HCL.HR

Recenzija

A Plague Tale: Requiem

PAST OF US

Zoran Žalac

Opisat ću vam jednu igru koju ćete vjerojatno prepoznati. U toj igri čovječanstvo se bori sa zarazom i prijeti mu istrebljenje. Pratimo dva lika: mlađeg koji ima moć zaustaviti to istrebljenje i starijeg koji će učiniti sve da zaštiti mlađeg lika. Taj dvojac putuje zemljom u potrazi za određenom grupom ljudi koji im mogu pomoći. Tragedija ih prati gdje god dođu i svatko tko im se nađe u blizini biva ugrožen. Mlađi lik u toj avanturi spoznaje okrutnost svijeta, a stariji se lik sve više prepušta nasilju kako bi zaštitio mlađeg lika u čijoj neiskvarenosti vidi ljepotu života.

Igra koju sam upravo opisao je The Last of Us, naravno. Osim što je ta igra također A Plague Tale: Requiem, od riječi do riječi.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
50-60€ PlayStation 5 Ustupio izdavač

Odavno već nisam vidio da jedna visokobudžetna igra na ovakvoj razini toliko oponaša neku drugu igru. Naravno da postoji hrpa priča u kojima imamo duo protagonista, apokaliptični ugođaj i sl. Samo što A Plague Tale: Requiem nema tek sličan okvir priče kao The Last of Us – od tog serijala doslovno posuđuje nemali dio svojih struktura i mehanika.

Sljedeće bi trebalo biti poznato svima koji su igrali TLOU igre. A Plague Tale: Requiem uvijek vam istakne neku građevinu ili mjesto u daljini da znate kamo idete i da dobijete dojam udaljenosti. Zatim dođete u zonu s neprijateljima iz koje se izlazi na samo jedna vrata, a vi se skrivate pužući pod stolovima, koristite jednokratne bodeže da biste se riješili protivnika, imate posebno čulo za detektiranje pozicije neprijatelja u blizini, a u nekim situacijama možete suprotstaviti dvije vrste protivnika. Jedino što to ovdje nisu gljivozombiji nego štakori, ali što se tiče ljudskih protivnika imamo korumpiranu vojsku, vjerske fanatike i robovlasnike – doslovno iste grupe kao u TLOU. I uz to još vjerski fanatici žive na otoku – baš kao oni u TLOU 2.

Postoji još čitav niz bizarnih sličnosti između dvaju igara. Od toga kako se oba mlađa lika u igrama boje vode do toga kako A Plague Tale ima iste tehničke previde kao TLOU – na primjer kako protivnici ne reagiraju na vaše suborce kad im doslovno stoje pred nosom… Ali, budite bez brige, neće ostatak ove recenzije biti paralelna komparacija tih dvaju igara. Bez obzira na sulude sličnosti, ovo je još uvijek zasebna igra.

NEKA GUTAJU KNEDLE

Usporedbu s TLOU spominjem dobronamjerno – jer je koristan pokazatelj koliko je A Plague Tale: Requiem napredovao u odnosu na prethodnu igru. Kad sam recenzirao APT: Innocence napisao sam da priča te igre ne zalazi u emotivne dubine TLOU igara. Za Requiem ne mogu reći isto jer je priča ovdje kompliciranija i zadire znatno dublje u likove Amicije i Huga – u njihov međusobni odnos, ali i odgovornost prema okruženju u kojemu se nalaze.

Ne mogu vam, nažalost, reći više od toga. Da vam opisujem kako sam doživio priču vjerojatno biste pogodili kako cijela stvar završava, a iskreno se nadam da vam nitko neće ništa spoilati prije nego to doživite. Bez zalaženja u detalje mogu samo komentirati kako Requiem ima puno više drame nego Innocence i daleko bolje dočarava kalvariju kuge; ne samo na glavnim likovima nego i na svijetu oko njih.

Requiem dočarava kalvariju kuge bolje nego prva igra; ne samo na glavnim likovima nego i na svijetu oko njih.

Tu je ovoga puta pomogla viša/skuplja razina produkcije koja je omogućila duže trajanje priče i ambicioznije lokacije. U Requiemu posjećujete dva grada gdje vidite kako se odvija život kad nema štakora. Nailazite tako na sajmove, vjerske ceremonije i sl. U prvoj igri gotovo da i nije bilo takvih prilika jer ste od starta bili bačeni u svijet ispunjen štakorima i leševima. Requeim donosi kontrast u svojim mjestima radnje pa možete vidjeti kako izgleda idilični svijet za kakvim Amicia i Hugo čeznu.

Baš kao i u prvoj igri, priču nosi sinergija između to dvoje likova. Cijeli bi koncept bio promašen da ti likovi nisu simpatični, ali su Amicia i Hugo su u Requiemu na još kvalitetnijoj razini prezentacije. U prvoj je igri Hugo povremeno bio iritantan zbog svoje dječje tvrdoglavosti, a ovdje ga vidimo u procesu ubrzanog sazrijevanja. Ponekad se još uvijek ponaša kao razmaženo derište, ali vidimo kako prihvaća savjete i kritike sporednih likova koje vidi kao autoritete. Zapravo je Amicia ta koja je ovoga puta tvrdoglava, ali ne na frustrirajući način jer je ta problematika lijepo razrađena i zaključena kroz samu priču. Ona tijekom ove avanture prolazi kroz niz mučnih faza da bi došla do spoznaja koje se teško prihvaćaju.

Amicia tijekom ove avanture prolazi kroz niz mučnih faza.

Sve u svemu, smatram da je nova avantura Amicije i Huga jedna od najkvalitetnijih priča ove godine. Osjeti se u Requiemu dobra poveznica između narativa i onoga što proživljavate kroz gameplay. U najvećem dijelu gameplaya prevladava napetost i nisu česti trenuci kad se osjećate sigurno. To se prenosi i na priču u kojoj vidite Hugovo razočaranje zbog činjenice kako je u ovom svijetu sigurna samo jedna stvar: dobre stvari nikad ne potraju.

Doživljaju priče svakako pomaže fenomenalna glasovna gluma. Tu se prvenstveno ističe Amicia, odnosno glumica Charlotte McBurney koja je za ovu ulogu odradila netipično široku ekspresivnost za tako mladu glumicu. U više navrata njezina glasovna gluma proširuje priču izvan onoga što je prikazano. Na primjer, u Amicijinom glasu čujete da nije sigurna u ono što izgovara kako bi uvjerila druge, ali ne izgovara to kao laž nego kao nešto u što i sama želi vjerovati. Fantastična izvedba za koju će vrlo izgledno pokupiti nagrade.

IGRALIŠTA I POLIGONI

A Plague Tale: Requiem izvedbom je i dalje linearna avantura u kojoj nemate veliku slobodu istraživanja. I to je dobra stvar jer ne moraju sve igre biti otvorenog tipa. Ali je još bolja stvar što je Requiem ipak unio malo širine u svoj svijet. Imate gradove s više različitih ruta, a u jednom trenutku trčkarate i po otvorenom terenu s lokacijama za opcionalno istraživanje. Zone u kojima vas čekaju protivnici također su već i imate izbor kojim ćete putem poći. Možete čak prilagođavati strategiju: ako vam je jedna ruta riskantna, možda suprotnom rutom možete proći uz manje protivnika, i sl.

Veće lokacije pomažu i gameplayu. U prvoj igri nije bilo prostora za pogreške – ako bi vas protivnici spazili mogli ste odmah restartati zadnji checkpoint. U Requiemu protivnicima možete pobjeći kad vas vide (čak i ako vas jednom udare) te se sakriti dok vas oni traže. Ali, trebate zato voditi računa različitim vrstama protivnika i o tome gdje se nalaze. Protivnik ima veću preglednost terena ako se nalazi na višoj točki i može vas napasti dalekometnim napadom.

Gampelay je fleksibilniji nego u prvom dijelu jer protivnicima sada možete pobjeći i sakriti se dok vas oni traže.

Igra također traži različite taktike za različite protivnike. Postoje protivnici kojima je najbolje izbiti “granatu” iz ruke ili pak oni kojima prvo morate probiti štit. Raznovrsnosti u pristupu doprinose novi oblici napada. Samostrel je prilično učinkovit, ali vrlo ograničen streljivom. Vrlo rano u igri imate mogućnost kontroliranja štakora, ali je i ona ograničena tako da niste nezaustavljivi. Uz to još možete potiho eliminirati neprijatelje, s tim da vam za oklopljene trebaju bodeži koji su potrošna roba.

Svidjelo mi kako Requiem ima izvedeno otključavanje dodatnih vještina. Sve ovisi o vašem pristupu neprijateljima. Ako ih zaobilazite bez ubijanja, dobivate bodove koji otključavaju vještine skrivanja, npr. tiše kretanje. Ako igrate kao predator, dobivate bodove za napadačke vještine, npr. mogućnost da odgurnete protivnika na štakore. U jednom prelasku ne možete otključati sve vještine i zato je dobra vijest da postoji New Game+ gdje možete nastaviti s drugačijim stilom igranja kako biste dodatno unaprijedili svog lika. Ovaj je sustav vjerojatno jedan od najboljih noviteta Requiema.

Igra osim skrivanja i borbe s protivnicima također ima akcijske sekvence, potjere i rješavanje zagonetki. Svi su ti segmenti dobrodošli za raznovrsnost, iako sami po sebi nisu nešto što bih posebno isticao. Zanimljivo mi je ipak koliko su ideja developeri uspjeli utrpati u igru da se ne bi previše ponavljala u svojih 16-ak sati trajanja. Tijekom igre tako putujete sa suborcima kojima možete izdavati naredbe, a jedna od takvih je recimo paljenje trave pomoću reflektiranja zrake sunca kako bi se skrenula pozornost nekom stražaru.

Kad zbrojimo sve spomenute promjene i novosti, postavlja se pitanje je li gameplay najzabavniji dio igre ili je tu da posluži kao aktivnost između priče. Rekao bih da je gameplay znatno bolji u odnosu na prvu igru, ali i dalje ga ne bih opisao kao nešto jako zabavno. Borba je i dalje dosta ukočena i cilja na perfektno realiziranje planova.

Borba je i dalje dosta ukočena i cilja na perfektno realiziranje planova.

Često mi se događalo da zbog ograničenih resursa bilo kakav promašaj znači da se mogu pozdraviti s idejom eliminiranja protivnika koji traži specifičnu strategiju za to. Da, mogu sad pobjeći od protivnika, ali ako ga moja strijela promaši mene čeka sto muka i dodatnih komplikacija da pronađem drugi način eliminacije. I u tih sto komplikacija prilično je sigurno da će me jedna dokrajčiti. Jednostavnije mi je zato restartati igru na zadnji checkpoint i odraditi to bez promašaja. A mislim da me zabavna igra ne bi trebala poticati na restart.

Requiem je poradio na kritikama da su lokacije u APT: Innocence djelovale kao poligoni dizajnirani za gameplay više nego kao stvarna i uvjerljiva mjesta. Međutim, i dalje igra povremeno pati od nelogičnih podsjetnika da je “samo igra” u službi gameplaya.

U jednoj se situaciji Amicia mora vratiti na brod putem koji je ispunjen hordama štakora. Cijeli taj zaplet zasniva se na pretpostavci da ona iz nekog razloga ne može prekoračiti uže ispred sebe i uzeti si prečac tamo gdje štakora nema. Vi možda vidite jednostavnije rješenje, ali je na tom putu nevidljivi zid jer igra nije zamislila da vi sebi tražite jednostavnije rješenje.

Jedna od komičnih bedastoća mi je ona kad likovi dođu na lokaciju gdje nikoga nije bilo stoljećima, a ondje ih dočeka žeravica kao da je netko na njoj još jučer roštiljao. Nebitne su to gluposti, ali eto – ima ih.

Je li ovo taj next-gen?

Vizualno je Requiem doživio pomak u gotovo svim važnijim segmentima. Svijet mu je bogatiji nego u prethodnoj igri po količini ljudi i životinja na ulicama, modeli likova su još detaljniji nego prije, osvjetljenje je vrlo realistično, a štakori su još brojniji i razorniji. U igri vidite destrukciju okoliša i nekih scena potjere ne bi se postidio ni Uncharted (da malo bacimo usporedbu na drugi kraj). Tijekom igre prolazite kroz šarolika okruženja, različite vremenske uvjete i stanja svijeta, a premda nekim lokacijama prolazite više puta, nećete imati dojam da se stvari ponavljaju ili recikliraju.

Sve u svemu, A Plague Tale: Requiem je grafički jedna od najljepših igara ove godine – možda čak ljepša i od Horizon: Forbidden Westa u kategoriji (foto)realističnosti prikazanog. Međutim, to dolazi uz cijenu, pogotovo na PlayStationu 5 gdje se igra izvodi u 30 sličica po sekundi. Preciznije rečeno, framerate je otključan, ali igra je u većini slučajeva bliže 30 fps-a nego višim vrijednostima. Postoji šansa da će naknadno biti dodana opcija izvedbe u 60 fps-a, no mislim da bi to moralo doći uz značajne kompromise u kvaliteti prikaza.

I ovako igra ima nekoliko dijelova u kojima joj performanse opadnu – najčešće kad se radi o prizorima s vatrom. Na primjer, nije problem ako stvorite mali požar, no ako vatra zahvati obližnju travu onda se primijeti malo usporavanje igre. A treba naglasiti kako verzija za konzole ni ne koristi raytracing efekte – to je rezervirano samo za PC.

Igra izgleda prelijepo, ali cijena toga je 30 fps-a na konzolama.

Sreća u nesreći je da ovo nije igra koja traži brze reflekse, a i kretanje kamere je ionako sporo. Hoću reći da je Requiem igriv je u 30 fps-a, samo je šteta što nema opcije na kakve su nas razmazile konzolaške verzije igara u zadnje dvije godine.

Glasovnu glumu već sam pohvalio, no moram reći kako zvuk tu nije potpuno perfektan. Iako su glumačke izvedbe izvrsne, ponekad su mi dijalozi zvučali kao da ne odgovaraju okruženju. Likovi su primjerice razgovarali na obali (tj. širokom i otvorenom prostoru), a po zvuku mi je djelovalo kao da su u nekakvom tunelu. Srećom pa to nije tako cijelu igru nego samo u pojedinim scenama.

Glazba zaslužuje svaku pohvalu i apsolutno je esencijalna u sveukupnom doživljaju igre. Zgodno je što je dinamična i reaktivna, tako da reagira na ono što vam se događa. Recimo da se skrivate u travi i protivnik vam se približava – to ćete u Requiemu čuti i kroz glazbu koja postaje glasnija i napetija što vam je protivnik bliže. Violončelo je ponovno centralni instrument u skladbama, opet su česti sakralni aranžmani i cijela stvar zvuči odlično već od glavnog menija.

Ne želim prišiti broj ovome…

Da rezimiramo: A Plague Tale: Requiem je po većini stvari bolji od svog prethodnika, dostavlja kvalitetnu priču i respektabilnu porciju sadržaja s obzirom na traženu cijenu (50-60 eura ovisno o platformi). Na stranu to što sa svojim uzorom u TLOU igrama dijeli neočekivano mnogo podudarnosti, vidi se da je Requiem igra kakvu je tim htio napraviti s budžetom kakav im je bio potreban za to. I osjećam da im treba čestitati na tome i nagraditi sav taj napor… Samo mislim da to još uvijek nije 90+ razina po našem sustavu ocjenjivanja.

Volio bih da je za 90+ jer znam da će mi priča ove igre dugo ostati u sjećanju i živo me zanima što bi moglo uslijediti dalje u serijalu. Ali gameplay mi u Requiemu ipak nije bio velika uživancija i dojma sam da se s njime moglo izvući više zabave. Nemojte krivo shvatiti – nije igra ni dosadna ni na bilo koji način loša u svojim mehanikama. Samo je često ograničena na formulaičan gameplay gdje unaprijed znate koju ćete vrstu resursa pronaći u kojim škrinjama, gdje se baš svaki prolaz uvijek uruši iza vas tako da se ne možete vratiti natrag, gdje će se strijele magično respawnati na određenim dionicama jer si igra ne može priuštiti da budete bez njih…

Nije Requiem jedina igra s takvim grijesima, ali joj taj gamificirani format strši baš zato jer se trudi biti prizemljena avantura. Ispada kao da igru kritiziram zato što je igra, ali u ovom slučaju mislim da gamifikacija odmaže iluziji koju vam priča i prezentacija igre uspješno prodaju – da ste stvarno dio neke povijesne avanture.

Bez obzira na konačnu ocjenu koju najradije ne bih ni davao, apsolutno vam preporučujem A Plague Tale: Requiem. Ako vam se svidio prvi dio – ovaj je bolji u svakom pogledu! Ako imate Game Pass, nemate se što premišljati, obavezno zaigrajte ovo čim prije. Ako i nemate, Requiem se isplati nabaviti jer ćete ovom igrom dobiti minutažu kakvu uskoro vjerojatno nećemo viđati po cijeni od 60 eura.

Igra koja će vam ostati u sjećanju zbog svoje priče, lokacija i glazbe. Gameplay ovdje služi svrsi premda ne pomiče granice za svoj žanr.

89 Naša ocjena
  • dirljiva priča s izvrsnim likovima i odličnom glumom
  • smislen sustav pasivnog otključavanja vještina kroz akcijski ili stealth pristup
  • izvrsna audiovizualna prezentacija
  • reaktivna glazba savršeno upotpunjava ugođaj
  • pristojna trajnost i solidna motivacija za drugi prelazak
  • gameplay je napredovao od prvog dijela, ali je i dalje "ukočen" u usporedbi s igrama sličnog žanra
  • neki segmenti gameplaya povremeno razbijaju iluziju realističnosti

Zoran Žalac

Dežurno piskaralo. Voli kad igre filozofiraju, gunđa kad ne idu u 60 frejmova. Slab je na estetska rješenja u sučeljima. U slobodno vrijeme magistar opskurne kulturologije.

Komentari (50)

  • Tomislav88

    17.10.2022 - 20:24

    Hvala na recenziji… uzivo sam u prvom djelu ali me bode nekako to sto nema mod za 60fps-a to me malo odvlaci, nadam se nekom patchu koji ce to omoguciti. Ali mislim da cu je zaigrati vec ovaj vikend.

  • TitanShifter

    17.10.2022 - 20:29

    Dobra recenzija. Zar smo vec poceli sa 30 fps only na novim konzolama. Pa nisu ni pocele, a nekako je to bio i najveci selling point. Makar meni.

    • Tomislav88

      @TitanShifter, 17.10.2022 - 20:59

      Ma meni je drazi performance mode uvijek da je stabilno 60fps-a. Igro sada deadthloop imam lg c1 ajde vidi se razlika izmedju modova u krajnje malim sitnicama ali zato stabilno igram dobro deadthloop je fps ipak pa je logicno da imas na izbor cak 3 moda postavke grafike ako se ne varam.

  • gamer12345

    17.10.2022 - 21:05

    Dobra recenzija, dobar prvi dio, nadam se da nece postati svakodnevnica ovih 30 fps-a

    • Agent

      @gamer12345, 17.10.2022 - 21:07

      Ako su već krenuli uskoro će postat

    • gamer12345

      @Agent, 17.10.2022 - 21:15

      A mislim koji je onda znacaj novih konzola, porasta cijene samih igara ako cemo se vratiti na 30 fps-a

    • Agent

      @gamer12345, 17.10.2022 - 21:36

      A možda nešto izmisle za 5 godina

    • Rick Sanchez

      @gamer12345, 18.10.2022 - 12:29

      Ako igram 3rd person avanturu i mogu birati između 30 i 60 fpsa, uvijek ću odabrati 30 zbog ”filmskijeg” doživljaja…i ogromna količina ljudi bi isto postupila. Kod ovog žanra, daj mi što bolju grafiku uz 30 fpsa uvijek…

    • Wildchild

      @gamer12345, 19.10.2022 - 10:29

      A čuj, ne vjerujem jer čim pokreneš igru, između ostalih pojavi se i NVidia logo, pa tek onda logo developera.

      Marketing primarno za novu RTX seriju.

  • mamojebac

    17.10.2022 - 21:34

    Zokica, probat ću ovo zbog tvoje preporuke.

    • Monster Tamer

      @mamojebac, 17.10.2022 - 22:28

      Zokica je dosta blag recenzent. Da je ovu igru recenzirao npr. Dominik i dao ocjenu 89, tek onda treba probati igru.

    • Agent

      @Monster Tamer, 18.10.2022 - 07:59

      Gledaš napisani tekst ne samo ocjenu

    • mamojebac

      @Monster Tamer, 18.10.2022 - 18:42

      Kad padne cijena svakako, imam što igrati nekoliko mjeseci. No u jednu ruku mi se dopalo ono što sam gledao po yubitubu, a onda sam ovdje dobio vjetar u ledja haha
      Nisam sad da bi ih moga procijeniti.. možda si i u pravu, možda nisi.
      Stvarno nemam pojma 😀

    • Gibonni91

      @Monster Tamer, 21.10.2022 - 15:42

      nije mi jasno kako makar nije spomenuo 30 fps kao negativnost u krajnjem rezimeu… Bilo koja igra koja trazi pokret treba biti 60 fps, pogotovo na danasnjim konzolama i ne mozete me uvjeriti da je 30 bolje od 60

  • Emexs

    17.10.2022 - 22:14

    Da li se prica bas nastavlja na prvi dio ili se moze uskociti na drugi dio pa da i dalje bude napeto dobro intrigantno ? Igra mi se 2 dio a prvi i ne bas :/

    • Zoran Žalac

      @Emexs, 17.10.2022 - 22:22

      Nastavlja se na prvi dio i likovi više puta spominju što im se dogodilo u prvoj igri. Ali priča prvog dijela nije komplicirana – osnove možeš pohvatati i na nekom story recapu. Ja sam igrao prvi dio pa sam se svejedno morao prisjetiti što se događalo u toj igri.

    • Emexs

      @Zoran Žalac, 17.10.2022 - 22:45

      Ok. Hvala

  • Smike

    17.10.2022 - 22:22

    Ja prvu igru sam samo gledao i nisam imao herca da ju igram jer mi ovaj odnos je previse emotivan. Ako nema hepi ending ne zelim je igrati.Eto to je moje mišljenje

    • SonOfZeus

      @Smike, 17.10.2022 - 22:41

      Ako mali umire kupujem treću igru na prednarudzbi 🙂

    • gamer12345

      @SonOfZeus, 17.10.2022 - 23:07

      A gledaj mali je malo tvrdoglav, mozda ga Amicia spuca golf palicom pa eto nam treceg dijela 😂😄

  • SonOfZeus

    17.10.2022 - 22:39

    “U prvoj je igri Hugo povremeno bio iritantan zbog svoje dječje tvrdoglavostI” – da bar povremeno, mali me toliko zivcirao da primarno zbog njega nisam završio igru te odustao na zadnjoj trećini.

  • macgyver

    17.10.2022 - 23:30

    Najbolju recenziju prvog dijela sam pročitao na steamu: ova igra objedinjuje dvije najgore stvari u gamingu – iritantnog klinca i escort misije. Iako je meni najviše smetalo što je igra linearna do bola, sloboda izbora nula

    • DaDo224

      @macgyver, 18.10.2022 - 07:35

      Upravo to što je linearna i fokusirana na to da ispriča kvalitetnu priču joj je glavni selling point u ovoj današnjoj epidemiji open world igara.

    • macgyver

      @DaDo224, 18.10.2022 - 10:43

      Ako su htjeli ispricat kvalitetnu pricu, trebali su napisati knjigu ili snimiti film. U igrama bi fokus trebao biti na gameplayu

    • DaDo224

      @macgyver, 18.10.2022 - 16:08

      Svakom svoje. Ali smatram da sloboda izbora ne definira kvalitetu gameplaya. Hrpa završetaka do kojih vodi brdo odluka i puteva po tisućama kvadratnih kilometara otvorenog svijeta me često odbija od igara, a ne privlači. Osjećam da sam nešto propustio kada krenem jednim putem, a drugi mi se zatvori. Zato igre takvog karaktera konzumiram rijetko. Jednu do dvije godišnje i amen. Linearna igra sa fino strukturiranom pričom potkrijepljena solidnim gameplayom je sve što mi treba. No, ja sam gamer starog kova, pa eto 😀

    • Lazy

      @macgyver, 18.10.2022 - 16:15

      Nope, po meni nikako, cemu stvarati granice…osobno stalno trazim igre koje su mi ajmo reci kao film,no kako kolega dolje kaze, valjd zato sto sam “old shool” igrac.

    • ImeiPrezime

      @Lazy, 19.10.2022 - 09:22

      Ako si “old school” igrač onda sigurno ne tražiš interaktivne filmove od igara jer su iste jedva postojale unazad 15 godina. A nažalost su danas sve popularnije i popularnije.

    • Lazy

      @ImeiPrezime, 19.10.2022 - 11:19

      Od kad igram, od osamdeset i neke, uvijek sam to htio, i brijo u glavi da ce kad tad tako i biti hvala Bogu desilo se, p’n’c avanture su me prve tamo odvele…nez kako bi ti bolje to napisao, ja to jednostavno obozavam, i oprosti ako sam pretenciozno sebe nazvao old school igracem, jerbo ako ima neka klasifikacija di mi koji igramo vec 35 god.+ ne bi smjeli “voljeti” takve igre, onda fakat nisam OSI.

  • John_Constantine

    18.10.2022 - 07:54

    Čekati ću da izađe za PC kao i gotham knights. Prvi dio mi je bio odličan usprkos napornom zadnjem bossu.
    Meni klinac nije bio toliko iritantni.

    • Agent

      @John_Constantine, 18.10.2022 - 08:02

      Izašla je za PC

  • SanKa

    18.10.2022 - 09:52

    zvuci super ali sam neugodno iznenadjen sto igra ne nudi 60 fpsa. radi se o igri za nove konzole, i sama činjenica da se nisu ni potrudili to izbaciti odmah me jako ljuti. to je selling point nove konzole….

  • tylerogg

    18.10.2022 - 11:51

    Vec je izasla na torrentu ali ju nije moguce skinuti.

    • TitanShifter

      @tylerogg, 18.10.2022 - 12:07

      Zasto piratovat? 😀 Uplatis jedan mjesec gamepass i odigras. Zavisno koliko brzo zavris mozes se naigrat jos dosta naslova, i isprobat nesto sto inace ne bi.

    • tylerogg

      @TitanShifter, 18.10.2022 - 12:26

      Vec sam dosta para dao za igrice koje sam igrao ni 4 sata da bih kasnije zalio.Pravi primjer mi bio fc6 i legion koje sam skinuo na piratu i probo pa vidio koliko smece sam mogao kupiti.Nema se vise para za bacati na igrice al plague 1 sam dobio besplatno i mogu reci da je vrh.

    • TitanShifter

      @tylerogg, 18.10.2022 - 13:24

      Pravilo broj 1, ne kupuj ubisoft igre na full price 😀
      Gamepass je druga stvar, za male pare dobio si trenutno najbolju stvar, pitanje je samo da li imas dovoljno vremena da se isplati.

    • tylerogg

      @TitanShifter, 18.10.2022 - 15:50

      Nebih nikad od ubitrasha vise kupio igrice niti radio free claim.Ukrali mi sa uplaya one coinse a imo sam ih oko 300 a sad 0 imam.Ma kupovanje igara na pc mi se neisplati vise nikako a i igre nisu ko sta su bile prije.Uvijek prvi nastavci budu hit a druge uniste xD.

    • TitanShifter

      @tylerogg, 18.10.2022 - 16:15

      Klasika. Realno danas treba biti dobro oprezan sa kupovinom novih naslova, ali najvise volim kad ih pokupim na brutalnom popustu i kad znam da je finalna verzija sa svim contentom koji je isjecen cesto iz base igre u vidi dlc-a i naravno patchovana do maximuma.

    • tylerogg

      @TitanShifter, 18.10.2022 - 16:39

      Ja imam mogucnost samo kupovati od gamershop trgovine jel nemam ni kreditne kartice ni paypal da bih kupovao kasnije negdje dlc i tako to.

    • Mrmot

      @tylerogg, 22.10.2022 - 20:43

      Normalno da je izasla kad postoji gog verzija bez drm zastite bukvalno si mogao zaigrati cim je pustena u prodaju.Jebes mi mater ako si ti punodoban.

  • Tomon_45

    18.10.2022 - 14:55

    Jedva čekam igrica vrhuska dobro ocijene dobila

    • Gamingbalkanac

      @Tomon_45, 18.10.2022 - 20:24

      Covece ona je vec izasla…

    • Tomon_45

      @Gamingbalkanac, 18.10.2022 - 20:29

      Pa znam da izašla čovječe

    • Tomon_45

      @Gamingbalkanac, 18.10.2022 - 20:38

      Tijo sam reči da planiram igrati

  • Game_King

    18.10.2022 - 16:33

    Odlicna recenzija

  • Gamingbalkanac

    18.10.2022 - 18:24

    Kupujem odmah posle ove recenzije i dobre ocene od 89, igra je ovde u Svedskoj 50 eura tako da nije bas skupa.

  • Sinek

    18.10.2022 - 21:00

    “ne zelim prisiti broj ovome”
    ->prisije poprilicno specifican broj dobiven iz sustava 3 hcl jednadzbe

  • Zorro

    19.10.2022 - 00:32

    Jesu li i koliko povezane priče prvog i drugog dijela? Imao sam namjeru odigrati prvi dio već neko vrijeme, ali sada ne znam dal da se odmah prebacim na Requiem ili da prije toga odigram Innocence

    • Gamingbalkanac

      @Zorro, 19.10.2022 - 21:29

      imas odgovor gore, isto pitanje je postavio emexs.

  • Maxrock1509

    20.10.2022 - 01:16

    Predivna grafika.

  • Virty

    21.10.2022 - 23:32

    Kupio sam prvi dio, kupit ću i ovaj.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?