HCL.HR

Previše korisnika traži povrat novca za No Man’s Sky

Zoran Žalac 30.08.2016.   •   79 komentara


Valve je na Steamu izvjesio obavijest kako ne planira promijeniti politiku oko povrata novca za nezadovoljne kupce No Man’s Skyja.

nms-steam

Proteklog vikenda na Redditu se otvorila burna rasprava oko mogućeg povrata novca za razočaravajući No Man’s Sky. Nekoliko je korisnika tvrdilo kako su dobili povrat novca slanjem pritužbi raznim službama za korisnike – uključujući one na Steamu, PlayStation Storeu, Amazonu i ostalima. Neki su korisnici na taj način možda uspjeli izvući povrat novca neovisno o tome koliko su dugo igrali igru, no Valve je potaknut velikim brojem pritužbi odlučio javno obznaniti kako povrata novca izvan dogovorenih uvjeta nema.

Naime, na prodajnoj Steam stranici No Man’s Skyja sada stoji obavijest da igra nije poseban slučaj te da se za nju ne vrijede drugačija pravila oko povrata novca. To znači da se za No Man’s Sky novac može dobiti natrag jedino ako ste ispoštovali dva uvjeta – da ste igru igrali manje od ukupno dva sata i da povrat novca zatražite najkasnije 14 dana od kada ste igru kupili.

Poseban slučaj u kojemu se novac mogao vratiti bez obzira na to koliko ste igrali igru bio je Batman: Arkham Knight, za kojega je potpuna mogućnost povrata novca vrijedila do kraja 2015. godine. Presedan je u tom slučaju bila odluka samog izdavača igre, tako da Valve nije imao ništa s tim. U slučaju No Man’s Skyja Hello Games očito ne planira uslišiti želje kupaca koji su se pokajali što su potrošili 60 eura na njihovu igru.

U ovom kontekstu specifičan je problem No Man’s Skyja što igra tijekom prvih nekoliko sati može djelovati zabavno. Međutim, problem repetitivnosti udara tek nakon nekih 7-8 sati igranja, a nakon desetak sati uviđa se i besciljnost, pogotovo ako „kraj“ igre doznate prije vremena (što je možda i preporučljivo) pa izgubite svaku volju za daljnjim trudom.

Komentari (79)

  • blacklist0907

    30.08.2016 - 15:02

    Jedino logično kaj ti padne na pamet nakon kaj malo odigras je povrat novca

    • trulex

      @blacklist0907, 30.08.2016 - 19:41

      Dobro je da barem negdje ima pravde pa su sklonili zakone za refund kako svi mogu to uraditi, hvala Valve.

  • Hazardous Material

    30.08.2016 - 15:10

    Kako ih izmanipuliraju sa ovih max 2 sata odigrano

    • Mirek

      @Hazardous Material, 30.08.2016 - 20:49

      Zašto je to manipulacija? Evo ti primjer, kako sam fan DayZ-ja kupio sam ga prije 2 godine, možda čak i malo više. Ali kako je igra bila loše optimizirana da si sa PC-jem s kojim bez problema vrtiš GTA V na very high na 60 fps-a, u gradovima u DayZ-ju imao ispod 30, tako da je nisam baš nešto previše igrao. Kad jedan dan Arma 2 i sve potrebno za DayZ mod ispod 5 € reko aj da probam, to je to samo nije Standalone. To sam ja mislio, čim sam pokrenio igru skužio sam da nije ni slično, znači za 5 min sam vidio jel to to. Ne kažem da je slučaj s No Man’s Sky-em isto, da se razumijemo nije ni blizu, ali isto tako 2 sata nije manipulacija. Refund nije zamišljen za ovakve slučaje, više je kao prilika da zaigraš demo, pa ako ti se ne sviđa dobiješ pare natrag. Savršena stvar i svaka im čast na tome!

    • Hazardous Material

      @Mirek, 30.08.2016 - 23:29

      Ali ovdje se repetitivnost igre opaža tek tamo negdje oko 6-7 sati odigranih. Isto je i sa rušenjima igre, glitchevima itd. Developeri su ušminkali početak da navuku igrače i onda kasnije kreće show

  • BigBen

    30.08.2016 - 15:11

    Ja kupio, vidio da ne valja i tražio povrat

  • delight353

    30.08.2016 - 15:17

    Realno, dva sata je premalo u ovakvoj igri da uvidis da ne valja. Ovo bi trebao biti presedan u neadekvatnoj Steamovoj politici povrata novca.

    • Negan

      @delight353, 30.08.2016 - 15:31

      Istina, ali ako ti je vec mrsko tih 60 eura onda ne treba kupit igru day one nego pricekat reviewse.

    • delight353

      @Negan, 30.08.2016 - 15:41

      Istina, ali negativne recenzije ne znace da ce nekom pojedincu igra biti odlicna. Jedini pravi sistem je; try it. If you like it, buy it!

    • Mirek

      @Negan, 30.08.2016 - 20:53

      +1 Po stoti put ljudi plaču zbog preordera, kako nisu dobili za što su se hypali, itd. i po stoti put im drugi ljudi govore preoderi su škart nemojte to radit, al opet isto.

    • lukakeanu

      @Mirek, 31.08.2016 - 17:40

      meni je jako drago kad cujem da se ljudi placu zbog preordera.glupi ljudi,sta ces

    • don5pro

      @Mirek, 02.09.2016 - 12:42

      Bas to sacekaj recenziju i gameplay pa onda kupi a ne obrnuto

    • baDarmageddoN

      @delight353, 30.08.2016 - 16:45

      Ako je dva sata premalo da vidiš da li je igra dobra ili loša onda ne znam koliko bi ti vremena trebalo da dođeš do toga… Prvih 20ak minuta NMSa sasvim jasno pokazuje što je to za igru. Neću nabrajati još “sve igre ikada” ovdje ali za svaku je 2 sata i više nego dovoljno.

    • Toka123

      @baDarmageddoN, 30.08.2016 - 17:14

      ja u 2 min znam kakva je igra

    • funky0308

      @Toka123, 03.09.2016 - 12:12

      U te tvoje dvije min nema teorije ocjeniti igru. Meni je gotovo svaka igra u prvih pola sata dobra. Vecina dev se uspuca u prvih sat vremena i vevina igara djeluje OK u pocetku. Ocjeniti igru, kao sto je NMS u prve dvije min – nema teorije.

    • delight353

      @baDarmageddoN, 30.08.2016 - 17:29

      Mislim da griješiš. Igra je prevelika da se u dva sata osjeti nezadovoljstvo. Govorim o samoj igri, ne o tehničkim poteškoćama koje su neki igrači doživjeli. Primjerice; dva sata si mogao provesti na početnom planetu dok pokušavaš otkriti kako popraviti brod, ili nešto tome slično, a kamo li da odletiš u drugi sustav otkrivati ostale planete. Kako god bilo; i dalje sam mišljenja da je Steamova politika u svezi refundacije NMSa (i ostalih igri sličnog, ili istog stila) loša, tj. nije fer.

    • baDarmageddoN

      @delight353, 30.08.2016 - 17:53

      A očito je da nismo svi jednaki. Meni je dosta 2 sata za odluku da li ću tražiti refund love ili ne 😀 Oni koji imaju po 10+ sati a traže povrat novca su ili “spori” ili žele i ovce i novce.

    • Negan

      @baDarmageddoN, 30.08.2016 - 20:55

      Meni je igra bila odbojna i kod prvog predstavljanja, kamo li sad.

    • Mirek

      @delight353, 30.08.2016 - 20:55

      Isto tako neke igre možeš preć za 2-3 sata i u slučaju da ti daju više vremena, ladno prelaziš na Steamu kratke igre za đabe. Možda 2 sata je malo, ali kako Zoran kaže da se u igri loše stvari primječuju nakon 7-8 sati, bome je 8 sati previše za refund.

  • zpintar

    30.08.2016 - 15:37

    Ako se netko zainati tu bi moglo biti i tužbi prema HG-u zbog lažnog oglašavanja i lažnih obećanja.
    Video dokazi demoa i intervjua postoje…

  • Tony Ghost

    30.08.2016 - 15:39

    Evo globalnih prevaranata. I to bas kad se digla prasina na hcl-u medju komentarima treba li piratizirati ili kupovati igre.

  • Toka123

    30.08.2016 - 15:42

    mogu i ja tako prodavat igru i lagat da je igra svjetska a onda ne dat ljudima povrat novca

  • BeLLicus

    30.08.2016 - 16:01

    Pa vi raditi preorder 🙂

    • master Yoda

      @BeLLicus, 30.08.2016 - 20:41

      Točno. Lijepo pričekaš da igra izađe, vidiš recenzije i kupiš ako hoćeš. Ne vidim svrhu pre-ordera osim ako se ne dobije neki dodatni sadržaj.

    • Jason

      @master Yoda, 30.08.2016 - 21:20

      Zamalo da nisam kupio B:AK koji je prije izlaska prikazivao super gameplay, ali kad sam vidio recenzije odmah sam odustao od kupnje, i zato ne vjerujem da je igra dobra dok ne vidim sadržaj irecenzije. Pre-order se ne isplati jer neznaš kakva će igra po izlasku biti.

    • closingtime

      @Jason, 31.08.2016 - 00:32

      Što je B: AK??

    • KhorneFlake

      @closingtime, 31.08.2016 - 00:33

      Batman Arkham Knight. Igra je, inače, popravljena. Baš sam je izbrisao prije par dana, bila je instalirana još otkad je puštena u prodaju prošle godine. Sit sam se naigrao.

    • Jason

      @KhorneFlake, 31.08.2016 - 14:18

      Igre se s vremenom znaju popraviti, ali kada kupiš novu igru očekuješ da češ je barem igrati na nekoj razini kvalitete, a ne da stalno imaš problema s batmobilom(pc).

    • KhorneFlake

      @Jason, 31.08.2016 - 14:45

      Pa, ako ne računam lock na 30fps na početku koji me i nije pretjerano bockao, kao i krahiranje svakih 6-10 sati igre, ne mogu reći da nisam uživao u igri i da nije bila kvalitetna. Samo je portovanje bilo traljavo.
      I ne znam više čemu toliko kukanje oko Batmobila. Odrađen je super, i većinu vremena se radije provozam u njemu do cilja nego što odletim do tamo. Bilo je par napornih zagonetki vezanih za to, ali opet ništa oko čega bih čupao kosu. I vozila koja su odradili za DLC-ove iz svih Batman filmova su takođe super odrađena, svaki je djelovao unikatno.

    • funky0308

      @KhorneFlake, 03.09.2016 - 12:16

      Meni bila super igra. Zanimljivo da mi je na SLIu 979ki i i5 igra super radila ali stvarno je jako dobro radila a nakon upgradea na i7 sve je puklo i igra je postala apsolutno ne igriva 🙂 . Ne da je cudno, nego je bilo jako cudno. Ali nema veze, dva puta sam je odigrao i dosta mi 🙂

  • DULE DL

    30.08.2016 - 16:43

    Ne bi ja dao nikome povrat novca. Po sistemu videno – kupljeno. Vidjelo se da igra ne moze ispuniti obecanja i puno prije od izlaska.

    • blacklist0907

      @DULE DL, 30.08.2016 - 17:03

      Problem je u tome sto su pokazali dosta toga čega nema u finalnoj verziji…tak da nije viđeno kak ti misliš

    • Tony Ghost

      @DULE DL, 30.08.2016 - 17:16

      Vidjeno je nesto drugo a prodano sasvim trece. Tako mogu i aute prodavat. Pokaze ti npr. Bmw a proda polo.

    • DULE DL

      @Tony Ghost, 30.08.2016 - 17:53

      Tolika budala nitko nije. Pa nisam ni ja. Tazis bmw kupis bmw i bmw ti crkne 300m dalje? Dobit ces povrat novca?

    • Tony Ghost

      @DULE DL, 30.08.2016 - 18:23

      Govorim ti primjer sta ne razumijes? Problem je u tome sto su nudili svasta, na gamplayu su prikazivali puno toga a na igri nisu dobili nista. Ti nisi shvatio ni zadto sam stavio bmw i polo. Eto valjda sad znas.

    • Hazardous Material

      @DULE DL, 30.08.2016 - 17:22

      Vidim ja da ti nisi baš upoznat sa situacijom oko marketinga ove igre

    • DULE DL

      @Hazardous Material, 30.08.2016 - 18:12

      Mozda bas i nisam sa svim detaljima. Ono sto sam vidio i cuo prije izlaska mns bilo mi je cisto dovoljno da ga izbjegnem uu sirokom luku. Unatoc tome sto volim igre s ovom tematikom.

    • Hazardous Material

      @DULE DL, 30.08.2016 - 18:44

      Govorili su da će u igri bit stvari i mehanika koje uopće nisu prisutne

    • gogo1207

      @DULE DL, 30.08.2016 - 21:42

      Samo si ceko da netko cracka igru. Nista drugo.

    • gogo1207

      @DULE DL, 30.08.2016 - 21:41

      Sta se vidjelo? Daj ne lupaj gluposti. Jedno je sto je HG reklamirao, a totalno je drugo sto je HG dao. Ono sto su reklamirali to su mogli i dati, a ne shrinkat igru na ovo sto su dali. Receno je bilo i pokazano da igra ima svoj peridoni sustav i svega nekoliko pravih, postojecih elemenata, a kada ono imas sveukupno 7-8 elemenata. Nema “svemirskih brodova” koji su bili reklamirani da ce biti, nema onih “zivotinja” koje su bile u gameplayu sluzbenom. Niceg sto je bilo u sluzbenom gameplayu nema u igri. Niceg sto je reklamirano zapravo nema u igri. Uskoro ce biti DLC, kladimo se, cijena ce mu biti isto tako negdje 50-60 eura, siguran sam, jer cim je Sony u pitanju prevare su svakodnevne.

    • DULE DL

      @gogo1207, 30.08.2016 - 22:42

      Procitaj moje komentare na nms u mom profilu od prije 3 tjedna. Ima ih nekoliko i niti jedan nije pozitivan. Za razliku od vas i ovog portala koji ste svakodnevno pisali hvalospjeve bas o nms. Tada ce ti biti jasno tko je ovdje lupetao. I upristoji se malo.

    • closingtime

      @DULE DL, 31.08.2016 - 00:54

      Pogledaj na yt-u video New disappointment discovered: No Man’s Sky. Tu lijepo objašnjuju sve što su izlagali i lažno reklamirali.

    • gogo1207

      @DULE DL, 01.09.2016 - 01:23

      Nemas pojma zato nemoj lupat gluposti. Slobodno pogledas gameplaye i sve najave, objave sto god, sluzbene, jos uvijek postoje na youtube-u. Kada pogledas i kada shvatis sto su reklamirali, a sto su dali, tad ces vidjeti pravo lice HG-a i Sony-a sto se nms-a tice. Sad ti hoces reci da je koliko ono milijuna ljudi glupo, a jedan lik, jedan prevarant koji svoj developerski tim nije mogao drzati “pod kontrolom” nego su se svadjali medusobno, on je pametan jer je lagao, jer je predstavljo jedno, a dao nesto drugo? Pogledaj koliko developera je otislo iz HG-a tokom ove godine jer nisu htjeli ono sto je Sony naredio da mora biti. Imas negdje intervju sa likom koji je javno progovorio o stanju dev tima u HG. Slobodno malo pronjuskas, nece ti se nista dogodit da pogledas istinu kakva je, a ne onakvu kakvu bi ti zelio vidjeti. Nemoj krivo shvatiti, ali pricas nesto sto nema apsolutno nikakve veze sa igrom niti sa bilo cim opcenito vezanim za nms.

    • DULE DL

      @gogo1207, 01.09.2016 - 09:30

      Ocito je da si nisi dao truda i procitao moje kritike na nms jos od prije 3 tj. Ako ja nisam preeorderao tu promasenu igru, a ponavljam, volim tu tematiku, nisi morao ni ti. Ne zanima me joytube i djecja misljena o igri dovoljno sam zakljucio sam. Ispada da si ti glupan jer si je kupio pa sad cvilis nad popusenim novcima. Namjerno sam te nazvao glupanom, jer ti meni opetovano ponavljas da lupetam gluposti. A upozorio sam te da se upristojis.

    • gogo1207

      @DULE DL, 01.09.2016 - 19:16

      Ja sam kupio igru jer ono sto su reklamirali je djelovalo jako primamljivo i zabavno. Kupio sam ono sto su reklamirali, a od toga sto su reklamirali nisam dobio nista, dobio sam nesto sasvim drugo. Igra nema niti jedne stavke koja je reklamirana, apsolutno niti jedne stavke. Iako sve ono sto su reklamirali postoji i sve uredno radi, sve su to mogli dati, ali eto pohlepa im nije dala jer su mislili kako sam vec naveo “uskoro dlc za nms po cijeni od 60 eura”. Ne pricaj gluposti Dule jer stvarno pojma nemas sto se dogada oko nms-a. Reko sam ti ranije u postu, pogledaj sluzbeni gameplay, pogledaj si IGN intervjue, kada to pogledas, tada pogledaj gameplay nakon sluzbenog izlaska igre od yutubera i strimera. Kada to napravis, dobit ces ono sto sada ne vidis i shvatit ces zasto ljudi zele refund i zasto ce u krajnjem slucaju Amerikanci opet dobit refund, a Europa ce izvisit kako to i biva.

    • DULE DL

      @gogo1207, 01.09.2016 - 20:22

      Nerado koristim ovaj e žargon ali ipak evo jedan samo za tebe: GOMB

    • gogo1207

      @DULE DL, 02.09.2016 - 15:30

      Gomb? Ja sam ti samo objasnio kako stvari stoje vezano za nms, jer ti nisi nista, apsolutno nista shvatio od cijele zavrzlame nms-a. Nemoj se ljutiti zbog toga, vidis da sad shvacas sto se zapravo dogada. 🙂

  • Artyom

    30.08.2016 - 17:36

    Čini se da taj No Man’s Sky polako postaje jedan od najvećih failova u povijesti gaming industrije.

    • Czar

      @Artyom, 30.08.2016 - 18:32

      S aspekta igraćeg sadržaja u svakom slučaju jer ovakvu obmanu da ti podvale tech demo pod gold i još naplate 60 EUR će biti teško nadmašiti.
      Što se pak tehničke strane tiče, tu su van konkurencije, jer teško da će neka igra uspjeti tako skoro postići da bude krš i lom kao što je to bio B:AK.

    • lukakeanu

      @Czar, 31.08.2016 - 17:43

      ali frende BAK je bio krs i lom na pc-u (iako ja nisam imo nikakvih problema) a NMS je krs i lom na svim platformama+lazno reklamiranje

  • FocaBezOca

    30.08.2016 - 18:45

    Ova igra je jedna od najvecih lazi u povijesti

  • Czar

    30.08.2016 - 19:04

    Normalno da neće izać u susret igračima jer nisu bez veze skrivali ovaj tech demo ko zmija noge do samog izlaska.
    Ovo im je životno djelo na kojem su pobrali lažnim oglašavanjem/prezentacijama i hajpom lijepu lovu kojoj više nikad neće prismrdit ni blizu.
    Kad bi sad dozvolili povrat novca, vjerojatno bi im reklamirala igru i uža familija koja ju je dobila za badave. 🙂

  • goldfinger

    30.08.2016 - 19:31

    Aha,mogu dobiti quratz,a ne povrat novca…

  • Toma_HR

    30.08.2016 - 20:03

    I ja sam se prevario par put sa preorderom (Fallout 4 i Mirror edge catalyst) ali sam barem dobro preprodao.
    Za ovo se vidjelo da je dosadno smeće, a tko je unatoč tome preordao može dobiti 0 kn za daljnju preprodaju 🙂

  • Hazardous Material

    30.08.2016 - 20:09

    Mislim da svi već znamo koja će bit najveća kontroverza ove godine

  • Tony Ghost

    30.08.2016 - 20:49

    Izgubio se. Cuo sam da ga trazi gorska sluzba za spasavanje.

  • Silvio_7Tech

    30.08.2016 - 21:41

    Meni nije ni trebalo 15 minuta da skužim da je igre smeće. Dovoljan je jedan trailer da shvatiš to.

    • l)oolvl

      @Silvio_7Tech, 30.08.2016 - 22:21

      sjećam se nekoliko dana pred izlazak igre, HCL objavio vijest sa kratkim trailerom od minutu-dvije, i već tad sam komentirao kako će igra biti gadni fail. Iako, bilo mi je zanimljivo gledati gameplay komentare.

  • Vailent

    31.08.2016 - 01:05

    I ja čekam mesnicu da mi vrate kravu!

    • DULE DL

      @Vailent, 31.08.2016 - 10:06

      Dugo vec ovdje nisam vidio tako lucidan, kratak i jasan komentar. Bravo!

  • neoyo

    31.08.2016 - 07:50

    mislim da ovo vise niko ne igra.. 0 players online 😀

  • funky0308

    31.08.2016 - 10:06

    Zanimljivo je kako svi sada sve znaju. Vecina vas prica nesto sto prije par tjedana nije. Ukljucujuci i mene. Igra je dizajnirana tako da izbjegne ta 2h refund. Za popravak broda i divljenje kako mozes gdje god ti padne na pamet potrositi ces taman 2-3 sata, dok shvatus kako izaci iz prvog solarnog sustava i uci u drugi, bauljati malo tamo, proci ce i 4-5 sati i to je to – nemas vuse pravo na povrat. Po meni – pederski i smisljeno napravljeno bas kako bi se izbjegla ta dva sata. Steam je ovdje morao reagirati i mislim da nisu napravili apsolutno nista kako bi zastitili kupce. Cak ni u slucaju BAKa nisu napravili nista. Pritisak (vecinom PC igraca, jer je tamo bila u najlosijem stanju) igraca na WB je napravio svoje, Valve nije prstom maknio i to nije dobro. Nametnuli su nam sustav registriranja igara, tako da ih vise ne mozemo ni prodati nakon odigravanja, a nisu nam ponudili nista za uzvrat. Ovakvu pokvarenu praksu treba pod hitno zaustaviti, a ljudima koji i dalje rade preorder kako bi dobili dva skina za pusku i jednu jaknu, mogu samo cestitati. Zasto to jos uvijek radite? Pokazimo svi izdavacima da se ne damo zaje… da daju season pass uz preorder ne bih vise nasjeo, a ne ovako. Neka izbace igru, neka je recenzenti recenziraju i onda je ja kupujem. Cak i ona praksa sa beta testiranjem nije do kraja OK. Vecinom se testiraju samo MP elementi, a na kraju SP bude smece. Svi si moramo utuviti u glavu da je gaming jedna velika stamparija para. Nisu oni tu radi nas. I kada nam to postane jasno i budemo oprezniji – biti ce nam svima lakse. Svaka cast iznimkama tioa Naughty Dog, kojima bi dijete dao na cuvanje ali cak i u slucaju njih bi oazio i ne bi radio preorder.

    • Hazardous Material

      @funky0308, 31.08.2016 - 11:51

      Da li bi se,po tebi,moglo opravdati “besplatno skidanje” ove igre?

    • Czar

      @Hazardous Material, 31.08.2016 - 12:21

      Ne, šteta prometa potrošenog na ovo ćesme. 😉

    • Hazardous Material

      @Czar, 31.08.2016 - 16:27

      Haha a cuj meni je svejedno ja imam fix cijenu za internet

    • funky0308

      @Hazardous Material, 31.08.2016 - 12:57

      Sidanje za probu da ali skidanje i kukanje kako igra ne valja, a nastavi se ugrati – ne. To mi je licemjerno. Ako ne valja – ne igras, kupio ili ne..

    • departed1983

      @funky0308, 31.08.2016 - 14:58

      Ali to je opet kradja. To je kao da odes u salon automobila i bez dozvole uzmes auto pa ga provozas, pa ako ti se svidi kupis ga, a ko ne svidi, vratis im ga. Kad se vec digla tolika prasina oko toga i posto poredite intelektualno vlasnistvo sa fizickim vlasnistvom – mada oko toga niste u pravu i moram da se ubacim – igru kao oblik intelektualnog vlasnistva ne mozes ukrasti jer je ne mozes ni kupiti. Ako bi kupio igru to bi znacilo da je tvoja i da je mozes dalje umnozavati, preprodavati i slicno, a to ti niko nece dati za 60 eura. Ti placas uslugu koristenja igre, odnosno licence. nekad dobijes igru u fizickom izdanju i tad si vlasnik tog medija i licence koja se nalazi na njemu, a ako kupis u digitalnom izdanju, onda si vlasnik samo licence koja ti moze biti uzeta bez ikakvog objasnjenja i bez ikakvih posljedica. Pa neko kad skida igru sa torenta, on ne krade nicije intelektualno vlasnistvo vec koristi uslugu bez dozvole. To je otprilike u rangu svercanja u tramvaju bez karte.

    • Hazardous Material

      @departed1983, 31.08.2016 - 16:29

      U auto salonima postoji nešto što se zove probna vožnja

    • departed1983

      @Hazardous Material, 31.08.2016 - 16:37

      Imas i na steamu probnu voznju 😀

    • funky0308

      @departed1983, 01.09.2016 - 15:42

      Haha…sta pricas ti, covjece? Tko je rekao da to nije kradja? Naravno da je. Covjek pita da li mislim da je to u redu, ja kazem da je, za mene. Naravno da je kradja. I pricano o kradji licence jer i mala dijeca znaju da nisi vlasnik niti filma niti igre, nikada ne mozes ni biti. Radi se o licenci, to je svima jasno. Da postoji “probna voznja”, rekao bih i da ni to, PO MENI, nije u redu. Bas ga lupi bezveze sada.

    • departed1983

      @funky0308, 01.09.2016 - 16:52

      Nisam nista lupio. Napisao sam post ironicno. Drzis ljudima predavanja kako ne treba da skidaju igre, kako je to ovako, onako, samo sto nisi reko da su gori od ratnih zlocinaca, a isti ti skidas igre sa torenta kupujes playstation akaunte, ali to sto ti radis je u redu i ima opravdanja i tvoji razlozi za skidanje su opravdani, a njihovi nisu i to sto oni rade je najgore sto jedan covjek moze napragviti. Skidanje igre i ubistvo. Ja to nazivam licjemjerjem.

    • departed1983

      @departed1983, 01.09.2016 - 16:58

      I da moram da se ponovim, skidanjem igre sa torenta ne krades intelektualno vlasnistvo nikome. Ono je i dalje u posjedu onog ko je napravio igru. Kradja intelektualnog vlasnistva je ovo sto rade “muzicke zvijezde” na balkanu. Uzmu gotovu pjesmu i promjene joj malo i nimalo aranzman i prodaju kao svoju.

    • funky0308

      @departed1983, 02.09.2016 - 09:36

      Haha…sad si stbarno smijesan. Vlasnistvo je i dalje u njihovom vlasnistvu?!?! Pa ti stvarno ne ne znas i ne razumijes sto znaci licenca, sto znaci patent, sto znaci intelektualno vlasnistvo??? Ne bitno je da li je netko u vlasnistvu necega, ti si mu ukrao dio zarade jbte. Pa jel ti to toliko tesko shvatiti?

    • funky0308

      @departed1983, 02.09.2016 - 09:46

      Ja kupujem accounte? Gdje sam ja to rekao? Bas suprotno, kada je netko rekao da je to prodaja acc, rekao sam da ne kupujem igre tako. Nekoliko igara dijelim sa prijateljima sto je 100% legalno i Sony to odobrava, to sto ti nesto ne razumijes je druga prica.
      Druga stvar, ja nikome ne drzim predavanje, komenturam clanke i postam svoja misljenja.
      Prijatelju, ja idgajam dijete koje ce vrlo brzo citati sranja koja pises ti i tebi slicni i nikada necu reci da je u redu samo nesto uzeti ako nemas para, odgajam ga da bude covjek. Ako nemas za kavu, onda ne ides na kavu, ne otmes kavu i pricas gluposti (kao ti u postu nize) da nema veze jer je gazdi ostao ostatak od kile kave. To je pogresno razmisljanje kako bi se opravdalo nesto sto se zove krsenje zakona. Pricaj ti price kome god hoces ali po nasim zakonima to sto ti opravdavas je krivicno dijelo i kraj price. Nitko te nece pitati da li je film ili igra bila dobra ili losa, da li Ubisoft smece ili nije, uzeo si nesto sto nisi imao pravo uzeti – kazna. Kraj price. A da li je moralno OK ukrasti lopovu ili nije – to ti nece biti olakotna okolnost. Trujes klince, na ovom portalu , krivim stavovima. Samo mi nemoj gurati rijeci u usta i prepricavati nesto sto sam rekao. Znam sta sam rekao.
      Drzim predavanje?? Pa sta citas moje komentare? Ajd da zavrsimo ova natezanja. Nadam se da imas par kubika pijeska pred kucom da dodjem uzeti kubik, ti ces i dalje ostati vlasnik, ja cu samo malo uzeti…aha, da, to nije isto. Igre padaju s neba pa ih je OK ukrasti. Ipak je to nesto sto se ne moze fizicki vidjeti i opipati…uzas kakvo nakaradno razmisljanje.

    • Hazardous Material

      @funky0308, 31.08.2016 - 16:28

      Pa naravno da ne bih nastavio igrat ako mi se ne sviđa

    • darijoman

      @funky0308, 31.08.2016 - 14:51

      Nije sve tako crno kako kažeš i ne možeš sve uzeti kao neki skepticizam. Treba imati malo i sluha za igre. Ja sam napravio preorder za dvije igre: Doom i Dark Souls 3 i nisam uopće pogriješio, a neke sam čekao da izađu.

    • funky0308

      @darijoman, 02.09.2016 - 09:52

      Nisam te bas najbolje skuzio ali o tome se i radi – ako igras samo ono sto zaista volis igrati – imati ces novaca za to. Ja kupim par igara god za PC i par za Sony, ne kupujem svaku glupost koju je netko izdao. Kod piratiziranja se dogadja upravo suprotno, koliko se toga skine, a koliko se igra?
      Ja jedva cekam da se kod nas pocnu provoditi zakoni, ne da netko nastrada, nego da shvati da krsi zakon i da shvati da mu ne treba sest diskova od 2TB prepunih img igara sa piratebaya. Ne mozes igrati 30 igara u isto vrijeme, igras jednu, dvije ili tri igre, sve ostalo je tu, samo zato jer se moze i “ne kosta”. Kada se inspekcije pokrene, valjda ce i istatak ekipe shvatiti da je to kazneno dijelo. Mozemo mi ovdje pricati sta god hocemo – zna se sto stoji u zakonu i nitko “te” nista nece pitati, nema opravdavanja kako je Ubi zao i kako smo htjeli samo isprobati. – ti termini u zakonu ne postoje. Zanimljivo je kako nas par, koji to uporno ponavljaju, ispadamo kreteni – govorimo ono sto je u hrv zakonu. Pa nisam ja to izmislio??!

    • darijoman

      @funky0308, 02.09.2016 - 14:34

      Ma ja se apsolutno slažem sa tvojim mišljenjem i također sam antipirat, nego moj komentar je se odnosio na preorder igara kako neke provjerene igre poput navedenih u mom prethodnom postu možeš preordati bez neke sumnje da ćeš popušiti, a za NMS je ipak trebalo pričekati da izađe na djelo pa da vidimo dali treba kupiti ili zaobići

  • Uraptor

    31.08.2016 - 11:39

    Naslov bi trebao glasit: Premalo korisnika trazi povrat…. Jer povrata biti nece.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?