HCL.HR

The Last of Us Part II pretekao The Witchera 3 po broju osvojenih nagrada

Zoran Žalac 26.01.2021.   •   167 komentara


The Last of Us Part II sada je službeno ostvario rekord u broju nagrada za igru godine, nadmašivši prethodnog rekordera, Witchera 3.

Zadnji put kad smo pisali o The Last of Us Part II ta je igra imala 210 nagrada te je među naslovima iz 2020. bila uvjerljivo prva po broju osvojenih nagrada, što od kritike što od publike. Kako neke publikacije biraju najbolje igre godine tek nakon što godina prođe, u međuvremenu je The Last of Us Part II povećao broj osvojenih nagrada za svoju “vitrinu” – toliko da je prestigao prethodnog rekordera, The Witcher 3.

Prema statistici stranice GameAwards.net, The Last of Us Part II sada tako broji 261 nagradu za najbolju igru 2020., od čega 169 nagrada novinara/publikacija, a 92 nagrade po izboru publike (tu se računa i nagrada publike HCL-a). The Witcher 3 je prethodno bio rekorder s 260 nagrada, najviše otkako spomenuta stranica vodi statistiku – od 2003. godine., dakle zadnjih 17 godina.

Vrijedi spomenuti da je GameAwards.net za nagrade najboljih igara 2020. godine nabrojao 36 publikacija više nego 2015. godine, ali je s druge strane u 2015. bilo više igara koje su osvojile GOTY titulu – ukupno 26 naspram 23 iz 2020. A ako ćemo ulaziti u dublje analize, The Witcher 3 je po broju nagrada kritike još uvijek u vodstvu nad TLOU 2 – 172 nagrade naspram 169, ali je broj nagrada publike veći u slučaju TLOU 2 – 92 nagrade publike naspram 88 istih nagrada za Witchera.

A kad već pišemo o The Last of Us Part II, kolega Filip nedavno je na vlastitom YouTube kanalu izbacio svoju analizu ove igre. Filipa interno u redakciji nazivamo najvećim fanom prve The Last of Us igre, a kako sam mu ja sebično ukrao priliku za recenziranje dvojke, prenosim njegov video i molim za oprost grijeha.

I to nije zato što sam načuo da je Filip u slobodno vrijeme počeo trenirati golf. Nema to veze s ovime.

Komentari (167)

  • Rick Sanchez

    26.01.2021 - 16:08

    Zasluženo.

    • darkness666

      @Rick Sanchez, 26.01.2021 - 18:35

      Mos mislit..

    • trulex

      @darkness666, 26.01.2021 - 23:03

      još da oće sony ps5 izbacit da se odigra ovo.

    • Mr.Nobody

      @darkness666, 27.01.2021 - 13:31

      Navedi razloge zbog cega nije zasluzeno…

    • PppPP

      @darkness666, 27.01.2021 - 13:57

      Zasluženo.

    • Truegentlemanx

      @Rick Sanchez, 26.01.2021 - 23:10

      Svakako, nadam se da će ovo voditi do part 3 s Abby u glavnoj ulozi.

  • FiXaRa

    26.01.2021 - 16:08

    Još da se bar radi o boljoj igri . . .

    • KhorneFlake

      @FiXaRa, 26.01.2021 - 16:18

      Pa, i sami su napisali da je danas daleko više publikacija nego što je bilo 2015. Mislim, i ubogi WCCF se sad računa… Toliko o težini današnjih nagrada, kao i Oskari za koje moraš ispunjavati uslove koje novi politički talasi nalažu. Witcher ih sve svakako ostavlja i po kvalitetu, i po prodaji.

    • Oldschoolgamer

      @KhorneFlake, 26.01.2021 - 16:49

      I po broju bugova,jer ipak se radi o cd project redu.

    • JuraHura

      @KhorneFlake, 26.01.2021 - 23:21

      Jesi ti jedan on onih koji briju da je Vedran Lazun pravi pustolova?

    • RickBarry

      @JuraHura, 27.01.2021 - 09:44

      Sok sak

    • Drunkenstein

      @KhorneFlake, 27.01.2021 - 08:35

      Na šta nam je civilizacija došla kad se toliko ljudi žustro hvata za ovu interaktivnu, new-age, teen sapunicu. Da me se probudi u 3 ujutro, nabroja bih ka iz topa najmanje 300 boljih igara.

    • Oldschoolgamer

      @FiXaRa, 26.01.2021 - 16:18

      U svim segmentima je bolja od w3,al bas u svim.

    • Zoran Žalac

      @Oldschoolgamer, 26.01.2021 - 17:04

      Za direktnu usporedbu kvalitete nisu jer nisu ni igre koje pripadaju istom žanru.

    • Darcoolio

      @Oldschoolgamer, 26.01.2021 - 21:32

      Bukvalno kenjaš.

    • Artyom

      @FiXaRa, 26.01.2021 - 18:03

      Bilo je puno boljih igara u 2020-toj. Ali… TLOU2 je ipak samo jednom polovinom igra, a drugom polovinom Propaganda! 90% tih nagrada taj “proizvod” je “MORAO” dobit… zna se zašto…

    • SanKa

      @Artyom, 27.01.2021 - 10:13

      bilo je TEBI. zapamti.

    • Artyom

      @SanKa, 27.01.2021 - 15:14

      Bilo je VEĆINI. zapamti.

    • Slim1992

      @Artyom, 27.01.2021 - 16:10

      Aj ne budi glup vise i ne smaraj, konacno uradi nesto dobro za ovaj portal

    • Artyom

      @Slim1992, 27.01.2021 - 17:44

      Aj ne budi najgluplji. Nisam rekao ništa što nije istina. To što tebe činjenice smaraju nije moj problem.

    • Slim1992

      @Artyom, 27.01.2021 - 22:18

      Nemam nista sitno…

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 28.01.2021 - 10:58

      Kojoj i čijoj većini? Jer ako ćemo gledati činjenično po broju osvojenih nagrada, većina nagrada publike je otišla ovoj igri. Jedino je Game Awards izbor publike bio Ghost of Tsushima. Onda se nameće zaključak da je po tvome boljih igara u 2020. bilo većini one publike koju nije bilo briga koja je igra najbolja pa da ju idu proglašavati najboljom. A ako im je bilo svejedno koja je igra najbolja – onda nije istinita činjenica da je većina publike smatrala da je bilo puno boljih igara od tlou 2 u 2020.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 28.01.2021 - 16:17

      Te spomenute nagrade “publike” jao… Osim stvarnih TLOU2 fanova, igru su masovno podržali SJWorriori, mnogi mediji jer je to prilika za trending, LGBT zajednica i njihovi brojni podržavatelji, i razni njima slučni koji nisu igru nikad ni zaigrali ali “morali” su dati podršku. A VEĆINA ostalih igrača glasalo je za svoje RAZLIČITE favorite. Teorija zavjere opet? Ili je takav svijet u kojem živimo? Nek svatko sam procjeni…

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 28.01.2021 - 18:52

      Mogu razumjeti da su se glasovi drugih igrača raspršili na više drugih igara, ali i dalje mislim da ti teorija ne drži vodu. Cyberpunk 2077 je recimo bio eksplicitniji po tom pitanju – ta je igra imala daleko veći broj LGBTQ likova, daleko više seksa i sl. Da je ljudima stalo samo do toga, kako sugeriraš, zašto onda nisu nagradama obasuli igru koja LGBTQ stvari ima više nego TLOU 2?

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 28.01.2021 - 19:30

      Mislim da nije stvar koliko sadržaja ima, već koliko se taj sadržaj “bori” za svoju zajednicu, za socijalnu jednakost, reprezentaciju manjina i raznolikost. Cyberpunk 2077 ima sve to i puno LGBT sadržaja, ali ništa otvoreno ne promiče/forsira, te je u igri to stvar igračevog izbora. Također, TLOU2 je izašao puno prije i “lavina” je davno pokrenuta, CP77 se tek pojavio netom prije nego će se nagrade početi dodjeljivati i za neke od njih nije mogao ni ući u konkurenciju, plus igra teško da može kupit takve nagrade zbog previše tehničkih problema (pogotovo na last gen konzolama, a to je najveći broj igrača). Ogroman broj tih nagrada i glasova TLOU2 je dobio zbog spomenuth vanjskih utjecaja koji nemaju veze sa gamingom. I to nije ništa neobično u današnjem svijetu, u filmskoj, televizijskoj i glazbenoj industriji to se događa sad već godinama, dok gaming industrija sve do nedavno nikad nije u tim okvirima bila shvaćana ozbiljno već je više bila nešto čime se bave djeca, geekovi i nerdovi. No, sada kad je gaming industrija praktički sve medije prešišala po količini novca koji se u njoj vrti, te u njoj učestuju svi uzrasti iz svih krajeva svijeta, ne čudi što su ti “vanjski utjecaji” počeli upletat svoje prste i propagandu. U zadnjih par godina smo imali nekoliko manjih indie primjera, TLOU2 je prvi veliki slučaj od major gaming izdavača.

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 28.01.2021 - 20:52

      Znači igra ti nešto promiče… ako nemaš izbor u njoj? Znači većina igara promiče… ubijanje? Iskreno, ne kužim. Postoje vanjski lobiji, ali stvarno, da TLOU 2 ima sve muške straight likove opet bismo pričali o nagradama. Evo, sad su i developeri u industriji igara sami nominirali TLOU 2 za DICE awardse, a 100% sam siguran da će biti nominiran i na GDC-u. Dakle, nominira ju publika, nominiraju ju novinari, nominiraju ju drugi developeri… Ja te pitam – koja većina? Većina čega? Ne branim ja sad igru – nije ni moj izbor za GOTY, osobno mi je bilo boljih igara, ali ono – kužim da se ljudima sviđa i razumijem zašto bi im se sviđalo. Ne vjerujem u neke teorije zavjere. Da je Cyberpunk 2077 pokraj svih bugova osvojio te nagrade onda bih sumnjao u neki SJW lobi, ali eto – nije, i sam si objasnio zašto.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 29.01.2021 - 00:03

      Ne, ja sam rekao da CP77 ništa otvoreno ne promiče i da je u igri sve stvar izbora. I ne, ne promiču igre ubijanje ili nešto drugo, već 99% igara su upravo samo igre i ne promiću ništa izvan gaminga. TLOU2 je igra koja promiče “to nešto”, i zato što promiče to “to nešto” što spomenutima izvan gaming industije odgovara, igra je dobila ogromnu podršku od istih (ponavljam: Representation, Diversity, Social Justice). Šta tu ima ne kužit!… Igra nema tehničke probleme i ima tehničku kvaitetu koju nitko ni ne osporava i bit će nominirana za sve moguće nagrade (također ne nominirati ju bi imalo zna se kakav neželjen kontraefekt)… Koja većina šta? Ja sam samo rekao da većina igrača smatra da je bilo boljih igara prošle godine (što eto uključuje i nas obojcu), misliš da nije većina takvih!… I da, da je CP77 tehnički bio ispoliran i izašao ranije kako je originalno planirano, pa možda i dobio razne nagrade bila bi to zasluženo nagrađivana igra kao što su bili Witcher, GoW, Gta itd. Kao što rekoh, TLOU2 je iskočio iznad konkurencije iz NEGAMERSKIH razloga i pokupio sve glavne nagrade, i to je ono što je problem (i definitivno nepravda prema drugim developerima). No čini mi se da tu više sad nema povratka i da gaming (bar što se medija/nagrada/propagande tiče) ide Hollywood-skim stopama!

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 29.01.2021 - 08:07

      Nisi objasnio čime TLou2 promiče nešto više od drugih igara koje imaju isto to. Hvataš se za nemogućnost izbora koga će Ellie ljubiti i kažeš da je to promoviranje. Ako ćemo tako, onda svaka igra s oružjem promovira ubijanje. Ja nigdje u Tlou 2 nisam dobio promociju da je gay jedino ispravno ili sl. Takve stvari igra ne promovira i nitko me još nije uspio uvjeriti u suprotno. Sve neki jalovi potezi. Opet kažem, da je igra sa svim straight tipovima, opet bismo pričali o nagradama. Jednako kako se pričalo za Uncharted, npr.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 29.01.2021 - 14:56

      Igra jasno ko dan promovira i forsira nekoliko stvari koje sam naveo (ne samo gay/lgbt). Cijela priča je tako konstuirana i režirana. Ako ti to ne primječuješ, i ako ne vidiš spomenute negamerske utjecaje, to je tvoja osobna stvar. Dali bi bez toga pokupula neke nagrade… vjerojatno da, al bar bi bilo pošteno. Ja te ni ne pokušavam u nešto uvjerit, samo iznosim činjenice. Također, osobno mislim da ti kristalno jasno znaš i vidiš sve o čemu se radi, samo neznam dali iz nekog razloga ne želiš to ni barem uzeti u obzir, ili nas sa guštom malo trolaš, ili kao zaposlnik portala imaš određene nardebe/zabrane kako moraš pristupit ovakvim temama. Pa definitivno nema smisla ovako se ovdje dopisivat gdje sve i da imaš isto mišljenje kao ja/neki/mnogi, Ti to vjerojatno ne bi smio javno reći. Trebali bi sjesti negdje na pivu pa lijepo prodiskutirat!

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 29.01.2021 - 15:06

      Sori, ali ništa konkretno nisi naveo. “Cijela priča je tako režirana” mi nije primjer ni argument. Zadnji put kad sam se prepirao oko ovoga, možda čak s tobom, ne sjećam se, argument je bio položaj ruke lika koji se nije ni vidio na kameri. To nisu činjenice, to su umišljanja. Ne poričem ja da u TLOU2 nema guranja inkluzije, ali mi je smiješno kako se tu igru proziva za to, a svim drugima se progledava kroz prste. Kažeš u Cyberpunku 2077 je sve vezano uz LGBTQ pušteno igraču na izbor. Nije istina – ja nisam birao da Judy bude lezbijka i nedostupna za vezu ako je moj V muško. To je odabrao developer, isto kao što je developer odabrao koji će likovi u TLOU2 biti gay, a koji neće. I to je njihova sloboda.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 29.01.2021 - 16:01

      Pa to što je Judy lezbijka to je njen izbor, šta bi sad birao za nju i bilo ti je krvo što te odbila jeld :p :p (I sam sam tako prošao). Za svog lika imaš izbor i radiš kako ti god odgovara. U TLOU2 ipak moraš proći kroz sve, iako nisi baš “ti” osobno nijedan lik u igri, no ipak moraš cijeli nametnut sadržaj “progutat” hoćeš-nećeš. Al evo još jednom ponavljam, ne pričam samo o LGBT sadržajima i oni za mene opće nisu sporni, već pričam o tome da je igra ciljano napravljena da silom progura i propagira “Representation, Diversity, Social Justice” u gaming industiju (vidio ti to ili ne). I nitko nije rekao da je to nešto što se ne smije radit, kome ne paše ne mora igrat. Jedina stvar koju ja naglašavam od prvog komentara jest da je zbog toga igra dobila tu veliku podršku od raznih ljudi koji tu imaju svoje interese, koji pak nemaju veze sa gamingom, i zbog toga je nepošteno iskočila iznad konkurencije na dodjelama nagrada. Jer ako gledamo igre isključivo kao igre, bilo je boljih. Kao što rekoh, događa se u Hollywoodu već godinama, al ne trebamo onda šutit o tome!

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 29.01.2021 - 17:05

      Hah, TLOU 2 je sve samo ne priča o društvenoj pravdi. Nema pravde za pse, nema pravde za Azijate, nema pravde za trudnice, nema pravde za prethodne protagoniste pa čak ni za prste. Jedinu pravdu u toj igri je dobila PS Vita, ništa drugo.

    • PppPP

      @Artyom, 27.01.2021 - 13:58

      😂😂😂 A jeste dosadni

    • LjubicastiAnanas

      @Artyom, 28.01.2021 - 15:04

      Slazem se u potpunosti. Ljudi su sokirani valjda pa onda svu tu kolicinu gluposti opravdavaju time da se ustvari radi o “remek djelu” sto je zaista smijesno.
      Zamislite da sve igre sada krenu u ovakve egzibicije kao ova na sta bi to licilo.
      Igra jeste vrhunska u pogledu grafike i gameplaya ali sve ostalo…ne ponovilo se!

  • Novi99

    26.01.2021 - 16:15

    Apsolutno zasluženo, remek djelo!!

  • KhorneFlake

    26.01.2021 - 16:16

    Pa pobogu, šta je trebalo ovoliko, dva dana nismo imali tekst o TLOU2 nagradama.

    • delight353

      @KhorneFlake, 26.01.2021 - 18:11

      Još nisam, ali jedva čekam zaigrat TLOU2 da vidim oko čega toliko prašine.

  • Jodler

    26.01.2021 - 16:20

    Zasluženo. Igra stoljeća 😂🤣😂😂😂😂

  • djosic85

    26.01.2021 - 16:25

    E sad će krenit udaranje po tlou 2. Nisam je još odigrao, čekam da cijena ode dolje. Jedinica mi je super, a ne može dvojka bit lošija, bar se nadam

    • Zaratino

      @djosic85, 26.01.2021 - 18:20

      Gameplay totalno isti ka jedinica, grafika bolja, prica gora. Pa sad procjeni.

    • Antex

      @Zaratino, 26.01.2021 - 20:33

      Neslažem se ,priča iz prvo dijela je malo bolja od drugog dijela. Ne gora

    • Zaratino

      @Antex, 26.01.2021 - 22:33

      Pa to san i napisa…

    • drazensi

      @Zaratino, 26.01.2021 - 20:53

      Nakon ovog komentara sasvim je jasno da nisi ti ni taknuo ovu igru.

    • Zaratino

      @drazensi, 26.01.2021 - 22:32

      Ne ti si. Ja san je preordera i igra day 1, zato jer ki je prva bila top. I sto san krivo reka? Sto nije tocno?

    • Rick Sanchez

      @Zaratino, 27.01.2021 - 12:55

      Potpuno je netočno da je gameplay isti. Zato smo i pretpostavili da nisi niti igrao igru.

    • Zaratino

      @Rick Sanchez, 27.01.2021 - 14:52

      Je imas pravo. Totalno razlicite igre. Druga nema veze sa prvom, ja san na tren pomislia da igran Uncharted…

    • Truegentlemanx

      @Zaratino, 26.01.2021 - 23:31

      Stari moj upravo prelazim Part 1 ponovno i gameplay Part 2 je miljama bolji od jedinice. Dodge mehanika uvelike je promijenila hand to hand borbu, promjene u AI-u i njegovom ponašanju učinili su svaki sukob dinamičnijim i više “life like”, povećan arsenal oružja također čini borbu raznovrsnijom, a dodatak prone mehanike, tipke za skok i proširivanje levela uljepšali su stealth i istraživanje. Vrlo teško se vratiti na gameplay jedinice nakon dvojke, u jedinici si previše ograničen u samoj borbi, ali i tijekom istraživanja. Ako ti se igra ne sviđa to je uredu, ali samo srati po igri jer nemaš boljeg posla nije oke, pogotovo za one koji ju možda još nisu zaigrali i vide taj tvoj komentar.

    • Zaratino

      @Truegentlemanx, 27.01.2021 - 01:51

      Jedini koji tu sere si ti. Procitaj ponovno sve sto san ja napisa i reci di ja to serem po igri. Tako sto san napisa da je prica gora nego u jedninici? Sto se gameplaya tice sigurno da ima nekih promjena ali core mehanike su ostale iste. Meni igra nije bila top topova ali mi je bila skroz ok, samo sam direktno usporedia jedinicu i dvicu u 3 kategorije. Ubuduće prije nego kreneš srati ukljuci mozak dok citas ako ga uopce imas.

    • Truegentlemanx

      @Zaratino, 27.01.2021 - 11:42

      Ja sam se samo obratio na tvoju izjavu da je gameplay isti što nije istina, vidim da si malo zagrijan pa ću zanemarit te tvoje uvrede jer ne doprinose ništa ovom razgovoru, malo uredi te manire prije nego komentiraš stari.

    • Zaratino

      @Truegentlemanx, 27.01.2021 - 12:35

      Ako san napisa da je gameplay isti (sto je 90% istina) ka u jedinici to je tebi sranje po igri?

    • Rick Sanchez

      @Zaratino, 28.01.2021 - 11:30

      Pobogu, radi se o nastavku igre i naravno da će core mehanike biti iste. Fasciniran sam tvojim stavom u vezi ovoga, ako ne trollaš.

    • Zaratino

      @Rick Sanchez, 28.01.2021 - 14:27

      Koji stav? Protiv igre nisan reka ništa, samo da je gameplay skoro isti ka jedinica jer je covik pita kakva je igra. S cin san je triba usporediti? A vi ste se uvatili ko da je dvica totalno drugacija igra od jedinice. Na kraju ovaj tvoj komentar ispada da se slažeš samnom a tu ste krenili drvljem i kamenjem. Protiv same igre neman ništa, meni je skroz dobra bila.

    • Rick Sanchez

      @Zaratino, 29.01.2021 - 09:48

      Radi se o tome da sličan core gameplay navodiš kao manu igre, ne znam koliko bi drukčiji trebao biti s obzirom da se radi o direktnom nastavku igre. A da su uveli poboljšanja u svakom pogledu gameplaya je neosporno.

    • Zaratino

      @Rick Sanchez, 29.01.2021 - 13:52

      Dobro pametnjakovicu. Ajde citiraj mi di san ja napisa da js to mana?

    • Rick Sanchez

      @Zaratino, 29.01.2021 - 15:54

      U pravu si, nisi to rekao, ali je ”Gameplay totalno isti ka jedinica” imalo negativnu konotaciju (kao da to smatraš manom) i još je poprilično netočno po mom mišljenju. Ali dobro, složimo se da se ne slažemo.

    • igor981

      @Zaratino, 27.01.2021 - 22:14

      Gameplay je daleko bolji u svakom segmentu od jedinice.

    • Holysheat666

      @djosic85, 26.01.2021 - 22:41

      Cjena i je 150kn acc, kad mi frend predje, rado ti posudim acc,postavis ga ko primarni i igras, sam te molim da ne mjenjas podatke, da mog prodat govno nekom na njuskalu

      Sad frend igra na pola je igre, ja,odusto kupio acc za sicu legalno, al,djabe igra koma

  • Venom102

    26.01.2021 - 16:37

    Koliko fejk. Na svim youtube videima gdje se spominju tlou2 i nagrade ima jednako dislajkova i lajkova, a u komentarima svi pljuju igru.

    • mr.labud

      @Venom102, 26.01.2021 - 16:44

      Moras znati da ne komentira svaki igrac… Ljudi uzivaju u igri i briga ih sto ostali govore. Nije bitno sto kaze, nego tko kaze…

    • Arnero

      @Venom102, 26.01.2021 - 17:03

      Pljuju igru isti oni koji su je pljuvali prije neg je i izašla.

    • Rick Sanchez

      @Arnero, 27.01.2021 - 12:56

      So true

  • mr.labud

    26.01.2021 - 16:39

    Svaka i jedna apsolutno zasluzena. Hvala Naughty Dogu sto su jos jednom po tko zna koji put napravili masterpiece i imali muda napraviti ono sto se nazalost nitko ili slabo tko usudi napraviti. Jos jednom… Svaka cast. Gameplay, Grafika, Likovi, Storytelling… Neprevazidjeno

    • Lovac

      @mr.labud, 26.01.2021 - 16:50

      Nezz brate, ali od napisanog samo grafika obzirom da se vrti na PS4 (jedino ako si sarkastičan, onda se slažem).

  • Darac83

    26.01.2021 - 16:42

    Dajte HCL, namjerno ovo radite… 😂

  • Lovac

    26.01.2021 - 16:48

    Najbolja igra nakon Velikog praska i svatko tko misli drukčije ne misli isto! Svaku nagradu kako dođe, printam i ljepim po zidovima. Volim se protrljati o njih. Šteta samo što nema malo više političke korektnosti u igri, ali sve ostalo je vrh, od uništenog character developa iz prve igre preko nabildane Gordane za koju volim zamisliti kako bi joj mirisao znoj u stvarnom životu do filler-radnje. Ali ipak, kapa dolje što igra ima pouku ko bajke koje su mi čitali s 4 godine, to je doista rijetko.

    • razer1234559

      @Lovac, 26.01.2021 - 17:18

      Nabildana Gordana hahahaha

    • LetMeBeFrank

      @Lovac, 27.01.2021 - 20:01

      Najjaci komentar ovdje. 🤣

  • miriseNAdobro

    26.01.2021 - 16:50

    za dva dana ocekujem clanak..TLOU 2 dobio vise nagrada od GTA V i tako dalje. TLOU 2 kupio se u prva dva tjenda i nakon toga susa.

    • Zoran Žalac

      @miriseNAdobro, 26.01.2021 - 16:58

      Ako je The Witcher 3 bio rekorder, kao što je u tekstu navedeno… kako će onda u budućnosti biti članak da je osvojeno više nagrada od GTA 5? Logike, malo.

    • miriseNAdobro

      @Zoran Žalac, 27.01.2021 - 01:13

      bio sam ironican Zorane..prva igra koja mi je pala na pamet ali ocito nisi skuzio foru

    • Zoran Žalac

      @miriseNAdobro, 27.01.2021 - 10:15

      Ironija ne funkcionira tako.

  • personauser

    26.01.2021 - 16:51

    Nagrade su mi skroz nebitne jer nagrade uopce nisu nikakvo mjerilo da li je neka videoigra savrsena ili nije

    • Strange Man

      @personauser, 26.01.2021 - 17:06

      Slažem se tu sa tobom, jer najbolje znaš koja igra ti je odlična. Koliko se puta meni dogodilo da su mi neke druge igre bile puno bolje od onih koje su pokupile nagrade.

    • razer1234559

      @personauser, 26.01.2021 - 17:14

      Samo polako, znam da uvijek eksplodiraš kada dođe članak o TLOU2. Nemoj se previše zivcirati oko toga.

    • mg

      @personauser, 26.01.2021 - 17:21

      Nebitno kad tebi nije po želji:)Pojest će te TLOU2 od 0-24 na internetu.

    • zbosec49

      @personauser, 26.01.2021 - 17:42

      REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    • Darac83

      @personauser, 26.01.2021 - 20:34

      Daj neki link koji to dokazuje… 😜

    • personauser

      @Darac83, 27.01.2021 - 11:35

      Imam neki dojam da su samo PS igraci (fanboyi) opsjednuti nagradama pogotovo PS ekskluziva

    • mg

      @personauser, 27.01.2021 - 12:08

      Ti si taj koji najviše stavlja linkove šta drugi napiše:)

    • personauser

      @mg, 27.01.2021 - 13:02

      Ono sta zelim reci da nagrade uopce nista ne znace nama gamerima, a dok tebi znace jer si PS fanboy. Ne vidim nikakav problem da stavim neki link koji se bazira na temelju toga o cemu pricamo

    • mg

      @personauser, 27.01.2021 - 13:51

      Nažalost ti si opsjednut sa ps fanboy. Visiš na internetu 24 sata i od muke si sam svoj profil skriptira.

    • mg

      @personauser, 27.01.2021 - 14:13

      Još si nikakav gamer, kad pljuješ po svemu što ne možeš imati.

    • personauser

      @mg, 27.01.2021 - 15:21

      Nemam nista protiv tebe ili nikoga i uopce mi ne smeta sta si PS fanboy. Ono sta zelim reci da vi koji velicate TLOU Part 2 morate shvatiti da ima i boljih videoigara od TLOU Part 2 i obrnuto. Ne postoji igra koja je savrsena bez obzira koliko nagrada ima jer svaka od njih ce imati neku manu.

    • personauser

      @personauser, 27.01.2021 - 15:25

      Zelim samo reci da je i ona videoigra koja je osvojila jako malo nagrada odlicna kao i ona koja je osvojila najvise nagrada i prema tome te nagrade uopce nista ne znace

    • mg

      @personauser, 27.01.2021 - 16:07

      Ti prvo moraš shvatiti sebe, pritom nemoj meni te jeftine
      pičkaste priče prodavati. Kao drugo ljudima je poznato da se ljepiš kao krpelj na nebitne fanboy. Kao treće nemoj drugima svoj fanbojizam prepisivati, ili isto taj fanbojizam navlačiti! Ako ne želiš shvatiti ove 3 stavke…isključivo tvoj problem.

    • personauser

      @mg, 27.01.2021 - 15:23

      Ti pljujes po svemu sta nije PS, npr. po Nintendu

  • mg

    26.01.2021 - 16:51

    Izdominirala igra! kako kaŽe Buljas butjer: plačljive pičkice..

  • kebbab

    26.01.2021 - 16:51

    Potpuno normalno, ovo je igra desetljeća. Konzoli PS5 će trebati najmanje dvije do tri godine da isporuči igru ​​koja će biti bolja od TLOU2. Ovo je igra čija će priča zvučati barem još jedno desetljeće. Nadam se da ćemo dobiti treći dio jer želim još jednom igrati s Abby.

    • personauser

      @kebbab, 26.01.2021 - 16:54

      Ima i boljih igara od TLOU Part 2

    • Arnero

      @personauser, 26.01.2021 - 17:04

      Ne mnogo

    • kebbab

      @personauser, 26.01.2021 - 17:15

      Za mene je ovo igra desetljeća. Video iznad lijepo govori zašto. Za sebe znam da čak i kad dođe ps6, neću zaboraviti prvu strofu pjesme Pearl Jam – Future Days.

    • personauser

      @kebbab, 26.01.2021 - 17:37

      Po meni je Hades igra 2020. i to jasno pokazuje da nagrade uopce nisu bitne

    • SanKa

      @personauser, 27.01.2021 - 10:15

      tvoje misljenje je bitnije od nagrade koja predstavlja 50 000 misljenja ? hardly

    • personauser

      @SanKa, 27.01.2021 - 11:33

      Meni nagrade nisu nikakvo mjerilo da li je neka videoigra savrsena ili nije. Ono sta zelim reci da te nagrade nesmiju utjecati da li da uzmem tu videoigru ili ne. Može neka videoigra imati 300 nagrada, a to ne znaci da je ta igra masterpiece. Hades je remek djelo koju treba odigrati svaki gamer jer je daleko bolja igra od mnogih AAA igara iako ima daleko manje nagrada od TLOU Part 2. Nagrade su bitni developerima, a nama gamerima nisu. HCL redakcija je sa razlogom odabrala Hades igrom 2020. jer je najvece iznenadjenje osim GOT u 2020.

    • Darcoolio

      @kebbab, 26.01.2021 - 21:37

      Onda nisi ogigrao ni 5 igara za života.

    • GTA222

      @kebbab, 26.01.2021 - 17:59

      Ima jedna bolja igra, Boneworks, igra koja je pokušala pomaknuti granice VR imerzije i uvelike je u tome uspjela. Šta je to TLOU2 napravio osim velikog raskola?

    • kebbab

      @GTA222, 26.01.2021 - 19:11

      Zašto je TLOU2 napravio raskol? Zašto je igra na Metacriticu dobila toliko ocjena, 0? I to čim su omogućili davanje ocjena? Ovo je namjerno smanjivanje ocjene igri. Igra se ocjenjuje prema nekoliko aspekata, od grafike, dizajna nivoa, gameplay-a, strukture igre, priče, likova, zvuka i glazbe. Dakle, ako svakom aspektu daš ocjenu, zbrojiš ocjene i zbroj podijeliš s brojem aspekata, teško je dobiti ocjenu 0. Dakle, igra ne može imati ocjenu 0. Problem je jer je puno ljudi igralo igru ​​na youtubeu, a neki uopće ne. Također primjećujem da je puno igara ocijenjeno unaprijed. Recimo kad vidim komentar “GRAFIKA JE KAO DA JE IGRA ZA MOBITEL” sve mi je jasno. Igra nije samo grafika već i ostale komponente koje se ne mogu osjetiti na youtubeu. Raskol je dakle u svijesti ljudi kojima smetaju lezbijke, mišićave žene i način na koji je glavni lik ubijen.

    • personauser

      @kebbab, 26.01.2021 - 19:40

      Netko moze i dati npr. 10 iako nije odigrao igru

    • GTA222

      @kebbab, 26.01.2021 - 20:35

      Ja nisam rekao ništa za grafiku igre, ni zvuk, ni ništa drugo jednostavno mi se ne sviđa priča i neću je igrat i bok. Igra je po pitanju svega osim gameplaya i priče jako dobra. To je moje mišljenje a sad parola glasi možeš se složit i ne moraš, ja ne idem okolo i nevrijeđam ljude.

    • Drunkenstein

      @kebbab, 27.01.2021 - 08:45

      Zašto brazilska telenovela unosi razdor među ljudima? Zašto sport? Zašto politika? Odgovor: sitne strasti sitnih duša. Nadalje, ne može se ocijenjivat na način koji si opisa jer različiti aspekti nemaju jednaku težinu, primjerice; zvuk nema jednaku vrijednost mehanici igranja ili priči, karakterizacija likova > grafika, glazba < dizajn itd.

    • kebbab

      @Drunkenstein, 28.01.2021 - 13:08

      Upravo je u tome problem. Preferiranje određenog aspekta. Nekima je važnija grafika, a drugima gameplay. Netko voli nogomet i igrat će Fifu jer voli grafiku. Drugi koji voli nogomet igrat će PES jer voli dobar gameplay. Što god bi Fifi uzeo (grafiku, gameplay, soundtrack, licencu …), više ne bi imao istu igru.Primer, karakter je važniji od grafike. Karakter se prikazuje u više načina. Prvi je govor, drugi izraz lica i treći pokreti tijela . Dakle, ako nemam barem solidnu grafiku, izrazi lica i pokreti tijela teško da će biti dobri. Ako nemam izraze lica i pokrete tijela, onda mi ni dobra grafika ne pomaže. Dakle, svaki aspekt se računa jednako, poanta je samo u tome što netko preferira.

    • Mteo1906

      @GTA222, 26.01.2021 - 21:38

      Vr nemre puno ljudi priustit ili ne zele jos kupit jer se nije skroz razvilo i novo je na trzistu

  • PicardMT

    26.01.2021 - 16:52

    Stvarno jako detaljna i lijepo strukturirana recenzija Filipa, duboko promišljeno, stručno i potpuno lišeno svih suludih iluzija o političkih motivima, lažnim kontroverzama ili
    insinuacijama o podilaženju nekim skupinama u ovoj igri koja je očito po mišljenju ogromne većine najbolja igra koja je ikada napravljena. Svima koji još nisu odigrali najiskrenija preporuka, apsolutno ništa u igri nije forsirano ili dio propagande, za priču nebitna privatna obilježja koja su normalan dio ljudske prirode i raznolikosti u igri ničime vas neće omesti da uživate u svim elementima igre pa tako i u nezaboravnoj i dubokoj priči normalnih ljudi u teškim i nehumanim okolnostima surove stvarnosti.

    • Kratosov Boy!

      @PicardMT, 27.01.2021 - 07:46

      Ali nitko u prici nije normalan. Niti jedan lik u prici osim 2 nemaju smisla.

  • Strange Man

    26.01.2021 - 16:56

    Zoran ja mislim da nisi Filipu sebično ukrao priliku za recenziranje dvojke, jer po meni bi bilo nepošteno da fan igre radi recenziju. Moje mišljenje je da recenziju bilo koje igre rade neutralni maheri 😉, po meni bi to bilo pošteno. Naravno moje mišljenje.

  • Smike

    26.01.2021 - 17:02

    Ja ne volim ovu igru i imam je ,ali u nekim stvarima je fenomenalna. Grafika je odlična, facijalna ekspresija i atmosfera je fenomenalna. Kad se nadjes u podrumu sa skrimerima ledi se krv.

  • Jokerhere

    26.01.2021 - 17:17

    Sto bi sa krumpirićem ja već zaboravio

  • Emperor Ghaleon

    26.01.2021 - 17:40

    Koliko ih zasad ima Cyberpunk 2077? Jer, koliko se sjećam, ta igra je imala preko 200 nagrada PRIJE NEGO LI JE UOPĆE IZAŠLA.

    • kenrox

      @Emperor Ghaleon, 26.01.2021 - 18:17

      oko 700 ih sad ima, preko 200 izmisljenih u startu a ostale su za bugove, lazi itd

    • Drunkenstein

      @kenrox, 27.01.2021 - 08:47

      Nema, morali su refundirat i nagrade.

    • Dick Johnson

      @Emperor Ghaleon, 26.01.2021 - 18:17

      Samo se sjeti da te nagrade djele “videogame novinari”. Ekipa kaj u Cupheadu nemoze intro prijec. Cjela bransa je postala smijurija i niko ih ne uzima za ozbiljno. Ak je previse gameplaya u igri ko u Hadesu il Doom Eteralu to nije dobro, il nedajboze da danas izade igra ko Dota il CS:GO.

    • Drunkenstein

      @Dick Johnson, 27.01.2021 - 08:50

      A tako nekako, do te mjere da ako si u potrazi za dobrom igrom, tražiš one s minimalnim nagradama ili bez nagrada uopće.

    • Zoran Žalac

      @Emperor Ghaleon, 26.01.2021 - 18:19

      Kontekst: nagrada za igru godine. Nije žanrovska, sajmovska, inkluzijska nagrada ili nešto slično.

    • Emperor Ghaleon

      @Zoran Žalac, 26.01.2021 - 18:30

      E prijatelju, to ti ne piše u naslovu. Naslov kaže da je pretekao Witcher 3 po broju nagrada, i ja sam samo pitao koliko ih trenutno Cyberpunk 2077 ima. Moje pitanje je na mjestu.

    • Zoran Žalac

      @Emperor Ghaleon, 26.01.2021 - 19:09

      Naslov vijesti nije tu da bi prenio sve informacije koje se mogu prenijeti. Nisam ja pravila smišljao, eto, ja bi imao manje posla da sve mogu napisati u naslovu i da ništa poslije naslova ne moram… Treba razlikovati nagrade i titule. Nije isto nagrada za životno djelo i ne znam, nagrada za najboljeg nogometaša mjeseca…

    • Emperor Ghaleon

      @Zoran Žalac, 26.01.2021 - 19:17

      Znači naslov je clickbait?

    • Zoran Žalac

      @Emperor Ghaleon, 26.01.2021 - 19:31

      Znači svaki naslov koji ne sadrži sve informacije koje se mogu prenijeti je clickbait?

    • Emperor Ghaleon

      @Zoran Žalac, 26.01.2021 - 19:38

      Pa mogao si napisati
      ”The Last of Us Part II pretekao The Witchera 3 po broju osvojenih GOTY nagrada”
      umjesto
      ”The Last of Us Part II pretekao The Witchera 3 po broju osvojenih nagrada”
      Vidiš, samo 4 slova dodaš. Naravno da ćeš pokušati spustiti u stilu ”pa piše ti u vijesti sve”, misleći valjda da tu vijest nisam pročitao prije nego li sam krenuo komentirati. Ali nisi napisao taj naslov, i zato sam pitao koliko nagrada ima C2077.
      Ponavljam, moje pitanje je na mjestu.

    • Zoran Žalac

      @Emperor Ghaleon, 26.01.2021 - 19:48

      Ne vidim kako je to vezano. Te dvije vrste nagrada ionako nisu za usporedbu. A u tekstu je navedeno o kakvim se nagradama radi i kontekst je jasan.

    • Jodler

      @Emperor Ghaleon, 26.01.2021 - 18:53

      Pa broj nagrada je bitan a ne da ali te nagrade nešto vrijede 🤣😂

    • djosic85

      @Emperor Ghaleon, 26.01.2021 - 19:09

      Cyberpunk će ove godine počet skupljat nagrade, vidjet ćeš, samo čekaj

  • hyperion

    26.01.2021 - 17:49

    Stvarno mi nije jasno do kad ovako, da igru najviše volim ili najviše mrzim do sad bi mi bilo svejedno, ali prepucavanjima nikad kraja. Dva sata, 60 komentara…

  • djosic85

    26.01.2021 - 17:57

    Klasična navlakuša

  • Filip Zorić

    26.01.2021 - 18:34

    Grijeh oprošten, Zoki

  • Hun7e3

    26.01.2021 - 18:34

    Tlou dobre igre odigrao ih sa gustom.Ali jedan je The Witcher.

  • mateom15

    26.01.2021 - 18:44

    Dali igra zaslužuje toliko “ovoliko” medijskog prostora? NE
    Dali igra sadrži ideološke elemente kako bi se zadovoljila određena skupina ljudi? DA
    (jer ako pretpostavite suprotno i da ti dijelovi ne postoje ,tj. da su napravili tocno ono sto vecina zeli nebi doslo do drame)
    Dali je igra zasluzila GotY? DA (sustavom eliminacije)
    Dali je igra zasluzila 10/10? NE
    Dali je autor imao “časne” motive kad je to ubacio unutra? NE (mogao je biti iskren i reci da je to radio da promice gej zajednicu ili nesto slicno ,ali ne ,bolje je nazvati sve fasistima koji se ne slazu jel)
    Dali medijski portali uzmaju kao faktor indirektno te “sporne” odluke kod ocjenjivanja? DA
    Dali je autor u ovom slucaju to znao i zato to uveo ili je ipak to uradio iz svog osjecaja da radi dobru stvar? N/A

    ZAKLJUCAK:
    Mediji koriste rasne manjine kao tokeni, nesporno je da igre dobivaju bolje ocjene samo zbog tog faktora. E SAD , NITKO nezna jeli autor(ovaj ili neki drugi) to radio iz svog osjecaja da napravi dobru stvar ili je pak to iskoristio da boosta ocijenu igre.

    HOW TO FIX IT:
    -neka prestanu tretirati ljude idiotima i neka budu iskreni oko svojih moivacija

    PS
    vi se prestanite klat u komentarima , jer mi je dosta homofoba (kojih ima nazalost),ali i “moralnih vertikala” koji proglase sve nacistima ako netko slucajno komenitira nesto iole “kontroverzno”. jadno je i nece nikom pomoc oko rjesavanja problema, koji necete ni rjesit jer nemate pojma postavit pravo pitanje uopce

    • djosic85

      @mateom15, 26.01.2021 - 19:13

      Šta ti je to, doktorat? Skrati malo ubuduće, kom se da čitat tolko komentar jedan. Inače slažem se s tobom oko igre

    • mateom15

      @djosic85, 26.01.2021 - 19:45

      nitko nece nista shvatiti ako nedam kontekst , a plus … dobio bi neki krasni komentar da sam napisao samo jednu recenicu na temu tim tonom

    • Mteo1906

      @mateom15, 26.01.2021 - 21:42

      Ne forsira se sjw agenda, ne znam ak si igrao igru ( nemam nista protiv da ti se igra ne svida), ali ono, malo se informiraj prvo.

    • mateom15

      @Mteo1906, 27.01.2021 - 12:32

      da si procitao tekst koji sam napisao ,vidio bi da sam rekao da nije jasno je li to forsirano ili ne ,ali da je jasno da postoje. Pa ono,malo se informiraj prvo ,jer me ovakvi ideoloski ispadi ne zanimaju.

  • Virty

    26.01.2021 - 18:46

    Witcher bolja igra za 4 koplja.

  • lkuka13

    26.01.2021 - 19:15

    Po meni apsolutna bolja. Zasluzeno!

  • Lazy

    26.01.2021 - 19:37

    Shieeet storm alarm…rekoh necu komentat al moram, posto je igra stvarno vrh gaminga u skorije vrijeme, ne igram MP pa stoga pricam o iskljucivo single igrama.Uzivajte ko nije!

  • Zoran Žalac

    26.01.2021 - 19:39

    Pobrisani offtopic komentari i nevezane prepirke. Dakle, još jednom – tema članka je The Last of Us Part II i nagrade. Držite se toga ili brišemo/zaključavamo.

    • Darac83

      @Zoran Žalac, 26.01.2021 - 21:07

      Daj Zoki koji k.? Ko Jerry Springer ste; namjerno izazovete fajt kontroverznim temama, a onda izbacujete ekipu iz studija… Buuuuu!!! 😁

    • razer1234559

      @Zoran Žalac, 26.01.2021 - 22:11

      Zoki , na ovom portalu ima dosta korisnika koji su ljubomorni na moj izgled pa takve odmah obriši.

  • crolink07

    26.01.2021 - 20:20

    TLOU2 zasluženo.

  • SonOfZeus

    26.01.2021 - 20:25

    Najbolja igra ikada, sudeći po nagradama. I najglupljem i najinteligentnijem je jasno koliko je takvo poimanje nelogično, s obzirom da je igra činjenično podijelila fanove prve igre. Malo je reći da sam bio jedan od najvećih fanova prve igre, te mi je i naknadni DLC bio poprilično dobar. A pazite sad, oboje imaju homoseksualce, valjda sam neki omekšali homofob – odnosno kako neki tvrde: Nacist. Činjenica da fizički najimpresivnija osoba u TLOU 2 u vrijeme zombie apokalipse je žena koja očigledno guta anabolike za doručak i da čista kopija Niela pljuje na mrtvo tijelo Joela nema nikakve veze sa činjenicom da se igra koristim jeftinim manipulacijama da od određene skupine ljudi dobije željene emocije. Spoiler ahead: Sjetite se prije izlaska samo jednu od mnogih lažnih izjava vodstva ND-a: ”Nećete biti prisiljeni ubiti niti jednog psa”. Realnost: Ne samo da ubijete psa, nego ubijate psa s kojim ste bili PRISILJENI se igrati s Abby kako bi stekli kakvu takvu povezanost s istim. S jednom osobom ste prisiljenu bezrazložno ubiti predivnu životinju (ne mislim nažalost na psa ovaj put), sa drugom, opet prisiljeni, spasiti. Pogađate, svaki puta kada činite ”dobro djelo”, činite sa osobom koja je mučenički ubila Joela u prvih sat vremena igre. Joela, iskusni masovni ubojica, koji se kao kakav amater postavi u središte sobe pune nepoznatih ljudi, jer ga dugoročno iskustvo nije naučilo da bude pažljiv. I onda na kraju igre kada ste ubijali sve koji vam stanu pred put, bez nekakvih osobitih emocija, na kraju vam igra uzme odluku iz ruku i kaže: ”Hej, krug osvete je loš… kužiš?” i kaže vam da da je nihilizam super i da ste trebali uživati u igri. Prije nego netko kaže da poanta igre nije da bude zabavna, neka potraži drugi hobi jerbo igre svakako mogu imati ozbiljne teme, sadržati pouku, zapitati vas porukom koju dostavljaju i usput biti zabavne. Case in point: TLOU 1.

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 26.01.2021 - 20:35

      Čuj, neki su se u TLou 2 zabavili svirajući gitaru preko touchpada. Meni nije bilo zabavno. Case in point: različitim ljudima su zabavne različite stvari?

    • drazensi

      @Zoran Žalac, 26.01.2021 - 21:00

      Nemoguce. Svi moraju voljeti iste stvari.

    • Strange Man

      @Zoran Žalac, 26.01.2021 - 21:18

      Meni je to bilo zabavno u igri koja meni nije igra godine. Iskreno tu sam se i najviše zadržao. Da objasnim mlađima gitara je tu ipak sa velikim razlogom. Seattle je poznat u svijetu kao grad grunge glazbe. Ali u pravu si različitim ljudima su zabavne različite stvari.

    • SonOfZeus

      @Strange Man, 26.01.2021 - 23:24

      Yup, Nirvana. Ali mi je ipak poznatiji po Space needle.

    • Strange Man

      @SonOfZeus, 27.01.2021 - 04:19

      Nije samo Nirvana, tu su Pearl Jam, Alice in Chains, Soundgarden i do sutra bi ti nabrojao bendove. Zanimljivo je da gitaru pronađeš u kazalištu Paramount koje je poznato po grunge koncertima. Nirvana je za pjesmu “Smells Like Teen Spirit” snimila spot u navedenom kazalištu.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 26.01.2021 - 23:20

      Vidiš, to me i najviše privlači. Zašto bi svirao svoju akustičnu kada mogu virtualnu? Taj dio su dobro napravili, to ću im prvi priznati.

    • drazensi

      @SonOfZeus, 26.01.2021 - 21:00

      Ako si ovako povrsno sve shvatio u ovoj igri kao sto si ovdje napisao nije ni cudo da ti igra nije dobra.

    • SonOfZeus

      @drazensi, 26.01.2021 - 23:22

      Odvezane su ti ruke da mi objasniš jako duboku poruku koju si ti osobno shvatio u igri bez da iskoristiš ”circle of revenge” pouku kao poveznicu odnosno temelj priče.

    • LetMeBeFrank

      @SonOfZeus, 27.01.2021 - 20:05

      Objasnjenje: “I am 14 and this is deep”.

    • Drunkenstein

      @drazensi, 27.01.2021 - 14:33

      Površno je shvatio jer je površna i igra, odnosno nema tu ništa korisno za shvatit.

    • SonOfZeus

      @SonOfZeus, 26.01.2021 - 23:26

      Davno sam se prestao nervirati, sada mi je samo simpatično sa konstantnim uvjeravanjima kako je ovo najbolja igra ikad. Da se razumijemo, ljudi su slobodni voljeti ovu igru i drago mi je za njih. Ne tvrdim da je igra loša, jer ima predobru audiovizualnu stranu da bude loša. Da ne govorimo o animacijama, voice actingu, lip syncingu i ostalim bitnim elementima. Nažalost, ono najbitnije (meni) je najlošije (meni). Bez uvrede fanovima.

  • xx1111

    26.01.2021 - 20:32

    The last of us part 2 je daleko bolja igra od witcher 3

    • personauser

      @xx1111, 27.01.2021 - 13:06

      Shvati jednom da TLOU Part 2 nije daleko bolja igra od Witcher 3 jer nagrade uopce nista ne znace, tj. da je TLOU Part 2 daleko bolja od Witcher 3. I za tvoju informaciju nekome moze biti bolji Witcher 3 od TLOU Part 2 i obrnuto. TLOU Part 2 moze imati vise od 300 nagrada i dalje to ne znaci da je igra masterpiece

  • cutiexxx

    26.01.2021 - 20:45

    Čestitke Naughty Dogu!

  • Dajsikeks

    26.01.2021 - 21:15

    Ok i… kaj meni i developerima (ne oni glavni koji vode nego ovi u bazni koji rade u grupama) to znači

  • Hrvoje Smoljić

    26.01.2021 - 21:27

    Jesam ja jedini kojeg TLOU serijal ne privlači čisto jer ne želi toliko depresivne tematike u svom gaming eskapizmu?

    • Mteo1906

      @Hrvoje Smoljić, 26.01.2021 - 21:43

      Ne znam, ali nema nista lose u tome.

    • razer1234559

      @Hrvoje Smoljić, 26.01.2021 - 22:09

      Ti si Hrvoje meni najdrazi u redakciji zato sto za tebe pise da si strastveni igrač svega sto je RPG, bas kao i ja. Sto ce tebi TLOU? Mi smo pravi igrači i znamo sto su igre.

    • djosic85

      @Hrvoje Smoljić, 27.01.2021 - 14:42

      Zašto ne i malo depresivnih emocija, treba to ponekad, mrakača malo

  • Tonco

    26.01.2021 - 22:04

    Witcher 3 je najbolja igrica ikada po meni,trebat će se dobro neko oznojiti da ih skine.

  • Holysheat666

    26.01.2021 - 22:39

    Po,cemu opet cu ispast hejter i sve, al,ne zivim od vas, nit kog tu zelim upoznat, nemam neke zelje,

    Pa recite sto ocete o meni,al…

    Ovo je,igra???? Hrpa americke propagande, pederi, lezbe, trans, igra ima grafiku dobru sam,to nit je odlicna, igra je spora, troma, likovi toxicni, da je drukcije ime prosla bi ispod radara,,prva igra je bila super, i sve,priznam, al,trebalo je bit kraj, tolko nelogicnosti u igri nisam vidio, prva,igra za koju sam dao vise od 150kn acc na telegramu, da sam odusto, dao frendu odavdje s hcl, da igra .. katastrofaa od igre

    • Kmica180

      @Holysheat666, 27.01.2021 - 14:56

      Ej, proceed with caution!!! Biti ćeš etiketiran kao homofob s takvim izjavama. Samo ne znam hoćeš li moći mirno zaspati nakon što te netko označi kao takvog. Evo npr. meni suze teku niz leđa što ne volim pederluk… Ili još bolja izjava: “Ako ne voliš pedere, zapravo si i sam prikriveni peder.” 😂

    • Holysheat666

      @Kmica180, 27.01.2021 - 15:43

      meni supak proplako et hah..

      ebga..rodio se ko straight..u licima ljudi nevaljam ,sad je pederluk popularno..gay nemogu bit neam para..ah

      haha..

  • Jodler

    27.01.2021 - 07:06

    Jedini koji zna ocjenjivati igre je AngryJoe. Njegovih top 10 2020 video koji je izbacio jučer je jedina prava lista, sve druge liste su štalski izmet 🙂

  • Kratosov Boy!

    27.01.2021 - 08:06

    Mislim da su neki ovdje fulali poantu Hcl-a. HCL je gaming portal koji prenosi gaming vijesti. Koliko god se meni ili vama TLOU2 ne sviđa ovo je velika gaming vijest i oni ce je prenijeti. Da je ovo bila neka druga igra onda bi pisali o toj igri, ali nije nego je doticna igra. To cemo morati ocito prihvatiti.

  • Kratosov Boy!

    27.01.2021 - 08:14

    Gameplay : bolji od prve igre ali jedva.
    Prica : cisti uzas, moze se sumirati u 3 rijeci sto nije problem samo po sebi al posto je ovo nastavak jedne od najboljih prica ikad malo je sramotno, likovi su uzasno odrađeni i ocito je da su pokusali forsirati kako je Abby dobra a Ellie losa.
    Grafika : jedna od najboljih u gamingu, nema se sto reci.
    Zvuk i glazba : isto kao i grafika, odlicno, najbolji zvuk oruzja nakon tarkova.
    Sve u svemu bilo je puno boljih igra, svi znamo zasto je dobilo toliko nagrada ali necu sad o tome. Ghost je napravio sve bolje ali sta ces.

  • Drunkenstein

    27.01.2021 - 09:14

    A čuj, ako su Zvjezdane Staze svojevremeno bile vrlo progresivne, mora bit i on. Nema veze to šta je njegova metoda prihvaćanja dijametralna onoj autora navedene serije. Sa takvima je uvik ista priča, nisu baš najprecizniji alati u ladici, pa uvijek generaliziraju jer ne znaju bolje. Na papiru su uvijek naj(bilo šta), bezgrešni altruisti, ma pored njih majka Tereza nije učinila dovoljno. A kad se papir provede u stvarnost? Kako ono bijaše rečeno? Oni koji su se nekoć nazivali antifašistima, ubuduće će bit fašisti.

  • SanKa

    27.01.2021 - 10:07

    oh shit, here we go again

  • Emperor Ghaleon

    28.01.2021 - 16:27

    Ja ću ponoviti. Void Terrarium nije bio nominiran za najbolji soundtrack 2020. godine.
    To govori koliko je sve otišlo u ku**c.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?