HCL.HR

Skoro 5 godina nakon izlaska, Witcher 3 zaigralo preko 100 tisuća igrača

Hrvoje Smoljić 04.01.2020.   •   51 komentara


Witcher 3: Wild Hunt popeo se među najigranije igre na Steamu gotovo pet godina nakon što nas je originalno obradovao svojim izlaskom.

Witcher 3: Wild Hunt jedna je od najkvalitetnijih i najpopularnijih igara proteklog desetljeća. I na našoj listi je zasjao na drugom mjestu najboljih igara desetljeća samo za dlaku izgubivši titulu prvaka od The Last of Us. Iako se igra često može naći u top 100 najigranijih igara na Steamu, ovaj tjedan iznenadila je novim postignućem. Na Steamu ju je naime istovremeno zaigralo više igrača nego kada je prije pet godina izašla.

Prilikom izlaska, Wild Hunt je dosegao pozamašnu brojku od 92 tisuće igrača, a sada je i taj rekord razbijen. Impresivna brojka od 102 tisuće igrača bila je dovoljna da igra u jednom trenutku postane šesta najigranija igra na Steamu. Ono što je zanimljivije je da je tim postignućem nadmašila igre poput Destinya i Path of Exilea koje rade na modelu igre kao usluge.

Osim pozamašnih popusta gdje se igra mogla nabaviti za desetak dolara, zasluga djelomično pripada i Netflixovoj Witcher seriji. Ista je naišla na sveopće odobravanje publike te očigledno pobudila interes za prvim ili ponovnim igranjem ovog odličnog RPG-a.

Označeno sa:

Komentari (51)

  • SonOfZeus

    04.01.2020 - 19:51

    Iznimno mi drago, CD projekt je jedan od rijetkih developera koji su “vrijedni svoje soli”. Zbog Cyberpunka primarno i kupujem novo racunalo i ne stedim na nicemu.

    • Aldin219

      @SonOfZeus, 04.01.2020 - 22:06

      Ne strdis zbog igre koja jos nije ni izasla? Pametno moram priznati

    • SonOfZeus

      @Aldin219, 05.01.2020 - 01:57

      Sve sto sam vidio do sada je meni osobno savrseno. CD projekt nikada nije razocarao. Uostalom, nije to jedina igra koju cu zaigrati, primjerice metro isto nisam jos zaigrao, a i novi AC ce pasti na istom. Pametan komentar, moram priznati

    • Aldin219

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 03:37

      Aha, dobre su im reklame bile. Shvatam. Na kraju dana da nisi kupio nestalo bi.

    • SonOfZeus

      @Aldin219, 05.01.2020 - 12:58

      Gameplay nije reklama, vec prikaz gameplaya igre. Kad se bas toliko ljutis, uzet cu collectors edition

    • Aldin219

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 15:48

      Da, da ok upravu si. Tacno smo milion puta vidjeli da si upravu ?

    • mili1985

      @Aldin219, 05.01.2020 - 12:12

      Da li bi ti prednaručio nešto od FromSoftware-a ili možda već jesi? Samo pitam.

    • Aldin219

      @mili1985, 05.01.2020 - 15:48

      Ne bih. Nikad. Ne vidim razlog za to

    • mili1985

      @Aldin219, 05.01.2020 - 17:46

      Pošteno.
      Ja bih osobno prednaručio igre u koje, ajmo reći, vjerujem ili koje su mi posebno drage. Ako vjerujem u developera i imam onaj feeling da će igra rasturit, kupit ću je. A onda mi je svejedno da li ću napraviti preorder ili je uzeti day one.

    • Aldin219

      @mili1985, 05.01.2020 - 19:49

      Shvatam, ali bas jer je svejedno i jer industrija overall pati zbog preordera, biram sacekati sekund.

    • SonOfZeus

      @Aldin219, 06.01.2020 - 08:36

      Zato ne preorderaš igre za koje nisi 100% siguran da će biti TEBI dobre. Ovo će mi biti treći preorder u životu, a komp ko komp, neću jedino C2077 igrati na njemu. Tako da ne shvaćam zašto si se uspuhao.

    • Wolfman

      @SonOfZeus, 06.01.2020 - 09:40

      Koje komponente uzimaš? Ako ciljaš prije CP2077 onda nećeš pričekati Zen 3, Rdna2 ili Ampere?

    • SonOfZeus

      @Wolfman, 07.01.2020 - 12:42

      Mozda se strpim pa pricekam 6 mjesec jer navodno bi trebala izaci nova nvidina serija 30xx. Ako ne bude nista od toga, onda cu piknut i9 i 2080ti u 4-5mj.

    • Wolfman

      @SonOfZeus, 07.01.2020 - 15:21

      Generalno ti je trenutno 3900x puno bolji izbor od 9900k, osim u nekim vrlo specifičnim situacijama. Na višim rezolucijama gdje je GPU bottleneck (na kojima ćeš pretpostavljam igrati, jer je tu 2080ti u priči) razlika između ovih CPU-ova je gotovo pa zanemariva, a u skoro pa svemu ostalom (osim igranja jel) 3900x postiže bolje performanse.

    • Aldin219

      @SonOfZeus, 06.01.2020 - 10:50

      Mislim ok za tebe, ali preorderat igre pogotovo u ovoj industriji po meni je vise nego stetno i nepotrebno, ali svakome njegovo

    • mili1985

      @Aldin219, 06.01.2020 - 12:20

      Mislim da je štetno za one koji kupuju/preordaju na slijepo, pa se zatim žale da su dobili mačka u vreći, a imaju 0 informacija o igri. Ako ti znaš što hoćeš i informiran si, onda nema bojazni. Ali kako kažeš, svakome njegovo.

    • funky0308

      @mili1985, 06.01.2020 - 13:10

      Kako nema bojazni? Pa nije se jednom dogodilo da velika i ocekivana igra podbaci. Da ne postoje digitalne verzije igara i da je stanje ovakvo kakvo je (u gradovima koji nisu Zagreb imas jedva jednu trgovinicu sa igrama i najcesce imaju dcije kopije) onda stima ali nije. Preorder bonusi se daju dobiti i mjesecima nakon izlaska igre, a ako si nestrpljiv oko neke igre, pricekas recenzije koje redovito izadju par dana prije igre i kupis igru par sati prije izlaska. Cak i ako ne radi kod tebe kako treba igru mozes vratiti sto se kod preordera cesto zna izgubiti (pravo na refund). Bacajuci pare pred danasnje izdavace sami sebi pucamo u nogu jer ih malo toga moze natjerati da odrade sve i poprave greske. Ako se preorder ne radi, a igra izadje u losem stanju, izdavac ce sam pritiskati studio da sto prije ispolira igru i rijesi probleme jer gube novce..

    • mili1985

      @funky0308, 06.01.2020 - 13:26

      Nisam puno preordao, ali ono što jesam sam uvijek imao pozitivno iskustvo. To što su neki izdavači muljatori, EA, Ubi i slični, od njih nikad ne bih uzeo, niti me oni zanimaju. Zato sam prije napisao, ako “vjeruješ” u developera /izdavača, a ovim i sličnima sigurno ne vjerujem. Cd projekt, Larian studio, From Software, pa i Kojimi vjerujem.

    • funky0308

      @mili1985, 06.01.2020 - 17:48

      Kuzim ja tebe ali mislim da su danas developeri pod puno vecim pritiskom izdavaca nego prije i jednostavno se ne moze nikome vjerovati…pa jedan Rockstar jos uvijek nije rijesio crash RDR2 na PCu?! Juri se, zuri se i svasta mi na kraju placamo. Svatko zna sto radi ali opcenito taj sistem preordera treba nekako zaboravljati polako. Ubaci igru u eish listu i to je to. Lada izadje i znamo da je spremna kupimo i to je to. Da su preorder bonusi dodatna kopija igre, persolizirani kontroleri ili slicne fore, da smo u 1992 pa kupujemo fizicka izdanja za koje moramo biti prvi jer ce se rasprodati – onda OK. Kupujes igru, dajes pare ranije ali dobijas kontroler kojega se dalje ne moze kupiti i to sve za cijenu igre – super fora, dati pare za igru za koju ne znamo kakva ce ispasti unaprijed, ne dobiti prakticki nista zauzvrat osim sekiranja da li ce ti propasti 500-600kn.. ne znam.. Ja nisam za to niti vidim razloga za to. Kada bi se ljudi povukli iz toga i ne bi vise preorder radili ja sam 100% siguran da bi i gre bile bolje, a preorder bonusi postali nesto za sto vrijedi dati novce unaprijed.

    • mili1985

      @funky0308, 06.01.2020 - 18:10

      Razumijem ja i vas što pričate, ali moje bojkotiranje preordera sigurno neće dati neki učinak u rušenju pokvarenih korporacija :), jedino što ću sebi uskratiti užitak igranja day one igre koju čekam xy mjeseci/godina.
      S druge strane, vjerujem određenim developerima koji nisu pod tolikim utjecajem zlih izdavača ili koji još bolje, sami izdaju svoje proizvode.
      Ovo sve pričam iz osobnog iskustva, da se razumijemo. Postoje igrači koji igraju masu “većih” iliti AAA igara godišnje i oni vjerujem da neće ići prednaručivati svaku igru ili svaku drugu. A opet postoje igrači, poput mene, koji odigraju odigraju jednu-dvije AAA igre koju prate duže vrijeme i tu smatram da je ok prednaručiti.
      Inače, svi preorderi koje napravim jesu fizičke kopije, jer želim imati neke svoje favorite u fizičkom izdanju, još bolje steelbook.

    • SonOfZeus

      @mili1985, 07.01.2020 - 12:45

      Takoder, a sanse da c2077 ili tlou2 zakaze su ravne nuli. To su developeri sa debelim rezimeom i iskustvom pruzanja odlicnog iskustva. Upravo kad preorderam dajem im do znanja da im vjerujem, slicno kao kada na kickstarteru doniras za kampanju neke igre. Ne zalim uopce te novce.

    • moordrak

      @Aldin219, 07.01.2020 - 15:30

      Slažem se kako prednaručivanje za nekakvu klasičnu verziju igre nema previše smisla ali zašto bi prednaručivanje igara bilo štetno? Zašto bi prednaručivanje bilo čega bilo štetno? Ne razumijem. Alocirao sam određenu količinu novca za proizvod kojeg želim imati jer poslije više ne moram razmišljati o kupovini, dostavi, kada ću ga dobiti hoću li uopće dobiti neki proizvod. Recimo prednaručiš collectors edition verziju igre u kojoj dobiješ osim igre i neke dodatne, fizičke stvari , neznam, fantastično izrađenu figuru-minijaturu, kvalitetnu tiskanu verziju game arta, različite unikatne sitnice i slične stvari. Prednaručujem jer želim imati nešto odmah po izlasku, a šansa da to kupim u nekom dućanu u slobodnoj prodaji je vrlo mala.

    • Aldin219

      @moordrak, 07.01.2020 - 19:11

      Zato jer developeri onda kao sto vidimo non stop izdaju poli zavrsene igre. Ako ti je vaznija figurica, onda mozda kupi ne znam…. figuricu?

    • moordrak

      @Aldin219, 08.01.2020 - 03:19

      Oprosti, možda sam malo glup, ali ne vidim vezu između prednaručivanja i poluzavršenih igara. Ako developeri naprave smeće od koda , napraviti će ga bez obzira prednaručio ja igru ili ne. I ti i ja ćemo dobiti nezavršeno smeće zato što je netko tako odlučio. To se zove loša praksa i obila se mnogima o glavu: ja ću tražiti povrat svog novca, a ti proizvod nećeš niti kupiti jer ćeš pročitati o mojim lošim iskustvima. Internet is a bitch.

    • Aldin219

      @moordrak, 08.01.2020 - 06:29

      Zato jer prodaju pola zacrtane kolicine igara prije nego je igra uopce na trzistu. Tu je poveznica. Mislim da je to zapravo vrlo dobro dokumentovano. Mislim kupovati nesto sto nije ni zavrseno je samo od sebe u najmanju ruku cudno, ali opet kazem, svako nek radi sta hoce.

    • moordrak

      @Aldin219, 08.01.2020 - 12:07

      Aha, znači prodali su igre prije nego su došle u dućane, dakle nitko ih još nije dobio za igranje, i zato su nezavršene, pune bugova, neprovjerene, površno testirane Itd. A to ne bi imalo veze sa nerealnim rokovima, nesposobnim managementom, lošim odlukama i nedostatkom prave ekipe devova? Ne? Kriva je prednarudžba? Zanimljiva mi je ta logika.

    • Aldin219

      @moordrak, 08.01.2020 - 23:03

      Niko nije rekao da ti faktori nisu bitni i bitniji od prednarudzbe, vec se samo pokusavas praviti pametan. Moj komentar je da u moru raznih utjecaja, jedan od njih je i preorder koji DOKAZANO lose utice na gaming industriju bez trunke sumnje. Eh sad ako ti hoces da placas za nesto sto tehnicki NE POSTOJI, iskreno jebe mi se, ali predstavljati to normalnim molim te nemoj, bar ne meni. Dovidjenja

    • moordrak

      @Aldin219, 09.01.2020 - 02:47

      Aha, sada smo počeli psovati i želiš prekinuti raspravu jer neznaš argumentirano raspravljati. Krasno. Evo pomoći ću ti. Tri su glavna razloga zašto nije poželjno prednaručivati igre: kockaš se sa kvalitetom jer neznaš kakva će igra biti, plaćaš višu cijenu od one prodajne i na kraju, dodatni sadržaji koje dobiješ, u nečijim očima nisu baš toliko posebni ni jedinstveni. Eto. Inače, da, normalno je prednaručivati bilo što jer za prednarudžbe vrijede ista pravila kao i za bilo koju drugu kupovinu robe i dobara.

    • Aldin219

      @moordrak, 09.01.2020 - 08:38

      Zasto bih se ja raspravljao s tobom? NE_ZNAM, valjda jer sam glup i imam vremena valjda. Prica o macki u vreci je ispricana bezbroj puta, ali valjda dobijes skin i figuricu pa ima smisla dozvoljavati Ubisoftu, EA i ostalim money grabbing kompanijama da vam plasiraju smece id Assassins Creeda i ostalih nedovrsenih sranja u preorderu.

    • moordrak

      @Aldin219, 09.01.2020 - 13:07

      Tako je. Ne treba tolerirati prodavanje lošeg proizvoda i lažno reklamiranje. Prednaručivanje nije direktni krivac za lošu kvalitetu proizvoda, to ti cijelo vrijeme pokušavam objasniti. Ako se onaj tko taj proizvod izrađuje ponaša korektno prema svojim korisnicima, drži se nekakvih dobrih praksi, isporučuje obećano neće imati problema sa razočaranim kupcima. Gaming je ogroman business i nikome nije u interesu izgubiti potencijalnog kupca zato se veliki ponekad odluče muljati. SVAKI puta do sada im se to obilo o glavu.

  • Saren

    04.01.2020 - 20:03

    Slazem se s ovim, prije Bozica uzeo cijeli Witcher serijal na GOG-u i sad igram jedinicu pa ostatak iz trilogije po prvi put, zasluga odlicne serije mahom koja me nagovorila xD A Cyberpunk se pre-orderao vec bas zbog dev teama i svega sto rade.

    • Demon90

      @Saren, 04.01.2020 - 20:18

      Iskreno već odavno posjedujem sve tri sa dlc-ovima al još uvijek nisam završio niti jednoga. Jednostavno mi nikako me paše sustav borbe. Al odigram jednom. Do tada serija će se gledati

    • Robotz

      @Demon90, 04.01.2020 - 21:07

      Combat im je losija strana to si u pravu, nije uzasan ali sigurno nije ni nesto nevidjeno.
      Ali svijet, likovi, prica i kvaliteta questova te toliko uvuce u igru ako joj das sansu da neces ni misliti o combatu.

    • Demon90

      @Robotz, 04.01.2020 - 22:10

      Jednom dok nađem vremena. Definitivno mi paše sam lore

    • funky0308

      @Robotz, 06.01.2020 - 13:13

      Fali nekakvo kvalitetno lockanje protivnika po meni (o trojci pricam) . U zurbi i panici cesto se dogodi da se tesko fokusiras na jednog lika dok te neki davez gadja samostrijelom izdaleka. Sve ostalo cisto savrsenstvo

    • Idealist

      @Demon90, 04.01.2020 - 21:07

      Ne znam koliko si star, ali sa mnom je bio isti slučaj. Probao sam prvi dio, ali na normal težini mi je bio preteška prva borba pa sam odustao (jer mi je ego prevelik za easy mode). Nakon nekog vremena sam probao dvojku i priča mi je čak bila dosta dobra, ali jednostavno mi igra nije išla jer sam očekivao nešto drugo.
      Kada sam se zasitio svih sranja koje nam gaming industrija redovno servirala u zadnje vrijeme i kada nisam znao što bih igrao, sjetio sam se igre u kojoj su mi dijalozi i priča bili dobri, a nisam joj dao priliku. Zaigrao sam tako drugi dio (davali su je besplatno na GOG-u u sklopu promocije izlaska trećeg dijela), očekivavši taj put nešto novo i drugačije. Nisam se 2 dana odvajao od računala. Toliko mi je bila dobra igra da mi treći dio nije palo napamet piratizirati. Prisilio sam se dati prvom dijelu priliku i bio mi je jako dobar. Opet sam odigrao dvojku i kupio treći dio bez razmišljanja (jedino sam morao odgoditi kupnju jer sam u to vrijeme bio student pa mi je trebalo vremena da skupim pare, ali i to daje na težini jer jednostavno nisam htio skinuti piratsku verziju ZNAJUĆI da me Wild Hunt neće iznevjeriti). Kupio sam je na popustu i na kraju svega bilo mi je žao, ali iz razloga što nisam dao punu cijenu za Game of the Year izdanje. Igra me oduševila! Utukao sam preko 300 sati u nju (samo Wild Hunt). Čak mislim da je “The Witcher” prva igra u kojoj sam uspio “istrpjeti” sve dijaloge. Wild Hunt mi je pokvario sve igre osim igara koje izdaje Naughty Dog.
      I zato sam čak pomalo skeptičan sa Cyberpunk 2077 jer puno očekujem, možda i previše i bojim se da ću se razočarati, ponajviše zbog “nerealnih” očekivanja.

    • KhorneFlake

      @Idealist, 04.01.2020 - 21:25

      Borba u prvoj igri uopšte nije loša, samo joj treba dati malo vremena. I ja sam nekad davno počeo jedinicu i prestao nakon uvoda i dolaska u prvu veću regiju. Par godina nakon toga dadoh joj opet priliku, i moram reći da sistem borbe iz nje čak preferiram u odnosu na onaj iz drugog dijela.

    • Demon90

      @Idealist, 04.01.2020 - 22:12

      Nije da mi je kombat bio pretežak jednostavno mi se nije sviđao a i nisam imao previše vremena pa ono što sam imao trošio sam na neke druge igre. Još uvijek sam slab s vremenom

    • NiKra95

      @Saren, 04.01.2020 - 22:01

      Ja isto prošle godine započeo prvi prelazak serijala. Trenutno sam na oko 60 i nekom satu u W3. Ja osobno, kad sam postao na ti s kontrolama u The Witcher -u baš sam uživao u igri i ostavila mi je dosta bolji dojam od dvojke, koja mi je negdje napola dosadila i jedva sam čekao da je završim i samo me završetak priče držao zainteresiranim. Trojka je priča za sebe i po mnogo čemu je komplesnija od prethodnika, tako da je teško raditi usporedbe, ali mi je The Witcher svejedno ostavio jako dobar utisak, a prethodnici ga nisu ublažili i pokvarili. Danas je igra možda rundamentalna, ali svejedno pravi dragulj i meni u 2019-toj je bilo pravi gušt igrati.

    • NiKra95

      @NiKra95, 04.01.2020 - 22:05

      EDIT *ali mi je The Witcher svejedno ostavio jako dobar utisak, a nasljednici ga nisu ublažili i pokvarili.

  • striborino

    04.01.2020 - 20:51

    Ja trenutno igram wild hunt na plejki.Svida mi se

  • Darac83

    04.01.2020 - 22:08

    Nisam igrao, prvenstveno jer me odbijaju igre koje se igraju preko 100 sati, ali nakon svih tih hvala… ?

    • rsye

      @Darac83, 05.01.2020 - 00:11

      Main story je oko 50 sati, ali se ne isplati uzeti ako zelis samo ici po main storyiu i nista drugo ne raditi

    • Darac83

      @rsye, 05.01.2020 - 10:43

      Nikad ni ne prelazim igre samo kroz main story…

  • Smike

    04.01.2020 - 22:28

    Jesam ja jedini kojem se ova igra sviđa a da ne može skontati one napitke i onih milion opcija ??

    • rsye

      @Smike, 05.01.2020 - 00:13

      Napitci zaista po meni nisu vazni, zavrsio sam igru svaki put bez i jednog napitka, jer ih niti ja nisam kuzio, cak sam zavrsio i na deathmarchu (najtezoj razini) bez ijednog napitka. Jos jednom ponavljam, napitci zaista nisu bitni ako imas dobru opremu i ako se znas dodgat.

    • Kratosov Boy!

      @Smike, 05.01.2020 - 10:00

      Sto ti nije jasno, mozda ti mogu pomoci ?

  • MightyAloy

    05.01.2020 - 08:32

    Iznimno mi je drago za Witchera i CD Projekt Red, potpuno zasluženo. Uz serijal sam od prve igre i svjedočiti uspjehu ovog IP-a i CDPR-a kroz sve ove godine mi donosi veliko zadovoljstvo. Sama serija je nadmašila sva moja očekivanja te sam ju pogledao u jednom dahu. Trenutno s Geraltom uživam u ljepotama Toussainta.

    • Dragan[MKD]

      @MightyAloy, 05.01.2020 - 10:04

      Zadnji boss fight u B&W je stvarno dobar, puno bolji nego u samoj igri.

  • funky0308

    05.01.2020 - 14:57

    Sta dobra serija moze napraviti.. i ja sam jedan od tih 100 000 i zasluzna je upravo serija. Meni je odlicna, igra jos i bolja i vec nakon prve epizode krenuo sam pomalo igrati. Zavrsim RDR2 i idem dovrsiti i W3 (nikako ga zavrsiti, uporno me side questovi odvlace od glavnih questova 🙂 )

  • bojomet

    06.01.2020 - 21:07

    Zato što svima dolazi val nostalgije nakon gledanja serije. Taj svijet kojeg je CDPR napravio je toliko živ i toliko diše da ti jednostavno fali i želiš se vratiti.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?