HCL.HR

Assassin’s Creed Valhalla na novim će se konzolama izvoditi u 30 sličica po sekundi

Zoran Žalac 12.05.2020.   •   55 komentara


Čini se da next-gen verzija Assassin’s Creed Valhalle neće dosegnuti mitskih 120 sličica po sekundi. A možda čak ni pola od toga.

Xbox Series X i PlayStation 5 konzole na papiru će biti sposobne izvoditi igre u 120 sličica po sekundi, pri čemu najviše mogu dosegnuti 4K rezoluciju. Neke igre, poput DiRTa 5, podržavat će takvu raskoš performansi, no druge će ipak biti konzervativne, slično kao i na trenutnoj generaciji konzola.

U ovu drugu skupinu pripada Assassin’s Creed Valhalla, čiji su tvorci u razgovoru za Eurogamer Portugal izjavili kako će se ta igra na Xbox Series X konzoli izvoditi u “4K rezoluciji pri najmanje 30 sličica po sekundi”. Sad, upitno je što im znači to “najmanje”. Moguće je da će to biti jedan od modova za izvođenje igre, ali se čini da možemo slobodno prekrižiti izvođenje igre u 60 sličica po sekundi na 4K rezoluciji.

Doduše, ne treba zbog ovoga dizati veliku dramu. Igre Assassin’s Creed serijala uvijek su se izvodile u 30 fps-a na svim dosadašnjim konzolama, a na PC-u su uvijek tražile prilično sposoban hardver za 60 fps-a. Ipak, prilično je jasno da sljedeća generacija konzola neće donijeti med i mlijeko po pitanju izvedbe te da 12 teraflopsa ne znači automatski da će sve igre ići glatko, kako bi u idealnom scenariju trebale ići. Drugim riječima, konzole devete generacije također će biti uređaji kompromisa između snage i cijene.

Komentari (55)

  • Bojko77

    12.05.2020 - 12:03

    that sucks… koji dan se o tome ozbiljno priča/piše… Razlog zašto ide verzija za Ps4 Pro… a za nove konzolu, koja na kraju bude, trebati će pričekati, kako za sad stoji, prva godina neče nas previše iznenaditi s kvalitetom u skoku grafike… možda se promjeni u slijedečih par mjeseci, ali eto i ovaj AAA naslov koji izlazi oko listopada, nije niti blizu za izvuče max novih konzola, naprotiv, onih na izlasku…

    • personauser

      @Bojko77, 12.05.2020 - 12:27

      Igre za PS4 i XONE ce kociti razvoj next gen igara za PS5 i XSX jer prave next gen igre dolaze tek kad prestane razvoj za trenutacnu gemeraciju konzola

    • personauser

      @personauser, 12.05.2020 - 12:30

      generaciju*

    • Bojko77

      @personauser, 12.05.2020 - 13:38

      Očito si u pravu, čitao sam oko novog AC več koji dan, a nije jedina, daleko su još uopće od 4K i 60 fps, a kao planiraju od 120 fpsa za nove igre, iako po mnogima ova grafička to ne može, trenutno za nove ggen. konzola… tko zna…

    • pleto

      @Bojko77, 13.05.2020 - 07:21

      ma kakvih 120 fps-a…

    • Bojko77

      @pleto, 13.05.2020 - 15:17

      A znam, tako ne izgleda, iako je XBox to najavio, recimo tvrdi da to baš za Drit 5: “After the publication of the trailers made Robert Karp of developer Codemasters Cheshire announced that DiRT 5 can be played not only at 4k resolution and at 60fps on the Xbox Series X, but also at 120fps. This is the first title known to be officially confirmed to support this option. Microsoft confirms 120fps support with DiRT 5; on a special page the company shows the games presented on Thursday and only the racing game specifically shows 120fps.”

  • blacklist0907

    12.05.2020 - 12:08

    Za ubisoft je to maximum i to ne znaci nista lose za konzolu kolko o njima

    • Mila Grubisic

      @blacklist0907, 01.06.2020 - 13:29

      to govori sve o Ubisoft-u i njihovom načinu optimiziranja

  • tskukan

    12.05.2020 - 12:19

    next gen my ass… 🙁

  • personauser

    12.05.2020 - 12:26

    Prave next gen igre dolaze tek negdje 2022.

  • GTA222

    12.05.2020 - 12:37

    Bitno da i MS i Sony guraju pod nos velike brojke a 99% developera neće to ni iskoristiti, po meni bi trebalo biti 1440p 60fps jer 4K je po meni još uvijek preseravanje, tako i tako velika većina igara koristi TAA pa i sa 1440p bi igre izgledale jako dobro bez previše “jaggisa”.

    • Hadvar

      @GTA222, 12.05.2020 - 12:50

      ma 4k jos jakooo dugo nece biti standard. Nemas AAA igru koju mozes gurat na 120 fpsa na 4k.

  • Kosta99

    12.05.2020 - 12:44

    Pocinjem da mislim da oni namerno ne optimizuju igre kako treba, da bi masa mislila da je igra zahtevna jer ima dobru grafiku (a ustvari je prosek)…..Ili su samo nesposobni….

  • Hadvar

    12.05.2020 - 12:48

    treba napomenuti da ubisoft nije u stanju optimizirati svoje igre. Npr. AC Odyssey, na najjacem pc rigu ti ne mozes dogurat do 100 fpsa na high postavkama

  • crolink07

    12.05.2020 - 12:53

    Ako Valhalla bude zabavna kao Odyssey onda može i 30 fps-a, kupujem.

  • DjokaBA

    12.05.2020 - 12:53

    Hahahah nesposobni Ubisoft. Ovo nije do konzola, nego do ovih imbecila.

  • KobaMaster

    12.05.2020 - 12:53

    Sve u svemu nadajmo se da je ovaj puta nativni 4k

  • GAMEmaher

    12.05.2020 - 13:02

    Ja ju svejedno na ps4 odigram pa se ne brinem… Assassins Origins mi je bio brutala i nit nemam pojma jel ono bilo 30 fps al se izvodilo glatko i na 4K TV-u vrhunska grafika. Tako da ja još par godina miran s trenutnom konzolom.

    • playbox124

      @GAMEmaher, 12.05.2020 - 13:10

      da, neke telke imaju opciju da ti sve receivere tako i konzole dignu na 60fpsa. To sam ja imao ali sam deaktiviro jer je delay od joya kasnio za sek. Kada sam stavio na gaming mode vratilo je na standard odnosno na 30 fpsa i delaya nije bilo.

    • GAMEmaher

      @playbox124, 12.05.2020 - 13:58

      Da, čitao sam nešto “površinski” da novije televizije znaju poboljšat grafiku… imam običan ps4 i ono grafika je bila čudo. Tako da sam ja već i s tim zadovoljan. Čak i ps3 igre (jer obe su mi konzole spojene na tv) izgledaju dobro gledajući kad je ta konzola izašla.

    • personauser

      @GAMEmaher, 12.05.2020 - 14:23

      Ako zelis iskoristiti sav potencijal next gen konzola morat ces imati TV sa HDMI 2.1

    • GAMEmaher

      @personauser, 12.05.2020 - 14:30

      Ma bar 3 godine još ne nabavljam ps5 tako da vidimo nakon toga sve kako bude… Al definitivno će tek igre kasnije pokazat svoj bolji potencijal, hardver će novi sigurno za dobrih 10 godina biti dovoljan za konzolu. I ps4 evo već sedma godina a meni će i nakon 10 biti igriva s nekim novim naslovima još.

    • GTA222

      @playbox124, 12.05.2020 - 14:23

      To nije dizanje na 60 nego interpolacija frejmova, jedan od razloga zašto nekad može biti čudno na TV igrat igre, tj. zašto nekad možeš primjetit kašnjenje kontrola ali na sreću to se može ugasiti.

    • pleto

      @GTA222, 13.05.2020 - 08:00

      Da, ja mislim da ja s tom interpolacijom mogu dignut na tv-u da oponaša 300Hz refresh rate, al to sve povećava odziv tv-a ako se ne varam pa ni ne koristim. Ali mislim da ti personauser ne govori o interpolaciji nego o nečem drugom, nije ni meni jasno ali na sonyu kad pogledam kakav mi je output slike prema tv-u piše mi 4k HDR 60Hz u RGB spektru, a vidio sam da ne mogu svi to postavit nego piše baš da ti tv mora biti sposoban za to.
      slika
      slika2

    • GTA222

      @pleto, 13.05.2020 - 12:26

      Je kad spojim komp na TV dobiješ ti opciju da biraš od 25 do 60hz u 4k ili 25 do 120hz u 1080p npr ali ti hz ti samo pokazuju maksimalni refresh rate monitora ili u ovom slučaju TV-a, to nije pretvaranje 30fps u 60 nego je to samo oznaka koliko se puta u sekundi slika “osvježi”.

    • pleto

      @GTA222, 13.05.2020 - 14:23

      Da, da, jasno da ako su stavili da se igra vrti u 30fps da ti đabe onda što se tv refresha na 60 hz. U prijevodu, ja kao imam mogućnost da vrtim u 60 fps-a 4k što se mog tv-a tiče ali đabe kad će sony slat u 60 fps-a sliku samo dok sam u meni-u glavnog izbornika playstationa a kad pokrenem igru slat će sličice ovisno na kolko je podešena igra ili 30 ili 60

    • Bojko77

      @GAMEmaher, 12.05.2020 - 13:39

      Slažem se, grafika je bila odlična, stabilna i takođe novi AC ide na PS4 pro…

  • Jurex

    12.05.2020 - 13:17

    ma taj ubisoft nema pojma o optimizaciji igara ne mogu vjerovat da watch dogs-i i crew 1-2 imaju takav šrot od grafike a ne možeš igrati kako spada. Jedna Forua Horizon 4 mi ide u 1080p sve na Ultra/Extreme vrti tako stabilno na 60fps-a više mi ne treba ne mogu niš iznad 60 i ispod igrat navika.
    ali te ubisofotve igre na ovoj mojoj mašini bljuje mi se. em moram sve na medium stavit ako hoću baš da ništa da ide tako glatko a da ne govorim kaj imam u računalu ryzen 7 3800x, i GTX 1080Ti, sa 1TB pcie 4.0ssd. Razočarao se odmah sam uklonio cijeli uplay launcher.

    • Dajsikeks

      @Jurex, 12.05.2020 - 15:00

      zaš ti onda piše na tvojem profilu drugačija konfiguracija?

    • funky0308

      @Dajsikeks, 12.05.2020 - 20:04

      Zato sto pise gluposti, igra na konfi staroj 10 godina i prigovara losoj optimizaciji, najtuznije je sto je hrpetina takvih ljudi koji okolo trolaju i lupetaju gluposti.

    • funky0308

      @Jurex, 12.05.2020 - 20:03

      E…ajde smanji malo bajke.. ja sam sa i7 (4790k), 20GB RAMa
      GTX1070 (Gainward) sa 8GB bez problema, stabilno i u 50ak fpsa vrtio i Syndicate i Origins i WatchDogs2.. Da Ubosoft neke stvari ne odradi kako treba – to je apsolutna istina ali da navedene igre sa 1080TI ne mozes igrati kako treba?! Ma daj ne lupetaj. Nisi ti 1080TI ni na papiru vidio, a ne u konfi. Druga stvar, usporedjivati jedan Crew sa WD2 ili ACom dovoljno govori o cijeloj tvojoj izjavi. 1TB M2 SSD imas gore? Koja je brzina pisanja i citanja? Imam M2 u PCu, 128GB samo jer su brutalno skupi i dalje i sam disk mi daje 10ak fpsa radi brzog ucitavanja. Ti si naceo konfu koja je u rangu onoga na cemu Igor igra i pri tome i snima pa nema nikakvih problema. Nesto tu nece stimati u tvojoj prici

  • drazensi

    12.05.2020 - 13:42

    Svi prenjeli ovu vijest krivo nazalost. Ono sto je bilo izjavljeno je da se trenutno igra vrti u 30 fps-a na xbox sexu. Dakle u ovom stadiju razvoja. Mada ne vidim problem ni da se po izlasku vrti na 4k 30. Za ovakve igre nije ni potrebno vise niti imas kakve benefite. Ljud

    • funky0308

      @drazensi, 12.05.2020 - 19:58

      Tako je..ili 30fpsa@4k ili 60fpsa@FHDu i super.. uz HDR i 60fpsa, sasvim dovoljno i lijepo, a poprilicno sve skupa malo kosta. 3000-3500kn za strojcic kao sto je PS5 stvarno nije puno.

  • drazensi

    12.05.2020 - 13:48

    Ljudima tesko objasniti da se na pc-u na trenutno najjacoj konfiguraciji Odyssey ne vrti na stabilnih 60 na 4k. Ljudima isto tako tesko objasniti da nije isto igrati neku simulaciju voznje i neku open world igru tolkog svijeta kolki ima Odyssey i to posteno nafilanu sadrzajem. Odyssey je dan danas jedna od najljepsih igara izaslih. Ima na twitteru lik koji svakodnevno objavljuje screenshote snimljene na Xboxu. Slobodno si potrazite i pogledate.

  • Brko28

    12.05.2020 - 14:18

    Konzolaši dobra vam ta next-gen konzola,

    • GTA222

      @Brko28, 12.05.2020 - 14:24

      Ma pusti ih nek se tješe što im konzola sad ima opciju do 8k ili 120fps na 1080p.

    • personauser

      @Brko28, 12.05.2020 - 14:28

      Sav potencijal next gen konzola ce doci tek za 2,3 godine kada ce se raditi samo za next gen konzole

    • personauser

      @personauser, 12.05.2020 - 14:33

      kada ce se igre raditi samo za next gen konzole*

    • SonOfZeus

      @Brko28, 12.05.2020 - 15:01

      Talentu, na 1080 na visokim postavkama jedva imam stabilnih 30fpsa na 2k rezoluciji, ne 4k. Sad mi reci koliko moram imat za 4k i 60 fpsa? 2080ti? Znaci ispod 15 soma kuna konfa pc ne moze pratit next gen konzole???

    • drazensi

      @SonOfZeus, 12.05.2020 - 17:55

      Ma kojih 15. Samo ti grafa pojede puno vise od pola tog budzeta 🙂..ispod 20 000 nista. Jer ako vec uzimas takvu grafu onda bez pripadajuceg procesora, maticne i napajanja ne mozes

    • SanKa

      @Brko28, 12.05.2020 - 15:34

      kad uspijes dobiti što i mi za 500 € da radi svaki put savrseno bez podesavanja + neke od najboljih igara opcenito koje su eskluzive, onda glumi frajera.

    • drazensi

      @Brko28, 12.05.2020 - 17:53

      Kolko ti trenutno moras platiti za pc da bi igrao neku igru u 4k 60 stabilnih framea? Ni da das sve pare ovog svijeta. Tako da ovakve bedastoce nemojte uopce pisati bezveze.

    • GTA222

      @Brko28, 13.05.2020 - 00:09

      Samo malo, tko meni brani da spojim PC ili tebi na TV, uzmem đojstik spojim ga preko bluetootha i upalim Steam Big picture, što na kraju isapdne ko konzola?

  • personauser

    12.05.2020 - 14:27

    Sve dok bude bilo cross gen igara nece biti pravih next gen igara jer prve dvije godine nece biti pravih next gen igara zbog cross gen igara

  • Zoran Žalac

    12.05.2020 - 15:11

    Meni je samo sporno ako zbog forsiranja 4K-a neće biti mogućnosti igranja u 60 fps na nižim rezolucijama. Osobno bih radije 1080p60 još uvijek nego 4K30.

    • personauser

      @Zoran Žalac, 12.05.2020 - 16:37

      Onda ce na 8K rezoluciji biti manje od 30 fps-a

    • drazensi

      @personauser, 12.05.2020 - 17:51

      Kojih 8k s trenutnim hardwareom. Tek ce Nvidiina Rtx 3080ti po glasinama biti prva prava 4k graficka. 8 k ocekuj tek sa sljedecom generacijom konzola za kojih 7 godina. Ako bude uopce vise klasicnih generacija konzola.

    • drazensi

      @Zoran Žalac, 12.05.2020 - 17:48

      Ma bit ce. Kao sto se i do sad moglo odabrati hoces frameove il rezoluciju tako ce i ubuduce. Barem za sve first party igre. Ostalo, kao i uvijek, ovisi cisto od developera.

  • snooker

    12.05.2020 - 17:54

    next gen igre ne postoje, neće se puno razlikovati od ovih danas, isto kao s prelaska iz ps3 na ps4

  • Goran1234

    12.05.2020 - 19:31

    To kao nešto čudno?

  • rokonja

    12.05.2020 - 19:49

    Onda se ja plaćem kad mi je ispod 90

  • funky0308

    12.05.2020 - 19:52

    Pa dobro jel itko ocekivao ovakve igre u 60fpsa pri 4k rezoluciji? To se na PCima izvodi sa opremom koja kosta kao 10ak konzola, naravno da ne moze ni slijedeca generacija konzola tako nesto izvesti.. jednoga dana uz upscaling, Nvidijin DLSS i sl sigurno ce ici, mozda i na iducoj (PS 5) generaciji ali prve igre sigurno tako nesto nece moci, pogotovo ne u nativnoj rezoluciji. BTW, jel se zna hoce AC podrzavati Nvidia DLSS? Stvar odlicno radi u Controlu, bilo bi odlicno da se i ovdje odradi..

  • funky0308

    12.05.2020 - 19:56

    Ma ljudi su potpuni debili. Das 500 € i ocekujes ne zmam ni ja sto. Ovo sto danas izvode konzole je ravno cudu, igre su orekrasne, brzo se sustav pali, igre su u par sekundi vec igrive od paljenja konzole (ako je na standbyu).. stvarcica koju damas kupis za 1500-2000kn, a igre su prelijepe. Najbolje da za 3000-3500kn kupis nesto sto ce raditi i vrtiti igre bo l je nego SLI 2080TI uz i9.. pa naravno da ne ide 4k u 100+ fpsa, stvarno moras biti idiot da u tako nesto povjerujes.. strava koja je to inteligencija. Biti ce i to ali sigirno ne u maltene prvoj igri i sigirno ne u ACu. Ubisoft se bori s optimizacijom i biti ce super ako u 1080p/1440p bude islo u 60fpsa (stabilnih, naravno) …

  • macgyver

    12.05.2020 - 20:23

    Sve novije igre igram na PCu, rezolucija 1080p, 25-30 FPSa i radi bez problema, rijetko kad primjetim neko minimalno stekanje. Svi ovi koji pišu da se ispod 60 FPSa ne može igrati se samo preseravaju

    • GTA222

      @macgyver, 13.05.2020 - 00:10

      Evo meni iskreno, mogu igrat na 30fps pod uvjetom da je ono full stabilno, primjer Uncharted 2 i 3 na PS3 to se ne mogu žalit ali opet mi fali te neke fluidnosti koja se dobije sa 60 fps-a.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?