JETT: The Far Shore

Međuzvjezdano putovanje

Matej Brus

Rijetko kad mi neka igra uspije biti zabavna i dosadna u isto vrijeme, ali Jett: The Far Shore je to postigao. Avantura je to koja pokušava biti zanimljiva svojom pričom, ali u tome ne uspijeva zbog problema s tempom. Način na koji igra prezentira priču spor je i otegnut, a likovi koji nose radnju nemaju osobnosti i sve o čemu pričaju je misija koju moraju izvršiti. Ali s druge strane, Jett: The Far Shore nudi prekrasni svijet za istražiti: prepun života, raznolikosti i iznenađenja.

23,99€ PC Ustupio izdavač

U Jettu preuzimate ulogu pilotkinje Mei i s njom  proživljavate međuzvjezdano putovanje. Mei i njezin tim poslani su na novi planet kako bi otkrili izvor misterioznog signala i prikupili informacije, ali neočekivana vanzemaljska prijetnja zakomplicirat će njihov zadatak.

Glavni izvor zabave u ovoj je igri letjelica kojom Mei upravlja. Fluidnost i kontroliranje te letjelice  itekako doprinosi zabavi, pogotovo uz svijet koji naglašava mogućnosti letjelice. Svaka lokacija u igri pruža jedinstveno iskustvo, bilo da se radi o vožnji po otvorenom moru ili parkiranju na najvišu planinu kako bi se divilo pogledu. Do problema dolazi kad se istraživanju ispriječi priča. Uvijek se nešto događa, netko priča, nekog treba spasiti, treba negdje otići i nešto skenirati… Zbog toga su veoma rijetki oni trenutci u kojima se možete opustiti i upiti sve što igra vizualno ima za ponuditi.

Jedini način za slobodno istraživanje i razgledavanje jest taj da zanemarite glavne misije. No, to onda uništava osjećaj važnosti u istom tom svijetu, zato što je većina zadataka koje morate obaviti su pitanje života i smrti. U određenim trenucima možete izaći iz letjelice i iskusiti igru u prvom licu. Zvuči dobro, ali nikad ne nudi ništa maštovitije od zadatka “odi tamo i popričaj s onom osobom”. Uz to su i razgovori dosadnjikavi jer osobe s kojima pričate najčešće ističu ono očito. Naravno da postoje dvije ili tri iznimke, ali to i dalje nije bilo dovoljno da mi ne bude dosadno svaki put kad izađem iz letjelice.

Svijet koji istražujete je i više nego odličan, prepun raznolikih životinja i biljaka koje možete skenirati kako biste saznali više o njima. Neke su životinje agresivne, tako da je skeniranje esencijalno u otkrivanju kako ih savladati. Dodatni izazov su Kolosi, ogromne veličanstvene životinje koje podižu razinu napetosti svaki put kada se pojave. Otoci koje istražujete su isto tako raznoliki pa se svaki put kad dođete na novu lokaciju osjećate kao da ste na stvarno drugačijem mjestu.

Kampanja je kratka, otprilike devet sati podijeljenih na pet poglavlja. Priča sama po sebi je zanimljiva, ima dosta mističnih elemenata i na kraju dosta toga ostane nedorečeno što se nadovezuje na tu mistiku. Doduše priča nije imala puno sadržaja, imao sam osjećaj na kraju igre ništa nije bilo postignuto/drugačije nego na početku igre, ali je svejedno bilo intrigantno. Ono što nije zanimljivo jesu sami likovi. Nitko od osam članova u Meinom timu nema istaknutu osobnost, a više od 90% dijaloga je razgovaranje o misiji. A u to se teže uživjeti jer glasovna gluma nije baš vrhunska.

Usprkos svemu gore napisanom, mislim da je Jett: The Far Shore idejno dobra igra. Naravno da nije jednako kvalitetna u svim segmentima, ali uz sve svoje mane nudi nešto drugačije. Ako igru pronađete na nekom popustu ili dobijete u sklopu pretplate, mislim da biste joj trebali dati priliku. Postoji ipak šansa da će vas pridobiti svojom estetikom i mističnim svijetom, barem na kratko vrijeme koliko i traje.

Jett: The Far Shore je slatka ali kratka igra koja ima za ponuditi odličnu atmosferu, ali isto tako ima i mane koje ju drže od toga da bude odlična.

62 Naša ocjena
  • ugodno jednostavan gameplay