HCL.HR

Battlefield 2042 trenutno je među deset najgore ocijenjenih igara u povijesti Steama

Zoran Žalac 20.11.2021.   •   99 komentara


Battlefield 2042 prvog dana nakon lansiranja ima 22,5 tisuća negativnih recenzija i druga je najgore prihvaćena igra 2021. godine.

Battlefield 2042 uspio je zainteresirati publiku ovoga ljeta (imao je najgledaniji trailer E3 sajma), ali nešto definitivno nije pošlo kako treba prilikom lansiranja same igre, primarno kod PC verzije, ali ni ostale inačice nisu prošle puno bolje. Ako je suditi po prvim reakcijama igrača na PC-u, Battlefield 2042 je druga najveća katastrofa 2021. godine – odmah iza eFootballa 2022.

Tako barem kaže statistika korisničkih recenzija, od kojih je čak 22,5 tisuća negativno, a 6,8 tisuća pozitivno. Kako sada stvari stoje, Battlefield 2042 je s tim omjerom osma najgore ocijenjena igra u povijesti Steama. Vjerojatno neće na tom mjestu ostati, ali početno nezadovoljstvo igrača jasno je izraženo. I ne pričamo tu o mjerilu nezadovoljstva kao kod korisničkih ocjena na Metacriticu – na Steamu korisničku ocjenu mogu ostaviti samo oni koji posjeduju igru.

Najveći problem kod Battlefielda 2042, kako pišu sami igrači, jest tehnički neuredno stanje u kojemu je igra lansirana. Slaba optimizacija, rušenja, bugovi – svega toga ima u poprilično velikim količinama kod Battlefielda 2042. No, ljudi nisu ljuti samo zbog toga nego se kao nedostaci spominju brojni minusi poput izostanka klasa, chata, leaderboarda, spectator moda, manjeg broja oružja u odnosu na prethodne igre, nepostojanja prave podrške za ultrawide monitore i još hrpe toga.

Rjeđe pozitivne reakcije igrača hvale velik broj vozila u igri, veličinu mapa i Portal mod, tvrdeći da igra dostavlja solidnu zabavu kad se zažmiri na probleme s optimizacijom i bugovima.

Naše dojmove o Battlefieldu 2042 jednim ste dijelom već mogli čuti kroz Igorov gameplay komentar. Hrvoje se s igrom pak družio cijeli ovaj tjedan te će se uskoro očitovati o njoj u recenziji.

Komentari (99)

  • Srpski Gameplay

    20.11.2021 - 15:35

    Mozda su ga trebali izbaciti 2042 godine, kada ga zavrse lol

  • Terox

    20.11.2021 - 15:37

    Koliko god da mi je bila zabavna tokom closed alphe, bete i early accessa toliko je igra i nedovrsni poluporizvod. Prijetnje smrcu su pretjerivanje, ali ovakve reakcije na Steamu su skroz zasluzene.
    Ryzen 1600 i GTX 1060 na BFV imaju oko 90-130fpsa. U 2042 jedva 60, imam osjecaj kao da su svi senior developeri otisli i ostavili igru neiskusnim ljudima.

    • mamojebac

      @Terox, 20.11.2021 - 17:33

      Imam komp od 30 tisuća pa ju ne mogu pokrenuti..

    • NomadCro

      @mamojebac, 20.11.2021 - 18:44

      Od kud ti?

    • Tibi

      @NomadCro, 20.11.2021 - 19:56

      tatin sin

    • mamojebac

      @Tibi, 21.11.2021 - 00:09

      Pogotovo mamin 😉

    • mamojebac

      @NomadCro, 21.11.2021 - 00:07

      Ono, škola, posao, plaća.. otprilike 🙂

    • PppPP

      @mamojebac, 20.11.2021 - 22:35

      iMaM k0mP od 3o T1suĆa

    • mamojebac

      @PppPP, 21.11.2021 - 00:12

      Jesi to cijelo poslijepodne smišljao?

    • PppPP

      @mamojebac, 21.11.2021 - 01:01

      ?

    • ScoobyDooo

      @mamojebac, 21.11.2021 - 00:37

      30k dinara ili?

    • mamojebac

      @ScoobyDooo, 21.11.2021 - 08:09

      Tolara 😁

    • ScoobyDooo

      @mamojebac, 22.11.2021 - 03:38

      Ma zezam se ja malo,no hard feelings,imate jace cijene neg njemacka sto se tice komponenti 😂😂 Ovdje u njemackoj me je sve izaslo oko 3k eura,dole bi i vise,sto je zalosno…

    • zlakob

      @mamojebac, 21.11.2021 - 14:47

      eb*te jel to pozlaceno?

    • Saren

      @zlakob, 21.11.2021 - 17:03

      Pa gle nije nerealno, kad uracunas jos i perfieriju, pogotovo ako kupujes high end komponente u startu to te izadje toliko ako ne i vise. Npr. trenutni giveaway kojeg radi JayzTwoCents u suradnji sa OriginPC-em ti kosta 5.560$ kad to prevedes u kune to te izadje oko 38 tisuca. Sto i ne cudi kako rekoh kad su ugurane najnovije komponente + inflacija zbog cijele ove svjetske problematike.

    • mamojebac

      @zlakob, 21.11.2021 - 17:59

      Ma nije. Samo po prvi put u životu sklapao sam si po želji, ne mogućnosti tako da nisam štetio.

    • ILoveGaming

      @mamojebac, 21.11.2021 - 20:33

      I ja sam si složio PC. Potrošio sam oko 1000 eura i zadovoljan sam. Nije nešto ekstra snažan ali je super i sve mi radi što si poželim odigrati.

    • bumblebee1707

      @mamojebac, 21.11.2021 - 17:01

      Pa moras prvo da kupis igru, a zatim da je instaliras.

    • mamojebac

      @bumblebee1707, 21.11.2021 - 18:02

      OK

  • undisputed_kiki

    20.11.2021 - 15:50

    Samo neka dodaju sve mape bf3 i bf4 u portal i platit cu 200 eura igru, samo to..iducih 10 godina sam miran😁

    • Pararera

      @undisputed_kiki, 20.11.2021 - 17:06

      Zbog takvih guzonja poput tebe imamo ovakvo stranje.

    • doctorsparta

      @Pararera, 21.11.2021 - 03:07

      True story. Ali zbog ocjene 1 na metacritic-u i steamu koji “ljutiti” BF wanabe fanbojčeki daju velika je mogućnost da će EA zavrnut pipu BF-a na duže vrijeme ako ne i zauvijek. Kritika je ok, igra je zaslužuje, i nemoj kupit igru i opet sve 5, ali nemoj trčat dati najgoru ocjenu okolo, jer je hejt igre IN. Iz toga ništa neće donijeti dobro za franšizu (većina njih čak nije ni igrala nego je “zaključila s YT-a” plus dodaj Codere koji automatski daju jedan da je ne znam kako dobra i da tu su hejteri EA koji isto daju automatski 1 što god izdavač izda a da nije free). Realno u rasponu od 1-10 kad bi bio ultra strog dao bi 5 možda. Portali se vrte oko 7-8. A metacritic user score 2.4. Divljaštvo uzrokovano bolesnim brojem ljudi koji su dali igri 1.

    • MeDoNjA

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 09:06

      Da , ali zar se to ne desava generalno kod svake igre, ali bukvalno svake, cak i mislim da dosta ljudi odatle je igralo bf i upoznati su kako sve to ide , ali igrica ih nista posebno nije iznenadila , lepse je to izgledalo u trejleru. Sto se tice portala , ocekivane su bile vece brojke, a za ovo drugo msm da je ok sto je manje jer nema nista specijalno koliko vidim sem tog Portala…

    • Pararera

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 09:18

      EA će nastavit dalje. Neće se obzirati na net trolove.

    • ImeiPrezime

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 09:23

      Ti si dragi gori slučaj od onih šta su govorili da su svi koji su last of usu 2 dali ocjenu 1 homofobi.

    • siblyx

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 11:49

      Ocjena 5 znaci da je igra prosjecna, a nije.
      Ovo je za 3.5/10 max.

    • doctorsparta

      @siblyx, 21.11.2021 - 22:14

      Sve ok. i 3.5 je bolje od 1. Zar ne? Kako treba izgledat igra za 1 na metacriticu?

    • undisputed_kiki

      @Pararera, 21.11.2021 - 23:48

      Ne shvacas me, uopce me ne zanimaju nove casualfield battlefront reskin sranja od dice, nego samo hocu igrati bf3 i bf4 remastered mape!

    • Pararera

      @undisputed_kiki, 23.11.2021 - 10:54

      Ok!

  • Hadvar

    20.11.2021 - 15:56

    Nevjerojatno. Imas sredstva, imas alate, imas ljude, imas betu i alphu i opet izbace nedovrseni drek od igre. Kak? Fascinantna danasnja gaming industrija, a ea izgleda nije nista nije naucio iz mf andromede, anthema i bf5.

    • RickBarry

      @Hadvar, 20.11.2021 - 16:23

      Nema ovo veze sa danasnjicom. Pogledaj po youtube-u videozapise od prije 7-8 godina kad je izasao BF4. Ista stvar se događala, ljudi su pljuvali jer je igra na launchu bila teški nered a evo danas je smatramo klasikom.

    • Robotz

      @RickBarry, 20.11.2021 - 17:31

      Razlika je ta BF4 je imao dobar gameplay samo je nedostajalo quality changes ova ima shit gameplay tako da i patchevi koji ce doci i popraviti neke stvari tesko da ce popraviti ono sta temeljno ne valja sa ovom igrom.
      Naprosto nema feel starih BF igara a igrao sam svaku od tamo jos Bad Company 2 .
      Ali kome se svidja i uziva u njoj samo rokaj frende.

    • KhorneFlake

      @Hadvar, 20.11.2021 - 21:59

      Teško bi se sad moglo reći da imaju ljude, ko zna koliko je tu ostalo kvalitetnih ljudi. Od BF1 pa naovamo, svi BF i SW Batlefrontovi gori od goreg. Ovo je samo kulminacija.

  • MeDoNjA

    20.11.2021 - 16:10

    Oduzeli su singleplayer , znaci fokus je bacen na taj multiplayer . Igrica iskreno izgleda kao da bi prosla na slabijim konfiguracijama , ali optimizacija kaze ne.

  • zlakob

    20.11.2021 - 16:37

    di je doktorsparta da nas argumentira zasto ovaj poluproizvod uopce postoji na trzistu?

    • ScoobyDooo

      @zlakob, 20.11.2021 - 17:38

      Ev i ja ga cekam da mi kaze da nisam trebao refundat,Jackfrags,najveci glas BF zajednice zali se na igru a Sparti je legit sve bez bugova i svega 😂

    • zlakob

      @zlakob, 20.11.2021 - 18:08

      ja uzeo za 50 kuna 10 sati “probe” odigro 3 i pol sata i izbriso igru… tolko o tome… nevrijedi vise usporedjivat cod i bf jel cod barem dostavi uvijek “istu” igru, pa hebiga ko voli nek izvoli.. a bf svaki nastavak sve jadniji i jadniji… toliko o tome jebiga… e i da.. neigra se ni cod ni bf, tj. znalo se tu i tamo malo odigrat, al ja imam svoj đir igara koje igram i koje zapravo napreduju slusajuci community, a ne pohlepne megalomane.. ugl luv ya all <3 nemoj te se ljutit, nije ovo hejt, ali opet malkice mi je srcu drago da bf i cod fejlaju jel igre su jednostavno isprane i nemaju vise ideje. srcu bi mi milo bilo kad bi propali i ea i dice i activision, al to se nece nikad dogodit…

    • zlakob

      @zlakob, 20.11.2021 - 18:17

      jos da se nadovezem na svoj post, znam sad da ce mi neki bajo doc i rec, cekaj pa sta komentiras uopce kad neigras navedene igre. razlog je taj sto sam jebeni gamer i igram videoigre od sta ja znam 5 godine… i onda moj glupi mozak svake godine misli e jebote ovo ce bit OK, 2 frenda isto razmisljane, kao hype imat cemo sta igrat bla bla, ubit vrijeme… kad ono kifla.. i tako vec unazad sta ja znam 7,8 godina… nahypam se kao igrat cu, kupit cu, kupim i onda popizdim jel je to samo jos jedan u nizu early acess-a ili neko pusto obecanje developera… zato serem i zato cu nastavit srat ( ekipa hcl-a ispricajte me na losem jeziku 😛 <3 ), a pogotovo cu nastavit kakat po ovakvim, nemogu to nazvat ni kopi pejst smecima jel jebote neznaju ni kopirat vise igru koja im je valjala xD… ugl živili vi meni moji dragi geymeri <3

    • BoneDigger

      @zlakob, 20.11.2021 - 18:50

      Zauzet je, previse se zabavlja sa “klincima koji igraju CoD”.

    • doctorsparta

      @zlakob, 20.11.2021 - 22:26

      Ma u poslovima sam nekim. Nemoj me ništ pitati i ja se cijelu noć borio s nekim optimizacijama softvera koji devamo već par mjeseci. Pa trebalo to zaliti. Anyway. A gle jbg šta da se priča. Dijelom zasluženo. Dijelom pretjerivanje. 70 posto tih streamera su COD fanbojčići koji nisu igrali igru, 10 posto, ocjena 1 jer nema scoreboarda, 10 posto ocjena 1 jer nemam 120 fpsa na gtx960 ili na PS4, 10 posto specijalisti nevaljaju i tak. Možda sam pročitao dva tri konkretna reviewa. Ima bugova ima optimizacijskih problema (btw žalim ekipu koja to bude išla optimizirati), ali igra je kad se kockice poslože ultra zabava. I evo natukao sam 20h, tek sad kužim što je pjesnik htio reći s ovom igrom. Kad se polove strategije i mindset igranja i kad bug ne usere priču igra je vrh. Zaključak ovo je jedan od najhardcore BF igara i općenito MP ikada. Coder, apexaš , haloši i slični ne mogu biti živi duže od 3 min u igri. Tako da kužim zašto se igra vraća nakon par sati igre. Svaki korak i svaka odluka je bitna. Spawn mindset drugačiji skroz. Recimo svi su mislili da će svi igrati s graple hook i wall-hack specijalistima (cak i ja) ispalo je da su oni najbeskorisniji i rijetko tko s njima igra. Dokaz koliko je tactical i Squad base igra. Mil-sim u arkadnom pakiranju. Ispeglat će se bugovi i sadržaj će doći. Old school BF vukovi bi trebali cijeniti core igre jer je igra baš duboki BF. Uz bugove i optimizaciju i tanak content i balans u oružju problem je vjerovali ili ne što je igra ultra teški HC MP s tolikim mapama i 128 igrača. Uključite mozak i razvijanje situational awerness.

    • Dick Johnson

      @doctorsparta, 20.11.2021 - 23:48

      Cope neviđen na ovim prostorima, pa i šire.

    • Terox

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 02:01

      Doslovno pola servera igra wallhack likove i wingsuit. Meni se sve cini da je ti uopce nisi igrao…

    • doctorsparta

      @Terox, 21.11.2021 - 02:48

      Doslovno ne. Ne znam šta da kažem drugo. WallHack girl se ionako otključava na višem levelu tako da je to možda dio razloga jer je nema. Ali bitniji je razlog što je beskorisna na otvorenim mapama. Smart grenade i wingsuit su puno bolja kombinacije od wallhack s malim dometom i cooldownom. Samo mi nemoj serikat s tim spikicama “nisi igrao” igru. To ti nabijem na onu stvar. BF HC fan boy sam i to zna cijeli portal. Pre-order BF radim od BF3.

    • Terox

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 11:35

      Aj udri in game nickaname da vidim te statsove kad toliko igru igras…

    • doctorsparta

      @Terox, 21.11.2021 - 22:25

      Hočeš i moj OIB? Broj kreditne kartice? i PIN kartice? Ništa osobno ali kontroliram si tko mi je u lobiju i pokušavam si držat DM bez smeća.

    • Terox

      @doctorsparta, 22.11.2021 - 00:28

      Ti razumijes da se sa ig nickom mogu posjetit stranice poput battleloga koje daju informacije o tome koliko igrac dobro igra, a to daje uvid i koliko igras. Previse branis igru bez obzira koliki fan bio.

    • zlakob

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 03:08

      e moj spartanac 😀 daj ti uzmi Squad-a pa da se mi zaigramo pravog “betlfilda” malo 😉 nikakvi hukovi i wallhackovi.. samo dobra taktika i masu supress fire-a 😀

    • doctorsparta

      @zlakob, 21.11.2021 - 03:30

      Što to još tko igra? Ajde ja mislio da ćeš predložit nešto bez bugova, a ti predlažeš još gori bug-fest of BF-a. Jeli ima planova da je portaju kao mobilnu igru? jer grafika i fizika je ta razina.

    • Mogvaj

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 11:09

      Si ti ozbiljan
      Okej kuzim da ti je mozda oke BF2042 iako je po meni neprihvatljivo da igra s tolikom cijenom ima tako groznu optimizaciju.
      No ovo što si rekao za squad ne drži vodu.
      Popularna uspješna igra od puno manjeg tima i sa 10 puta boljim gameplayom od battlefielda 2042.
      Necu ni da spominjem kako se hvalis time da preorderas stvari.
      Ponasas se i komentiras kao dijete od 10 godina koje ne zeli prihvatiti da je u krivu.
      BF 2042 ima potencijal biti dobra igra, ali s ovakvom grafikom, optimizacijom i kolicinom bugova ne zaslužuje ništa veću ocjenu.

    • zlakob

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 14:57

      griješiš doktore, griješiš.

    • zlakob

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 15:00
    • Agent

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 18:10

      Eh da taj bf je stvarno tolko dobar kolko ti kažeš nebi imao toliko lošu ocjenu kao što ima jer prijašnji nastavci imaju daleko bolju ocjenu svugdje

    • doctorsparta

      @Agent, 21.11.2021 - 22:16

      I nije dobar. Ja isto kritiziram igru. Ali bome nije ni toliko loš. A katastorfične ocjene nemaju toliko veze s samom igrom koliko s drugim stvarim oko igre.

    • The_Miks

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 08:16

      Mislio sam da mozda radis za DICE kad ih toliko hvalis, ali kazes da radis na optimizaciji? Znaci definitivno ne radis za DICE.

    • doctorsparta

      @The_Miks, 21.11.2021 - 22:21

      hahaha bio bih vrlo ponosan da radim za DICE. I ne radim baš na optimizacijski igara, već data science softvera, tako da je velika razlika. Treba napraviti razliku između EA i DICE-a. DICE i Ripple effect su legende, ali oni imaju investitore odnosno izdavače koji zapravo definiraju pravac igre a to EA. I EA ima svoje investitore koji nemaju veze s igrama oni ulazu pare samo. Tako da 90 posto za loše u igri je kriv EA. Kao npr. što im je EA zadao da igra mora izač prije Božića neovisno o stanju jer investori traže pare koje su uložili.

    • pleto

      @doctorsparta, 22.11.2021 - 07:37

      “Coder, apexaš , haloši i slični ne mogu biti živi duže od 3 min u igri” Jedan apexaš bi tebi pokazao šta je movement i recoil control a da ne bi znao ni gdje si

    • doctorsparta

      @pleto, 22.11.2021 - 14:21

      Pa ja vjerujem da bi. Definicja sweatsa fast movment i “recoil control”, 240 FPS, svrsavanje po KD-u i naravno bez grama mozga hahaha Ajde beži bre tamo se znojiti i pit apaurine za smirenje, ne zaboravi par rezervnih majica i dezić da ne usmrdiš cijeli stan. I redovno se tuširati! Dezić nije zamjena za tuširanje!

    • pleto

      @doctorsparta, 23.11.2021 - 07:32

      Koja je definicija debila koji se znojio zbog neke igre pa se prosro na kraju? hahah de se liječi klinac. Ti si svoju pamet pokazao, lol. Ti si jedini koji u bf koristi mozak hahaha, zato i jesi doktor. Idi ti braco optimiziraj malo pun si sranja, prosro si se toliko da se ja na tvom mjestu ne bi pojavio 5 godina na portalu.

    • SanKa

      @doctorsparta, 22.11.2021 - 13:07

      imas dokaze oko postotka tih recenzenata ili sereš bzvz ?

    • doctorsparta

      @SanKa, 22.11.2021 - 14:06

      Imam ali su duboko u tvojem rektumu a tamo mi se ruka ne zavlači, probaj sam.

  • chrizash

    20.11.2021 - 17:01

    Kao dugogodisnji igrac BF serijala jos od vremena 56k modema mogu rec da je ovo nedovrseni walking simulator s mjestimicnim napucavanjem. Portal spasava stvar koliko toliko al zbog brojnih bugova , glitcheva , fps dropova ni on ne moze jos sigurno slijedeca 3-4 miseca predstavljat ozbiljan proizvod.Igra se na PC i7/rtx3060/16 ram/ssd

    • doctorsparta

      @chrizash, 20.11.2021 - 22:58

      E tu sam vas čekao. Za optimizaciju ništa neću reći. Igram na ps5 i nemam problema 60fpsa stabilnih. Ali tko kaže da je ovo walking simulator hahaha djeco moja nemate vi blage veze s BFom. Najbitniji dio BF je upravo Spawn strategija. Ovo igra to diže na super skalu. I filtrira BF igrače od ostalih. U conquestu hodaju oni cijeli match koji se ne znaju spawnat. A ako u breaktrough šetaš. Onda gle , sorry nešto nije uredu s tobom.primjerice na stadionu i Dohi imaš mali operation locker svaki match.

    • undisputed_kiki

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 23:51

      Sparta, potrazi pomoc sinko😂

  • Basim90

    20.11.2021 - 17:28

    Pljuju kompleksasi s nedovrsenim zivotom samo, mislim pljuju na sve sto izadje. Ispolirat ce se s vremenom, mislim ne moze to biti razlog za toliko losih ocjena. Sound/Visual top, igra ce se skrpat, samo tesko je shvatit klincima. Za klince i je call of duty nazalost. Na trziste mora izadnji nesto novo, da su ostavili klase a da nisu uveli operatore opet nebi bilo dobro. Ovaj serijal pomice standarde i postavlja nove. Igra je za ozbiljnije ljude, ne za mamine i tatine mamohebe. Veterane su slusali nece sigurno parkour cod klince. Ovaj portal je pun klinaca tak da morate dlake pustit prvo

    • Cheesemassacre

      @Basim90, 21.11.2021 - 14:56

      Zbog ljudi kao ti nikad nećemo imati dobar bf.

    • The_Miks

      @Basim90, 21.11.2021 - 19:46

      “Ispolirat ce se s vremenom”. Vrijeme za poliranje je bilo prije izlaska i prije ubiranja novaca. Ti tako kupujes i automobile bez motora, retrovizora i tri kotaca pa ono…slozit ce se s vremenom?

  • The_Miks

    20.11.2021 - 18:58

    Doktorsparta izdrzi

  • Frog

    20.11.2021 - 19:04

    Dice je digao ruke od Bf5 godinu dana prije nego sto je trebao. Najavljivali su istocni front da bi na kraju rekli da se prebacuju na izradu novog Bf-a. A sad izdali ovaj polu proizvod.Mislio sam da ce jedna godina vise pomoci u izradi igre a toliko toga jos fali. Sramota!

  • Domiinikk

    20.11.2021 - 19:06

    zasluzeno

  • Strahinja Radonjic

    20.11.2021 - 19:20

    E drago mi je. Odoh i ja jednu negativnu da ostavim. Meni lično zbog nedostatka SP i zbog najgore muzike u BF igri do sada. Takođe i što nije BF 2042 na Battlelog sajtu i prave haos sa tim sajtom da ne dužim o tome… Ovaj novi Portal i sve te stvari jesu kul tu nema šta i to je za pohvalu! Ali, živeo BF4 i dalje! Čak planiram da iznajmim i svoje servere pa da aktiviram one zaboravljene DLC-ove Night Operations, Dragon Valley, Final Stand itd. A kome je zanimljivo neka puca tenk iz 2042 sa WW1 puškom preko nekog neoptimizovanog servera. 😉

    • LegendaryMrc

      @Strahinja Radonjic, 21.11.2021 - 00:02

      hvalis bf4 kao da on nije bio tesko sranje kad je izasao a sad svi kazu da je najbolji bf isto i sa bf3 a sto se tice battleloga on ti netreba ni za bf4

    • Emexs

      @Strahinja Radonjic, 21.11.2021 - 12:28

      BF 1 je ipak bolji, pogotovo u kompletu sa DLC mapama. Probaj da nabavis i probas , ja igram samo Breaktrhough mod jer mi je Cq dosadan u bilo kojoj BF igri . Licno volim i BF 4 ali BF 1 sa dobrim Headsetom ti docara atmosferu samo tako.

    • Strahinja Radonjic

      @Emexs, 21.11.2021 - 15:28

      Imam BF1, igrao nekih 200 TDM-ova. U 200 TDM-ova naišao na 100 čitera i ugaio tu igru zauvek. Prepuna je čitera. U BF4 od dana izlaska do dan danas naišao na njih 50 možda a na hiljade mečeva odigranih. Ne kažem da je BF1 loš, sjajna atmosfera, muzika sjajna, pojedine mape su prelepe! Ali čiteri, uništiše igru. Evo pre neko veče sam preko GeforceNow odlučio da probam opet BF1, mrzelo me da je skidam opet pa preko striminga probao. Od 4 meča u njih 3 je bio po jedan čiter. U ovom zadnjem meču jedan čiter u mom timu i jedan u protivničkom, ma užas…

    • Emexs

      @Strahinja Radonjic, 21.11.2021 - 18:13

      Dobro ako igras na pc – u na consoli je manja vjerovatnost za takvo sto. U tom slucaju razumljivo da ti je bolji. Niko ne voli to.

    • Strahinja Radonjic

      @Emexs, 22.11.2021 - 04:20

      Pa dobro na konzoli bi trebalo da ima ravno 0 čitera zar ne? 😀 Nije valjda i da na konzolaškoj verziji ima čitera? 😐

    • Emexs

      @Strahinja Radonjic, 22.11.2021 - 11:14

      Ja do sad nisam primjetio, tako da je iskustvo igranja onda mnogo bolje 😁😀

  • Kris19275

    20.11.2021 - 19:46

    zasluzeno

  • Basim90

    20.11.2021 - 22:58

    Imate admine bolje da nemate, vi ste daleko od iceg s zdravim razumom. obrisite komentar slobodno

  • TopkeBosanac

    21.11.2021 - 01:51

    Rijetke su dobre igre, samo ne znam sto se budale pale na CoD, BF, Fifa, Pes kad su sve to na nasu zalost vec propale firme koje zive od slave starih uspomena, BF2 i 3, CoD 1,2,4 itd itd. Da ne kupujete ta smeca, potrudili bi se malo vise a ne izbace neki cinematic koji nije gameplay, odma svrsavanje i bacanje para u facu, ajde caos.

  • marko1106

    21.11.2021 - 06:55

    Ali bude covjek drago zbog svi koji su napravili pre-order. Zbog njih i izbacuju poluproizvode

  • Ki-ya Karate Monster

    21.11.2021 - 09:17

    Kako se men igra ovo, pa to je nevjerovatno.

  • mg

    21.11.2021 - 10:04

    Toksični multiplayer ne zaslužuje ništa bolje!

    • ukek

      @mg, 22.11.2021 - 15:18

      Bezi bezi pahuljico, drz’ se walking simulatora, nemoj slucajno da dodjes u interakciju sa drugim ljudima, pogotovo nedo bog u kompetitivnom smislu, imati ces nocne more 😂 Zaostali spiljski Pony peasanti, definition of pure cringe 😬

    • mg

      @ukek, 22.11.2021 - 16:16

      Nabijem tebe i sve tvoje!

    • Zoran Žalac

      @ukek, 22.11.2021 - 17:22

      Upozorenje pred ban: nitko tebe nije pojedinačno prozvao ni za što, a ako si se prepoznao u tvrdnji onda si ju ovim komentarom samo potvrdio.

  • BoneDigger

    21.11.2021 - 11:24

    Znaci to je ona igra koju su hvalili da ce napokon biti BF kakvoga igraci iscekuju sve ove godine? Kao nekav “pravi” BF im je ovo trebao biti? Ali sve to naravno pada u vodu kada se prisjetimo tko je izdavac igre.

  • GAMEmaher

    21.11.2021 - 13:00

    Ko oće nek ga kupuje… ja ionako za tu lovu kupim sad na akciji za 2 godine ps plus pretplatu za dobit nekih 80tak igara a ubace oni i taj battlefield novi s vremenom ko i sve ostale

  • Croatomic

    21.11.2021 - 14:18

    Nevjerovatno… Ljudi moji… Da vi znate uz kakve sam ja igre odrastao… Msm cijela moja generacija. Tko je uz Atari ili Comodore pričao o fps? I opet smo uživali u svakoj igrici. Danas ljudi samo seru (moje mišljenje). Ne znaju uživati u igricama. Samo se priča o fps-u. Ljudi moji uživajte u igranju igrica. Pustite fps, ray tracing i ostali bullshit. Dan danas upalim 100 godina staru igricu i uživam u njoj. Trenutno igram Another World (kladim se da većina vas ni nije čula za tu igricu) moj apsolutni broj jedan. Još jednom… Pustite ta nadrkavanja oko fps-a i bugova i ostalog nepotrebnog sranja i jednostavno uživajte 😉😘

    • doctorsparta

      @Croatomic, 21.11.2021 - 22:30

      E vidiš ljudi kao ja i ti izumiremo polako. Ironično baš upravo bolest za što većim brojem 120.250FPS 4K reza,RT gura igru grafički i fizički baš u to star doba. Age of gamers is about to end, its time for age of Sweats!

    • Croatomic

      @doctorsparta, 21.11.2021 - 22:44

      Nema više fokusa na priču. Samo, kao što veliš, na tehnikalije. U moje doba smo pričali o igrama, o pričama, o postignućima. Danas o FPS, RT, 4K. Možda sam ostario ali danas ispada da igra nije dobra ako nema ray tracing, 4k res i bar 120 Fps. Dajte kome to treba? Uživajte u napucavanju, uživajte u provedenom vremenu ispred ekrana.

    • Mogvaj

      @doctorsparta, 22.11.2021 - 15:58

      Da
      Gejming ide na losu stranu, ali ne zbog ovoga što ti pričaš nego zbog ljudi poput tebe koji rade preorder i brane nezavršene igre.
      Prije bi bilo nezamislivo lansirat nestabilnu igru ovako.
      Sjeti se samo kako su ljudi razderali arkham knight prije par godina koji se nije mogao ni pokrenuti na 90% računala.
      Rockstar prodaje gta 5 za treću generaciju konzola za redom.
      Neki dan su izbacili katastrofu od remastera i još makli stare igre sa prodaje te uveliko poskidali modove za te iste igre.

      Ekipa poput tebe koja ne može prihvatit da neke igre jednostavno nisu do standarda te stalno stavlja preorder je izvor 90% problema s kvalitetom u gejmingu danas.

    • Mogvaj

      @Croatomic, 22.11.2021 - 15:52

      Nije stvar u tome
      Većina ljudi danas može uživati u starijim igrama i nikoga nije briga za grafiku i fps. Imas bezbroj igara koje su ostvarile super prodaju, a nemaju realističnu grafiku niti raytracing.
      Stvar je u tome da je ova igra ogromno razocarenje trenutačno. Skuplja cijena, a jadna optimizacija.
      Ako se netko sa high end pc muči da runa igru šta će tek netko tko nema novaca da svake dvije godine kupi novu komponentu za PC.

      Meni nije jasno kako si vi možete dopustiti da vam netko u 2021. godini uvali ovakav poluproizvod.

  • Timmy20

    22.11.2021 - 07:12

    Opet kopiram moju famoznu izjavu “ništa od ovoga”, rečeno već davno prije.

  • SanKa

    22.11.2021 - 13:09

    jel ima uopce franšiza/igra koja nije sjebana više ?

    • zlakob

      @SanKa, 22.11.2021 - 13:43

      nema sanka care nema…treba malo bojkotirat gaming industriju, da se ekipa malo strese, ipak oni zive od nas, ne mi od njih.

    • ukek

      @zlakob, 22.11.2021 - 15:11

      razmisljas o bojkotiranju onda vidis fanboja, odma ovdje na portalu, koji sa ponosom govori kako preorda svako govno, koje zahodska skoljka iz EA provari 😂 .. bilo je lijepo dok je trajalo 😌 dog god je uhljupa bez mozga koji podrzvaju oni ce ovo isto raditi

    • zlakob

      @ukek, 22.11.2021 - 17:16

      ako se to odnosi na mene onda si krivo razumio, moj jedini prvi i zadnji preorder je bio Cyberpunk 2077… ostalo je iza mene, a greške koje pravim su kupnja early acessa, iako igre koje sam kupio za 50-60% jeftiniju cjenu zbog ea, na kraju su te igre izasle u v.1.0. tako da nisam puno ni pogriješio i iskreno uštedio. međutim, nije problem ni ea (za indie devove), problem je što danas svaka igra koja izadje (triple A) se doslovno moze smatrat ea, to je ono što me smeta u gamingu danas.

    • ukek

      @zlakob, 23.11.2021 - 21:12

      nisam mislio na tebe, mislio sam na doctorspartu (bf fanboya) .. sa ostalim se slazem u potpunosti, ja osobno zadnji preorder uradio jos 2013 ili 14. to je danas radit bukvalno idiotski po meni, jer je takvo vrijeme doslo, ovaj bf je samo jedan od mnogih polu AAA proizvoda 🤷‍♂️

  • Fsahula

    22.11.2021 - 18:11

    ovi su zajebali eFootball

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?