HCL.HR

Nevjerojatno: Call of Duty Vanguard neće težiti 500 gigabajta

Zoran Žalac 27.10.2021.   •   8 komentara


Tvorci Call of Duty: Vanguarda poručili su kako su razvili novu tehnologiju streaminga tekstura na zahtjev, što će se odraziti na veličinu instalacije same igre.

Zadnjih su godina igre iz serijala Call of Duty istaknute po količini prostora kojega zauzimaju na disku. Nije to samo problem kapaciteta već i podataka koje treba preuzeti prvi prvoj instalaciji, a potom i sa svakim obaveznim ažuriranjem.

Activision je već učinio dosta napora da instalacije CoD igara postanu fleksibilne i kompaktnije, ali instalacije su i dalje značajno veće nego u slučaju drugih igara. Primjerice, prošlogodišnji Black Ops Cold War po izlasku je težio oko 130 gigabajta na aktualnim konzolama te 125 GB na PC-u (u punoj kvaliteti). Nije baš sitno.

S nadolazećim Call of Duty: Vanguardom neće biti tako – poručuju developeri. Kažu kako će novi Call of Duty biti značajnije štedljiviji po prostor na disku jer je razvijena nova tehnika streaminga tekstura na zahtjev. Navodi se tako da će instalacija igre biti 30-50% manja od dosadašnjih – na PS5 i XSX/S konzolama te PC-u. Za sada nema nikakvih informacija o verzijama za PS4 i XBO konzole.

Ostaje za vidjeti koliko će ovo rješenje biti prihvatljivo samim igračima. Streaming tekstura definitivno će korisnicima ostaviti više prostora na disku, ali je s druge strane pitanje koliko će brzo sve to funkcionirati i koliko će brzu vezu s internetom igra tražiti za ovu opciju.

Komentari (8)

  • JCD-Bionicman

    27.10.2021 - 15:13

    Haha ali to je neverovatno kako mogu toliko zauzimati igre koje nisu ni toliko velike 😀

    • Agent

      @JCD-Bionicman, 27.10.2021 - 15:21

      A svaka mapa ti sigurno ima 5GB ako ne i više a npr MW 2019 još uvijek ima jako puno mapa i oružja koja imaš na disku a nisu u samoj igri.A sad zašto to ne maknu valjda nitko ne zna

    • JCD-Bionicman

      @Agent, 27.10.2021 - 16:08

      Paa da ali svakako trebaju poraditi na kompresiji jer stvarno jer malo preterano150gb za pucacinu.

    • Agent

      @JCD-Bionicman, 27.10.2021 - 17:11

      Trebali bi postupeno ubacivat i povečavat veličinu na disku pa nebi upacili tolko mapa kojih nikad ne misle stavit u igru a imaš ih na disku.Mislim da bi to puno smanjilo.A ovo što su sad najavili ne znam kolko je dobro zbog ovisnosti o brzini interneta

    • JCD-Bionicman

      @Agent, 27.10.2021 - 21:39

      Ja mislim da to najviše dolazi od zvuka jer on zna podosta zauzimati.

  • doctorsparta

    28.10.2021 - 00:53

    Sledgehammer još nije otkrio komprimiranje tekstura! Vijest godine! State of the art tehnologija – ZIP fajlovi! Tipa kad učitam mapu, unzip tekstura za tu mapu, kad završi meč ponovno zipaj te teksture. Ma ne! Mi ćemo stremati teksture! Tako da i za SP moraš imat internet konekciju. Ma genijalci ste! A jeste čuli za XBox 2042? Slabo HCL prati “nove tehnologije” u gamingu.

  • S3k1

    28.10.2021 - 07:22

    Bilo je i vrijeme da porade na tome.

  • DroidBerg42

    28.10.2021 - 10:14

    Zato ne igram ova smeća i nemam tih problema.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?