HCL.HR

Hitman 3 koristit će trajne prečace za poticanje ponovnog igranja

Zoran Žalac 06.01.2021.   •   10 komentara


Jedan od noviteta u dizajnu levela Hitmana 3 bit će trajni prečaci koji bi trebali potaknuti istraživanje i ponovno igranje.

Ako izuzmemo VR mod i uvođenje kamere, Hitman 3 nema nekih značajnijih noviteta u odnosu na prethodne dvije igre. Zapravo, nema ni podršku za multiplayer kakva je bila prisutna u Hitmanu 2. Međutim, igra će ipak donijeti nešto novo za serijal, a to su takozvani trajni prečaci.

Trajni prečaci su mehanika oko koje su dizajnirani sami leveli Hitmana 3. Ti prečaci dolaze u obliku vrata, ljestava i prolaza koji se mogu otključati samo s jedne strane, a omogućuju brže kretanje po levelu. Na prvu ništa novo, ali specifičnost je u tome da se ti prečaci trebaju otključati samo jednom da bi u svakom sljedećem vraćanju na tu lokaciju bili automatski otključani.

Developeri se nadaju da će ovakvim prečacima potaknuti igrače na istraživanje tijekom prvog prelaska misije kako bi im svaki sljedeći prelazak ili bilo koja druga misija na istoj lokaciji ponudila mogućnost da se kreću alternativnom rutom. Evo kako to izgleda:

Označeno sa:

Komentari (10)

  • XLBanana

    06.01.2021 - 09:58

    Ovo nije ništa zanimljivo za mene koji sve levele prelazim po 100 puta, ali za nove igrače i one koji kroz level prođu samo jednom je ovo ok.

    • PppPP

      @XLBanana, 06.01.2021 - 10:59

      zašto tebi nije zanimljivo ne kužim?

    • Sinek

      @XLBanana, 06.01.2021 - 11:18

      jedino za tebe i ima smisla? jesi ti skuzio o cemu je rijec uopce?

    • XLBanana

      @Sinek, 06.01.2021 - 23:32

      O itekako jesam.

  • Haki

    06.01.2021 - 12:37

    Glupost samo takva. Odavno govorim da bi svaki hitman trebao imati gradenje mape od strane igraca i opciju dijeljenja mape sa drugim igracima.

    Zamisli napravis grad, postavis npcove kuda da se krecu, gdje da stoje, sto je cilj itd. To bi bilo predobro i potaknuo bi developere da iduci hitman ponudi nesto jos vise, medutim iz toga istoga razloga oni to nikada nece napraviti jer im se ne isplati. Lakse je da oni naprave i ponude samo 7 mapa za svaki hitman gdje kada usporedujes hitman i hitman 2 vidis malo bolju grafiku, nove mape i to je sve.

    Po svemu ovome nisu ni trebali raditi novi hitman jer sve sto novi hitman ima je kao sto sam rekao malo bolju grafiku i nove mape. Kada vec izbacuju novi hitman pa sto ga ne izbace sa 50 mapa, makar 20 na pocetku, a kasnije 30, a ne raditi recimo hitman/2 multiplayer neke nove misije na istoj hebenoj mapi gdje promjene da ne moras ubiti zenu u crvenom nego zenu u crnom….u pm i sada kada pogledas cijenu i sto dobivas vidis da se ne isplati uopce kupovati igru, naravno sto se tice financijske tj ulozeni/dobiveno.

    Hitman sam platio punu cijenu na steamu dok sam dvoju skinuo sa torrenta, a trecu cu isto tako.

    • XLBanana

      @Haki, 06.01.2021 - 23:34

      Dobra ideja, ali kad uzmeš zaradu prošla dva dela dolaziš u nemoguću situaciju.

    • Zoran Žalac

      @Haki, 07.01.2021 - 12:33

      To je nemoguće iz jednog vrlo očitog razloga. AI bi se raspao na takvim mapama, a igračima bi bilo previše posla da rade skripte. Hitman ipak nije pucačina poput Far Cryja gdje možeš napraviti mapu i staviti neprijatelje koji će reagirati čim te vide ili NPC-ove koji na tebe neće reagirati nikako. Hitman je oduvijek bio za tip gameplaya u kojemu se uživiš u mjesto događaja jer su stvari skriptirane. Očekivati da igrač skriptira te stvari kako bi se likovi ponašali u nepoznatom okruženju je po meni suludo. Nitko to ne bi radio. Nije to Tony Hawk’s Editor gdje na levelu nemaš nikoga. Jesu oni napravili nešto slično, ne znam jesi uopće upućen u to, u Contracts misijama gdje ti drugi igrači daju zadatak i biraju uvjete misije – koje oružje, koja meta, koje okolnosti… Mislim da je to max što developeri mogu napraviti s ovim. Eventualno da rade neke natječaje za najbolje mape pa da se onda to moderira i ubacuje u igru, no to je previše za očekivati od communityja i za takav tim uopće nije financijski isplativo.

    • Haki

      @Zoran Žalac, 07.01.2021 - 13:05

      Od objekata do modela imaju sve. Trebaju napraviti map maker, znaci sve ta cuda ubaciti u maker.

      Recimo, ubacis 1 kucu i unutra stavis 20 neprijatelja i 1 cilj. Stavis cilj kako ide tamo amo, stavis 2 neprijatelja kako prate cilj tj cuvaju ga, a ostali neprijatelji stoje na pozicijama. Save -> Load -> Amen

      Ne kazem da oni trebaju napraviti hebeni program u programu gdje ti modeliras kucu, zgradu itd, sve sto trebaju je ubaciti sve od igre u map maker, a s obzirom kako oni sami prave mape, misije itd sumnjam da bi to bio veliki problem. Kasnije se igraci snadu, onaj tko hoce vise, lako on ubaci svoju neku mapu koju je napravio u nekom programu, kad to izbace igraci mogu sto hoce, mogu staviti glavu od chuck norrisa ako hoce.

      Ali kao sto sam rekao, nebi imali razloga izbacivati nastavke hitmana jer bi ih to ubilo. Igra je jednostavno predobra, ali ogranicavaju je samo tako, osim toga jos nisu dodali da kada puknes lika u ruku da ibaci pistolj, puknes ga u nogu da padne na pod itd. Sve ostaje tako reci isto. Zalosno.

    • Zoran Žalac

      @Haki, 07.01.2021 - 15:32

      Ne kažem da je problem ubaciti objekte i modele. Izazov je skriptirati da se NPC-ovi ponašaju u okolišu. Izazov kod hitmana je taj da se mete kreću skoro po cijeloj mapi, čar je u tome da ih možeš eliminirati na desetak načina. Poanta Hitmana nije evo ti nova mapa, meta i dva stražara koji ga prate, a svi ostali stoje na pozicijama. To je totalno krivo čitanje onoga po čemu je Hitman poseban. Hitmana čine situacije koje su pomno isplanirane i skriptirane. Nije Hitman RPG u kojemu se protivnici skaliraju prema levelu igrača ili jedna od onih igara kod kojih protivniku frcaju brojevi iznad glave. U serijalu je bilo toliko genijalnih zapleta, npr. kad si na misiji pa ne znaš tko ti je meta nego interakcijom s likovima pokušavaš skužiti tko je. Ne mogu takve stvari igrači raditi. Tako kreativne misije, kakve rade developeri, i zbog kojih broj mapa/misija i jest niži, traže vremena i prilično sam siguran da se nikome ne bi dalo češljati gomilu user made mapa da bi se našla najbolja misija.

  • tomekplejka89

    07.01.2021 - 19:07

    Znam samo da sam mogao potrosit 500 kn na Hitman nego na Cyberpunk…imam sve Legacy misije i ekspanzije na H1 i H2 i malo je rec da sam fan i bas mi je krivo sto nemam sad love da uzmem trojku.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?