Destroy All Humans 2 [PS2, Xbox]

Danijel Handžek

Ako ste ikad sanjali igrati u ulozi Aliena onda vam se ta želja ispunjava sa ovom igrom, naravno za razliku od AvP-a ova igra vam pruža da se opustite i igrate bez straha. U ulozi ste malog svemirca koji je sišao na zemlju rejpat nas obične smrtnike i isisat nam DNA. Glavni negativac je Crypto, ali o njemu nešto kasnije. Ovakvu igru moraju popratiti i specifični SF efekti i naravno leteći tanjuri i sve što ide uz to. Tu je nova priča, oružja i sve ostalo što dolazi sa nastavcima. Neki možda smatraju da je to dovoljno dok neki drugi, među kojima sam i ja, razmišljaju nešto drugačije.

Cijelo vrijeme neke situacije u igri se pokušavaju prikazati na humorističan način, što im na kraju krajeva i uspijeva. Jack Nicholson je posudio svoj glas Cryptu pa je i to na jedan način razlog zašto je kripto manga ^^. Cijelo vrijeme imate osjećaj da igra pokušava nešto izsprdat, parodirat, ali baš i ne znate što to. U prethodniku je to bilo jasnije, parodirao se SF 50-ih godina prošlog stoljeća smiješnim alienima i letećim tanjurima.

U igri postoji 5 regija za istraživanje, a igru počinjete u San Franciscu. Ikone od misija vam se pokazuju na minimapi te tako znate što trebate raditi, kuda, kako, zašto. Kako napredujete kroz igru vidite da misije baš i nisu nešto zanimljive kako vam se čini na prvi pogled, te umjesto da što idete dalje bude sve interesantnije događa se kontra efekat. Postajete sve frustriraniji i živčaniji.

Arsenal osnovnog oružja je isti uz dodatak novih tipa Dezintegrator, Gastro Hologram, zatim tu je i neka pizdarija što roka meteorsku kišu ( oprostite na izražavanju ali ne vidim da ta oružja imaju kako ime pa ih moram slikovito opisati ) te naravno nove telekinetičke mind control sposobnosti Crypta kojima opet može raditi čuda ( jadne krave ). Najljepše je uzet ljudski oblik i lagano se infiltrirat u njihove redove, sounds funny ali opet to ne traje vječno već je vremenski ograničeno.

Kada gledate igru u globalu očito je da su misije apsolutno prelagane uz iznimku tek par njih oko kojih se čak i treba potruditi. OVo se definitivno neće svidjeti dugogodišnjim hardcore igračima naviklima na izazovne igre. Jedna od najiritantnijih stvari u igri je to što kad jednom poginete morate prelaziti sve iz početka… Tu dolazi do izravnavanja srčanog i moždanog tlaka i sadržaj vaše utrobe izlazi van.

O samoj priči igre ne vrijedi trošiti ni riječi jel se ne zna ko tu pije, a ko plaća i sve ide zbrda zdola, zbrkano i zapetljano, definitivan minus ove igre koji daje dojam da je igra izbačena da se zgrne lova nabrzaka na temelju zanimljivosti prethodnika bez imalo truda da se dotjeraju neke stvari koje gejmeru život znače. Možete zvati svoga prijatelja pa igru igrati u cooperativu i neka i on živce gubi malo ( zovete onog sa kojim niste u dobrim odnosima, te mu se tako osvećujete ).

Jedino što bih pohvalio su zvukovi charactera koji su fino uređeni i vidi se da je dano truda u njihovo uklapanje u igru i samu prezentaciju, dok je grafička na razini ostalih igara takvog tipa na plejki. Vidi se da je ovo igra za malu djecu koja takva s..nja mogu još i progutati ali ja nažalost ne mogu. Ako ste kojim slučajem dijete povećajte ocjenu ove igre za 10% a vi ostali bolje otiđite pecat na Dravu nego da trošite vrijeme na nešto ovakvo.

Pandemic Studio stvorio je nastavak humoristične i svakako zabavne igre Destroy All Humans. Opravdava li dvojka ime koje je stvorio prethodnik i je li uopće vrijedna vaše pažnje?