Lude pucačine nisu izašle iz mode – pogledajte kako izgleda Shadow Warrior 3
Lo Wang vraća se nabrijaniji nego ikada, a osim što će trčati po zidovima te koristiti kuku, uz nezaobilazne one-linere imat će i poteze za stilsko dovršavanje protivnika.
Službenoj najavi Shadow Warriora 3 svjedočili smo prošli tjedan, a sada smo dobili i prvi prikaz gameplaya u kojemu Lo Wang prolijeva popriličnu količinu demonske krvi. S ponešto izmijenjenim vizualnim stilom, treći dio serijala vodi nas u neo-feudalni Japan u kojemu ćemo vidjeti fuziju magije i tehnologije drevnih samuraja. Plus, vrlo interesantne protivnike.
Novim nastavkom igre Lo Wang je dobio i neke nove mogućnosti poput trčanja po zidovima, dvostrukog skoka, korištenje kuke za zračne poteze i mogućnost iskorištavanja pomagala u okolini te završne poteze za eliminaciju demona. Zbog toga se nemojte previše začuditi ako igra pomalo podsjeća na Doom.
Katana također nije izostala iz igre jer ipak smo u Japanu pa ćemo tako moći provoditi simfoniju smrti kombinirajući vatreno naoružanje s hladnim. Ono što nije spomenuto, odnosi se na to hoće li igra imati ikakvog doticaja s prošlim dijelom u obliku proceduralno generiranih arena smrti i nasumičnog loota uz kooperativno ubijanje demona. Sudeći po prikazanom, nekako sumnjamo kako će svi ti elementi biti prisutni, no s obzirom na to kako igra izlazi tek iduće godine – sve je moguće.
butjer1010
12.07.2020 - 09:17Doom sa šljokicama i konfetama….
Zvonimir Komar
@butjer1010, 13.07.2020 - 13:21Nadam se da se tvorci SW-a neće ugledati na inferiornu igru samo zato što je popularna. Prvi Shadow Warrior reboot iz 2013. je imao gameplay sa katanom koji je puno bolji melee gameplay od ovog Doom glorykill spektakla.
Kužim da su tvorci Dooma time htjeli da igraš tako da budeš agresivan i vječno se primičeš protivniku, ali Shadow Warrior (2013) je imao to isto, međutim napravljeno na puno bolji i smisleniji način. Treba samo pogledati enemy encountere u SW-u u Doomu i vrlo lako će se vidjeti da SW postiže puno raznolikiji i izazovniji gameplay svojim dizajnom. U SWu ponekad treba ići naprijed, ponekad treba ostati otraga, ponekad biti agresivan, ponekad izbjegavati i još sve varijacije u sredini. Doom je monotonija i pranje mozga samotakva u pogledu gameplaya. No, ne bi bilo prvi puta da lošiji dizajn prevagne samo jer je atraktivan masi.
butjer1010
@Zvonimir Komar, 13.07.2020 - 21:09Ako si stariji, znat ćeš zašto…..Doom zvuči moćno 🙂
moordrak
12.07.2020 - 09:30Wow! Ovo je tako dobro za dobiti epikeptični napad! Jamii! Mi lajk!
KhorneFlake
12.07.2020 - 10:39Ima tu svega, Titanfalla, Bulletstorma, Dooma,…
MoGaming
12.07.2020 - 11:33Meni ovo čak izgleda bolje od Dooma radi duhovitosti.
Masterchief
13.07.2020 - 07:47Meni gameplay izgleda super, podsjeća na Doom i Titanfall.
Zvonimir Komar
13.07.2020 - 13:06Nadam se samo da neće biti previše ugledanja na novi doom. SW-u to niti ne treba, budući da je već sa prvim nastavkom reboota imao odličan gameplay sa katanom.