HCL.HR

Recenzija

God of War Ragnarok

NEKA SAM ISTI K'O STARI MOJ

Zoran Žalac

“Brate, ne znam razbijamo li mi sudbinu ili ona nas!” – kaže Mimir Kratosu u jednom trenutku tijekom God of War Ragnaroka. Omiljena mi je to rečenica iz igre u kojoj sam najviše uživao upravo kroz razradu tog motiva sudbine. Iako igra obrađuje izmišljeni sukob fiktivnih bogova po mitologijama iz davnina, provlače se kroz nju korisne mudrosti – i dan danas primjenjive na naše prolazne živote. Prošli je God of War bio priča o prihvaćanju onoga što se dogodilo i promjene koja je time nastupila. A Ragnarok je priča o (ne)prihvaćanju onoga što (mislimo da) se mora dogoditi kao posljedica promjene.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
70-80€ PlayStation 5 Ustupio izdavač

Baš kao i prošla igra, Ragnarok ne prezentira svoje bogove kao bolja bića od običnih smrtnika samo zato što su božanskog porijekla. Zapravo su oni duboko problematične osobe s tipično ljudskim kompleksima i strahovima. Dobar dio toga proizlazi upravo iz koncepta sudbine, tj. proročanstva o smaku svijeta, kojeg svi žele izbjeći… samo se nitko ne može složiti da se to zajednički pokuša izbjeći. No, treba li uopće bježati od sudbine? Može li se promijeniti ono što je unaprijed zacrtano? Ili proročanstva jednostavno treba ignorirati pa što bude – bude? To su pitanja koja čine okosnicu God of War Ragnaroka, a igra daje zanimljive odgovore na njih.

PUBERTET JE TO, SINE

Podno sudbinske teme opet imamo dodatni sloj priče o odnosu između roditelja i djeteta. Atreus u Ragnaroku više nije DJEČAK koji se prvi put upoznaje sa svijetom. Izrastao je u sposobnog ratnika, ali još uvijek ne do razine da bi bio potpuno neovisan o svom ocu. Kako je sada u tinejdžerskim godinama kad ga peru hormoni, tako se s ocem sve više razilazi u razmišljanju i zbog toga izbijaju svađe među njima.

Atreus je izrastao je u sposobnog ratnika, ali još uvijek ne do razine da bi bio potpuno neovisan o svom ocu.

Premda je ta dinamika između njih dvojice već poznata, Ragnarok ne upada u zamku da reprizira ono na što smo naviknuti. Neke prepirke između Kratosa i Atreusa na početku će vam djelovati kao deja vu, ali vrlo brzo vidite nove nijanse i drugačiji smjer kojim priča krene. Kratos više ne odgaja trenira svog sina nego se priprema pustiti ga da bude sam svoj čovjek. U prijevodu, Kratos je sad onaj tata koji mora prihvatiti da je njegov DJEČAK odrastao i počeo se družiti s curama, umjesto da je cijelo vrijeme pokraj njega.

Atreus je značajno drugačiji u Ragnaroku, ali najveću promjenu vidjet ćete na Kratosu. Ragnarok je nastavio smjerom prošle igre te je Kratosa doveo do novog zaokreta u ponašanju. Ovaj Kratos traži i sluša savjete od drugih, emotivniji je no ikad prije, a čak bih rekao da je i brbljaviji no ikad prije – svašta ga zanima pa svašta ispituje! Svidjelo mi se što ga je igra prezentirala kao starijeg tipa bez da ga je pritom degradirala u penzića. Kratosovu starost u Ragnaroku karakterizira jedan oblik mudrosti, najčešće kao oprez nasuprot Atreusovoj naivnosti. Premda je Kratos sad voljan pustiti druge da vode kolo, jasno im daje do znanja da je stara iskusnjara i da je proživio stvari koje su drugima strane.

Kratosovu starost u Ragnaroku karakterizira jedan oblik mudrosti, najčešće kao oprez nasuprot Atreusovoj naivnosti.

Nekima se taj drugačiji Kratos možda neće svidjeti. Postoji nekoliko scena u Ragnaroku gdje bi stari Kratos malome zalijepio finu zidarsku šamarčinu, ali ne i ovaj mekši Kratos. Ja sam tu promjenu vidio kao očekivan slijed onoga što je bilo započeto u prošloj igri i pozdravljam ju jer bi Ragnarok iskreno rečeno bio dosadna priča da je Kratos isti kakav je bio i prije. Uostalom, teško da je mogao ostati isti nakon proročanstva koje je vidio u prošloj igri.

Jedan od načina na koji Ragnarok povremeno skreće pozornost s Kratosa i njegovih problema jest uvođenje većeg broja novih likova. Ovdje ih ima više od desetak sporednih i uglavnom su svi dosta zanimljivi. Rekao bih da su negativci interesantniji nego Kratosovi pomoćnici, pogotovo Thor koji ima neočekivano razrađenu problematiku za jednog negativca. Tu je također i jedan zlikovac koji se ponaša toliko iritantno da biste njegove uvrede mogli uzeti na osobnoj razini.

Postoji jedan zlikovac koji se ponaša toliko iritantno da biste njegove uvrede mogli uzeti na osobnoj razini.

Vjerojatno je jedna od ideja iza šire postave likova bila da se nordijski svijet God of Wara učini življim mjestom nego u prošloj igri. Sve lokacije koje smo obišli u prethodnoj igri uglavnom su bile bez tragova života i nismo vidjeli nijedan grad/selo sa živućim stanovnicima. Ragnarok to pokušava promijeniti, ali sve nažalost ostaje tek na pokušaju. Čim dođete u grad patuljaka svi pobjegnu od vas i zatvore se u svoje kuće. Čak i kad prođe “uzbuna”, ulice su i dalje puste – nigdje nikog! U drugom svijetu vodi se rat između Odinovih snaga i pobunjenika, a pobunjeničku vojsku čini sveukupno pet ili šest likova.

Usprkos tom osjećaju da u svjetovima ne živi više od desetak ljudi, Ragnarok ima finale koje uspije režirati tako da svejedno djeluje epski. Tu se veći broj likova nađe u napetom okršaju i cijela priča kulminira odličnom završnicom. Možda bi to bilo još bolje da je nordijska saga bila podijeljena na tri igre, a ne na dvije, no to vjerojatno nikad nećemo znati. Smatram da je zaključak sage dostojan ostatka priče, ne samo u Ragnaroku, nego i u paketu s prvom igrom. Fino se sve to zaokruži i dobijete odgovore na pitanja koja su ostala otvorena nakon avanture iz 2018.

Usprkos osjećaju da u svjetovima ne živi više od desetak ljudi, Ragnarok ima finale koje uspije režirati tako da svejedno djeluje epski.

Kvaliteti priče pridonose i brojna iznenađenja. Od početka do kraja mogao bih navesti niz događaja za koje nisam očekivao da će se odviti onako kako su na kraju zbili. Nije me priča nijednom ostavila u totalnoj nevjerici, ali sam u nekoliko navrata “vrtio film unatrag” da mi klikne zaključak oko nekih stvari koje su mi ranije bile čudne. Pohvalio bih i to što je Ragnarok snažnije prigrlio fantaziju u odnosu na prvu igru. I to doprinosi iznenađenjima jer ćete vidjeti neke neočekivane stvari, poput brbljavih životinja ili letećih čamaca.

Sve u svemu, Ragnarok ima slojevitu i dinamičnu priču za koju vjerujem da će mnogim fanovima biti dostojan zaključak započete sage. Morat ćete prihvatiti da su glavni likovi sada malo drugačiji, ali mislim da je sve to ukorijenjeno u samoj priči i njezinoj izvedbi. Interesantni likovi, mala zrnca mudrosti, dosta iznenađenja, epski trenuci – sve je tu! Ako vam se svidjela priča prve igre, Ragnarok je poglavlje koje ju nadopunjuje na jednako kvalitetan način.

BOŽANSTVENI GAMEPLAY?

God of War Ragnarok nije mi ostavio dobar dojam na samom otvaranju igre. Tutorial sekcija je quick time segment po principu pritisni jednu tipku ili umri. Prvih 15 minuta igre gotovo da nemate kontrolu nad likom. No, isplati se izdržati spori uvod jer gušt nastupi čim krene borba. Ragnarok se temelji na hvaljenom sustavu brutalne borbe iz prošle igre, zadržava njezinu preciznost i proširuje ju novim potezima te raznovrsnijom paletom protivnika.

Možete tako koristiti vatrene ili hladne napade na oružju, napadati protivnike iz zraka i sl. Protivnici se češće izmiču kad ih gađate, a i sami imaju nove trikove pa se neki npr. mogu zakačiti za zidove, pucati prateće projektile na vas i sl. Postoje i tzv. bifrost napadi koji vam osim nanošenja štete zalede određeni komadić energije tako da isti eksplodira na sljedećem primljenom napadu ako ga ne razbijete kontrom.

Boss protivnici su ovoga puta također raznovrsniji nego u prošloj igri. Nekoliko je opakih borbi i dobra je vijest da su trolovi shvatili kako su dosadili i bogu i vragu. U cijeloj priči pojavi se samo jedan trol, a humoristični dio je taj da se s njime ni ne borite.

U cijeloj priči pojavi se samo jedan trol, a humoristični dio je taj da se s njime ni ne borite.

Umjesto valkira ovdje imate duhove povratnike za koje sam prvo mislio da su manje izazovni, no ima i nekih koji dođu u paru pa znaju zadati dosta muka. Uglavnom, raznovrsnost protivnika je u globalu dobra i svakako pomaže tome da bitke budu zanimljive. Iako mislim da se ni o jednom bossu iz Ragnaroka neće pričati kao o Maleniji iz Elden Ringa, te da općenito protivnici u ovoj igri ne mogu držati svijeću onima iz Elden Ringa ni po izazovnosti ni po dizajnu. Možda jedino pijani Thor, on je faca samo takva.

Kratos većinu napada iz prve igre mora ponovno otključati, što je malo bezvezno. Međutim, dodane su i neke nove mogućnosti. Na primjer, sada postoji više načina na koji možete koristiti svoj spartanski bijes. Osim onog klasičnog načina tu je i korištenje bijesa za obnavljanje zdravlja te korištenje manje količine bijesa za snažan napad aktivnim oružjem.

A kad smo kod oružja, ne očekujte tu brda i doline jer je za Kratosa dodano samo jedno novo. Nažalost, nije to oružje koje biste pretpostavili da jest i ono koje biste htjeli koristiti. Razočaravajuća vijest, ali ako ništa dobro je i to alternativno treće oružje. Isprva mi je bilo čudno za korištenje, no do kraja igre mi je čak postalo i omiljeno. Sorry, sjekiro Leviathan.

Kod oružja ne očekujte brda i doline – dodano je samo jedno novo.

Uvedene su različite vrste štitova od kojih svaki ima svoje specifičnosti. Na primjer s jednim možete jurišati prema protivniku, drugi apsorbira primljenu štetu koju onda možete prenijeti kroz napad, treći omogućava snažnije odbijanje napada i sl. Novi štitovi nisu velika promjena, ali imam dojam da sam znatno češće blokirao napade nego u prvoj igri baš zato što sam si našao štit koji odgovara mom stilu igranja.

Glavnina gameplaya u Ragnaroku je mahom ista kao i u prvom dijelu. Okoliši su uglavnom linearni i zadaci su vam usmjereni gotovo po formi hodnika. Povremeno dobijete malo slobode da se bavite nekim sporednim questovima, ali tijekom njih ne radite ništa drugačije od onoga na glavnom zadatku. Iako posjećujete svih devet nordijskih svjetova, samo je polovica njih otvorenijeg formata, a ostali su prezentirani kroz manje lokacije. No, nemojte to shvatiti kao da igra traje kratko. Za završavanje glavne priče trebalo mi je oko 28 sati bez da sam odradio ijedan sporedni zadatak. Završetak igre također vam otvori neke nove zadatke i za kompletiranje igre 100% vjerojatno će vam otići više od 50 sati.

Za završavanje glavne priče trebalo mi je oko 28 sati bez da sam odradio ijedan sporedni zadatak.

E sad, napisao sam gore da je glavnina gameplaya u Ragnaroku ista kao i u prvoj igri. Međutim, ima i dijelova kad to nije slučaj – i ne mogu ih izostaviti iz ove recenzije. Nije spoiler u smislu priče, ali ako si želite ostaviti iznenađenje, preskočite sljedeći dio. Mislim da je to korisno znati prije igranja – ali prosudite sami želite li si sačuvati iznenađenje.

Najveća novost u gameplayu GOW Ragnaroka - mali spoiler!

Ako niste čitali gornji dio, bez spoilanja mogu reći da postoje dijelovi igre koji su značajno manjeg izazova nego ostatak igre. Možda će se to riješiti zakrpama, ali…

Mislim da će Ragnaroku trebati više od jedne zakrpe da riješi neke stvari oko balansa – ako će ih uopće i riješiti. Napisao sam da sam glavnu priču završio bez da sam odradio ijedan sporedni zadatak. Tome moram dodati da sam već na nekih 70% priče imao otključane skoro sve vještine koje sam htio otključati. Dobivao sam XP koji ili nisam imao na što potrošiti ili sam otključavao vještine i dodatke koje uopće nisam ni koristio. Što bi tek bilo da sam igrao sporedne zadatke – otključao bih sve na polovici igre? Problem je i u nerazmjeru nagrada koju dobivate za bitke i za zadatke u priči. Nekad se možete napatiti sa izazovnim protivnikom i dobiti oko 400 XP-a za tu borbu, a onda pratiti quest u kojemu nema nikakve borbe i dobiti deset puta više XP-a.

Dobivao sam XP koji ili nisam imao na što potrošiti ili sam otključavao vještine i dodatke koje uopće nisam ni koristio.

Ozbiljni su ovo prigovori, ali opet – to je nešto što se može ispraviti kroz update. Konkretniji bi prigovor na Ragnarok bio taj što kao nastavak igra na sigurno. Novih stvari ima, ali se nigdje nije previše riskiralo i nije se išlo na promjene koje bi značajnije mijenjale gameplay. Na primjer, ubačene su saonice za brzo putovanje po svijetu pa su svi protivnici ograđeni po mapi i nikad vas nitko neće presresti ili zaskočiti dok vozite te saonice iako bi početak igre sugerirao drugačije.

S druge strane, nisu mi se svidjeli neki dodaci gameplayu. Uvedene su zagonetke koje npr. traže stvaranje putanje za povezanu eksploziju pomoću strijela, ili zamrzavanje toka vode. Oba sustava traže netipičnu preciznost u ciljanju na mjesto gdje ćete zabosti strijele/sjekiru. Milimetri znaju dijeliti od toga da vam rješenje zagonetke bude uspješno ili neuspješno. Više mi se puta događalo da sam imao pravilnu ideju kako riješiti neku zagonetku, ali se rješenje nije aktiviralo dok strijelu nisam ispalio milimetar u lijevo ili desno. Frustrirajuće je kad te takve sitnice tjeraju da se zapitaš što radiš krivo, a zapravo si na pravom tragu do rješenja, samo milimetar udaljen.

Na stranu ti prigovori, uživao sam u 90% gameplaya God of War Ragnaroka. Borba tu nosi najveće zasluge jer mi ni u jednom trenutku nije dosadilo tući protivnike. Svaki put kad bi me srušili uspravio bih se iz svoje nezdravo raširene poze na kauču, i krenuo pritiskati tipke brže/jače govoreći usput: NEĆEŠ. TI. MENE. ****T! EVO. TI. NA! Igrao sam igru s hrvatskim prijevodom i kad je Mimir jednom protivniku dobacio uvredu “Mlohava ćuno!” skoro sam se u tom trenutku ugušio od smijanja.

Nema sumnje oko toga da je centralni dio Ragnaroka dublji u gameplayu od svog prethodnika. Nisam još spomenuo ni to da su arene za borbu veće, da imaju više interaktivnih gromada i drugih predmeta. Negdje npr. postoje dijelovi okoliša od koje se vaša sjekira može odbiti tako da onesposobi protivnika. Dobrodošle su i opcije automatskog skupljanja zdravlja i bijesa tijekom borbe i izvan nje. Hoću reći, ima Ragnarok čitav niz sitnica koje ga čine odličnom igrom – samo ne očekujte ogromnu razliku u odnosu na prošlu igru.

VISOKA LAST-GEN PRODUKCIJA

God of War Ragnarok izgleda dovoljno atraktivno i na radost vlasnika PlayStation 5 konzole izvodi se jako dobro. Ako imate priliku zaigrajte ovo u 120Hz, preporučujem vam tu opciju jer je to fascinantno responzivan tretman kakvoga su za God of War prethodno imali samo PC igrači. Vizualno se najveći pomak vidi na modelima likova koji su iznimno kvalitetni u cutscenama mada se za gameplay koriste manje detaljni modeli. Okoliši su više napredovali u smislu raznovrsnosti nego u tehničkom pogledu. Postoji jedan dio igre koji je vizualno toliko različit od ostatka da ne biste pogodili kako gledate kadrove God of Wara.

Dobra je vijest da igra na PlayStationu 5 ima dobru izvedbu, samo postoji razlog zašto je to tako. God of War Ragnarok u više aspekata djeluje kao staromodno dizajnirana igra. Svako malo su tu prikrivena učitavanja: provlačite se kroz uske prolaze, putujete vlakom i gledate u likove…  Već sam spomenuo da nigdje u svijetu ne vidite žive duše osim protivnika, da su zone s neprijateljima odvojene od zona s istraživanjem. Sve to upućuje na staromodan dizajn čak i za standarde Sonyjevih igara. Mislim da je Horizon Forbidden West ostvario puno veći tehnički napredak ranije ove godine. U Ragnaroku su učitavanja zapravo netipično duga za PS5 igru (čak po 10 sekundi), a podrška za DualSense kontroler nije vrijedna spomena.

Prezentacijsku stranu ipak izvlači zvuk koji potvrđuje visoku produkciju. Glumci su fantastični. Za Kratosa vam ne moram ništa govoriti, podrazumijeva se da je još jednom razvalio ulogu čak i sa znatno manje galame na DJEČAKA. Pravi su dobitak negativci Thor i Odin. Njihove su izvedbe isto tako vrhunske. Thorov glas savršeno pristaje njegovoj gorostasnoj pojavi, a i Odinov zavodljivi glas dobro ocrtava njegovu prevrtljivu narav. Glazba je isto tako fenomenalna. Iako je dobar dio skladbi prenesen iz prve igre, dosta ih je osnaženo i obogaćeno kroz nove aranžmane. A po završetku vas dočeka jedna posebno lijepa pjesma, ako me uši ne varaju u izvedbi Hoziera.

NEMOJ DA TI BUDE ŽAO. BUDI BOLJI!

Vjerujem da ste već bacili pogled na donju ocjenu, potom na onu za prvi God of War pa se vratili ovdje i nije vam skroz jasno što se događa. Je li God of War Ragnarok naprednija, raznovrsnija i zabavnija igra od one prethodne? Jest! Je li God of War Ragnarok bolja i impresivnija igra od prošle? Ne bih to baš tako rekao. Kratosova avantura iz 2018. donijela je promjenu koja nije promijenila samo okruženje nego i gameplay. Ova igra, podjednako kvalitetna, ipak nema istu razinu svježine jer se fokusirala na zaključivanje stvari umjesto na još jednu drastičnu promjenu.

Osobno mi je prošli God of War draža igra s puno boljim uvodom i zgusnutijom pričom. Za Ragnarok bih rekao da ima određene viškove, ali svejedno mi neke njegove rečenice neće tako skoro izaći iz glave.

Neke su promjene kod Ragnaroka uspješne, neke malo manje, ali u konačnici imamo paket koji zaokružuje Kratosovu sagu na način zbog kojega bi fanovima trebalo biti toplo oko srca. Moj vam je savjet da se ne opterećujete previše s kojekakvim usporedbama i da ne pridajete važnost raznim nagradama. U drugom bi planu trebala biti briga oko toga je li Ragnarok najbolja igra ove godine ili nije – puno je važnije da smo dobili kvalitetno odrađen nastavak jedne od najboljih igara u povijesti. Nezaboravna je avantura u svakom slučaju.

God of War Ragnarok proširio je temelje originala i priveo kraju vrlo impresivnu priču. Nisu sva proširenja tog temelja ispala jednako čvrsta, ali ne može se osporiti visoka produkcija s mnoštvom sadržaja i još uvijek fantastičnim osjećajem u borbi.

90 Naša ocjena
  • uzbudljiva priča puna iznenađenja i zrnaca mudrosti
  • još uvijek fantastičan sustav borbe proširen novim oružjem, napadima i ostalim mogućnostima
  • raznovrsniji protivnici, razni sustavi pristupačnosti u igranju
  • izvrsna gluma, odlična glazba
  • Mimir kaže mlohava ćuna, prijevod na hrvatski je super odrađen
  • dizajnom je vrlo konvencionalna igra za 2022. godinu, da ne kažem staromodna
  • loš balans stvari u pojedinim dijelovima igre

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (139)

  • djosic85

    03.11.2022 - 17:19

    28 sati igre bez ijedne sporedne misije. Pa to je stvarno solidna duljina za gow. Znači sa sporednima 50tak.

    • ihneacho

      @djosic85, 04.11.2022 - 23:20

      Jest, ako su main misije zanimljive, danasnje igre imaju trend pretvoiriti side misije u main i da to izgleda upakovano a side misije su imas 0/5 za obaviti…

    • PppPP

      @djosic85, 07.11.2022 - 21:06

      Po hltb, 22 je main story, a 28 main + sides

  • Tomon_45

    03.11.2022 - 17:23

    Dobra ocijena svaka čast

  • Kols

    03.11.2022 - 17:37

    Mlohava ćuna.😅🤔. Super recenzija.

  • slismis

    03.11.2022 - 17:40

    I tako imamo po svemu viđenome igru godine. Super recenzija

    • BeLLicus

      @slismis, 03.11.2022 - 18:21

      Nemamo to je Elden Ring, sa ocijenom 94 na hclu. A i na stranim portalima Elden je no1

    • mg

      @BeLLicus, 03.11.2022 - 18:41

      Igra godine je nešto sasvim osobno, a ne što kažu tamo neki strani kvazi novinari

    • PickleBoi

      @mg, 03.11.2022 - 19:13

      Igra godine može biti oboje

    • mg

      @PickleBoi, 03.11.2022 - 19:32

      “Ne treba nijedna od navedenih, mugu i štakori iznenaditi sa A Plague Tale: Requiem”

    • PsiHoGujaR

      @BeLLicus, 03.11.2022 - 19:38

      Ma kakav ER 😀

    • PS2MASTE®

      @BeLLicus, 03.11.2022 - 19:38

      Da, tako su govorili i za RDR 2

    • BeLLicus

      @PS2MASTE®, 03.11.2022 - 21:15

      Vidjet ćeš za mjesec dana.

    • PS2MASTE®

      @BeLLicus, 03.11.2022 - 22:05

      Tako su isto govorili za RDR 2

    • mg

      @PS2MASTE®, 03.11.2022 - 23:18

      Očekuj sljedeći sve lakši i lakši po široj publici, sa 265 identični boss protivnika razbacanih po mapi.Dungeons je razina The Elder Scrolls: Blades Mobile. Open-World Torrent: “Magarac” simulator:)

    • PsiHoGujaR

      @PS2MASTE®, 04.11.2022 - 08:27

      Rdr2 je zmaj 🙂

    • PS2MASTE®

      @PsiHoGujaR, 04.11.2022 - 22:38

      I to su govorili prosle godine

    • PsiHoGujaR

      @BeLLicus, 04.11.2022 - 08:27

      Ma tesko buraz moj tesko 🙂

    • Gebro_gaming891

      @BeLLicus, 04.11.2022 - 09:35

      Ti također

    • Oldschoolgamer

      @BeLLicus, 04.11.2022 - 17:22

      Nemoj se brukati.

    • BeLLicus

      @Oldschoolgamer, 04.11.2022 - 21:44

      Budeš se ti brukao, kad se vratim na ovaj komentar za točno 4 tjedna pa ćeš vidjeti tko je GOTY 🙂

    • BeLLicus

      @Oldschoolgamer, 09.12.2022 - 09:12

      Buahahhahahaha i tko je osvojio goty. Hahahahahaha. Dje si mišu!!!!!

    • Oldschoolgamer

      @BeLLicus, 04.11.2022 - 17:22

      Ti sigurno znas koja ce biti.RDR 2 je bio ocjenjen bolje nego GoW iz 2018 pa ga je GoW zasluzeno pobijedio i osvojio tu prestiznu nagradu.

    • Mah

      @Oldschoolgamer, 04.11.2022 - 20:25

      RDR je daleko kompleksnija igra od gowa i zaslužuje imati veću ocjenu od gowa jer je gow linearan do mjere da izgleda kao nešto iz prošlosti u usporedbi s rdr.
      To što je gow postao goty ti više govori o lijenosti igrača koji su spremni staviti igru od 20h u isti koš s igrom od 200h nego o kvaliteti igre.

    • HeimdallTheWhite

      @Mah, 04.11.2022 - 22:27

      Svaka ti je na mjestu. Mene fascinira hype sa GOW i Uncharted igrama. Znaci ima masa kompleksnijih, boljih i meni osobno drazih igara nego ova linearna ali savrseno ispolirana samaranja!

    • Rick Sanchez

      @HeimdallTheWhite, 07.11.2022 - 13:19

      Zašto bi kompleksnije značilo bolje?

    • HeimdallTheWhite

      @Rick Sanchez, 07.11.2022 - 19:33

      Nisam napisao da je kompleksnije bolje. Ja volim i jednostavnost i minimalizam, a opet mogu uzivati i na onoj drugoj strani. Rekao sam samo da ne kuzim taj globalni hype oko te dvije igre. Meni su obje 9/10 ali to je vec stvar ukusa realno pa nema smisla nit raspravljati.

    • PS2MASTE®

      @Mah, 04.11.2022 - 22:43

      Kakve veze satnica igre o kvaliteti igre? Haha. GOW 2018 ima 10 puta bolji gameplay nego RDR 2. Pa sto onda ak je kraci. :/

    • Mah

      @PS2MASTE®, 05.11.2022 - 07:12

      Meni je gow gameplay njegova najslabija strana, toliko jednostavan da mi dosadio nakon par sati, ali zato sam uživao u prizorima svijeta i odličnoj priči. Mimirovi komentari su mi najjača stvar hah

    • mg

      @PS2MASTE®, 07.11.2022 - 09:03

      Samo si ti hvali:)Ragnarok će biti nama još bolji na PC-iju.

    • djosic85

      @Mah, 04.11.2022 - 23:48

      Nema to nikakve veze s lijenosti. Ja igram jednako i linearne igre od 4,5 sati i one od 200 sati. Dužina igre nije pokazatelj. Ako mene pitaš koja je bolja od te dvije ja ne bi mogao odlučiti, mislim da se ne mogu ni uspoređivati

    • mg

      @Mah, 05.11.2022 - 00:15

      Open world dosadi nakon 20 sati , osim ako ne skupljaš kamanja 180 sati:)

    • ImeiPrezime

      @Mah, 05.11.2022 - 11:04

      Rdr je kompleksnija igra od god of wara?🤣🤣🤣
      Je, pritiskanje iste 2 tipke 50 sati je stvarno kompleksno.

    • pleto

      @Mah, 15.11.2022 - 11:06

      Ne znači da ako je nešto dugo da je i dobro, meni je RDR spora igra i dosadi mi brzo, ima hrpa stvari koje me živciraju u igri i zastarjele su, kretnje su trome i čudne ist kao i u GTA 5(engine im ima neke zastarjele kretnje i mehanike), nema fluidnosti kao npr. u Elden Ringu. GoW je brža igra s naprednijim kontrolama sa zanimljivom pričom i sve je nekako dinamičnije, ne vole svi open world mapu i lutanje satima po mapi.

    • BeLLicus

      @Oldschoolgamer, 04.11.2022 - 21:44

      I da RDR2 je za koplje bolja igra od GOWa iz 2018.

    • PS2MASTE®

      @BeLLicus, 04.11.2022 - 22:43

      Mozes rec da je veca igra, al da je bolja, nije.

    • mtgamer

      @PS2MASTE®, 05.11.2022 - 12:42

      Bolja je

    • PS2MASTE®

      @mtgamer, 06.11.2022 - 21:05

      Ma kaki. RDR 2 di se puca naveliko, ciljanje ima primjetan input lag. Uopce nije fluidno. Tak da ono, gameplay sigurno nije bolji od onog u GOW-u

    • BeLLicus

      @PS2MASTE®, 06.11.2022 - 11:52

      Meni je 🙂

    • Slavke125

      @BeLLicus, 09.11.2022 - 16:14

      De narode, nemojte se svađati oko toga koja je bolja igra. To je sve stvar ukusa. Znamo svi da je Rdr 2 bolji.

    • PS2MASTE®

      @BeLLicus, 04.11.2022 - 22:44

      I to su isto govorili 2018te.

    • Bocwana

      @BeLLicus, 05.11.2022 - 21:55

      Ne pričaj gluposti dečec

  • Dukie

    03.11.2022 - 17:49

    Stoji na PS5 ( pre-load odradjen ) i ceka se 8.11. da se krene sa samaranjem!

  • Lazy

    03.11.2022 - 17:52

    Opa znaci tako, pa necemo se opirati onda, odlicna reca!

  • SonOfZeus

    03.11.2022 - 17:53

    Ljubomoran sam. 🙁

  • Bocwana

    03.11.2022 - 18:54

    Problem je i u nerazmjeru nagrada koju dobivate za bitke i za zadatke u priči. Nekad se možete napatiti sa izazovnim protivnikom i dobiti oko 400 XP-a za tu borbu, a onda pratiti quest u kojemu nema nikakve borbe i dobiti deset puta više XP-a…..

    Da
    . Istina… očito nisu znali riješiti taj ‘problem…ili je za njih to pod normalnim..😱

    Tako i iz 2018.. dobiješ dršku sjekire koja je za nekoliko puta slabija od one koju već koristiš….
    Čak i na samom kraju kad poraziš glavnu Valkiru…. njena sjekiru moš komotmo prodat kod Sindrija …
    Mjesto da je ono… stani pani .ona je slabije moći……

    Recenzija je 👌 no međutim nisam pročitao ima li Kratos ai malac
    Mogućnosti za Oklope za sebe ???

    ,kao iz 2018..

    Jer oni oklopi su bili Top.👌

    Te kupovati i puniti ih čarolijama mi je jedno od zanimljivih situacija…

    • Zoran Žalac

      @Bocwana, 03.11.2022 - 19:00

      Imaš izbor companion armora, da. Mislim da je vrlo slično kao u prvom dijelu što se toga tiče, znači čisto vizualno par modela.

  • Valter

    03.11.2022 - 19:09

    Hvala Sony jos jednom…

  • ImeiPrezime

    03.11.2022 - 19:33

    Bezobrazna je količina spoilera u recenziji. Pogotovo onaj za oružje. Sramotno za jedan “profesionalan” portal. U prvome dijelu, reveal da Kratos dobiva drugo oružje je jedan od najupečatljivijih momenata cijele igre, do te mjere da postoje stotine i stotine videa reakcija igrača na tu scenu, a vi ode u “spoiler free” recenziji razbijate svaki misterij po tom pitanju. Katastrofa. Zadnja recenzija HCLa koju čitam.

    • Zoran Žalac

      @ImeiPrezime, 03.11.2022 - 19:52

      To da u igri postoji novo oružje je spoiler koliko i informacija da igra traje 28 sati. Korisna stvar za znati – pogotovo ako imaš očekivanja. Niti je otkriveno kakvo je to oružje, niti je rečeno kako se do njega dolazi, koje su mu sposobnosti i za što specifično služi.

    • ImeiPrezime

      @Zoran Žalac, 03.11.2022 - 20:14

      Kralju direktno si otkrio u recenziji da Mjolnir nije dostupno oružje u igri (ono o čemu fanovi razglabaju i iščekuju praktički od najave prvog dijela u nordijskoj sagi, još tamo 2016.) i sad pričas da je to spoiler na razini trajanja igre. Smiješno.
      Još nam samo reci je li Odin zadnji boss (i je li uopće boss) i ima li Surtra u igri pa da sve lipo znamo unaprijed.

    • Zoran Žalac

      @ImeiPrezime, 03.11.2022 - 20:32

      Upravo zato jer su postojala iščekivanja i razglabanja koja su na kraju rezultirala propuštenom prilikom, po mom mišljenju. I radije bi da to ljudi znaju ranije, nego da kupuju kojekakve Jotnar editione u nadi da će dobiti nešto u igri što na kraju ne dobiju. Mislim da recenzija nije tu da sakriva razočaranja ako ih ima, to onda pobija cijelu poantu recenziranja igre. Kao da recenziram novi Need for Speed i ne smijem reći da nema Toyote. Mjolnira si vidio u promo trailerima – znači javno je poznato da ga ima u igri. A što se s njim dogodi – to ti ova recenzija nije otkrila.

    • ImeiPrezime

      @Zoran Žalac, 04.11.2022 - 14:34

      Znači u Last of Us dvojci gdje igrači pretpostavljaju da igru igraju sa Joelom, po tebi nije spoiler reć da Joel umre jer ne želiš da igrač bude razočaran jer je očekivao nešto što nije dobio. Il isto tako, po tebi nije spoiler reć da igra na polovici mijenja perspektivu, jer igrač očekuje da igra sa Ellie do kraja?

      A ova usporedba sa Toyotom je smiješna…

    • mg

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 15:19

      Kako si krenuo? Ti ćeš svaku igricu prepričati

    • Tomislav88

      @mg, 07.11.2022 - 14:59

      Hahahahhah kralju

    • Zoran Žalac

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 15:20

      Smiješne su ove tvoje usporedbe. U kontekstu spoilera uspoređuješ likove koji donose odluke u igri koje ti kao igrač slijediš, likove koji imaju karaktere i komentiraju sve što radiš u igri… s oružjem kojim udaraš i ne radiš ništa drugo? Naravno da nije ni približno isto. Opet – jesam ti igdje otkrio što se dogodi s Mjolnirom kojega ima u igri? Nisam. Jesam ti otkrio koje je treće oružje? Nisam. Što te onda točno pati – što sam ti rekao da nešto ne trebaš očekivati u igri jer toga nema? Možda bi radije, kao u slučaju Tlou2, da sam ti lagao kao ekipa iz Naughty Doga, lažirajući trailere i stavljajući likove u video tamo gdje se ti likovi u igri uopće ne pojavljuju? To nije recenziranje igre.

    • ImeiPrezime

      @Zoran Žalac, 04.11.2022 - 16:15

      Ako je to samo “oružje sa kojim udaraš i ne radiš ništa drugo” onda zašto Santa Monica za prvu igru u reklamama i trailerima nije prikazala Blades of Chaos? Bilo bi im još lakše prodati igru, jer em ima više oružja u igri pa je gameplay opširniji u reznovrsniji nego sa jednim, em to oružje ima značenja za priču, lore te je simbol lika koji ga nosi (baš kao i Mjolnir). Pobogu, koji je onda razlog za njihovo sakrivanje u marketingu prve igre ako ne zbog spoilera?

    • Zoran Žalac

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 16:38

      Postoji razlika između toga da ne pokažeš/otkriješ nešto što je prisutno u igri i toga da skrivaš nešto čega u igri nema. Mislim da nema potrebe skrivati činjenicu da Mjolnira ne koristiš kao oružje. Ne znači da to oružje u igri nema neku svoju priču neovisno o toj činjenici. Zašto ga ne možeš koristiti? Što se dogodi s njime? – ništa od toga nisam otkrio.

    • ImeiPrezime

      @Zoran Žalac, 04.11.2022 - 17:03

      Ne slažem se sa premisom. Logički gledano, kad bi se svi složili sa tobom, onda da je hipotetski Mjolnir stvarno bio u igri, tvoja i svačija šutnja o temi otkriva da on doista je u igri i da nema razočarenja, zar ne? Cjepidlačenje, znam, ali logički gledano ima smisla.
      Po meni je bit ne razrješit tako velik misterij nego pustit igrače da to sami dožive pa makar i bilo razočaranje. Očito imamo različite stavove oko toga pa ubuduće to moram uzeti u obzir kod HCLovih recenzija.

    • PppPP

      @ImeiPrezime, 07.11.2022 - 21:09

      Dobri koji krc spoilaš sad ti? Ovo je zadnji tvoj komentar koji ću pročitat

    • mg

      @Zoran Žalac, 04.11.2022 - 15:09

      Imaš par oružja u igri za nadogradnju i imati stotine automobila u igri nije isto:)

    • Darac83

      @ImeiPrezime, 03.11.2022 - 21:37

      Vidiš, sad si ti spojlao meni i drugima koji nisu visili po temama gdje se o tome razglabalo…

    • mg

      @Darac83, 04.11.2022 - 12:31

      Čini ti se, od nekud je moralo započeti:)

    • ImeiPrezime

      @Darac83, 04.11.2022 - 14:30

      Urnebesno

    • Darac83

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 14:38

      Ne, to nije riječ koja bi opisala ovo…

    • Tomislav88

      @Darac83, 07.11.2022 - 15:03

      Ja uopce nisam ni razmisljo o tom mjolniru a sada ocito vec nesto unaprijed znam hvala ljepa :))) jos 1 dan i 6-7 sati se ceka

    • SanKa

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 09:34

      tko je sad spoilao kome balvane

    • ImeiPrezime

      @SanKa, 04.11.2022 - 14:23

      Molim? Pa recenzent čitateljima, to je i poanta mog komentara. Neznam što ti nije jasno.

    • SanKa

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 16:39

      s obzirom da ti nije jasno, nisam mislio na njega nego na tebe.

    • ImeiPrezime

      @SanKa, 04.11.2022 - 16:42

      Na mene? Šta sam ja spoilao? Prvu igru iz 2018. koja je već kultni hit?

    • Loser5

      @ImeiPrezime, 03.11.2022 - 20:12

      Ako ti je reveal da Kratos dobiva drugo oružje jedan od najupečatljivijih momenata cijele igre onda i jesi promašio portal 😛

    • ImeiPrezime

      @Loser5, 03.11.2022 - 20:20

      Tebi dio kad se Kratos vraća po oštrice kaosa, njegovo daleko najupečatljivije oružje iz Grčke, nakon što preko pola igre koristiš i upgradeaš samo Levijatan nije jedan od najupečatljivijih momenata iz prve igre? Ostavi se ti God of Wara onda, nije ovo serijal za tebe.

    • Loser5

      @ImeiPrezime, 03.11.2022 - 20:38

      Je, isplaka sam potok ispod sebe :P. Kad si vec toliko uzivljen onda si triba priskocit recenziju, pogledat samo ocjenu da procjeniš isplati li se igra i sam istraživat. Apsolutno je jasno da će kroz recenziju nešto spojlati, a otkrivanje novog oružja je sigurno manji spojler od detalja vezanih za priču. Moguće da si samo nezadovoljan ocjenom. Recenzija je po meni realna i objektivna, kao i uvijek kod Zorana.

    • ImeiPrezime

      @Loser5, 04.11.2022 - 14:30

      “otkrivanje novog oružja je sigurno manji spojler od detalja vezanih za priču” pa šta je dobivanje novog oružja nego detalj iz priče. I kao drugi, falivaš poantu mog komentara, nisam prigovorio da je spoiler činjenica da Kratos doboje novo oružje nego da je spoiler odavanje dobije Mjolnir specifično. Da je u recenziji pisalo samo “Kratos dobije novo oružje” sve 5. No to nije slučaj.

    • Bocwana

      @ImeiPrezime, 03.11.2022 - 20:45

      Čuj…svatko ima svoje nešto što mu je..Naj naj..
      Jednu ili više stvari….2…3..4..
      Koja se njemu baš najviše istaknula…

    • djosic85

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 07:53

      Jao sine, spojlao si onima koji nisu igrali prošli gow za oštrice kaosa. Ima sigurno i takvih. Zoki briši mu komentar odma…

    • SanKa

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 09:34

      ti nisi normalan. koji mrtvi spoileri ? sve je profesionalno napisano i dio koji je zaista spoiler je sakriven.

    • ImeiPrezime

      @SanKa, 04.11.2022 - 14:27

      Pošto mi dva puta pišeš komentar, evo drugi put odgovaram. Koji spoiler, pitaš? Spoiler o tome dobije li Kratos Mjolnir kao oružje u igri. Eto taj spoiler. Odgovor na jedno od prvih pitanja koje je na pameti igrača od najave da se serijal seli u germansku/nordijsku mitologiju.

    • Valter

      @ImeiPrezime, 04.11.2022 - 18:47

      Seres bzvz…

    • PppPP

      @ImeiPrezime, 07.11.2022 - 21:08

      Overreacting much? Slažem se da je donekle spoiler doduše

  • Bubimir666

    03.11.2022 - 20:23

    Uhhh… kolege s posla mi uzele za rođendan, jedva čekam! Mogao bih nekakvo bolovanje otvorit’ hahahah

    • Smike

      @Bubimir666, 04.11.2022 - 12:06

      Kakve ti kolege imas,znaci moji bi se sprdali da cuju da sam igru platio 60 eura ili kako oni kazu video igricu

    • SanKa

      @Smike, 04.11.2022 - 16:39

      pusti takve….radi sto te veseli

    • djosic85

      @Bubimir666, 04.11.2022 - 20:25

      Aa da bar ja imam takve kolege… Moji sve neki trabanti, misle da komp ide na dizel 😁

    • Bubimir666

      @djosic85, 04.11.2022 - 23:04

      Hahahah, imam i takvih, od njih sam dobil čoksu, ajde 😀

    • Bubimir666

      @Bubimir666, 04.11.2022 - 23:02

      Hahahah, eto, pogodile me prave kolege, čini se 😀 (Jedan si je odmah nakon i sam preorderao haha)

  • Emexs

    03.11.2022 - 23:16

    Odlicno 28 sati, ne treba vise i super da se ne moraju igrati sporedni questovi za napredak.

  • m@rko

    04.11.2022 - 07:58

    Da ne kazem stsromodna grafika? Ljudi ja ne znam ima li trenutno graficki ljepse igre od ove. Ako ima pls recite mi koja da je odmah isprobam. Nebitno koja platforma

    • Zoran Žalac

      @m@rko, 04.11.2022 - 08:18

      Staromodan dizajn igre, a ne grafika. Puno provlačenja kroz uske prolaze, dugačkih i praznih hodnika kroz koje trčiš dok se sljedeća lokacija učita, odvojenih zona za borbu i putovanje, i sl.

    • mg

      @Zoran Žalac, 04.11.2022 - 10:26

      Prema tome, koju bih dao ocjenu Elden Ring. Možda 84 jel?

    • _Someone_

      @m@rko, 04.11.2022 - 08:21

      Gdje si ti to iscitao da je grafika staromodna? Staromodan je dizajn igre, dizajn, koji pak veze nema s grafikom. Misli se na odvojene zone za borbu, nedostatak npc-ijeva, stalna provlacenja kroz uske prostore koja prikrivaju ucitavanje igre, itd

    • m@rko

      @_Someone_, 04.11.2022 - 14:08

      Sry moja greska. Brzinski sam prelistao clanak

    • SanKa

      @m@rko, 04.11.2022 - 09:35

      nauci citat

  • PsiHoGujaR

    04.11.2022 - 08:25

    Poz
    Gde uzeti najjeftiniju digitalnu verziju?

  • mamojebac

    04.11.2022 - 09:04

    Kada igra bude najavljena za PC, budem još jednom prešao prvi nastavak.
    Sto se tiče borbe, nije bilo ni potrebno mijenjati stvari koje funkcioniraju. Zao mi je npr sto je kratos kao odrastao i nastavio gdje je stao pa ipak moraš napade sve ispočetka otključavati.
    Kratos kao formiran ratnik, smatram da mu nije potrebno posebno neko novo oružje ili more toga, jer on zna sto mu treba, to već ima i dobro koristi. No nije ni na odmet da nešto ubace.
    Mogli su poboljšati igru u segmentu gdje skupljaš iskustvo. I u prošloj igri mi se dogodilo, bas kao sto je recenzent pisao da imaš hrpu exp s kojim ne znaš sto bi.
    Igra koja je dobra i koja je odlična dijele sitnice poput “mlohave cune”. Zbog takvih nekih gluposti poželiš i nastaviti igru i pamtiš. Jer igrao sam puno igara koje su dobre, pa ih nisam završio. Jednostavno dosade. Dobro je malo razbiti monotoniju i okrenuti na smijeh. Promjene na kratosu su očekivane, jer mislim samo da se budale i kamen ne mijenjaju.

    Sto se tiče spojlera, smatram tu da osoba koja ne želi ništa citati o odredjenoj temi neka ne otvara članak.
    Isto tako i na yubitubu i sto drugih drka koji ih mogu dovesti do osobe. Ne zanima te politika, ne čitaš. Sport? Ne čitaš. Prica iz neke nove igre? Ne čitaj!
    Odlična recenzija! Ali na osnovu prve igre, svakako bi probao i ovaj nastavak.

  • SanKa

    04.11.2022 - 09:36

    ocekivana i realna ocjena. na metacriticu od portala ima AVG 94, od usera ce biti nesto manje, ali svakako jedna od igara godine. Elden Ring ima dostojnu konkurenciju

  • Motor City Bengals

    04.11.2022 - 11:50

    Kojeg vraga je ova igra dobila u Japanu oznaku CERO Z, sad je necu moci kupiti na PS Storeu bez japanske kartice 🙁

    • SanKa

      @Motor City Bengals, 04.11.2022 - 16:40

      jel mozes objasniti svoj upis ?

    • Motor City Bengals

      @SanKa, 04.11.2022 - 19:15

      Htio sam ovu igru odigrati na japanskom, njihovu verziju igre, voice I screen text I sve ostalo. Medjutim, igri su zalijepili CERO Z ocijenu odnosno 18+ igra, a takve igre se na jp storeu ne mogu kupiti preko gift cards, samo kreditnom karticom. Gift kartice kupujem na amazonu u iznosu od 10000 yena bez provizija, a jp karticu nemam nego moram Ici metodom virtualne kartice, ali placaju se vece cifre nego sto dobijes u yenu na karticu – tj. ne isplati mi se za ovu igru. Trebao bi dati stotinjak dolara, a necu.

    • djosic85

      @Motor City Bengals, 04.11.2022 - 20:23

      Pa šta si ti očekivao da gow neće bit 18+

    • SanKa

      @Motor City Bengals, 08.11.2022 - 08:45

      pored onakvog kratosovog originalnog glasa ti zelis ovo igrat na japanskom ? sorry ali zvuči ko hereze i preserans

    • _Someone_

      @Motor City Bengals, 04.11.2022 - 21:03

      Ti se ozbiljno iščuđavaš što je igra poput GoW dobila 18 oznaku? O majko sveta. Ili je ovaj upis samo da se pohvališ da znaš japanski, ili što već. Da ne spominjem koliko ima smisla igrati igru nejapanske produkcije i tematike na japanskom

    • Motor City Bengals

      @_Someone_, 04.11.2022 - 23:18

      Prije nego me jebes, da znas da igre poput Biohazard/Resident Evil, sve Souls igre, DMC i jos tona igara s gadarijama u Japanu nisu 18+. S druge strane igre kao AC serijal, Tomb Raider, Just Cause lijepe sa Z oznakom. Inace sve igre trenutno igram na Japanskom, potpuno sam se prebacio na njihov jezik I uglavnom igram JRPG, a kad me vec jebes da se hvastam, presao sam nedavno prvi rebootani God of War na Japanskom I iznenadio bi se kako je dobar dozivljaj.

    • djosic85

      @Motor City Bengals, 04.11.2022 - 23:51

      Resident evil tamo nije 18+!? Šta je tim japancima…

  • Ravel

    04.11.2022 - 12:37

    Dobra recenzija i sviđa mi se zaključak. Previše ljudi prati što drugi pričaju i opterećuju se nebitnim stvarima, gledaju arbitrarne brojke i ulaze u nepotrebna preseravanja sa suprotnim kampovima, umjesto da se fokusiraju na ono bitno, a to je ovdje kako Ragnarok zaključuje Kratosovu priču i kako taj kraj zapravo izgleda. Jedini razlog zašto mi se naslov iz 2018. dopao jest upravo zbog tog zrelijeg pristupa serijalu i njegovom glavnom liku – što je odustao od akcijskog spektakla, iako je i dalje imao mnoge impresivne setpieceove i hvalevrijednu prezentaciju, i posvetio se likovima, posebice Kratosu, i odlučio ga tretirati kao trodimenzionalnog lika i sagledati njegovu priču iz niza različitih perspektiva i kutova, i jednom od najvećih monstruma u gamingu pridodao znatnu količinu ljudskosti. Njegov kontrast s Freyom je bio super, cijela tema o roditeljstvu je bila odlična i tko bi rekao da će to biti prisutno u GoW serijalu, od svih naslova? Smatram da je to bio najveći uspjeh te igre i jedva čekam božićne blagdane da vidim nastavak te priče.

    U svakom slučaju, dosta dobar tekst!

  • IgorBiH

    04.11.2022 - 13:57

    Šta će ovo biti, niste išli niz dlaku Metacritic prosjeka od 94/100. Čak i neke ozbiljne kritike ovdje, bravo Zoki.

  • ninost

    04.11.2022 - 15:01

    NDA mi nedopušta da pišem išta o igri ali gušt je pročitati ovakvu recenziju. Hvala Zorane 😉

  • gajoters

    04.11.2022 - 19:40

    Samo 90% slabo je to izgleda da igra onda nije ćemu

    • ihneacho

      @gajoters, 04.11.2022 - 23:28

      nije do hcla nego generalno starije igre su bile bolje, ne znam smijem li da kažem ali 90/100 ne vrijedi ko prije, isto kao sa eurom, eur kao valuta ne vrijedi sada kao sto je prije vrjedio..

  • limex1989

    04.11.2022 - 23:11

    Kako sve napreduje, vjerujem da i Ragnarok nije losiji od prvog dijela iz 2018. tak da se iskreno radujem Ragnaroku

  • Malimicek89

    05.11.2022 - 01:06

    U ime svih clanova hcl-a novih i starijih sluzbeno molim da se clan imeiprezime banna na neko vrijeme da se opameti. Dakle, procitao recenziju dva puta od prvog do zadnjeg slova i Zoki apsolutno nigdje ne spoila nista niti mi je pokvario ista. Al eto dodje kreten koji se zove imeiprezime i SPOILA MJOLNIR SVIMA. KRETEN NA n-tu potenciju

    • Ravel

      @Malimicek89, 05.11.2022 - 10:12

      Zar nije sasvim logično očekivati da će se u igri vezanoj za nordijsku mitologiju pojaviti i Mjölnir?

    • Gebro_gaming891

      @Ravel, 05.11.2022 - 10:53

      Nisi shvatio što je točno htio reći, ali ni ja ti ne mogu objasniti bez da ti spoilam.

    • Ravel

      @Gebro_gaming891, 05.11.2022 - 11:20

      Ma slobodno spojlaj, meni nije bed. Ali ako se samo tiče činjenice da je Mjölnir u igri i da će ili neće biti iskorišten u nekoj dramatičnoj sceni, to mi je bilo sasvim očekivano. Ispravi me ukoliko ima tu još nečega što ja nisam uočio.

    • ImeiPrezime

      @Malimicek89, 05.11.2022 - 11:11

      Sinko božji pa razlog mog komentara je upravo što u recenziji piše što se dogodi (tj. što se ne dogodi da budemo točniji) sa Mjolnirom. Ništa dodatno ti ja nisam spoila genije. Aj pročitaj ti tekst još koji put pa će ti bit malo jasnije. Ovaj put naglas i sa razumijevanjem. Možda zamoli nekog drugog da ti pročita ako ti nisi u stanju.

    • Loser5

      @Malimicek89, 05.11.2022 - 11:18

      Ma dečko je samo isfrustriran, nemoj tako. Moja pretpostavka je da nije bas zadovoljan nekim sitnim kritikama na račun igre, kao i “premalom” ocjenom od 90/100 pa je bijes usmjerio prema nečem drugom. Treba malo smanjit doživljaj i očekivanja i biti ce sasvim u redu.

    • ImeiPrezime

      @Loser5, 05.11.2022 - 12:08

      9/10 je premala ocjena?!? Hahahahahaha Bože šta sve čovik neće pročitat na ovom portalu…

    • Malimicek89

      @ImeiPrezime, 05.11.2022 - 12:42

      Najpristojnije je sto ti covjek moze reci: “Dear sir, you are an idiot”

    • ImeiPrezime

      @Malimicek89, 05.11.2022 - 13:32

      Ja barem znam čitat sa razumijevanjem za razliku od tebe. Zapitaj se tko je onda idiot.

    • SanKa

      @Malimicek89, 08.11.2022 - 08:46

      frende, to sto se ne slazes s njegovim misljenjem ne znaci da je tip kreten. ako ce netko pobrati ban, to si ti jer si ga direktno isao vrijedjati dok on nije nikog vrijedjao. you played yourself

  • Bocwana

    05.11.2022 - 22:01

    Zelda game shop….naručeno…
    480 kn.. đaba 😏

    .

    • SanKa

      @Bocwana, 08.11.2022 - 08:48

      cekaj malo, za ps5 ili ? to je odlicna cijena

  • Cone3006

    05.11.2022 - 22:21

    28 sati odlicno

  • jozaF

    06.11.2022 - 20:31

    Da li neko zna kad ragnarok izlazi na disk za ps4 u Hrvatsku?

  • Virty

    06.11.2022 - 23:54

    Prednaručena je, čeka se ….grrrrr 🙂

  • JCD-Bionicman

    09.11.2022 - 16:47

    Pa, pošto je GoW bio užasno dosadna i repetitivna igra, bojim se da probam ovo. Mislim, davati 90+ za gluposti od igara je smešno kada mnogo bolje igre dobijaju 75-80. To je moje mišljenje, a i većine PC gamera, tako da me ne morate smarati u komentarima.

    • Bocwana

      @JCD-Bionicman, 10.11.2022 - 11:18

      Ti si samo željan pažnje.

      Vjerojatno zbog nedostatka u okolini u kojoj živiš.😆

    • JCD-Bionicman

      @Bocwana, 10.11.2022 - 18:28

      A buraz jel moguće da si to napisao? man….

    • SanKa

      @JCD-Bionicman, 11.11.2022 - 14:26

      r/nobody cares za tvoje misljenje i misljenje vecine PC gamera poyy

  • SanKa

    11.11.2022 - 14:25

    igra je odlicna zasad. guštam. i daleko najljepsa igra dosad na ps5

  • Tsushido

    15.11.2022 - 16:53

    Dobra ocijena, samo da završim prvi dio i odma krećem sa ovim.. hvala na preporuki

  • Leopard

    16.11.2022 - 14:53

    meni je ova igra prvi dio a vjerojatno i ovaj MRAK ali me jedino muči što je mogu odigrat max.2 puta i onda mi je bez veze, dok recimo neke igre npr.RE2,3 CALL OF DUTY,TLOU , mogu igrati više puta npr.odigram normal pa hard pa extreme pa onda nakon par mjeseci odem skupit sve Trophy, dok kod GOW nekako mi se više nije dala igrat bilo mi bez veze,bila mi je mrak prvi put i još sam je odigrao na najteže i poslije nikako više.

  • Mor'T'Unic

    17.11.2022 - 10:42

    Prednaručiš igru, a dobiješ je zadnji. By the way, danas ćemo uživati. GoWR dualsense & igra

  • Motor City Bengals

    18.11.2022 - 23:38

    Cetvrta najprodavanija igra u Japanu. Bolji su Splatoon 3, Tactics Ogre Reborn i novi Sonic.

  • PsiHoGujaR

    23.11.2022 - 22:59

    Ocena 87..
    Prethodni deo dosta bolji.
    Prekratko

  • Squall

    01.12.2022 - 11:28

    Odlicna je igra i prica ali ipak mislim da je preskupa sto se tice tice sata igranja 50 sati je ipak premalo za takvu igru po meni su trebali barem minimalno na 80 sati.
    Staviti vise questova i vecu mapu.

  • Gamingbalkanac

    02.01.2023 - 03:30

    45h sa side quest, uzivao sam u svakoj sekundi! Svaka cast za Santa Monica studio!

  • ilfenomeno11

    22.02.2023 - 15:29

    ajme majko ovo ima ocjenu 90, a Elden Ring 94 lol

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?