se bilo koji igrač samo zaleti u drugog u box area dok ima loptu i penal je? Sa druge strane imas s leđa gvardiolu, zakači ga za nogu i nikom ništa?

    • Oblakoder

      @SonOfZeus, 20.12.2022 - 14:42

      Ti me sad podjebavas 🙂. Alan Shearer kaze da je to cist penal i sad je to kao nesto merodavno? Kakav crni Kasiljas pa toliko bivsih i sadasnjih sudija tvrde da je penal ali ako je rekao Kasiljas onda je to kraj rasprave. Kakve veze ima sto je tu ciljano raskrecenu nogu stavio na zemlju pre nego sto obara igraca? Pa nije u petercu da je zasticen kao beli medved, a i da jeste ni tamo ne sme da podmece igracima nogu. Ne bi zavrsila kod Lovrena da ga golman nije oborio.

    • movie

      @macgyver, 19.12.2022 - 22:50

      U čemu smo bili bolji? U bezidejnom posjedu lopte koji su nam prepustili. Argentina je protiv nas igrala upravo onako kako se očekovalo da ćemo mi igrati protiv njih. Stragali su nas na kraju. Nismo cijelu tekmu uputili udarac po golu? Halo. Gubili smo i protiv Japana pa smo napadali, nismo stali. Gubili smo i protiv Brazila pa se nismo predali. No protiv Argentine nismo došli u priliku uputiti ozbiljniji udarac po golu i sada je netko drugi za to kriv. S penalom ili bez njega dobili bi nas jer su bili bolji. Uspot, za mene je ono čisti penal. Golman sam cijeli život i onakav izlazak Livakovića nije golmanska intervencija. Ono je smiješno. Isto je ponovio već na sljedećoj utakmici protiv Maroka kada su nam zabili gol. Nije izašao na loptu na koju je morao izaći a onda je bezidejno krenio i opet s tom desnom ispruženom nogom. Smiješna intervencija. Zbog takvih stvari još uvijek igra u dinamu. Jedini penal koji nije bio za Argentinu je onaj start poljskog golmana na Messija. Na kraju iz tog penala nisu niti zabili gol. Kako sam već gore napisao, svako prvenstvo do sada je bilo sudački kontroverzno. Vratit ću se na penal kojeg su u italiji dobili nijemci pred kraj utakmice te iz njega došli do pobjede od 1-0 i naslova svjetskog naslova. Da se danas sudi takav penal svi bi vrištali namješteno da nijemci osvoje.

    • macgyver

      @movie, 20.12.2022 - 12:22

      Kazes da si golman ali si napisao upravo ono sto bi napisao netko tko nema pojma o nogometu. Da, strgali su nas na kraju, ali upravo zahvaljujuci penalu. Da ga nije bilo, sigurno nam nebi zabili ona dva gola na onaj nacin i tko zna kako bi zavrsilo.
      Mi smo igrali onako kako mozemo igrati, imamo odlican vezni red i obranu, napad zakurac i zato smo drzali loptu cijelo vrijeme i nadali se da ce netko uspjeti zabiti. Tako smo sve utakmice igrali. Nismo ni protiv Brazila imali ni jedan udarac po golu do 116. minute pa je taj jedan bio dovoljan.
      A ovo sto pises da je i prije bilo namjestanja, istina, ali ne znam kakve to veze ima s ovim sad? Varalo se prije pa je ok da se vara i sad? Upravo je Argentina oba naslova do sad osvojima zahvaljujuci varanju (1978. kad su bili domacini si i sam napisao da ih se guralo, 1986. bozja ruka).

    • movie

      @macgyver, 20.12.2022 - 12:54

      Po svemu se vidjelo i prije penala da se ne možemo nositi argentinskom agresivnošću i kombinatorikom. Ljudi su nas stavili u mali džep. Beskorisna dodavanja na našoj polovini terena stvaraju dojam neke kontrole kod ljudi koji ne razumiju nogomet. Mi smo u toj utakmici bili bezidejeni. Nije postojao plan A niti plan B. Ne možeš igrati protiv argentinaca kao protiv brazilaca kada argentinci ne igraju kao brazilci. To je i djetetu jasno. Brazil bi igrao nogomet, pomalo i neobavezan. Argentinci su imali jasan plan i geometriju igre na koju mi nismo imali odgovor niti u 5 minuti utakmice niti u 55 minuti utakmice. Da se igralo tri dana rezultat bi opet bio isti. Nitko ne spominje kako je Lovren seljački ispao kod penala, pa kod drugogo gola Juranović i Sosa. Protiv brazila nismo tako navino griješili i Livaković je imao najbolji dan u karijeri pa se sve zamotalo. Protiv argentinaca smo zaigrali normalno, igrači nisu imali dan bez greške i samo je bilo pitanje koliko će nas natovariti. Pobijedili su nas posve zasluženo. Stalno se smijemo komšijama kako je cijeli svijet protiv njih a i sami pokazujemo da smo loši gubitnici. Uvijek nas netko krade. Pogledaj utakmicu još jednom pa ćeš vidjeti da nismo bili u istoj utakmici s argentinom niti jednu minutu u tih 90 minuta. Pobijedila je bolja momčad a sve ostalo su navijačke želje i maštarije. I da, za mene je ono čist penal. Livaković je negolmansi ušao u igrača i desnom nogom ga pomeo. Istu stvar je napravio i protiv Maroka kod gola. Očiti je krivac i za taj gol i opet desna noga na isti način ali kasni još više. Dečko je dobar linijski golman i katastrofalan kada napusti gol liniju. To svi vide i zato još uvijek igra u dinamu.

    • macgyver

      @movie, 20.12.2022 - 16:04

      Brazil nas je izdominirao zadnjih 15ak minuta prije produzetaka i Livakovic je obranio par stopostotnih sansi. Da je slucajno koja od njih usla i da smo izgubili, ti bi tvrdio da nas je Brazil izdominirao i da nismo imali plan i samo radili bezidejna dodavanja cijelu utakmicu. Do penala protiv Argentine smo bili ravnopravni, drzali smo loptu, pokusavali nesto u napadu (neuspjesno). Igrali smo onako kako i treba igrati ekipa s brutalnim veznim redom i losim napadom. Da je nama poklonjen penal kod 0:0, Argentina bi krenula u napad, mozda bi im dali jos koji gol iz kontre mi i dobili 3:0 i onda bi ti tvrdio kako smo ih velicanstveno nadigrali i da Argentina nije imala sanse.
      Stoji da je Argentina bila puno bolja poslije penala, ali nista od toga se ne bi dogodilo da nije bilo penala i bila bi skroz drukcija utakmica,
      Slazem se da bi i bez penala Argentina imala malo vece sanse za pobjedu, ali daleko od toga da bi sigurno pobjedili.

    • SonOfZeus

      @movie, 20.12.2022 - 14:16

      Iker Casillas tvrdi da nije penal, ali mali movie iz 7 županijske lige je ipak bolji i iskusniji golman jel? Pogledaj utakmicu ispočetka i shvatit ćeš da do tog prvog gola odnosno penala smo mi držali kontrolu igre i lopte. Nakon toga se sve raspalo.

    • movie

      @SonOfZeus, 20.12.2022 - 16:06

      Skomina, jedan od najboljih svjetskih sudaca tvrdi da je penal čist i da je sudac dobro postupio ali navijači tvrde suprotno, malo čudno?
      Isto tako niz nogometnih legendi tvrde da je penal optavdano dosuđen, baš kao što i niz nogometnih legendi tvrde da penal nije bio. Kao i u svakoj situaciji gledište ovisi o strani koja ti je simpatičnija. Ne dvojim da je Mododrić bio u istoj situaciji i da je jednako zaustavljen a da sudac nije ništa svirao, da bi me sada svi ovdje uvjeravali kako je penal evidentan i da nas je sudac oštetio što ga nije svirao. To ti se zove subjektivno mišljenje i svi ga imamo.

    • movie

      @SonOfZeus, 20.12.2022 - 16:09

      Samo bih dodao da nisi držao nikakvu kontrolu već si bezidejno kružio loptom na svojoj polovici terena jer nismo imali ideju kako priječi centar. Svatko tko i malo kuži nogomet vidio je da je samo pitanje vremena kada će nas načeti. Igrali smo najgoru utakmicu na turniru u najvažnijem trenutku. Htjeli smo im prodati foru kao i brazilu ali je bio problem što argentina ne igrao kao brazil pa je plan pao u vodu a alternativnog nije bilo. Argentina nam je prepustila loptu a mi nismo znali što bi s njom.

    • Nijam Kaj

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 18:02

      Ne znam gdje si izvukao definicije, ali sumnjam da su točne. Za “namjestiti utakmicu” ne moraju biti obje strane u dogovoru, dovoljna je samo jedna strana (npr. tim 1 gubi namjerno, tim 1 u dogovoru s sucem, sudac želi ishod A). Ako su obje strane u dogovoru onda je to “dogovoreno”. Jezivo je uopće pričati o “sudci možda malo pogurali” kao da je to normalno i prihvatljivo. Ako sudac nekog “pogura” to nije regularno i govorimo o namještanju. Pogotovo u sportu kao što je nogomet gdje jedan takav događaj promjeni cijelu tekmu. Nije to rukomet ili košarka gdje se stalno zabija i pogreška jednog boda ne utječe drastično na cijelu igru. Da je francuska nakon toga dobila dva penala nezasluženo govorili bi o “kompezaciji”, no bili su čisti penali. Postoji granica do koje se može (kako ti nazivaš) “progurati” nekog, pa da izgleda kao greška ili ispravna odluka, nakon te granice je i budali jasno da je krađa. Da je Francuska bila u vodstvu velika je šansa da možda niti onu ruku ne bi sudio kao penal. I spomenuo si Katar, da si gledao kako igraju bilo bi ti jasno da je njih trebao Bog pogurati, a ne sudac, toliko su bili loši. Suci su dali sve od sebe, ali ipak primiti loptu i gurnuti ju u mrežu je previše.

    • Spot pupa

      @Oblakoder, 19.12.2022 - 13:45

      Ja pričam o “pogurancu” ne o namještanju. Svako tko se bavio bilo kojim sportom zna na što se misli pod pojmom “poguranac”. Od nejednakog kriterija i odnosa na prigovore Argentinaca sucima (protiv nas dobro da ga nisu iznjeli s terena, a Kovačić normalno priča s njim o njegovoj greški i dobije žuti) do ne gledanja Var-a. To što sam ja navijao za Hrvtasku onaj penal protiv nas mi ne može nitko objasnit. Golman s dvije noge stoji na podu, šta je mogao? Maknut se s gola jedino. Daleko od toga da su Argentinci bili bolji od nas, ali isto tako mi smo se raspali s tim penalom. Jedno je dobit gol svojom greškom, a drugo kad vidiš da suđenja “50-50” nema. Jučer je De Paul (ako se ne varam, ugl igrač s brojem 7) u prvih 5 min trebao dobit žuti karton. Tu se vudilo da će im se gledat kroz prste. Njima je to dovljno, a na najvećoj pozornici nogometa trebaju biti jednaka pravila za sve! Hvala Bogu postoji na svim jezicima dokumnt koji se zove Pravila nogometne igre i njega se treba primjenjivati

    • movie

      @Spot pupa, 19.12.2022 - 22:55

      Znači ove tvrdnje o negledanju vara je apsolutno nepoznavanje pravila nogometne igre. Svaka situacija se provjerava i ako var soba u toj sitaciji ne vidi ništa sporno ne zove suca na provjeru određene situacije. Var soba je provjerila penal protiv Hrvatske i radio vezom javila da je sudačka odluka ispravna. U takvoj situaciji ne ide se ne pregledavanje snimke. Sudac je svirao penal, var soba je potvrdila ispravnost njegove odluke, penal se izvodi. Točka. To je jednostavno pravilo.

    • Oblakoder

      @Spot pupa, 20.12.2022 - 13:11

      Ne kapiram kako ti niko ne moze objasniti penal? Jasno se vidi da igrac Argentine u punum trku blago podbada loptu i prebaciju golmana Hrvatske, prakticno ga dribla dok mu ovaj ciljano potura nogu i rusi ga. Znaci nije igrac napravio sudar tako sto je isao direktno u golmana nego pored njega. Da je barem rukom pipnuo loptu pa da diskutujemo ovako je ovo penal kao kuca.

    • Spot pupa

      @Oblakoder, 20.12.2022 - 14:39

      Golman s dvijr nogr stoji na podu! Igrač ga prebacuje i drugi hrvatski igrač izbija loptu. Ako si ikad igrao nogomet zna se tko ima prednost u šesnaestercu. Druga stvar je da se vidi da se napadač zabija u golmana (neznam kako je golman mogao napraviti sudar kad stoji namjestu). Na kraju krajeva igrač se kreće na naprijed i zabija se nogama u golamnove prepone. Treba realno gledat situaciju, a ne onako kako želimo. Zato sam i napisao da su Argentinci bili bolji, al od trenutka kada je naš moral penalom ubijen. Argentina ima 3 naslova. 1976. je bila situaciju u državi da su ljudoi prislino zatvarani, 1986. “Božja ruka” se desila (prevara koja se veliča i sada 2022. Naše dvije bronce i srebro ne da se ne mogu mjeriti s ta tri naslova, nego su daleko ispred njih. Čisto i više nego zasluženo smo došli do njih svojom zaslugom i talentom.

    • Oblakoder

      @Spot pupa, 20.12.2022 - 14:46

      Ja koliko znam golman ima prednost u petercu. Mogao je naprimer da skloni nogu koju je neprirodno rasirio sa namerom da omete napadaca, mozda bi u tom slucaju Lovren stigao prvi da izbije loptu ali samo mozda. Da je napadac isao po sred golmana to bi bilo nesto drugo ovako se radi o ociglednom namernom fauliranju.

    • movie

      @Spot pupa, 20.12.2022 - 16:20

      Livakovićeva rekcija se kosi sa svakom golmanskom tehnikom u takvoj situaciji. kao prvo loše je čitao igru i kasnio je a kao drugo išao je na loptu kao debil s ispruženom nogom. Činjenica je da mu istrčavanja nisu jača strana. Od 10 golmana njih devet bi ranije krenuli i ušli u udarac napadaču s ispruženim rukama već na ulasku u 16 metara. Ne znam što je čekao toliko dugo a Lovren je ispao na nekih 30 metara iz igre od našeg gola. Livaković nije bio uopće u igri niti je pratio igru. Baš sada gledam snimku i vidim koliko je neodlučan. Stoji, krene, stoji, kasni, penal. Sve dalje su navijačka strast i želje.

    • Nijam Kaj

      @Oblakoder, 19.12.2022 - 17:25

      Apsolutno nije bio penal za argentinu kada su igrali protiv nas, a niti u finalu. Pogledaj neku analizu stručnjaka, prolistaj pravila nogometa… Kažeš da nema toliko grešaka, a bilo je deset puta više “sumnjivih” situacija nego na zadnja dva SP zajedno. Pogledaj kako nam je protiv Belgije poništen penal radi nepostojećeg zaleđa, nakon var provjere (samo kap u moru grešaka).

    • movie

      @Nijam Kaj, 19.12.2022 - 22:58

      Kojih stručnjaka? Onih koji za jednu te istu situaciju u dvije različite utakmice daju dva različita mišljenja? Skomina, jedan od najboljih svjetskih sudaca rekao je da je situacija bila kompleksna ali da je sudačka odluka na kraju bila ispravna. Da je ovakva situacija bila na drugoj strani i da je golman argentine pomeo tako Modrića, danas bi pričali kako su nas suci oštetili jer nisu svirali penal. Samo treba vidjeti iz kojeg se kuta gleda pojedina situacija. Tada bi bio penal čist ko suza i to bi ti Strahonja objasnio, kao što ti je objasnio da penal nije bio jer je dosuđen protiv nas. Gadljivo mi je sve to gledati i slušati.

    • Nijam Kaj

      @movie, 20.12.2022 - 14:16

      Ti si bolestan ako mrtav ozbiljan možeš reći da je Livaković ikoga pomeo ili ti trebaju naočale. Evo meni je gadljivo ovo čitati, još pljuješ po Strahonji. Ti si onaj tip osobe koja je tvrdila da je na otvaranju FWC 2014. bio penal za brazil, jer eto fifa je objasnila da je bio. Ovakve situacije su bile u ligi prvaka i kvalifikacijama, nikada se nije sudilo zabijanje protivničkog igrača u golmana kao penal. Pogotovo nakon što protivnički igrač izgubi loptu i bude pokriven. Sudilo se ometanje igrača – prekršaj ako ga golman oplete po nogama, sudilo se kad obrambeni igrač podmetne nogu napadaču s loptom, ali ova situacija gdje se golman pozicionira nikada. Pogledaj situaciju kad smo primili gol od brazilaca na ovom svjetskom, Livi izletava i pozicionira se ispred neymara, ovaj ga zaobilazi i zabija. Da se neymar zabio u njega po tvom sudu to bi bio “penal čist ko suza”.

    • Spot pupa

      @Nijam Kaj, 20.12.2022 - 14:43

      Tek sad vidim odgovor. Zato sam gore i napisao da treba gledat realno a ne onako kako želimo. Puno ljudo je željelo da Messi osvoji i ja to kužim, ali treba biti realan. Čekam da bude neka ovakva situacija protiv Argentinaca pa ćemo vidjet😁

    • movie

      @Nijam Kaj, 20.12.2022 - 21:31

      Strahonja je tvorac jednog od najvećih sudačkih skandala u hrvatskoj ligi i ti mi govoriš o Strahonji sudačkom ekspertu. Potraži na netu skandal u Varaždinu i Strahonja. Ne da mi se pisati što je bilo. Isto tako mi se ne da raspravljati o penalu kada stvari gledaš isključivo iz navijačkog kuta. Livakovićeva noga je završila među nogama napadača i to je uvijek bio penal. Beusan je rekao da možemo biti sretni što Livaković nije dobio i crveni karton a Beusan je ipak imao veću sudačku karijeru od Strahonje. Zašto ti je mjerilo Strahonja a ne Beusan. Valjda zato što lik govori ono što ne želiš čuti. Jučer, danas i sutra Livakovićev start će uvijek biti penal. Naravno, tvoje mišljenje je drukčije i to je tvoje pravo kao što i ja imam pravo na svoje mišljenje. U svijetu su reakcije o penalu podijeljene. Jedni kažu čisti penal, drugi kažu nije penal. Ja spadam u onu skupinu koja smatra da je penal čist.

    • Nijam Kaj

      @movie, 21.12.2022 - 03:02

      Vidim da si dosta stariji od mene (ako si u devedesetim imao oko 20 godina) pa cu ipak s više poštovanja napisati komentar. Nisam našao skandal o kojem pričaš, Beusana pamtim po nekim izjavama s kojima se nisam slagao, ne znam koji je razlog što ga više nema na hrt-u. Imaš jednog neutralnog legendarnog golmana Casillas koji se slaže da nije bio penal, vjerujem da mi možeš dati nekog stranca koji pak tvrdi da je bio. Istina je da su ljudi koji navijaju za Pessija subjektivni kod svake situacije gdje je Ar dobila penal, možda to objašnjava zašto jedan dio tvrdi da je bio, a drugi dio tvrdi da nije bio penal. Koliko god ne volim maroko i dobojni su mi moram priznati da su također oštećeni u utakmici protiv Fr. Nisam kako tvrdiš subjektivni fan Hrvatske koji ne zna za objektivnost. Sjecam se da smo jednom igrali protiv nekih jadnika i kako bi zoran rekao “sudac nas je malo gurao” i imao sam gorak okus u ustima. Isto tako imam i nakon ovog SP. I još za zlatnu rukavicu, obojica smo golmani pa znamo da su penali ogromnim djelom psihološka borba i poznavanje protivnika. Ali da ti igrač za kojeg se dobro zna di puca zabi 3 penala na isto mjesto je sramota. Kod drugog gola mu se lopta odbila iz ruke ravno u gol, isto sramota. Ali čak niti loša igra nije sramotna koliko je njegovo neprimjereno ponašanje i divljanje radi koje zasluzuje oduzimanje zlatne rukavice (od provociranja protivnika i ponižavanja, do uvrede fanovima i sramotne izjave). Lik ismijava mbapea (kojeg osobno ne volim) od kojeg je primio 4 gola, to govori koliko ga boli i koliko je jadan kao osoba.

    • movie

      @Nijam Kaj, 21.12.2022 - 15:21

      Prije dodjele nito nije mogao znati da argentina ima golmana IQ sobne temperature. Kad mu vidiš facu vidiš na njoj da je osoba s posebnim potrebama. Nisam njegov fan niti imam neko mišljenje o njemu. Kako igram fifu znam sve igrače pa tako i njega. Na liniji je nikakav. Ja bih branio bar dva gola koja je on primio. No lik me iznenadio na istrčavanjima na centaršut. To je radio s takvom lakoćom i sigurnosti da sam ostao ugodno iznenađen. Za Livakovića sam već sve rekao. Vrhunski linijski golman i jako loš u igri nogom i u izlasku na centaršut. I na tome ću stati. Volio bih da se dobro proda ali to već godinama ide jako teško. Neće za njega dobiti preko 10 milja. S obzirom da sam dosta stariji kako kažeš, sjećam se mnogih nepravdi s prošlih svjetskih prvenstava. Recimo u Italiji svjetskog prvaka je odlučio nepostojeći penal pred kraj utakmice. Nijemci su tako došli do naslova protiov Argentine na nepošten nači. Završilo je 1-0. Na svakom svjetskom prvenstvu naći ćeš hrpu sudačkih pogrešaka. Lineker je rekao da je nogomet igra pogrešaka. Sve je ok ako se pogreška dogodi nenamjerno. Ako je s namjerom onda je problem. Pokušavam sve sagledati realno. Ne mislim da je itko sa strane odlučio novog svjetskog prvaka. Da je tako sudac je mogao svirati ruku Konateu i poštediti nas neizvjesnosti penala nakon tekme. Argentina bi pobijedila u produžecima. Izgleda da je bilo zapisano u zvijezdama kako je Ibro rekao. Sve im se poklopilo. Od suđenja, protivnika, sreće pa do Messija koji je odigrao odličan turnir. Na tome bih stao.

    • Nijam Kaj

      @movie, 22.12.2022 - 15:56

      Za istrčavanje na lopte se mogu složiti, ali za sve ostalo je krš. Po meni je Livaković daljeko bolji i po meni je zaslužio zlatnu rukavicu. Ne moramo se složiti. Znam neke informacije o njemu i zašto ne istrčava poput argentinskog golmana nego stoji na svojoj liniji, ali ne želim to javno pisati. Možda u pp ako te baš zanima… U svakom slučaju rasprava nije promjenila tvoje niti moje razmišljanje pa mislim da nema dalje smisla. Pozz.

    • movie

      @Nijam Kaj, 23.12.2022 - 14:47

      Evo, pročitaj ovaj članak i komentare ispod njega. Znači svi navode one stvari koje sam i ja naveo.

      https://www.index.hr/sport/clanak/nije-mi-jasno-da-velikani-ne-zele-livakovica-sto-rade-njihovi-sportski-direktori/2423507.aspx

    • movie

      @Nijam Kaj, 21.12.2022 - 15:22

      Zaboravio sam dodati da ismijavanje bilo kojeg igrača ne podržavam niti kada sam mrtav pijan. Ismijavati Mbappea koji će obilježiti sljedeće nogometno desetljeće je sramota. Najmanje što argentinski nogometni savez može učiniti je disciplinski kazniti svog igrača. FIFA ga neće kazniti

    • Spot pupa

      @movie, 20.12.2022 - 20:34

      Dragi, samo slušaj Skominu, Colinu i slične. Pljuj po našem (tu mislim na cijeli balkan) ionako je sve tuđe bolje. Ja neznam kako možeš tako gledat na situaciju. Lažeš sam sebe. Više ti neću odgovarat jer nema smisla. Isto predlažem i svima drugima. Btw Livaković loš pogledaj mu malo statistiku. Nez zašto ga traže svi živi neživi. Uživaj u svom neznanju. I da slušaj samo Skominu, molim te! 😘

    • movie

      @Spot pupa, 20.12.2022 - 21:35

      Pa eto, Beusan je naš. Nije stranac i on kaže da je penal čist ko suza i da možemo biti sretni što Livaković nije dobio crveni karton. Livaković je dobar linijski golman i jako loš golman u istrčavanju i igri nogom. Zato se još nije prodao. To što čitaš o interesu za Livakovićem nema veze s mozgom. Vidjet ćemo gdje će i za koliko novca završiti. Sjeti se utakmice protiv Belgije kako su Modrić i Gvardiol popizdili na Livakovića kada nije izašao na dvije lopte. Sjeti se kako smo primili gol protiv Maroka. Eto vidiš, to su te situacije koje otežavaju prodaju Livakovića. Nego daj mi reci zašto vjeruješ Strahonji a ne vjeruješ Beusanu koji je iskusniji sudac s većom karijerom od Strahonje?

    • Spot pupa

      @movie, 20.12.2022 - 22:13

      S većom karijerom. Bježao po Jugoslaviji kako je iskusno sudio. Kakve veze ima karijera sa analizom suđenja? U životopisu će i ovom Katarcu pisat da je sudio utakmicu za treće mjesto pa ju je zaj… Zašto ne spominješ Livakovićeve obrane i dobre strane nego samo loše? Japan, Brazil, Dinamo… Rekao sam da ti neću osgovarat jer si u svom filmu najblaže rečeno. Živio!

    • movie

      @Spot pupa, 21.12.2022 - 15:10

      Ako si pozorno čitao moje komentare ja sam rekao da je Livaković izvrstan linijski golman te jako slab golman u igri nogom i istrčavanju. To sam govorio i na drugim mjestima gdje se komentiralo. Još prije par godina sam rekao da će se Livaković jako teško prodati s obzirom da se danas od golmana očekuje vrhunsko igranje nogom. Izlasci na centrašut se podrazumijevaju. Ako se želi prodati morat će jako raditi na tim nedostacima. Eto, od tada je prošlo par godina a Livaković je još uvijek u dinamu. Osim toga svi ste ga pljuvali prije početka prvenstva i nazivali Plivakovićem. Nitko nije vjerovao u njega. Ja sam tada a i sada govorio isto. Odličan linijski golman i jako loš golman u igri nogom i izlasku na centaršut. To su činjenice a ne pljuvanje. Karijere naravno nemaju veze s analizama. Samo sam htio reći da je Beusan kompetentniji od Strahonje. Strahonja je suđenje napustio zbog niza afera a Berusan zbog godina. Naravno da je i Beusan imao crnih rupa. Recimo Banja Luka, svi znaju što se dogodilo na toj utakmici. No mene interesira zašto se danas vjeruje više Strahonji nego Beusanu? Zato što Strahonja priča ono što svi želimo čuti. Sve naše slabosti tog dana žele se oprati i sakriti iza tog penala. Istu taktikui ajduk ima godinama. Svi su krivi osim njih samih. Ne volim takve stvari.

    • Spot pupa

      @movie, 21.12.2022 - 23:07

      Niko se ne skriva iza tog penala. Od igrača do analitačara svi su rekli da nismo bili pravi. Al taj penal nas je ubio. Do tog trena kontrola utakmice kao i protiv Brazila.

    • movie

      @Spot pupa, 22.12.2022 - 14:10

      Kakva kontrola utakmice? Argentina je igrala ono što smo mi trebali igrati. Argentina nam je svjesno prepustila loptu i pustili su da nam igru vode Juranović, Sosa i stoperi. Bezglavo davljenje lopte bez ikakvog cilja i plana. Ostali smo iznenađeni jer smo očekivali da će Argentina zagospodariti terenom i posjedom a mi ćemo se postaviti kao protiv Brazila. Bilo je obrnbuto. Argentina nije Brazil i ne teže umiranju u ljepoti. I prije i poslije penala vidjelo se daim ne možemo ništa a samo je pitanje trenutka kada će nam prodati kontru i zabiti. Dogodilo se dva puta u par minuta. Protiv Brazila uspjeli smo se vratiti nakon desetak minuta jer je bRazil i dalje želio igrati nogomet. Protiv Argentine nismo se vratili niti nakon 70 minuta. Nimso im zapucali po golu do kraja tekme koliko smo nemoćni bili. Izbornik argentine nas je pročitao i taktički ubio. Sve ostalo su priče za malu djecu.

    • macgyver

      @movie, 21.12.2022 - 11:38

      Sam si napisao gore da netko tvrdi da je bio penal, a netko da nije. Nitko ne moze reci da 100% nije bio penal, ali nitko ne moze reci ni da je 100% bio. Da je to jedina takva situacija, rekli bi, jebiga, sudac je procjenio u korist Argentine, nismo imali srece. Ali kad se desi 5 puta na prvenstvu da sudac dvojbenu situaciju procjeni u korist Argentine, to onda vise nije slucajnost.

    • movie

      @macgyver, 21.12.2022 - 15:02

      Nemoj pričati gluposti. Kakvih 5 dvojbenih situacija? Jedino protiv Poljeske mogu reći da za mene ono nije penal. Sve ostalo je stvar slobodnog sudačkog uvjerenja. Penal protiv nas je mogao svirati i nije morao svirati. Nitko mu ne bi zamjerio što god da je odlučio svirati. Konate igra rukom i tako skrene loptu Mbappeu koji puca po golu i iznuđuje penal i nitko ne dovodi u pitanje objektivnost suca u toj situaciji. Protiv Nizozemske sudac ne znam iz kojeg razloga produžuje utakmicu gotovo 14 minuta. Svira dva slobodnjaka na 16m u zadnjim trenucima utakmice. Iz toga Nizozemci na kraju izjednačuju i sve je ok. Uostalom Nizozemci su imali šansu izbaciti Argentince na penale. Nitko im nije branio. Francuz je imao u 123 minuti zicer za pokopati Argentinu. Je li mu netko branio da lijevo odigra Mbappea koji bi loptu pospremio u prazan gol? Je li mu netko branio da sam zabije? Nije i penali su se opet okrenuli na argentinsku stranu. I nizozemci i francuzi su imali lijepe šanse izbaciti argentince ali nisu. Što bi se onda pričalo? Papak Messi opet nije uspio. Kontroverze su uvijek prisutne a sve ovisi iz kojeg se kuta gledaju.

  • Vujo777

    18.12.2022 - 22:49

    Samo mi je zao sto livakovic nije dobio zlatnu rukavicu, totalno namješteno i nezasluženo

    • movie

      @Vujo777, 19.12.2022 - 23:04

      Kada golman u 123 minuti obrani zicer svih zicera a potom obrani i penal i donese svjetski naslov ne možeš pričati o nezasluženom i zasluženom. Osim toga lik je zaslužan i za prolaz protiv Nizozemske a u grupi i protiv australije kada je mrtvaca obranio za pobjedu argentine u zadnjim minutama utakmice. Inače golman sam pa obraćam pozornost na takve stvari, lik je pobrao apsolutno sve centaršute u 16 metara tijekom cijelog prvenstva. Bilo mi ga je gušt gledati kako je superioran na izlascima na centaršut. Već dugo nisam vidio takvog golmana. Livaković je bolji od njega na crti ali u istrčavanju mu nije do koljena. I igra nogom je na strani argentinca.U svakom sportu najvažnije nagrade podijele se u finalu. Nije ovo ništa čudno. Sjeti se kako su Gvardiol i Modrić u par navrata divljali na Livakovića jer nije izašao na loptu i kakav je gol primio protiv Maroka? Ono da ja primim na veteranskoj utakmici svi bi mi hebali mater zašto sam ostao zaljepljen za crtu.

    • SonOfZeus

      @movie, 20.12.2022 - 14:19

      Tu si tek pokazao apsolutno neznanje u nogometu. Obrani zicer svih zicera? Misliš nakon sto su mu već tri puta napunili mrežu. Znas da se zlatna rukavica ne daje za jednu utakmicu u finalu nego cijelo prvenstvo? Tko je dobio zlatnu rukavicu 2018? Nije finalist? Ajmo sad statistika, 25:7 obrana na stranu livakovica, 78%-47% uspješnost obrane, 4 penala obranjena u odnosu na tri, 52% preciznost dugog pasa u odnosu na jadnih i smiješnih 17%. Brojevi nisu subjektivni kao ti i ne lažu. Pazi veliki martinez kojeg su protjerali iz arsenala lmao i koji nabija nagradu na k.

    • movie

      @SonOfZeus, 20.12.2022 - 16:25

      Martinez je spasio argentinu protiv australije kada je na samom kraju tekme obranio zicer. Potom je spasio argentinu protiv nizozemske. Isto je napravio i protiv francuske kada u 123 minuti brani siguran gol. Potom brani penal. Pogledaj njegovu sigurnost na izlasku na centaršut. Milina ga je bilo za gledati. Već dugo nisam vidio golmana koji je doslovce pobrao sve centaršute. Statistika je kao i bikini. Puno otkriva ali ništa ne prikazuje. Igrač se ne bira po statistici već po onome po čemu ga pamtimoi na terenu te koliko je daleko zbog toga dogurala njegova reprezentacija. Lik mi nije drag, izgleda kao psihopata ali je sasvim sigurno jako zaslužan za argentinski naslov. Sasvim dovoljno za izbor. Da je osvojila francuska najbolji igrač bi bio Mbappe a ne Messi, a golman tko zna. Možda Marokanac ili Livaković.

    • SonOfZeus

      @movie, 20.12.2022 - 21:14

      Statistika upravo znaci 99% price; pa nije s razlogom sto 90% svijeta (osim Argentinaca, Srba i tebe) govore da je livakovic trebao dobiti ili Bono kao drugi izbor. Čuj spasio je Australiju!? livakovic jebenih 11 obrana samo protiv Brazila! Vise nego majstor martinez u cijelom prvenstvu, činjenica je da je veća šansa da primi gol nego da ne primi ako netko puca u mrežu, 47% obrana to govori! Da nema livakovica pa mi ne bi prošli grupu i sigurno bi ispali protiv Brazila. Kažeš statistika ne znaci jel? Vjerojatno ni man of the match titula? Koliko često golman osvoji istu? 1 od 10 puta. Koliko ih je livakovic dobio? Dvije. Martinez? Ravno nula. Livakovic prvi sa najviše obranjenih penala u povijesti WC, između ostalog. Samo iznimno subjektivna budala može zažmiriti na sve te podatke i gledati jednu jedinu obranu u finalu, kao da mu se mreža nije zatresla ne jednom, nego tri puta prije toga. Ponovno ti govorim, provjeri si tko je osvojio zlatnu rukavicu 2018 i sa kojom statistikom, pa se vrati ovdje. Činjenica je da FIFA gura Argentince, a to sve njihove socijalne mreže dokazuju PRIJE samog finala. Čuj alvarez najbolji mladi igrač, Gvardiol ga pojede – uostalom vidjet ćemo tko će se prodati na ljeto i za koliko.

    • movie

      @SonOfZeus, 20.12.2022 - 21:52

      Kao prvo Alvarez nije proglašen najboljim mladim igračem. Kao drugo statistika ništa ne znači. Livaković je imao 11 obrana. Što to znači? Svaka lopta koja ide prema golu i on je uhvati računa se kao obrana. Je li onda taj podatak relevantan? Realno, protiv Brazila Livaković je obranio tri teška udarca i na tome mu svaka čast. Sve ostalo nije vrijedno spomena. Te lopte bi i ja uhvatio bez problema. Zato sam rekao da je statistika kao bikini. Puno otkriva ali ono najbitnije ne pokazuje. Eto, najprestižniji francuski časopis je danas izbacio najboljih 11 svjetskog prvenstva. Niti oni nisu stavili Livakovića u najbolju momčad? Malo čudno? I oni su u u dosluhu s nekim pa nas jebu? Ja na stvari ne gledam iz navijačke pozicije kao većina vas niti smatram da je protiv nas bila neka zavjera niti da je argentini prepušten naslov. Isto tako ne smatram da je zemlja ravna ploča niti da nam u cjepivo stavljaju 5G. Jednostavno ne vjerujem u teorije zavjera. Kako je onaj francuz u 123 minuti fulao naslov svjetskog prvaka tj golman mu obranio isto tako se može dogoditi da sudac pogriješi u nekoj procjeni ili da istu situaciju vidimo različito. Penal će uvijek biti slobodno sudačko uvjerenje. Recimo protiv Brazila Juranović je evidentno igrao rukom i nije sviran penal. 4 godine ranije na isti način je Perišić igrao rukom i sviran je penal. Konate prije drugog penala za francuze evidento igra rukom i nakon toga lopta dolazi do Mbappea koji puca i pogađa u ruku argentinca i sada je penal. Zašto nije po tom kriteriju prije toga svirano igranje rukom Konatea? Da ga lopta nije pogodila u visoko podignutu ruku lopta ne bi došla do Mbappea. Znači rukom je utjecao na igru? Stoga, i dalje će se sudačke odluke komentirati prvenstveno iz navijačkog kuta. Da je Martinez onako pobrao Modrića i da nije sviran penal sada bi se raspravljali kako nas je sudac oštetio jer nije sviran evidentan penal na Modriću. Strahonja bi ti objašnjavao da obratimo pozornost na desnu nogu Martineza koja ulazi među noge Modrića i na taj ga način sapliće. Sve čisto, penal ko kuća, rekao bi Strahonja. Smiješno i na kraju glupo se zbog toga raspravljati jer ista situacija se na dvije utakmice različito svira i svijet ide bez obzira na to dalje. Nitko se niti ne osvrće na to. To je nogomet. Kako bi Lineker rekao, nogomet je igra pogrešaka.

    • SonOfZeus

      @movie, 21.12.2022 - 21:01

      Dominik Livakovic (Croatia): Livakovic prevented 3.5 goals according to our xG on target faced data; the most in the 2022 tournament, while the Croat also made the most saves in this edition of the competition (25). In addition to this, he saved a record-equalling four shootout penalties in a single edition of the World Cup.

    • movie

      @SonOfZeus, 20.12.2022 - 22:15

      Ovako kreće jedan članak 2018 godine:

      “Lloris je bez ikakve sumnje bio najbolji golman ovog SP-a, a njegovoj obrani udarca Caceresa u četvrtfinalu protiv Urugvaja divili su se svi ljubitelji nogometa.”

      Evo, pogledao sam službeno fifino izvješće nakon svjetskog prvenstva u rusiji i u 4 kategorije koje fifa vodi u sve 4 kategorije Lloris je bio bolji od Courtoisa a najbolji golman je bio Courtois?

      Naravno da možeš pronaći nekoliko članaka koji će reći da je Courtois bio najbolji kao što i ja mogu pronači nekoliko članaka u kojima će se slaviti Lloris.

      Stoga se uopće ne zamaram oko toga. Najbolji je subjektivna kategorija onog koji proglašava najboljeg. Da su francuzi uzeli naslov najbolji igrač bi bio Mbappe. Ovako je najbolji Messi.

    • SonOfZeus

      @movie, 21.12.2022 - 21:00

      Nije subjektivna kategorija. Kakva subjektivna kategorija? Sto MOTM odlučuju Hrvati? Match rating isto? livakovic 7.3 martinez 6.7. Nema nikakve price ko je bolji. Možeš prodavat zjake do sutra, je ti bi obranio – samo pokazuješ koliko ne znas nogomet – jer da obraniš te “lagane” moraš se pozicionirat idealno da ti iste i bude lakše obranit. Kažeš 3 teška udarca? Super martinez je obranio svega jedan teški i zato je najbolji? Francuski list? Naravno kad su od Argentine izgubili, ajmo nekog neutralnog: Fox sports. Od 4 ljudi trojici je Livakovic najbolji golman prvenstva. BBC: Livakovic, Sofascore: Livakovic. The analyst, čije samo ime kaže da se bave analizom i nakon što su detaljno proučili statistiku i utjecaj svakog ja svakoj utakmici u prvenstvu, pazi sad tko ie najbolji? Ajmo sad zajedno: Livakovic. Smješno mi je uopće se raspravljati tobom kada je apsoltuno SVAKA statistika na strani Livija, da pričamo o 50:50, ma čak 60:40. Ajde, ali livi je jedini golman koji je ne jednom, nego dva puta proglašen MOTM u ovom prvenstvu. Kraj price.

    • movie

      @SonOfZeus, 21.12.2022 - 22:56

      MOTM je kao i u mnogim drugim sportovima subjektivna kategorija. Ne znam ovaj trenutak koju tekmu ali tu tekmu je Gvardiol bio najbolji igrač na terenu bez konkurencije a za MOTM je proglašen Modrić koji je odigrao jedva prosječnu tekmu. O tome su svi pisali drugi dan. Sofascore je posebna kategorija za debile. Nigdje veze s mozgom. Njih nikada ne uzimam za ozbiljno. Ja sam samo rekao da je Martinez uzeo naslov jer je u finalnoj tekmi obranio zicer u 123 minuti a potom skinuo penal i odveo argentinu do naslova. Isto tako da je francuska uzela naslov, najbolji igrač turnira bio bi Mbappe a ne Messi iako je za mene Messi odigrao bolji turnir. Dva kola Mbappe nije došao na utakmicu. Tom logikom sam pravdao Martinezov izbor kada se povela rasprava o najboljem golmanu. Za mene osobno najbolji golman turnira bio je Marokanac koji nije imao niti jedan kiks a obranio je niz teških udaraca, bio briljantan na istrčavanjima i jednu tekmu na penale donio prolaz Maroku. Pored Messija koji je mislim 4 ili 5 puta bio MOTM teško je bilo doći do izražaja. Nogomet nije košarka da se statistika gleda na taj način. Već sam rekao. Možeš uputiti udarac na gol i lopta jedva dođe do gola ali ti je uhvatiš i piše ti se obrana. Realno to nema veze s obranom, samo si pokupio loptu i ništa više. Nema to veze s pozicioniranjem. Koliko sam utakmica gledao gdje protivnik uputi dvadesetak udaraca po golu a realno niti jedan nije bio opasan a novinari pišu o dvadeset udaraca po golu. Smiješno. Tako i u fifi. Igram s likom i on čim dođe na mojih 18 metara opizdi po golu. Puca iz okreta mimo svih zakona fizike i naravno da ništa ne zabije. Ja od pet udarac složim tri mrtvaca i zabijem mu tri gola. Lik mi onda šalje poruke kako sam imao sreće jer je on imao 20 udaraca ali lopta nije htjela u gol. Kako da uđe kad niti jedna udarac nije bio niti opasan niti logično odigran. Stoga i kažem da nogomet nije košarka i statistika u nogometu ne znači puno jer ne pokazuje stvarno stanje na terenu. Gledajući broj obrana Livaković je bio najbolji golman prvenstva ali je očito da to nije bio jedino mjerilo. Dvije trećine tih obrana skupio je protiv Brazila. To je jedna utakmica. Protiv Belgije je dva puta plivao na centaršut i na TV je bilo vidljivo kako su Modrić i Gvardiol popizdili na njega. Protiv Maroka je direktni krivac za gol. Onakav gol ja ne bih dobio u veteranima jer onu svijeću pobere lik s pivskim trbuhom a kamo li ozbiljan golman.. Znaš što bi toj lopti napravili marokanac i argentinac? Pojeli bi loptu i one igrače oko nje. Livaković je kao i obično kasnio. Sjeti se samo prošlo prvenstvo koliko je puta zakasnio na centaršut na pet metara a dionamo primao smiješne golove a ekipa ga na netu sprdala s Plivaković. Ove godine su odlučili sve dati finalistima i to je tako. Sviđalo se tebi ili ne. Iskreno, meni je svejedno.

    • SonOfZeus

      @movie, 21.12.2022 - 23:50

      Naravno da nije jedino mjerilo, i njegovi penali ne vrijede ko martinezovi. Ni to sto je tri puta precizniji od martineza u ispucavanju. Naravno. Još jedan podatak za kraj – i tu stajem jer očito si pretvrdoglav da sagledaš činjenice, martinez nije ni u top 10 po broju obrana u prvenstvu. Mora da su martinezove sve obrane bile legendarne, golovi neobranivi, a od TOP 10 sve najlakše obrane ikad! Genijalno! Čovjek kojem je vrhunac aston villa, a vidjet ćemo gdje će sad Livakovic.

    • movie

      @SonOfZeus, 22.12.2022 - 14:14

      Dobro si primjetio, vidjet ćemo gdje će Livaković. Nigdje. Aston Villa mu je nedosanjan san. Možda ga negdje i utope ali vidjet ćemo gdje će biti za godinu dana. Opet se kladim, na klupi ili u nekom trećerazrednom klubu. U onoj prvoj ligi klubova zbog svojih nedostataka nema šanse igrati. I da, ja ne idealiziram Martineza. Samo sam u par rečenica rekao zašto je ispred Livakovića. Zato što je svjetski prvak a u finalu je bio u centru pažnje s nekoliko vrhunskih poteza. Već sam rekao. Messi je proglašen najboljim na turniru. Misliš da bi bio najbolji da je Francuska uzela naslov?

    • movie

      @SonOfZeus, 23.12.2022 - 14:49

      https://www.index.hr/sport/clanak/nije-mi-jasno-da-velikani-ne-zele-livakovica-sto-rade-njihovi-sportski-direktori/2423507.aspx

      Obrati pozornost na komentare ispod članka. Čudno, nitko ne dijeli tvoje oduševljenje Livakovićem. Svi vide ono što i ja vidim.

    • SonOfZeus

      @movie, 23.12.2022 - 16:13

      Index komentari? Hhahahhahahahahahahahhahahahaahahahhahaahahaah

    • movie

      @SonOfZeus, 23.12.2022 - 22:39

      Koja razlika od bilo kojeg portala? Ima svakakvih ali je čudno da se u ovom članku svi slažu oko iste stvari. Svi vide isto što je prava rijetkost.

    • SonOfZeus

      @movie, 24.12.2022 - 01:28

      Malo rečeno da sam zrakoplovni strucnjak i da sam imao prilike vidjeti par članaka na indexu gdje se isto debela većina slaže oko iste stvari koja je apsolutno netočna. Index je hrpa ljudi koji ne znaju ništa o nicemu ali misle da znaju sve o svemu.

    • movie

      @SonOfZeus, 24.12.2022 - 16:28

      Ne kometiram sam index već čitatelje. Kao i na svakom portalu ima svakakvih čitatelja. No rijetko se sreće da se svi čitatelji slažu u istoj stvari kao u tom članku. Samo je to bila moja poanta cijelog članka. Ne sam članak već komentari ispod njega. Rijedak slučaj istog mišljenja svih čitatelja.

    • Nijam Kaj

      @movie, 20.12.2022 - 14:27

      Ovaj majstor iz Aston Ville je zasluženo dobio zlatnu rukavicu. Btw. golman si, u kojem klubu?

    • movie

      @Nijam Kaj, 20.12.2022 - 16:28

      Zadnje 4 godine više ne branim. Godine me pregazile. Voditelj sam veteranske momčadi u 1 Zg ligi veterana a cijeli sam život igrao nogomet za klub iz svog naselja također većinom u 1 Zgb ligi. Početkom devedesetih smo nakratko igrali 3 hrvatsku ligu.

  • lukinjo123

    18.12.2022 - 22:54

    Ko god govori da je namisteno je ljuti penaldo fan

  • Iron666

    18.12.2022 - 23:03

    Zamisli, FIFA pogodila pobjednika FIFINOG natjecanja. 🤣

  • djosic85

    18.12.2022 - 23:10

    Za argentinu bar igraju argentinci za razliku od francuske legije stranaca. Drago mi je što su “francuzi” izgubili jer su mi toliko duševnih boli nanjeli i to u više sportova. Ovaj naš poraz od argentine nije ni blizu trauma koje imam zbog njih.

    • MeDoNjA

      @djosic85, 18.12.2022 - 23:49

      Mislis evrokrem tim napokon neko pametan i o tome. Ova Francuska kao Partizan u košarci…

    • Zoran Žalac

      @djosic85, 19.12.2022 - 07:34

      Mac Allister mi je ono, baš tipično argentinsko prezime 😄

    • Dick Johnson

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 08:47

      Nepravedno je tako gledati. Argentina je dio Novog svijeta gdje nije bilo država i civilizacije na Europskom nivou, bilo je 30+ naroda/plemena. Nacionalni identitet je došao nakon osamostaljenja od Španjolske. Zemlje Novog svijeta poput SAD-a, Australije su zemlje imigranta, za razliku od Francuske. A nažalost identitet i kultura domorodaca je izgubljena, tak da ja bi reko da prezime Mac Allister paše jednako u Argentinu ko i Hernandez il Mollina.

    • djosic85

      @Zoran Žalac, 19.12.2022 - 11:30

      Nemoj da ja sad počnem nabrajat “francuska” prezimena u njihovoj repki 😁

  • lukakeanu

    19.12.2022 - 08:26

    Nagrada ovom smecu nekulturnom za golmana najveca glupost ikad. Lik primi 7-8 golova i dobije Golden gloves. A Livi,Bono?

    • Saren

      @lukakeanu, 19.12.2022 - 16:30

      Livi duplo veci postotak u svemu nego Argentinac. Isto ko i onaj njihov za najboljeg mladog igraca. Gvardiol je imao svega 8% losiji won duels od Argentinca, u svemu drugome jednak ako ne i bolji. No tako bi kad si kupis prvenstvo….

  • Fenner

    19.12.2022 - 09:11

    Messi i VAR the goats. Bogami su ih dobro suci pogurali do finala.

  • SanKa

    19.12.2022 - 09:38

    tesko pogodit nesto sto je izrezirano. nadam se da je korumpirana močvara od FIFE sretna na čelu sa Infantinom koji je eto,uspio nemoguce. Postao je gori i korumpiraniji od Blattera. Čestitke i katarskom Emiru koji je dobio što je platio. Smrt nogometa

  • Raskoljnikov

    19.12.2022 - 10:40

    Napeta tekma dostojna finala, nekim segmentima nisam zadovoljan, pogotovo nakon utakmice, no bar je bilo zanimljivo za pratit.

  • Master88

    19.12.2022 - 11:14

    Sramota na što se nogomet sveo. Čista namistaljka od polufinala na dalje.. krađa neviđena u suđenju. Bili prvaci uz pomoć maradonine ruke a sada nakon 3 penala ukradena u 3 utakmice osvoje opet. Žalosno…

  • movie

    19.12.2022 - 23:08

    Znači dok su Liverpool i MU prije tridesetak godina kupovali sve bitne igrače i obarali svjetske rekorde u transferima te kroz novčanu moć stvarali povijest onda je sve bilo u redu. Danas kada to rade neki drugi klubovi onda je gadljivo i sumrak nogometa? Koja je razlika? Želiš biti na vrhu moraš trošiti novac. Tako je bilo prije 30 godina, tako je i danas.

  • janisevac

    20.12.2022 - 11:48

    Nakon ovog svjetskog mi se messi jos vise ogadio. Prije 4 god kad je izgubio 3 0 od nas nije nas htio pozdravit,a sad kad je prosao na guzove,ide trci dalicu uvlaci se..gotovo..smece prodano

  • Rick Sanchez

    20.12.2022 - 15:57

    Frende, Nijemci su se sami uklonili lošom igrom. Dobro da nisi rekao da je i Španjolce netko režirano uklonio…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?