HCL.HR

INTERVJU: Pričali smo s tipom koji radi igru o majmunima, ekskluzivno za Epic Games Store

Žarko Ćurić 20.04.2019.   •   2 komentara


Na nedavnom Reboot Developu ponovno smo sreli tvorca Assassin’s Creed serijala te smo s njim porazgoravali o njegovoj novoj igri zvanoj Ancestors: The Humankind Odyssey.

Patrice Désilets postao je već starosjedilac Reboot Develop konferencije. Tvorcu originalnog Assassin’s Creed serijala ovo je već peta godina u nizu da dolazi u Hrvatsku. Ove godine je na pozornici zaigrao  svoj novi naslov Ancestors: The Humankind Odyssey u kojemu pratimo preživljavanje naših predaka. Odlučili smo ponovno popričati s njim o njegovom novom projektu , ali i o drugim zanimljivim temama iz industrije.

HCL: Pozdrav Patrice. Evo nas u povratničkom intervjuu. Već smo imali prilike popričati na Reboot Developu 2016 kada ste prikazali prvi video za Ancestors: The Humankind Odyssey. Mnogo se stvari u međuvremenu promijenilo oko Ancestorsa, između ostalog prelazak s epizodnog formata na punu igru. Koji je razlog promjene formata?

Patrice Désilets: Najveća promjena koja se dogodila u međuvremenu jest da sam pronašao izdavača. Tako da sada imam potrebna sredstva za “punu” igru. A drugi razlog je, dok sam radio igru u epizodnom formatu, tražio sam od igrača da se igra “znanosti”. I iskreno, bilo je dosadno 😀

Primjera radi, fokus prve epizode bio je oko kretanja na dvije noge. No kada je došao izdavač s potrebnim sredstvima, shvatio sam da se svi ti dijelovi mogu staviti na jedno ogromno područje te prepustiti igraču da kroji svoju vlastitu evoluciju. Sada vas prvih 20 minuta igra uči nekim osnovama, no nakon toga igra se totalno vrti oko igrača i načina kako on želi da evoluira.

HCL: Kad smo već spomenuli ogromno područje na kojemu se igra odvija, nedavno sam gledao vaš video gdje ste intenzivno pričali o tome te usput spomenuli da ne postoji apsolutno nikakva vrsta mape ili mini-mape u igri. Mislite da će se moderni igrači snaći bez iste? I usput, koliko je velik svijet igre?

Patrice Désilets: Područje po kojem se igrač kreće je veliko oko 52 kvadratnih kilometra. Tako da mislim da smo pronašli neku zlatnu sredinu s obzirom na to da se krećemo kao pračovjek. Što se tiče modernih igrača, mislim da će isti baš i uživati u istraživanju, poput praljudi. Jer nema smisla da im ponudim mini mapu kada je ni naši preci nisu imali. Izgubila bi se magija otkrivanja nečeg novoga, nečega što se nalazi s druge strane. 

I ne tražimo mi od igrača da nešto uradi. Ne kažemo mu nikada da ide do vodopada, jer će onda on logično pitati: “Pa gdje se nalazi taj vodopad?” Naravno, postoje određeni načini da saznate gdje se nalazite. No to želimo prepustiti igračima. Da sami nacrtaju mapu, podjele informacije na wikiu i kroz taj način zajednički istražuju.

HCL: Zvuči zanimljivo. Nego, igra izlazi ove godine, imate neki datum izlaska?

Patrice Désilets: Imamo interni, ali ga nećemo podijeliti s tobom 😀

HCL: Ah, vrijedilo je pokušati! Uvijek se nadam da će se netko prevariti, no ne prolazi mi. Što se tiče PC verzije, izgleda da je ista ekskluzivna za Epic Store. Ima li ekskluzivnost neki “rok trajanja”?

Patrice Désilets: Da, naš izdavač (op.a. gleda u svog PR agenta te se smije)  potpisao je ekskluzivnost na godinu dana za Epic Store. To naravno samo za PC verziju, igra će biti dostupna i za PlayStation 4 te Xbox One.

HCL: U zadnje vrijeme dosta je priče oko prekovremenog rada u završnim fazama razvoja igre. Kako se tvoj tim nosi s time? Ima li promjena u radnim satima u odnosu na prethodnu godinu?

Patrice Désilets: Mi pratimo svoj proces koji je od početka isti. Naravno, uvijek imaš određen datum. I taj datum se ne pomiče pa smo sigurno malo pojačali tempo. No, nismo ušli u “crunch” mod posljednjih pola godine. Ponekad netko zna ostati na poslu sat-dva duže, no ne nalazi se kompletan tim čitav vikend na poslu ili ostaje raditi do ponoći. 

Svima treba biti jasno da čovjek poslije osam sati nije produktivan te da će napraviti više grešaka nego što će pomoći samom projektu.

HCL: Jasna stvar, u HCL-u se isto ne radi prekovremeno. Eto čak ni ovaj razgovor neće ići prekovremeno. Hvala ti puno Patrice na razgovoru, nadam se da se vidimo i sljedeće godine u Dubrovniku.

Patrice Désilets: Naravno, ako me ponovno pozovu 😀

Komentari (2)

  • Aldin219

    20.04.2019 - 20:38

    Šteta što je tako kratko, ali dobar intervju. Nemate pojma koliko bih volio da ova igra bude dobra. Zvuči fenomenalno.

    • Žarko Ćurić

      @Aldin219, 21.04.2019 - 00:24

      Imali smo ograničeno vrijeme intervjua, tako da smo izvukli pitanja koliko smo mogli u 10-ak minuta 😀

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?