HCL.HR

Otkrivene su ocjene najboljih vozača u F1 23

Lovro Maroševac 13.06.2023.   •   30 komentara


Kartice s ocjenama vozača poznate su par dana prije službenog izlaska igre. Najbolji vozač je trenutni dvostruki prvak Max Verstappen.

Već četvrtu igru zaredom jedna F1 igra imat će ocjene vozača. Započelo je to uvođenjem My Team moda u Codemastersov F1 serijal i održava se do dana današnjeg.

Kartice s ocjenama u početku su se negativno gledale jer je postojala bojazan da će F1 igre ići u smjeru FIFA igara, no to se nije dogodilo, barem ne u tolikoj mjeri. Kasnije su fanovi i igrači prihvatili te kartice i sad s nestrpljenjem čekaju tko će kako biti ocijenjen. I ove godine postojat će generalna te četiri parametra ocjena – iskustvo, način utrkivanja, svjesnost i trkaći tempo.

Evo koje ocjene su dodijeljene vozačima:

  1. Max Verstappen (Red Bull) – 94
  2. Fernando Alonso (Aston Martin) – 92
  3. Lewis Hamilton (Mercedes) – 92
  4. Charles Leclerc (Ferrari)  – 89
  5. Lando Norris (McLaren) – 89
  6. Sergio Pérez (Red Bull) – 89
  7. Carlos Sainz (Ferrari) – 88
  8. George Russell (Mercedes) – 88
  9. Valtteri Bottas (Alfa Romeo) – 87
  10. Esteban Ocon (Alpine) – 86
  11. Pierre Gasly (Alpine) – 85
  12. Lance Stroll (Aston Martin) – 84
  13. Alexander Albon (Williams) – 83
  14. Yuki Tsunoda (AlphaTauri) – 83
  15. Kevin Magnussen (Haas) – 81
  16. Nico Hülkenberg (Haas) – 80
  17. Guanyu Zhou (Alfa Romeo) – 78
  18. Oscar Piastri (McLaren) – 74
  19. Logan Sargeant (Williams) – 71
  20. Nyck de Vries (AlphaTauri) – 71

 

Označeno sa: ,

Komentari (30)

  • Logicni

    13.06.2023 - 16:08

    Za mene zadnji najbolji F1 je bio 2021, prije novih bolida. Nadam se da cu jednog dana uspjet uhvatiti neki key kako bi kompletirao kolekciju na steamu od 2010 do 2021. Sto se generalno Formule 1 tice najvise mi fale dobri stari bolidi bez halo-a (naravno da je to dobra stvar i uspjela je spasiti zivote), ali bolidi bez toga me odma podsjete na dobru staru V8 eru 🙂

  • ReVamped

    13.06.2023 - 17:22

    Ajme koje ocjene 🤣😂🤣😂

  • Darac83

    13.06.2023 - 18:11

    Dalo bi se diskutirat za bod gore – dolje, ali Stroll ispred Tsunode i Albona?!

    • ReVamped

      @Darac83, 13.06.2023 - 18:20

      A Lewis ispred Russela? 🤣😂 ima tu dosta komedije i politike, jedino se za prva dva slažem

    • afaron

      @ReVamped, 13.06.2023 - 19:18

      Lewis ima bolji pace od Russela u većini utrka otkako su zajedno. Mada svaka čast Russelu, jako je blizu Lewisu – trenutnom goty-u.

      Generalno ok ocjene, mozda bi Hamiltonu dao bod više jer ipak je dobio Alonsa u istom bolidu u svojoj prvoj sezoni.

    • ReVamped

      @afaron, 13.06.2023 - 19:44

      Lewis i goty ne idu u istu knjigu a ne rečenicu. Bez bolida on je prosjek, ništa više

    • afaron

      @ReVamped, 13.06.2023 - 23:03

      Ako Lewis prosjek onda su prosjek i Senna i Schumi i Verstappen, kao i svaki drugi prvak.

    • LeChuck

      @afaron, 13.06.2023 - 23:15

      Da još dodamo kako svaki prosjek izgubi titulu za jedan bod u svojoj debitantskoj sezoni

    • ReVamped

      @afaron, 15.06.2023 - 06:01

      Ova tri koja si spomenuo su klase. Ima još 10ak vozača koji bi sa Lewisovim bolidom bili prvaci. Njega je pobijedio Rosberg, ispod prosječan vozač. Bottasa su ubili da nije smio. Russel kada je vozio Lewisov auto da ne napravi senzaciju Mercedes ga je uništio 3x u jednoj utrci. Barem 10 vozača koji su vozili u sezonama kada je Lewis pobijedio bili bi prvaci. Massa je izgubio naslov za jedan bod u slabijem autu, u zadnjem neregularnom krugu. Osim Alonsa Lewis nije nikad vozio protiv nekog van serijskog. Nikada nije do sada imao loš auto. Goty? Hahahaha

    • LeChuck

      @ReVamped, 15.06.2023 - 10:26

      Dominacije bolida su sastavni dio ovog sporta još od prve sezone što čini F1 djelom zanimljivim gledaj cup utrke i uživaj ako ti je isključivo do vozača. Ako ideš ovim razmišljanjem onda svaki rezultat možeš osporavati ovisno tko ti je draži. Lista ljudi kojima se može osporiti titula je velika. Senna je imao priliku voziti jedan od najdominantnijih bolida svih vremena. Redbull djeluje stravično, kao da je u drugoj klasi spram nekih timova. Ne navijam za Maxa ali mu nemogu umanjiti skill zbog najboljeg bolida.

    • ReVamped

      @LeChuck, 15.06.2023 - 12:01

      Bogami ne možeš usporediti vozačine od prije 30 godina i ovo sada. Većina ih ne bi bila sposobna voziti one bolide

    • afaron

      @ReVamped, 15.06.2023 - 14:27

      Rosberg je izgubio 2 godine od hamiltona a dobio jednu (i to kada se morao odreći familije da se posveti i trenira po 15 sati dnevno, nakon čega je napustio sport, i opet je morao imati i sreće da dobije titulu). Takođe taj “ispod prosječan vozač” je brisao pod sa Michaelom Schumacherom u mercedesu ranije…

    • ReVamped

      @afaron, 15.06.2023 - 17:15

      Nije ispod prosječan nego prosječan. Sigurno nije klasa.

    • LeChuck

      @ReVamped, 15.06.2023 - 15:23

      Eh sada to je nemoguće znati, ne vjerujem da bi ti isti vozači bili kompatibilni sa ovim bolidima i obrnuto. Svaka era nosi svoje šampione, bolidi 90ih i potrebna vještina je različita bolidima 60ih i 50ih.

    • Crnipetarpogani

      @afaron, 14.06.2023 - 16:53

      Ok ocjene?! Lando Leclerc i Perez ista ocjena?! Pa Perez je klasu ako ne i dvije ispod

    • Darac83

      @ReVamped, 13.06.2023 - 20:17

      Ma, uopće ne gledaju stvaran skill, nego dosadašnje rezultate. Zato imamo vozače koji imaju ocjene u rangu bolida koje voze, a ne njihovih sposobnosti (Albon, Yuki, Zhou), nekih koji žive na staroj slavi (Bottas), nekih koje kao da su pisane prije godinu i više dana (Piastri) i nekih kojima je opet tata platio (Stroll)… 😂

    • afaron

      @Darac83, 13.06.2023 - 19:19

      Da, Strollova ocjena malo previsoka, to se slažem..

  • LeChuck

    13.06.2023 - 18:40

    Lando sa 0 pobjeda bok uz bok Perezu i Leclercu ???

    • Darac83

      @LeChuck, 13.06.2023 - 20:08

      A u čemu će Lando pobjedit? Krami od McLarena? Očekujem malo ozbiljniji pristup, a ne ovako laički. Ne mora vozač imat nisku ocjenu samo zato što vozi loš bolid…

    • LeChuck

      @Darac83, 13.06.2023 - 20:56

      Da me krivo ne shvatiš drag je meni Lando i slažem se da nema najbolji bolid. Ipak nemože imati istu ocjenu poput Checka sa 30 podijuma ili pak Leclerovih 19 pole pozicija. Nije sve u brojakama ali ipak navedeni imaju daleko više iskustva u borbi za najviše pozicije. Možemo mi raditi špekulacije kakav bi Lando bio sa boljim bolidom itd. ali ne vidim razloga zašto bi na temelju nagađanja imao istu ocjenu.Barem jedan ili dva boda manje treba imati, djeluje kao da je njegova popularnost utjecala.

    • Darac83

      @LeChuck, 13.06.2023 - 23:16

      Ne slažem se i zato smatram da bi se trebalo malo pametnije te ocjene dat. Lando gura maksimalno bolid koji ima i vozi odlično. Perez ima isti bolid kad Verstappen, a razlika u kvaliteti je očigledna. Lec, ne znam što reć, ili je odličan ili se razbije, daleko je od neke top forme trenutno. No, dobro, da teško je stavit nečiju kvalitetu u brojke, ali ipak mislim da su za neke baš fulali.

    • LeChuck

      @Darac83, 13.06.2023 - 23:36

      Definitivno se slažemo da su fulali, možda treba dodati još koji parametar pri ocjenama ili nešto.

    • Stecajni_upravnik

      @Darac83, 14.06.2023 - 18:19

      Jes’ da volim Checka i da sam subjektivan ali cinjenica je da se godinama bolid razvija po Verstappenovom stilu voznje, pa se on sustinski prilagodjava bolidu cime su njegove dobre voznje jos veci uspeh. Max je realno trenutno najbolji i najspremniji na gridu, ne osporavam, a mnogo bi vole sve da ih vidim od jednom u F3, gde je svako vozilo identicno a na nekoliko staza ( recimo Monza, Spa, Imola, Hungaroring i naravno Nirburing ). Onda mozemo da pricamo o potpuno realnom ocenjivanju, ovako uvek imas faktor bolid i tim a mislim da bi bilo mnogo iznenadjenja 👍

    • Darac83

      @Stecajni_upravnik, 15.06.2023 - 13:49

      Istina, ali opet, bar neke znalce možeš uposlit da odrade ocjene. Piastri je samo nijansu-dvije ispod Norrisa, daju mu 15 bodova manje. Zhou ove sezone u razini Bottasa (koji je izgleda izgubio motivaciju), Albon čuda radi s kantom od Williamsa, Yuki u bolidu koji je proglašen najgorim na gridu je stalno na granici bodova. Takve stvari se trebaju prepoznati kod bodovanja.

    • LeChuck

      @Darac83, 15.06.2023 - 15:25

      hahah mislim da smo zaboravili da je ipak u pitanju EA.

    • Stecajni_upravnik

      @Darac83, 15.06.2023 - 15:53

      Potpuno saglasan, posebno da su Yuki, Albon, Zhou podcenjeni vozaci, o Landu necu ni da pricam ( mozda vozac sa najvecim talentom, bez mnogo srece kao Russel koji ima srecu da vozi da Hamiltonom i Stroll sa Alonsom ). A Yuki i Zhou rastu kao da ih zalivas, kapiram da Botas utica na Zhoa iskustvom obzirom da je i sam sjajan vizac koji je zrtva okolnosti da je pik karijere proveo sa Hamiltonom u ono njegovo vreme. Znas cuvenu najavu za Monako, mislim 2000 ili 2001 ” na prva cetiri startna mesta je osam pobenika Monaka od kojih su cetiri Michail Schumacher😂😂😂

    • Stecajni_upravnik

      @Darac83, 15.06.2023 - 15:53

      Potpuno saglasan, posebno da su Yuki, Albon, Zhou podcenjeni vozaci, o Landu necu ni da pricam ( mozda vozac sa najvecim talentom, bez mnogo srece kao Russel koji ima srecu da vozi da Hamiltonom i Stroll sa Alonsom ). A Yuki i Zhou rastu kao da ih zalivas, kapiram da Botas utica na Zhoa iskustvom obzirom da je i sam sjajan vizac koji je zrtva okolnosti da je pik karijere proveo sa Hamiltonom u ono njegovo vreme. Znas cuvenu najavu za Monako, mislim 2000 ili 2001 ” na prva cetiri startna mesta je osam pobenika Monaka od kojih su cetiri Michail Schumacher😂😂😂

  • Crnipetarpogani

    14.06.2023 - 16:57

    Perez ima 30 podija? Ne vjerujem ali ako ih ima osvojio ih je većinom u red Bullu znaci ne racuna se…pogotovo ove sezone sve ispod drugog mjesta je njegova tragedija i neuspjeh. Inače svi se vole oplest o tatinog sina strolla ali niko ne vidi da je Perez ista stvar samo sto ga u formuli nije drzao tata nego najbogatiji Meksikanac ali to valjda nema veze

    • Darac83

      @Crnipetarpogani, 15.06.2023 - 13:53

      Ipak je razlika što Perezu mjesto stalno “visi” ako ne radi dobro. Strollu baš i ne. Doduše, ako zareda i on loše rezultate kakve je zaredao do Barcelone, ne znam da će ga ostali sponzori i investitori dugo tolerirati.

    • LeChuck

      @Darac83, 15.06.2023 - 15:15

      Pitanje Strolla postaje Aston Martinu sve veći problem za koji nema riješenje, vidimo koliko su brzo izgubili vodstvo nad Mercedesom. Šteta jer djeluje kao da su ozbiljno zagrizli. Moraš priznati da je Perez ispao dosta dobra popuna za RedBull spram ostalih broj 2 vozača. Naravno pitanje je što bi bilo kad bi bilo sa Riciardom da je bio malo strpljiviji.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?