HCL.HR

No Man’s Sky u jednom trenutku igralo je sto tisuća igrača

Pero Mlinar 31.07.2018.   •   72 komentara


Nakon spektakularnog pada na samo dno gravitacijskog bunara, No Man’s Sky se dvije godine od izlaska počeo polako uspinjati. Ovaj vikend u jednom trenutku igru je zaigralo oko sto tisuća igrača.

No Man’s Sky jedna je od reprezentativnih igara u današnjem trendu poboljšavanja dugo nakon izlaska. Iako je No Man’s Sky po izlasku u jednom trenutku zaigralo više od 200 tisuća igrača, taj se je broj srozao čim su igrači primijetili da igra koju igraju nema veze s onim što im je obećano. Jednim dijelom kako bi spasili ugled, drugim kako bi svoju zamisao ipak koliko toliko realizirali i time zadovoljili igrače, dečki iz Hello Gamesa nisu napustili brod, već su redovnim zakrpama i nadogradnjama inicijalni fijasko pretvorili u nešto što ljudi doista žele igrati. Statistike s kraja ovog tjedna pokazale su da je u nedjelju u jednom trenutku No Man’s Sky zaigralo gotovo sto tisuća igrača.

Veliku ulogu u preporodu igre odigrali su ne samo relativno novo uvedeni i bizarno zakašnjeli element co-op multiplayera, već i besplatna NEXT ekspanzija koja je osim uključivanja novog sadržaja optimizirala postojeći za igranje s ostalim igračima. Tu se negdje potkralo i sniženje od 50% na Steamu gdje se igra trenutno može kupiti za 27 eura.

Da bi se vidjelo u kakvom je igra zapravo uzletu dovoljno je pogledati listu najpopularnijih igara na Twitchu. Dok sam pisao ovaj tekst, No Man’s Sky je gledalo oko 20 tisuća gledatelja, što je za igru koja je prije dvije godine bila na samrti itekako velik broj. Da ste u tom trenutku rekli da tu igru vrijedi odigrati vjerojatno bi dobili naranču u glavu. A pogledajte gdje smo došli – na No Man’s Sky u trenutnom stanju gleda se kao na jednu sasvim novu igru te uopće nije rijedak slučaj da je se zatekne na nekoj od lista s preporukama.

Označeno sa: ,

Komentari (72)

  • Eldar Tutnić

    31.07.2018 - 09:19

    Fantastično, veliko oduševljenje nakon tamne prošlosti 😀

    • trulex

      @Eldar Tutnić, 31.07.2018 - 09:54

      Đesi hodža. Fino je vidit da vjerska lica igraju igre, jer do nedavno su to proglašavali šejtanlukom i haram.

  • info.hr

    31.07.2018 - 09:32

    Igra se prošle godine u Njemačkoj prodavala za 9.99€ za PS4 i prodaja je bila nikakva , a sada sa 50% je 27€ na Sreamu.

    • zpintar

      @info.hr, 31.07.2018 - 10:00

      Trenutno je na PS4 storeu na rasprodaji za 140 kn do 9.8. 😉

  • funky0308

    31.07.2018 - 10:47

    Posto sam bio jedan od kriticara koji su poprilicno negativno pisali i pricali o igri nakon 30ak sati igranja (10ak v1 i 20ak Atlasa), red je da nesto kazem i o NEXTu. Dakle, nakon 30ak sati igranja moram reci da mi je (ne mogu vjerovati da smo dosli do toga da cu ovo reci) NMS trenutno jedina i najzanimljivija igra koju igram. NEXT nema nikakve veze s onim sto smo vidjeli i igrali prije. Danas ta igra ima smisla. Grajndati desetke sati slicne materijale kako bi iznova napravili warp cell ili nesto slicno u proslim verzijama bilo je naporno i dosadno jer bi otisao na planet koji izdaleka izgleda drugacije ali kada sletis na njega shvatis da nista tu drugacije nije, da ona plava boja za koju si mislio da su mora i oceani, zapravo predstavlja najobicniju kamuflazu da iz svemira sve izgleda lijepse. Vec u prvom solarnom sustavu krecu bitke u svemiru, ako srusis neki space ship ta rasa ti se krece osvecivati i vjerujte mi, osvatiti ce vam se, baze i artefakti sada imaju smisla, razgovori sa bicima dobili su drugu dimenziju, misije su cak poprilicno dobre iako, nemohte ocekivati Last of Us, ovo je survival s RPG elementima i prica je tu da nas malo zabavi i nauci nekim forama u prvih 30ak sati, prava zabava krece tek kada se savladaju osnove i kada postanete pravi mali kemicari koji kombiniraju Na sa O2, Cobalt rafiniraju u nesto drugo i u pola noci znaju craftati Glorius Neutrino Injectore. Tu je po meni i bio najveci problem u prijasnjim verzijama, sve to nisi imao zasto raditi, danas konacno imamo nesto sto nas vuce naprijed u igri. Coop je toliko dobar i zabavan da mi je zapravo drago sto ga nije bilo prije jer ne bi mogao funkcionirati na ovakav nacin na koji funkcionira danas. Od koristenja frightera (capital shipova) na koje mozemo sloziti nasu flotu i krenuti u istrazivanje svemira, pozvati prijatelje da i oni dodju na kontrolni most, da isplaniramo misiju i krenemo skupa dalje, do nadogradnje i izmjeni tih istih frightera, baza i podvodnih facilitiea. Ono sto se meni posebno sada svidja kod NMSa je ta arkadnost a opet ne gubi na ozbiljnosti. NMS se savlada u jednom danu, u svega par sati, a pruza toliko zabave. Zasto Hello Games nije mogao odmah iskomunicirati sa zajednicom sto rade i sto bi htjeli napraviti meni ni danas nije jasno. Da su s idejom dosli na Kickstarter i posteno ljudima rekli kakvu ideju imaju ali para nemaju, svi bi ih podrzali ali OK. Nisu to napravili tako, odlucili su nas prevariti uz komentare – da smo posteno rekli , ne bi prodali 4 mil primjeraka i ne bi mogli nastaviti raditi na igri (meni je to u maniri – ukradem ti 500 eura i sve stavim na Cibalou u gostima pa sto bude. Ako bude pobjeda, eto tebi 700eura i sada budi sretan, a ako popusim, a zao mi je – mozda sam to vec i napisao, akonjesam sorry na ponavljanju). Ja sam vec nekoliko puta rekao, necu sebe kaznjavati ne igranjem necega jer se ljutim na izdavaca ali kvo sto su napravili ne treba zaboraviti, bez obzira sto je MNS danas svakako za preporuku svima koji vole ovakve igre. Hello Games cemo drzati pod povecalom i ako treba piratizirati igru da je isprobamo (nakon toga ili kupiti ili obrisati, naravno). Da ne duzim dalje- NMS je danas jako dobra igra i jedva cekam da joj se danas vratim 🙂

    • delight353

      @funky0308, 31.07.2018 - 11:39

      Napisao si sve što sam i ja htijeo napisati. Od riječi do riječi. Igra mi je sada super zabavna i samo po njoj udaram. Pri izlasku bi joj pisao ocijenu 2/10. 2 zbog putovanja od planeta do planeta i ideje. Danas toj igri dajem 7/10. Upravo iz razloga koje si spomenuo. Ako nastave sa updateima na ovaj način i nastave raditi na ovoj igri koja je oduvijek potencijal, NMS bi mogao biti pravi mali dragulj svog žanra. Mislim da se Hello games iskupio. Naravno, to sve ne znači da smo zaboravili povijest, niti da igra zaslužuje 60 eura price tag, ali svakako preporučam da ju se isproba, ili kupi na kakvom popusti.

    • funky0308

      @delight353, 31.07.2018 - 13:52

      Iskreno, ja im nisam vjerovao. Pogotovo kada su se ladno povukli nakon izlaska v1 i niti rijeci rekli o katastrofi. Cak i onda mogli su popraviti dojam i smiriti ljude ali, eto, iz nekog razloga nisu. Zasto su odabrali najgori moguci scenarij ne znam ali drago mi je da su stvari poceli shvacati ozbiljno, a posebno mi je drago da toliko paznje posvecuju PCu. U fazi testiranja je i novi, 1.52 update. Ispravlja manje bugove ali stalno se nesto radi i pegla i nadam se da nece stati. Da cemo vidjeti nesto slicno kap kod Ubisofta i da ce se “svijet” stalno nadopunjavati novim stvarima. Nikada ne bih ni pomislio da mi ovako nesto moze toliko zabavno biti ali kada se sve balansira kako treba i kada se ima jasan cilj – ocito je moguce 😉 .

    • marko1106

      @funky0308, 31.07.2018 - 13:08

      imam 100 sati igranja na steam-u od toga 80 je od prije dvije godine…20 sati igram u zadnjih tjedan dana…ne sjecam se kad sam silovao neku igru toliko….ali nije to igra za svakoga…u ovoj igri se nigdje ne zuris i za sve imas vremena…više chill igra i to odlicna chill igra…

    • funky0308

      @marko1106, 31.07.2018 - 13:46

      Upravo tako, gledam neke YouTubere, vec su u trecem sustavu, a imaju 400 000 unita i prvi brod. Ja sam provrtio oko 10 miliona, pronjenio brod, imam 22 slota multitool, exosuit prosirio za tri mjesta i masu upgradea odradio, a otisao sam samo do susjednog sustava da naucim napraviti antimateriju kako bi tenkirao i Hyper pogon. Uspjeli su od repetitivnog i napornog grindanja napraviti zanimljivu igru. I bas to sto kazes, jbte nocima ne idem spavati prije 4h ujutro, ne sjecam se kada mi je neka igra uspjela to napraviti.

    • 312AE

      @marko1106, 31.07.2018 - 13:56

      Sve ste vec napisali, vrijedi opet igrati igru i najbolje po meni ako pocnes iz pocetka, nisam imal nikakvih problema s bugovima. Treba na pocetku opet sve malo nauciti.Jucer mi je upal neki lik i pocel me napadati, ali onda sam ga jednostavno izbacil iz moje igre, te sam na miru mogel graditi moju prvu bazu.Trebam jos puno toga otkriti,ali zabavno je. Steta za fail od prije dvije godine,ali zao se sad barem igra da dosta jeftino nabaviti, pogotovo za konzole, rabljena na eBay-ju. Uzivajte u igranju.

  • SanKa

    31.07.2018 - 10:52

    di je onaj lik s no mans sky avatarom. gloating incoming 😀

    • Kotaku bot

      @SanKa, 31.07.2018 - 11:02

      Igra i dalje nije optimizovana zasto koristo ogl api samo bogovi znaju.

    • GTA222

      @Kotaku bot, 31.07.2018 - 11:11

      Nije tu samo openGL, stvar je da je igra preceduralno generirana a za to trebaju jako dobri kompovi da bi se vrtilo kako spada.

    • Kotaku bot

      @GTA222, 31.07.2018 - 11:31

      Nije samo ogl nego i katastrofalna optimizajica.

    • funky0308

      @Kotaku bot, 31.07.2018 - 13:56

      Nikakvih ja problema s igrom nemam, ne znam sto je kod tebe problem, igram je u 1440p i apsolutno nikakvih problema nemam. Upravo sada sam probao i u 4k (na TVu, preko HDMIa) i radi sve savrseno. FPS stabilan, igra lijepo radi i bas sam zadovoljam optimizacijom. Samo malo loading (pre)dugo traje i prvi kod paljenja igre i kod loada savea ali ostalo mi sve odlicno radi. Svi ventilatori su na max i cujem da iz kucista da sve kljuca ali ventosi odlicno odradjuju posao. Ljeto je i vruce je svakako pa ni to ne pomaze ali igra mi stvarno odlicno radi.

    • Kotaku bot

      @funky0308, 31.07.2018 - 17:49

      Digital foudnry su za 4k i 60 fps koristili titan x nvidiu. Ja problema nemam jer nikad je ne bih ni kupio.Ima jedan poznanik sa gtx 1050 ti i 8400 intelom.

    • TypicalHog

      @Kotaku bot, 31.07.2018 - 19:38

      Slušaj, igra je u tehničkom smislu potpuno drugačija od većine ostalih igara. Developeri su čak morali napravit svoj engine kako bi igra bila izvediva. Igra konstantno mora generirat geometriju proceduralno generiranih životninja, biljaka (i vjeruj mi dobar dobar dio njih je proceduralno generiran)… Da ne spomenem generaciju, sjenčanje i texturiranje tisuća i tisuća voxela. Teren se generira u najmanje 3 LOD-a (level of detail). Nema tu pre-baked sjena i svjetala, igra manje više sve radi i računa u realnom vremenu. Tako da smatram da je čak i vrlo dobro optimizirana s obzrom na sve napomenuto i ono nenapomenuto. Ljudima je danas neoptimizirano = mali fps i stuttering (a ne uzimaju u obzir koliko je igra zapravo zahtjevna, koliko je velika mapa, koliko ima igrača koji se moraju iscrtavat u isto vrijeme itd.). PUBG je npr. sad vrlo dobro optimiziran s obzirom na prije godinu dana, ali uvjek će se nać neka osoba koja će u review napisat “PlayerUnknown fix this unoptimised shit!” zato jer se njima ne pokreće na 60 FPS na 5 godina starom mid-end PC-u.

    • Kotaku bot

      @TypicalHog, 31.07.2018 - 19:55

      Sklepali su neki krs zato i nisu licencirali tudje nesto.Subnautica je u potpunosti uradnjena u unity-u.Igra preloade shader-e ali izgleda da ni to nije dovoljno da bude normalan fps ni sa onakvom grafikom koja nije nesto.Pung jeste tesko neoptimizovano smece nema to veze sa staroscu grafickinh karti.Nije bitna starost bitna je jaciona. Svaka igra kojoj fps pada sa 60 na manje(na high podesavanjima) koristeci gtx 1060-icu je neoptimizovano smece.

    • TypicalHog

      @Kotaku bot, 31.07.2018 - 20:18

      Testirao sam PUBG najnoviju mapu dok je još imala placeholdere za objekte i texture. Jedva sam igrao koliko mi je štekalo, sad nova mapa izgleda ljepše nego ikad i vrti se odlično. Mislim da su dosta optimizirali i igru i mapu općenito. Inače No Man’s Sky igram na GTX 960 na medium postavkama i dobivam 30 do 50 FPS-a (imače ne pristajem na manje od 60 ali No Man’s Sky je ipak igra za chillanje i screenshotove). Neka igra će resurse trošit na render-anje 100 igrača odjednom, neka na generiranje voxela i real time lightning, neka će imat mapu s tisućama drveća i zgrada. Neka igra može bit kompleksnija nego neka druga i ako na njoj imaš manji fps ti bi znači rekao da je lošije optimizirana što uopće ne mora biti istina.

    • Kotaku bot

      @TypicalHog, 31.07.2018 - 20:48

      Pubg bi mora biti dosta igriviji od nms

    • funky0308

      @Kotaku bot, 31.07.2018 - 22:12

      Pa daj shvati da nesto nike lose iptimizirano ako kod tebe ne radi?! O cemu ti to? Lega je igrau u 1080 sa nekom R9 AMDjkom, ja sa 1070 u 1440p i igra leti. Tri puta sam valjda dozivio lagani trzaj koji mi nista nije promjenio jer se radi o stotinki sekunde. Ne mozes pricati o neoptimiziranosti ako je problem kod tebe, a u ovom slucaju problem je kod tebe, da nije, svi bi imali ovakve probleme ili barem vecina. Ne tvrdim da neki nemaju problema ali pitanje je na cemu oni to igraju. Ova igra trazi resurse i lijepo je TypicalHog objasnio. NMS je danas jako dobro balansiran i koliko vidom, radi na raznim konfama bez problema.

    • Kotaku bot

      @funky0308, 01.08.2018 - 09:45

      Opet ti ponavljam da JA nemam nikakvih problema jer nikad ne bih kupio tu igru.Daj ti shvati da kad nesto kod tebe radi da ne znaci da je to optimizirano.Ako za nms treba 60 fps u 4k titan x rasprava je zavrsena.

    • funky0308

      @Kotaku bot, 01.08.2018 - 12:15

      Zasto pricas ovakve gluposti? Moja konfa trenutno vrti NMS u 80fpsova. Nikakve titane nemam i igru vrtim u 1440p, dakle u 2k. Nemas igru niti je igras ali znas da ne valja?! Daj se uozbilji. Nije stvar da igra kod mene radi, hrpetina je informacija oko tebe i sada bas pricas u prazno. Ne razumijem zasto to radis? I da si kupio igru pa si ljut na Hello games opet nisi u pravu jer igra radi odlicno. Sad je rasprava zavrsena.

    • Kotaku bot

      @funky0308, 01.08.2018 - 13:06

      Kad sam rekao da ne valja?? Ko prica za 2k??????????????? Ja ga sigurno spomenuo nisam.

    • funky0308

      @Kotaku bot, 01.08.2018 - 13:40

      Kako mislis kad si rekao? Pa gle gore tvojih komentara o NMSu i ocajnoj optimizaciji… ja pricam o 2k i da nije istina da nije igra optimizirana, a 2k naglasavam iz razloga jer i dalje vecina ljudi igra u 1080pm ako se igra ovako dobro vrti u 1440p, onda jos bolje mora u 1080p. Prvo sam kontao da sam ja nesto pomjesao i vec krenio isprilu pisati ali izvrtio sam komentare gore i vidim da nisam fulao. Nije bitno uopce tko je u pravu, a ako ne ali ne treba siriti neistinite vijesti i “plasiti” ljude. Cinjenica je da NMS jako lijepo danas radi. Kome ce se svidjeti, a kome ne, to je neka druga prica ali s tehnicke strane problema ima jos samo u nekim stvarcicama, tu i tamo se neki bug pojavi ali Hello Games se konacno uhvatio posla i sve poprilicno brzo rijesava sto se polako odrazava i kroz ocjene na Steamu.

    • Kotaku bot

      @funky0308, 01.08.2018 - 16:30

      Ocajna optimizacija ne znaci da je igra losa.Pobaljsace oni nju ali je nedopustivo da pada liku koga znam fps ispod 60 na high podesavanjima sa i5 8400 i gtx 1060 6 gb.Deus ex Mankind diveded mu min fps 50 a NMS 37-40.Dvije razlicite igre u svakom pogledu ali nadam se da svhatas poentu komentara.

    • funky0308

      @Kotaku bot, 01.08.2018 - 19:54

      Pada radi procesora, a i ni 1060 nije dovoljna za max postavke u ovakvim igrama, barem ne uz 60fpsa. Nemoj izvrtati moje rijeci. Nitko nije rekao da losa optimizacija znaci losa igra, tebi izgleda nije jasno da dobra optimizacija ne znaci da igru mozes igrati na svemu. Ovdje se objekti stvaraju “samo za tebe”, daj shvati vise o kakvoj se igri radi jebote! Ovdje se modeli ne ucitavaju na klasican nacin, racunalo racuna milijardu stvari i ispisuje sve u realnom vremenu, kakav i5 i 1060 za max postavke i 60+ fpsa. I5, pogotovo na 1150 socketima ima ogromnih problema s teksturama, ovdje je to jos izrazenije jer se radi o proceduralno generiranim objektima. Igra je odlicno optimizirana, uvijek moze bolje ali 1060 i i5 su danas stare komponente koje je vrijeme lagano pregazilo, svidjalo se to nama ili ne i nemozes ocekivati da sa hardevrom starim 2,3 pa cak i cetiri godine postizes ono sto si postizao prije te dvije, tri ili cetiri godine. Upravo mi se skida novi update NMSa, valjda treci u tjedan dana, ekipa radi stalno na igri ali ne radi se na optimizaciji, radi se na bug fiksevima jer su oni (mali) problem, zaista mali i ja se jos nisam susreo s niti jednim ali ocigledno ih jos ima. Neka lega stavi novi i7 i 1070 samo, ne moza biti 1080ti i proba onda igru pokrenuti. Ljudi, nova serija GTXica samo sto nije stigla, ove koje imamo su dvije godine stare i zaboravimo svi skupa najnovije igre u max detaljima u 144fpsa. Ja sam je stavio na SSD, imam hrpetinu RAMa, 1070 i odlican clockan i hladnjen i7 i igra se vrti super. Je rijec o konfi staroj dvije godine skoro ali ne mid range u to vrijeme. Prije dvije godine ta konfa o kojoj pricas nije bila high end, zasto mislis da bi danas trebala biti?

    • Kotaku bot

      @funky0308, 01.08.2018 - 21:03

      Coffee lake prosecor stara komponenta 2 godine? Popovača????????Zasto bih stavljao on i7 2 jezgra i 2 treda vise za ogromnu doplatu………Jesi ti omeneten u razvoju kakva crna 1070-ica i njoj pada fps ispod 60 si lud?????Sto je dokaz katastrofalne optimizacije o cemu sam vec pisao o digital foundry videu.

    • delight353

      @funky0308, 02.08.2018 - 08:13

      Mogu potvrditi da u kombinaciji i7 7700, gtx 1070 i 16gb rama (ddr4) igra ne pada ispod 60 fpsa u 1080p. Mislim da pad na i5 8400 u kombi sa 1060 leži u 1060. Ipak je to medium range gpu pogodna za srednje do visoke postavke pri 1080p. Smanjit AA i možda teksture ako je grafička u verziji sa 3gb. i5 8400 je best buy medium range procesor nove Intelove generacije.

    • funky0308

      @delight353, 02.08.2018 - 10:53

      Najjaca mi je fora sto je ja igram upravo na i7 i GTX1070, stavio sam je, kako sam i rekao na SSD i imam 30GB RAMa, igram je svaki dan i znam kako igra radi ali i dalje me lik uvjerava da to nije tako jer je on nefdje procitao drugacije. Nemam stvarno komentara na takve ludosti pa necu dalje ni komentirati. Problem je i u procu i u grafi. I5 i 1060 jednostavno ne mogu gurati ovakvu igru u max postavkama. PC nije konzola i ne znam zasto je to nekima toliko tesko shvatiti 🙂

    • Kotaku bot

      @TypicalHog, 31.07.2018 - 20:52

      Sa gtx 960 i solidnim procesorom (jer on renderuje sve sto vidis) trebao bi imati 40 fps min. Valjda ce biti jer igra je jos u razvoju??

    • Kikindo

      @Kotaku bot, 01.08.2018 - 17:23

      Brate, ja imam gtx 1060 i ryzen 5 1600x, igra radi podmazano, bez ikakvog fps dropa. Mislim da za ovu igru su vise potrebni ramovi nego graficka jer ja imam 16gb rama.

    • Kotaku bot

      @Kikindo, 01.08.2018 - 17:47

      Igra koristi 4 i kurus gb rama nema to veze igra definitivno ima dropove na 50 i kusur fps sa pomenutom konfiguracijom sto je nedopustivo za takvu grafiku pa nije crysis majku mu.

    • funky0308

      @Kikindo, 01.08.2018 - 19:59

      Tebe spasava Ryzen. I5 ima problema, barem Kabylake ili kako se vec zvao (LGA 1150), sa teksturama i usko je grlo za ovakve stvari. Ma igra radi odlicno, svi koji je igraju to i govore, ljudi ocekuju cuda od starog hardwarea, iako, evo i ti si dokaz da igra radi. Najvise prigovaraju oni koji je ne igraju – kao i inace

    • TypicalHog

      @SanKa, 31.07.2018 - 19:22

      SanKa, evo me. 😀 Evo, dat ću ti malo gloating-a kad to već očekuješ. Igra mi je solidna. Oduvjek sam znao da će igra bit dobra nakon nekog vremena, znam da developeri nisu namjerno lagali kako bi ukrali pare od ljudi, već su obećavali stvari koje još nisu bile u igri (ali oni su smatrali da će to sve stić na vrijeme napravit). To rade mnogi developeri, samo je razlika što se večina njih izvuće bez problema.
      Evo neki primjer koji mi je pao na pamet: Rade developeri na Batman igri i kažu da se u igri može penjat po zidovima zgrada premda to još nisu implementirali, ali sve će bit ok zato jer su to uspjeli dodat prije lansiranja igre. Hello Game je isto obećao malo (pre)više stvari ali nisu imali sreće da ih sve stave u igru zato jer ima je nestalo novca, nisu više mogli odgađat, ne znam ni ja sve razloge. Sony je i sam rekao da ih tretira kao triple A (u smislu cijene i marketinga), mislim da oni na to nisu bili spremni ali tko će odbit Sony… A oni koje govore da su trebali igru izbacit van kao Early Access vjerojatno neznaju da Sony to ne dozvoljava. Ljudi koji su iznenađeni što je Hello Games nastavio radit na igri jednostavno ne shvaćaju da to nije bio maliciozni money grab nego da developeri zapravo zbilja vole igru na kojoj rade i nisu namjerno htjeli pravarit igrače, već se je to dogodilo spletom okolnosti.

    • funky0308

      @TypicalHog, 31.07.2018 - 22:23

      Nisi u pravu lega, ovdje se radilo o jednoj potpuno drugoj i jednoj nevjerojatno bahatoj i do sada ne vidjenoj ideji Sean Murya (neka mi oprosti doticni gospodin ako sam krivo spelao ime). Sam Sean je u nedavnom intervjuu, poprilicno otvoreno rekao i to sam vec pisao ovdje – (malo cu skratiti, ne citiram ga) – da smo otvoreno ljudima rekli da 90% onoga sto NMS treba biti i biti ce, nije u prvoj verziji..pa tko bi kupio igru? Morali smo ovo napraviti da skupimo novce i nastavimo raditi ono sto smo si zacrtali. Ostali smo bez centa i nismo mogli napraviti ono sto smo htjeli. – Ovakve stvari i ovakve izjave, mjesec dana nakon izlaska igre, njih nigdje.. to se tako ne radi. Ali OK, idemo dalje. Nema vise smisla pretresati istu temu. Nisu se proslavili ali popravili su igru do te mjere da sam ja spreman nastaviti dalje i igrati igrati, uzivati u njoj. Mozda nisu htjeli pobjeci, ocito nisu ali nisu se smjeli tako uplasiti kritika, trebali su stati pred ljude i reci – ostali smo bez para, pritisak na izdavanje igre je bio prestrasan i jebiga, pogrijesili smo. Obecajemo da cemo vas srusiti s nogu vrlo brzo, dajte nam jos malp povjerenja i vremena.

    • TypicalHog

      @funky0308, 31.07.2018 - 22:36

      Slažem se s 2. dijelom tvojeg komentara, a za 1. nisam siguran.
      Inače pročitao sam svaku riječ iz ovih intervjua, ali možda sam u krivu.
      https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/90g0f3/no_mans_sky_next_news_and_information_megathread/

    • funky0308

      @TypicalHog, 01.08.2018 - 12:26

      Svakakvih informacija je bilo, koliko su sve legitimne i istinite i to je pitanje. Neke su stvari izvucene iz konteksta, ostale se dobiju ovakvim pisanjem gluposti kakve mozemo procitati od Kotaku Bota (vidim da mu ovo nije prvo izlijevanje mudrosti iako pojma nema o temi niti igra neku igru ali precesto se upravo takvi nadju prvi komentirati i siriti negativu i negativne komentare). Vjerujem da ces se sloziti samnom – cinjenica je da je Hello Games 2016 svima nama prodao nedovrseno smece, cinjenica je i da je danas NMS jedna jako dobra i zabavna igra, sve ostalo je zapravo irelevantna tema kojom se hrane neki ljudi iz samo njima poznatog razloga. Nakon 30ak sati igre, sinoc zapocnem new game i krenem sve igrati ispocetka i ne da mi se i dalje igra, nego me igra stavila i kreirala jos zanimljiviji i bolji svemir pa mi je sve skupa jos zanimljivije. Igra mi na max detaljima, sve odvrnuto do kraja, u 1440p radi konstantno u preko 60FPSova i sto se tice tehnicke izvedbe zamjerke nemam. Ni ja, a ocito ni vecina ljudi (sve se da vidjeti na netu, bez ikakvih velikih trazenja)… zivio lega 😉

    • Kotaku bot

      @funky0308, 01.08.2018 - 16:41

      Negativa =/= cinjenice koje se tebi ne svidaju.Ne pisem ja nikakve gluposti takodje ne moram da budem zidar da vidim da zid stoij krivo.Ako igra grafickih sposobnosti/kvaliteta poput NMS Next zahtjeva titana x da bi se vrtila u 4K 4K 4K 60 FPS (a ne tvoj 2K STRAWMAN) ONDA JE TA IGRA neoptimizovano sizofreno smece.Odbaci svoju pristrasnost i predrasude i vidjeces o cemu pricam.Takodje mogoa bi se uzdrzati od vrijedjanja ni ja tebe ne vrijedjam.

    • Kotaku bot

      @funky0308, 01.08.2018 - 17:57

      https://www.youtube.com/watch?v=kMaRkUTy4fE

      1920×1080 gtx 1070 ryzen 7 1700x prilikom skupljanja resursa na planeti 45 fps do 55. Funky na aparatima.

    • funky0308

      @Kotaku bot, 01.08.2018 - 20:01

      Nemoj molim te samo time, to me najvise pogadja. Haha…funky na aparatima. 🙂 Idem ja igrati NMS, a ti i dalje vadi statistike na leginom kompu.. 😉

  • BeLLicus

    31.07.2018 - 13:16

    Znači nije više No man Buy 😀

    • svraka12_LIX

      @BeLLicus, 31.07.2018 - 17:18

      Hahahahahaha, al si me nasmijao…

  • SanKa

    31.07.2018 - 14:21

    sad kad su dokazalli da mogu…zasto je bio problem iz prve to napraviti ? ok, radili bi 6 mj duze na igri, ali bi sacuvali obraz. znaci igra se sad zaista isplati kupiti ?

    • zpintar

      @SanKa, 31.07.2018 - 14:30

      Da. Definitivno. Na Steamu je nekih 210 kn, a na PS4 140 kn. Vrijedi te novce.
      Jedino je za Xbox 50$

    • funky0308

      @zpintar, 31.07.2018 - 16:36

      A to ke MSova fora – kupi za jednu platformu (Xbox) imas je i na drugoj (PC). Je, kada ti naplate duplo. Haha 🙂

    • funky0308

      @SanKa, 31.07.2018 - 14:37

      Apsolutno, pogotovo sada kada je 27€. Ako ikako mozes – probaj sat-dva negdje i odluci. Neki ljudi, koji su proveli puno vremena u prijasnjim verzijama kazu da im je igra dosadna. Meni je odlicna, bez pretjerivanja stvarno mi je odlicna. Uspjeli su napraviti da stvarno izazovu teznju i ceznju (da se tsko izrazim) za napretkom, za istrazivanjem i tome da svaki kamencic prevrnes jer te cesto cekaju odlicna iznenadjenja. Na primjer – sa signal beaconom trazim signal disters, pronadjem sruseni cargo ship i vizirom pronadjem 10ak crateova. Otvorim prvih 6-7, pronadjem neke polu vrijedne stvari i taman kada krenem gubiti interes za otvaranjem novog (otkopavanje novog) u ovome kojega otvaram pronadjem stvarcicu vrijednu 2 miliona. Posto sam taman planirao kupito novi brod, ta dva miliona otvorila su mi hrpu novih mogucnosti. Igra konacno ima ono nesto. Opet ponavljam, ovo je survival sa puno lootanja i grindanja onaj koji to ne voli u igrama nece biti sretan ni ovdje ali ne radi se o suludom skupljanju kamenja tek toliko da ih imas, sve ima svoju svrhu i “zasto” i meni je, a ocito ne samo meni, jel pola svijeta bruji o NEXTu, ovo je jako, jako dobro

    • zpintar

      @funky0308, 31.07.2018 - 14:45

      Slažem se. Igra je na neki čaroban način dobila svrhu. Ja sam jedan od onih koji je igru uzeo na početku, odigrao nekih 30-tak sati i bacio “u ladicu” zbog dosadne repeticije. Nisam je igrao dvije godine i iz znatiželje probao NEXT. Ovo je jednostavno postala druga igra. Sve ima smisla u svemirskom besmislu. 🙂 Hrpa je mogućnosti za raditi. Trenutno me recimo vesele misije s flotom, gdje pustiš flotu da radi svoje, ti radiš svoje. Ta paralelizacija stvari u NEXTU mije super legla. Ugodno me iznenadila fora s popravcima oštećenih brodova u floti gdje doslovno moraš sletjeti i hodati po brodu popravljajući određene komponente. Zaista živopisno.
      Igra je puna malih tajni tipa ako rafiniraš Di-Hydrogen u žele u omjeru 30:1, onda možeš ponovo taj žele rafinirati u obični Di-Hydrogen, ali u omjeru 1:50, pa si si nabildao potreban Di-Hydrogen uz malo troška ugljika za pogon rafinerije.

    • TypicalHog

      @zpintar, 31.07.2018 - 18:56

      Mislim da je to sa Di-Hydrogenom bug, isto tako ako stavim 250 Di-Hydrogen-a u portable refiner piše da treba 1 dan, 1 sat ili tako neko dugo vrijeme i ništa se ne događa.

    • funky0308

      @TypicalHog, 02.08.2018 - 11:08

      Nisam 100% siguran ali mislim da je bas za takve stvarcice sinoc izasao patch (cca 40MB). Ima nelih materijala gdje kada stavis vise od 200 unita, vriieme koje racuna nema nikakvog smisla. Ja sam sinoc nabasao na CryoPump blueprint 🙂 . Necu koristiti to kao sto neki koriste pa si napucaju stotine miliona na racun ali ne mogu vjerovati da sam uspio naletiti na taj blueprint bez ikakvog posebnog trazenja. Svaki vrijedi 2 miliona 🙂 . Konacno mogu kupiti brod koji zelim i multitool sa vise mjesta. Kao sto rekoh, igram ispocetka pa sam na multitoolu sa 6mjesta, a ovaj koji zelim ima 24 (ili 22, nisam vise siguran) …znam da je 3.3 miliona 🙂

  • svraka12_LIX

    31.07.2018 - 17:17

    Ja sam zapravo šokiran, kad je ova igra izašla mislio sam največa glupost ikad, a sad sasvim suprotno.

    • TypicalHog

      @svraka12_LIX, 31.07.2018 - 19:00

      Mislim da je igra već sad dobra, ali ima još uvjek dosta potencijala.

    • funky0308

      @svraka12_LIX, 02.08.2018 - 11:13

      Isto misljenje dijelim i ja. Sjedim u birtiji na kavi i lega mi javlja da je poceo igrati NEXT update. Ja ga ispreskakao kada je poceo slati slike i videe, sve je isto, nista tu popravljeno nije. Onda sam probao i ostao, bas to sto kazes, sokiran. Nisu, na oko, mijenjali puno ali napravili su odlican posao. Koliko god smo ih gadjali paradajezima prije dvije godine, toliko im sada svaka cast. I dalje su oni meni mutni i jako su mi cudne neke odluke ali jbga, na zalost to je biznis i svakakva cuda se dogadjaju. Bitno da su popeglali igru do te mjere da mi je trenutno jedina igra koju igram i igra koja je nakon godina i godina uspjela ono sto sam mislio da ce AC Origins jedini napraviti (radi Egipta s kojim sam zaludjen) – uspjeva me nocima vec drzati budnim. Ne sjecam se kada sam posljednji put nesto igrao do 3-4h ujutro 😀

    • svraka12_LIX

      @funky0308, 02.08.2018 - 11:41

      Ma čitaš mi misli.

  • PppPP

    31.07.2018 - 19:25

    oćemo igorov video odma !!

    • TypicalHog

      @PppPP, 31.07.2018 - 19:40

      Ma može i malo kasnije kad izađu novi fotorealistični oblaci, tessellation i bug fixevi. 😀

    • PppPP

      @TypicalHog, 31.07.2018 - 19:46

      a šta kažeš na jedan video sad i jedan kasnije? 😀

    • funky0308

      @PppPP, 01.08.2018 - 21:54

      Malo kompromisa 🙂 . Bilo bi dobro da cujemo malo i kaće NMS 🙂 . Vidim starije videe GTA Online kako se igra coop, mozda ne bi bilo lose, ako ce Igor htjeti, okupiti ekipu za coop NMSa pa malo posnimiti i to.

    • PppPP

      @funky0308, 01.08.2018 - 23:23

      oćemo serijal!

  • BeLLicus

    01.08.2018 - 00:02

    Nego da pitam, za vas koji igrate, recimo kakav je co op, tipa hoćemo igrati ja i frend, znači jel možemo zajedno planete istraživati putovati zajedno, skupljati resurse napredovati ili ti ga više ljudi još od dvoje, kako ide sa co op, jer i kad bi se igralo ovo nebi sigurno sam 😀

    • TypicalHog

      @BeLLicus, 01.08.2018 - 02:36

      Možete igrat vas dvoje i radit sve to.

    • zpintar

      @BeLLicus, 01.08.2018 - 07:25

      co op ide do četvero u ekipi.

    • funky0308

      @BeLLicus, 01.08.2018 - 20:04

      Sve mozes igrati sa do cetiri prijatelja u coopu. Do te mjere da na tvoj brod sleti prijatelj i zadedno nastavite u drugi sustav, tamo poletite (svaki sa svojim brodom) i nastavite rjesavati misije) resursi se mogu dijeliti, ukratko sve osim brodova. Odlicna je igra u coopu, ja sam se jako kratko tsko probao, cekam legu da kupi pa igramo ali koliko sam vidio i cuo, sada je to pravi MP i coop naslov. Jedan sakuplja resurse, drugi gradi bazu i sl. Borbe s NPCima i ostalim igracima..za sada sto sam vidio ja sam jako zadovoljan. Mislio sam da nikada vise NMS necu ni pogledati ali eto, ispade na kraju sasvim pristojna igra

  • SanKa

    01.08.2018 - 09:29

    e dobra ideja kolege komentatora. posto je sad ovo “nova igra”. moze li i nova recenzija ili barem video kak igor igra ?:)

    • MARDUK

      @SanKa, 01.08.2018 - 22:36

      No man buy?

  • phoda

    02.08.2018 - 16:07

    Probo igru opet reko da vidim taj hype. I igra ima puno vise contenta, survival igra sa twistom i dobro sve zamisljeno ali igra ima shit perfrmance. Szavim fullscreen sve low i opet ima dropove i to cesto dropa. Nema u svemiru ali tamo opet najmanje vremena provodis. Uzasno se izvodi

    • TypicalHog

      @phoda, 02.08.2018 - 16:24

      Ja imam stari PC – GTX 960 2 GB, i5 4460 3.2 GHz, 8 GB RAM, SSD.
      Igram na medium, čak imam FoV povećan i imam 30-50 FPSa.

    • phoda

      @TypicalHog, 02.08.2018 - 19:22

      imam slicne spec osim umjesto gtx je r9 280 i ide to preko 50 cijelo vrijeme skoro ali kad hodas malo po planetu freeza svako malo posebno u borbi, uzas za igrat, u svemiru nije lose ali tamo najmanje vremena provodim, dobar koncept ali shit performance

    • BeLLicus

      @phoda, 03.08.2018 - 16:07

      Imaš grafu staru gotovo 5 godina i žališ se, komponente se mjenjaju znaš 😉

    • phoda

      @BeLLicus, 03.08.2018 - 17:11

      Hahahaha kako sassy. Igra koja je stara 3 god i grafa stara 5 god? Na sve ver low 1650×1080 ocekivo bi 100 fpsa ne 50 sa stekanjem. Ovo za stekanje je vjerovatno zbog ssda ali cemu mjenjat grafu (moju) za igranje na oko 60 fpsa ako treba i na medium. upgrade ove graficke nema smisla osim ako imas 144hz monitor ili/i zelis 150+ fps gaming. Pubg mi ide na 90 fps tako da ocito neznas sta pricas #sassy

    • BeLLicus

      @phoda, 03.08.2018 - 17:45

      Tu sam ja grafu imao prije, uredno sam je zamjenio za RX 580 8GB i fino sve na ultra u full hd. A ti se samaraj na low postavkama.

    • phoda

      @BeLLicus, 03.08.2018 - 18:03

      kao sto rekoh problem je u igri i shit optimizaciji, prelazis prepreke sirovom snagom? pinnacle of human evolution

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?