Midnight Fight Express

Dubstep i šake

Matej Brus

Kad treba spasiti grad logično rješenje je – nasilje! Razlozi su nevažni i nema previše mjesta za nepotrebno pričanje, sve što morate znati je to da loši dečki moraju biti pretučeni. Tako nekako započinje Midnight Fight Express koji vas bez pretjeranog pričanja odmah baca u akciju. Prvo pravilo Midnight Fight Expressa: ne pričamo o Midnight Fight Expressu! Osim nasilja, igra ima i hrpetinu raznih referenci iz popularne kulture. Čak i sam početak igre podsjeća na kakav Jason Bourne film. Vaš glavni lik ima amneziju, no zna da raspolaže određenim setom vještina i na njemu je da u jednoj noći zaustavi kaos koji je nastao na ulicama grada.

20€ PC Ustupio izdavač

Priča zapravo nije ni bitna jer se igra ne shvaća dovoljno ozbiljno da bi ispričala nešto pamtljivo. Još gore, svaki put kad likovi pričaju, akcija se u potpunosti zaustavlja. To samo po sebi nije problem jer priča se ipak treba nekako ispričati, ali likovi su toliko pričljivi da sam na nekim razinama potrošio skoro pola vremena samo na dijaloge između nekih sporednih likova koji se pojave samo jednom.

Na slabije izlaganje priče lako se da zažmiriti zato što Midnight Fight Express sve svoje karte baca na gameplay. Šaketanje i pucanje su glavne mehanike na kojima se sve gradi. Većinu vremena lupate protivnike šakama, a pucate tek kada vam se posreći da protivnicima ispadne neka puška. Oružja imaju izdržljivost, a nakon što ono padne na nulu, ostajete golih rukava.

Većinu vremena lupate protivnike šakama, a pucate tek kada vam se posreći da protivnicima ispadne neka puška.

Sve to igru čini dinamičnijom jer se stalno trebate kretati, gledati što oko sebe i stalno tražiti nova oružja. Uz to su tu još i standardne stvari poput izmicanja, blokiranja napada i hvatanja. Sve to omogućuje nizanje različitih napada i jedan je do glavnih razloga zašto sam se osjećao tako cool dok sam igrao ovu igru. Takav je bio početak igre, prepun akcije i bombastičnih elemenata, no čak i takve dionice izgube svoju draž ako ih se ponovi sto puta.

Nakon što izlupate sve protivnike i dođete do kraja razine, imate priliku odmoriti se malo od akcije i urediti si lika ili pak vježbati pokrete u trening modu. Tada je moguće i potrošiti skill point kojeg dobivate na kraju svake razine, a kojim otključavate nove napade. Nažalost, otključani napadi nisu previše promijenili pristup koji sam imao jer se “samo lupaj s oružjem dok ne padnu na pod” taktika i dalje činila najefikasnijom.

Dodatni napadi ne mijenjaju previše pristup samom gameplayu.

Igra je podijeljena na 40 razina, a za svaku je razinu u prosjeku potrebno izdvojiti oko 10 minuta. To u prijevodu znači kako igra baš i nije dugačka, s druge strane traje toliko da se ne može reći kako postaje naporna. Iako se većina razina odvija na različitim lokacijama, sve se nekako čine sličnima: red uličica, krovova, zgrada i soba iznutra… Nakon prvih nekoliko razina prestao sam i pratiti gdje se nalazim.

Ono na što jesam obraćao pažnju jest velika količina različitih protivnika. Sve od Jokera, pa do mutiranih štakora, Midnight Fight Express ima svašta za pokazati kada su protivnici u pitanju. Jedini prigovor koji imam oko njih je da ih većinom možete poraziti na isti način, bez obzira što su drugačiji i imaju različite napade.

Igra ima raznovrsne protivnike, ali većinu možete poraziti na isti način.

Nekoliko puta tijekom igre pojavit će se posebne razine na kojima se čitava formula mijenja, ali cilj ostaje isti: prebiti sve živo oko sebe. Nema više lupanja i hodanja, već na scenu stupaju potjere na motorima ili jet skijama. Ili pak ima lupanja, no s posebnim uvjetima, Primjerice, na krovu vlaka pokušat ćete pobjeći snajperistima koji po vama praše iz helikoptera. Takve razine razbijaju monotonost koju normalne razine postave, no trebalo ih je biti više.

Ovdje svakako treba pohvaliti odličnu glazbenu podlogu. Na samom početku igre glazba je bila okidač koji je probudio agresivca i razbijača u glavnom liku i iskreno, moram priznati da sam suosjećao s njim u tom trenutku. Iako glazba nije ništa posebno kada se sluša izvan igre, unutar nje postavlja savršeno raspoloženje za akciju.

Na kraju svega postavlja se pitanje je li Midnight Fight Express zabavan naslov. Odgovor na to je apsolutno – barem u početku dok nisam vidio jedne te iste napade nebrojeno puta. Postoji neka draž u tome da idem okolo i samo mlatim sve što se miče, no Midnight Fight Express formuli fali ono nešto da bude stvarno odlična igra. Ako ste ljubitelj beat’em up naslova, onda bi vam se Midnight Fight Express mogao svidjeti, dok od igre nemate prevelika očekivanja.

Midnight Fight Express je jako zabavan na prvo igranje, no nakon nekoliko razina počinje se ponavljati te ostaje repetitivan sve do kraja.

66 Naša ocjena
  • zabavan sustav borbe kojeg ćete brzo zavoljeti