Čudo neviđeno: Sweryjev RPG o mačkama i psima je uspješno financiran putem Kickstartera
Japanski dizajner videoigara Swery napokon će ispuniti svoj san da igračima diljem svijeta predstavi svoj naoko čudni RPG o mačkama i psima.
U trećem kvartalu prošle godine, Hidetaka „Swery“ Suehiro, tvorac Deadly Premonitiona, izrazio je želju da gaming zajednici dostavi The Good Life. Riječ je o videoigri čudne premise gdje se stanovnici najsretnijeg gradića u Engleskoj svaki put kad padne mrak pretvaraju u najljepše kućne ljubimce – mačke i pse.
Naše mjesto u priči otvara Naomi, fotografkinja iz New Yorka, koja je doputovala u ovaj bizarni gradić da otplati svoje dugove. Međutim, uz razne poslove koje će obavljati da prikupi novac Naomi će biti uvučena u istragu ubojstva lokalne djevojke, a po noći će se, kao i ostali stanovnici, pretvarati u preslatku životnju.
Japanski dizajner videoigara svoju ideju isprva je podijelio na Fig crowdfunding servisu gdje je tražio podršku od 1,5 milijuna dolara. Međutim, njegova preambiciozna očekivanja rezultirala su neuspjehom. Budući da Swery nije htio odustati od svoje bizarne igre, pokrenuo je novu crowdfunding kampanju na Kickstarteru gdje je napokon uspio prestići ciljani iznos od 620 tisuća dolara.
Dakako, ništa nije sigurno do zaključivanja kampanje za 52 sata, no čini se kako Swery ne bi mirno spavao da gaming zajednica ostane zakinuta za The Good Life, RPG o mačkama i psima.
funky0308
03.05.2018 - 09:11Citam naslov i sve ne vjerujem sto citam, gledam datum da nije opet kakav prvi april ali nakon sto sam procitao tekst to i ne zvuci toliko cudno ili lose. Prica mi se cak i zanimljivom cini. Ne mogu vjerovati ali jbga, stvarno mi zvuci OK 🙂
Petra Rukav
@funky0308, 03.05.2018 - 10:50Ma koliko samo pišem o ovom čudnom naslovu već sam i sama počela navijati za Sweryja.
bojanum
@funky0308, 03.05.2018 - 13:15Pogledao sam gameplay i mogu reci da me ugodno iznenadilo. Prica je misticna, ima zanimljivih gameplay mehanika koje nisam dosad primjetio u drugim igrama. Cini mi se malo komplicirana, sa puno zagonetki koje nisu povezane i to me jedino brine, kako ce igrac skuziti sve te zagonetke? Pojma nemam ali svakako igra nije “trash” kao sto bi se dalo zakljuciti iz naslova.
Petra Rukav
@bojanum, 03.05.2018 - 14:22Ako si pratio kako je napredovala crowdfunding kampanja za The Good Life shvatio bi da u naslovu ne namjeravam poručiti da je igra glupost. Ono što sam željela reći jest da je zadnji tjedan, zapravo gotovo dva dana prije nego je kampanja na Kickstarteru službeno zaključana, Swery uspio prikupiti dovoljno novca da napokon ostvari svoj san i predstavi nam svoj RPG o mačkama i psima. A pridjev čudan ne definiramo kao nešto negativno već nešto što iznenađuje, ono neuobičajeno, neočekivano različito od drugih.
bojanum
@Petra Rukav, 03.05.2018 - 19:18Znam samo da nisu uspjeli prikupiti prvotnu svotu, pa su smanjili konacan iznos i uspjeli. Toliko znam,, ostale detalje ne znam. “Cudo nevidjeno”, za mene znaci da je nesto uspjelo u svom cilju iako je imalo sve stavke protiv sebe. Ako je imalo sve stavke protiv sebe, znaci da nesto nije u redu. Ako nesto nije u redu,, znaci da proizvod i nije bas nesto dobar. Pa se stoga, izvodi zakljucak, cudo nevidjeno je uspjelo usprkos svim negativnostima koje donosi. Uglavnom, nista ja lose nisam mislio o Vasem tekstu. Procitavsi tekst nisam otisao sa losim iskustvom.
funky0308
@Petra Rukav, 04.05.2018 - 09:40Ja bas mislim da si dobro napisala, nista lose nije ovakvu igru nazvati cudnom, cudna je da ga jbes 🙂 .
bojanum
@funky0308, 04.05.2018 - 12:26To sam i ja rekao, samo se krivo shvatilo. Mozda jednim malim dijelom sam shvatio da igra nije zasluzila nista sto joj je dano ali u globalu, imam isto misljenje kao i ti o napisanom tekstu.
funky0308
@bojanum, 04.05.2018 - 21:19Ma kuzim ja tebe lega, ja to ovako, malo i da svoj prvi komentar ublazim 🙂
Žarko Ćurić
03.05.2018 - 15:55Baš sam sretan radi ovoga <3 Nadam se da i sljedeće godine dolazi u Dubrovnik