HCL.HR

U sljedećoj će godini Rainbow Six Siege veći naglasak staviti na priču

Hrvoje Smoljić 26.11.2019.   •   4 komentara


Ubisoft iduće godine planira premisu Rainbow Six Siegea pretvoriti u punokvrnu priču putem mnogobrojnih ažuriranja.

Malo kome smeta što Rainbow Six Siege nema gotovo nikakvu priču.  Imamo tek nekolicinu story misija, ali se uglavnom radi o izrazito kompetitivnom multiplayeru iskustvu. Imajući to na umu, igrači su poprilično zadovoljni postojanjem tek jednostavne, ali uvjerljive premise. No čini se kako bi se iduće godine ta premisa mogla proširiti u punokrvnu priču.

Naime, Ubisoft igru želi začiniti sadržajem fokusiranim na priču te dodatnom karakterizacijom likova unutar samog Rainbow Six univerzuma. Navedeni će sadržaj u igru dolaziti na kapaljku u vidu ažuriranja, a priča bi trebala biti integrirana u gotovo sve aspekte igre – od misija, battle pasa pa do novih operatora. U njenom fokusu će navodno biti privatna vojna korporacija imena Nighthaven.

Ubisoft je još u drugom mjesecu ove godine otkrio tim kojem je jedini zadatak osmisliti priče smještene u svijet Siegea. Ostaje za vidjeti hoće li njihov rad rezultirati tek animiranim filmićima ili pričom koju će biti moguće iskusiti kroz sam gameplay. Priča se čak i o mogućnosti da ona na neki način bude povezana s nadolazećom Rainbow Six: Quarantine igrom. Ne očekujemo previše, ali ostavljamo prostor da nas ekipa iz Ubisofta ipak iznenadi nečim sadržajnijim.

Komentari (4)

  • Saren

    27.11.2019 - 01:31

    Battlepass najveca idiotarija koja ce zadesiti Siege, ionako monetiziranu igru a sve u svrhu “oh plati nam za malo bolji loot i da otkrijes tko je kakav operator izmedju misija”… Glupost ali nema veze, sto se Quarantine-a tice ako ce bit napola kakav je Siege bez idiotarije i raka zvanog Battle Pass uzet ce se.

  • vragec25cro

    27.11.2019 - 09:36

    Šta çe im priça ako je multiplayer pucačina(kako i je),isto kao i u Overwatchu svaki lik ima sblvoju biografiju(niti me zanimalno niti zanima).Veç mi lagano fale vremena kad izlazio cod 1,2 pa medal of honor i sliçna napucavanja(serius sam,wolfestein),mislim kiga briga za priçu ako igra dobra.Uzmimo za primjer super mario igre zabavne i bez neke duboke pricçe,ili neke similatore pa utrke.Nfs je krenuo prema dolje kad su poçeli s priçama.Daj mi dobar gameplay,zanimljiv svijet i kolko tolko ok grafiku za trenutno vrijeme kad izlazi i boli me briga jel repetativno ili dosadna priça.Najbolje vrijeme bilo poçetak wowa i sliçnih grind igara imaš kaj raditi i igrati godinama,a ne sad bi svaki mjesec neku novu igru pa istu igru svake godine.

    • marko1106

      @vragec25cro, 27.11.2019 - 10:25

      Osobno se ne slazem. Ali to je razlika u ukusima. Ne volim grindanje bez smisla. Ne mogu igrati jedno te isto non stop takav sam player.

    • vragec25cro

      @marko1106, 27.11.2019 - 11:16

      Da.O ukusima se ne raspravlja.Nekome se sviđa nekome ne.Večinom grindanje bilo zbog levela i opreme.Typa neki boss u raidu baci 2 komada opreme random,a imaš 12(aoc) klasa pa si računaj kolko raidova treba za full gear.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?