WWE 2K24

Pravi borbeni udar

Lovro Maroševac

Malo je reći da sam kao klinac uživao u WWE-u. Rey Misterio, Bautista, Randy Orton, Undertaker, John Cena i ekipa bili su ekipa čije smo obračune prepričavali u mom društvu. Kako su godine prolazile, interes je počeo lagano opadati, no prije koju godinu se ponovno vratio. Povratkom mog interesa za ovom vrstom zabavnog sporta, vratio se i interes za 2K igrama.

I baš u maniri Romana Reignsa, čija vladavina traje više od 1300 dana, tako se i ova recenzija čekala dugo. Neki bi rekli predugo, no za razliku od novog i budućeg Universal Championshipa, osvrt na ovogodišnju WWE 2K24 igru će ugledati svjetlo dana. Možda se zvijezde poslože pa uskoro i netko drugi dođe na Reignsovo mjesto. No dosta o astrologiji i horoskopu, idemo se pozabaviti onime što ovogodišnji kečerski naslov toliko krasi.

70€ PS5 Ustupio izdavač

U startu odmah mogu reći je da ćete uživati u ovoj igri ako ste uživali u prošloj. A ako niste dugo godina zaigrali WWE 2K naslove, čeka vas ugodno iznenađenje. Gameplay je većinomi fluidan te vam kontrole pravovremeno reagiraju na vaše želje. Borbe su nikad napetije, zabavnije i zanimljive.

Ipak, ponekad se dogodi da se udarci ne registriraju, odnosno vaš lik udara u pod kad mu je protivnik doslovno na milimetar od njega. Ili, još gore:  protivnik stoji u kutu, vi na sredini ringa, a on nekakvim magičnim putem uspije napraviti specijalni napad koji se ne bi trebao dogoditi jer, eto, previše smo udaljeni jedan od drugog.

Svakako je odlično da se svi likovi ponašaju onako kakve su im vještine. Bilo da ste hrvač, udarač, teškaš ili brz i agilan, vaši likovi će se točno po tim napucima i boriti. Neće tu biti nikakvih odskakanja ili nelogičnih stvari. U odnosu na prošlu igru, došlo je tu do minornih promjena gameplaya koje, ako niste baš okorjeli fan igara, nećete zapravo ni primijetiti.

WWE 2K24 sa sobom je donio nove vrste mečeva poput Casketa, Ambulancea i Gauntleta. Odnosno, ne toliko nove, koliko su neki prerađeni u nadi da sadržaj bude svjež i privlačan igračima. Oni stariji fanovi kečera sigurno se sjećaju da je Casket mečeve popularizirao legendarni Undertaker. Najvažnija stvar u tom modu igranja je da toliko nalupate svog protivnika da se isti više neće moći micati. Nakon toga, odgurate ga u lijes i vi ste pobjednik.

WWE 2K24 sa sobom je donio nove vrste mečeva poput Casketa, Ambulancea i Gauntleta.

Ambulance je u suštini isti meč kao i Casket, no ovdje je cilj nešto drugačiji. Opet se sve svodi na to da isprebijate svog protivnika, ali ne bacate ga u lijes. Pored ringa vam stoji vozilo hitne pomoći i jednom kad pretučete svog konkurenta, bacate ga u vozilo koje ga zatim odvozi u bolnicu. Ono po čemu se najviše razlikuju Casket i Ambulance jest po tome što u potonjem modu vozilo možete iskoristiti kao dobar način suzbijanja prijetnje protivnika. Možete ih bacati na vozilo, izvoditi specijalne poteze s njima ili jednostavno riskirati pa skočiti s velike visine na njih.

Tu još imamo i posljednji mod igranja, a to je Gauntlet. Ako vam je poznat koncept Royal Rumblea, jasno vam je o čemu ovdje pričamo. Postoje tri vrste Gauntleta: obični, Turmoil i Eliminator. U običnom je cilj da isprašite sve hrvače koji vam dolaze u ring. Kad jednog pobijedite, tada u ring stiže drugi i tako redom.

Caka je u tome što vam se ništa ne resetira kad eliminirate protivnike pa to daje dodatnu dubinu i težinu samom načinu vašeg igranja. Tako da onaj koji zadnji uđe u ring u suštini ima i najveće šanse za pobjedu. Turmoil je slično kao i običan meč, no ovdje se borite protiv tima. Pobjednik može biti solo igrač ili tim, ovisno o tome tko zadnji ostane stajati u ringu. Što se tiče Eliminatora, ovo je zapravo i najsličniji konceptu Royal Rumblea. Dvojica započnu meč i nedugo nakon njih ulaze ostale hrvačke zvijezde u ring dok u istom ne budu svi prisutni. Pobjednik nije onaj tko izbaci ili eliminira najviše hrvača, već je to osoba koja će na kraju jedina stajati u ringu.

Special Guest Referee također je prisutan u igri i nema se što dodati osim da je sjajan dodatak. Ovog puta ovaj mod daje puno više nego ikad prije. Osim što možete brojati kad je jedan od hrvača na podu, sada imate priliku davati upozorenja hrvačima te izbaciti nepoželjne ljude iz arene. Imate opciju i utjecati na meč ako sudite onaj u kojem se nalazi vaš omiljeni hrvač. Ipak je stvarni WWE izrežiran u velikoj većini slučajeva pa se to može itekako odraziti i u igri. Naravno, ne smijete se ni zaigrati jer postoji opasnost da ćete biti zamijenjeni jer šefovi nisu zadovoljni kakvu kontrolu imate u ringu.

Kao Special Guest Referee imate priliku davati upozorenja hrvačima te izbaciti nepoželjne ljude iz arene.

Tu su još i dvije MyRise kampanje – Unleashed i Undisputed. Obje funkcioniraju na principu “što bi bilo kad bi bilo”. Undisputed tako nudi priliku da zgrabite titulu koju Roman Reigns toliko dugo drži, a sve jer se on zasitio WWE-a i otišao u Hollywood. Vi tada preuzimate ulogu totalnog autsajdera koji je odmah bačen u vatru kako bi pokušao osvojiti ono što je Reigns toliko dugo držao. Jednom kad to uspijete, svatko vam se javlja i vuče vas na vašu stranu.

S druge strane imamo Unleashed i tu igramo kao hrvačica. U suštini, indie zvijezda koja se odvojila od WWE-a i radi na vlastitoj kompaniji. Kad dođe vrijeme za ujedinjene s WWE-om, tada se postavljaju pitanja treba li to učiniti. Ove dvije kampanje pružaju zanimljivo iskustvo, no možda ne toliko privlačno kao ostatak igre. A ne pomažu im ni loši dijalozi i robotska glasovna gluma koja dovodi do želje za preskakanjem filmskih scena.

Kao i svake godine, tako je i ove u velikom planu Showcase mod. Ovog puta je centralna priča povijest Wrestlemanije zbog skorašnjeg dolaska velikog događaja Wrestlemania 40. Velika, edukativna priča o najvažnijim mečevima tijekom godina vrlo je dobro odrađena i daje vam mogućnost da uskočite u te iste borbe s pobjednicima. Gameplay i arhivske snimke nerijetko se isprepliću, a sve je to vrlo vjerno predočeno.

Minus je jedino nedostatak komentatora koji bi pridonijeli atmosferi. Ne moraju to nužno biti komentatori iz tog doba, ako se baš radi o neki pradavnim mečevima, no barem neka rekreacija istih dobro bi došla i podigla bi autentičnost na razinu više. Također, zadaci su naporni i ponekad mi se događalo da se više fokusiram na njih nego na sam meč, što bi dovelo do situacija kad bih izgubio s likom koji mora pobijediti meč.

Izbor hrvača je stvarno velik, a svemu tome u prilog ide i Universe mod. Ako vam ništa od prije nije bilo dosta, Universe će vam pružiti duplu tonu zabave. Možete kreirati vlastiti šou, pripisati neka nova pravila i odabrati zvijezde s kojima ćete se natjecati. Tu je i MyGM mod koji ove godine definitivno vrijedi zaigrati jer ima mogućnost ponavljanja. Detaljniji je i dobio je na težini nakon toliko dugo vremena.

Izbor hrvača je stvarno velik, a svemu tome u prilog ide i Universe mod.

Ovdje odabirete jedan od četiri brenda s kojima želite prisvajati natjecatelje i dogovarati mečeve. Konačno da smo dobili i razrađeniji sustav menadžera u WWE svijetu koji nudi pregršt opcija za zabavom. Mečeve možete simulirati ili pak zaigrati sami, a sve kako biste omogućili sebi da imate najbolji mogući roster hrvača na tržištu.

Tu je naravno i okorjeli My Faction koji ove godine pobliže funkcionira na principu Ultimate Teama iz EA Sports FC / FIFA igara. Ovog puta kartice koje otključate, s tim likovima možete igrati u svim modovima koje WWE 2K24 nudi. No, My Faction je previše nametljiv i već od starta vas može uvesti u svoj vrtlog. Apsolutno je odbojan, pogotovo kad vidite koliko se pojavljuje tijekom igre i itekako vas može odbiti od daljnjeg igranja.

Grafički igra izgleda malo bolje nego prošle godine, ali ne očekujte next-gen tretman – daleko od toga. Ovo je i dalje igra koja izgleda generaciju staro. Animacije su dobile poboljšanja pa tako možete vidjeti više detalja na natjecateljima tijekom važnih poteza u ringu ili izvan njega. Tu i tamo bi se dogodilo da se modeli likova stope s užadi ringa. To su stvarno rijetki slučajevi, ali primjetni najviše kad bi se neki napad trebao dogoditi pa onda uz to iako nisu u toliko blizini da bi se spetljali.

Prethodne dvije igre postavile su odlične temelje za buduće WWE igre. WWE 2K24 ponosno stoji na tim temeljima i diči se onime što nove generacije predstavljaju. Unatoč minornim poboljšanjima, WWE 2K24 je definitivno najbolja igra svog žanra na tržištu i velika preporuka svim fanovima kečera.

WWE 2K24 isprsio se i pokazao nam svu svoju raskoš i moć koju jedna WWE igra može pružiti. Zabavno iskustvo nudi pregršt sadržaja kojeg se rijetko tko može zasititi.

82 Naša ocjena
  • sadržajno bogat naslov
  • novi i prerađeni modovi daju svježinu igri
  • fluidan i odličan sustav borbi
  • MyGM konačno ima smisla
  • My Faction je previše nametljiv
  • prezentacija je sveukupno mogla biti i bolja

Lovro Maroševac

Fan FPS-a i RPG-a, taktiziranja, dobrih trkačina i još boljih interaktivno-narativnih priča. U slobodno vrijeme ljudima dosađuje fotografijama vlastitog psa. Inače profesionalni ronilac i propali golmanski talent.