HCL.HR

Provjerite imate li dovoljno jak PC za Marvel’s Avengers

Igor Belan 13.08.2020.   •   191 komentara


Bacite oko na službenu minimalnu i preporučenu konfiguraciju za Marvel’s Avengers dok se pripremate za open betu koja uskoro stiže na PC i sve konzole.

Marvel’s Avengers izlazi u 9. mjesecu, ali još ovog mjeseca krenulo je beta testiranje, prvo na PlayStationu 4 za one koji su igru prednaručili, a uskoro za sve na PC-ju i Xboxu One.

Pa ako planirate sudjelovati u otvorenom beta testiranju na PC-ju, bilo bi mudro prvo provjeriti može li vaš komp uopće igru pokrenuti.

Upravo su izbačene službene minimalne i preporučene PC konfiguracije za Marvel’s Avengers i vijesti su dobre – po ovome se čini da igra i nije previše zahtjevna, a već znamo da izgleda vrlo lijepo.

Minimalu i preporučenu konfiguraciju prenosimo ispod.

Konfiguracija za običnog čovjeka

OS: Windows 10 64-bit
CPU: i3-4160 or AMD equivalent
8GB RAM
NVIDIA GTX 950 / AMD 270 (min 2GB video ram)
DirectX 12
75GB HDD space

Superherojska konfa

OS: Windows 10 64-bit
CPU: Intel Core i7 4770K, 3.4 Ghz or AMD Ryzen 51600, 3.2 Ghz
16GB RAM
NVIDIA GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 480, 8GB.
DirectX 12
110GB SSD space

Inače, PC verzija dolazi uz opcionalni i 30GB težak high-resolution texture pack, a podržavat će ultra-wide rezolucije i multi-monitor setupove uz podršku za igranje u 144Hz ako to vaš komp može izdržati.

Kada mogu sudjelovati u beti?

Prvi val beta testiranja održao se prošlog vikenda i to samo za one koji su prednaručili igru za PlayStation 4. Drugi val održat će se ovog vikenda i bit će otvoren za sve PlayStation 4 korisnike, te za one koji su igru prednaručili na PC-ju i Xbox One konzoli. Treći val bit će otvoren za sve i održat će se od 21. do 23.08., a pre-load za tu verziju kreće 20. kolovoza.

Puna igra izlazi 4.09. za PC, PS4 i Xbox One, no nakon izlaska PlayStation 5 i Xbox Series X konzola igra bi se trebala pojaviti i na njima.

Komentari (191)

  • Cros80

    13.08.2020 - 11:30

    Znaci moci cu ga igrat u cinematic 24 sličica
    Imam i5 4690k na 4.5ghz s 16gb rama na 2400mhz (ddr3) i gtx 960 4gb sli – vjerovatno sli nece podrzavati jer im je pretesko jos malo kodirati…

    • PppPP

      @Cros80, 13.08.2020 - 16:37

      Haha sli… Mijenjaj to škovace od kompa što prije 🙂

  • erfatih26

    13.08.2020 - 12:06

    RTX 2080 Ti, stiže kalorična poslastica ! 😛

    • PppPP

      @erfatih26, 13.08.2020 - 16:36

      Weird flex but ok

    • ScoobyDooo

      @erfatih26, 13.08.2020 - 18:46

      Ak ti je ovaj “ps3” naslov poslastica onda ne znam stvarno…

    • PppPP

      @ScoobyDooo, 13.08.2020 - 22:35

      ?

    • ScoobyDooo

      @PppPP, 14.08.2020 - 04:21

      Ma igra mi djeluje totalno “outdated”…Ovo ce biti teski promasaj.Kad vidim gameplay grafiku animacije i drugo cijenim Spidermana jos vise..Bolje da su nam dali Deus Ex

  • Rogue Stallion

    13.08.2020 - 12:19

    Igra izgleda da će biti teški flop, krcata mikrotranzakcijama i užasnim misijama.

    Dodajmo uz to da je Spiderman lik ekskluzivan za PS konzolu, dakle još jedan antikonzumerski potez Sonya. Xbox i PC igrači će platiti istu cijenu za igru kao PS igrači, kojoj je odrezan sadržaj.

    Dakle, izbjegavajte ovo kao zarazu.

    • Bogy

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 12:40

      Stavili su i eskluzivne skinove za kupce verizon, virgin
      i intel proizvoda. 🤣

    • Rogue Stallion

      @Bogy, 13.08.2020 - 12:49

      Nije u redu, no to nije opravdanje za ekskluzivni sadržaj za PS!

    • Bogy

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 13:24

      Igra izgleda po meni loše bez tog eskluzivnog sadržaja i sa eskluzivnim sadržajem. Ali taj eskluzivni i vremenski sadržaji su godinama dio industrije i nije antikonzumerski. Xbox izjavi eskluzive su loše pa onda izbaci 22 vremeske eskluzive na prezentaciji. U igri tetris effect je izbačena remote play fukcionalost zbog xclouda.

    • _Someone_

      @Bogy, 13.08.2020 - 16:47

      Nije isto ako neka igra nije dostupa na određenoj platformi zbog eksluzivnosti na drugoj, ili ako ti i ja kupimo istu igru, isto platimo, a ti dobiješ ne samo dodatnog lika, nego cijeli dodatni story arc (dodatne misije, skillove …). Ovo je nova razina djubretarskog

    • Bogy

      @_Someone_, 13.08.2020 - 18:42

      Isto je Xbox napravio kad su Fifa Legends (sadašnji fifa icons) bilo dostupno samo za xbox one igrače iako je cijena za ps4 i xbox bila ista. Nintendova verzija starlink je imala star fox eskluzivno za tu platformu tako da ovakvi potezi nisu ništa novo. Ali mi se čini da se samo kritizira zato što Sony kupuje eskluzivan sadržaj i naziva se antikonzumerski potez, a zapravo je prokonzumerski.

    • personauser

      @Bogy, 13.08.2020 - 18:51

      Ovo je antikonzumerski potez jer je neposteno da PS verzija dobije vise sadrzaja od Xbox i PC verzije, a sve tri verzije kostaju isto. Prema ovome PS verzija bi trebala biti malo skuplja

    • Bogy

      @personauser, 13.08.2020 - 19:51

      To je dick move od strane Sony i Crystal Dynamics ali takve stvari radi i xbox. nije protupotrošački od Sony jer Playstation potrošači su igrači Playstation ne igrači Pc i xbox. Xbox je eskluzivno imao preko 50 igrača u fut poput Pele, giggs itd a isto fifa košta na obje platforme. Zašto bih Playstation igrači onda trebali platit više od xbox kad su iste dogovore radili xbox na štetu playstation igrača.

    • Bogy

      @Bogy, 13.08.2020 - 19:58
    • Bogy

      @Bogy, 13.08.2020 - 20:01

      Sony želi da bude “najbolje mjesto za igranje” zato dogovaraju eskluzivne sadržaje i vremenske eskluzive.

    • personauser

      @Bogy, 13.08.2020 - 20:05

      To je po meni gluposti jer gaming treba spajati ljude, a ne ih razdvajati. Svaka konzola (Xbox, PS i Nintendo) i PC su najbolja mjesta za igranje. Netko ce igrati samo na PC, a neko na konzoli. Zelim reci da nitko ne smije uvjetovati da je bas ta konzola najbolje mjesto za igranje

    • personauser

      @personauser, 13.08.2020 - 20:07

      Drugim rijecima nitko ne smije prisiljavati nekoga da uzme bas tu konzolu jer je bas ta konzola “najbolje mjesto za igranje”

    • Bogy

      @personauser, 13.08.2020 - 20:26

      Slažem se da bih gaming trebao spajati ljude, a ne ih razdvajati. Ali nekad npr crossplay to nije jednostavno jer neka platforma ima neke prednosti i nedostatake koje mogu štetiti drugoj platformi. Znam da ps nije najbolja platforma za svakog ali jednostavno to Sony svojom strategijom želi biti. Teško će nekog natjerati da igra na kontrolelu fps ili neki drugi žanr. Dok neko jednostavnost, ravnopravnost i eskluzivnost konzolaških platformi.

    • Demon90

      @Bogy, 13.08.2020 - 21:53

      Wwz samo jedan od tps naslova s punim crossplayem. Tko se naviknuo igrati s kontrolerom nije mu veliki problem nisaniti s istim. Što se tiče sonyevog poteza s spidermanom je moj jedini razlog što igru ne kupujem

    • Bogy

      @Demon90, 14.08.2020 - 00:07

      Ja nisam fan fps i multiplayer (aka Gaas) tako da me crossplay puno ne zanima. Problem kod crossplay je kad dođu hakeri. nije isto igrati s kontrolerom, tipkovnicom i gyroaim koristit.

    • Demon90

      @Bogy, 14.08.2020 - 00:39

      Ja rijetko igram mp, uglavnom u co-op verziji. Slažem se da cheatera ima i da uništavaju iskustvo al to je do njih nije igra i načina kontroliranja kriv za isto. I nisu sve mp igre gaas

    • personauser

      @Bogy, 14.08.2020 - 09:33

      Zasto onda ne omoguce igranje FPS-a na konzolama tipkovnicom, tj. da sve FPS igre podrzavaju tipkovnicu

    • Bogy

      @personauser, 14.08.2020 - 11:50

      Nzm zašto, vjerojatno ima veze to novcem (ne bih mogli naplaćivat službene kontrolere) i zato što na konzolama se ide da svi manje više imaju istu periferiju.

    • funky0308

      @Demon90, 14.08.2020 - 21:14

      Postoje licence, prava i ekskluzive i to je tako. Mozemo to prihvatiri i igrati koliko se meni cini bas dobru igru ili mozemo kulati kako nemamo jednog lika. Mene stbarno ne pati. Kada igram s Thorom i kada vidim sto radi s cekicem, Spajdija se ni ne sjetim..

    • Demon90

      @personauser, 13.08.2020 - 21:50

      Zato ja evo ponovno igram wwz puni crossplay PC/xbox/ps

    • mg

      @Bogy, 14.08.2020 - 11:34

      Heroes Are AIl Around Us
      https://youtu.be/SgSIEhg2Mrc

    • funky0308

      @Bogy, 14.08.2020 - 21:19

      A dobro, bore se za svoj dio trzista, tu i tamo puste neku odlicnu igru i na PC i odlicno. Za igre kao sto su TLOU, Uncharted i sl kupi se Sony, odigra i OK. Jbga, kupim i Nintenda kada mi se igra Zelda ili Mario. Bas se sada pripremam za GO, uzeo Swizch i Luigy Mantrion, kontam i Mario Makera uzeti i let the fame begins 🙂 . Moramo i mi prihvatiti da se nece svi iznivelirati i postati svi isti, onda sve skupa nece imati bas nikakvog smisla

    • personauser

      @Bogy, 13.08.2020 - 20:00

      Mislim zbog tog dodatnog DLC koje ce dobiti samo PS igraci

    • personauser

      @personauser, 13.08.2020 - 20:02

      Mene igra tako najmanje ne zanima i cak je ne planiram kupiti jer sami likovi izgledaju lose

    • Bogy

      @personauser, 13.08.2020 - 20:29

      Slažem se igra izgleda generično i dosadno, vidjet ćemo u beti.

    • personauser

      @Bogy, 13.08.2020 - 20:55

      Gledam na YT koji igraju betu i moram reci da nisam odusevljen igrom. Cak koji i igraju betu nisu odusevljeni samom igrom. Sta se mene tice bolje da odgode igru negoli da izbace poluproizvod

    • Dick Johnson

      @Bogy, 13.08.2020 - 22:26

      Ok upeco sam se, kak je to prokonzumerski?

    • Bogy

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 00:18

      Jel su potrošači izgubili šta zato što je Spider-Man na Playstation eskluzivan? Izgubile su druge platforme ali oni nisu kupci i potrošači Playstation proizvoda samim time se ne može smatrati anti potrošački potez od strane Sony.

    • Dick Johnson

      @Bogy, 14.08.2020 - 00:39

      Nisi mi odgovorio na pitanje. Kako je prokonzumerski?

    • personauser

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 08:29

      I igraci koji sada igraju betu kritiziraju samu igru

    • Bogy

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 11:57

      Zato što je Sony mogao dati svojim potrošačima istu sadržajno igru kao na xbox i pc ali Sony je platio da dodaju Spider-Man i još neke pogodnosti za Playstation potrošače zato je prokonzumerski. (ide se u korist potrošaču ne u korist Sony na štetu potrošača) istu stvar je mogao učiniti Microsoft i npr Steam za svoje potrošače ali nisu.

    • Dick Johnson

      @Bogy, 14.08.2020 - 13:08

      Al jel nisu ekipa koja igra na PC-u il Xboxu isto potrosaci? Jesu, al ne Sonyevi. Ovak ak oces Spidermana, moras trosit pare na novi komad hardwarea. Pa jel nebi bilo pro consumer omogucit svima da igraju isto bez dodatnih trosko a, a ne ogranicit samo ja jednu platformu? Ja kad mislim da je nes pro consumer potez tu mislim na sve pitrosace zabavne elektronike, ne sam na Sonyeve kupce (ili biloko drugi ko forsira ekskluzivnost sadrzaja).

    • Bogy

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 14:26

      Da jesu potrošači ali zašto bih Sony platio (finacirao razvoj) da bude na tuđoj platformi Spider-Man u igri kojoj nije trebao opće biti Spider-Man? Da je naknadno izbačen to bih bilo loše. Zašto Nintendo ne omogući da star fox bude na drugim platformama u igri starlink a ne da moram kupovat switch ili zašto je Fut legends bio eskluzivan za xbox.

    • Dick Johnson

      @Bogy, 14.08.2020 - 14:48

      Odgovor na prvo pitanje je: zato jer bi to bio pro consumer potez. Npr kakve koristi ima Sony od crossplaya – nikakve, al imaju korisnici koji imaju PC il Xbox i mogu spilat sa frendovima bez dodatnih troskova. Dakle konzument ima koristi, ne firma. Neznam cemu whataboutism al odgovor na to je da su sve ekskluzive (osim PC) bezrazlozne i lose za potrosace, bilo to Nintento, MS…

    • Bogy

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 16:04

      Onemogućavanje crossplay jedan od antikonzumerski potez od Vite kartica. Ako sam dobro shvatio tvoj odg eskluzive su loše sve dok su eskluzive za konzola ali za Pc to je ok. To su dvostruka mjerila ili su eskluzive loše ili dobre. Zašto je sad npr half life alyx ili arma 3 da bude eskluziva za pc a loše je kad hitman vr ili spiderman bude eskluzivan za ps. Spomeno sam te primjere jer ispada da se ljudi žale samo kad Playstation to radi.

    • Dick Johnson

      @Bogy, 14.08.2020 - 17:00

      Nisu dvostruka mjerila posto jedino PC ekskluzive mogu uzrokovane jacinom hardwarea, ostalo je financijski. Ako neko ima ideju i viziju igre koja se moze vrtit samo na 64 jezgrenom procu i rtx titanu ima pokrice zasto igra nije na konzolama. Jednostavno tehnicki nije iuvedivo. Obrnuto nema opravdanja. Jel po tebi kad dobis dodatnu pusku ak preorderas u Gamestopu isto pro cosumer? Ipak su ulozili novac za dodatni sadrzaj koji inace nebi bio u igri. I takvih bude 4-5 pa ti srezu igru kaj dobis jer je neko “ulozil” novac u “dodatni sadrzaj”.

    • Bogy

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 17:27

      Pa sve Pc eskluzive nisu neki pokazatelj snage računala jer u ovome svijetu sve što se radi zbog novca ne zbog hardvera. Čak se osnovne ljudske potrebe vode novcem a ne da će napraviti igru koju možeš igrati samo s titan grafom i nema nikakvog razloga da npr pc smije imati eskuzive, a konzole ne smiju imati, jer konzole se prodaju zbog eskluziva. ekosustava i mogućnosti koje imaju bez obzira koliko su gimmick.

    • Dick Johnson

      @Bogy, 14.08.2020 - 17:57

      Da skratim. PC moze sve kaj moze konzola, dok konzola nemoze kaj i PC. PC ekskluziva se moze opravdat hardwareom, dok se konzolaska ekskluziva nemoze opravdat nicime. Zato kazem da su anti consumer, kao i preorder bonus sadrzaj, kao i ovo sa spidermanom, kao i day 1 dlc i svo ostalo umjetno i nicim drugim doli financijski motivirano ogranicavanje sadrzaja.

    • Bogy

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 19:35

      Iako su pc i konzole slične po arhitekturi i može emulirati većinu njihovih mogućnosti ne znači da je odmah superiorniji platforma koja ima pravo na eskluzive (najbolje eskluzive ima konzole). konzole nisu inferiornija platforma bez obzira koliko neko želi to prikazat. Pravi dokaz je toga Nintendo i Playstation koji već godinama rade jedne od najinovativnih igara na tržištu. Neznam niti jednu igru na pc koja je napravljena u svrhu promicanja hardvera do krajnje granice mogućeg. pogotovo da traži specifikacije na razini flagship računala na low postavkama.

    • Dick Johnson

      @Bogy, 14.08.2020 - 21:15

      Neznam ni ja ni jednu koja zahtjeva flaship za low, al ima, a pogotovo je prije bilo PC igri koje konzole nemogu vrtit. Da ponovim PC moze sve kaj mogu konzole i ono kaj nemogu, dok konzole nemogu vrtit sve kaj moze PC. Ako neko ima viziju koju nemoze izvest na konzolama jer su preslabe zasto bi radio inferiorniju verziju svoje igre od onoga sto je zamislio. S druge strane ekskluzive za konzole nemaju nikako pokirce osim financija. To koja je superiornija i i feriornija je cista matematika i ne namjeravam se raspravljat sry.

    • funky0308

      @Dick Johnson, 15.08.2020 - 11:22

      Naravno da se svaka ekskluziva moze opravdati – opravdava se upravo time – ekskluzivnim pravima za njihove clanove jer moras uci u klub. Zasto bi ja imao na polici i PS4 i Switch uz PC ako sve mogu igrati na PCu? Ljudi dajte shvatite da je to biznis, ne karitas jebeni.

    • Dick Johnson

      @funky0308, 15.08.2020 - 15:12

      Nisam idiot i znam zasto postoje ekskluzive. Za njih je dobro da trosim sto vise, za mene da sto manje. Za potrosaca to je lose jer mora trosit vise para. Ja sam kupac a ne prodavac i stalo mi je dobit sto vise za sto manje para. Necu tjerat vodu na njihov mlin. Ja nemam udio u nicijim dionicama i kao o cem je bilo rjec, sto je “pro consumer”, optimalno bi mi bilo da imam sve na jednom mjestu. Ista stvar meni bi bilo najbolje da imam sve na Netflixu, a ne da moram imat Netflix, Hulu, HBO itd. Nije mi jasno zasto se tii drugi zalazete da dobis manje za vise pare (osim ak nemas dionice negdje). Kak tebi i drugima nebi bilo bolje da nema nikakvog ekskluzivnog sadrzaja?!?!

    • funky0308

      @Dick Johnson, 15.08.2020 - 21:03

      Opet cu ponoviti, firme postoje da daju sto je moguce manje uz sto vecu profit, a karitasi i volonteri da pomognu. Cudis se tu ko pura na kisu sto Netflix ne da HBO sadrzaj na scojoj platformi… scijet ne funkcionira na takav nacin i ne vidim cemu toliko cudjenje i baljezganje. Od pamtivjeka je tako i tako ce i ostati, ljutili se mi ili ne. Naravno da bi bilo bolje da to nije tako ali to je utopijsko razmisljanje i to jednostavno ne postoji. Nitko ne kaze da je to super ali trosis rijeci na uzaludne izjave. Pa Audi ce ti naplatiti dodatno trece stop scijetlo i straznju djeljivu klupu ali Sony bi trebao dati konkurenciji svoj brand kojega skupo placaju. Cudjenje me tvoje “zabrinjava” ne zelja za utopijom, to je zelja svih. Ja sam danas 20ak kn platio pristup beti Avengerska?!? Beti?!? To je tako i jbga.. ako neces ne moras

    • Bogy

      @funky0308, 15.08.2020 - 22:48

      Slažem se sa svime šta si rekao u kometaru. Želja za micanjem eskluziva dovela bih nas u situaciju da bih igre izgubile na kvaliteti, inovaciji i kreativnosti gaming industrije. To nije samo utopijsko razmišlje već kao razmišlje jednog propalog sustava koji je danas zamjenit kapitalizmom. Konkurencija i eskluzivne jednostavno pokreće firme da budu bolje i da nam daju bolje igre nisu bezveze konzolaške igre najbolje ocjenjene igre od strane kritičara i samih korisnika. A i Steam se prestao truditi izbacivati igre čim su postali monopolist na pc.

    • Bogy

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 17:41

      NIsam fan takvih geografskih ograničenja ali nikad nisam razapeo igru zbog toga jer igra ako valja biti će dobra sa eskluzivnim sadržaj i bez njega, ali ovaj Avengers jedostavno nije dobra igra.

    • personauser

      @Bogy, 14.08.2020 - 17:54

      Sa modovima ce igra izgledati daleko bolje na PC-u.

    • funky0308

      @Bogy, 15.08.2020 - 21:05

      Meni je igra bas OK ali s ostalim se slazem. Jbs jednu misiju ili jednog lika s kojim je pitanje da li ce se uopce moci igrati… mos’ misliti. Ja recimo placam Netflix i gledao bih The Expanse ali ne mogu jer ga u nasoj regiji nema. Jbga, to je tako, prihvati ili otkazi uslugu i idemo dalje. Kakvi psalmi teksta oko takvih gluposti

    • Bogy

      @funky0308, 15.08.2020 - 22:38

      Upravo tako te restrikcije su nešto što postoji i tu su razlogom. Igra nije za mene, ali ako je nekome zabavna onda super, (bilo bih glupo da svi igraju singleplayer open world rpg igre i Playstation eskluzive )

    • personauser

      @funky0308, 15.08.2020 - 23:19

      Dosta ljudi koristi VPN za “americki” netflix upravo da bi gledali serije koje nisu dostupne za nasu regiju

    • funky0308

      @Dick Johnson, 15.08.2020 - 11:19

      Ne moze se to tako gledati. Svaki proizvodjac misli na svoje potrosace i ne mogu se ja zaliti na Fiata zato sto moj Peugeot nema kocione celjusti kao sto ima Fiat… i jedni i drugi imaju Knorr celjusti, samo se razlikuju i Fiat se mozda potrudio dati svom kupcu nesto vise. (Nemaju Knorr celjusti ni jedni ni drugi, uzimam to samo kao primjer, mozemo uzeti puno drugih primjera i u gejming industriji). To je trziste i borba za svakog kupca, nista to nije novo ni cudno i dogadjati ce se uvijek. Svijet tako funkcionira i moramo se na to priviknuti nema druge, od kuknjave nemamo nista. Neka se malo Valve trgne pa cemo dobiti i mi nesto vise. Epic je jucer dijelio novu Totall War Troya igru vrijedu 50€, Sony vuce na svoju stranu, Nintendo rastura sa svoje strane, a Valve sjedi sastrane i sve to skupa gleda. Neka se malo trgnu i biti ce bolje. Ja sam se dobrano vec prebacio na Epic bas zbog toga sto daju dojam da brinu za nas (brinu za sebe, naravno ali profitiramo i mi). Sonyu kapa dolje radi ovakvih poteza, nikako kritika, ljudi gledaju da njihov korisnik ima neka prednosti i to debelo placaju, ne vidim sto je lose u tome.

    • funky0308

      @Dick Johnson, 15.08.2020 - 10:59

      Upravo tako. Ne svidja ti se? Prekoci. Ne volim ni ja nesto posebno Marvelove likove ali igra kao igra mi se za sada svidja i igrati cu je. Zabavna mi je ovako na prvu i stvarno dobro izgleda i radi i puno bolje mi izgleda sve skupa na PCu. Spiderman me ne pati ni najmanje i odlucio sam je kupiti za PC radije nego na PS4 jer mi je u globalu bplje imati lijepsu igru koja se bolje vrti nego podrediti sve te stvari jednom DLCu. Moramo prihvatiti to i krenuti dalje. Ne mozemo igrati God Of War na PCu, tako ne mozemo ni Spidermana u Avengersima dobiti i dobro. Dok je sve jasno iskomunicirano i sve znamo, dok nista ne sakrivaju – ja s time problema nemam. Da se sakrilo to pa se skuzi nakon nekog vremena, e to treba osuditi.

    • personauser

      @Bogy, 14.08.2020 - 11:30

      Kako tumacis ovu glasinu da ce PS5 igre imati “fake 4K TV

      PS5 3rd Party Devs Reportedly Finding Hardware Troublesome, “Fake 4K” May be Common

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 11:31

      “fake 4K”*

    • Bogy

      @personauser, 14.08.2020 - 12:05

      Čuo sam tu glasinu nisam baš uvjeren da je istinita (već smo vidjeli igre koje se vrte nativno) kao što je bila glasina da je Ps RDNA 1.5, fake 4k je nekad bolja od nativne najbolje to znaju Pc igrači s dlss 2.0. VIdjeli smo igre koje se vrte na Playstation 5 zašto nismo vidjeli igre koje se vrte na Xbox series X?

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 12:47

      Tko normalan tumači glasine?

    • funky0308

      @personauser, 15.08.2020 - 11:28

      Bez obzira na promjenjive frekvencije CPUa i GPUa igre za PS5 i dalje ce se puno lakse raditi jer je i dalje milion strojeva koji rade na istom hardwareu i koji ce se ponasati isto na svakom uredjaju. Kao sto i sam clanak koji si linkao kaze – Sony ce tu vrlo brzo uskociti i pomoci developerima da shvate novu arhitekturu i znaju iskoristiti njezin puni potencijal.

    • personauser

      @funky0308, 15.08.2020 - 17:35

      Igre nece moci iskoristiti 100% snage PS5 i XSX

    • movie

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 14:49

      i xbox je imao ekskluzivnog sadržaja kojeg smo mi igrači PS sa zavišću gledali 4 godine. Ništa novog samo je sad situacija obrnuta.

    • personauser

      @movie, 13.08.2020 - 17:44

      Mogao si tada kupiti Xbox

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 11:36

      Kao što i sada možeš kupiti PS i imati spidermena a ne bezveze plakati kako nije fer od sonya. Koja je razlika?

    • delight353

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 13:51

      Ako se ne varam, a mislim da sam to i ovdje na HCLu procitao, prava na lik i djelo Spidermana u vlasnistvu ima Sony, a ne Marvel (Disney). Stoga, kuzim spiku oko ekskluzivnosti kojom na taj nacin promoviraju Playstation. No, to je toliko supcinska i pokvarena praksa da mi se povraca! Puna mi je kapa ekskluziva, a sada ce nove prakse, ocito, biti i ekskluzivni sadrzaj za odredenu platformu u multi-platformskim igrama. Ma j*bo gaming industriju vise!

    • personauser

      @delight353, 13.08.2020 - 13:57

      Sony moze dovesti Spidermana na druge platforme, a ocito ne zeli. Nitko ce zaboraviti onu svadju izmedju Sonyja i Disneya oko Spidermana, tj. hoce li se Spider-Man ostati u marvel univerzumu. Posvadjali su se oko novca sta jasno pokazuje da i Sony pohlepan, tj. da im je vise stalo do novca negoli do samih fanova

    • personauser

      @personauser, 13.08.2020 - 14:00

      Da je Spider-Man izasao iz Marvelovog univerzuma za to bi bio kriv Sony i tada bi fanovi Sonyju okrenuli ledja da se to dogodilo jer njih boli briga za fanove

    • macgyver

      @personauser, 13.08.2020 - 14:47

      Kud srece da je Spiderman izasao iz MCU, jedan je od najgorih i najiritantnijih likova tamo

    • movie

      @macgyver, 13.08.2020 - 14:53

      U americi, na najbitnijem tržištu bez konkurencije je spiderman broj jedan , pa onda ostali super heroji…

    • personauser

      @movie, 13.08.2020 - 16:47

      Sony je trebao dopustiti da Spider-Man bude i u Xbox i PC verziji. Nemaju svi u SAD- u PS

    • personauser

      @personauser, 13.08.2020 - 16:52

      Sony je mogao jos vise tako zaraditi para da je dopustio da Spider-Man bude i u Xboxu i PC verziji

    • movie

      @personauser, 13.08.2020 - 22:12

      To je kratkoročna korist. Dugoročno, spiderman treba pomoći u povećanju prodaje PS konzole. Samim time se povećava i prodaja svih PS igri i periferije.

    • movie

      @personauser, 13.08.2020 - 22:08

      Zato je tu najpopularniji super heroj marvela koji treba pomoći da što više ljudi u americi ima PS

    • personauser

      @movie, 13.08.2020 - 23:01

      Dosta amerikanca ima doma i Xbox i PS, a ne samo jednu konzolu. Po meni je bolje imati vise od jedne konzole, npr. da netko ima i PS i Xbox i NS.

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 11:37

      Pa meni kažeš da sam mogao kupti xbox i imati ekskluzivan sadržaj koji se nudio samo igračima xboxa. Isto tako neka sada svi koji nemaju PS kupe PS. Zašto imaš dvostruka mjerila? Budi dosljedan.

    • Bogy

      @movie, 14.08.2020 - 12:18

      Ma Playstation kad ima eskluzivan sadržaj odmah se ga kritizira a kad isto činio sa fut legends u fifi ili micanje remote play u igri tetris effects zbog xclauda to je ok . Playstation je dosljedan izjavama što se tiče eskluziva a xbox kaže eskluzive loše za gaming i onda kupe 22 eskluzive 😂.

    • personauser

      @movie, 14.08.2020 - 16:46

      Ima ljudi koji kupuju i Xbox i PS. Bolje je imati vise od jedne konzole negoli samo jednu. Nitko nije rekao da moras imati samo jednu konzolu.

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 16:53

      Ja sam za to da treba imati vise od jedne konzole.

    • macgyver

      @movie, 13.08.2020 - 21:12

      Znam da je najpoznatiji (prvenstveno među djecom i mladima), al meni osobno najgori i najiritantniji. Mislim na ovoga iz MCU, nisam ni gledao ostale Spiderman filmove

    • Bogy

      @macgyver, 13.08.2020 - 21:41

      Najbolji Spider-Man je kad je Sony radio s Tobey Maguire sve ovi novi Mcu filmovi su ciljani na djecu. Puno bolje filmove radi Dc

    • drazensi

      @Bogy, 13.08.2020 - 22:36

      Puno bolje filmove radi DC? O dragi Boze pomozi 😀

    • personauser

      @Bogy, 13.08.2020 - 23:02

      Jedino od DC valja Batman trilogija sa Baleom

    • Bogy

      @personauser, 14.08.2020 - 00:25

      Po mom mišljenju Nolanova trologija je daleko bolja od bilo čega iz MCU. Slažem se da zadnji Dc filmovi osim Jokera nisu bili nešto najbolji ali dalje su solidni filmovi.

    • Bogy

      @personauser, 13.08.2020 - 16:05

      Zato Nintendo brine o fanovima pa znaju prijetit optužniciom fanovima.

    • movie

      @personauser, 13.08.2020 - 14:51

      Baš čudno za firmu koja postoji da bi stvarala kapital a ne ugađala pojedincima. Sva sreća pa ostale firme ne dijele sonyevu filozofiju pa im se hebe za novcem i postoje i rade samo zbog fanova kojima ugađaju.

    • Rogue Stallion

      @movie, 13.08.2020 - 22:53

      Znači, tebi je ok da te X firma guzi otraga samo zato jer to donosi kapital firmi i jer je to dobro za firmu? Vama ponijevcima je Sony isprao mozak, vama je važniji Sony od igrica, pojma dobrog i lošeg, samih sebe. Ono, ajmo kupovati mikrotranzakcije, staviti prstohvat vazelina u pak i naguziti se jer je to dobro za firmu.

    • personauser

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 23:10
    • movie

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 23:16

      Gdje sam ja rekao da je to normalno? Samo sam rekao da smo to već vidjeli na xboxu kada su imali 4 godine ekskluzivu na koju smo mi sa PS samo mogli sliniti. S njihovog stanovišta to je legitiman potez kako bi svojoj kompaniji donijeli veću dobit te dodatno popularizirali svoj proizvod. Za to postoje a ne da bi ugađali tebi i meni. Kad se podnosi godišnje izviješće nitko ne spominje igrače xboxa i pc kako su ostali bez neke ekskluzive već svi trljaju ruke i dijele bonuse zbog dobre zarade. Microsoft je radio posve isto. Možda je to sony pobrao od njih kao i plaćanje online igranja. Sve ti se obije o glavu jedan dan…

    • personauser

      @movie, 13.08.2020 - 23:19

      I Microsoft i Sony su isti jer oboje su pohlepni i njima uopce nije stalo do nas

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 11:41

      Jako prizemno razmišljanje. Zaraditi i održati firmu konkurentnu na svjetskom tržištu nije mala stvar i ne shvaćaam je kao pohlepu. Naravno da im je stalo da firma zarađuje i bude likvidna. Koliko je potrebno toliko im je stalo do krajnjeg korisnika. Ništa više, ništa manje. Godišnji rezultati pokazuju hoće li zaposleni dobiti bonuse ili otkaze. U skladu s tim se i ponašaju.

    • Dick Johnson

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 23:16

      Ako firma koju ja podrzavam to radi onda je to ok, ako konkurentska onda ne.

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 08:01

      I Sony bi isto bio kriv kao i Disney

    • drazensi

      @delight353, 13.08.2020 - 21:56

      Njet. Sony ima samo filmska prava. Sve ostalo je u vlasnistvu Disney-a. No posto Disney i Sony imaju deal oko filmskog Spidera tako su sklopili i oko igrinog.

    • funky0308

      @delight353, 15.08.2020 - 11:33

      Da ali danas nije problem dovi do vise konzola i pratiti sve skupa. Danas se Switch i PS4 nabave za 600 eura (oba) pa igraj sto ti se igra. Svi su se priblizili jedni drugima, pogotovo s novim generacijama konzola koje dolaze i proizvodjaci su prisiljeni traziti druge nacine kako bi napravili tu razliku i ne vidim nista lose u tome. Pa i mi smo takvi kao ljudi, trazis u sebi nesto cime ces se istaknuti od drugih, usavrsavas to i ne das drugome jer ako svi budemo isti onda nemamo nista i svi smo prekonoci zamjenjivi

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 11:42

      U sezoni kiselih krastavaca mora se nešto pisati…

    • personauser

      @movie, 14.08.2020 - 12:42

      Sony ce jos vise zaraditi para ako dovede Spider-Mana na ostale platforme (Xbox, Nintendo, PC). Ne vidim nikakav problem da Spider-Man dodje na ostale platforme i to bi islo u korist Sonyju

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 12:51

      Sonyu ide u korist veća prodaja njihove platforme. Tvoje razmišljanje je kratkoročno i veže se za jednu igru. Njihovo razmišljanje je dugoročnmo i veže se za povećanjem interesa za njihovim konzolama. Više igrača na njihovim konzolama znači i veću zaradu.

    • personauser

      @movie, 14.08.2020 - 13:47

      Sony je doveo HZD na PC kako bi sto vise zaradio para. Tako je stvar i sa Spider-Manom Sony moze tako zaraditi jos vise para ako dovede na ostale platforme. Nintendo za razliku od Sonyja vise zaradi na svojim ekskluzivama pa nema potrebe portati na ostale platforme, a dok se PS ekskluzive prodaju slabije negoli nintendove pa Sony polako dovodi svoje ekskluzive na PC zbog vece zarade i da pokusa prodati jos vise igru. Sony nece nista izgubiti ako dovede Spider- Mana na ostale platforme. A sta se tice igre Avengers igra ce dozivjeti veliki fijasko

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 14:28

      Ante Slipčević je malo dijete za tebe.

    • Rogue Stallion

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 22:34

      Sve se praši od silnog nagrađivanja i prokonzumerstva, toliko da se cigane i cijede za običan kontroler. Boli njih briga za gaming zajednicu.

    • personauser

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 23:04

      I Microsoftu i Sonyju i Nintendu je stalo samo do novca, a ne do gaming zajednice.

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 11:42

      Bravo, otkrio si toplu vodu.

    • XLBanana

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 22:39

      Baš to

    • Dick Johnson

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 22:40

      Uff jebate kak su tek onda Nintendo i Epic games proconsumer, oni posebno nagraduju svoje igrace ma svoj platformi!

    • personauser

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 08:17

      Nintendove igre su odlicne, a kao i konzole. Jesi li imao neku nintendovu konzolu

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 10:21

      Nintendo ce uvijek pobjedivati Sony kada su u pitanju ekskluzive, tj. PS ekskluzive nikada nece nadmasiti nintendove ekskluzive kada su u pitanju broj prodanih primjeraka. Nintendo ce uvijek imati najbolje ekskluzive

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 10:50

      Npr. Witcher 3 izgleda sjajno na NS iako je NS daleko slabija konzola od PS i Xboxa

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 10:27

      Nintendo nikada se ne zeli natjecati sa Sonyjem i Microsoft jer oni idu svojim putem. Iako NS ima samo 1TFLOPS igre, odnosno ekskluzive izgledaju odlicno na NS. Govoriti da Sony ima bolje igr eod nintenda je cista glupost jer Nintendo ima svoju filozofiju, a Sony svoju. PS igraci ce uvijek sliniti za Super Mariom, Zeldom, Pokemonima, Xenoblade Chronicles…..

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 10:29

      bolje igre od*

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 11:45

      Nakon 25 godina i kupovanja marija u svim mogućim verzijama i dalje slinim za marijom. Daj se uozbilji.

    • personauser

      @movie, 14.08.2020 - 12:35

      Po tebi je normalno kupovati svake godine FIFA, a kada je Mario u pitanju onda nije. FIFA je svake godine jedna te ista igra. PS igraci zele da Super Mario, Zelda, Pokemoni….. dodju na PS

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 12:54

      Kao što je normalno svake godine počinjati prvenstvo ispočetka. Nova sezona, novi izazovi. Fifa je ista igra samo onima koji je igraju površno ili niti to. Ne govorim o tome je li fifa dobra igra ili nije već o tome da fifa svake godine nije ista igra. Tko je igra to odmah uoči.

    • personauser

      @movie, 14.08.2020 - 13:49

      Nintendo moze napraviti skroz novu igru sa Super Marijom

    • movie

      @personauser, 14.08.2020 - 14:26

      To radi jako dobro već preko 25 godina.

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 10:43

      Nintendove konzole su uvijek family-friendly, tj. namijenjene za cijelu obitelj, odnosno da cijela obitelj uziva u igranju. Cak uzivaju u igrama, tipa Mario Kart oni koji nikada nisu se sreli sa igrama. Nintendo uvijek ide korak naprijed, ali na svoj nacin.

      Nintendo Is “A Jewel” In The Industry And Has The Best First-Party Pedigree, Says Xbox Boss

    • Dick Johnson

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 08:45

      Nintendo igracima: pro consumer (imaju pristup sadrzaju)
      Ostali: anti consumer (nemaju pristup sadrzaju)
      Eto ga kratko i jasno,tko ima Nintendo njemu super tko nema ili ce kupit ili ce se zalit..Nintendi bas briga.

    • Dick Johnson

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 11:17

      Ja iskreno neznam jel me trolas il ne kuzis kaj je pro consumer il tolko volis kompaniju da poistovjecujes kaj je dobro za njih da je dobro za potrosaca. Dakle pro cosumer je sve kaj krajnjem potrosacu daje sto vise za sto manje para. Ako moras trosit pare il ti se nes ogranicava onda nije pro cosumer, nego je pro profit.

    • Dick Johnson

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 14:56

      Naravno da je oduzeto ak postoji, a nije ubaceno u sve verzije igre. Ista stvar s preorder bonusima, day 1 DLC itd, cisto kontra korisnika, ko i svaki ekskluzivni sadrzaj. Po toj logici da npr nova FIFA izade samo na Stadiji, to bi bilo pro consumer.

    • personauser

      @Dick Johnson, 14.08.2020 - 16:48

      Zasto si toliko protiv da Spider-Man dodje na druge platforme kada Sony moze zaraditi jos vise para da je odlucio dovesti na ostale platforme

    • personauser

      @personauser, 14.08.2020 - 17:28

      Nintendo nema potrebe dovoditi svoje igre na ostale platforme jer se njihove ekskluzive vise prodaju od sonyjevih. Da je Spider-Man iz 2018 zakazao u prodaji Sony bi sigurno doveo na PC.

    • kebbab

      @personauser, 15.08.2020 - 07:19

      Kakvu ste raspravu opalili zbog jedne igre. Ja ću pre završiti TLOU2 na grounded težini nego vo ovu raspravu 😂😂😂😂

  • Rogue Stallion

    13.08.2020 - 12:22
  • personauser

    13.08.2020 - 12:37

    Igra mi stvarno izgleda lose, pa bi bilo super da odgode igru da je ucine boljom igrom

    • Rogue Stallion

      @personauser, 13.08.2020 - 12:47

      Xbox i PC igrači trebaju bojkotirati igru zbog ekskluzivnog sadržaja za PS i time pokazati 3rd party developerima da takvim poslovnim praksama nije mjesto u industriji!

    • vragec25cro

      @Rogue Stallion, 13.08.2020 - 13:13

      Zašto?Nije to prvi puta,ako ti se ne sviđa jednostavno ju ne kupiš ili skineš free 🙂 Tim načinom bojkotiraš,a ne plakanjem kako nije fer i korektno.Kapitalizam je zakon i ima hrpu instrumenata da pokažeš kad ti se nešto ne sviđa .

    • Ghost2205

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 15:19

      Pa normalno da će se igra bojkotirati.Jer tko će normalan dati 60 i više eura a dobiti manje nego PS verzija????? ima zanimljivijih igara i to puno više.
      Bolje je prošao The Fallen: Jast Jedi bez ikakvih micro transakcija i dlc-ova nego što će Avengers proći.Sada pecaju igrače Avengers igrom radi Avengers serijala filmova a biti će gora nego Ultimate Alliance

    • Rogue Stallion

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 22:43

      Ja sam pozvao igrače na bojkot igre (što valjda znači da je i sam bojkotiram), ti se ne slažeš sa mnom i savjetuješ me da bojkotiram igru.

      To je kao da netko ne jede pokvarenu salamu i kaže da je neće jesti jer je pokvarena, a ti se ne slažeš s njim i savjetuješ ga da ne jede pokvarenu salamu.

    • vragec25cro

      @Rogue Stallion, 14.08.2020 - 05:24

      Ne,nego da ima i drugačijih načina od plakanja kako nije u redu (dosta komentara vidii) i da ima boljih načina od toga.Skineš free ili ne kupiš 🙂

    • kebbab

      @personauser, 13.08.2020 - 16:21

      Pa ti nisi ni relevantan jer tebi je sve loše.

    • personauser

      @kebbab, 13.08.2020 - 16:43

      Ti si ocito slijep jer ne vidis da igra izgleda lose. Svi kritiziraju igru, a samo se tebi svidja.

    • kebbab

      @personauser, 13.08.2020 - 18:33

      Prvo nisam spomenuo sviđa li mi se igra ili ne. Drugo, već sam puno puta rekao da igra nije samo grafika. Treće, igra je vizualno vrlo lijepa. Četvrto, “Svi kritiziraju igru ​​…” Tko svi? Reci barem jednom SVOJE mišljenje o igri. Reci mi koje igre igraš? Koje igre izgledaju dobro?

    • personauser

      @kebbab, 13.08.2020 - 18:42

      Igram sam one koje me zanimaju. Ima dosta igara koji izgledaju puno bolje od ove.

    • personauser

      @personauser, 13.08.2020 - 19:45

      Nisam rekao da je losa grafika nego da igra izgleda lose. Ova igra ce dosta lose proci kod recenzenata i igraca. Vec sada kritiziraju igru dok igraju betu

  • afaron

    13.08.2020 - 13:00

    “AMD Ryzen 51600”
    Trebati će nam Time Stone da ovo nabavimo.

  • speedyxd

    13.08.2020 - 14:06

    Ko jos igra ovo … decije gluposti

    • PppPP

      @speedyxd, 13.08.2020 - 16:35

      Sudeći po komentaru, taman za tebe igra onda

    • speedyxd

      @PppPP, 13.08.2020 - 22:09

      Jel ti po komentarima osudujes ljude kakvi su i sta su? Smesan si klinjo

    • PppPP

      @speedyxd, 13.08.2020 - 22:33

      “klinjo” 😂 znači govoriš mi da ne mogu suditi po komentaru, a po čemu si ti to zaključio da sam ja “klinjo”? Ti neke ozbiljne komplekse imaš

    • speedyxd

      @PppPP, 13.08.2020 - 23:11

      Mogu da pretpostavim da si fan ovog americkog djubreta cim si se ovoliko triggerovao zbog jednog komentara po tome si klinac

    • PppPP

      @speedyxd, 14.08.2020 - 03:00

      Triggerao si se jer sam te nazvao djetetom, i onda ti mene isto nazoveš djetetom lol.. Ja ću pretpostavit da nemaš više od 18.

    • speedyxd

      @PppPP, 14.08.2020 - 12:27

      Jel moram opet da pravim copy paste od moj prosli komentar klinac uzmi drmni mljeko i smiri se komentar je samo sprdacina moje mislenje ako ti se nesvidja nemoj odgovarati i kraj price a to za triggerovanje bas me boli tuki za tvoje mislenje bitan si ko gace u pornicima

    • PppPP

      @speedyxd, 15.08.2020 - 04:11

      Zašto da ne odgovaram ako se ne slažem s komentarom? Što fali zdravoj raspravi, ne razumijem?? Ne možeš šalu podnijet, jbg. Jedina osoba koja je triggered ovdje si ti lmao čuj ga, “klinac”, kako to ponosno govori sa svojih 15 ipo godina

  • Duanador

    13.08.2020 - 14:36

    Lako ovo ide na ultra sa extra texturama u 144hz.

  • HoGGaR

    13.08.2020 - 14:55

    Nekako mi ove preporuke slice Hirizon Zero Dawn-u xD Nadam se samo da ce napraviti dobar posao po pitanju optimizacije…jer dzabe da su stavili ne znam kako slabu ili jaku konfiguraciju za preporuku ako ne odrade posao do kraja kak spada.

  • Bojko77

    13.08.2020 - 15:04

    Htio prednaručit u Gamestop, 45€, no eto uveli zabranu, sad mi je drago, malo gledao betu, ova iogra je loša, koncepcija, nisu uspjeli spojiti sve te superheroje u jednu poštenu priču, igra je za djecu, mislim ako imaš više od 14 godina nije za tebe…

  • Demon90

    13.08.2020 - 17:13

    Imam kljuc za zatvorenu betu PC al nemam igru prednarucenu 🤣🤣🤣🤣🤣

    • personauser

      @Demon90, 13.08.2020 - 20:10

      Igras li betu mozda

    • Demon90

      @personauser, 13.08.2020 - 21:41

      Pa ne igram. Nije još ni dopuštena za PC samo su podijelili bodove za zatvorenu betu. Preload zapravo počinje danas. Al ja sam odlučio ne kupiti igru uglavnom zbog spiderman situacije tako da je neću ni moći odigrati

  • vragec25cro

    13.08.2020 - 19:23

    Lol koji kakvi su sve ovdje gejmeri 🙂 Prepiru se o grafici dok je najprodavanija igra Minecraft(200milja+),a jedna od najpopularnijih Fortnite 🙂

    • personauser

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 19:47

      Minecraft je druga prica. Meni je grafika u minecraftu bas dobra

    • vragec25cro

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 20:50

      Iskreno niti ne igram igre koje cu da gledam na youtube.(ili kupim i igram ili me ne zanima).Više volim zabavan gameplay nego priču tako da od youtubea nikakve koristi.Nego najviše to napisao zbog toga jer grafika nema veze s užitkom igranja.Mislim ima hrpa igara koja ima lošiju grafiku,a dobre su i dobro se prodaju.Vidi samo Nintendo.Oko takvih se ne treba puno nervirati,ali znaju biti dosadni, a i ovo več jedno treča igra koji pljuju zbog grafike u zadnjih tjedan dva 🙂

    • personauser

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 20:59

      Tako i ja. Na yt pogledam samo one koje me ne zanimaju do kraja, a sto se tice igara koje me zanimaju pogledam gameplay i jednu ili dvije misije da vidim kako to izgleda prije nego sto odlucim kupiti, tj. da li se isplati uzimati igru

    • drazensi

      @personauser, 13.08.2020 - 21:59

      Tebi je stvarno dosadno u zivotu ako igru koja te ne zanima u potpunosti pogledas na youtube-u. Sto gledas brate, ako te ne zanima? 🙂 Boze ljudi :).

    • Demon90

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 21:45

      A evo pogledam ja nrkoliko minuta gameplaya ako nisam siguran za neku igru al ono odgledati veći dio igre i onda komentirati je nešto sasvim drugo. Pa nije film u pitanju

    • vragec25cro

      @Demon90, 14.08.2020 - 05:29

      Pa mislim da tako svi radimo.Recimo ako mi neka igra(koju nađem na akciji a prije nisam čuo za nju ili igrao) zanimljiva pogledam par minuta gameplaya,ali više od 2-3min nema smisla.

    • kebbab

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 21:51

      Ali pazi. Počelo je s TLOU2 (nije bila dobra priča), Hitma 3 (podrška za PSVR), ispljuvali su Godfall (slaba grafika), sada Marvel’s Avengers (slaba grafika, dodatan sadržaj na PS zbog Spider-Man licence). Dakle, problem je Playstation, a ne igre.

    • personauser

      @kebbab, 13.08.2020 - 22:08

      Svako ima pravo kritizirati neku igru. Shvati da niti jedna igra nije masterpiece. Svaka igra ce imati neku manu jer ne postoji igra koja je bez ikakve mane.

    • vragec25cro

      @kebbab, 14.08.2020 - 05:33

      U Tlou 2 se ne bih miješao jer me ne zanima(nego vidi komentate pod Gow 4 recenziju i usporedi s Tlou2),ali si zaboravio i Halo popljuvan zbog grafike.Nego ja najviš napisao komentat baš zbog grafike jer kakve veze ima grafika s užitkom igranja.Svi oni rade za lovu i normalno da se bore za kupce.

    • personauser

      @kebbab, 14.08.2020 - 09:11
    • Demon90

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 22:01

      Evo ja sam otkazao prednarudzbu samo zato što su pc i xbox igrači zakinuti. Ne muči me uopće kvaliteta same igre fan sam marvela tako da sam je htio imati.

    • Demon90

      @Demon90, 14.08.2020 - 09:30

      Sony investirao u što? Igra nije sonyeva imaju pravo na lik spajdermana, i što sad ćeš za godinu dvije vidjeti izađe igra za sve platforme a na svakoj drugačija jer eto xbox hoće da ubaci nekog svojeg lika sony svojeg a o PC da ne pričam svaka platforma će imati drukčiju igru s istim nazivom. Uz to ja nigdje nisam napisao anti consumer nisam čak ni vrijeđao sony, sa svojim novcem donosim svoje odluke. Rekao sam da sam otkazao prednarudbu iz tog i tog razloga moj izbor. Nisam nikoga niti pozivao na bojkot igre samo sam iznio svoju osobnu odluku.

    • Demon90

      @Demon90, 14.08.2020 - 14:38

      Al eto ja se osjećam zakinuto. Koliko se sjećam sjecam sony ima prava i na filmsko i moraju izdati film s istim svakih 5-6g da bi ih zadržali pa eto pojavljuje s u avengers filmovima. Znamo što je bilo s zadnjim i da su popustili. Tako i sada mogu jednostavno dopustiti da bude dostupan na svim platformama i uzeti dio kolača. Ovo je čisto zbog izlaska PS5. Njihova odluka kao i moja.

    • vragec25cro

      @vragec25cro, 14.08.2020 - 05:27

      Pa da,jednostavnije da napišu da ne žele kupiti zbog toga i toga a ne mali milijun komentara kako nije u redu 🙂 Živimo u kapitalizmu

    • kebbab

      @vragec25cro, 13.08.2020 - 21:25

      To sam i ja brzo skužio. Problem je što postoji nekoliko pojedinaca ovdje koji mrze određenu platformu. Dakle, nije bitna igra već platforma na kojoj igra izlazi.

    • personauser

      @kebbab, 13.08.2020 - 21:34

      Ja ne mrzim niti jednu platformu jer su mi sve drage

    • personauser

      @kebbab, 14.08.2020 - 08:03

      Ne moj izmisljati gluposti da ne volim PS.

    • personauser

      @kebbab, 14.08.2020 - 08:04

      Ja sam rekao da volim i PS i Xbox i Nintendo za razliku od vas nekih koji volite samo jednu konzolu, a prezirite drugu

    • personauser

      @kebbab, 14.08.2020 - 08:09

      Svaka osoba moze imati vise od jedne koznole, a samo kod nas na balkanu mora se imati samo PS, a dok u svijetu (SAD, UK, Njemacka…) ljudi imaju doma i Xbox i PS i Nintendo

  • TonyKing115

    14.08.2020 - 01:02

    Čeka se beta testiranje. Bit će ovo fantastična igra.

  • TonyKing115

    14.08.2020 - 01:03

    Bit će ovo odlična igra.

  • TheCaptainCrash

    14.08.2020 - 02:44

    ok miran sam

  • Tomina

    14.08.2020 - 10:38

    ono kad si nesposobni developer da optimizira igru, nego je lakše bubnut top specifikaciju pa igrajte…Zato su konzole zakon, jednokratni trošak za par godina i sve igraš. PC gaming sve više trune.

    Pa još sa konfiguracija od prije 3-4 godine si mogao proizvoditi ige koje bi i danas izgledale extra, kamoli igrati. No lijenost, a ovima što proizvode – to odgovara.

    • vragec25cro

      @Tomina, 14.08.2020 - 13:51

      Pa Ark i dan danas izgleda ljepše na Pc medium/low postavkama nego na konzolama 🙂

  • DomoD

    14.08.2020 - 10:47

    Igra izgleda kao da je izašla 2016. Ovo će im biti veliki promašaj

  • mg

    14.08.2020 - 11:21

    Heroes Are AIl Around Us
    https://youtu.be/SgSIEhg2Mrc

  • funky0308

    14.08.2020 - 21:11

    Potpuno me zaboli tko je sto dobio, a tko nije. Dobio sam beta key za PC, probao malo danas (nije bilo puno vreme a za igranje danas, sutra ce biti) i probao sam i na PS4. Igra radi i izgleda genijalno na PC i puno mi je bolja nego na PS4. Da niste ovdje rekli da neke stbari fale na PC verziji ne bi ni znao, eto koliko me boli to i koliko mi fali. Ali toliko je velika razlika u izgledaju, toliko se fluidnije vrti na PC i toliko ju je lakse igrati na PCu da mislim da PC pvdje uopce nije lose prosao. Jedni su dobili jedno, drugi drugo i OK. Snimim sutra malo gameplaya pa uploadam, bas je zabavna beta. Borba mi je zanimljiva ali kazem, jako malo sam igrao pa necu u sirinu, zanimala me samo usporedba PS4 / PC jer mi je puno ljudi reklo da je odabir platformi (tko moze birati, naravno) pao na PS4. BTW, tko god hoce, plati 18kn i ima pristup PC beti cijeli vikend, tako sam napravio i ja, bez preordera

    • personauser

      @funky0308, 14.08.2020 - 23:46

      U koliko fps-a se vrti na PC

  • funky0308

    14.08.2020 - 22:16

    Inače, PC verzija dolazi uz opcionalni i 30GB težak high-resolution texture pack, a podržavat će ultra-wide rezolucije i multi-monitor setupove uz podršku za igranje u 144Hz ako to vaš komp može izdržati. – gdje je high textures pack? Ja ga ne nadjem nigdje. To ce biti samo za cijelu igru ili se da i za betu nabaviti. Texture packove inace Steam ofmah nudi kao i DLCe ali ovo nisam vidio nigdje pa ni na YTu da netko ima. Moze kakav link na neki tekst ili video..? Hvala unaprijed

  • funky0308

    15.08.2020 - 14:01

    Video se uploada da vidite kako igra radi u 1440p i max detaljima (snimljene su i postavke), ne da mi Nvidia overlay preko igre da vidite i fps ali i slijepcu je jasno da je 60, a mozda i nesto malo vise. Igra je super zabavna i zanimljiva i ovi koji srackaju, srackaju na pamet, igru su vidjeli samo na reklami izgleda.. prigovara se bez ikakvog pokrica. Postam link cim se uploada. Da, par stvari treba dotjerati ali optimizacija je zapravo odlicno odradjena, tu i tamo lagano trzne ili se lik nece pomaknuti (treba samo skociti) ali bas zato imamo betu kojom cemo dati povratne info i stvari ce se popeglati ali naglasavam opet – u sat vremena tri puta je zatrzala (onaj stuttering ako shvacate na sto mislim). Ovakve igre su inace konzolaske igre i umjesto prigovaranja da nema Spidermana na PCu mislim da Square E i Cristalu trebamo reci hvala sto ide i na PC. Ja sam se bas zabavio u beti, igram je vec sigurno 3 sata i nisam jos dovrsio (betu). Odite na Instant Gaming, dajte 2 eura i probajte,- tko god voli super heroje i 3rd person akcije ovo je svakako nesto sto ne treba preskociti. A za Spidermana me zivo zaboli sve dok imam Hulka. Ne sjecam se kad sam se toliko zabavio i super je kada igras s njime. Tocno oshetis tu snagu i mocnost. Moze razvaliti bas sve i ostecenja toliko dobro izgledaju, poteza je mali milion, destrukcija genijalna, rPg dio igre, skill tree i sve ostalo vezano uz napredak lika je poprilicno kompleksan ali dodano je automatsko rasporedjivanje bodova kroz skilove da se ne zamaras ako ti se ne da. Treba snazan stroj da igra pokaze sve sto moze pa ne kukajte sto ne radi na GTX960 i ostalim starim hardwareom. Kao sto rekoh, 2eura i eto pristupa beti, stvarno nije problem dari tih par kuna i uvjeriti se sam 😉

  • bomil12

    15.08.2020 - 17:09

    minimalno imam

  • CapNemo

    16.08.2020 - 11:26

    Nema veze imao ti i recommended konfiguraciju jer igrica nije uopce optimizirana kako treba. Ja imam recommended konfiguraciju, ali malo jači procesor i nije dovoljno da imam 60fps-a na high settings 1080p. Ovo je tek beta tako da možda jos uspiju optimizirati igricu prije nego što izađe.

  • funky0308

    17.08.2020 - 18:28

    Obecao sam postati malo gameplaya gdje se vidi da igra stvarno dobro radi (iako tu i tamo malo zatrza ali stvarno jako rijetko), snimim pola sata gameplaya sa tri razlicita lika i u sred uploadanja ugasim komp (zaboravio sam da se uploada). Uglavnom, imam par minuta borbe s Hulkom (borba je bas bas dobra i onaj urlik Hulka na kraju videa bas odrazava feeling kada pobjedis) i nije najreprezentativnija stvar jer je ipak zatvorena “arena” ali OK, vidi se i ovdje da igra OK radi, samo treba dobar stroj i ultra detalji i 1440p ide u 60fpsa vec i u beti. Bas mi je zao da nisam uspio uploadati video gdje se vide i postavke i puno otvorenog svijeta. Jedini pravi bug na kojega sam naisao je slowmotion bug u kojemu mi se igra jednom zaglavila i samo restart igre je pomogao ali bug su mnogi (ukljucujuci i mene) prijavili i siguran sam da ce se popraviti. Hulk gameplay

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?