Glavni lik Death Strandinga ima jedan neobičan strah
Glumac Norman Reedus nedavno je otkrio neke zanimljive detalje o liku kojega glumi u novoj igri Hidea Kojime, Death Strandingu.
Glumac Norman Reedus prije nekoliko dana gostovao je u jednom podcastu gdje mu je “pobjegla” jedna interesantna informacija o Death Strandingu koja do sada nije bila otkrivena. Norman je tako otkrio kako lik kojega glumi u igri, Sam Porter Bridges (“čovjek koji dostavlja”), ima jednu neobičnu karakteristiku. Naime, Sam ima nesvakidašnju fobiju – strah od dodira.
Nije precizirano je li to strah od ljudskog kontakta ili od dodira općenito, ali sigurno je da ima veze s motivima koje smo vidjeli u do sada prikazanim materijalima. Već u prvom videu za Death Stranding glavni je lik bio prekriven otiscima ruku na svom tijelu. Nije još sasvim jasno što to znači za gameplay, ali znamo da će neprijatelji u igri rukama moći povući glavnog lika u svojevrsni bezdan.
Zanimljivo je i to da Reedus kaže kako će se njegov lik s vremenom naučiti nositi sa svojom fobijom, tj. da će strah s vremenom slabiti. Ostaje pak nejasno hoće li igrači imati utjecaja na to.
Reedus je u podcastu također iznio čitav niz predviđanja i pretpostavki koje ne moraju nužno biti istinite. Prvo je rekao kako misli da će Death Stranding izaći početkom 2019. godine (što baš i nije izgledno), a zatim je rekao kako vjeruje da će igra dobiti i nastavke, što nikada nije sigurna stvar za skupe projekte jer ne znamo kakav će rezultat ostvariti na tržištu.
Lord_Sec
11.12.2018 - 11:18Nek prikazu prvo gameplay,al pravi
svraka12_LIX
@Lord_Sec, 11.12.2018 - 12:30E baš to.
Kris10
11.12.2018 - 12:16iako nista ne kuzim hahah od ove doze misterije bi stvarno volio da hideo kojima rezira neki fantasy/mistery film
Aldin219
@Kris10, 11.12.2018 - 12:20Filmovi sylu fora, ali kud ćeš bolje od igre
MoGaming
11.12.2018 - 12:31Ovo će na kraju bit walking simulator.
Arioch
@MoGaming, 11.12.2018 - 13:15Sa praznom mapom.
Zoran Žalac
@MoGaming, 11.12.2018 - 19:41Ako će pritom donijeti revoluciju u pojam walking simulatora – za mene može. Nek mi dostavi svijet/okoliš kojega ću zapravo morati promatrati, svijet koji je sam po sebi izazov. I u Zeldi većinu vremena hodaš, ili se penješ, ali ta mehanika penjanja je najbolja koju sam vidio u igrama, ikad. Mislim da Death Stranding ima neke odlične ideje, samo ih je teško iskomunicirati publici koja je navikla samo na pucnjavu i akciju.
MoGaming
@Zoran Žalac, 11.12.2018 - 22:21Previše se uzdaš u ovu igru. Ovo je nista vise nego nabijanje misterije da se igra proda u preorder i poslje se mozes zalit koliko hoces.
Zoran Žalac
@MoGaming, 11.12.2018 - 22:25Možda, ali koliko mi je poznato preorderi za ovo nosu otvoreni 😀
Arioch
@MoGaming, 12.12.2018 - 14:04Amen.Walking simulator za praznim poljanama okruzenjima.Hype prodaje i marketinska propaganda. Da je obrnuto planescape torment bi bio najprodavaniji rpg svih vremena a ne fallout 4.
marko1106
@Zoran Žalac, 12.12.2018 - 16:57Bit ce ovo nesto sasvim novo u svijetu igara. A pusti ove sta pricaju ( hype je kad mi pokazu cijelu igru prije samog izlaska). Kojima to radi sasvim suprotno i vjerujem da ce biti odlicna igra.
MoGaming
@marko1106, 12.12.2018 - 19:04Nema on šta pokazat zato i ide na misteriju.
marko1106
@MoGaming, 13.12.2018 - 09:00Ima Kojima sta pokazati ili si zivio ispod kamena do sad. I prva igra u samostalnoj kompaniji mora biti dobra ili sve ide dovraga. Ali dobro postoji sansa da ce biti lose. Na kraju se novci broje, zivi bili pa vidili.
MoGaming
@marko1106, 14.12.2018 - 17:50Vi njegovi fanovi ste se uvukli pod kamen nakon starih MGS i ignorirate činjenicu da godinama ništa nije pokazo
mili1985
@MoGaming, 14.12.2018 - 19:21Always bet on Sensei !
Serpico
11.12.2018 - 13:06Guts, ti li si?
Jokerhere
12.12.2018 - 17:54Adje da ako se porodi vise?
mokrEE
13.12.2018 - 00:38nisam siguran zasto svi brijete na shemu da bi ovo mogao biti walking simulator ali po meni je po svim dosadasnjim trailerima ovo sve samo ne walking simulator. ako sam dobro shvatio radnju igre, prica se odvija na zemlji u bliskoj buducnosti gdje se zemmlja ocito “sudarila” sa nekakvim kometom ili se nekim drugim slucajem nasla u sferi koja nama do sada nije poznata tj. zemlja se nalazi u drugom dijelu svemira od postojecega gdje ne vrijede iste sile gravitacije i poznavanje pojma vremena kao sto ga mi poznajemo momentalno. opce je poznato da su ljudi u modernoj buducnosti pronasli lijek za svaku postojecu bolest (skoro) i da nam je jedini pravi neprijatelj zapravo – vrijeme. u igri se susrecemo sa bicima koja su ocito uspjela “otupiti” tj. evoluirati u drugom smjeru gdje “vrijeme” na njih ne utjece i nemaju afinitet starenja. sada, da li se zemlja nasla u nekoj drugoj sferi ili su ta bica sa sobom “donijela” nekakvu drugu “atmosferu” koja njima pogoduje da bi se mogli nastaniti na zemlju je drugi par rukava. ugl glavni lik ili Sam Porter ocito i dalje u sluzbi ono malo preostalih frakcija na zemlji koji se (uspjesno) bore protiv dosljaka radi kao sakupljac leseva (koji se mozda mogu odredjenom tehnologijom ili na odredjenom mjestu na zemlji u buducnosti vratiti u zivot) koje mora dostaviti. Dakle, tu stupa igrac koji ce se baviti u polouotvorenom svijetu sakupljanjem ljudskih leseva (neke analize govore da je nosenje tereta/mrtvih tijela zapravo nacin iskupljenja glavnog karaktera radi gresaka u proslosti koje mora ispraviti da bi se vratio u realan svijet?-silent hill tematika??) gdje ce NAJBITNIJI dio biti sama gameplay mehanika koja bi se dobrim dijelom mogla oslanjati na stealth ali djelomicno i na napucavanje (ovisno o tipu neprijatelja). Po mojoj skromnoj procjeni postojati ce neprijatelji koji iziskuju iskljucivo stealht pristup ali ce postojati i oni koje ce se moci fizicki raniti. Znaci upgrade oruzja i napredovanje kroz igru sigurno ce postojati u tom dijelu da vec u startu ne govorimo o walking simulatoru gdje cemo hodanjem dolaziti do animacija i razotkrivanja price bez imalo akcije. akcija ce postojati i to u velikom dijelu igru. jedva cekam da ovo smece izadje vise, mislim da je ovo najinteresantnija prica koju sam ikada vidio u svijetu gaminga i ako ne pretjeraju sa tom open-world tematikom lutanja i genericne borbe protiv jedno te istih protivnkika vec polu-open-world tematikom gdje ce sustav napredovanja biti uskladjen sa razvijanjem price, mislim da bi ovo mogla biti igra desetljeca.