Need for Speed Heat

NA DOBROM PUTU

Poznato vam je da Need for Speed već godinama vozi u rikverc. Payback iz 2017. godine bio je sramotno dizajnirana igra i moram priznati da sam nakon nje izgubio nadu u povratak Need for Speeda na pravi put. Recenziju NFS Heata preuzeo sam u namjeri da se dobro ispušem kritizirajući pohlepni Electronic Arts jer mi takvo što treba s vremena na vrijeme da očuvam oštrinu. Kad ono međutim, ne samo da sam se uz Heat dobro zabavio, nego sam osjećao kao da sam ponovno u srednjoj školi kad mi je Most Wanted bio istina, put i život.

Za divno čudo i promjenu, novi je NFS krenuo dobrim smjerom. Izbačena su sva kockanja i mikrotransakcije, uklonjena je restrikcija da igru ne možete igrati offline, maknut je besmisleni sustav policijskih potjera iz Paybacka. Igraču je dana veća sloboda u podešavanju vozila pa od VW Bube možete napraviti drifterski auto, a od Aston Martina rally mašinu. Grad Palm City je interesantan za istraživanje, a ono dobiva novi smisao podjelom na dan i noć. Po danu je vožnja opuštena dok otkrivate dodatne garaže i benzinske, a po noći se sve svodi na ludovanje u potrazi za policijom i adrenalinom.

Dioba dana i noći nešto je najkorisnije što se NFS-u dogodilo u zadnjih nekoliko godina. Ovime je igra dobila dvije cjeline koje su zasebne, ali i međusobno povezane. Naime, po danu se utrkujete za novac, a po noći za reputaciju. I jedna i druga valuta služe za nabavljanje novih vozila i nadogradnji, ali način zarađivanja je različit. Utrke su po danu neometane dok vas po noći policija može uhititi i kazniti oduzimanjem novca kojega ste zaradili po danu. Nije to neka velika kazna, više boli kad vam se smanji osvojena reputacija jer bez reputacije novac praktički ništa ne vrijedi ako s njime nemate što kupiti. Preciznije rečeno, reputacija vam otključava većinu stvari u igri, a postoje lakši i brži načini za stjecanje iste.

Utrke su po danu neometane dok vas po noći policija može uhititi i kazniti oduzimanjem novca kojega ste zaradili po danu.

Svaka policijska potjera ima pet razina. Na prvoj vas ganjaju spori policajci, kasnije postavljaju blokade, dolazi helikopter i sl. Svaka razina je ujedno i množitelj, pa si reputaciju možete umnožiti dodatnim riskiranjem. To je najslađi dio NFS Heata: vlastito određivanje kad je dosta bježanja pred policijom. Igra vješto koristi nekoliko trikova da vam oteža situaciju. Primjerice, za vrijeme potjere nema gledanja u mapu da vidite gdje je benzinska postaja za popravak automobila. Isto tako, po noći nema brzog putovanja do garaže – kad vam „gori“ pod gumama morate se skrivati od policije kao u nekakvoj horor/stealth igri. Zgodno mi je i nešto što u NFS-u nikad ne bih očekivao: postoji mogućnost da u određenim situacijama potplatite policiju kako bi vas pustili na miru.

Heat u sve to ubacuje priču o underground sceni ilegalnog utrkivanja i korumpiranoj policiji, mladim drifterima i modno urbanoj mladeži. Ta me priča nije zanimala ni najmanje pa mogu ustvrditi da je najvećim dijelom nezanimljiva u svom trudu da se definira kao nešto što je cool. Srećom, kao što već znate na primjeru Fast&Furious serijala, utrkivanju brzim automobilima zapravo ne treba neka smislena priča. Ne igraju se NFS igre zbog priče.

U tom mi je kontekstu samo žao što drugi vozači nisu prikazani, da ih mogu vizualizirati kao svoje protivnike, a ne samo kao vozilo koje trebam zaobići. Koliko god da je Most Wanted iz 2005. bio smiješan po tome, još uvijek se sjećam boss likova protiv kojih sam se utrkivao. Ovdje se doslovno ne sjećam nikoga jer nikoga nisam ni vidio.

Priča je tu samo reda radi, nije bitna, ali je šteta što protivnici nisu predstavljeni kao vozači nego samo kao automobili koje treba preteći.

Ima u Heatu nekoliko „boss bitki“, ali mi nisu bile naročito uzbudljive jer nema onog koncepta da se osvaja brži auto. Ovdje se otključava brži auto, ali ga potom treba i kupiti, a novac ne pada s neba. U tom pogledu nema baš previše razlike od utrke do utrke – nagrada je uvijek ista. Taj dio me malo razočarao, premda su same utrke dosta dinamične, a staze su uglavnom dobro dizajnirane. Primjerice, ako igrate online može se usred utrke dogoditi da vam iz suprotnog smjera/sporedne ulice dolazi drugi igrač i za sobom dovodi kolonu policije.

Regija Palm Cityja nudi raznolike dijelove pa imate ulične utrke, off-road natjecanja, utrke po autocestama (nalik starijim NFS-ovima), tehničke staze u Speedhunters natjecanjima, itd. Šteta je samo što se sve te utrke svode na kružne, sprint, drift i time trial. Nema eliminacijskih natjecanja, nema Drag utrka i sl. Utjeha je što većina staza dopušta malo slobode pa si sami možete kreirati prečace, obično pod uvjetom da imate pravi automobil za to. Na primjer, ako imate gume koje lakše podnose zemljanu podlogu, brže vam je zaobići zavoj i prošišati ravno. Ali, ako ste se odlučili za najbolje performanse na asfaltnoj podlozi, takvi prečaci mogu vam i usporiti.

Doduše, to je sve na što prilikom vožnje trebate paziti. Need for Speed Heat je arkadno utrkivanje na kvadrat, arkadno čak i za arkadne pojmove NFS serijala. Prema standardnoj postavci, kočnica vam u ovoj igri treba možda u 5% slučajeva. U drift se ovdje ulazi tako da brzo dvaput pritisnete tipku za dodavanje gasa. Suludo, znam, ali meni se zapravo svidjelo. Kad je arkadno – neka je arkadno „do daske“. Srećom, ako vam se to ne sviđa, u postavkama se možete vratiti na klasično pokretanje drifta uz pomoć kočnice.

Need for Speed Heat je arkadno utrkivanje na kvadrat, arkadno čak i za arkadne pojmove NFS serijala.

Vozni model je dovoljno ugodan da osjetite razliku između drift klase, off-roada i cestovnih vozila, a omogućuje da s lakoćom izvodite luđačke slalome, divljačke skokove i sl. Osjećaj brzine u Heatu je vrhunski, takav da sam u jednom trenutku igri rekao: „Dugo sam te čekao.“ Ponavljam, sve je to arkadno, čak i mrvicu više od toga, ali mi generalno ne smeta jer Need for Speed ne treba biti ništa više od arkadnog utrkivanja.

E sad, druga je diskusija treba li arkadno utrkivanje imati veze sa zakonima fizike. Jer ovo u NFS Heatu baš i nema. Svaki je automobil ovdje kao tenk utoliko što lomi većinu stvari pred sobom bez ikakvih posljedica. Prvo sam pokupio palmu kao da je od stiropora. Rekoh si: sigurno je bila trula pa zato ništa nisam osjetio. Onda sam polomio ogromni billboard, rekoh si: loša mu je konstrukcija sigurno bila. Kad sam pokupio trafostanicu kao da je od papira, opravdanja više nisam mogao smisliti. Nije da fizika ne postoji; npr. ako se zabijete u dužu ogradu, auto će vam definitivno usporiti. No, dojam je da se ta fizika pretjerano podredila jurnjavi kako ne bi stvarala zapreke utrkivanju i potjerama. Ili bolje rečeno – kako ne bi previše živcirala igrača.

Svaki je automobil ovdje kao tenk utoliko što lomi većinu stvari pred sobom bez ikakvih posljedica.

Inače ne znam tko je mislio da je latino glazba dobra u kombinaciji s nabrijanim automobilima, ali stvarno mislim da je promašena, onako – maksimalno. Taj segment soundtracka kao da je ubačen u igru samo zato što je latino glazba trenutno popularna. Pokušavam tu ne osuđivati samu glazbu, ali stvarno mi u NFS-u ne trebaju Taki Taki, Poquito Poquito i ostali latino plesnjaci. Srećom pa one sviraju samo tijekom gameplaya po danu, a noću su elektronika i trap ipak podnošljiviji. No, ako želite pravi ugođaj, najpametnije je stišati glazbu iz igre i pustiti si soundtrack prijašnjih NFS-ova.

Dakle, Heat još uvijek nije u potpunosti vratio sve elemente koje želimo kod Need for Speeda. Ipak, nakon jako dugo vremena napokon je opet na dobrom putu – trud se vidi, napredak je ostvaren. Najveću zaslugu za to ima pametno dizajniran koncept gameplaya koji je jako blizu osnovi zabave iz najboljih dana NFS-a. Osim toga, konačno su dobro posložene i online komponente u dijeljenom svijetu i osnivanju bande, iako vas igra nikada ne sili na to i možete ju igrati kao da drugi ne postoje.

Najdraže mi je od svega da je to NFS uspio ostvariti fokusirajući se na NFS. Ne na ideje koje su donijele Forza, Grid, The Crew ili druge igre, nego na esenciju Need for Speeda. To je za 25. obljetnicu serijala prilično zahvalan poklon.

Recenzija je rađena na primjerku igre za PC. Primjerak igre za recenziranje ustupio nam je njezin izdavač.

Heat nije kompilacija svih najboljih dijelova NFS-a pa samim time neće usrećiti baš sve fanove. No, u sklopu onoga što je za Need for Speed najvažnije, ova je igra neočekivano uspješna.

77 Naša ocjena
  • podjela na dan i noć je pun pogodak
  • mapa je zabavna za vožnju i istraživanje
  • solidna ponuda vozila i sloboda u sređivanju istih
  • osjećaj brzine - vrhunski
  • fali raznovrsnosti u vrstama utrka i nagradama
  • fizika je pretjerano podređena jurnjavi
  • glazba je većinom za plesanje, a ne utrkivanje

Komentari (44)

• Prophett

11.11.2019 - 20:48

Mislim da igra zasluzuje mnogo vecu ocenu od ove. Samo 6 ocena vise od NFS-a iz 2015? Kriminal, opet glazba u minusu, kao da me je briga za glazbu pustim na spotifi-ju muziku ostavim zvuk motora i sve sto mi je potrebno za nfs. Ovo je prava NFS igra kakvu taj serijal i stari preci zaslzuju, bez nekih 85 ne bi smelo da se prica o njoj. Meni najbolji NFS jos od Pro Street-a.

@Prophett, 12.11.2019 - 07:12

Ovo za glazbu, stariji nfs naslovi su baš bili poznati po tome, uvijek su tu bili vrhunski DJ-i. Sjeti se samo soundtracka iz NFS 3 ili Porsche Unleashed. Sasvim opravdan minus. A pretjerali su ga i s voznim modelom. U Underground 2 je barem trebalo kočiti, zanošenje je bilo arkadno prirodnije itd. A igra stara 15 godina.

• Prophett

@Lovac, 12.11.2019 - 13:35

Arkadni model je arkadni model, ja vise volim simulacije ali opet dosta mi je simulacija. Simulacija ovog, onog nekad jednostavno zelis da dodjes s posla i odmoris mozak. Glazbu u igrama iskljucujem konstantno.

• FamousBG

@Prophett, 12.11.2019 - 08:00

Ne znam kako ste vi ostali reagovali na to, da li sam ja jedini kojem se ne sviđa ta “pretjeranost” u arkadi, da možeš srušiti sve na putu kao da voziš tenk ?

• Prophett

@FamousBG, 12.11.2019 - 13:37

Bolje preteranost u arkadi nego u simulaciji. Igre su igre, stvarnost je stvarnost. Dodjsm sa faksa ili posla i nesto ne zelis razmisljati o obrtajima motora i promeni gume sa performanse. Sve je to osobno druze, ja bih voleo Blur arkadni da se vrati takodje

• Agent

@Prophett, 12.11.2019 - 08:38

Većini ne smeta za zbog glazbe,ali opet mora se stavit minus,iako mislim da to ne smanjuje puno ocjenu kolko mali broj raznovrsnosti utrka

• Sinek

@Prophett, 12.11.2019 - 10:20

ja sam izracunao 67 kao neku realniju ocjenu. jesi li mozda usporedio ocjenu sa forzom horizon? mozes li nam sloziti jednu excelicu da usporedimo ocjene svih racing igara u posljedjih osam godina pa da prodiskutiramo kako spada

• Prophett

@Sinek, 12.11.2019 - 13:33

Samo idioti ocenjuju igre koje nisu igrali, toliko od mene.

• Nightyx

11.11.2019 - 21:15

procitao recenziju i nakon toliko pohvala, iznenadila me konacna ocjena, ocekivao sam barem “83”, ali ok, ostavim svoju ocjenu kad isprobam, upravo se downloada

• Mteo1906

11.11.2019 - 23:18

Kad će recenzija novog cod-a??

• Momentum

11.11.2019 - 23:27

Najbolji NFS po meni, pored Most Wanteda iz 2005.NFS Heat je jedini koji je presisao i NFS Carbon i Underground koji su meni drzali 2 i 3 mjesto iza MW 05 sad mi je Heat na 2.mjestu ali nije uopce losiji od MW 05.

• MrDonDux

@Momentum, 12.11.2019 - 06:07

Akk je tako onda je sigurno kupujem

• deanHR

@Momentum, 12.11.2019 - 18:34

Meni je isto uz bok Undergeound 2 i Most Wantedu. Rekao sma to nekoliko puta ali opet ću- očekivao sam standardno NFS sranje prije gledanja gameplaya pa sma ipak kupio jer mi je izgledala dobra a fali mi takvih igara za ps4 pa reko tko g aj… ali kada sam pokrenuo oduševio sam se.

• Bojko

12.11.2019 - 00:06

Glazba je većinom za plesanje, a ne utrikavnje. Pa ne budi čangrizalo, Zoki! To je plus, to se i traži! 😀

• Sinek

12.11.2019 - 00:28

znaci jedine novosti su dan-noc mehanika i drugacije potjere? 80% recenzije kao da opisuje mix paybacka i 2015
    kriminalna prica, plitak vozni model i fizika, minimalne promjene voznog parka, reciklirani kitovi… pretvaram se da ovo nije izaslo

• Prophett

@Sinek, 12.11.2019 - 01:00

Znaci ne mozes suditi dok je ne probas, recenzija je subjektivno ocenjivanje neke igre, da je Zoran napisao da je najbolja igra ikad, i tebi bi bila? Kriminalna prica? Jesi ti igrao ikad nfs? Koji nfs je imao pricu? Plitak vozni model, diskutabilno, fizika je prava u stilu nfs-a. Dugo sam na HCL-u ali bezvezniji komentar o nekoj video igri nikad video nisam.

• Sinek

@Prophett, 12.11.2019 - 10:10

ne trebam upaliti igru da bih pogledao car listu i vidio da je modifikacija reciklirana iz proslih nastavaka, to sam procitao i pogledao na milijun drugih portala koji su za razliku od ove recenzije rekli nesto o tome (samo da podsjetim, 2015. se nfs hvalio kako ima najbolji customization a onda smo odigrali i druge igre i uvjerili se kakva je to budalastina)
      ne znam sto zelis reci o prici i koja je tvoja poanta, to sto ne znas da dosta nfs igara ima nekakav pokusaj price samo potvrdjuje ono sto sam ja rekao o kvaliteti iste, i da ti dam primjer – payback je imao pricu, pa prije nego pocnes prosipati mudrosti zapitaj se sto si ti igrao
      I u paybacku sam mogao od bube napraviti drift auto (kaze recenzija), imao sam i tamo sve nabrojane discipline i tipove utrka, lijene cutscene, manjak osobnosti vozaca, jednaku kolicinu cringea… evo doslovno sam ti procesljao u dva komentara cijelu recenziju
      pa molim te objasni mi ti koje su to novosti u odnosu na prethodne dvije igre (ja sam rekao dvije) i razlog zasto ova igra zavrjedjuje vise od 100kn koliko sam i payback platio, pocasti me jednim svojim super komentarom
      cini mi se da je najbolja stvar kod ove igre to sto nije usrano dizajnirana igra ko payback, to ne znaci puno

• Prophett

@Sinek, 12.11.2019 - 13:32

Idi citaj knjige, posto igre ocenjujes citanjem o istim bez da ih ukljucis, toliko od mene. Ne da nisi u pravu nego nisi ni blizu. A i is iskustva ti najzahtevniji poput tebe su u 95% slucajeva pirati, ne bi ti ni payback igrao da nije bilo cracka.

• Sinek

@Prophett, 12.11.2019 - 18:48

dijete drago, sto ti radis na ovom portalu, i konkretno na recenziji jedne igre? znas li ti koja je poanta recenzije? hint – nije to da ti prosipas mudrosti. nabrojao sam dva noviteta u odnosu na prethodne igre i cekam da mi ti kazes treci. pokusaj iz treceg odgovora zapravo napisati nesto o igri.
      u 30 godina igranja vjerojatno sam vise para potrosio na igre nego si ih ti zaradio, jbt koliko vas ima na ovom portalu zatucanih

• Prophett

@Sinek, 12.11.2019 - 19:59

Dijete drago, kad to vidim sad sam 200% siguran da sam u pravu, lep pozdrav i ubrzo ce crack ❤

• Petar Marjolovic

@Prophett, 12.11.2019 - 20:26

Evo ja ga bas danas trazio i razočarao se. Ako nadjes, molim te da mi javiš. ?

• Sinek

@Prophett, 12.11.2019 - 20:43

ha, cuj, nevjerojatno je koliko si agresivan u obrani jednog obicnog proizvoda, s kojim nemas nikakve veze.
      dakle, i dalje nista o igri? sretno ti bilo u zivotu s tim stavom

• Sinek

@Sinek, 12.11.2019 - 21:04

ps. osjecam se glupo sto uopce moram objasnjavati ali ide
      nigdje nisam rekao da je igra shit, poanta mog prvog komentara je bila da me ova recenzija (kao ni mnoge druge) nije uvjerila da je ova igra znatno drugacija od prethodnih i vrijedna paznje
      takodjer, na urednom portalu tvoje bi niske provokacije bile moderirane pa ne bi bilo ove trakavice, natipkao si pola a4 strane a da nisi uspio bista reci o igri i recenziji
      zadnje od mene, aj zivio

• rsye

12.11.2019 - 01:50

Ocekivao barem 80. Nadam se da nije fail.

• Tommygun

12.11.2019 - 06:53

Ja je uzimam pa sta bude hahah..bas mi fali tako neka arkadna jurilica,za opustanje i sredivanje pila u garazi✌️

• hrga007

12.11.2019 - 10:15

zorane, koliko traje kampanja? jel manje od 10 sati?

• tree_boa22

12.11.2019 - 10:34

Taman 14. uzimam pretplatu mj dana pa cu probat i NFS

• bunda3745

12.11.2019 - 13:43

Gore slika sa plavim Nissanom 350Z trava izlazi preko betonskog parapetića i asfalta …

• GoCh

12.11.2019 - 18:03

pretpostavljam da se nisu odmakli od “Catch up” sistema .. te nas i dalje protivnik stigne iako je prije sekundu bio kilometar dalje .. da “poboljsaju” utrkivanje kako su objasnili kad su ga uveli

• deanHR

@GoCh, 12.11.2019 - 18:23

Nr. AI ne vara. Testirao sam. Imas opciju ponavljanja većine utrka i AI sigurno ne vara. Ja sam ih sa AMGom ostavio u bekim trkama preko 2km iza sebe a te iste trke sam u počecima bio na manje od 100m. A i kako kupuješ stvari za auto a želio sam voziti utrke koje bi mi donijele puno love više puta i slučajno sam shvatio da AI ne vara. Nije to NFS kao zadnja dva. Garantiram.

• Prophett

@deanHR, 12.11.2019 - 20:01

Potpisujem sve sto si rekao. Problem je sto ljudi nisu ni igrali a pricaju o nfs-u. Zadnja 2 su bila smece ali ovaj je odlican.

• Sinek

@deanHR, 12.11.2019 - 21:44

oprosti, nisam skuzio, ima ili nema catchup-a? da li postoje one kruzne utrke u kojima se gleda najbolji krug gdje AI postavlja bolesna vremena sa losim autima u koja uopce ne odgovaraju stvarnoj brzini na cesti?

• Sinek

@Sinek, 12.11.2019 - 21:46

edit: i drift brojke su takodjer bile izmisljenje u prethodnim nastavcima (auto sa najboljim scoreom uopce ne drifta) pa me zanima da li je i to jos sema u heatu. tnx

• deanHR

@Sinek, 13.11.2019 - 07:27

Ne. Ovdje brzina AIa ovisi o autima. Slabiji auti su sporiji. Puno slabiji auti dosta sporiji. Vidim sada da nisam bio jasan. Imam više takvih staza ali objasnit ću na jednoj: Ja sam odabrao Mustanga kao prvi auto. Vozio sam određenu trku i bilo je gusto. Kada bi pogriješio borio bi se žestoko za 1. mjesto. To su trke za aute ranga oko 120. Kako sam ja kupovao bolje dijelove za svoj auto, na toj istoj teci sve sam dalje odmicao tim suparnicima dok su oni ostajali na otprilike istom vremenu. Ista trka i tri auta kasnije sada sa AMGom sam probao i ostavio sam ih preko 2km. AI definitivno ne vara. Kakav auto imaju tako se i ponašaju. Auti sa brzim ubrzanjem su brzi na startu. Oni sa većim brzinama su brži na velikim ravnicama. Oni koji su dobri u zavojima su opet brži od onih koji nisu. Nema varanja i to je veliki plus.

• Darac83

12.11.2019 - 18:08

Fali mi jedna ovakva igra, ipak ne toliko da dam punu cijenu… ?

• deanHR

12.11.2019 - 18:32

Od mene 90. Daleko najveće iznenađenje godine. Užitak od igre. Glazba je loša za ovakvu igru ali osim toga meni ta igra nema nekih većih mana. Mapa je super. Policija je brutalna. Dnevne utrke su super zamislili za sakupljanja novca a noćne za respekt uz neke manje prepreke koje donosi policija. Broj auta je odličan. Broj modifikacija je jako dobar. Osobno bi želio da postoji mogućnost vožnje iz prvog pogleda koji ji dobio i uredivanje i terijera auta i takvih stvari ali toga na žalost nema. Ovo je NFS koji je uz bok Undergroundu 2 i Most Wantedu. I ona fora da na kraju otključamo BMW od Razora je zakon. Vožnju moram posebno spomenuti jer je savršena za ovakvu arkadnu igru u kojoj je najvažnija zabava. Opet, je da su pjesme ok za nešto drugo a ne za ovu igru ali to se ugasi i stavi se glazba po ukusu i nema problema. Tehničku stranu neću komentirati jer je sve OK a ja sam imao samo jedan bug koji mi je prekinuo igru usred žestoke potjere no osim toga sam iznimno zadovoljan.i nema onih usranih animacija iz Burnouta i samo zbog toga igra zaslužuje dodatne ocjene. Cut scene su solidne. Likovi nisu idioti a glumci nisu budale ko na NFS 2015. Sve u svemu ja sma jako, jako zadovoljan. Prvi dan dolaska igre igrao sam 10 sati a definitivno to nisam očekivao jer sam igru kupio samo na temelju toga što sam pogledao jedan sat gameplaya sa youtubea i zanimalo me da li stvarno valja. 90je realna ocjena za ovakvu igru. Ma, svatko tko može neka proba barem na accessu. Isplati se probati ovaj NFS. Ne govorim svaki dan da mi je nešto uz bok NFS Undergrounda 2 a pogotovo to nisam govorio za NFS igre zadnjih godina.

• Prophett

@deanHR, 12.11.2019 - 20:05

Upravo, to pricam i ja i vidim da se dosta ljudi slazu, sem onog lika koji je iz citanja whvatio kakva je igra s takvim ne vredi pricati. Da mi je neko 2009 rekao da jos 10 godina nece biti dobre nfs igre ne bi mu verovao ali evo fransiza COD-a i NFS-a je ozivljena. Drago mi je da nas je puno doslo do istog zakljucka. 🙂

• deanHR

@Prophett, 12.11.2019 - 20:24

COD i NFS su ove godine odlični. Nisam ovako sretan za te serijale bio jaaaako dugo. Iskreno sam mislio da je NFS mrtav jer COD se nekako slabo držao ali NFS je bio iznad nule zadnjih godina. Ipak se isplatilo čekati. Tko bi reko? Samo da sada opet ne čekamo godinama!

• Gastarbajter

13.11.2019 - 19:41

ocena preniska

• deanHR

@Gastarbajter, 14.11.2019 - 10:53

Autovanom psujem mater – GASTARBAJTER 😛

• masinac123

14.11.2019 - 12:47

Pozdrav,
    Posto je po meni video igra korak naprijed, odlucio sam je i kupiti i za sada je odlicna.
    Jedinu veliku zamjerku imam na kontrole, nije moguce podesiti kontrole kako na tastaturi tako i na joystick-u.
    Da li postoji nacin da se to podesi ili informacija od proizvodjaca da ce se izdati zakrpa za to?

Hvala

• ilfenomeno11

19.12.2019 - 12:24

hebo NFS rađe si odigrajte Horizon Chase Turbo 🙂

• IvanPS4

05.02.2021 - 01:35

Nisam ni bio registriran. Napravio sam to samo da bih pitao sve ovdje – zar stvarno nitko ništa nema za prokomentirati po pitanju driftanja? Katastrofa, jako loše, frustrirajuće, nepotrebno zakomplicirano… kakav double tap po gasu, šta smo se u vrijeme Gameboya vratili, meni je to nepojmljivo, drift u NFS 2015. je bio 100 puta bolji, a pošto ti je s vremenom drift zbog zavoja potreban u svakoj utrci, automatski mi pada ocjena za ovu igru i to za ni više ni manje nego 50. Užasno izvedeno.

• Chimichangas

23.09.2022 - 10:13

Isplati li se ovo igrat na volanu? hahah