HCL.HR

FIFA 22 ipak će se moći aktivirati na više računala

Zoran Žalac 14.07.2021.   •   141 komentara   •   Industrija videoigara


Zahvaljujući anti-piratskoj zaštiti, FIFA 22 moći će se aktivirati samo na jednom računalu. Ako promijenite komponente – nema više igranja bez ponovne kupnje.

UPDATE: Nakon što je vijest izazvala dosta negodovanja među PC igračima, iz Electronic Artsa su se oglasili s porukom kako FIFA 22 neće biti ograničena aktivacijom na jednom računalu.

Kažu da je sve bila greška u komunikaciji.

“Unos koji je ranije bio naveden je pogrešan i u međuvremenu smo ga uklonili. Ispričavamo se za konfuziju i zahvaljujemo zajednici što su primijetili ovu grešku.”

🙂

IZVORNA VIJEST: EA Sports je samom najavom Fife 22 razljutio igrače na PC-u. Ispostavilo se da će PC verzija ovogodišnje Fife biti jednaka onoj za stare PlayStation 4 te Xbox One konzole, što znači da neće sadržavati jednako dobru grafiku kao PS5/XSX/S verzije niti novi sustav animacija za kretanje nogometaša. No, to je zapravo manji problem od onoga što je kasnije uočeno.

Naime, otkriveno je da će FIFA 22 na PC platformi imati ograničen broj aktivacija vezanih uz hardver računala. Igra će koristiti anti-piratski softver koji će onemogućiti da jedan primjerak igre koristite na više različitih računala. Drugim riječima, FIFA 22 postaje vezana za PC na kojemu ju pokrenete. Želite igrati Fifu 22 na PC-u i na laptopu? – morate ju kupiti dvaput.

Što je tu problem? Pa dobro je poznato da PC nije jednodijelan uređaj nego sklop komponenti koje korisnici slobodno mogu mijenjati. Ako promijenite grafičku, memoriju ili procesor – i dalje ćete moći igrati Fifu 22. No, ako promijenite matičnu ploču, igra to prepoznaje kao drugi PC – i više ju ne možete igrati.

Utješna je činjenica da se ostvareni napredak u igri veže uz korisnički račun, a ne uz hardver  pa na drugom PC-u možete nastaviti tamo gdje ste stali ako kupite još jedan primjerak igre. Ali teško da je to ikome razumna opcija.

Doduše, ostaje nejasno kako će ova limitacija funkcionirati u sklopu pretplate na EA Play. Ne bi nas čudilo da i tu igrači budu zaključani na jedan PC na kojemu igru pokrenu. Naime, anti-piratska zaštita PC verzija FIFA igara poznata je po iznimnoj rigoroznosti, do te mjere da se FIFA igre više piratiziraju na konzolama nego na PC-u.

Označeno sa: , ,

Komentari (141)

  • SonOfZeus

    14.07.2021 - 10:28

    Haahhahahahahaahahaa

    • funky0308

      @SonOfZeus, 14.07.2021 - 17:34

      Bas to.. onaj koji je hoce kupovati par puta, sada ima smjernice kako to odraditi, a ostali (normalni ljudi) jednostavno ne kupe i idemo dalje. Ovakvu praksu treba sasjeci u korjenu i pokazati (ne) kupnjom sto mislimo o ovom potezu. Super im je ideja.. jbte, lakse Windowse natjeras da rade na novoj ploci od jbne igre.. strava sta EA radi. Nadam se da ce i SW odraditi Ubisoft boljeno od njih pa da i tu pricu zatvorima s njima.

  • Wolfensteiner

    14.07.2021 - 10:29

    Mislim zasto bi itko uzeo fifu za pc ionako….

    • Zaratino

      @Wolfensteiner, 14.07.2021 - 11:20

      Zašto ne?

    • Wolfensteiner

      @Zaratino, 15.07.2021 - 07:04

      Jer je downgrade od 60 eura spram konzole

    • delight353

      @Wolfensteiner, 14.07.2021 - 12:06

      Mozda netko ima PC, a ne konzolu. Na primjer, jel.

    • ToniMC

      @Wolfensteiner, 14.07.2021 - 16:06

      Modovan career mode 😛

    • tuvvok1701

      @Wolfensteiner, 14.07.2021 - 23:44

      Zašto bi itko uzeo Fifu🤦‍♂️

  • Tudum

    14.07.2021 - 10:49

    Šišaj ovce

    • Play for fun

      @Tudum, 14.07.2021 - 13:25

      Apsolutno, trebaju još i tri puta više!

    • Djuro05

      @Play for fun, 14.07.2021 - 16:54

      Zašto, koji je tvoj problem?

    • Strahinja Radonjic

      @Djuro05, 14.07.2021 - 17:51

      Pa vidiš da je Playstation kultista? Na profilnoj ima PS logo. Da se on pita napravio bi da je nelegalno igrati igre na PC, samo na konzoli.

    • Djuro05

      @Strahinja Radonjic, 14.07.2021 - 17:52

      Hahahahhaahha, ali ne razumem takve ljude. Zašto bi da neko drugi pati(ali ipak je to PlayStation fanboy)?

    • Strahinja Radonjic

      @Djuro05, 14.07.2021 - 18:15

      Nemam pojma… Možda zato što na PC-u možemo lako krekovati igre, mada to se može i kod konzola zar ne? Pa smatra da je on vredniji od nas i samim tim mi trebamo pocrkati a on postaje kultista koji se “bori” protiv nas i isteruje pravdu. 😀 Ja lično ne krekujem ništa već, pa duže od 5 godina. I imam kontroler za igre koje su pogodnije za kontroler.

    • Djuro05

      @Strahinja Radonjic, 14.07.2021 - 18:46

      Ah ne znam, ni ja ne krekujem, jer je to po meni glupo ali iritiraju me ljudi kao što je on. Zapucani u nešto su najgori.

    • Tudum

      @Djuro05, 14.07.2021 - 19:13

      Zasto? Jer ovce su dopustile da im se to radi. Ako nisu znali reci STOP tome sto je igra pretvorena u kasino, zasto bi se stalo na tome da je igra vezana za jednu maticnu.

      Jos neka im uvedu i prave reklame da se vrte tijekom poluvremena

    • Play for fun

      @Tudum, 15.07.2021 - 09:04

      Ništa oni to ne razumiju.
      Neka plaćaju, i treba da plaćaju.
      Tri puta više, kao što sam rekao.

    • Play for fun

      @Djuro05, 15.07.2021 - 07:39

      Zato kada te neko godinama pravi budalom a ti mu to dopuštaš onda te treba tri puta više praviti budalom. Mnogo vas je koji to nikako da shvatite.

    • bumblebee1707

      @Tudum, 14.07.2021 - 16:24

      Ja cekam godinu dana da uzmem graficku karticu kojih i dalje nema i jako su skupe… Izgleda da ovaj brod tone pa vise nista nije bitno.

  • Tony Ghost 1811

    14.07.2021 - 10:57

    Bez obzira sto mi je fifa bzvz, tko uopce igra na pc nogomet? Probao par puta, razlika je drasticna.

    • TheDarkBlazer

      @Tony Ghost 1811, 14.07.2021 - 13:02

      U pravu si. PC verzija je uvijek bar dvostruko bolja od konzolaske. Vec godinama igrama na PCu, 144hz lock, ultrawide 32:9 – svjetlosnim godinama ispred PS4 i PS5 i zelenog tabora.

    • Bogy

      @Tony Ghost 1811, 14.07.2021 - 22:43

      Pa bio bih red da naprave poštenu pc igru bez obzira što je na konzolama svjetlosnim godinama bolje igrat nogomet. Najbolje bih onda da naprave kao s ufc da maknu pc verziju kad im se neda napravit poštenu verziju.

  • mili1985

    14.07.2021 - 11:02

    I svi se grohot

    • mili1985

      @mili1985, 14.07.2021 - 11:04

      I svi se grohotom nasmijaše!
      Zbog nedostatka edita sam uništio ovu super foru ☹️

  • cutiexxx

    14.07.2021 - 11:11

    Jel mi može neko objasnit zašto ovoliko zlostavljaju PC igrače? Ja stvarno ne kužim što ih sprječava da bar stave novu grafiku i animacije.

    • Smike

      @cutiexxx, 14.07.2021 - 11:51

      Pa zato sto je broj pirata na PC ogroman ,a izdavači ne žele da im neko krade igre. Jednom sam pisao na ovu temu i iznio podatak da je u Indiji preko 70 posto igara piratizovana, Indiji koja ima preko milijarde stanovnika. Sad ce mnogi po meni divlje i kamenje, PC igrači kupuju igre,pogledaj podatke, prodaju i slično. Ne razumijem zašto se ne suoče sa istinom,pa i kod nas na Balaknu je procenat pirata sličan onima u Indiji. Nemojte sad vi sa HCL portala početi sa pričom ja kupujem redovno, zašto bih skidao kad bude sniženje za 50 kuna. Zašto dati i kunu kad možeš free bez da snosis posljedice..

    • delight353

      @Smike, 14.07.2021 - 12:09

      Ja bas i ne vidim poveznicu izmedu bolje grafike i aktivacije na samo jednoj maticnoj ploci sa piratiziranjem.

    • Smike

      @delight353, 14.07.2021 - 14:17

      Djevojka je pitala zašto jebu PC igrače,generalno, a ovo je samo jos jedna kad. Ja sam dao odgovor vezano uz najveći problem zbog kojeg se PC gameri drže kao igrači trećeg reda

    • Play for fun

      @Smike, 14.07.2021 - 15:31

      Pa PC gameri i jesu u trećem redu ali mnogi od vas to nikako da shvate, a mnogi to naravno nikada neće ni shvatiti.
      Primarna namjena PCa nije gaming ali.mnogi od vas to nikako da shvate, a mnogi to naravno nikada neće ni shvatiti.

    • tryon

      @Play for fun, 14.07.2021 - 16:11

      u kojem ti svijetu živiš stari

    • Play for fun

      @tryon, 14.07.2021 - 16:28

      Ja se pitam u kojem svijetu vi živite mladi

    • funky0308

      @Play for fun, 14.07.2021 - 17:51

      Nemoj pricati gluposti.. ako si blizu Osijeka javi se privatnom porukom i naidji na kavicu.. upaliti cemo NS, PS4 i PC da sam procjenis sto je bolje. NS i PS4 ce biti spojeni na veliki UHD Sony TV da ne ispadne da nema na cemu prikazati svu svoju raskos. Iste igre, na tri razlicite platforme, nakon tog gejmania mijenjas avatar. Jednom kada vidis sta znaci 120, 140 ili vise FPSa, HDR i gsync vidjeti ces sto je PC u stanju napraviti od igre koja se na konzolama vrti u filmskom frame rateu. Ja konzole volim i postivam sve njihove prednosti ali nema se tu uopce sto usporedjivati. Ne zivimo u 1982 god kada se PC koristio za prontanje bannera na beskonacnom papiru, u 2021 god smo i PCi su danas strasne masine koje cuda rade, sirovom snagom vrti i najzajebanije igre (Cyberpunk recimo) s kojime se hrva cak i PS5. PC nema primarnu namjenu kao konzola, PC je svestrana masina s kojom mozes napisati program za skladiste, nacrtati vektor grba za vez na dres i nakon toga odigradi igru, zavaljen na kauc s kontrolerom u ruci.. ne znam zasto na PCe gledas na nacin na koji su se gledali prije 30 godina, valjda da bi ti komentar imao smisla ali ipak nema..

    • delight353

      @funky0308, 14.07.2021 - 18:06

      Amen

    • Play for fun

      @funky0308, 14.07.2021 - 19:20

      PC je svestrana mašina ali mu primarna namjena nije niti treba da bude gaming. Zato je smiješno kukanje zašto ovako ili onako, zašto je cijena ovakva ili onakva. Naći će se već način da se i ta FIFA piratizira pa ne vidim razloga čemu stalno kukanje eto jadni mi PC gameri.

    • funky0308

      @Smike, 14.07.2021 - 17:43

      Sportske igre nisu igre koje su popularne na PCu i tu lezi razlog ovakvog stava i razmisljanja. Ni u cemu drugome. Malo i njima ne bitno trziste pa se tako i ponasaju. Posto se radi o EAu – zivo me zaboli kakva ce im igra biti

    • funky0308

      @Smike, 14.07.2021 - 17:37

      Pricamo o FIFI na PCu. Kad je zadnja krekirana?

    • Smike

      @funky0308, 14.07.2021 - 23:23

      2021

    • movie

      @cutiexxx, 14.07.2021 - 12:44

      Zato što ih je malo i zato što su nebitni. EA sports želi što bržu tranziciju na novu generaciju konzola. Kako će to postići osim da sve novitete i poboljšanja daju samo na jednoj platformi od koje će dobro živjeti sljedećih osam godina te na taj način utjecati na igrače da se odluče na kupnju nove konzole ako žele fifu u najboljem izdanju. Već se to dogodilo pri izlasku PS4. Ista stvar je sada i poruka je jasna.

    • Zoran Žalac

      @cutiexxx, 14.07.2021 - 14:06

      Jer su igrači na konzolama voljni platit 600 kn za igru, a na PCu baš i ne, hehehehzzh

    • marko1106

      @Zoran Žalac, 14.07.2021 - 14:22

      Ne znam Zoki da li se šališ ali to nije daleko od istine. Ne ja osobno jer nisam dao za PES ili FIFU više od 100kn. U ovom slucaju imam EA play pa za mene igra izlazi oko 5 mjeseca. Ali ima more ljudi koji kupuju prvi dan FIFU, ja ih znam toliko. I to su ljudi koji znaju za dvije igre FIFU i Call of Duty i zato te igre imaju toliko igraca. Ljudi ih kupuju a ni ne znaju šta je novo u igri, vecinom ne znaju ništa osim što izlazi nova fifa i to im je dovoljno. Te dvije igre ime prodaje.

    • Zoran Žalac

      @marko1106, 14.07.2021 - 14:39

      Da ma to je bocanje na cijenu od 80 eura. Kako su battlefield 2042 za pc stavili 60e a za konzole 80e… Jer bi se PC igrači pobunili.

    • mg

      @Zoran Žalac, 14.07.2021 - 15:11

      Ovo baš na izgleda tako:)
      Kakav šamar PC igračima – FIFA 22 moći će se aktivirati samo na jednom računalu!

    • funky0308

      @Zoran Žalac, 14.07.2021 - 17:37

      Sarkazam dame i gospodo (za one koji nisu shvatili) 🙂

    • mg

      @funky0308, 14.07.2021 - 19:05

      Sarkazam nije, nego je to 24sata:)

    • funky0308

      @cutiexxx, 14.07.2021 - 17:41

      Nije im bitna PC populacija ovdke jer se sportske igre primarno igraju na konzolama. Vrlo jednostavno. Baza igraca je veca, vise se fokusiraju na konzole i to je to. Sto se piratstva tice, za FIFU to ne vrijedi jer je zadnja krekirana FIFA, koliko je mani poznato, bila FIFA19 tako da svi komentari o krekiranju i trazenju razloga u tome apsolutno ne stoje. Postoji velika baza PC igraca koja igre kupuje vez obzira bile krekirane ili ne, Sony je to najbolje vidio sa zadnja dva porta )Horozon i DaysGone). Napravi dobru igru i ne boj se za pirate..

  • blacklist0907

    14.07.2021 - 11:11

    Šamaraju igrace vec godinama sa minimalnim promjenama koje ocekujes u običnom updejtu a ne pod novu igru

  • razer1234559

    14.07.2021 - 11:14

    Šamar koji me nije zabolio. Koga briga za jednu Fifu.

    • razer1234559

      @razer1234559, 14.07.2021 - 19:06

      Oooo… znaći ipak će se moći aktivirati na više računala. Kao što se vidi na profilnoj slici imam metalnu glavu pa šamar nisam ni osjetio ali će sada oni osjetiti moj bijes kada im ispalim jedan River of Power.

    • razer1234559

      @razer1234559, 14.07.2021 - 19:38

      Još bih samo napomenuo…nisam ja ljut što su nam rekli da će se igra moći aktivirati samo jedanput nego na šamar koji sam danas dobio tako da im River of Power ne gine.

    • ImeiPrezime

      @razer1234559, 15.07.2021 - 02:04

      Sta je river of power

    • razer1234559

      @ImeiPrezime, 15.07.2021 - 02:34

      Moj specijalni napad.

  • RickBarry

    14.07.2021 - 11:19

    Osjećam se kao Cheick Kongo protiv Pat Barry-a jer ionako ne kupujen to sranje.

  • zvoninjo

    14.07.2021 - 11:24

    Ne igram Fifu pa me bas i ne dira,ali žao mi ekipe na pc-u

    • movie

      @zvoninjo, 14.07.2021 - 12:45

      Jako ih je malo, gotovo pa izumrli. Svi koji žele ozbiljnije igrati fifu već su odavno prešli na jednu od konzola.

    • funky0308

      @movie, 14.07.2021 - 17:54

      Nisu presli, kupili su konzolu za ekskluzive i mozda koju sportsku igru. Vecina PC igraca ima barem jednu konzolu, najcesce PS4/PS5, barem oni koje ja znam i to je odlicna kombinacija.

    • movie

      @funky0308, 14.07.2021 - 19:08

      Mislim na igrače fife pa kažem svi koji ozbiljnije žele igrati fifu su odavno prešli na jednu od konzola. I sam sam od izlaska PS4 prešao na konzolu i od tada isključivo fifu igram na konzoli. nema smisla igrati na PC iz nekoliko razloga.

  • Mihael5555

    14.07.2021 - 11:27

    Kriva vijest
    Ovo važi za Steam
    na Originu nema ovakve restrikcije (ili barem ne pise)

    • Zoran Žalac

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 14:12

      Kako je to onda “kriva vijest”? Većinski dio PC publike je na Steamu.

    • vragec25cro

      @Zoran Žalac, 14.07.2021 - 15:04

      Šta onda samo ja koristim 7 launchera na pc? 🙂

    • Mihael5555

      @vragec25cro, 14.07.2021 - 17:18

      Nemoj, onda igraj samo na jednom PCju.

    • vragec25cro

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 20:10

      To je bilo na Zokijev komenrar da večina koristi samo Steam,ja koristim 7 po potrebi.

    • CRooY3

      @Zoran Žalac, 14.07.2021 - 15:54

      da, ali evo demantirano je i za Steam. neće biti limita od jednog PC-a

    • Mihael5555

      @Zoran Žalac, 14.07.2021 - 17:18

      Kako nije kriva vijest?
      “Kakav šamar PC igračima – FIFA 22 moći će se aktivirati samo na jednom računalu!” Clickbait netočan naslov
      Neznam kakve veze ima gdje je vecinski dio publike(iako je na originu jer je tamo fifa vec godinama a na steamu samo od prosle godine), ili je moguce na vise PCja ili nije.

    • Zoran Žalac

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 18:27

      Informacija je u međuvremenu demantirana, ali greška nije nastala u tumačenju nego s njihove strane. Dok je bilo onako kako je bilo, nikakav clickbait ni netočan naslov nije bio. Jer, ako je anti-piratska zaštita (DRM) u pitanju, igra ima jednaki i na originu i na steamu – tako tu funkcionira u svim slučajevima i ne može biti različito od verzije do verzije. A kupnjom igre na Originu ne dobivaš automatski Steam verziju, stoga i dalje nisi objasnio što je tu krivo. Da je limitacija bila, mogao bi jedan primjerak igre aktivirati na jednom PC-u. Što naravno ne znači da na više PC-a ne možeš aktivirati više zasebnih primjeraka igre.

    • Mihael5555

      @Zoran Žalac, 14.07.2021 - 19:04

      “Kako je to onda “kriva vijest”?”
      “Informacija je u međuvremenu demantirana”
      Ma nije kriva imate pravo, ispricavam se.

    • Zoran Žalac

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 23:10

      Vijest bi bila kriva da je informacija krivo pročitana ili protumačena. A to se nije dogodilo. Dok je na Steamu stajalo to za limitaciju, nije vijest bila kriva nego njihova kriva informacija. Koju nije izmislio autor vijesti nego onaj tko je plasirao krivu informaciju.

    • razer1234559

      @Zoran Žalac, 14.07.2021 - 23:38

      Ajde Zokica molim te prestani. U ovo doba ti se raspravljaš sa trolovima. Baš si pametan.

    • Mihael5555

      @Zoran Žalac, 15.07.2021 - 01:29

      U redu, mogu vidjeti vasu logiku iako se ne slazem.
      Btw u naslovu pise “KFIFA”.

  • Vujo777

    14.07.2021 - 11:30

    Ea sport, BANDA POTPLAĆENA, samo gledaju na zaradu, odsad definitivno igram samo pes

    • Arthur

      @Vujo777, 14.07.2021 - 14:27

      Baš to. Odavno sam ih zamrzio i uvijek kažem da me ne mogu iznenaditi a uvijek nekako uspiju. I neki na kraju opet opravdavaju EA. Svake godine idu u krajnost sa svojim potezima i idu vidjeti dokle mogu a čini se da će to ići iz goreg u gore. Normalno da im je do zarade, kome nije ali ovo je stvarno dno dna. Nisam pc igrač niti igram fifu ali mi je žao ovoga iz dva razloga. Prvi je razlog taj što masa ljudi igra fifu i velik dio tih igrača ne igra ništa drugo osim fife. A drugi je razlog taj što će se ovakav način biznisa širiti i dalje. Jer kada ljudi vide da je ovo isplativije od pravljenja kvalitetne igre i drugi će se ovome nakloniti. Toplo se nadam da neće i da će ostati dio onih koji prakticiraju suprotno od ovoga ali kako sve ide EA je 90% papilova a ostalo kvalitetan sadržaj (izuzetci su stariji naslovi i neki noviji kao jedi fallen order i zadnji star wars koji se bazira na space borbe u letjelicama ako se ne varam). Meni ova vijest ništa ne predstavlja jer niti sam na pc-u niti igram fifu. I jedini način da se ovakvi potezi iskotijene je da se bojkotira protiv njih a to se postiže jednim jednostavnim pozezom. Ne kupovati igre koje ovo forsiraju. Ne kažem sada da se ne uzme ni jedna njihova igra, jer ima dobrih ali za ove koje ovo rade da ih se ne uzima. I ja sam ih prije obožavao. Era nfs, battlefielf, sims igara mi je obilježila djetinjstvo ali dolaskom ovih stvari sam ih prekrižio. Osim simsa 4 kojega tu i tamo zaigram iz dosade i ponekad nfs payback i 2015 jer sam ih pokupio dosta jeftino pa se zezam po mapi. Ali i navedene nfs igre su pune mikrotransakcija ali ih se da prijeći bez potrošenog npvčića, odim na kupnju igre. Nego bitno mi je da ima još dobrih story naelova koji su vrijednji ponavljanja i onih koje još nisam odigrao. Dok je takvih igara ja dam zadovoljan😀😀

  • djosic85

    14.07.2021 - 11:33

    Nisam više pc igrač, ali da jesam ova bi me vijest izrazito jako pogodila, bol bi me snašla u tuđini i mjesecima se ne bi oporavio

  • GTA222

    14.07.2021 - 11:50

    Ja mislim da je to u 24h 1 PC, jer obično za svaku denuvo igru piše 5 aktivacija u 24h. Ne branim EA al da ovo je smiješno.

  • Zoran Zabac

    14.07.2021 - 12:11

    Konzole su oduvijek bile temelj gaminga, PC gaming je više nuspojava raširenosti računala za poslovne svrhe…kad gledaš iz te perspektive, onda ovaj potez ne čudi previše…tko gleda PC kao superiornu platformu, onda je normalno da ne shvaća ovo

    • RickBarry

      @Zoran Zabac, 14.07.2021 - 12:35

      Baš su temelj. Tko zna kako bi sad gaming izgledao da se jadni developeri ne moraju prilagođavati bijednim plastičnim zujalicama umjesto da sve svoje resurse ulože u napredak (a ne downgrade za konzole).

    • Zoran Zabac

      @RickBarry, 14.07.2021 - 12:51

      Konzole su snažnije od PC-a kojim raspolažu korisnici koji bi bili interesantni za razvijanje igrice za PC… igrice bi izgledale isto jer boli nekog briga što ti imaš grafu od 1000€ ako interesantna većina ima od 200€ 😋

    • delight353

      @Zoran Zabac, 14.07.2021 - 13:47

      J*bes mi sve ako ja razumijem sto si ti zelio reci s prvim dijelom komentara.

    • Zoran Zabac

      @delight353, 14.07.2021 - 13:50

      Ahaaa, ma hoću reć da je PC konfiguracija 2021. Godine rapsolaze otprilikr sa 1060 grafom i to je standard..a to je slabije od ps5 i malo jače od ps4 😊

    • delight353

      @Zoran Zabac, 14.07.2021 - 16:06

      Žabokrečino, mislim da ti niti sam ne znas sto si htio napisati. Jedino sto izvlacim iz tvojih komentara je (opet) trolanje na temu PC vs konzole. Naporan si. Tema clanka je nesto sasvim drugo od blesave rasprave koju po ne znam koji put potices. Daj sjasi. PC je super. Konzole su super. Inace, 1060 je GPU koja je dugo bila u stanju vrtiti nove igre pri 1080p, max detaljima u 60+ FPSa. Znam, jer sam ju imao. Nisam siguran koliko igara je PS4 vrtio pri tim postavkama u 60 FPSa od samog pocetka svog postojanja. Ali to je potpuno nebitno, jer ne zelim skretati u tu blesavu raspravu sto je bolje. Na samu temu clanka bih rekao… Ma nemam sto reci.

    • SonOfZeus

      @delight353, 14.07.2021 - 16:50

      U doba kad su grafičke nikad skuplje i manje dostupne, to je nikad veca neistina. Pritom mislim da konzole koče PC. Ono sto koči PC sada su prije kriptovalute, odnosno mining istih.

    • funky0308

      @SonOfZeus, 14.07.2021 - 17:56

      Majna se i na konzolama, bas je sada nedavno uhicen lik sa par tisuca konzola (krao struju pa pao) , nisu samo PC tu ukljuceni.

    • SonOfZeus

      @funky0308, 14.07.2021 - 22:25

      Je, toliko se manja upravo zato i jesu cijene ps4 i ps4 pro skočile u nebesa. Oh, wait. Jedini razlog zašto su ti lopovi koristili konzole jest jer su cijene grafičkih otišle u nebesa.

    • Werewolfx

      @Zoran Zabac, 14.07.2021 - 23:36

      Zamisli odrastao covjek neironicno brani kutije za gejming

    • Zoran Zabac

      @RickBarry, 14.07.2021 - 12:53

      Pričaš kao da se nešto pravi da se pomjeraju limiti konstantno…sve se pravi sa velikom kočnicom pazeći na xy faktora

    • RickBarry

      @RickBarry, 14.07.2021 - 16:33

      Odgovaram trollu istom mjerom (trollanjem) tako da sve 5. Ali ono, danas je ajde manja razlika nego prije. Usporedi nešto tipa Quake na PC-u i PS1 port istog, nebo i zemlja u ono vrijeme. Samo opet je problem šta hardver konzole već nakon 2-3 godine postaje slab, a nemaš mogućnost upgradea. Ova generacija bi to mogla popravit ali naprimjer last gen (Ps4, Xbox One) je stvarno bia kritičan.

    • RickBarry

      @RickBarry, 14.07.2021 - 18:01

      A gledaj, kad koristim isključivo PC mjesec dana počne mi nedostajati PS, njegov jednostavni GUI i neke igre. Onda kad se prebacim na konzolu mjesec dana počne mi nedostajati Steam library, Windows i sve te mogućnosti. Tako da, svakom svoje.

    • funky0308

      @RickBarry, 14.07.2021 - 18:07

      Prosjek je zajebana stvar, u prosjeku svi zaradjujemo cca 6000kn neto, u prosjeku stanovnik RH ima svoj stan od 60m2 i otplacen auto, u prosjeku stanovnik RH ima nekoliko desetaka tisuca eura stednje… dok jedan jede kupus drugi jede meso, to je u prosjeku sarma ali ne ide to bas tako..

    • SonOfZeus

      @funky0308, 14.07.2021 - 22:29

      Jedino ti točan prvi prosjek, niti jedan drugi nije. Dapače u prosjeku je svaki Hrvat duzan cca 20 tisuća eura. Steam ne dobiva ništa laganjem već skuplja podatke igrača. Ne razumijem zašto toliko ne vjeruješ toj statistici? Od desetak ljudi kaj znam da gejmaju na kompu, prosjek je neka 1050ti. Sto je čak i dobro za RH uvjete:

    • vragec25cro

      @Zoran Zabac, 14.07.2021 - 15:10

      Opet pričaš gluposti bez argumenata,ako se ne varam prve igre su bile na pc koji je izumljen nekih 20-30 godina prije konzola i ako se ne varam(ako se varam isprike)današnje igre se rade na pc za konzole.Sad objasni kako su konzole temelji gejminga?P.S. ja najviše igram na konzolama,ali i volim dobru raspravu :₩

    • mg

      @vragec25cro, 14.07.2021 - 15:56

      Služe da rada ljudima igrice za mobitele i ostale radnje:)

    • funky0308

      @mg, 14.07.2021 - 18:08

      Tako je.. a igre za PS4 i PS5 rade se na PS4 PRO.. majko mila koliko je ovdje pametnih ljudi. Strava

    • mg

      @funky0308, 14.07.2021 - 18:38

      Bravo, matori! Služe da rade za konzolaše. Ovdje ipak ‘rade besplatno ljudima’ igrice za njihove mobitele:)

    • ukek

      @vragec25cro, 14.07.2021 - 17:01

      Ne shvacas, nije jadnik ovdje niti bio nikada da raspolaze nikakvim cinjenicama niti stvarnim argumentima. Nego cisto da ispolji silne koplekse i svu tuzavist, jer je ocito kao dan da je za njega high-end PC skup sport. Te cim si on to ne moze priustiti, e onda nista, to je automatski drugo-razredna stvar, nesto totalno nebitno, te je primoran to pokazivati konstantno. Bitno je samo ono sto on ima, i to je ono najbolje i najjace, kao djete od 7 god koje flexa sa novim auticem 😂 Jebt ovakvi mizerni ocajnici su procitana knjiga davnih godina .. Just another one 🙄

    • funky0308

      @ukek, 14.07.2021 - 18:10

      Upravo to, postoje ljudi kojima nije problem kupiti auto od 200 000 eura, kupiti grafu za 15 000kn ili nesto sl. Ljudi bi se iznenadili koliko je zapravo puno ljudi i ovdje koji to mogu i rade, a kamoli na globalnoj razini. Misliti na x386 i uporedjivati ga sa PS5 je izgleda ovdje posrijedi jer ne ide kod njega pa je automatski tako svima… 🙂

    • mg

      @vragec25cro, 14.07.2021 - 19:53

      Vragec želimo čuti tvoje osobno mišljenje,javi nam se svakako… navijamo za vas:) :₩

    • vragec25cro

      @mg, 14.07.2021 - 20:14

      Pa evo napisao sam gore.Zadnjih 2 godine sve više se prebacio na konzole pošto trebam upgrejdati pc šta cu sigurno uskoro jer dolazi Age of Empires 4 i Company of Heroes 3.Odigram si još tu i tamo Ets/ats,malo aoe 1,2,3,malo coh 2 i 1, i odigrqm far cry-jeve do fc new dawn s kojim se prebacio na konzole,a i Fc 6 preorderao za konzole.

    • funky0308

      @Zoran Zabac, 14.07.2021 - 18:04

      Konzole nisu postojale kada se na PCima igralo, sto pricas ti? Natrtljate nekakve gluposti, poluprovjerene info ili nesto izmislite i toga se drzite kao cinjenice. Nemoj procati gluposti. Igre se radi na PCima, crtaju i pisu (na PCima i Mac-ovima), konzole su odlicna stvar i sve to stima ali to sto si ti imao prolike igrati na nekoj staroj kanti ne znaci da svi tako igraju. Ljudi i danas imaju 3070, 3080, 3090 RTXice, i7 ili i9 procesore, brze NVME diskove i igre nigdje dalje ne mogu raditi kao na takvim PCima. Jedno je cijena, a drugo ovo o cemu pricamo… igrao sam Horizon, Division 1 i 2, DaysGone i RDR2 na PlayStationu, nakon toga na PCu. Nemamo o cemu pricati, PC verzije su apsolutno dominantne i nesto potpuno drugacije. Ne branim niti PC niti napadam konzole ali kada mi krenete pricati bajke kako je Zelda super na NSu i kako je Horozon dobar u 30fpsa, a RDR2 izgleda super na PS4 S.. nemojte. Pogledaj te igre (cak i Zeldu koja nije sluzbeno portana) na dobrom i snaznom PCu i vidjeti ces i sam o cemu se prica. Ja PS4 ponesem na GO, isto kao i NS, super dodje na godisnjem ali jedva docekam upaliti PC i igrati igru onako kako volim u min 60fpsa i svim ostalim stvarima koje nema smisla ponovno nabrajati.

    • Zoran Zabac

      @funky0308, 15.07.2021 - 00:01

      Ja da napišem da se igre za PC prave na konzolama vi bi se toga uhvatili 🤭

    • funky0308

      @Zoran Zabac, 16.07.2021 - 06:47

      Zasto bi to itko napisao? Igre se ne rade a konzolama, to je jednistavno tako. Mozes raditi neke stvari u Dreamsu i slicnim igrama i app ali samo pisanje koda, animiranje i kompajliranje koda se radi na PCima i MACovima

  • kontra33

    14.07.2021 - 13:16

    Baš me interesuje da li će nakon svih ovih gluposti koje EA radi, ljudi napokon prestati trošiti pare na njihove igre. Realno svi već znaju kakvo je smeće EA. Kad već pričamo o Fifi, PES nije ni blizu savršena igra, ali razlika između PESa 20 i 21 je veća nago između Fife 20 i 21, a PES je u nazivu imao da je season update i dat je u pola cijene, dok je Fifa predstavljena kao potpuno nova igra sa punom cijenom. MyClub možeš igrati potpuno besplatno i čak ingame ne moraš potrošiti apsolutno ništa da bi u kratkom periodu sastavio ekipu da možeš igrati protiv bilo koga, dok je u Fifi bez trošenja pravog novca to praktično nemoguće. Poenta kakvi god su, KONAMI bar donekle poštuju svoje igrače. Da ne pričamo u o NBA live i toj sramoti od igre. Battlefront 2 je trenutno bolji nego po izlasku ali daleko od dobre igre. U 20-ak sati, koliko sam ukupno igrao, mi se 15 puta desilo da sam otvorio bukvalno prazan pack. Tu je naravno i obećanje kako će popraviti Anthem. Da ne nabrajam dalje. Nepoštovanje koje pokazuju prema ljudima kojima prodaju svoje produkte je davno prešlo svaku mjeru.

    • Chara

      @kontra33, 14.07.2021 - 13:37

      Odlično napisano.

    • Chara

      @kontra33, 14.07.2021 - 13:45

      I usput, kad smo kod toga kad će ljudi prestati trošiti pare na njih, ne želim generalizirati, ali dio igrača FIFA serijala su ili odrasli ljudi koji ne igraju ništa drugo osim toga (što nije loše, ali ima onih koji nisu upoznati s gaming industrijom i gaming zajednicom) ili djeca, koja takoeđr, zajedno s njihovim roidteljima koji plaćaju sve to, nisu upoznati. Osobno znam nekoliko ljudi koji su imali/imaju PlayStation konzole baš zbog FIFA-e, a ne zbog igranja općenito.

    • vragec25cro

      @kontra33, 14.07.2021 - 15:11

      Nikad potrošio niti centa na Ea igre 🙂

    • Strange Man

      @vragec25cro, 14.07.2021 - 22:12

      Niti ja. Ne znam zašto, ali nikada me nisu privlačile EA igre.

    • movie

      @kontra33, 14.07.2021 - 19:18

      Puno neistina u nekoliko rečenica. Prvo, zadnje dvije godine stvarno ne trebaš potrošiti niti lipe unutar FUT moda. Trebaš samo igrati i slagati SBC i za par mjeseci možeš imati jako dobru momčad s kojom možeš igrati i prvu diviziju ako si za to sposoban. Dakle, ne trebaš potrošiti niti lipe na igru. Vidim da i dalje ne shvaćate zašto ljudi kupuju fifu. Kupuju je isključivo zbog FUTA. Taj mod EA održava tijekom cijele godine. Konstantno izlaze nove kartice, konstantno možeš osvajati nove kartice. Danas na polovici 7 mjeseca iigra je i dalje živa s novim promom koji traje do ovog petka. Da vidimo što je s pesom i my clubom? Je li ažuriraju mod tako perdantno kao što to radi ea sports? Je li ima igrača u tom modu koliko ih ima u fifi? Naravno da nema jer fifa se proda u većem broju u prvih 7 dana nego pes u cijeloj godini. Ne igram pes pa ne mogu reći kakav je bio prošli a kakav je ovaj, no smiješno je ako meni koji igram fifu cijelu godinu kažeš da nema razlike između fife 20 i fife 21. To je jako neozbiljno i to može reći samo netko tko igru igra površno. Valjda je svima jasno da FUT prodaje fifu i da će tako biti i ubuduće. PES ako ne osmisli ili doslovno prekopira FUT i dalje će biti na marginama sa smiješnim rezultatima prodaje. My club je smiješan u usporedbi s FUTOM. Ta dva moda nema smisla uspoređivati jer je FUT svjetlosnu godinu ispred My cluba koji je loš pokušaj kopiranja od strane konamija.

    • kontra33

      @movie, 14.07.2021 - 21:29

      Nije poenta bila da je PES bolji od Fife nego da KONAMI (kao i velika većina drugih velikih kompanija) više respektuje svoje igrače nego EA. Primjer mi je bio PES isključivo jer je vijest bila u vezi Fife.

  • Okramtaker

    14.07.2021 - 13:32

    Meni su najmanje jasni PC igraci koji se nerviraju zbog fife 22 koja je identicna ko 21

  • Marked91

    14.07.2021 - 13:34

    Počinje lova da sa se doslovno otima! Mislim da takvo nešto će to potrajati dugo!?

  • kebbab

    14.07.2021 - 14:04

    Neki možda ne razumiju, ali toga će biti sve više i više. Razlog je jednostavan, budućnost gaminga je u dnevnoj sobi, velikom televizoru i konzoli. To sam znao prije 15 godina pa sam prešao na Playstation. Ranije konzole nisu bile tako hardverski moćne i sposobne kao danas pa se to nije videlo.

    • Mihael5555

      @kebbab, 14.07.2021 - 14:10

      Mozda je to buducnost za idiote jedino.

    • Tony Ghost 1811

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 14:19

      Ne slazem se s njim. Ali tvoj komentar je bas idiotski.

    • kebbab

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 15:03

      Znaci ja ću biti idiot kad budem imao 8K tv i 25godina gaminga na njemu?

    • delight353

      @kebbab, 14.07.2021 - 18:10

      Kako možeš imati 25 godina gaminga na 8K TV-u? Hoću reći, nije mi jasan komentar.

    • kebbab

      @delight353, 14.07.2021 - 18:50

      Pa to je plan za narednih 10 godina. 8K tv i ps5 i 6 na njemu. Pošto ja posedujem 97% fizičke igre znači da mogu igrati sve od 2013 do sigurno 2034. Još kad dodam ps3 2007-2013 znači 2007-2034 preko 25 godina.

    • Werewolfx

      @kebbab, 14.07.2021 - 23:39

      Zamisli neironicno kurciti se gaming stazom.

    • Play for fun

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 15:39

      Rekao bi ti ja ko je idiot ali ne mogu ovaj put.
      Prati me Zoran pa imaš sreću što sam na granici. Svakako ti znaš šta ja mislim o tvojim glupim komentarima.

    • Mihael5555

      @Play for fun, 14.07.2021 - 17:19

      Da sjecem te se ti si onaj opsjednuti cudak.

    • Play for fun

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 19:25

      E da, baš to.
      Ja sam opsjednut tobom.
      Nisi dugo napisao PES smeće od igre, ajde malo, predugo te nema.

    • _Someone_

      @Mihael5555, 14.07.2021 - 21:49

      Vidim da se islo u debatne klubove u osnovnoj, zavidna razina argumentacije i rasprave

    • RickBarry

      @kebbab, 14.07.2021 - 14:17

      Pričaš gluposti. Konzole još malo neće ni postojati, sve prelazi na cloud.

    • Tiko222

      @RickBarry, 14.07.2021 - 15:29

      Kao sto je kolega rekao, cloud je buducnost nikakve konzole

    • Play for fun

      @Tiko222, 14.07.2021 - 15:46

      I leteći tanjiri su isto budućnost, nikakva auta.

    • kebbab

      @Play for fun, 14.07.2021 - 18:13

      Pa to je taj problem. Možda je cloud budućnost samo ne još tako uskoro. Prvo trebamo visoke brzine interneta.

    • Play for fun

      @RickBarry, 14.07.2021 - 15:42

      Sve prelazi na Mars i ići ćete gore na E Takmičenja.

    • RickBarry

      @Play for fun, 14.07.2021 - 16:37

      Cloud servisi rastu iz dana u dan i sve više ih ljudi koriste a uz to još i pojava smart televizora koji pokreću servise kao i razvoj internetske veze omogućuju ljudima da igraju igre bez potrebe za dodatnom “kutijom” ispod. Casual igračima je to idealno a takvih je na konzoli 99% tako da konzola postaje totalno nepotreban uređaj.

    • mamojebac

      @kebbab, 14.07.2021 - 19:26

      To se priča od prve konzole 😉

    • Werewolfx

      @kebbab, 14.07.2021 - 23:39

      Jedino ako je neko ne daj boze umno deficijentna osoba pa igra samo akcione avanture iz 3 lica sa elementima stealta koje te vode za ruku jer si sony debilcina sa ispodprosjecnim IQ-om

  • JCD-Bionicman

    14.07.2021 - 14:08

    Kao prvo, nikada ne bih igrao njihova smeća od igara, a kao drugo neka se nose u tri pizde materine i neka bankrotiraju stoke.

  • BeLLicus

    14.07.2021 - 14:51

    Kog boli briga za tu polu igru? Neka rade šta hoće.

    • movie

      @BeLLicus, 14.07.2021 - 19:23

      Ta poluigra donese svake godine oko 2 milijarde dollara. Naravno da je mnoge briga da i dalje tako ostane.

    • BeLLicus

      @movie, 15.07.2021 - 00:47

      Naravno da donese jer dok postoje primitivci koji bacaju na stotine neki i tisuce eura godisnje na mikrotransakcije i otvarali packove. Postojat ce i ova polu igra.

  • oly22

    14.07.2021 - 14:52

    Hahaha

  • Hadvar

    14.07.2021 - 15:01

    sto su fifa ovce trazile, to su i dobile. Samo jos toga

    • movie

      @Hadvar, 14.07.2021 - 19:24

      Fifa ovce su odavno na konzolama a igrači na PC se vode kao statistička pogreška.

    • JCD-Bionicman

      @movie, 15.07.2021 - 00:35

      Ajde sinak smiri doživljaje. Shvatili smo da si pićorak takozvani fudbalerćić

  • NastyGT

    14.07.2021 - 15:16

    Što je najgore, sad će svi izdavači isto da rade. Užas!

  • Duanador

    14.07.2021 - 16:17

    Znaci sva ta jebada je da bi se zastitilo piratiziranje. Znaci netreba se srdit na EA nego na Lopove.

  • MightyAloy

    14.07.2021 - 18:05

    To EA, deri ovce, igrači rugla zvanog FIFA i podržavatelji užasa zvanog EA nisu bolje ni zaslužili. Deri do gole kože, šteta šta i na konzolama nije tako nešto, nadam se da će slijedeće godine biti još žešća pljuska, možda se onda neki dozovu pameti pa počnu podržavati igre i developere/izdavače koji to i zaslužuju, a ne casino sa skinom nogometa.

    • RickBarry

      @MightyAloy, 14.07.2021 - 18:43

      Koje je mjerilo i kriterij kojeg developeri moraju ispunit da bi to “zaslužili”? Sve je to subjektivno.

    • _Someone_

      @RickBarry, 14.07.2021 - 21:51

      Odgovor ti je u avataru

  • Dimkee

    14.07.2021 - 23:18

    Jump out the house

  • elsan

    19.07.2021 - 21:06

    Kako je dobar gameplay na fifi, EA bi trebala svima dati tko želi isprobati fifu po 10 eura za duševne boli. Konami za pes 10 eura + metal gear.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?