HCL.HR

Polovica igrača već napustila For Honor na Steamu

Juraj Bevandić 07.03.2017.   •   40 komentara


Od punog izlaska prije tri tjedna For Honor je na Steamu nečasno napustilo više od polovicu igrača što nije prvi puta da se događa Ubisoftovim multiplayer naslovima.

For Honor Steam

Imamo loše vijesti za Ubisoft, ali nažalost ne i nove vijesti kada je riječ o njihovim novim naslovima s velikim multiplayer komponentama. Broj aktivnih igrača For Honora se na Steamu prepolovio u samo dva tjedna, što je značajna brojka s obzirom da je više od polovice igrača igralo igru preko Steama. To znači da je samo na tome Ubisoft izgubio četvrtinu zajednice oko igre.

Statistički podaci sa stranice GitHyp prate taj negativni trend vizualno i brojčano. Prvi pad se vidi nakon posljednjeg beta testiranja prije izlaska kada je igru odjednom zaigralo rekordnih 72 tisuće ljudi, a samo dva dana nakon toga na dan izlaska je istovremeno zaratilo svega 46 tisuća. To je prihvatljivo jer nisu svi nakon besplatne bete bili spremni kupiti igru, a i s tim brojkama igra se našla u top 10 igranih na Steamu, no opadanje broja igrača se nastavilo i ukupno je oko 56%.

For Honor Steam 1

Govoreći o prosječnom broju igrača po jednom satu u prvih tjedan dana nakon izlaska ta brojka je varirala između 35 i 40 tisuća, idući tjedan pala između 25 i 20 tisuća, a posljednjih tjedan dana se vrti oko 15 i 10 tisuća koliko je u prosjeku izmjereno danas. Ubisoft je doživio slično rano opadanje broja igrača s The Divisionom koji je napustilo 57% igrača na Steamu u samo tri tjedna.

Ubisoft je pokušao vratiti For Honor na noge radom na serverima i dijeljenjem bonusa, ali su unatoč tome za taj izdašni vikend uspjeli privući u prosjeku samo 17 tisuća igrača po satu. Čitajući dojmove igrača na Steamu jasno se vidi da dobar dio njih uživa u igri, ali ima problema s Ubisoftovom peer-to-peer vezom i nestabilnim serverima zbog kojih ne mogu igrati.

Označeno sa: ,

Komentari (40)

  • BigBen

    07.03.2017 - 17:43

    Očekivano

    • trulex

      @BigBen, 07.03.2017 - 20:50

      Meni igra nevalja i na samom e3 kada sam vidio.

    • funky0308

      @trulex, 08.03.2017 - 08:47

      Pusti E3 i YouTube. Ubisoft je super korektan i otvoren sto se tice njihovih igara. Dobijes vetu i probas. Ne svidja ti se? Nemoj kupiti i ajmo dalje. Nitko ovdje nije prevaren, sve se vidjelo iz bete, bas kao i Divisionu i u GRW. Onaj kojemu 10ak sati bete nije dovoljno da shvati da igra nije za njega sam je sebi kriv. Da je beta , recimo , Divisiona izgkedala lijepse, imala neke elemente koje gotova igra nije imala, da je imala bolju grafu ili stabilniji frame rate, onda bi mogli pricati o prijevari i losem poslovanju Ubosofta. Ali ne, sve su nam pokazali i meni je stvarno bilo lako prepoznati da ovo nije za mene.

  • oetam

    07.03.2017 - 17:55

    Naravno da je očekivano, nekako ne vidim previše zabave u toj igri. Nisam je probao, ali čini mi se da bi je igrao kojih mjesec dana i odustao. Nekako taj hype prestane jako brzo ako je nešto repetitivno.

    • shepard-fan

      @oetam, 07.03.2017 - 17:58

      Slažem se da je prehype , ljepo izgleda i nešto novo ali to je više za one koji vole dark souls .

    • mRnjauu

      @oetam, 07.03.2017 - 18:34

      Nije stvar zabave. Igra je fenomenalna. Jedino je problem sta stvarno ima jaaako puno bugova za igru koja nije u beti i drzi visok price tag. Ako se ubi primi posla, bit ce to dobro

    • bojanum

      @mRnjauu, 07.03.2017 - 20:24

      Kao sto se primio posla oko The Division-a, sa milijun zakrpa i milijun public test servera i opet ne valja. Kao sto sam rekao ranije negdje, preveliki kolac Ubisoft grize, izbacuju naslove kao na traci, gube ogromne pare i zato ce ih i preuzeti Vivendi. Umjesto da se fokusiraju na par naslova i da ih naprave kako Bog zapovijeda, oni se sramote iz naslova u naslov.

    • tiestolord

      @bojanum, 07.03.2017 - 23:23

      Koliko ja vidim dosta su igru promjenili, i dalje ce raditi nankontetu, jbet ga moglo je i bolje ali pogledaj division kad je izasao i sada. Ima promjena, neki izdavaci uopce ne krpaju svoje igre ili novim kontetima.

    • bojanum

      @tiestolord, 07.03.2017 - 23:57

      Division je krpan bezbroj puta iz jednog jedinog razloga, svaka prijasnja zakrpa nije valjala. Sa svakom novom zakrpom igraci su bili sve vise i vise razocarani. Podjimo samo od konstantnog nerfanja oruzja i skillova, pa sramota da od prvog do zadnjeg dana nisu uspjeli izbalansirati te dvije stvari. Samo pogleda video sa E3 sajma iz 2013 i sto su obecali i kako je igra izgledala. 4 godine nakon toga, igra nije ni priblizno onome sto je obecano.

    • funky0308

      @bojanum, 08.03.2017 - 08:32

      O cemu ti pricas? Jesi ti ikada igrao Division? Ocito nisi ili uopce ne razumijes ono o cemu pricas. Patchevi u Divisionu nisu klasicni patchevi sa zakrpama nego izmjene u samoj igri. Patchevi su dobosili nove mehanike, nove mape, oruzja , skilove i tier world lvle. Svakim tim patchem Massive je vracao igrace i Division nikada nije imao probleme kao For Honor, pogotove ne “tri dana nakon izlaska”. Kako puno ljudi voli pricati na pamet…strava. A o downgradeu i sl glupostima je smijesnoni pricati. Na cemu si ti to igrao Division? Zavrti je na pravom stroju i vidjeti ces kako igra izgleda. Da li je bio downgradea? Mozda i je ali dao Bog da nam svi rade takav downgrade i da nam sve igre tako izgledaju. Igra izgleda jako lijepo, to sto je netko vrti na tosteru i kuka je totalna glupost.

    • funky0308

      @bojanum, 08.03.2017 - 08:43

      Sto to tebi tocno ne valja u Divisionu? Ako si kupovao Division jer si mislio da ces dobiti Uncharted, e onda jbga. Onaj koji zna sto kupuje nije ostao razocaran. Pa koliko to studija ozbacuje ovakve bete i demoe prije izlaska? I Division i For Honor , a i GRW su bili u beti i to velikim betama gdje si mogao vidjeti da libje to igra za tebe. Ako si probao betu, probao si i gotovu igru. Ocekuje se popravak nekih problema, naravno ali ako si ocekivao drugaciju igru od one u beti, onda imas vecih problema od igranja igara. Stvarno vas ljudi ne kuzim. Ja sam brobao betu Divisiona, svidjwlo mi se (cak beta i ne toliko ali znao sam na sto idem) – dan danas igram Division i super mi je. Probao sam betu For Honora, vidjeo da to niie za mene i preskocio igru, probao GRW, igra mi se svidjela i kupio sam je, super mi je za sada. Jel ti Ubisoft pokazao sto imaju? Je…to sto si ti unatoc tome sto ti se nesto ne svidja kupio to isto, e prijatelju, to je tvoj problem. Nista nisu sakrili, P2P u For Honoru je bio i u beti, pucala je veza stalno…sto se sada cudis da p2P puca, naravno da puca. Pa pola ljudi ne zna rootere podesiti… Da li je nesto moglo biti bolje? Moglo je i trebalo je ali dajte vise…naporni ste s tim forama. Lijepo vam je pokazano sto mozete kupiti, super korektan potez od Ubisofta, kome se ne svidja neka preskoci i ajmo dalje. Meni je, kao i vama, Ubisoft pokazao For Honor, stvarno nije bilo tesko zakljuciti da igra nije bila dobra. Preskocis je i ides dalje. Ja bih rekao da ti nisi igrao ni Division ni For Honor, a neces ni GRW, zasto pljujes po tim igrama, stvarno mi nije jasno. A ako si ih kupio i ne svidjaju ti se, e onda jbga….sta nisi u beti shvatio da se to tebi ne svidja? Svasta…

    • RapthorPechina

      @funky0308, 08.03.2017 - 09:06

      Objašnjavao sam ja tisuću puta situaciju vezanu za division i ja uopće nisam znao za igru prije bete i dobili su me na temelju bete . Kada danas govorim kako još uvijek igram division onda me ljudi smatraju za nekog kretena i morona . Kada kažeš da igraš division moraš biti spreman na izljeve mržnje i osuđivanje .

    • funky0308

      @RapthorPechina, 08.03.2017 - 11:56

      Imalinsu svi prilke probati, ako nekome 10ak sati (a i vise) nije dovoljno da nesto shvati, e onda jbga. Koliko izdavaca je dovoljno hrabro da pokaze sto ima i to u betama koje toliko dugobtraju, pojavljuju se cesto i cesto su otvorene svima? Ma ljudi lupetaju na pamet, vecina njih nije ni vidjela te igre ili ih vrte na 3870 sa 512MB VRAMa…ali nije igra optimizirana 😉

    • bojanum

      @funky0308, 08.03.2017 - 20:45

      Samo cu reci da je u mom slucaju igra prednarucena, igrana od prvog dana na R9 390 i FX8320 i zaista nisam jedan od onih koji pljuju zato jer nemam na cemu igrati….Da se ne prepiremo, podaci su jasni kao dan, 90% igraca je napustilo DIvision (zajedno sa mnom) i sada ste vas dvojica u pravu, a ostalih par desetaka tisuca igraca u krivu. Igra jednostano ne valja i amen.

    • funky0308

      @bojanum, 10.03.2017 - 08:01

      Ma o cemu ti pricas covjece? Pa daj malo pogledaj statistike…naravno da se sada napusta Division, cijela baza igraca prelazi na GRW, vidim to i po prijateljima na Uplayu i Steamu, svi koji su igrali Division, sada igraju GRW.

    • bojanum

      @funky0308, 10.03.2017 - 12:02

      Hehehe sada da se napusta Division. Pa prijatelju moj, Divison je napustilo 90% igraca jos od kada, tako da meni zaista izgleda da si ti jedan od novih igraca koji je upao u igru i za sada ti izgleda super, mozda tebi i je i ako je nema razloga da ju ne igras. Ali, Divison je masivno razocaranje 90% igraca i malo svrljaj okolo i naokolo i vidjet ces. Pa dovoljno je da odes na fejs i posjetis grupu koju smo osnovali (ne ja osobno) i koliko ljudi jos igra igru i njihovo misljenje. Za kraj i potvrdu moje tvdnje, ostavit cu ti jedan link, relevantan link za nasu raspravu. Posjeti ga i mozda ces shvatiti tko je u pravu.

      The Division charts

    • bojanum

      @bojanum, 10.03.2017 - 12:06

      Dakle, kada je Division izasao igralo ga je otprilike 113,000 igraca. Trenutacno, Division igra otprilike 14,000 igraca. Pa, sada ti meni reci da li pricam gluposti ili znam sto pricam. A da ne pricam o tome da je bilo razdoblja kada je igru igralo samo 3,000 igraca. Mislim da je dovoljno jasno kakvo je cinjenicno stanje. Ako se tebi svidja, pa brate igraj, uzivaj i nitko ti ne brani. Nitko ti ne pokusava ogaditi igru ali cinjenice i brojke ne lazu.

    • funky0308

      @bojanum, 10.03.2017 - 22:19

      Da li to shvacas da se raspravljas o igri koju nisi vidio nisi s nekime tko je u igri proveo svaki dan po par sati od prvog dana izlaska igre? Od prvog dana igrao sve DLCe, sve nodove igre? Jesi probao Incursuone? Jel znas cemu sluze patchevi u Divisionu? Sto je PCP, a sto PVE i gdje se sto igra? Pojma nemas o igri ali se redovito pametujes…Koliko si igrao Division kada si tako mjerodavan dati sud? Gledao si po netu? Bravo, jesi PewDiePiea gledao pa si odmah pametniji od ekipe koja igra? Nikakve linkove ne moram gledati, dovoljno sam inteligentan donijeti svoj sud o necemu sto jako dobro poznam. S ovime za mene zavrsava rasprava. Kada odigras igru javi se slobodno i rado bih razgovarao o igri, ovako ne. Ja sam mislio da si igrao igru, kako uopce mozes lupetati tako ako nesto ne igras? Ti si sigurno jedan od onih koji trci svaku igru ocjeniti, a zapravo ne igras nista (ne vrijedjam, stvarno sam u to uvjeren).

    • bojanum

      @funky0308, 10.03.2017 - 23:19

      Brojevi govore za sebe, zar ne?? Mozda kod tebe brojevi i statistike neigraju nikakvu ulogu, ne znam zaista. Evo ti moj profil, pogledaj malo i nakon sto pogledas poklopi se usima i suti vise, jer pricas idiotarije i svadjas se sa osobom koja ima skoro 100 sati igranja DIvision-a…Ocekujem da svi ovdje vidimo tvoj profil i zaista se nadam da imas vise od 93 sata igranja. Ali, najbitnije je da solis pamet osobi koja ti je upravo predocila dokaz koji mi daje za pravo sve on sto sam napisao u vezi Division-a

      Moj profil

    • Skyprotokol

      @funky0308, 08.03.2017 - 22:39

      Takodjer igram division i zabole me bilo cija misljenja a da je igra sve gora nakon novog patcha to je sigurno igraci se vracaju pitanje je na koliko dugo ?

    • bojanum

      @Skyprotokol, 08.03.2017 - 23:16

      Slazem se sa tobom u potpunosti, ne treba te biti briga za tudje misljenje i ako je tebi igra dobra onda ju igraj i boli te briga za druge. Ja sam samo rekao neoborivu cinjenicu, 90% igraca je otislo, u it amo se neki vrate nakon svakog novog patcha i opet odu jer su toliko izmijenili igru da vise nitko ne zna kuda idu sa svim tim izmjenama.

    • bojanum

      @funky0308, 08.03.2017 - 20:48

      PRijatelju moj, pljuj ti po nekome drugome ali po meni neces, to ti mora biti jasno. PRicam samo o onome sto znam i sto sam igrao, a to je DIvision od prvoga dana i igra ne valja, a ti idi negdje drugdje soli pamet i brani Ubisoft kada ti toliko valja, a pogotovo Division jer izgleda da si medju 10% igraca koji je jos igraju. Imaj malo postovanja prema drugima, pogotovo prema starijima (pretpostavljam da sam stariji od tebe, ako nisam ispricavam se)

    • funky0308

      @bojanum, 10.03.2017 - 08:07

      Pretpostavi ponovno. Mora ti se reci kada pricas gluposti. Nemas pojma sto pricas o Divisionu ali prvi si kada treba pljuvati po njoj. Igra se nije krpala radi problema, to zna svatko tko igra Division. Ako to ne znas, jednostavno nisi upucen u nacin rada na toj igri. Raspitaj se pa se javi, mozemo ponovno ovako lijepo popricati. To sto se nesto zove patch ne mora nuzno znaciti da krpa igrine nedostatke.

    • bojanum

      @funky0308, 10.03.2017 - 11:58

      Znam ja o cemu pricam i isto tako mogu reci isto tako o tebi da nemas pojma o cemu ti pricas. Division je krpan iskljucivo zbog nedostataka i ne znam kako nisi upucen u to kada je to opce poznata cinjenica. Ali, da se ti i ja ne bi prepirali ovdje i da ljudi citaju i smiju se dvojici idiota, ja bi zelio da netko treci kaze svoje misljenje u vezi ove teme. Imas post od “Skyprotocol” gdje lijepo covjek pise: “a da je igra sve gora nakon novog patcha to je sigurno”.

  • IvanHR

    07.03.2017 - 18:14

    peer-to-peer ahh

  • mRnjauu

    07.03.2017 - 18:32

    Peer to peer i support za mjenjanje keybindova na kontroleru.

    Skuzio sam ja foru u cfgu ali opet to nije to i dosta je limitirajuce.

  • departed1983

    07.03.2017 - 18:39

    p2p je razlog zasto sam ja odustao od kupovine…

    • hacksor1234

      @departed1983, 07.03.2017 - 19:45

      Lol nije uopste
      u 1v1 i 2v2 ti se svadodatna oprema i njeni atributi ponistavaju radi ravnopravnosti
      Sva oprema vredi u dominionu i deathmatchu, i tamo ces pobediti samo ako znas dobro igrati igru, ne vredi ti sto ces uzeti Champion status, igrao sam protiv par njih, oprema level 50 moja 20, padali su ko kruske

    • departed1983

      @hacksor1234, 07.03.2017 - 19:55

      kakve to veze ima sa peer to peer 😀

    • hacksor1234

      @departed1983, 07.03.2017 - 19:59

      aha izvini krivo sam te shvatio
      ucinilo mi se da si napisao pay to win pa sam napisao to sto sam napisao
      😀 😀 😀

  • [CRO]Revan

    07.03.2017 - 19:03

    Očekivano, možda? Peer-to-peer i serveri muče Ubisoft je samo plus u košarici negativnosti što najprije u poslovanju same tvrtke, gdje pričaju jedno, naprave drugo, a dostave treće. Možda su zato odlučili da Wildlands bude offline singleplayer i co-op multi, da ne splasne kao Division. Treba održavati sve te poluprazne servere. Šteta.

  • goldfinger

    07.03.2017 - 19:41

    Da ima nešto bolju single player komponentu,najvjerovatnije bi razmišljao o kupnji,ali uz loši SP i pushiona p2p MP,to definitivno otpada…

  • Dragan[MKD]

    07.03.2017 - 19:49

    Dobro je to sto se Ubisoft odvazio da urade drugaciju igru nego ono na sto su naviknuti.

  • blacklist0907

    07.03.2017 - 20:18

    Poznata mi je ova igra;)

  • Dilo_trasul

    07.03.2017 - 20:24

    Sasvim ocekivano

  • Gorre

    07.03.2017 - 22:01

    Fora je što hrpa ljudi pljuje po igri jer su loši. Git gud. Igra je apsolutno brutalna.
    Šteta što je to Ubi i ima hrpetinu buggova, konekcija klasično zajebava, itd.

  • Saren

    08.03.2017 - 04:44

    Igra izgleda fora i ima dobre mehanike istina, doduse ja kad sam vidio recenzije i gameplay malo dublji a i isprobao Betu nije mi se svidjelo osobno. A vjerojatno ce se oporaviti pretpostavljam uz ponesto poliranja servera i slicnoga. Rainbow Six Siege takodjer ima problema po nekad al eto uspjeli su ga ponesto ispolirat tako da je dosta dobro sad.

  • funky0308

    08.03.2017 - 08:28

    Jura, nisi dovrsio misao, stima da je tako prosao i Division ali za Division je postojao potpuno drugaciji pristup i Massive je bidio bazu igraca svakih par mjeseci, o cemu ste i vi pisali. Ono nije bio los koncept i ja se nadam da ce ga nastaviti. Redovito DLCi i besplatni patchevi koji konstantno mjenjaju igru. Division u pocetku i Division sada nisu iste igre. Kod For Honora to nije tako, na koju publiku su oni ciljali valjda ni sami ne znaju. Igra nije “toliki RPG” da privuku tu publiku, nije ni laka akcija koju ce igrati takva publika, igra je jednostavno promasena sto se mene tice i stvarno je nemam nikakvog interesa zaigrati, ocito nisam jedini. Kupio sam u pon GRW i koliko vidim, radi se o punokrvnom SP naslovu koji bi mogao biti dobar. Malo mi je blesava odluka da se beta igrala u prvoj misiji tako da mi je sada malo dosadno ici sve ponovno ali Ok, nisam si puno spojlao igru u beti tako da sam vec jucer zavrsio El Pulita i danas krecemo dalje. A sto se For Honora tice, prije nekoliko god (ili kada je vec to bilo) , kada sam prvi puta vidio igru i mehanike borbe bio sam odusevljen ali Ubisoft je ponovno pokazao da znao napraviti odlicnu igru i onda ne zna sta bi sam s njom. Upali su u kolotecinu iz koje ne znaju izaci. Krenuli su sa dovodenjem novih ljudi, koliko ce to pomoci vidjeti cemo na iducoj igri ali Ubisoftu treba netko tko ce doci i pobacati sve sa stola u kos i krenuti maltene iz pocetka. Bas mi je zao gledati tako dobre ideje kako padaju jedna za drugom jer netko kod njih nije u stanju sve dobre elemente povezati u jos bolju cjelinu. Pocelo ih se izbjegavati i vrlo vjerojatno puno ljudi koji bi mozda i voljeli igrati For Honor nikada nece ni probati igrati jer su se toliko puta opekli sa Ubisoftom…steta..

  • nedzon

    08.03.2017 - 15:13

    Naravno da je ocekivano, nema se tu sta puno raditi, a i kojekakve mikrotransakcije kvare ugodjaj! Ubisoft definitivno ne treba vise izbacivati igre sa fokusom na multiplayer, Nije mi jasno kako nisu naucili lekciju poslije divisiona, nadam se da ce nauciti poslije for honora

  • Lundvalnaden

    09.03.2017 - 12:25

    “posljednjih tjedan dana se vrti oko 15 i 10 tisuća koliko je u prosjeku izmjereno danas.”
    LOL prejadno.
    vise ljudi bude na wow vanilla privatnom serveru

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?