Ubisoft u 2020. izbacio preko 91 tisuću varalica iz Rainbow Six Siegea
Nakon što je prije nekoliko dana Activision objavio broj izbačenih varalica, isto je učinio i Ubisoft, ali oni su se osvrnuli na godišnju statistiku.
Brojne multiplayer igre muku muče s nepoštenim igračima u posljednje vrijeme, a nedavni primjer CoD: Warzonea to samo i potvrđuje (izbačeno oko 300 tisuća varalica). Ništa bolje nije ni u Rainbow Six Siegeu, gdje zajednica već duže vrijeme negoduje zbog, kako navode, preslabog anti-cheat sustava. Ubisoft se odlučio oglasiti po tom pitanju i obavijestiti nas o stadiju njihove borbe protiv igrača koji varaju.
Francuska kompanija na svojem blogu navela je kako su se prošle godine fokusirali na tri fronta – varalice, tvrtke i pojedince koji prodaju programe za varanje i hakere zbog kojih drugi igrači gube korisničke profile. Tijekom osmog mjeseca predstavili su novi sustav borbe protiv cheatera, a isti se odnosio na podatke o igračima. To u prijevodu znači da nečija statistika može biti dokaz da upravo ta osoba korisni nedopuštene programe kako bi stekla prednost.
Prvi rezultati bili su uspješni – od 8. do 12. mjeseca iz R6 Siegea bilo je izbačeno 4500 varalica, što je povećanje od 56,7% terminiranih profila. Kada se zbroji cijela prošla godina, tada se dolazi do podatka kako se Ubisoft uspio riješiti 91 112 igrača koji su u 2020. varali i uništavali zabavu drugima. Kako navode, broj izbačenih korisnika u 2020. se povećao za 44,73% u odnosu na 2019. godinu.
Za kraj informiraju sve igrače kako naporno rade da bi spriječili varalice, a kroz 2021. fokusirat će se upravo na taj dio igre. U planu im je poboljšati BattlEye, anti-cheat sustav, dok će u isto vrijeme kroz svako novo ažuriranje pokušati učvrstiti igrin kod kako se isti ne bi tako lako mogao promijeniti. U namjeri da varalicama dodatno zagorčaju život, spojili su BattlEye banove sa Steam VAC banovima kako igrači ne bi mogli tražiti povrat novca za igru.
Djuro05
06.02.2021 - 11:13Ja igram R6S već 9 meseci i nikada nisam naleteo na cheatera.
Agent
06.02.2021 - 11:33Nisam igrao zadnjih par mjeseci ali rainbow je najveći problem imao sa DDos-om.Puno veći problem od cheatera,a to nikad nisu rješili
Saren
@Agent, 06.02.2021 - 15:35Jos uvijek ima problem sa DDOS-om, zasto sam ih prozvao proslu sezonu javno na Twitteru zajedno sa ekipom. Pazi, radimo ranked placement matcheve i bas nas ne ide prve dvije runde, u trecoj preokrecemo match i pocinjemo pobjedivati, zadnja runda za pobjedu mojeg tima svi osim jednog odletimo u main menu, na ekranu poruka “connection error”. Taman prije nego smo odletjeli napisu likovi “sorry, yes its DDOS and we had to, you would win” na vrlo losem engleskom. Nas kolega jedini u nasem timu ostao sam protiv 5 ljudi iz drugog tima, mi pokusavamo nazad igra ne dopusta. Rezultat ? Izgubljen match, Ubisot i njihov support boli briga. Da ne govorim da ne enforcaju vlastita pravila uopce. Izjave da je imati vise od jednog racuna pogotovo ako kreces ispocetka da prasis pocetnike – kazna i da ce to bit za ban. Medjutim nikome nista, jednostavno obozavam igrati protiv lvl 15-5-27-40 itd, a sam lvl sam 244. Igram ranked ove sezone sa ekipom – treba nam placement opet – dobijem lika lvl 464, Challenger 64, znaci 64-ti najbolji igrac u EU…. LOL. O tome pricam, nigdje reda. Treba novi sustav jer BattlEye ne funkcionira napola dobro kako oni to prikazuju, takodjer bih uveo da sam na njihovom mjestu nekakav lvl restraint. Znaci ako sam 243 ne mogu igrati sa igracem koji je lvl 50 primjerice, vec jedino sa igracima od ne znam 200-300, primjerice. A sta se ocitih varalica tice, naletim tu i tamo na kojeg, no opet prijavljanje istih kao i dokazni screenshoti Ubisoftu ne znace nista, pa imas boosted lika sa recimo 13.5 K/D i W/L 7.9 sto je nerealno totalno. Ali tako bi kada slusas vecinom cry baby YT-ere koji bi banali i nerfali ono protiv cega ne znaju igrati, umjesto pro i casual communitya. 5% igraca kako sam rekao puno puta ne cini cijeli community.
Agent
@Saren, 06.02.2021 - 18:00Ja na očitog cheatera nisam naletio jako dugo,ali taj DDos je užasan i nikad se ne dobiju izgubljeni bodovi natrag zbog toga.To da cijeli team ima 1000 ping a protivnički 30 je užas.A dok se pickaju operatori ping naravno normalan.Ja sam s platine pao u silver zbog DDos-a prošle sezone i više nisam imao volje igrat rainbow.Kad pišeš ubisoftu u vezi toga oni samo kažu rade na tome i ništa ne naprave.A što se tiče K/D i W/L večinom likovi jednu sezonu se spuštaju najniže šta se može i drugu igraju ozbiljno na niskom ranku pa imaju veliki K/D i W/L. Ali nekako bi u to morali banati jer glupo je da igraš protiv takvih igrača
mara91
@Saren, 07.02.2021 - 11:20Casual publika se nikad nece slusat jedino pro scena a i oni sami nemaju utjecaja tu.A svi koji govore da je radi yt scene maknut withstand sa Zofie su neznalice
Saren
@mara91, 07.02.2021 - 15:53Kakve veze ima Zofijin whitstand sa ovim ? Iako je istina da ima rulje koja se buni i ne zna objasniti. Cuo sam takve primjere od nazovi Platinum/Diamond YT-era za puno drugih stvari ne samo whistand, koji je ruku na srce ionako koristan jednom u npr. par sto meceva – ako. Istina da se ne slusa ni pro, kamoli casual community. No kako rekoh, 5% placljivih YT-era koji se bune na sve i svasta nije citav community, a one koji bi se isplatilo poslusati sam Ubisoft ne interesira. Pogledaj zadnji update za Kali, damage drop off je ne konzinstentan i oni to puste van na live server bez slusanja ikog. Kako rekoh, da se slusaju malo vise oni koji znaju, a malo maje oni koji skupljaju viewove i subbove bila bi bolja situacija.
Lovro Maroševac
@Agent, 06.02.2021 - 18:08Iskreno, posljednji DDOS sam doživio vjerojatno na starom Theme Parku, a to je bilo prije godinu i nešto više dana. No svjestan sam da ima problema jer i sam viđam druge igrače kako se žale na Twitteru. O samim cheaterima da i ne pričam – teško da mi naleti neki teži oblik, uglavnom to budu oni koji imaju skripte za recoil.
almoustevil665
06.02.2021 - 18:49Ja igram na PS4 nema hakera ali ima tog DDOS i ima ovih arapa sa 150+ ping koje pucaš danas sutra ih pogodi. Inače počeli mnogo pažnje da obraćaju na te PRO igrače a oni su 0,01 igračke populacije i po njima kroje igru što mislim nije dobro