HCL.HR

Freelancer mod za Hitmana još nije spreman, ali uskoro stiže raytracing podrška

Zoran Žalac 05.05.2022.   •   2 komentara


IO Interactive pojasnio je stanje dodatnog sadržaja za Hitmana 3 – neke su stvari odgodili, a neke su dobile termin izlaska.

Hitman 3 ušao je u svoju drugu godinu postojanja tijekom koje bi igra trebala dobiti neke uzbudljive dodatke. Najzanimljiviji među njima je takozvani Freelancer mod, u kojemu će igrači imati sigurnosnu bazu te iz nje birati misije na različitim lokacijama. Sada je razvojni tim poručio kako je Freelancer zapravo sljedeća velika evolucija Hitman serijala.

“Freelancer je potpuno novi način za iskusiti svijet i likove koje smo gradili za Hitmana kroz zadnjih sedam godina. Zaključili smo kampanju u Hitmanu 3, ali svijet te igre ima puno više toga za ponuditi, a mi nismo imali osjećaj da smo postigli sve što smo htjeli s Agentom 47 u ovoj trilogiji. Ukratko, ovaj je mod dosta sadržajan i zahtjevan. Rađen je za igrače koji žele zaroniti dublje u ono što Hitman igra može biti, a upravo smo iz tog razloga odlučili da mu trebamo dati više vremena.” – poručili su iz IO Interactivea.

Freelancer mod za Hitman 3 sada je u planu za drugu polovicu  2022. godine. Prije toga 24. 5. stiže ažuriranje 3.110 s podrškom za raytracing efekte na PC-ju, a u sedmom mjesecu stiže nova misija/lokacija. Bit će to otok Ambrose, a sama će se misija kronološki odvijati između druge i treće igre.

Sudeći po prvoj slici, bit će to mračna mapa prašumskog ugođaja.

Označeno sa: , ,

Komentari (2)

  • Rastmahatta

    06.05.2022 - 11:01

    Ovaj Freelancer mod bi mogao biti jako dobar, samo da to ne pretvore u Ubisoft grindset

  • Cygarone

    06.05.2022 - 15:17

    Ideja zvuči zanimljivo. Šteta što se više pridaje pažnje i fokusa na gimmick poput RTa nego na kvalitetnu nadogradnju gameplaya poput ovog Freelancer moda.
    Slažem se sa odgodom izdavanja moda, ako nije spreman ne puštaj ga van. Ali ako se resursi (vrijeme za programiranje i sl.) primarno stavljaju na podršku RTa a ne na poboljšanje igrivosti, onda je to veliki mindset problem za cijelu industriju igara. Možda moj komentar napravi trigger na eye candy dušebrižnike koji će se hvatati da je RT bitan za dobru igrivost, ali sjetite se kvalitetnih igara od prije 15-20 godina. Nijedna nema RT, a po igrivosti su miljama ispred današnjih AAA naslova.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?