HCL.HR

Kojima kaže da su ocjene Death Strandinga niže u Americi jer tamo više vole pucanje

Zoran Žalac 11.11.2019.   •   77 komentara


Tvorac Death Strandinga podijeljene je ocjene za svoju igru protumačio kulturološki, možda čak i uz nekoliko predrasuda.

Kritike nedavno lansirane igre Death Stranding prilično su podijeljene. Nekima se igra sviđa, neki ju mrze i ne mogu smisliti. Rekao bih da je takav polarizirani doček bio neizbježan za japansku igru kojoj fokus nije na borbi, ali Hideo Kojima tvrdi kako je različito ocjenjivanje igre u ovom slučaju kulturološke prirode.

Naime, u intervjuu za talijansku publikaciju Tgcom24, Kojima je pomalo nespretno objasnio svoje viđenje u situaciji s ocjenama Death Strandinga. Kako kaže Kojima, Death Stranding je ocijenjen visokim ocjenama u Japanu i Europi, dok je u SAD-u igra prošla slabije. I tu, generalno, u planu. Primjerice, američki je IGN igru ocijenio s 6.8 dok joj je talijanski IGN dao 9.8. Međutim, Kojima nije stao na tome – poručio je kako je igra možda zbunila američke recenzente jer nije pucačina kakve Amerikanci favoriziraju.

“Možda je igra teška za razumjeti određenom tipu kritičara i publike. Amerikanci su veliki ljubitelji pucačina iz prvog lica, a Death Stranding to nije. Ja uvijek pokušavam napraviti nove stvari, a rasprave i svađe oko toga su dobre. Ali, moram reći da Talijani i Francuzi imaju umjetnički senzibilitet koji im omogućuje da cijene ovako originalne proizvode, ne samo u obliku videoigara nego i filmova.” – izjavio je Kojima.

Imajte na umu da je ovo prijevod s talijanskog, a sam Kojima u zadnje vrijeme ne uspijeva najbolje artikulirati svoju misao na stranom jeziku. Moguće je da u prijevodu nije mislio to što je mislio, ali vjerojatno nije daleko od istine. Naime, Death Stranding je igra u kojoj vatreno oružje otključavate tek nakon 20 sati, a nakon toga vas se odvraća od pucanja. Nekima to definitivno nije definicija zabave, a dobro je poznato da su na tržištu SAD-a najpopularnije tri vrste igara: pucačine, akcijske igre i sportske simulacije.

Označeno sa: ,

Komentari (77)

  • marko1106

    11.11.2019 - 12:54

    Pa normalno. Nije nista krivo ni rekao. Sve zavisi od kulture do kulture. A Ameri ko ameri akko nema pucanja zaboravi. Naravno ne svi ali vecina se gleda. Nego sto mene zanima da li je tko ovdje zaigrao igru pa da mi moze objasniti da li je igra toliko dobra koliko ju se hvali ili toliko losa koliko ju se kritizira hahaha. Volim razne zanrove tak da mi to nije problem. Ali koliko sam skuzio svi koji kritiziraju nisi odigrali ni sekunde. A te youtube recenzije nisu ozbiljne. I da pogledao sam recenziju na HCL-u i dalje mi nije jasno sta bih kupio kad bi kupio

    • drazensi

      @marko1106, 11.11.2019 - 14:05

      Ne, sve zavisi od igre do igre i njezine kvalitete i od osobe do osobe i preferencija. Kultura veze nema.

    • Duje0506

      @drazensi, 11.11.2019 - 14:23

      Ja se ne bi složija. Naravno, ovisi o ovim stvarima koje si navea, ali osobne preferencije su jednim djelom produkt kulture u kojoj odrastaš. Možda ne nužno na svjesnoj razini. Tako da mislim da se more generalizirati. Vezano za igre ili bilo što drugo.

    • SonOfZeus

      @drazensi, 13.11.2019 - 00:32

      Ameri imaju vise oruzja nego stanovnika, i sad ces reci da kultura nema veze

    • Duje0506

      @marko1106, 11.11.2019 - 14:14

      Ja sam odigra nekih 20h.
      Ne znam kako bi se izrazija uopće. Definitivno ovisi kakav si igrač i što voliš u igrama.
      Različite su igre, ali iskustvo igranja me najviše podsića na Nier: Automata. Ako si igra, znat ćeš o čemu pričam, da ne ulazim u detalje.

      Konačan sud ću joj dat kad je prođem ali na temelju viđenog mislim da igra zaslužuje biti kandidatom za GOTY. A osobno je kandidat za jednu od najboljih igara ikad. Vidi ćemo.

    • moordrak

      @Duje0506, 11.11.2019 - 14:39

      @Duje0506 Znači u smislu originalnosti, nešto novo i neobično. Ajde lijepo je to pročitati. Igre japanskih autora ne prolaze dobro na zapadnom tržištu ma kako dobre bile, a ima ih stvarno dobrih. Inače uživao sam u Automati zato mi je komentar zapeo za oko 🙂

    • Lord_Sec

      @marko1106, 11.11.2019 - 14:54

      Ja sam nekih skoro 20 sati i igra je vrhunska za sada(cak jedna od najboljih koji sam igra, al to za sada neznam kasnije).ako ko voli shadow of collosuss def je za zaigrat

    • Avenger

      @marko1106, 12.11.2019 - 12:41

      igra je singleplayer a ima bolje multiplayer efekte i ucinak na igru sto mnoge MP igre nemaju, koristnje opreme od drugih igraca itd. daju posebno zadovoljstvo, isto tako i kad neko koristi nesto sto si sam postavio i izgradio bas daje dojam da nisi sam u igri itd. gameplay definitivno drugaciji,a grafika na ps PRO u 4k izgleda bolesnoooo……

    • marko1106

      @Avenger, 12.11.2019 - 19:21

      moram reci da mi se svidja. sad sam pogledao igorove 2 epizode i definitivno cu uzeti kad bude na popustu. Ali necu vise gledati i spoilati si

  • KPsrna

    11.11.2019 - 13:21

    amerima dat purge da se ispušu kako treba

  • xx1111

    11.11.2019 - 13:31

    Onda je ova igra neshvaćena umjetnost lool

  • Petar Marjolovic

    11.11.2019 - 13:33

    A što je najgore Kojima ništa krivo nije rekao, ili je igra previše duboka za Amere ili su oni previše plitki za igru.

    • drazensi

      @Petar Marjolovic, 11.11.2019 - 13:56

      Haha, koja glupost. Ne znam dal stvarno vjerujes Kojima ili ovo ozbiljno mislis, al vecu nakupinu bedastoca dugo nisam procitao. A istraz

    • Darcoolio

      @drazensi, 11.11.2019 - 15:11

      Čitam šta pišeš i konstatujem samo jedno, sereš.

    • drazensi

      @Darcoolio, 11.11.2019 - 19:01

      Svaka ti cast na argumentiranom odgovoru. Takve rasprave preferiram i uvazavam.

    • drazensi

      @Petar Marjolovic, 11.11.2019 - 14:03

      ..a istrazivanje je lako napraviti, ako nista drugo, samo na PS ekskluzivama..vecina ih nije fps pa pogledaj ocjene plitkih amera. Pogledaj takoder ocjene nekih indie igara gdje doslovno ima manje akcije nego u Kojiminom novom uradku i ocjene istih od plitkih i nedovoljno dubokoummih amera. Lik je jednostavno toliki narcis da ne moze podnijeti da se nekome njegov stil ne svida, a pogotovo ovaj zadnji uradak. A koliko je tek smijesno sto se ljudi zapravo slazu s njime. Nikad vecu bedastocu nisam cuo u obrani igara ili filmova od nisi dovoljno inteligentan ili dubokouman ili je kultura kriva, pa ne shvacas bit i pouku neke igre ili filma. Nedaj Boze da ti se neka igra jednostavno ne svida jer ti je dosadna npr. To je nemoguce.

    • Narco

      @drazensi, 11.11.2019 - 14:27

      Amen, sve sto si rekao stoji. Budimo realni, covjek zivi na slavi jedne igre. Death Stranding izgleda kao dosadno smece, walking simulator simulator.

    • Petar Marjolovic

      @drazensi, 11.11.2019 - 14:29

      Mislim naravno postoji velika mogučnost da ti se nešto ne svidi, ali realno, Ameri su u povjesti poznati kao miroljubiv narod? Nisu, ali nisu svi takvi ali većina je. Baš je čudno da samo u Americi od 300mil ljudi su ocjene tako niske i igra nije doživjela uspjeh. Ali bi se morao složiti sa tobom da je nepristojno od njih što to svoje subjekticno mišljenje izlažu u medijima i da ne podnose kritiku na svoj račun.

    • Cpt. Price

      @Petar Marjolovic, 11.11.2019 - 21:35

      Ko si ti da jednu drzavu poput SAD – a proglašavaš ratobornom ? Večina amera je ratoborna ? Opčenito u svakom zitu ima kukolja, ali u globalu neki narod ili drzavu proglašavat ratobornim ?! Nisi pomislio da time vrijeđaš večinu američkog naroda jer oni nisu krivi za poteze svojih političara. S druge strane ratom postizu mir i sigurnost od raznih militanata i extremista. Zato pazi sta pišeš. Ispeci pa reci

    • Petar Marjolovic

      @Cpt. Price, 11.11.2019 - 21:47

      A gle, mislim rade filmove u Americi koje prikazuju taj “Američki stil života” i njihov ponos zločinima koje su počinili u povijesti. Poznajem obitelj Amerikanaca vjerovatno za razliku od tebe, i apsolutno nisu neki “ratni fanatici”. Uostalom, narod koji je većinom izglasalo TRUMPA za predsjednika po meni baš nije sav svoj. Kažeš da je vlast takva, pa ko bira tu vlast?? Narod. Naravno ako u državi ima više budala onda će i budale vlada (čar demokracije). Ko sam ja da imam svoje mišljenje i da ga iznosim, ako tako misliš onda ne znam otkud ti na Hcl-u?

    • MightyAloy

      @Petar Marjolovic, 13.11.2019 - 21:18

      Svaka čast na komentaru. Sa svojih 13 godina pametniji si od mnogih ovdje, a neki su i do tri puta stariji od tebe. Bravo! ?

  • Oblakoder

    11.11.2019 - 13:33

    Eto ja zivim u Evropi, dobro ne bas u EU, i taj novi tackasti zanr od A do B mi nimalo ne deluje privlacan 🙂

    Ko voli nek izvoli…

    • crolink07

      @Oblakoder, 11.11.2019 - 19:17

      Jedno remek djelo ( 95/100 na HCL-u) igrivosti od A do B upravo je izdano za PC a od onih koji su ga kupili za konzole završila ga je samo petina. Vidjet ćemo jednom i postotak za ovu AB igru iako,naravno,ako bude i 10% to ne znači da igra nije super, možda su samo igrači bezveznjaci.?

    • MightyAloy

      @Oblakoder, 13.11.2019 - 21:22

      Meni baš djeluje interesantno tako da ću sigurno dati igri šansu. Moglo bi mi biti baš relaksirajuće raznositi pakete i odmoriti se od konstantnog pucanja i borbe. Sviđa mi se koncept koji je Kojima osmislio, idemo malo graditi i surađivati, a ne samo rušiti.

  • Smike

    11.11.2019 - 14:15

    Treba se znati uživati u igri. Ja mislim da je najveci problem i to već seže daleko u prošlost jeste PuBG i sl.igre. jednostavno nove generacije su naučene da se igra odvija brzo,pucacina i idemo nova runda. Sad će me fanovi pubg-a naljepiti kako oni igraju i druge igre, ali budimo realni kako bi bio jadan svijet video igara ako bi se samo svele na pucacine za koje ne treba mrva mozga,Samo refleks. Ovo što pričam ogleda se i u drugim žanrovima. Uzmite za primjer igre Lare Croft, današnje mozgalice su smiješne i ako baš ne mozes da rjesis bukvalno ti svjetli rješenje. Ja nikad neću zaboraviti prve igre Lare i osjećaj kad mozganjem rjesis zagonetku. Mislim da današnji gameri nebi imali živaca za to.

    • vragec25cro

      @Smike, 11.11.2019 - 15:02

      Istina igre idu sve jednostavnije(barem se tako meni ¢inilo,a vidim sad i ti spominješ).Ne vrti se cijeli gaming oko jednoga žanra samo,ali da prevladavaju puca¢ine to da.Opet ima i simulatora,strategija,mmorpg-jeva,rpg-jeva,sportskih tako da nije sve niti u napucavanju.Svatko ima svoj ukus.Meni daj dobru linearnu puca¢inu tipa cod(ne igram poslje cod 6 ili koji ve¢ bio po redu mw2),ili starih moha i wolfesteina,ili gearsa pa halo i ja sretan,a opet volim odgrati i dobre strategije ili arkadne utrke.Sad se ja raspisao o sebi(koga briga :)) ,nego želim re¢i nekome ¢e igra biti remek dijelo,a nekome sme¢e(to sme¢e naziv ne podržavam).

    • Demon90

      @Smike, 11.11.2019 - 15:12

      Pa ne možeš sad ubaciti za usporedbu novinu staru laru. Grafika je danas toliko ispred nego što je prije bila da bi neke zagonetke bilo jako tesko riješiti bez da neki dio zasvijetli malo. And sad prijeti mali komad užeta pored milijun drugih stvari okolo.

    • Mteo1906

      @Smike, 13.11.2019 - 08:39

      Igram PUBG i Fortnite,ali sam odigrao i igram još puno odličnih igara(uncharted serijal,beyond two souls,life is strange,Detroit BH…),no slažem se sa tobom igre su sve jednostavnije.

  • U.M.O

    11.11.2019 - 14:30

    Jok,razlog što Ameri vole puške je u 1700 godina koji ni tad nije postojala Amerika,to je bila kolonija Britanije,u kolonijama su činili farmeri i obični ljudi koji nisu poznavali oružija,kad je počeo rat,George Washington je izbacio knjigu i naučio je tu kolonija da koristite i izbili su za nezavisnost.Amerima je ostao taj duh,jer puška za njih predstavlja simbol šanse da uspiješ pored jači i brojni neprijatelji.Evo za primjer Doom,on se sam bori protiv armiju demona,i kako je on preživeo?Naravno puškama,e to je razlog što Ameri vole puške.Izvini za lekciju iz istorije.

    • rsye

      @U.M.O, 11.11.2019 - 21:31

      Pričaj u svoje ime

    • Cpt. Price

      @U.M.O, 11.11.2019 - 21:41

      Više bedastoča izrečenih u jednom tekstu nisam dugo vidio. Ti si za ginisa ko i ina japanska buba Kojima

    • U.M.O

      @Cpt. Price, 11.11.2019 - 21:48

      Dobro,profesore,ispravite me onda.Ne ozbiljno,ako ovo nije razlog što Ameri vole puške,šta je onda razlog?

    • funky0308

      @U.M.O, 15.11.2019 - 11:06

      Laka dostupnost i izuzetno liberalni zakoni sto se tice nosenja i posjedovanja, samoobrane i sl. Oruzje je njima garantirano Ustavom i tesko ce se ista promijeniti u tome.

    • rsye

      @Cpt. Price, 11.11.2019 - 23:12

      Kako si naporan, samo zato sto ti volis akciju ne znaci da bi Kojima napravio vrhunski JRPG. Ako oces akciju odi igrat COD i pusti druge da igraju ono sto oni zele. A to sto se COD prodao vise nego DS ne znaci nista, DS je za sad PS ekskluziva dok COD nije

    • Cpt. Price

      @Cpt. Price, 12.11.2019 - 11:14

      Rezultati prodaje walking in rain mozda ce japanku bubu prizvat pameti. Pa se u njegovoj iducoj igri vrati pucacinama. Pogotovo fps.
      Nadam se tomu

    • U.M.O

      @U.M.O, 11.11.2019 - 21:45

      Nemoj mi reci.Pusti čoveka da eksperimentiše,ima puno indi igri koji eksperimentiše,a rijetko AAA igre.Ovo je dobar početak

    • U.M.O

      @U.M.O, 11.11.2019 - 23:07

      Jesi li igrao Death Stranding?

    • funky0308

      @U.M.O, 15.11.2019 - 11:05

      Daj lega podjeli i s nama malo toga sto se pusi kod tebe haha… salim se, naravno…ali bas si ga sada zaserkio s tim Doomom na kraju. Mozda to i ima smisla ali nisam te bas pohvatao najbolje 🙂

  • Kr2t0s

    11.11.2019 - 14:39

    Očito japanci vole igrati reklamu za Amazon dostavu

    • Lazy

      @Kr2t0s, 11.11.2019 - 15:41

      …i Europljani!

    • MightyAloy

      @Kr2t0s, 13.11.2019 - 21:27

      Ja se volim igrati HP Ekspresa tako da će mi Death Stranding savršeno sjesti. ??

    • funky0308

      @MightyAloy, 15.11.2019 - 11:07

      Samo nemoj tovatiti kombi kao onaj lik koji je neki dan zavrsio u svim novinama pa na birou hahaha

  • moordrak

    11.11.2019 - 14:42

    Fuck it. Kupujem je pa kud’ puklo.

    • funky0308

      @moordrak, 13.11.2019 - 11:17

      Tako treba drugar, samo hrabro. Kupiti cu i ja kada dodje na PC pa mozemo skupa proklinjati dan kada smo donijeli ovu odluku…hahaha.. Joj, svi smo isti. Samo kupi, samo uzimaj, a kada cu sve odigrati pojma nemam. Nisam jos ni Witchera zavrsio, a naslagao sam si Heavy Rain (ponovno prelazim ali sada na PCu, RDR2, Planet Zoo (nisam jos kupio ali pitanje je dana kada cu), SW Fallen Jedi (ili kako se vec zove) kupujem ovih dana.. Nema smisla nabrajati dalje sto sve nisam dovrsio. A jbga..odigrati ce se..

    • moordrak

      @funky0308, 13.11.2019 - 14:44

      Hoće sigurno. Doći će na red kad-tad. Kupio si ih jer su ti se svidjele. Ma znaš šta… postao sam jako zajebat što se igara tiče. Primjećujem da mi se ukus vremenom promijenio zato me sve manje igara interesira odmah u startu. Nisam spreman na eksperimentiranje kao nekada. Znaš onu priču o dva vuka, dobrom i lošem. Konstantno se bore. Preživjeti će onaj kojeg više hraniš. Počeo sam kupovati glavom ne srcem. Nije uvijek racionalni odabir pravi odabir. Ponekad treba riskirati. Danas ima toliko informacija o bilo čemu udaljenih na doslovno dva klika mišem. Što više gledam, važem, analiziram to mi onaj racionalni dio mene glasnije viče ne. Da ne filozofiram previše, nisam pogriješio. Death Stranding mi se, posve neočekivano, ludo sviđa. Evo, destak sam sati u igri i za sada uživam k’o prasac. O*ižđena igra do ibera!

    • funky0308

      @moordrak, 15.11.2019 - 11:11

      Upravo tako..i meni se sve manje i manje igra, dodjem kuci s posla, vec pokidan, malo sa sinom, malo odmora i ode dan i ne da mi se. Skuzio sam na kraju da nije problem u tome da mi se ne da, nego mi se ne da igrati ovo sto sam igrao svih ovih godina… stigle godine i ukus se promjenio, a uporno trazim iste igre kao prije 10 godina. Sada sam i ja napravio mali zaokret i vracam se igrama koje nekada ne bih ni probao ili mi nisu toliko napete bile i stbar se vec popravlja, da mi se igrati i ponovno je to to… treba malo probati i drugacije igre.. znaci valja, a?

  • lepiakadodo

    11.11.2019 - 15:22

    Da li je igra lokalizirana na hrvatski? Hvala unaprijed

  • Serpico

    11.11.2019 - 15:24

    Pa da. Amerikanci previše inistiraju na usiljenoj logici, jednostavnosti i razumu gde se stvari sređuju snagom pesnice i pištolja. Ipak su evropski i azijski narodi kulturu i istoriju gradili vekovima i milenijumima. Zato mi je recimo italijanski vestern miljama ispred klasičnog američkog kog ne mogu da svarim koliko mi je dosadan i mislim da samo Japanci mogu da urade špageti vestern igru jer su po senzibilitetu bliži Italijanima.

    • Cpt. Price

      @Serpico, 11.11.2019 - 21:59

      E svašta… Večina američkih građana baš je evropskog i azijskog porijekla . To se uči u onovnoj śkoli. Izgleda da ti osnovno znanje nije jača strana.
      Mozđa ti se više sviđaju vaśi saveznici rusi. Oni su jaaaako miroljubljiv narod i ratuju tako da škakljaju perom po tabanima dok se ne umre od smijeha

    • Serpico

      @Cpt. Price, 11.11.2019 - 23:40

      Eto, da si odgajan kao Amerikanac i da se tvoje poreklo nalazi samo u obrisima možda i ne bi bio zatrovani i zadrti ksenofob.

    • Cpt. Price

      @Serpico, 12.11.2019 - 10:37

      Ser piko mnogo li ga seres. Nick ti odlicno pristaje

    • Serpico

      @Cpt. Price, 12.11.2019 - 12:42

      Možda piccolo. Ali ono, ja pričam o kulturi i kako Ameri vole puškaranja Johna Waynea a ti odmah prešao na politiku i ratne sukobe.

    • Serpico

      @Cpt. Price, 11.11.2019 - 23:45

      Pošto vidim da si se već uhvatio balkanskih međunacionalnih odnosa.

  • Goran1234

    11.11.2019 - 15:49

    Glupo mu je objašnjenje.

  • Goran1234

    11.11.2019 - 16:57

    Zašto nije smjestio radnju u Europi i zaposlio europske glimce… ?

    • Serpico

      @Goran1234, 11.11.2019 - 17:17

      Lol, pa, Mads i Refn su Danci a ova Lea je Francuskinja, gde ćeš više evropskije. Del Toro je Meksikanac.

    • Goran1234

      @Serpico, 11.11.2019 - 17:30

      Hoću reći, možda se nekima igra jednostavno nesviđa, to što je netko Amer recenzist, onda je glup za shvatiti njegovu igru. Jesu, ali većina ih je s Holywoodskim uspjesima…

  • 2ims2

    11.11.2019 - 17:02

    Nisam igrao, na prvu ruku sto sam cuo igra se cini dosadnom ali vecina koja je igrala kaze da je raznosenje paketa zabavno u igri.Raznosenje paketa napravit zabavnim u igri?Umjetnost sama po sebi.

  • l)oolvl

    11.11.2019 - 17:05

    nema veze, možda i bolje da mu igra postane kultni biser nego mainstream hit

    • drazensi

      @l)oolvl, 11.11.2019 - 19:28

      Biser sigurno. Kao i on sam.

  • Filip Zorić

    11.11.2019 - 17:30

    A čuj, vjerojatno ćemo uskoro saznat za neke greške u prijevodu – a i Kojima vjerojatno nije mislio uvrijedit nikog. Svejedno su na prvu ovo malo banalne izjave, jel. Ovo je pomalo generaliziranje, a ukusi variraju. Samo zato što netko voli pucačine, ne znači da mu se neće svidjet Death Stranding.

    • Goran1234

      @Filip Zorić, 11.11.2019 - 17:41

      Tako je, sve je to malo prepotentno.

  • Werss

    11.11.2019 - 18:00

    Igra je vrh, neobicna, originalna koliko toliko. Nije za svakoga.
    Izgleda da ovi battle royalci je nikad i nece shvatiti.
    Nije to igra dekade, niti mozda cak godine, ali je sasvim neko drugacije iskustvo.

  • trulex

    11.11.2019 - 18:08

    kojima gospodin

  • tryon

    11.11.2019 - 18:13

    da ameri vole pametne stvari ne bi bilo 64 fast and furiousa

    • drazensi

      @tryon, 11.11.2019 - 19:28

      Pogledaj imdb top 50 listu. Koliko filmova je od amera? Koliko istih kultnih i nezaboravnih?

    • funky0308

      @tryon, 15.11.2019 - 11:11

      Ni Pirane 3D hahaha

  • Stitrek

    11.11.2019 - 19:08

    Danas se živi u puno bržim vremenima, tako da i konzumacija umjetnosti je brza i odma se traži nešto novo, i kad se uzme u obzir Amerika-Holywood, trendovi, te dob večine gamera, nije čudnno da je rezultat ove igre podijeljen u Americi. Primjer može biti i glazba, večina sluša instant hitove te slušanje dugih, sporijih klasičnih albuma je za današnju mladost zamorna – a oni su kao i u gamingu največi kupci glazbenih albuma. Death Strading, RDR2 i slične sporije igre zahtjevaju dosta slobodnog vremena da bi se potpuno doživjele, kada se to sve uzme u obzir onda i recenzija ispadne potpunija i pozitivnija.

  • Stitrek

    11.11.2019 - 19:11

    većina*

  • Taypan

    11.11.2019 - 22:39

    Kada odigrate Metal Gear V The Pnahtom Pain shvatite da je Kojima genije. Pa ne ocekujete valjda da glupi Ameri razumiju genijalce 😀 Kako da oni razumiju nesto ovako komplekno kad im je Cak Noris najbolji glumac lol

  • Wolfensteiner

    12.11.2019 - 10:58

    Troumim se dali da uzmem death stranding, volim Kojimu i njegov pristup igrama, pogotovo alternativnije nacin izrade/prelaska odredjene igre, pa evo jel ima netko da konstruktivno/objektivno mi pomogne u odluci? Tnxx

  • funky0308

    12.11.2019 - 17:20

    Hahaha…ukratko, nije za priglupe amere koji ne kuze nista sto u sebi nema hamburger i pucanje hahaha.. nista lose nije rekao. Amerima dati film, sttani film s eng titlovima?! Nema teorije da to prodje, a ako im se i ucini zanimljivim onda naprave svoju verziju kao i puno puta do sada.. Debilana 🙂

  • Darac83

    12.11.2019 - 18:06

    Strašno kolika količina glupih komentara na ovoj temi… ?

  • Toma_HR

    12.11.2019 - 18:37

    Ne znam za polariziranost, mene ta igra jednostavno ne zanima. Tek toliko da pročitam ovakve vijesti.

  • MightyAloy

    13.11.2019 - 21:25

    Meni baš zato privlači jer nema toliko akcije. Barem meni treba malo predaha od konstantnog pucanja i borbe. Svatko igra ono što mu se sviđa, a meni se sviđa koncept koji je Kojima osmislio tako da ću svakako dati igri šansu.

  • Masterchief

    16.11.2019 - 20:19

    Da, poštar pat simulator je originalan koncept kojeg je Kojima izmislio, a ako netko radi nešto u popularnom žanru, taj žanr je loš, a i ta igra…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?