HCL.HR

Loš, lošiji, Anthem?

Zoran Žalac 26.02.2019.   •   58 komentara


Naša recenzija looter-shootera zvanog Anthem još uvijek je u pripremi jer se pokušavamo sabrati da shvatimo što je u toj igri pošlo po krivu.

Znam da je neprofesionalno od mene, ali teško mi se natjerati da igram Anthem kako bih mogao napisati recenziju te igre. Nastojim biti optimističan jer je u pitanju igra razvojnog tima BioWare, a njihove naslove dovršim i kada nisu na očekivanoj razini kvalitete (Dragon Age 2, Mass Effect Andromeda). Međutim, svaki put kad pokrenem Anthem taj se optimizam istopi u roku nekoliko minuta.

Anthem prije svega ima brojne tehničke poteškoće. Vidio sam više raznovrsnosti u porukama da sam izbačen sa servera nego u misijama i zadacima koje u igri obavljam. Nekad me poruke ni ne dočekaju jer mi se igra u potpunosti sruši. Nekad ne mogu poslati ni primiti pozivnice za pridruživanje timu. Nekoliko puta mi se misija nije htjela pokrenuti. Nekoliko puta sam kompletno izgubio zvuk. Nekada mi se igra toliko zblesira da se ne može odlučiti koju mi klasu oklopa želi prikazati.

Kad nema takvih bedastoća, dobar dio igre provodim na učitavanjima. Situacija se s time malo popravila u zadnjih tjedan dana i tome dodatno možete pomoći instaliranjem igre na SSD disk, ali hajmo se ne zavaravati – igra ne bi trebala imati toliko učitavanja. Jedno učitavanje između tzv. Fort Tarsisa i otvorenog svijeta bilo bi prihvatljivo. No, igra je daleko od toga jer učitavanja ima na ulazu u praktički svaku spilju.

Najteže pada činjenica da je sve u Anthemu jako razjedinjeno. Ako želite promijeniti oružje ili neki komad opreme, morate u tzv. Forge i natrag. Ne možete to učiniti usred misije ili istraživanja otvorenog svijeta. Štoviše, tijekom „ekspedicija“ ne možete vidjeti kakav ste loot pokupili, niti možete napredovati dok ste na terenu jer se iskustvo priznaje tek kad se vratite u glavnu bazu. Želite nešto craftati i fali vam jedna komponenta? Udaljeni ste od toga minimalno dva ekrana s učitavanjem, a potencijalno i više.

Doduše, žurbe nema jer nema ni uzbuđenja oko samog loota. Oprema koju pokupite uglavnom je bezlična i svodi se samo na drugačiju statistiku. Nema mnogo vizualne raznolikosti u oružju, a igranjem nikad nećete dobiti kozmetičke predmete za svoj oklop zvan Javelin. Kozmetika je uglavnom rezervirana za plaćanje mikrotransakcijama, ali nije da imate veliku ponudu stvari za kupiti.

E sad, postoji šansa da će se ovi prigovori s vremenom izgubiti. Možda ekipa iz BioWarea smanji broj učitavanja, možda objedini Forge s ostalim menijima, možda napravi zanimljiviju opremu i obogati ponudu kozmetičkog sadržaja. Znači li to da će Anthem tada biti bolja igra? Nisam siguran u to.

Anthem ima intrigantan svijet s hrpom novih motiva. Nažalost, prezentacija priče u tom svijetu je užasno dosadna. Igra vas upoznaje s minimalnom količinom informacija, a onda vam daje hrpetinu enciklopedijskog teksta koji bi vam trebao pomoći da se osjećate kao da se nalazite u svijetu s bogatom povijesti te izvrsno realiziranom problematikom. To uopće nije slučaj s Anthemom jer su se najzanimljivije stvari u njegovom svijetu ili već dogodile ili se dogode bez vaše prisutnosti, a vi o njima slušate o prošlom vremenu.

Prateći likovi su iskreno rečeno nebitni jer glavnim događajima prisustvuju samo kao glasovna podrška. Kad imate mogućnost biranja što ćete im reći to se svodi tek na stjecanje reputacije među tri frakcije koje otključava materijale za craftanje i sl. Ne možete se posvađati s njima, ne možete utjecati na njihove sudbine i sl. Možda to nekome nije ni važno u ovakvom tipu igre, ali Anthem ima tragove nečega što nam je moglo donijeti izvanrednu pustolovinu u fantastičnom svijetu. Šteta je samo što se takav materijal nazire ispod gomile šupljih i prozirnih baljezganja.

Ne možemo tu čak kriviti ni kooperativni format igre. Anthem se uglavnom može igrati i kao single-player igra, premda u tom igranju brzo uočavate da radite jedne te iste stvari. Takvo što inače ne prolazi u igri koja ima isključivo single-player mod, ali kod Anthema je donekle prihvatljivo jer sve ide brže kad igrate u timu i događaji se odvijaju dinamično. Temelji gameplaya su zdravi jer je upravljanje Javelinima uvjerljivo najbolji dio igre, no to ne pomaže kad je sve ostalo nemaštovito.

Vrhunac te nemaštovitosti dolazi već sredinom igre kada dobivate glavni zadatak otključavanja četiri grobnice izvršavanjem banalnih „izazova“ poput: ubij 50 neprijatelja, otvori 15 kovčega, oživi tri suborca. Ovo zadnje bilo mi je najblesavije jer se ispostavilo da je umiranje zaista pravi izazov u Anthemu. Na kraju sam taj zadatak riješio tako da je frend stajao dobrih desetak sekundi čekajući da ga neprijatelji dokrajče kako bih ga ja mogao oživjeti, dvaput, i na taj način nastaviti s pričom.

Do kraja glavne kampanje ostalo mi je još nekoliko misija, ali čisto sumnjam da će mi se mišljenje o Anthemu u međuvremenu promijeniti. Ne veseli me ni igranje endgame sadržaja, kakav god on bio, jer sam se ove repeticije zasitio. Jedan od razloga zašto Anthem najradije ne bih ni recenzirao leži u tome da će igra vjerojatno biti bolja za nekih godinu ili dvije pa će ispasti kako nismo bili strpljivi i nismo imali razumijevanja za tog lijepog feniksa koji se izdigao iz pepela.

A istina je ta da je Anthem trenutno u ovakvoj situaciji upravo zbog nestrpljivosti i nerazumijevanja izdavačke kuće Electronic Arts. Anthem možda postane bolja igra s vremenom, ali za sve nas koji smo uz igru bili od samoga početka to će se dogoditi prekasno.

Komentari (58)

  • darijoman

    26.02.2019 - 16:43

    Zorane to je trebalo glasiti ovako; dobar, loš i Anthem 😛

    • trulex

      @darijoman, 26.02.2019 - 20:22

      nije igra zla, već veoma loša

    • darijoman

      @trulex, 26.02.2019 - 21:07

      Zezancija 😉

  • Brle

    26.02.2019 - 16:49

    Igram vec cca 30 sati.Nikakvih bugova ni problema nisam imao.Neznam,možda je samo do mene. Što se tiče radnje,da,razvodnjena je ali od mene,tipa koji je uživao igrati ME:Andromedu,igra je odlična. Osobno,dajem Anthemu šansu jer igra stvarno ima masu potencijala a i sam DEV je izjavio da imaju 90-todnevni plan ubacivanja mase novih stvari.Kako bilo da bilo,vrijeme će pokazati.

    • dzele

      @Brle, 26.02.2019 - 17:21

      mislim da većina ljudi koji spominju Bug-ove i probleme nije ni zaigrala igru već samo prenose što drugi pričaju…
      učitavanja ima ali ne baš tolikih kako se piše, kad pročitaš komentare pojedinaca reklo bi se da na 20 min igranja ima 15 učitavanja

    • jastreb

      @dzele, 01.03.2019 - 16:24

      “mislim da većina ljudi koji spominju Bug-ove i probleme nije ni zaigrala igru već samo prenose što drugi pričaju…” Klevete i laži! Lvl 30 sam i do sada sam iskusio: nestajanje zvuka, rušenje igre, restartanje igre, beskrajni loading screen, neregistriranje tipki (stojim k’o kreten ispod divovskog pauka i stišćem X), nemogućnost oživljavanja suigrača, zidovi koji sprječavaju da se pridružim suigračima na zadnjoj misiji, lag takav da moj interceptor ili izgleda kao da se teleportira ili ne može reagirati na nadolazeći damage… Sinoć sam za skinuti patch od 3 Gb morao obrisati ili premjestiti 30 Gb igara, nakon updatea nisam mogao ući u misiju (beskrajni loading screen), pomogao je jedino game repair. Svejedno, ne mogu prestat igrati 🙂

    • xRedSheepx

      @Brle, 26.02.2019 - 18:16

      Evo također igram nekih cca 20+ sati i stvarno jedini bug na koji sam naišao do sad je da mi je nestao zvuk tijekom borbe u freeplayu, te sam morao restartat igru, al to se svega dogodilo 2 puta. Sve ostalo mi radi kak se spada i stvarno uzivam u igri. Možda nekome ne leži ovakva igra pa samo se šire copy-paste negativni komentari ali igra je meni osobno osvježenje i dajem joj šansu za daljnje napredovanje. Opet mi bolja od nadolazećeg Division 2 koji sam igrao i alphu i betu i meni osobno ništa drugačija od Division 1.

    • Brle

      @xRedSheepx, 26.02.2019 - 18:35

      Što se tiče tog bug-a sa zvukom,jedino mi je jednom nestao.Otišao u postavke za zvuk i dao aplikaciji eksluzivna prava nad zvučnom.Od tada je sve ok.

    • PsiHoGujaR

      @Brle, 26.02.2019 - 21:23

      I ja sam je igrao do sada ni jedan jedini bug .
      Samo sto je dosadila igra nakon nekoliko dana :/

    • Duanador

      @Brle, 26.02.2019 - 22:04

      Ja imam preko 40 sati igranja. Igra mi se nije nijednom srusila. Nikada nisam izbacen sa servera. Loadinga ima ali su pretezito vrlo kratki. Jedini duzi je kada hoces da iz grada udjes u otvoren svijet. Igra ima ogroman potencijal i vjerujem da ce to biti iskoristeno.

      Ako igras na PC. Mogli bi se udruziti. Veliki pozdrav.

    • moordrak

      @Brle, 27.02.2019 - 09:18

      Ja sam trenutno na nekih 40 sati, imam sve javeline, nema brda grešaka. Igram na PS4Pro. Što se učitavanja tiče, mjerio sam u periodu jednog sata koliko učitavanja stvarno traju i koliko ih ima u odnosu na gameplay. Pogledajte podatke ovdje ako vas zanima. Još uvijek povezujem priču i događaje pa su mi “enciklopedijski” tekstovi , ilitiga lore, vrlo interesantni. Nažalost, kultura čitanja kod mladih generacija više ne postoji, a vidim Zoran vrlo ažurno prati trendove. Krene li se u otvoreni svijet, iltiga free roaming ima tu svega. Meni je interesantno gurnuti nos ispod svakog kamena. Slažem se, većini igrača u ovakvom tipu igre istraživanje nije prioritet. BioWare je napravio kostur za nešto što ima potencijala biti odlična i vrhunska igra ali za sada, svi oni objektivni prigovori vezani uz jednostavnosti i nemaštovitost stoje. Nadam se da je ovakav Anthem tek uvertira novim sadržajima. Vrijeme će pokazati. Anthem i BioWare od mene imaju podršku.

  • dzele

    26.02.2019 - 17:17

    “Situacija se s time malo popravila u zadnjih tjedan dana” zar igra nije službeno izašla 22 -_-

    • marjanovicut

      @dzele, 26.02.2019 - 17:36

      Postoji nesto sto se zove Origin access s kojim ranije igras igru, nije nauka zar ne? Uz to mozss igrati brda ostalih igara za 6 evra mesecno.

    • dzele

      @marjanovicut, 26.02.2019 - 17:50

      nije nauka al nisam naišo na sve ove poteškoće, al ajde de budemo vidjeli xd

    • Zoran Žalac

      @dzele, 26.02.2019 - 17:39

      Od 15. 2. je vani.

    • xRedSheepx

      @dzele, 26.02.2019 - 18:21

      Pa jeste od 15.2 ali službeno ajd možemo reći u svijetu joj je izlazak bil 22.2 i sa tim izlaskom su stvarno popravili velike nedostatke koje smo mi osjetili koji igrali od 15.2. Naravno to ne znači da su smjeli izbacit tak sa toliko bugova ali opet nije baš da je bila neigriva, meni osobno u tih prvi tj dana najveći problem bil loading screen. Sve ostalo mi osobno nije ni malo smetalo za sam gameplay i uživanje u igri.

  • Saren

    26.02.2019 - 17:49

    Kako sam rekao vec bio ni Warframe ni Destiny nisu po izlasku bili 100% poliarni i imali kojekavih problema, pa danas lice na nesto sasvim drugacije i puno bolje. Uvjeren sam da ce BioWare napraviti isto sa Anthemom u narednim mjesecima koji dolaze. Znam da ima bugova i nisam u startu ocekivao da ce ova igra biti ono nesto najzesce sto postoji u svom zanru ali svejedno cu ju zaigrati sljedeci tjedan i planiram pratiti njezin razvoj. Slicno mi je bilo i sa Battlefrontom 2 – kako je izgledao i kako izgleda danas je poprilicno velika razlika, tako da se nadam da ce Anthem se isto poboljsati kako vrijeme ide kako je rekao i kolega Brle gore content stize. Pitanje je samo koliko ce igraca privuci u tom periodu a i vremenima iza toga. Sto se tice informacija u svijetu kojem jesi dobijes malo
    pa onda dobijes enciklopediju ja sam isti osjecaj imao kad sam igrao Warframe. Prvo nemas pojma tko koga, kako, zasto i gdje i onda tek negdje na polovici igre pocinjes dobivati neka objasnjenj, tako da me to ne smeta previse. Potencijala imaju i siguran sam da ce raditi na tome.

    • Jason

      @Saren, 26.02.2019 - 18:58

      Sto se tiče toga da igra može postati hit tijekom vremena slažem se u potpunosti. Isto nije nekad loše na početku ne znati ko si što si itd(Nakon 400 sati Warframe ni dalje ne kužim priču i ko je ko) jer to može tjerati igrača da igra dok ne sazna.

    • delight353

      @Jason, 26.02.2019 - 19:56

      Ili ga totalno zajebavat. Sorry, ali ako ne kužiš o čemu se radi nakon 400 sati ili si glavom bio negdje drugdje, ili je igra totalni BS.

  • Head Hunter

    26.02.2019 - 18:14

    Moram priznati da sam se dosta premišljao o kupnji Anthem, na osnovi ove recenzije definitivno preskačem. Zorane hvala najljepša na odličnoj recenziji!

    • Agent

      @Head Hunter, 26.02.2019 - 19:54

      Pričekaj punu recenziju,možda poprave ove probleme pa se onda isplati uzet

    • Head Hunter

      @Agent, 27.02.2019 - 08:03

      Istina, sviđa mi se igrica i skoro sam dao neki dan 550kn za nju ali isplati se pričekati. Vjerujem da će ovo popraviti u nekom updateu.

    • moordrak

      @Head Hunter, 27.02.2019 - 09:59

      U Idućih 90 dana status Anthema će se iskristalizirati. Nije ovo igra u koju moraš uložiti stotine sati igranja, već je više zamišljena kao zabava sat-dva za tebe i par frendova. Ako je tako prihvatiš, nije ništa bolja niti gora od bilo koje druge igre loot’n’shoot tipa. Doslovno, casual razbibriga.

    • Head Hunter

      @moordrak, 27.02.2019 - 10:13

      Ne znam, intereresantna je to svakako, ali ima previše bugova i poteškoča da bih odvojio 550kn za nju. Iskreno za ovo sad nebih dao preko 200kn…

    • moordrak

      @Head Hunter, 28.02.2019 - 10:47

      Da me božićni_zeko ne čuje… ni ne vrijedi puno više… 🙂 Meni je taman dovoljno napeta za preko tjedna malo ubiti vrijeme prije spavanja 🙂

    • bozicni_zeko

      @moordrak, 28.02.2019 - 11:42

      hahaha. Nisam te čuo, pročitao sam 😛

    • jastreb

      @Head Hunter, 01.03.2019 - 16:30

      Uzmi Origin access i probaj na mjesec dana. Ako ti se svidi, kupi ju i sav napredak ti ostaje. A možeš igrati i druge igre na Origin Accessu, samo provjeri da li moraš imati Premiere ili običan access.

  • IvanHR

    26.02.2019 - 18:22

    Ajde što ima loadinga ali zašto to onda nisu malo zamaskirali nekom animacijom gdje su recimo mogli dodatno promovirati letenje iz Fort Tarsisa na misiju i nazad. Anthem kao koncept je dobar ali onda umjesto da daju EA-u 60 € ljudi mogu dati i Ubisoftu i osim The Divisiona dobiti još jednu igru gratis.

  • bozicni_zeko

    26.02.2019 - 18:43

    Nema jačih od ovih likova “igram 30 sati i nemam problema”. Ja imam PC koji bi vaše pojeo u jednom zalogaju i imao sam tehničke probleme. Hebeš tu igru u ovakvom obliku. Za par tjedana kada sve patchiraju možda se i isplati igrati makar kad sam imao probleme pogledao sam video uratke nekih youtubera koje pratim i igra ima daleko više problema nego sam mislio. Ne samo tehničkih. Odjeb. Nema tu puno razmisljanja. Možda se poput NMS popravi ali to je možda.

    • Brle

      @bozicni_zeko, 26.02.2019 - 19:21

      Pa ako neki ljudi nisu imali problema zašto da pišu da jesu? Btw ne moram imat “PC koji jede druge u jednom zalogaju” da bi igra radila ok. Ako se nekome sviđa ok,poštujem,kao i onog kome se ne sviđa. Svatko ima svoj ukus.

    • Saren

      @bozicni_zeko, 26.02.2019 - 19:36

      Ti shvacas da je tu i pitanje kompatibilnosti i da nemaju svi isti hardware u svojim kompovima ? Tvoj hardware je poprilicno brand new tech, i cak i naslovi koji su vani dok se ne optimiziraju kako bog zapovijeda (il nikad zavisi o kojoj igri je rijec i tko joj je dev te samog developera drivera tvoje grafe) vjerojatno nece doseci svoj puni potencijal. Primjera radi tek su se nedavno ispravili problemi performansi RTX serije bez i sa DSLL-a i Ray Traycinga u naslovima tipa Shadow of The Tomb Raider i BFV, gdje su isti prikazani u demo-ima prvotno jedva vukli 60 fps-a, pa sad nakon par drivera su se stvari itekako popravile kolko pratim. Shvacam takodjer sto zelis kad kazes (kao i ja koji sam komp slozio pred 7 mjeseci) da zelis da stvari rade out of the box i da hardware na koji si potrosio pare radi kako spada. Nazalost nije tako (ne, ne kazem da je stvar u hardwareu u tvojem kompu iskljucivo ), a EA nije jedini po pitanju toga i kako se igre optimiziraju, tako da na kraju dana je stvar developera igre i sami developera drivera. Igrom slucaja isprobao sam Division 2 betu i na mojoj konfi je isto bilo problema a imam vise nego solidan hardware da ju upogonim pristojno sa finim detaljima na svojoj rezi, a sa druge strane frend koji ima GTX 1070 i ima bolji performance nego ja u istoj toj beti pa onda tko je lud ? Tako da kazem niti svi imaju isti hardware niti svi imaju iste probleme, lako je moguce da za tvoj sistem a i hrpe drugih ljudi koji imaju takav da se netko u BioWareu nije stigao/mogao to popeglati kako spada – dogadja se makar nebi smjelo u danasnje doba, ali misljenja sam da ce se ispeglati u konacnici.

    • bozicni_zeko

      @Saren, 26.02.2019 - 20:20

      Znam ali ima po youtubeu toliko videa sa različitim konfama i svi imaju bugove i duge loadinge. Ne kužim ko koje razine moraš biti neki fanboj da to netko ne može priznati. Meni je recimo Metro za sada najbolja igra godine i debelo iznad Anthema ali ima podjednak broj bugova i nemam nikakvih problema to reći. Ma, danas jedna od 10 igara dođe bez bugova. Anthem ima game breaking bugove i slabe servere i duga učitavanja. Opet…kroz razne konfiguracije. Nije pitanje hardvera, loše su programirali igru. Toliko loadinga nisam imao od Skyrima. Ako ne mogu srediti da ja sa ssdom i 32GB rama imam problema sa loadingom onda tu nešto jako ne štima. Sory ali ne štima. Jedva čekam recenziju da poklonim Anthemu ocjenu 70. To je moja mala osveta 😛

    • Saren

      @bozicni_zeko, 26.02.2019 - 22:39

      Prvo nisam rekao nigdje da nemogu nista priznati niti ne vidim i u jednom svome postu da sam napisao kako je sve milo, bajno i krasno vezano uz ovu igru – svjestan sam itekako da igra ima probleme kojih nebi trebalo biti ali isto kako sam i rekao vremena imam a i volje isprobati ju i vidjet hoce li se i kako s vremenom popraviti (moje subjektivno misljenje), a ako ti to tako vidis da ja fanboyam tvoja stvar isto kao i tvoja ocijena koju ces igri dati i iskreno me se ne tice. Imas svoje misljenje i postujem ga kao takvog, ok sve pet, zato i jest ovo gaming portal da civilizirano diskutiramo misljenja. Ja ga isprobao jos nisam, kao sto sam rekao cekam sljedeci tjedan za to. Za Metro nemogu suditi jer nisam odigrao niti jedan jer me ne privlaci tako da nemogu komentirati to. Lp

    • bozicni_zeko

      @Saren, 26.02.2019 - 22:43

      Ne piše u tvojem postu, piše u nekim bezveznim postobima vezanima uz ovu igru. Pročitao sam da nisi igrao. Što je pametno. Čekaš da igra bude popravljena. Ali kada bude nazivat ćeš se a pogotovo ako voliš Destiny, grind i Iron-mana 😀

    • Saren

      @bozicni_zeko, 26.02.2019 - 22:53

      Voljeti neki naslov i biti slijepo odan samo jednoj igri ili izdavacu i ne vidjeti dalje od toga usprkos mana i problemima istog/istih jest definicija fanboyizma. Igrati igru i uzivati u njoj te nakon toga kad se pojavi nest drugo otici igrati to (ako je istog zanra) je nesto sasvim drugo. To je ko da ja sad trubim posto igram RB6 Siege da je najbolji shooter i kako je Ubisoft najbolji dev team na svijetu 10000% bezprijekoran i da svi drugi su u banani i ne valjaju nista – za mene je to fanboyizam. Druga stvar ako mi se nesto svidja igrat cu to dok mi ne dosadi, kad se pojavi nesto drugo igrat cu to nesto drugo, neznaci da sam zaludjeni fanatik koji nije u stanju cuti i vidjeti nista drugo zato jel ? 🙂

    • bozicni_zeko

      @Saren, 27.02.2019 - 06:50

      Normalno. Ali govoriti da imaš 30 sati u igri bez bugova u igri koja ih je puna je bezveze. Opet…ne ti.

  • delight353

    26.02.2019 - 18:46

    Ne kuzim ove komentare tipa; “Igra ce s nadolazecim mjesecima biti bolja.”.

    • zlakob

      @delight353, 26.02.2019 - 18:55

      totalno… znaci dok igra bude kakva je trebala biti day one, player base ce pasti za 2/3 i igra ce umrijet.. toliko o tome od EA i igrama kao uslugama, zapravo mi je i drago da je igra popljuvana na sve strane, dapace zalim BioWare, ali sta je tu je

    • Saren

      @delight353, 26.02.2019 - 19:20

      Kako sam rekao, pogledaj ostale pripadnike looter – shooter zanra koji su stigli prije Anthema i kakvi su bili i kakvi su sad. Da, da je igra kakva ce mozda bit za neznam 5 mjeseci il godine dana bila sad kad je bio launch bilo bi svakako bolje od toga kako ce izgledati za neznam neko vrijeme kako je rekao kolega zlakob. Da, playerbase bi bio sigurno puno veci istina, ali opet pogledaj ostale igre ovog zanra koje su vani – gubili su playerbase pa su neki zasukali rukave, popravili lose, dodali contenta i jos ga dodaju i dobili nove igrace i dio onih koji su vec otisli. Ne shvacam sto tu nije jasno. Sto se samog EA tice tu se sve vec dobro zna i vise manje da se napisati cijela biblija oko toga kakvi su. Iako ga neigram smatram da je Apex uspio samo iz razloga jer se EA nije nesto mijesao u razvoj te igre – da daju istu sansu BioWareu dam se kladiti da bi i tu bilo napretka. Kako sam rekao – igri cu dati sansu i pratiti njen daljni razvoj kako ce vrijeme odmicati, da je zlatno i lijepo sve – nije, da ima problema trenutno – ima, ali brat bratu nije ni toliko lose i lame da bi bilo Fallout 76.

    • delight353

      @Saren, 26.02.2019 - 20:10

      Igra se razvijala 6 godina, a izdana je kao da su 5 godina bili na godišnjem…

    • bozicni_zeko

      @delight353, 26.02.2019 - 20:22

      Upravo to. I znali su poslije Andromede da moraju napraviti praktički odličnu igru. Ova igra je zabavna ali i iznervira me strašno. Cijena je pala, to je u redu i kafa bude 30€ kupit ću ali više od toga ne dam. BioWare ili ne.

  • Cros70

    26.02.2019 - 19:25

    Tko visoko leti, nisko pada.. a j esu li letjeli visoko?

    • manjo

      @Cros70, 28.02.2019 - 21:11

      heheheh baš čitam recenziju i razmišljam upravo to… a koliko ” hype-a”… za sad poluproizvod…

  • Vexido

    26.02.2019 - 19:26

    vidim da krivis ea za preuranjen release ? igra je razvijana 6godina , a izbacili su igru sa sadrzajem kao da se razvijana 1godina , ovo je iskljucivi zajeb biowarea, nikako ne ea

  • darkness666

    26.02.2019 - 19:36

    ja cu reci svoje misljenje kad uspijem igricu pokrenuti..pokusavam vec drugi dan al uvijek mi se smrzne na pocetku prve misije…

  • filjo09

    26.02.2019 - 19:53

    Za mene je jednostavno neprihvatljivo platit igru sada i čekat 90 dana da ju EA popravi. To jednostavno nema smisla. A i komentari tipa “u kakvom stanju su bili bili drugi loot shoteri po izlasku ” isto ne drže vodu. Po toj teoriji sve igre koje izađu mogu biti smeće a mi koji im dajemo lovu možemo lagano čekati bolje dane i nadati se da će EA ili netko treći kroz neko dogledno vrijeme srediti stvari.

    • bozicni_zeko

      @filjo09, 26.02.2019 - 20:25

      To je to. Ljudi su prestali biti kritički. Bit će bolja za par tjedana. Pa, gora neće biti sigurno. Zato i imamo i mikrotransakcije i loše releasove. Kako rdr2 može biti praktički bez većeg buga? Čak i Ubisoftobe igre u zadnje vrijeme izlaze van kako spadaju. Samo maleni studiji i sve od EAa dođe nedovršeno. Osim titanfalla 2 ja se ne sjećam jedne njihove igre da je radila barem u prvom tjednu kako treba. Mogu oni patchirati ali neke stvari bi trebali od temelja mijenjati jer su krivo isprogramirali. Ne znam što se to dešava u EAovim studijima. Ok, apex je igriv i bez većih problema pa barem nešto

    • moordrak

      @bozicni_zeko, 28.02.2019 - 10:39

      BioWare je, nemam druge adekvatnije riječi, zasrao. Više puta. Tko je kriv, EA, BioWare, Pero iz Prnjavora, uopće nije bitno ali činjenica je da se loša praksa izdavanja nekompletnih proizvoda ponavlja iz naslova u naslov i to netko iz uprave EA tolerira, čak odobrava. Znači želiš dati svoje pare, želiš dati priliku nečem novom ali svejedno, imaš osjećaj da te netko namagarčio. I što sada? Tražiti svoje pare nazad ili čekati popravke i nadogradnje i koristiti ono što imaš? Ja biram ovo drugo. Kada kupiš nešto novo, imaš izvjestan period “medenog mjeseca” u kojem je sve divno i krasno. Bilo bi idealno kada bi se to razdoblje zadržalo beskonačno. Nažalost, oduševljenje kad-tad splasne i tek tada možemo dati realnu sliku o nečemu. Kritika ne znači zauzeti stav na temelju tuđih mišljenja i onda grčevito braniti izrečeno. Svoje mišljenje ću kreirati sam igrajući, gledajući , čitajući ili na neki drugi način probavajući ponuđeno bez obzira o kakvom se proizvodu radi.

    • bozicni_zeko

      @moordrak, 28.02.2019 - 11:47

      Ali činjenica je da se takve igre kupuju i šalje im se kriva poruka i jedini krivci su igrači, na kraju svega. Nije li tako? Kad pročitam “Kupio sam jer mogu”, zlo mi je. Bezvezna izjava. Mnogi mogu ali ne žele.

  • TonyTch

    26.02.2019 - 22:18

    Nekako mi nije žao što je ova igra ispala loša. Na neki način mi je čak možda pomalo i… Drago?

  • DjokaBA

    27.02.2019 - 03:49

    Ko ovo nije ocekivao, ne znam gde zivi..

  • Sinek

    27.02.2019 - 07:38

    bioware i loot shooter, ne znam kako je ovo drugačije moglo završiti

  • SanKa

    27.02.2019 - 10:17

    ja ne mogu vjerovati da bi netko dao 500 kn za ovaj šit od igre. onaj trenutak kada je ovo postalo prihvatljivo, da se za igru koja je 70% gotova daje 500 kn, tad smo sluzbeno otisli u klinac. i would know, kupio sam kingdom come prije izlaska, imao sam puku sreću samo što me većina bugova zaobišla, ali otkud pravo ikome traziti takve novce za igru koja je strgana ? EA je teški cancer i nije mi jasno kako ih netko nije tuzio udrugama za zastitu potrosaca. vjerojatno jer imaju vojsku odvjetnika. zorane, ovom govnu daj manje od 50, ne zaslužuje po ovome više.

  • savo

    27.02.2019 - 10:37

    Moze jedna mala pomoc,koju igru kupiti 1- RDR2 2-THE DIVISION 2 3-ANTHEM ? hvala

    • Chimichangas

      @savo, 27.02.2019 - 13:09

      RDR 2 bez razmišljanja

    • Kirian_1984

      @savo, 27.02.2019 - 13:30

      RDR2 – super jedan dio, dosadila mi nakon toga, generalno, jahanje 2-3min u komadu od jednog side questa do drugog, dosadi… prica je ok, likovi, neznam… potrosio cca 30 sati, i sad mi se neda nastaviti. Ali sadržaja ima, da ne ispadne da nema. Division2 nisam igrao, neznam, Antehm mi je bio zabavan kroz demoe i mislim sam uzeti kad bude jeftinija. Trenutno sam na witcheru, a jos mi je uvijek br.1 Horizon zero dawn

    • moordrak

      @savo, 28.02.2019 - 11:11

      Ovisi kakav si tip igrača. Voliš li brzu , dinamičnu igru, igraš se online sa frendovima, onda D2.
      RDR2 je odličan za soliranje (ima i online dio). Sada se može nabaviti po super cijeni. Ogromna mapa, brdo sadržaja, traži se puno vremena za igranje, moraš joj se više posvetiti nego Divisionu ili Anthemu.

  • goldfinger

    02.03.2019 - 16:17

    Koliko vidim,ima puno oprečnih komentara na ovu igru,tako da je jedino što preostaje-isprobati i vidjeti o čemu se tu u stvari radi…Uglavnom,imao sam dobar feeling prilikom prvih predstavljanja,tako da se nadam da se neću full razočarati kad ovo isprobam…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?