HCL.HR

Recenzija

Horizon Forbidden West

NA ZAPADU SVAŠTA NOVO

Zoran Žalac

Nekakvo je pravilo da recenzije igara ne bi trebale započeti komentiranjem grafičke prezentacije. Grafika je ograničena hardverom na kojemu se igra izvodi i u konačnici ne utječe na njezinu zabavnost. No, nakon druženja s Horizon Forbidden Westom znao sam da ću to pravilo u ovom slučaju baciti kroz prozor.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
70€ PlayStation 5 Ustupio izdavač

Iskreno me iznenadilo koliko dobro ova igra izgleda. Vidio sam sve promotivne materijale i znam da Guerrilla Games još od Killzonea ima tradiciju dostavljanja spektakularne grafike. Prvi je Horizon isto bio vizualna bomba koja se dobro drži i pet godina kasnije. Ali nije ovo *pravi next-gen* naslov – ipak je rađen i za PlayStation 4, staru konzolu koja je već pokazala najbolje što može. Koliko impresivno može biti?

VIDIŠ IM DLAČICE NA UŠIMA

Zanemarite okoliš s bujnom vegetacijom bez fizikalnih svojstava, ignorirajte fantastične efekte i zapanjujuće vidike – iznenađujući dio prezentacije u Horizon Forbidden Westu jesu modeli likova i njihove animacije. Igre kao što su The Last of Us Part II, Death Stranding ili Detroit: Become Human imaju likove koji izgledaju prirodnije od onih u većini drugih igara, ali to je zato što nemaju stotine takvih likova nego samo šačicu detaljnih modela. E pa Horizon Forbidden West ima prirodne likove na razini tih igara i na skali RPG-a u otvorenom svijetu. Govorimo o stotinjak likova od kojih svaki ima upečatljiv izgled, drugačiju gestikulaciju i ludo detaljnu odoru.

Iznenađujuće dobar segment prezentacije u Horizon Forbidden Westu jesu modeli likova i njihove animacije.

A kad kažem ludo detaljnu ne mogu dovoljno naglasiti koliko je sitnih detalja prikazano – vidi se doslovno svaki šav, praktički svaki končić njihove odore. Teksture kože i farbe na koži imaju drugačiji odsjaj, likovi imaju sitne dlačice na ušima, vidi im se svaka kapilara u obrazima i pjega na licu. Moram priznati da u drugim igrama još nisam vidio ovako dobro izveden efekt dubine polja u kombinaciji s likovima. Znate ono kad developeri ušminkaju screenshote svojih igara pa to izgleda nestvarno dobro, zato jer zapravo nije stvaran prikaz igre? E pa Horizon Forbidden West stvarno izgleda kao da je “fotošopiran”, samo što nije.

Fenomenalan prikaz likova nije tu samo da oni “budu lijepi”. Pridonosi to uvjerljivosti njihove glume koja je isto tako izvrsna. Evo primjera koliko likovi znaju biti prirodni da to djeluje “neprirodno” za igre. Usred jednog razgovora moj se sugovornik zagledao u prazno i napravio kratku pauzu zbog koje sam pomislio da se igra zablokirala, a on je zapravo uzeo trenutak za razmišljanje, tj. procesiranje onoga što mu je Aloy rekla. Naviknut sam da likovi u igrama ne pričaju s takvim pauzama za razmišljanje jer ti likovi nisu stvarni ljudi, zato me Horizon Forbidden West takvom sitnicom iznenadio. Jedina stvar koja je neprirodna igri jest lamatanje Aloyine kose, koja kao da se pomiče s promjenom kuta kamere u dijalozima. Osim toga, kosa joj često zna prolaziti kroz različite oklope, što je mali minus na inače perfektnu prezentaciju.

SVIJET NA NJENIM PLEĆIMA

Pored iznenađujuće grafike nisam očekivao ni smjer kojim će se priča kretati. Aloy mi je nakon prve igre bila zaokružen lik i nisam se nadao da će ju Forbidden West suočiti s drugom stranom njezina junaštva. Ovdje je ona u totalno suprotnoj situaciji nego u prvoj igri – dok su ju u Zero Dawnu drugi uvijek gledali kao autsajdera, sada ju svi vide kao spasiteljicu i žele biti u njezinom društvu. Samo se ona ne vidi u tom društvu jer zna da njezina borba nije završila – biosferu planeta i dalje uništavaju oluje i zagađenja, a ona je kao nasljednica znanstvenice Elisabeth Sobeck jedina koja može pronaći rješenje za predstojeću apokalipsu.

Njezin ju zadatak stavlja u nezgodnu poziciju jer ne može održati prijateljstva koja je ostvarila bez da te odnose stavi na kocku. Drugi su ljuti na Aloy jer ih ona sada odguruje od sebe jednako kao što su drugi njoj to radili u prvoj igri. Priča se stoga bavi temom njezinog sazrijevanja i prihvaćanja pomoći od drugih ljudi. Sa suprotne strane, zadatak spašavanja svijeta uzeo si je i mistični šaman Sylens koji pomoć drugih ljudi dobiva kroz iskorištavanje i manipulaciju, a njegovo petljanje za Aloy donosi i korist i štetu u isto vrijeme.

Iznenadio me i zaplet s glavnim protivnicima, ali o tome ne smijem pisati niti vam želim išta spoilati. Zaključit ću samo da je priča Horizon Forbidden Westa dovoljno slojevita i napeta da ju možemo svrstati među kvalitetnije uratke u domeni znanstveno fantastičnih igara. U isto je vrijeme kreativno posložena pa vas tako upoznaje s običajem naricanja, a u jednom trenutku dobivate i besplatnu lekciju o najvećim umjetninama iz nizozemske povijesti (Guerrilla Games je nizozemski tim, je li).

Priča se minimalno dotiče motiva ekološke odgovornosti čovječanstva, premda se drži sigurne zone te ne želi povlačiti poveznice između svoje fikcije i naše stvarnosti. Osuđuju se tek univerzalne stvari poput pohlepe, eksploatacije, ali i nepoštivanja tuđih tradicija. Uostalom, ovo nije samo priča o spašavanju svijeta nego i priča o tome što se dogodi onome tko taj svijet spašava. Nije najoriginalnije djelo ikad napravljeno i često se događa da određeni zapleti postoje samo zato jer netko nešto prešuti (a da je nešto rekao ne bi ni došlo do problema). No, zahvaljujući razrađenim likovima i uzbudljivom raspletu, priča Horizon Forbidden Westa svakako je materijal u kojemu se može uživati. Zaokružena je cjelina, ali završetkom postavlja pozornicu za sljedeći dio igre.

AJKULA, DRAKULA, MAU-MAU

Na zabranjenom se Zapadu živi i preživljava slično kao i na teritoriju prvog Horizona. Lovačko-sakupljački stil života još je jednom pretočen u doslovne mehanike gameplaya: lov i sakupljanje. Dobra je vijest da ovdje imate više toga za loviti. Na Zapadu ima više sitnih životinja: različitih vrsta ptica, riba, lisica, prerijskih pasa i sl. Svi oni imaju različita ponašanja, npr. rakovi se ukopavaju u pijesak kad ste im blizu, zečevi sprintaju, itd. Jednako kao i u prethodnoj igri, životinje donose resurse kojim se nadograđuje kapacitet torbi za strijele, napitke i sl. Životinjski svijet je raznovrsniji, ali ne očekujte od njega neku ludu simulaciju kao u Red Dead Redemptionu 2 – još uvijek su životinje tu samo da vi imate nešto za pokupiti.

Naravno, glavna atrakcija Horizona nisu sove ni šarani nego robotske zvijeri/mašine. I njihov se broj povećao na Zapadu – s 28 iz prve igre na čak 43 u nastavku (plus deseci elementarnih varijacija). Nove zvijeri dolaze u obliku robotskih majmuna, šišmiša, kornjača, mamuta, zmija, klokana… ma ima stvarno svega. Uvijek je užitak suočiti se s nepoznatim tipom protivnika, pratiti njegove tehnike napada, tražiti mu slabe točke i sl. Svaka zvijer traži vaš respekt jer i obični prašinari znaju biti ubojiti kad ih se skupi više, a velikim predatorima najpametnije je pristupati iz zasjede, uz prethodnu pripremu terena postavljanjem zamki.

Nove zvijeri dolaze u obliku robotskih majmuna, šišmiša, kornjača, mamuta, zmija, klokana… ma ima stvarno svega.

Mašine su impresivne u svom dizajnu, a sada je s njih lakše trgati dijelove jer svaki dio možete označiti tako da vam svijetli tijekom borbe i bude lakše uočljiv. U enciklopediji mašina također možete vidjeti cijeli popis resursa (loota) pojedine zvijeri, kao i uvjete pod kojima taj loot možete pokupiti. Novost je i to da se istrebljivanjem zvijeri na određenom teritoriju kasnije pojavljuju njihove snažnije Apex verzije; slično kao Corrupted protivnici iz prve igre samo što ovi nisu vezani uz korumpirane zone.

Zvijeri ponekad dolaze u kombinaciji s ljudskim protivnicima koji ih jašu, ali uglavnom tek u zadnjoj trećini igre i ne onoliko često koliko sam mislio da će se pojavljivati. Ljudski protivnici nisu toliko impresivni i njihova su ponašanja jednolična i predvidiva. Uvijek se bore pojedinačno, nikad kao neka formirana jedinica (domet im je da pozovu jedni druge u potragu), stalno padaju na iste trikove i da Horizon ovisi samo o njima bila bi to tek osrednje zabavna igra.

OFENZIVA IZ ŽBUNJA

Za obračune s neprijateljima u Forbidden Westu imamo poznate vrste lukova (lovački, ratnički, “snajper”), praćaka i granata, a dodana su još koplja za bacanje (malo su OP), dimne bombe i ljepljivo streljivo. Svako oružje sada ima nekoliko posebnih napada između kojih se možete naizmjenično prebacivati. Na primjer, luk ima napad ispucavanja strijela visoko u zrak tako da se s visine “obruše” na protivnika, praćka za bombe ima mod kod kojeg svaki odskok bombe povećava štetu konačne eksplozije, koplja imaju mod u kojemu mogu poslužiti kao mine, itd. Ti napadi koriste staminu koja se s vremenom obnavlja. Ignorirao sam ih dobar dio igre jer ih se u žaru borbe nisam ni sjetio, no takvi napadi znaju biti jako učinkoviti ako ih se koristi u pravom trenutku.

Svako oružje sada ima nekoliko posebnih napada između kojih se možete naizmjenično prebacivati.

Drugi novitet u borbi je mehanika Valor Surge. Stvar je vezana uz udaranje protivnika u combo potezu – kad povežete više različitih udaraca u niz otvara vam se prilika da protivnika privremeno onesposobite ili mu nanesete veću štetu tako da ga dokrajčite lukom i strijelom (tzv. Resonator Blast). Ovo je zgodno produbljenje sustava borbe, ali više koristi ima kod ljudskih protivnika nego kod zvijeri koje je ionako bolje gađati s distance.

Tu zato dolaze specijalne vještine. Valor bodove osim combo potezima zarađujete i preciznim projektilima ili stealth napadima. Kad ih imate dovoljno, možete aktivirati posebnu vještinu – napadačku ili obrambenu. Od napadačkih su tu pojačani napadi, a među obrambenima imate brže obnavljanje zdravlja pa čak i nevidljivost na kratko vrijeme.

Sve u svemu, ove mehanike produbljuju borbu, dajući igraču više kreativnosti. Dobro je to ukomponirano u sustav napredovanja koji je sada razgranatiji pa ne morate jednim slijedom otključavati ono što vam ne treba da biste došli do vještine koju biste htjeli. A izbjeglo se i otključavanje vještina koje je Aloy naučila u prethodnoj igri – od starta već barata sa svime što je ovladala tijekom Zero Dawna.

JELA S MENIJA

Značajnu promjenu u sustavu borbe doživjela je konzumacija napitaka. Napitke za pojačavanje obrane i napada zamijenila je hrana koju ne možete samostalno craftati nego ju morate kupiti od lokalnih kuhara (malo gnjavaža, ali ne prevelika). Na statistiku napada i obrane sada prvenstveno utječe oprema koju možete nadograditi kroz četiri razine. Oprema također ima i različite perkove, na primjer, produženo usporavanje vremena ili nošenje veće količine medicinskog bilja. Svi napitci koje nosite sa sobom idu u istu torbu, što znači da morate birati koliko ćete od koje vrste napitka ponijeti (za zdravlje, staminu, čišćenje od otrova).

Rezultat svega ovoga je taj da tijekom borbe ne konzumirate puno napitaka kao u prvom Horizonu i možete se posvetiti skupljanju Valor bodova za aktiviranje posebnih vještina i napada. U načelu je ovo dobra promjena, ali kad nešto ipak trebate konzumirati ili postaviti onda to je obično tlaka. Napitci, hrana, zamke, dimne bombe, pozivanje konja, bacanje kamenja – sve je to strpano u jedan meni kojim se krećete lijevo ili desno. Kad usred borbe treba pronaći neki napitak ili hranu, a prije toga trebate prelistati tri različite zamke, bombu, kamen, konja… postane to napornije nego što bi trebalo biti.

Tijekom borbe ne konzumirate puno napitaka kao u prvom Horizonu i možete se posvetiti skupljanju Valor bodova za aktiviranje posebnih vještina i napada.

Ostatak sučelja i kontrola je funkcionalan i dobar, ali ovo jednostavno nije najsretnije rješenje. Bolje bi i brže bilo da se zamke biraju držanjem lijeve D-pad tipke i rotiranjem desne analogne palice, a napitci isto to samo s desnom tipkom. Ili da se napitci konzumiraju kombinacijom tipki L1 i x, krug, kvadrat, trokut. Bilo što osim ovog šaltanja lijevo-desno. Ili da igra koristi više funkcija touchpada umjesto samo dvije. Da budem fer, moram reći kako je moguće odrediti redoslijed stvari u nizu, ali to ne mijenja činjenicu da je taj meni natrpan. U njemu se nalazi predmet za brzo putovanje kojeg ionako možete aktivirati preko mape – dakle totalno nevezano za taj meni u kojemu zauzima prostor.

OTVORENI SVIJET ZABRANJENOG ZAPADA

Horizon Forbidden West ostao je vjeran strukturi otvorenog svijeta i napunio ga je s više usputnih aktivnosti i zanimacija. Putovanje po mapi olakšano je time što se više ne mora “plaćati” ako ga inicirate blizu lomače (ali izvan toga i dalje traži Fast Travel paket). Brže se putuje i zahvaljujući glajderu pomoću kojega se u desetak sekundi možete spustiti s visoke planine. Odlična stvar, ali ne i jedina pomoću koje ćete letjeti…

Igra po svojim sporednim aktivnostima lagano podsjeća na The Witcher 3 jer ima svoju mini-igru (doduše šahovsku, a ne kartašku), borbe u areni i utrke na robotskim konjima (koji imaju nitro ubrzanje – naravno). Nisu ti dodaci najzabavnije aktivnosti ikad, nemaju neku narativnu komponentu iza sebe i dosta se ponavljaju. Kad očistite jedan neprijateljski kamp, procedura je za drugi ista – samo na novoj lokaciji. Zato te aktivnosti nisu dio glavne kampanje, ali dobro dođu za raznovrsnost gameplaya. Uostalom, glavna priča (kampanja) tek je trećina onoga što Forbidden West ima za ponuditi.

Igra po sporednim aktivnostima lagano podsjeća na The Witcher 3.

Novost su puzzle tipovi sporednih misija u kojima istražujete razrušenu zgradu i pokušavate doći do određenog predmeta. Tu Horizon malo posuđuje ideje od The Last of Us Part II utoliko što morate tražiti zapise u kojima se spominju neki kodovi/šifre, a ima tu i guranja kutija kako bi se popelo na višu razinu i sl. U ovakvim misijama dobro su iskorišteni novi alati – kuka za povlačenje predmeta te ranije spomenuti glajder.

Tradicionalno su zanimljive misije s visokim Tallneck mašinama na koje se trebate popeti da biste skenirali mapu. Nikad to nisu jednake misije pa npr. jednog Tallnecka morate srušiti balistama, a drugog morate popraviti i podići iz vode. Za promjenu okruženja dobro dođu i misije u Cauldronima gdje se otključava mogućnost hakiranja zvijeri, iako se to sada naknadno mora kupiti u glavnoj bazi. Da, igra ima bazu u kojoj vas svako malo dočekaju neke nove situacije. A usput rečeno, sad više nema ni ograničenja koliko nečega možete pokupiti – sve što ne možete ponijeti sa sobom šalje se u škrinju kojoj možete pristupiti iz svakog naselja.

Sad više nema ni ograničenja koliko nečega možete pokupiti – sve što ne možete ponijeti sa sobom šalje se u škrinju kojoj možete pristupiti iz svakog naselja.

Istina je da Horizon ima hrpu misija bez priče, hrpu dostava i kampova koji su tu samo da imate nešto za raditi. Činjenica je i da su neke vrste misije zanimljivije od drugih. Ali gledajući sav taj sadržaj u cjelini, igri nikako ne fali raznovrsnosti, a i sam sadržaj može vas držati dugo vremena. Utukao sam 50 sati na igranje, završio glavnu priču na 40. levelu i kompletirao tek polovicu onoga što igra nudi.

OPET O PREZENTACIJI…

Napisao sam na početku da igra izgleda fantastično i da još nikad nisam vidio ovako detaljan prikaz likova u igri ovakve veličine. Ali moram još malo o prezentaciji. Neke od lokacija koje posjetite u Horizon Forbidden Westu kao da su izašle iz 3D platformera gdje su leveli dizajnirani čistom maštom, bez ograničenja logike i razuma.

Jedno od upečatljivijih mjesta je Plainsong, dom plemena Utaru (inspiriranog afričkom kulturom). “Grad” je smješten u golemom drvetu, s nizom razgranatih puteljaka koji vode na sve strane ali uvijek u visinu. Ratničko pleme Tenakth (inspirirano južnoameričkom kulturom) ima gradove u čijem dizajnu prevladavaju šiljci i oštre linije, a ispred jednog takvog stoji polje sa stotinama štitova i kopalja. Bez da previše otkrijem, reći ću i da Horizon ima i svoju verziju Rapturea, otprilike.

Kad se ovakva vizualna maštovitost spoji s tehničkom podlogom ove igre, rezultat je nevjerojatan. Izvrsna glazba, vrhunska gluma – stvarno je ovo projekt najviše razine i igra nakon koje bi vam ostali naslovi izgledati drugorazredno.

Kad se ovakva vizualna maštovitost spoji s tehničkom podlogom ove igre, rezultat je nevjerojatan.

S tehničke strane jesam imao malčice problematično iskustvo – nekih pet rušenja igre, 2-3 buga s ludiranjem kamere zbog kojih sam morao napraviti restart, kao i jednu situaciju u kojoj nisam mogao učitati zadnje automatski snimljene pozicije. Ipak, sve bi to trebalo biti zakrpano do trenutka kad vi zaigrate igru – samo budite sigurni da odmah preuzmete Day 1 zakrpu.

Što se performansi tiče, PS5 verzija ima dva moda izvođenja: jedan u 4K rezoluciji i 30 fps-a te drugi u 2K rezoluciji 60 sličica po sekundi (tj. 4K checkerboarding). Većinu vremena igrao sam u Performance modu (60 fps-a) gdje igra i dalje izgleda fantastično, a prilikom ciljanja dobro dođe glađa izvedba. Sitnijih usporavanja je bilo, ali u nekim totalno čudnim situacijama (ubrzavanje vremena u kampu).

Učitavanja nakon fast travela uglavnom su brza – traju 2-3 sekunde iako mi je malo čudna odluka da se mora stisnuti tipka da se učitavanje dovrši. Tj. ne mora – učita se igra sama nakon 5-6 sekundi, ali ako želite brže učitavanje od toga, morate to potvrditi tipkom X. Ha? Jedina sporija učitavanja bila su ona s restartom na zadnju snimljenu poziciju – to je znalo potrajati i 15-20 sekundi.

Dobitna kombinacija

Spomenuo sam ranije da je Horizon Forbidden West svojevrsna najava za ono što tek slijedi. Međutim, ne treba ga gledati kao usputnu stanicu – ovo je važno poglavlje priče i igra koja donosi sve što očekujete od jednog nastavka. Igra je ispunjena hrpom stvari: novim mehanikama kretanja, novim neprijateljima, novim vrstama misija i zadataka… Većina tih stvari rezultira smislenijom i ugodnijom avanturom zavidne trajnosti. Nisu iz Guerrilla Gamesa išli mijenjati neke stvari samo da budu drugačije (kao što to obično radi ekipa iz Ubisofta), sve što su promijenili za Forbidden West dio je plana za poboljšanje formule koja je i u Horizon Zero Dawnu bila jako dobra.

Igra me uspjela iznenaditi u gotovo svim segmentima. Od priče nisam očekivao toliki fokus na likove, od prezentacije nisam očekivao toliki skok u kvaliteti, a u gameplayu se nisam nadao bržim metodama putovanja mapom. Naravno da ima stvari u kojima je Forbidden West mogao biti bolji, ali je važnije da su developeri prepoznali specifičnosti ovog serijala i na njima odlučili graditi njegov identitet. Horizon Forbidden West podsjetit će vas na mnogo drugih igara, ali ćete ga i dalje pamtiti kao jedinstvenu avanturu koja je otvorila svijet novih mogućnosti.

Sve što smo od nastavka željeli - veći, bolji, ljepši. Horizon Forbidden West donosi nevjerojatno zanimljiv svijet za istraživanje, smisleniji sustav borbe i vanserijski dobru prezentaciju.

92 Naša ocjena
  • fantastična prezentacija
  • brže i lakše kretanje svijetom
  • donosi hrpu zanimljivih novih protivnika
  • dodatni napadi produbljuju sustav borbe i napredovanja
  • solidna priča sa snažnim fokusom na likove
  • nes(p)retno pretrpani meni za zamke, napitke, bombe, kamenje, mountove...
  • sporedne aktivnosti uglavnom su ponavljajuće

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (156)

  • Moonlight22

    14.02.2022 - 09:27

    Opaaaaq, ovo stvarno zvuči nevjerojatno!!!

    • kebbab

      @Moonlight22, 20.02.2022 - 14:39

      Ah nije baš tako ali ajde.

  • SanKa

    14.02.2022 - 09:28

    jbt 4 dana prije izlaska….dobri ste…daj mi molim te reci jel sam combat protiv ljudskih protivika poboljsa ? u jedinici je strahovito bilo frustrirajuce kad lika moras pogoditi 4 puta u glavu s lukom i strijelom kad ide na tebe da ga ubiješ. užasno nezgrapno.

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 14.02.2022 - 09:39

      Headshot killovi i dalje idu instant iz stealtha, ali ako je neka open bitka češće se naleti na to da nose maske/kacige pa ti ionako treba više pogodaka da ih skineš. Po mom iskustvu više se isplati ljudske protivnike tući melee napadima, a robotske protivnike strijelama/projektilima. Kod ljudskih protivnika lakše nakupiš valor bodove kroz melee combo, a i često ima barem jedan boss koji nosi neku pušku/bacač i olakšaš si život tako da mu prekineš napade udaranjem, ako ga napadaš strijelama to je sporije i prije će on prekinuti tvoj napad nego ti njegov. Igrao sam davno Zero Dawn, ali nekako sam dojma da sam prije ljudske protivnike tamanio lukom, a životinjske udarao (pogotovo kad bi ih heavy napad srušio pa da mogu zadati critical) Sad je nekako više obrnuto.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 11:48

      top, hvala na odgovoru. nadam se da je osjecaj u borbi protiv human protivnika bolji.

    • Emexs

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 23:19

      Da li mi mozes reci koliko je dual sens iskoristen u igri ??

    • Zoran Žalac

      @Emexs, 15.02.2022 - 09:38

      Puna podrška, ali kako nije PS5 ekskluziva nema onog kao npr. u Ratchetu da triggeri imaju po dva moda rada. Isto tako nisam primijetio da različita oružja imaju manji ili veći otpor na triggeru – ako i imaju nisam to osjetio. Jedina zgodna stvar koja mi je bila jest vibriranje triggera na overdraw efektu. Npr. kad na nekim oružjima full nategneš luk i držiš tako neko vrijeme prije nego ispališ strijelu, dobiješ +nekoliko% dodatne štete na strijelu koju ispališ. I onda ti R2 lagano zavibrira (“poskoči”) kad je to spremno. Zgodan taktilni efekt kojeg lakše i brže registriraš nego zvuk i promjenu ciljnika.

    • vragec25cro

      @SanKa, 14.02.2022 - 09:51

      Baš to.3-4 puta strijelom u glavu,a s onim macem ko koplje1-2 udarca.Nema baš nesto logike,prvi puta me takve gluposti odbile od igre nakon par sati igranja,jučer poceo opet malo da vidim prije petka kako to ide i opet.Isprazni svijet i spamanje jedno te iste tipke u bliskok borbi.

    • blacklist0907

      @vragec25cro, 14.02.2022 - 10:33

      A far cry valja?hahahaha

    • vragec25cro

      @blacklist0907, 14.02.2022 - 10:55

      Normalno da valja kad je fps,Hzd mi vise vuce na zadnjih par Ac po combatu ili spamaš rb/rt ili luk/samostrel i strijele.Btw igrao ja njega još 2018 i jos uvijek u prvoj regiji,neki lvl 15,ali sad samo pokrenu da se malo podsjetim prije petka kad mi dođe preorderan Horizon 🙂

    • vragec25cro

      @blacklist0907, 14.02.2022 - 10:59

      P.S. evo jucer bas rijesio jedan quest u Hzd gdje trebao ocistiti 3 kampa ko u Fc,da nisu roboti dinosauri bio bi mi ko Far cry primal

    • SanKa

      @vragec25cro, 14.02.2022 - 11:47

      tu sam tocno stao hahaha….znaci nemoguce frustirajuce, tucem lika , spamam hit button i kao da nema utjecaja. frustrirajuce.

    • MAJSTOR RINGO

      @vragec25cro, 14.02.2022 - 20:32

      Evo i ja bas igram ponovo HZD, reko malo da se prisetim dok cekam FW, vidi druze taj deo sam skoro prosao, to ti je u sklopu glavne misije, vidi, slazem se da borba sa ljudima nije bas najsrecnije i najbolje izvedena, pogotovo mislim na meele combat, ali druze uporedjivati ubisoftove igre FC ili AC gde imas milion kampova, tvrdjava, outpostova u HZD ih imas svega 6, sto ces priznati je nista u odnosu kolika je igra, mozes imato instant kill ako imas odgovarajuci luk i strele, kao i odg. modifikacije, samo malo treba da obratis paznju na inventar i to koje se i kakvo oruzje za sta koristi!

    • vragec25cro

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 22:02

      Usporedio po skoro pa istom combatu ili masem sa macem/kopljem i spamam istu tipku ili pucam lukom i strijelom,ali isto rekoh da barem probam nastaviti gdje sam stao jer mi u petak dolazi Horizon fw(ako dostava opet ne zaje…)

    • Toma_HR

      @blacklist0907, 14.02.2022 - 21:54

      Ne mješaj kruške i jabuke – Far Cry je vrhunska igra, iako sam uvjeren da će ovo biti drugi svemir

    • blacklist0907

      @Toma_HR, 14.02.2022 - 22:09

      Mah Ubisoft… Fali im inspiracije i svega ostalog

    • Toma_HR

      @blacklist0907, 14.02.2022 - 22:22

      Far Cray 6 je sve šta treba biti vrhunska grafika, FarCry-ovski osjećaj i puno zabave. Ništa više od toga – ali to je ono šta i tražim. Da mi netko kaže da usporedim sa raspjevanim RDR2 rekao bi – RDR2 bolji detalji, čudesan svijet, hrpa detalja i vrhunska dosada – FC6 – dobra grafika, Ubisoft uobičajene stvari i vrhunska zabava – biram ovo drugo

    • blacklist0907

      @Toma_HR, 15.02.2022 - 08:49

      Rdr2 i far cry jednostavno ne mogu u istu rečenicu

    • moordrak

      @vragec25cro, 14.02.2022 - 13:06

      A jebiga. Ni žvaka za seljaka. Brave skill tree, triple shot. Shadow hunter bow ili Banuk Striker bow, najjači luk u igri. Naravno, upgrejdan sa ljubičastim modovima. Napneš 3 hardpoint arrows, sa recimo Banuk Striker bowom iz steltha, headshot, SVAKI ljudski neprijatelj pada iz prve. Sharpshot Bows su bolji na daljinu, k’o da gađaš snajperom ali su spori. Ali da, uvijek zdravoseljački možeš spamati koplje…

    • vragec25cro

      @moordrak, 14.02.2022 - 14:10

      Pa lvl 15 i koplje ubija donja tipka uz prve gornja iz druge rb/rt,a bow 3-4 shota,tako da vise igram ko Valhalu samo mlataram macem kopljem kaj jr več.Zna biti da headshot ubije iz prve ali rijetko.Vidjet cu jos ovih dana malo prije nek mi stigne Forbiden West.

  • MAJSTOR RINGO

    14.02.2022 - 09:32

    Bravo 92 ocena, nisam hteo da ciram tekst, samo sam video ocenu, ma remek delo, nisam ocekivao nista nisu, kazem nisam citao tekst jer zaista igru sam preorderovao i ne zelim nikakav eventualni spojler itd… evo countdown je na 3d i 20h, jaoooo kao 3 godine ha ha, Zoki reci mi molim te samo, zanima me jel ima u igri puzzle elemenata?
    To mi je jako bitno ako su ubacili u gameplay, molim te bez detalja nekih samo. 😁😁😁

    • Moonlight22

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 09:35

      “Novost su puzzle tipovi sporednih misija u kojima istražujete razrušenu zgradu i pokušavate doći do određenog predmeta.”

      Ovo ti je iz recenzije 🙂

    • Zoran Žalac

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 09:42

      Ima, ali opcionalno – tj. nisu dio glavne kampanje nego ako želiš možeš istraživati neke lokacije da bi pokupio jedan artefakt. Svaka takva puzzle misija donosi +2 ability pointa ili tako nešto.

    • MAJSTOR RINGO

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 09:50

      Aha ok, znaci koliko sam shvatio bice prostornih zagonetki.
      Mislim da ce imati i tipa zagonetke doci do nekog vrhunskog parceta suit-a ili oruzja?
      Nesto slicno kao sto je bilo u jedinici, power cells sakupis ih 5 da bi doso da ancient armora ili tako nesto, najbolji oklop u igri, ali tamo je bilo nekih zegonetki koliko se secam sa onim vratima za otvoriti!

    • SanKa

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 11:49

      nikad u recenzije ne stavljaju spoilere tako da ti argument pada u vodu

    • MAJSTOR RINGO

      @SanKa, 14.02.2022 - 12:44

      Znam to, rekao sam eventualne, naravno da ne stavljaju teske spojlere, otkrikavanje price itd.., a prvenstveno sam mislio na otrikavanje drugih stvari u igri, gameplayu, oruzjima i drugim stvarima, jednostavno hocu da sam to otkrijem u igri i da mi to bude iznenadjenje, mislim bezveze si mi samo replicirao!

    • SanKa

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 13:32

      izviny

  • Toma_HR

    14.02.2022 - 09:40

    Odlična recenzija i visoka ocjena, u petak krećem i ja na avanturu 🙂

  • SonOfZeus

    14.02.2022 - 09:43

    Jel to samo meni ili novi dizajn Aloy podsjeća na Gretu? 😹

  • PppPP

    14.02.2022 - 09:45

    70 eura, yay. Šta je to meni s hrvatskom plaćom 🥴

    • vragec25cro

      @PppPP, 14.02.2022 - 09:48

      Niš 🙂

    • undisputed_kiki

      @PppPP, 14.02.2022 - 09:48

      Od 2013 i ps4 igre su 60-70 eura.. 449-549 kn, valjda si vec i naviknut..

    • PppPP

      @undisputed_kiki, 14.02.2022 - 18:53

      Ne kupujem igre kod nas po hrv cijenama

    • pleto

      @PppPP, 14.02.2022 - 09:51

      Odeš par puta na posao biciklom i uštediš 70 eura. Hoću reći ako možeš plaćat hrvatsko gorivo sa hrvatskom plaćom onda su ti igre najmanji problem, lol

    • MAJSTOR RINGO

      @pleto, 14.02.2022 - 09:57

      Ja samo prestao da igram kladionicu kao i konzumirati cigarete, i eto brdo para, ima se i za igre i ostale stvari🤑🤑🤑

    • PppPP

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 18:57

      Ja ne pušim, ne pijem, ne kladim se, ne drogiram, ne izlazim, ne idem po kafićima, radim kao programer – dobar posao, i opet mi nije svejedno dat 70 eura. Nije ni 60 da se razumijemo. Al što više skaču cijene, manje mi se igra.

    • MAJSTOR RINGO

      @PppPP, 14.02.2022 - 19:19

      Ne znam sta da ti kazem,ako radis kao programer sigurno ti je i dobra plata, razumem ako ti se ne daje kinta za igru, slazem se da su igre skupe, ali za ovakvu vrhunsku PS ekskluzivu zaista licno ja ne zalim, a i ne izlaze bas svakog meseca ovakve igre, mislim tvoja privatna stvar na sta ces trositi svoje novce, ok je i da stekas😁, ali ako vec nigde ne izlazis, nemas nijadan porok onda zaista ovo i nije neka kinta, kada bolje razmislim, ovu sam kintu trosio za vece , izlazak sa drustvom itd…, a kupis i igras danima i nedeljama, ako je igra bas dugacka i mesecima, sto je slucaj sa mnom posto igre igram u preseku oko 2h do 3h najvise, kada dodjem sa posla ono opustanje!

    • PppPP

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 19:40

      Ma ne kažem da je to problem. Jedna igra nije problem, al skup je to hobi kod nas, to je bila poanta. To je po razvijenijim eu državama ko nama 60-100kn… Još sam zamišljam ove s porocima i manjom plaćom, kako je tek njima… I nekoliko mi prijatelja također rade kao programeri, a gledaju je li stigao crack za fifu koja se može nabavit za 30 eura. Neki će reć da je problem s njima, ali situacija kod nas te tjera da budeš takav kao oni.

    • Toma_HR

      @PppPP, 14.02.2022 - 21:59

      Ne drami, puno je istina, pun k..c puno, ali na izlasku kupiš dvije, max tri igre godišnje, ostalo na popustu od 100 kn. Ili čekaj da ovo dodje na tu cijenu ako želiš

    • PppPP

      @Toma_HR, 14.02.2022 - 23:53

      Ok, tako i radim, ali ispada da su igre nekakav luksuz. Pogledaj koliki udio prosječne plaće moramo mi davat za jednu igru u odnosu na amere, nijemce, itd. Nije ni čudo da je kod nas toliko piratluka. 600 kuna je ogroman iznos za jednu igru. Ameri plaćaju niti 470kn, to je ništa za njihove plaće… A uz to svakako ne podržavam ovaj skok u cijenama, a sve više igara izlazi nedovršeno

    • Skoropazao665

      @pleto, 14.02.2022 - 13:06

      Ko kaže da ima automobil?

    • pleto

      @Skoropazao665, 15.02.2022 - 07:31

      Ne kaže nitko, to je jedano od primjera. Gaming je hobi i svaki je hobi skup. Ako nemaš za osnovno(npr. auto) zašto misliš da bi tebao imat za hobije. Hocu reci da zašto se nitko ne buni na cijene svega ostaloga koje ti je potrebno za život svaki dan, to svi gutaju a država ih šiša ko ovce, a kad recimo moraju dati pare za neki hobi bez kojega se može živjet i kojem ne ovisi egzistencija onda se odma bune. Smješno. I ja se ne slažem za cijenom od 70 eura al neću sad zbog toga dizat seljačku bunu, ima i važnijih stvari koje mi više smetaju pa šutim ko miš, a šute i svi ostali.

    • PppPP

      @pleto, 14.02.2022 - 18:58

      Radim od kuće 😂😂

    • SilverMelior

      @PppPP, 14.02.2022 - 09:59

      Ne moras je kupiti odmah, za pola godine,godinu biti će na nekom popustu u pola cijene.Sonijeve igre brzo dodju na popust.

    • PppPP

      @SilverMelior, 14.02.2022 - 19:04

      Da, al meni se igra odmah. Volim hrv, al sve ide prema tome da ću ju napustit nekoliko godina. Biti tehnološki entuzijast kod nas je vrlo mukotrpno. Plaće x puta manje, a cijene veće.

    • SilverMelior

      @PppPP, 14.02.2022 - 20:27

      Pa napusti,jel te neko svezao za hrvatsku.

    • Tony Ghost 1811

      @SilverMelior, 14.02.2022 - 22:06

      Jeli tebe neko svezao za ne razumijevanje?

    • SilverMelior

      @Tony Ghost 1811, 15.02.2022 - 22:17

      Nema tu razumjevanja, na silu se ne bude nigdje ni u državi,ni u braku, ni u firmi…Ako mi je loše negdje ja napustam istog momenta.

    • PppPP

      @SilverMelior, 15.02.2022 - 15:08

      Naravno da me nije nitko svezao, ali nisi razumio poantu.

    • Dajsikeks

      @PppPP, 14.02.2022 - 10:55

      Uzmeš ps4 jeftiniju varijantu i free upgrade na ps5

    • Sayan

      @Dajsikeks, 14.02.2022 - 12:24

      Uglavnom je ista cijena.

    • SanKa

      @PppPP, 14.02.2022 - 11:51

      imas shop u dubravi koji za nove igre ima fer cijene, u prosjeku 10-20% manje . ne mogu se sjetit imena

    • PppPP

      @SanKa, 14.02.2022 - 19:42

      Ma ne kupujem kod nas igre, još da i taj porez plaćam 🥴

    • SanKa

      @PppPP, 15.02.2022 - 08:57

      jeftinije je nego bilo gdje. ja sam village za ps5 tamo platio smijesnih 400njak kn

    • delight353

      @PppPP, 14.02.2022 - 15:27

      Otvoris US accaunt i prodes ravno 140 kn jeftinije nego na hrv storeu. Porez…………

    • PppPP

      @delight353, 14.02.2022 - 19:41

      Imam i us i uk acc. 😭

    • Srpski Gameplay

      @PppPP, 14.02.2022 - 22:26

      Kod nas u RSu 170 maraka, 85 eura, ukljucujuci 5 eura postarine. Vidis da si dobro prosao haha

  • Chimichangas

    14.02.2022 - 09:52

    Prvi nastavak mi je bio odličan, priča i plot twistovi, gameplay, sve.
    Tako da ne sumnjam da će i ovaj biti barem jednako dobar. Ovo se nabavlja za par mj kad ih bude na oglasniku 😀

  • Darcoolio

    14.02.2022 - 10:03

    Brat Gameplay na aparatima.

  • mika76

    14.02.2022 - 10:03

    Neću čekati pola godine da bi igra nešto pojeftinila. Kupujem je u petak i to na dvije rate.

  • st.srki

    14.02.2022 - 10:05

    Nisam ni znao da ovo izlazi 😅

  • pleto

    14.02.2022 - 10:16

    Odlična recenzija i odlična igra, jedva čekam ovo odigrat

  • Tommygun

    14.02.2022 - 10:25

    Izgleda jedan od kandidata za hit godine.. Dobar pocetak😁

  • Smike

    14.02.2022 - 10:30

    Imama ja jedno pitanje. Podvodni dio kako je određen,nema ništa u recenziji. Mislim ima li borbe pod vodom i kako je to odrađeno? Zoki?

    • Zoran Žalac

      @Smike, 14.02.2022 - 10:54

      Nema borbe pod vodom, samo sakrivanje od protivnika. Ima nekoliko misija koje se baš odvijaju skroz pod vodom i gdje imaš nešto za vidjeti, ali češći je scenarij da roniš do neke podzemne spilje i onda izroniš. Možda malo neiskorišten potencijal, ali uz dobre kontrole plivanja mislim da su postavili temelj za potencijalnu ekspanziju. Ne bih imao ništa protiv nekakve subnautica-type avanture u budućnosti. Ali što se ove avanture tiče, 90% je kopnena, možda čak i više od toga.

  • Enrubius

    14.02.2022 - 11:29

    Prvo Guardians of the galaxy pa Dying light 2 i onda Horizon 2. Mislim da sam miran neko vrijeme sa igrama, pogotovo u slučaju DL2, sa 500 sati kako kažu XD.

  • TheCroTino

    14.02.2022 - 11:57

    Nadam se da radi dobro na ps4 slim, ili bar slicno

  • hyperion

    14.02.2022 - 12:17

    Massive thumbs up za video recenziju.

    • _Someone_

      @hyperion, 14.02.2022 - 12:51

      Uz pravi $poticaj$ sad se mogu i video recenzije raditi

    • StargateFan

      @_Someone_, 14.02.2022 - 12:59

      I baš Sony, ha? Uopće nije čudno

  • Motor City Bengals

    14.02.2022 - 12:58

    Uz Ghostwire Tokyo, Babylon Fall i Elden Ring Koji samo sto nisu za ovo jednostavno nemam volje.

  • savo

    14.02.2022 - 13:10

    Ima li hr titlova?

    • Zoran Žalac

      @savo, 14.02.2022 - 13:20

      Nema.

    • Lazy

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 14:22

      Nabijem ih!

    • SPGamerAzrael

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 17:26

      Hmmm 🤔

    • SPGamerAzrael

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 17:28
    • Zoran Žalac

      @SPGamerAzrael, 14.02.2022 - 18:47

      Zanimljivo, otkad je to story? Tražio jesam u igri i nije bilo, i na službenom storeu isto tako nije naveden hrvatski među podržanim jezicima. A nekako sumnjam da će ga naknadno dodati, to nikad ne rade. Obično uvijek i dobijemo obavijesti prije izlaska igre da će biti prevedeno. Npr. za sljedeći God of War se već zna da će biti na hrvatskom, potvrđeno je.

    • SPGamerAzrael

      @Zoran Žalac, 15.02.2022 - 02:26

      Kontaktirao sam Sony danas iz HR, zivo me zanimalo, jer sam ja ovaj story screen-ao jos prije par mjeseci, cak je bila negdje vijest da ce svi audio-zapisi, tekstovi, meni itd… biti prevedeni, ipak su danas odgovorili nista od toga, poslao sam im ovaj screen i jos dva, odgovor je bio kao trebalo je biti, najavljeno je ali su odustali! Steta.

    • SPGamerAzrael

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 17:29
    • MAJSTOR RINGO

      @SPGamerAzrael, 14.02.2022 - 19:38

      Na zvanicnoj Sonijevoj stranici stoji da nema HR titlova, nazalost, ima brdo drugih subt. ali ne i HR, jbg.
      Ne znam gde si iskopao ovaj screenshot?🤔

    • savo

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 20:10

      Steta,ocekivao sam s obzirom da je ps eksluziva. Djubrad!

    • SPGamerAzrael

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 02:27

      Ovaj screen sam uzeo i jos dva sa playstationhr na instagramu jos prije par mjeseci…

    • IgorBiH

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 21:36

      šit

  • moordrak

    14.02.2022 - 13:16

    Opla Đilda! Visoko visoko! Znači, ne gine mi samoizolacija na najmanje 3 tjedna. K’aće taj petak…

  • Zoran Žalac

    14.02.2022 - 13:24

    Samo napomena da ne bi bilo sumLJivo: video je rađen kombinacijom Sonyjevog b-rolla i vlastitih snimki (više b-rolla nego mojih snimki) – zato je u 30 fps-a, a ne u 60 kako sam većinom igrao. Snimio sam oko 2H finih snimki i onda skužio da imam problema s njima jer mi video editing softver daje odgovarajuće boje zbog HDR-a, a enkodiranje u drugi format nije pomoglo. Eto, toliko dugo ništa nisam snimao na PS5 da više ne znam ni kako to funkcionira.

    • vragec25cro

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 14:12

      Moze off topic kad smo kod snimanja.Kako naprimjer screnshot prebaciti s konzole na mobitel?

    • marko1106

      @vragec25cro, 14.02.2022 - 14:50

      Mislim da moras imati ps app

    • vragec25cro

      @marko1106, 14.02.2022 - 21:17

      Imam app zato i pitam.

    • Gebro_gaming891

      @vragec25cro, 17.02.2022 - 16:19

      Pošalješ frendu ss i preko moba odeš u taj DM sa frendom i preuzmeš sliku.

    • Srpski Gameplay

      @Zoran Žalac, 14.02.2022 - 22:24

      Snimim video na konzoli. Pustim snimak i sve izgleda super, malte ne kao u originalu. Upaljen HDR naravno, boje prste kako lijepo izgledaju. Prebacim snimak sa konzole na USB i kada krenem sa USBa da prebacujem isti na telefon nastaje problem. Sve bude malte ne blijedo, isprano nikakvo. Nije mi jasno… Objavim na kanal snimak sa telefona i sokiram.se koliko na YT izgleda ruzno. Boje se totalno izgube, uzas.. Na PS4 ovo nisam imao ovu zajebanciju sa snimanjem, kako snimis tako i izgleda na snimki ma gdje ga prebacivao i objavljivao

    • vragec25cro

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 06:13

      4k capture car ti sve rijesava,po 20€ imaju na e bay

  • JCD-Bionicman

    14.02.2022 - 14:39

    Ma ne verujem ja više ni jednoj recenziji.

    • marko1106

      @JCD-Bionicman, 14.02.2022 - 14:51

      Koja recenzija je poljuljala tvoje povjerenje?

    • JCD-Bionicman

      @marko1106, 14.02.2022 - 16:32

      Nije ni jedna nego dosta VRH ocenjenih igra su smeće. Najbolje je sam odigrati pa oceniti, a ne ovako kao pročitao sam recenziju i sad ću da kupim igru…kupim kurac..

    • marko1106

      @JCD-Bionicman, 14.02.2022 - 17:43

      Pa znaci da je više igara poljuljalo povjerenje. Koje su to igre kojima je recenzija visoka a da je smece

    • JCD-Bionicman

      @JCD-Bionicman, 14.02.2022 - 16:31

      Naravno da je bolji.

    • Smike

      @JCD-Bionicman, 14.02.2022 - 17:10

      Hahahahahah hahahah.

  • Lazy

    14.02.2022 - 14:40

    Opaaa,ovom se nisam nadao, tmurni ponedjeljak,taman se spustio s planine od petka i baam, odlicna igra nadam se, a i odlicna reca.Hvala HCL!

  • kebbab

    14.02.2022 - 14:41

    Imam prednaručeno kolekcionarsko izdanje tako da jedva čekam subotu rano jutro da krenem.

    • moordrak

      @kebbab, 15.02.2022 - 08:17

      Em, znaš li možda, da li su nešto promijenili u međuvremenu jer najava je išla da sa Collectors edition ne dolazi fizički medij nego kod za download?

  • MAJSTOR RINGO

    14.02.2022 - 16:45

    Jel si je pre-lodao, meni se danas zavrsilo, oko78-79 gb😁😁

    • Smike

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 17:11

      Koliko giga je igra

    • MAJSTOR RINGO

      @Smike, 14.02.2022 - 18:49

      79, 8 gb

  • DiVojic

    14.02.2022 - 16:49

    Ne znam da li je ludost ili hrabrost izbacit igru tjedan dana prije Elden Ringa. Samo s te dve igre miran sam idućih godinu, dvije xD

  • Virty

    14.02.2022 - 17:19

    Prvi dio je odličan, a drugi će biti svršavanje 🙂

  • Srpski Gameplay

    14.02.2022 - 19:44

    Je li se meni cini, ili je Ghost of Tsushima Director Cut ljepsa igra od ove? Na PS5 verziju mislim. Likovi su definitivno ljepsi drasticno u Horizonu vidi se odmah… Gledam neke klipove, more i talasi izgledaju bolesno dobro, snijeg… Ne znam, ovo treba probati uzivo

    • MAJSTOR RINGO

      @Srpski Gameplay, 14.02.2022 - 19:57

      O de si ti prijatelju?
      Nema te ceo dan?
      Bas sam cekao da vidim sta ces reci ovoj igri.
      Ma ako si lud sa kupujes ovo smece, mislim primitivan gamepley i slicne stvari😁😁😁

    • Srpski Gameplay

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 20:29

      Vezano za gameplay, posle Ghost of Tushime i gameplaya Last of Usa 2 ovo i jeste djetinjasto, primitivno. Pricam za grafiku, izgleda esktra nema sta

    • Toma_HR

      @Srpski Gameplay, 14.02.2022 - 22:17

      Samo se tebi čini

    • Srpski Gameplay

      @Toma_HR, 14.02.2022 - 22:28

      I ne cinilo mi se druze. Da vidis Tsushimu kako izgleda na PS5 sa upaljenim HDRom na velikom dobrom TVu i ti bi bio skeptican 🙂

    • Toma_HR

      @Srpski Gameplay, 14.02.2022 - 22:32

      Vidio sam, imam PS5 i GOT i super je, ali nemam HZD2 pa da usporedim – a to je prva prava igra na PS5 pa da usporedim. Ti vjerojatno imaš kad tako tvrdiš.

    • Srpski Gameplay

      @Toma_HR, 15.02.2022 - 08:54

      Ghost of Tsushimu imam, Director Cut izdanje ali Horizon nemam, jer nije ni izasao xD. Prava PS5 igra ce biti trk onda kad izadje samo za njega a ne i za PS4. NOVI spajdermen, GTA, Crysis… To ce biti punokrvni next gen, ovo do sada je sve super ili solidno

    • SanKa

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 08:59

      malo je drugaciji art style….sad sta je ljepse, ovisi sta smatras ljepsim…mislim da HZD novi izgleda realisticnije i bolje od GOT, iako je GOT predivna igra

  • MAJSTOR RINGO

    14.02.2022 - 20:59

    Pa dobro nije na nivou na pr. Miles Moralesa, jer to je veoma ozbiljna igra, mislim nije za decu, takodje borba je onako top, nije primitivna i plitka, jbg. mi smo se sjebali sto smo preord. Nemoj i ti druze! A sto se GOT tice kapa dole toj igri, igrao je, zavrsio je 100%,, zaista uzivao, vrhunska, ali graficki gledano, HZD FW je lepsa igra u svim aspektima!

    • Srpski Gameplay

      @MAJSTOR RINGO, 14.02.2022 - 22:34

      Zezam se malo. Ne shvatas nikakp, i sve u nedogled. Gameplay Miles Moralesa je 345x zabavniji i fluidnijo mego oba Horizona zajedno. Pricam samo za gameplay. Mozda je i stvar ukusa ali kod mene je taj slucaj. Igra kao igra, jeste kratka ali je vrhunska, graficki fenomenalna, naravno sa ray tracingom. Ghost of Tsushima izgeda predivno i kada se dotaknem njenog gameplaya i on mi je 345x bolji i zabavnijo nego Horizon. Znam da imaju varijacije na oruzija ali generalno koristis samo luk i strijelu kroz cijelu igru… Borve mi se ne svidjaju uopste ali… Vjeruj mi, da u Tsushimi imam samo Luk i strijelu i one gedzete poklonio bih je, za mene je to smor. Tebi mozda nije ali meni jeste. Javicu ti za koji dan je li ljepsi FW, kada ga probam sam. Ja bih zaista volio.da jeste, jer ko ne voli lijepi igru 🤗. I trebaju standardi da idu navise…

    • vragec25cro

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 06:16

      U Milesu moralesu spamas samo tipku x kad letiš kroz zrak,ciljanja skoro pa uopšte nema i kako to onda bolje od Hzd gdje moras ciljati s lukom i strijelom?

    • MAJSTOR RINGO

      @vragec25cro, 15.02.2022 - 08:38

      Ma gresis druze, combat sistem je toliko produbljen, ozbiljan, zahteva strategiju i taktiziranje kod obicnog neprijatelja a kamoli boss-a, vrlo vrlo ozbiljna igra, a i pricom zahvata i pokriva neke ozbiljne teme, tako da compare sa HZd nema smisla jer je ta igra za klince od 10-ak godina, primitivna i prelagana a i ne zahteva pratit pricu, mislim objasnice ti to mnogo bolje kolega GEJMER😉

    • vragec25cro

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 09:32

      Lol

    • mg

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 10:00

      Šahovska strategija.

    • SanKa

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 09:00

      iskustvo je osobno

    • Srpski Gameplay

      @SanKa, 15.02.2022 - 09:20

      To sam i naveo

    • butjer1010

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 09:31

      Miles Moralesa igraju djeca (i poneki iznad 40 godina, ali sa problemima u razvoju). Prekrasna igra za malo razonode, i uživanja u grafici, ali to je to. HZD igraš da se malo guštaš u priči, da jedva čekaš što će se desiti sljedeće, a uz to nitko ne može reći da je grafika igre koma. Usporedba te igre sa HZD je istao kao kad djeca u prvom razredu osnovne škole razglabaju o tome tko je jači, Bruce Lee ili Mike Tyson!

    • Srpski Gameplay

      @butjer1010, 15.02.2022 - 09:35

      Sa problemima u razvoju!? Rece lik kome je na profilnoj Brus Li. A Spajdermen za djecu. Koja kontradiktornost. Kod nas su se na Brus Lija lozili klinci od 9-10 godina…

    • butjer1010

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 12:45

      Pa ja sam se ložio na “Brus Lija” dok se ti još nisi ni proizveo u tatinim jajcima, to ti je razlika velika. A ajde mi odgovori jel znaš ti nekoga starijeg od 35, 40 godina da igra Miles Moralesa, i da pritom uživa u tome, a da nihe imao probleme u razvoju? Ja ne znam! Ponavljam, vidim da ne kužiš ništa, MM je igra za djecu, nisi napisao nikakav pametan odgovor, samo te muče neke stvari koje s tim nemaju veze, a o tome nemaš pojma.

    • Srpski Gameplay

      @butjer1010, 15.02.2022 - 13:39

      Aj’ ne seri matere ti

    • Srpski Gameplay

      @butjer1010, 15.02.2022 - 13:40

      Brus Li haha

    • butjer1010

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 14:19

      Vidiš da opet nisi odgovorio. Šta, da sam stavio sliku Dražena Petrovića, na kojeg sam se “ložio” kad sam bio klinac, isto bi srao? Ili Maradoninu? Ako nekoga poštujem zbog onoga što je napravio za mene (indirektno), u nekom dijelu moga života, tebi je to blesavo? Jebaj ga, ako imaš šta za napisati, bolje napiši nešto pametno, ovo baljezganje ti nema nekog smisla.

  • Toma_HR

    14.02.2022 - 22:03

    Ja sam osobno veliki kritičar Zoranovih recenzija, smatram da nije trebao recenzirati puno igara, ali ako je on dao 92, morat ću se na to osvrnuti kasnije. Zorane znam da me ne voliš, ali preordao sam i kad završim pišem 🙂

  • Emexs

    14.02.2022 - 23:22

    Kupljeno 😀 odlicna recenzija po procitanom bit ce bolji od prvog dijela 😀 jedva cekam mozda ipak stupi u drustvo TLOU i Uncharteda i svaka cast za prezentaciju s obzirom da je open world bojim se i pomisliti sta ce biti kad izadje next gen linearna igra.

  • MAJSTOR RINGO

    14.02.2022 - 23:36

    Nema sta da mi javljas, GOT sam igrao ko sto sam rekao, a FW krecem odmah cim bude dostupan jer sam ga preord.
    Naravno uzivo cu videti to najbolje koliko je dobra grafika, posto imam dosta dobar tv, e sad jbg. Jos uvek na PRo, mada sam gledao jedan dosta dobar YT kanal, mislim da je spanski koji je uradio compare ps4 base, pro i ps5, i zadovoljan sam kako izgleda na pro, rezolucija 1800 p po vertikali, znaci 3200 x 1800p ako se ne varam, i teksture izgledaju dosta ostrije u odnosu na base, ipak na PS5 su ostrije ali ne nesto mnogo jer je opet nisam bas siguran na PS5 je teh. Chekborder, ono sto je dosta isto jesu facijalne animacije Aloy i drugih NPC -jeva, kada se bas zumira vidi se vise detalja na petici, cak i sitne dlake na licu, ali to se prilikom normalnog igranja ne vidi, nesto malo bolji draw distance, kao i particle efekti su bolji, sve u sve dosta slicna vizuelno sa PRo verzijom, naravno i 60 fps-a je bas ono vidljiva razlika!

    • Srpski Gameplay

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 09:23

      Bravo majstore utjesi s sebe hahahahahah. Ma ista je grafika na PS4 i PS5, nema razlike 😂😂😂. Ja mislim da imas i na DualShocku haptic feedback i atrigere hahaah

    • MAJSTOR RINGO

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 09:54

      Strucnjaku, rekao sam dosta slicna, naravno da na PS5 izgleda lepse ali ne i sad ono da tokom igranja jasno vidis razlike, jedina prava je 60 fps-a ali u 1440 p. ako ti ne ulazi to u tintaru valjda nisi slep, pa pogledaj na YT i videces koje su razlike, te sam razlike i naveo jasno, vidi se po odgovoru da si ili klinac neki ili stariji sa mozgom nekog klinca sto je tragicnije mnogo jer kako mi odgovaras u vezi dual sense kontrolera i haptivnih trigera. Odlicna stvar, slazem se, ali ti trigeri ne mogu napraviti neku igru remek delom ako je ta igra smece, super feature od Sonija, iskljucivo o vizualima govorimo, ima ih naravno, ali ne drasticnih covece to ne tvrdim ja vec ljudi kojima je poso to i koji se time bave, ne mislim na base model jer tamo je ociglednija razlika, teksture su mutnije dosta, da ti ne saljem link mozes sam pogledati.

    • Srpski Gameplay

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 09:36

      Igrao si Ghost of Tsushimu na PS4, to se ne pika. Ja pricam o PS5, nova dimenzija i era igranja. Javim ti cim izadje Horizon iz prve ruke

    • MAJSTOR RINGO

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 10:00

      Zar ces da se spustis na taj nivo da igras HZD to smece od igre sa primitivnim gamepleyom, sad si me razocarao drug, ajde idi molim te pikaj Miles-a Moralesa, a ti nas pusti da se patimo sa tim primitivnim HZD

    • Srpski Gameplay

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 10:07

      Ne mogu se raspravljati sa nekim ko u 2022 godini jos igra na prastarom PS4. Ti si level ispod mene. Pozz

    • MAJSTOR RINGO

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 10:21

      Ma ti si zreo za radno mesto u HCL -u, e jadan Zoki, ako ovo cita sigurno sada trne od straha jer ces ti sigurno preuzeti mesto izvrsnog direktora.
      Pozdrav Levelu UP😁😁😁

    • MAJSTOR RINGO

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 10:51

      Znas koji je tvoj problem levelu up?
      Sto si kupio PS5, super, postujem i cenim, kupicu ga i ja, do kraja ove godine, a objasnicu ti i zasto ne i sada a mogu jer mi fin.nisu problem.
      Pa na pr. i Igor koristi sada vec poprilicno zastarelu GTX1 080, i sta jel on isto primitivan i level ispod kako kazes?
      Ovako, problem tvoj nije nego da kazem, isfrustriran si vise jer ono imam PS5 a igre ne izgledaju ono wauuu jos uvek pravi next genovski, levelu up tebi to ne ulazi u tintaru, ja ne sporim jacinu PS5 niti bilo ko normalan to cini, ne sporim da ce igre izgledato neuporedivo lepse, ali tek od sledece godine, pravi skok za izlaskom UE 5 i kada se devoloperi bolje upoznaju sa hardwerom, bas iz tog razloga ne zelim da kupim jos uvek PS5 jer su to cross gen naslovi realno jos uvek uz malo vizualnog poboljsanja, ali dzaba to tebi ne ulazi opet u tintaru, iako si level UP ali sa IQ -om izgleda u deficitu.
      Vise zaista necu ulaziti u polemiku, Pozdrav levelu up!

    • Srpski Gameplay

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 13:42

      PS4 iz 2013 pozz

    • MAJSTOR RINGO

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 13:55

      Promasio si jedno 4 god. Ali nema veze level up.pozzz

    • vragec25cro

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 14:04

      Evo ja isto igram na ps4 jer me vibriranje ne zanima to mi prva opcija koju iskljucim kad pokrenem novu konzolu.Forza Horizon 5 izgleda 2 puta bolje nek Miles Morales,mislim realnije i svijetlije.Miles Morales naspram Horizona(kojega bas i nisam fan)ima previse jednostavan gameplay.Btw imam i ps5 ali ga dao braticu i uzeo si oped od njega ps4jer mi na isto dođe.Na grafiku niti ne patim previse,ali se upetljam gdje se pisu gluposti.Sad se ovdije praviš frajer jer si uzeo plasticni kutiju naspram lika koji ima ps4 kojeg si do prije godinu i par mjeseci dizao u nebesa ko sad ps5.Takve stvari ne volim jer lik mozda ili ne moze nabaviti ili nije u financijskoj situaciji. Btw kolko sam onda ja level iznad tebe?Vec kad ismijavas nekoga druhoga https://imgur.com/a/nUtJ22E

    • MAJSTOR RINGO

      @vragec25cro, 15.02.2022 - 16:37

      Ako mislis na mene druze da ismejava nesto, mislim samog sebe ismejava, pisanjem raznih nebuloza, ocito je decko zesce iskompleksiran, lepo sam mu objasnio zasto necu jos uvek uzeti PS5 iako mogu sad odmah da ga kupim, u prethodnoj replici sam to lepo objasnio kvazi gejmeru, ali to njemu ne ulazi u tintaru, ja sam imao konzole i igrao igre kada se jos nije ispilio, mislim umoran sam vise i nemogu da se spustam vise na njegov iQ, i necu vise da mu repliciram po tom pitanju!

    • vragec25cro

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 21:26

      Znam,al opet previse je takvih toksicni likova ovdije pa ih treba malo spustiti na zemlju 🙂

    • mg

      @MAJSTOR RINGO, 15.02.2022 - 15:17

      Jel to taj YT kanal??
      https://youtu.be/4vDTE7PutHA?t=214

    • MAJSTOR RINGO

      @mg, 15.02.2022 - 16:41

      Da druze!

  • Xknight

    15.02.2022 - 01:26

    Odusevljen sam. Moja najveca zamjerka u prosloj igri su bili likovi, tj. njihova ocajna gluma. Djelovali su mi prazno i neuvjerljivo. Stvarno nisam ocekivao da ce nastavak biti bolji, jedva cekam da je odigram. :3

  • SanKa

    15.02.2022 - 08:58

    isuse jos elden ring izlazi…morat cu dat otkaz, odjebat prijatelje, spucat curu, ko ce stic to sve

    • Lazy

      @SanKa, 16.02.2022 - 07:48

      Hahaha bas to🙏

  • Lazy

    15.02.2022 - 10:51

    Majd, nisam ovo mislio kupovati day one, no nakon ove rece i hvalospjeva necu izdrzati, budem piknuo PS4 verziju pa je nadogradim na PS5.Uf sto ti je community, nabrije te i ispljune, hvala😂🙏🖖

  • Srpski Gameplay

    15.02.2022 - 18:07

    Logicno da iskljucis vibracije na PS4 kad kurcu ne vakjaju, i ja sam to prvo radio.Ja pricam o vibracijama DualSensa. Dao peticu uzeo cetvorku haha, haj’ da ti povjerujem. Nikada nis ni rekao da je ps4 los nego da je prevazidjen. Vi sve imate, dva argumenta su vam glavba, prvi “ima i ja” i drugi skini sliku sa neta nelu random i vici imam i ja… E cuj cara vibracije iskljucim prve hahahaha. Logivno lad su nidje veze na cetvorci, ali kako se lud napravi a zna da govorim za haptoc feedback na petici… Kuku jada

    • vragec25cro

      @Srpski Gameplay, 15.02.2022 - 20:49

      Kao prvo nisam rekao da imam i ja ps5 nego da imam i xbox series x i ps5več kad ismijavas lika da nema ps5nego da i dalje igra na ps4 koji si do prije godinu dana uzdizao u nebesa kao i sad ps5.Ovo portal o gejmingu a ne tko šta ima,a vec kad ismijavas lika pokazao da ima likova koji imaju vise i od tebe 🙂 Fedback trigere isprobao i meni sve to samo vibrira inonda iskljucio.Sad ako sam ja skinu sliku s neta zasto na xbox series x naljepnica vragec?Zasto na stalku za slušalice piše vragec i slika devila?Zasto na xboxu naljepnica cp2077 ppkraj naljepnice vragec koja je na svima slikama mog xbox series x kad objavim ovdije.Znaci korisnik pod imenom vragec25cro stavi link od slike s imgura korisnika vragec25 s konzolama xbox series x i ps5,s naljepnicom vragec i stalkom za slušalice na kojemu isprintano vragec.Stvarno moram imati sreče sta sam to nasao na inte4netu 😉 Logika ti nije jača strana.I da dao sam ps5 braticu i uzeo si od njega ps4 slim koji mu dao prije.Jer playstation mi trenutno treba samo za gt7 i horizon novi koji mi stize u petak :).Za razliku od nekih pricam samo o onome sta sam osobno isprobao i ne pričam bezveze gluposti ko neki klinci poput tebe.Ovdije bi svi trebali pricati o igrama i slicno a ne dijecje gluposti tvoje bolje od mojega ja imam ti nemas i ciji tata jaci.To su sve djecje gluposti

  • Motor City Bengals

    17.02.2022 - 15:51

    Dok Sony saljem igre na recenzije mjesec dana prije izlaska ja ih sve manje kupujem, trenutna uopce ne.

  • LokiTina

    03.03.2022 - 21:08

    Dali je nastavak veći mapovno i po priči od prvog dijela ili krači i manji?

    • moordrak

      @LokiTina, 07.03.2022 - 11:00

      Mapa je definitivno veća. Ima više područja sa različitim biomima, više mjesta za istraživanje, prostornih puzli i puno više strojeva. Isto se odnosi na skil tree, poucheve, opremu, side questove, stvari za skupljanje… Trenutno sam na 55 sati igranja , a ukupno sam prošao nekih 29% igre uz konstantno otkrivanje svega što mi je u krugu zadatka.
      Glavnu priču malo ignoriram jer peglam side misije. Dužinom mi se čini da će to biti tu negdje sa Zero dawnom complete edition, možda malčice više, ali ne puno (cca 35 sati). Za platinu, bome, trebat će se dobro oznojiti. Vjerojatno će mi trebati debelo preko 100 sati…

  • Minion

    19.03.2022 - 21:05

    Platinirana.
    Uživao.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?