Otkriveno je kad marinci kreću u boj u Aliens: Dark Descent
U Aliens: Dark Descent nećemo gledati napucavati ljigave protivnike ni iz prvog lica, niti iz trećeg lica nego ćemo na akciju gledati iz izometrijske perspektive dok izdajemo različite zapovijedi.
Prošle godine vidjeli smo najavu za novu Aliens igru koja je žanrovski smještena u taktičko okruženje. Aliens: Dark Descent tako će staviti četiri marinca pod našu kontrolu, a zapovijedi ćemo izdavati gledajući na situaciju iz izometrijske perspektive. Doduše, ljigav Xenomorphi neće biti jedini protivnici jer se na Mjesecu Lethe skriva se i nova opasnost koja je novost u Aliens franšizi.
Ono po čemu će se Aliens: Dark Descent isticati jest trajna smrt za marince. Ako netko iz tima izgubi život, neće se magično oživjeti i biti spreman za iduću misiju. Tim više, uspješnim izvršavanjem zadataka moći ćemo nadograđivati preživjele vojnike, što je dodatni razlog za posebnu brigu.
Akcija u igri bit će prilagođena jednako za kombinaciju miša i tipkovnice kao i za taktiziranje putem kontrolera. Upravljanje grupom vojnika kao i izdavanje zapovijedi te drugih naredbi trebalo bi biti fluidno. Ovisno o tome kakva je zapovijed, igra će to automatski dodijeli najbolje opremljenom vojniku za traženu situaciju.
Planiranje i taktiziranje u Aliens: Dark Descent počinje od 20. 6. kad igra stiže na PC, PlayStation te Xbox platforme.
mili1985
22.03.2023 - 10:15Zanimljivo izgleda i drago mi je za izometrijski pogled i taktički gameplay. Dosta više loših pucačina u svijetu Aliena.