HCL.HR

Stali smo na skejt u igri zvanoj Session, razlijepili se po betonu

Stjepan Fikter 14.10.2019.   •   5 komentara


Nakon mnogobrojnih padova i valjanja po betonu zbog fokusa na realizam, Session nam je u Early Access skejt parku pokazao kako imamo dvije lijeve noge jer kontrole traže period navikavanja na njih.

Ekstremni sportovi imali su svoje zlatno doba u vrijeme pete i šeste generacije konzola. Tome se ponajviše može zahvaliti Tony Hawku Pro Skater serijalu, nekad slavnom, nekad kvalitetnom. Kako je vrijeme prolazilo, drugi naslovi i žanrovi su dolazili u fokus, a skate, BMX te snowboard su lagano pali u zaborav. Zbog toga je i došlo do stanja u kojemu su ekstremni sportovi rijetkost na kućnim platformama za igranje. Ipak, stvari se polagano mijenjaju, a u novome valu igara koje nam dolaze u bližoj budućnosti nalazi se i simulacija skejtanja zvana Session.

Upravo je to ključna riječ – simulacija ili kako službeni naziv kaže Skateboarding Sim Game. Slobodno zaboravite sve ono što ste znali kod Tonyja Hawka jer je ovdje princip igranja potpuno drugačiji. Nema magičnog povezivanja trikova u trajanju od sto godina ili grinda na railu u dužini od dva kilometra. Tony naspram Sessiona izgleda kao znanstvena fantastika jer dok se tamo trebala pritisnuti jedna tipka za grind, ovdje se mora skočiti i još nogom pritisnuti skejt kako bi mogao klizati po šipci.

Naime, u Sessionu se kontroliraju obje noge skejtera pomoću analognih palica na kontroleru (koji je obavezan), a skreće se pomoću shoulder tipaka. Kako to zvuči čudno u opisu, takav će biti i osjećaj prvih sat, dva ili više. No, upravo to je i čar ove igre jer je skejtanje čvrsto prizemljeno. Uz to, kako je igra u ranoj fazi razvoja, nedostaje joj trikova koji bi se mogli izvoditi u zraku. Ipak, flipovi i grindovi su za sada dovoljno izazovni, pa iako se grabovi mogu uključiti, u pitanju je još uvijek eksperimentalna opcija.

Skejterski poligon trenutno je prazan kao da su svi odselili u Njemačku. Iako praznina grada utječe na atmosferu, prostor u kojemu se može skejtati je također realistično odrađen. To opet znači kako nema super dugih railova ili mogućnosti skokova sa zgrada i slično na što su nas Tony te ostala ekipa navikli. U početku može biti pomalo frustrirajuće izvoditi trikove jer takav dizajn ostavlja dojam ograničenosti slobode, no kad se sve svlada, osjećaj nakon uspješno povezanih trikova je fantastičan.

Trenutno su dostupne dvije četvrti New Yorka koje pružaju dovoljno velik prostor za skejtanje, premda mu osjetno fali rampi. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se ponašati umjetna inteligencija stanovnika grada, odnosno hoće li biti samo smetala ili nešto više. U planu je i multiplayer opcija, no trenutno u ovoj fazi early accessa ta opcija nije dostupna.

Dakle, sadržaja za sada nema previše. U jednu ruku i razmuljivo jer ova prva verzija je zapravo demonstracija temelja igre, odnosno kontrola. Preciznije rečeno, osim standardnog skejtanja i dnevnih te tjednih izazova, nema baš drugih aktivnosti. Doduše, kad se uspije izvesti nešto atraktivno, može se uzeti redateljsku palicu kako bi se to ovjekovječilo u virtualnim arhivama. Naravno, ne treba ni zaboraviti na mogućnost sređivanja lika i opreme, koja je također siromašna.

Treba spomenuti i korisničko iskustvo ilitiga nedostatak ikakvih informacija na ekranu. Plus za realizam, minus kada je u pitanju barem informacija koji je trik izveden. Možda će u budućnosti postojati opcija za igrače koji žele sučelje i one koji žele potpuni realizam. Također, nadamo se kako će i tutorial dobiti facelift kada novi trikovi postanu dostupni jer je trenutni samo – solidan. Što se audio vizualnog dijela tiče, od glazbe je tu samo hip hop koji se veoma dobro uklapa. Grafički je igra isto samo solidna što je i očekivano jer je u pitanju igra koja je financirana preko Kickstartera pa možda kasnije i bude poboljšanja na tome polju.

U suštini, Session u rudimentarnoj verziji stanju ne nudi mnogo toga osim demonstracije jezgre igre koja ima potencijal, ne samo za samostalnu zabavu nego i za nekakvu vrstu kompetitivnog natjecanja. Svi koji žude za novim skateboarding naslovom ipak bi trebali pričekati ako žele nešto konkretno zaigrati jer ovdje nedostaje začina u osnovnoj juhi. Također, već sada je pozitivno što igra podržava modificiranje pa vjerujemo kako korisničkog sadržaja neće nedostajati.

Komentari (5)

  • Outback

    14.10.2019 - 17:01

    Kad se podese kontrole i opcije igra je fluidna, trikovi realni, fizika lika na skateu je super, a tek je alpha verzija. Veselim se full proizvodu

    • Stjepan Fikter

      @Outback, 15.10.2019 - 16:47

      Također. Još i neka On a Roll bude na razini što se zabave tiče i ja zadovoljan.

    • Outback

      @Stjepan Fikter, 16.10.2019 - 09:12

      Godinama sam čekao normalnu skate igru, Hawk igre su postale smijurija, a Skate je davno umro tako da mi ovo doslo ko budali šamar haha

    • Stjepan Fikter

      @Outback, 16.10.2019 - 16:30

      Meni je Hawk nakon četvorke bio sve lošiji. Doduše, igrao sam nakon toga Underground i Underground 2 kojeg nisam ni završio jer je jednostavno bio loš.

    • Outback

      @Stjepan Fikter, 16.10.2019 - 17:03

      Underground 1 priznajem ove druge nakon toga nisam ni igrao koliko su mi loši bili tako da te razumijem hah

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?