HCL.HR

Za potpuni prelazak Dying Lighta 2 morat ćete utrošiti 500 sati

Lovro Maroševac 09.01.2022.   •   80 komentara


Techland je za sve hardcore igrače potvrdio kako će kompletan prelazak Dying Light 2 Stay Humana trajati otprilike jednako kao pješačenje iz Varšave u Madrid.

Da su igre otvorenog svijeta bogate sadržajem, nije nam strano. I da u takvim igrama za učinak od 100% treba odvojiti po nekoliko stotina sati, znali smo odavno. Toj grupi će se sada priključiti i nadolazeći Dying Light 2 Stay Human.

Na službenom Twitter profilu igre objavljeno je kako će za potpuni prelazak iste biti potrebno oko 500 sati. Da mrak ne padne na oči svima koji misle zaigrati ovaj naslov, za glavne i sporedne misije morat ćete izdvojiti između 70 i 80 sati slobodnog vremena, umjerenim tempom igranja. Znači, ako vas zanimaju samo misije, onda vas ova vijest ne bi trebala previše dirati. No ako ste jedan od onih koji u svakoj igri želi imati 100% otključanog sadržaja, onda će igranje Dying Lighta 2 biti prava poslastica za vas.

Usporedbe radi, prvi dio iz 2015. godine mogao je biti 100% kompletiran za 50-ak sati, s tim da je glavna priča trajala 20, a sa sporednim zadacima 35-40 sati. Uz naknadne ekspanzije taj se broj popeo na nešto manje od 100 sati, što znači da je dvojka barem pet puta veća i to tek kao sama igra, bez ikakvog dodatnog sadržaja. Prošle je godine objavljeno kako su aktivnosti u svijetu Dying Lighta 2 inspirirane onima iz Red Dead Redemptiona 2, što znači da bismo mogli očekivati neke totalno nasumične događaje na ulicama postapokaliptičnog Villedora.

Dying Light 2 Stay Human izlazi 4. 2. na konzolama prošle i trenutne generacije te PC platformi. Sljedeći tjedan u četvrtak emitirat će se zadnja epizoda Dying 2 Know emisije u kojoj bismo konačno trebali dobiti prikaz gameplaya na konzolama.

Komentari (80)

  • Iceman73

    09.01.2022 - 11:30

    Da nebi,do 100 sati uvrh glave!

    • Duanador

      @Iceman73, 09.01.2022 - 17:29

      Meni osobno ako se neka igra svidi i ako je zabavna nebi smetalo uloziti ni tri puta po 500sati. Najzalosnije mi je kada platim igru 50eur i onda za 40-50sati zavrseno, nema dalje sem neke gluposti.

  • blacklist0907

    09.01.2022 - 11:35

    Moraju cudo od igre napravit da ti ne dosadi nakon 40ak sati a kamoli stotinjak

    • Duanador

      @blacklist0907, 09.01.2022 - 17:30

      40 sati je zagrijavanje.

    • Demon90

      @blacklist0907, 09.01.2022 - 19:16

      Ma ako si igrao jedinicu znaš da možeš sate i sate provesti s ekipom ili čak strancima u samom tamanjenju. Prvi je imao opciju postavljanje challenga u co-op i onda udri

  • OurPredator

    09.01.2022 - 12:18

    Cisto sumnjam da ce igra dobro proci na balkanu.

  • ILoveGaming

    09.01.2022 - 12:19

    Ja sam toliko sati igrao Diablo 3 a na ovoj igri ako izdržim 15 min, super.

    • ILoveGaming

      @ILoveGaming, 09.01.2022 - 23:00

      A čujte gospon indijanac zato što sam isto to rekao i za TLOU2 pa me na kraju igra nije držala 15 minuta nego 20 minuta.

    • ILoveGaming

      @ILoveGaming, 10.01.2022 - 00:19

      Za vas sam gospodin Suezo. Ali ovu igru ću mozda igrati 25-30 minuta.

    • ILoveGaming

      @ILoveGaming, 10.01.2022 - 15:21

      Ali upravo si u prethodnom komentaru rekao da sam gospodin…hahaha, ti si baš nekakvi smotani indijanac ali ja uopće nisam znao da vi tamo imate interneta i da se koristite mobitelima. Znaći i vi indijanci ste se unaprijedili. Baš zanimljivo.

    • Rick Sanchez

      @ILoveGaming, 10.01.2022 - 09:12

      Kao i ti, bruda

    • Rick Sanchez

      @Rick Sanchez, 11.01.2022 - 09:15

      Sorry, zaboravio sam… Dogodio mi se život kao prioritet iznad svađanja s tobom na HCL-u. Ali evo da ne budeš razočaran; primjer zastarjelog gameplaya: MASS EFFECT 1-3, moderan i ispoliran gameplay: MASS EFFECT ANDROMEDA i THE LAST OF US 2.

  • djosic85

    09.01.2022 - 12:23

    150 sati jedne igre mi je maksimum jer meni tih 150 sati traje par mjeseci, tako da mi dosadi pola godine igrat jednu igru. Ako je 80 sati story i side misije šta je onda ostalih 400 sati. Kakav to može bit sadržaj da toliko traje?

    • Agent

      @djosic85, 09.01.2022 - 12:25

      Hodanje od jedne misije do druge

    • delight353

      @djosic85, 09.01.2022 - 12:40

      Pretpostavljam idiotarije poput: pecanja, branje cvijeća, lootanje unikatne opreme i sl. Nakon 60 sati svaka open world igra postane zamor. Osobno ne smatram da je pohvalno dičiti se sa 500h sadržaja.

    • djosic85

      @delight353, 09.01.2022 - 13:43

      Pa nekako sumnjam da se u dying lightu peca i bere cvijeće

    • delight353

      @djosic85, 09.01.2022 - 15:44

      Ma to kažem u smislu kakvih sve sranja ima u open world igrama, ne bi li im se produžilo vrijeme igranja.

    • djosic85

      @delight353, 09.01.2022 - 16:05

      Pa negdje pristaje negdje ne. Pecalo se i u red deadu i u far cryu ali nigdje nije bilo 500 sati igre. Mislim da muljaju i da im je to loša reklama a ne dobra. Al ok, svakako će se odigrat dying light.

    • sparrowpunk

      @djosic85, 10.01.2022 - 20:05

      I u Final Fantasyju 15 se isto pecalo. Bilo mi je čak i zabavno to raditi, znao sam ponekad provesti po dva sata pecajući i vozeći se u Regaliji po Eosu tražeći nova mjesta za pecanje. Nekome je to zamorno ali meni nije, uživam u tim sitnicama koje ti malčice produlje gameplay.

    • Timmy20

      @delight353, 10.01.2022 - 07:36

      da, može mi netko od ovisnika o gejmingu pojasniti zašto netko ima volju lutati nekom mapom, tražiti cvijeće, drek bijeloglavog supa i uporno tamaniti negativce po spiljama – radi kompletiranja nećega od 500h? Šta je sa glavicom?

    • moordrak

      @Timmy20, 10.01.2022 - 08:37

      Ako je igra dovoljno dobro napravljena (čitaj: ima dubinu i širinu), potrošiti nekoliko stotina sati pa čak i nekoliko tisuća sati igrajući je nije problem. Recimo u najpoznatijem MMORPG-u World of Warcarftu 500 sati gameplaya je sitna brojka. Najbolji dio igre nije leveliranje i otkrivanje svijeta (jedno i drugo je poprilično kompleksno jer imaš tonu likova i sa svima moraš početi doslovno otpočetka) nego upravo multiplayer, a tu možeš utući beskonačno puno vremena. Ganjaš li trofeje, bome, za neke treba potrošiti pozamašan broj sati. Čak i trofeji nisu neka motivacija, nego sam sadržaj igre. Ako je gameplay dobro posložen, “glavica” je zdrava i čitava 🙂 Dying light 2 mi ne djeluje kao igra sa dovoljnom količinom različitih sadržaja dostatnih za 500 sati igranja. Možda griješim dušu, ali jako, jako puno igara dosadi već nakon nekoliko desetaka sati zato ne očekujem čudo.

    • Timmy20

      @moordrak, 10.01.2022 - 09:09

      ne igram MP jer nisam pronašao igru gdje je MP igriv pored balavaca sa tatinim kreditnim karticama, trolanjem, bježanjem iz tekme kad se gubi i slično.

      WoW je debilizam koji stvara debilne ovisnike.

      Niti jednu igru nisam igrao duže od 50h jer mi se mozak u mladosti jako dobro razvio, pa nemam beda sa skupljanjem jaja od noja u 2h u noći, dok curu praši neki kamata.

    • moordrak

      @Timmy20, 10.01.2022 - 10:11

      A čemu toliko žuči i otrova? Svi su idioti samo si ti najpametniji. Imaš jako ružan gard. Daj se malo opusti. Nitko ti neće za vrat skočit 🙂 Naravno, ima sranja u igrama na pretek i jako ih je malo u koje možeš kreativno uroniti duže vrijeme. Uglavnom je sve već viđeno. Osim grafike, malo koja mehanika može iznenaditi iskusnog igrača. Neznam kako ti ocjenjuješ igre i po čemu, za mene je igra uspješna ako se u njoj mogu izgubiti satima bez da i jednom pogledam na sat. Hoće li Dying light 2 biti takva igra, neznam. 500 sati zvuči jako puno i svatko normalan će dva puta razmisliti želi li se upuštati u toliki trošak vremena. Vjerojatno ima tu ekipe koja igra po cijele dane jer imaju previše slobodnog vremena, no velika većina onih koji vole igre igra nekoliko sati dnevno. Nakupi se kroz mjesec. Nitko ne kaže da igru moram završiti u 24 sata 🙂

    • Timmy20

      @moordrak, 11.01.2022 - 08:04

      bolje da se drogirate i družite sa ženama

    • ImeiPrezime

      @Timmy20, 11.01.2022 - 00:31

      Nemoj plakat

    • vanzemljaxe

      @Timmy20, 14.01.2022 - 11:38

      Imam problema sa kompletiranjem naslova , ako nisam pokupio platinum onda nisam rijesio igru ( mozak zajebana stvar)
      No mora mi se svidit gameplay loop.
      Ali 500 sati moze bit stvarno previse , ovisi sve
      Evo u Demons Souls imam ulozeno 300h i jos ga nisam kompletirao i jos mi nije dopizdio.
      Dok za neke naslove se ne mogu nagovoriti ni jedan prelazak ulozit

    • cmicko22

      @djosic85, 09.01.2022 - 14:03

      Imaš howlongtobeat stranicu tih 500 sati je tek tako najavljeno da se digne malo prašine ja mislim da su i za fallout 4 dali istu brojku prije znači biti će vjerojatno nekih 100h sadržaja koji će biti zanimljiv max.

  • sparrowpunk

    09.01.2022 - 12:49

    To mi se sviđa. Fallout 4 igram još od prošlog travnja i još nisam završio igru. Jednostavno se ne žurim, a tako mi je i sa Witcherom 3. Nastojim što više toga otkriti, pronaći kakav dobar loot, oružje i oklope. Ne igram više open world igre samo da ih prijeđem, želim uživati u njima i otkrivati sve što se može otkriti.

    • Bojko

      @sparrowpunk, 09.01.2022 - 14:12

      Fallout 4 je jedini Fallout koji sam onako preletio, nije me toliko uvukao kao prethodni nastavci. Većinom sam se držao main questa, uz nekoliko izleta. Svaki prije toga sam igrao na način da sam istražio što više sam mogao. Iako, malo si me sada napalio priznat ću, mogao bih ponovno zaigrati četvorku. Kakvi su ti side questovi i sadržaji sa strane, u usporedbi sa prethodnim nastavcima?

    • zlakob

      @Bojko, 09.01.2022 - 15:50

      Usporedba starijih fo i fo4 ti ide ovako nekako;
      “Friend, theres a settlement that needs your help!”

    • Bojko

      @zlakob, 09.01.2022 - 19:28

      U korist koga? 🙃

    • zlakob

      @Bojko, 10.01.2022 - 04:18

      Sva korist ide u svrhu starijih fallouta… Meni su osobno fallout 2 i tactics najbolji, uz new vegas naravno.

    • Bojko

      @zlakob, 10.01.2022 - 16:32

      Meni 1 i 2 svakako imaju najbolju priču. Jedinica mi je najdraža, posebno zbog sudbine protagonista na kraju. Vegas isto skroz solidan, iako više mi je to bio Fallout kakav je Bethesda trebala napraviti nego nekakva revolucija.

    • sparrowpunk

      @zlakob, 09.01.2022 - 20:17

      Haha, meni Preston te questove više ne daje jer je zamrzio mojeg lika kada sam u Nuka World DLCju sa Raiderima zauzeo par settlementa u Commonwealthu. Doduše, pojave mi se kada uključim Radio Freedom i slušam ga neko vrijeme.

    • vlatko2003

      @Bojko, 09.01.2022 - 17:00

      sve je bolje od main story, tak da deeeri

    • sparrowpunk

      @Bojko, 09.01.2022 - 20:14

      Za mene je Fallout 4 prvi Fallout u kojega sam zaista utonuo. Igrao sam i Fallout 3 ali kod prijatelja pa nije to sad bilo svaki dan i nisam mogao igrati kako sam htio. Glavne questove nikada ne forsiram. Prijeđem jedan pa se onda okrenem na side questove itd. Za sada sam prešao tek sedam glavnih questova. Nisam baš upoznat sa side questovima iz prethodnih Fallouta ali mogu reći da su u četvorci mogli i biti malo raznovrsniji i bogatiji, koliko se u te aspekte igara razumijem. Zasigurno, questovi koje daju Minutmeni, Institut (nisam još došao), Brotherhood i Railroad su repetitivni i više ih uopće ne obavljam. Ono što meni najviše vremena pojede jest traženje loota za neki mod, sakupljanje bottle capsa, prodavanje vlastitog loota i uređivanje workshopova za koje uvijek napravim ono osnovno a neka bijesna uređenja kakve prikazuju na YouTubeu preskačem. U workshopu isto ponekad provedem više vremena nego što sam si planirao, za oružje uvijek izrađujem najjače modove, napamet znam gdje se neprijatelji uvijek spawnaju pa obilazim ta mjesta, čitam i raznorazne tekstove koje nađem, istražim lokaciju dokle mogu itd. Fallout 4 mi se prvenstveno sviđa jer je više FPS friendly pošto nemam niti jednu FPS igru u kolekciji. No i RPG dio je mogao biti bolji, žao mi je što nema karma sistema u igri kao u trici. Iako postoji sistem sviđanja i ne sviđanja kada si sa kompanjonima, ali ja prvenstveno volim istraživati sam pa i taj sistem kod mene pada u vodu…. Namjeravao sam nabaviti Skyrim (neki kažu da je Fallout 4 kao Skyrim, ali sa puškama) no ipak sam se odlučio za Fallout 4 baš zbog FPS elementa i alternativne budućnosti…..

    • sparrowpunk

      @Bojko, 09.01.2022 - 20:20

      Zaboravio sam dodati, side questovi osim ovih od igrine četiri frakcije su skoro pa vrlo rijetki.

  • Danilo Boljevic

    09.01.2022 - 13:04

    Najduze sto sam igrao neku igru je bio AC Odyssey i to je bilo nekih 120 sati, trebalo mi je pola godine za to(i nisam presao ni pola stvari sto ima da se predje u igri), koliko ce mi ovo trebati? Tri godine?!

    • MAJSTOR RINGO

      @Danilo Boljevic, 09.01.2022 - 20:05

      Ja je igrao oko 100h i bilo mi predosadno da nastavim da cistim mapu sa bezbroj kampova utvrdjenja i slicno, smaranje do bola sa jednim te istim side qvestovima.
      Trenutno igram Valhallu i to je mnogo bolje, oko 60h sati sam do sada u igri, svidja mi se, nije mi naporno, mnogo je to bolje, misterije su veoma dobro uradjene, razlicite su u velikoj meri i traju par minuta, nekad i krace, ima dosta dobrog sadrzaja, ono sto je takodje dobro u valhalli a sta mi islo mnogo na zivce u odiseji jeste oruzje i oprema, nemoras vise svakih pet minuta da menjas opremu, sve u svemu veoma sam zadovoljan sa igrom.

    • Smike

      @MAJSTOR RINGO, 09.01.2022 - 21:47

      Bravo. Meni je sistem oružja u valhali odličan. Sta ti se sviđa to i nadograđuješ. Doduše ja sam morao onaj exalibur mač pronaći jer je fenomenalno putovanje dok sve ploče otkriješ, razne zagonetke i zamke.

    • MAJSTOR RINGO

      @Smike, 09.01.2022 - 22:26

      Jos nisam stigo dotle, jos uvek sam u Mersiji, bas sada krecem u Lunden, u east Angliji postoji Thorov-a oprema i cekic valjda, ubio dve sestre, treca ima preveliki nivo mislim 320 a ja sam na 194, samo sam jednom pokusao, ubila me iz jednog udarca ha ha ha, odustao.
      Zanima me druze jel imas problema da postavis tezinu na very hard?
      Ja sam krenuo na hard, posle update 1.41 nikako nemogu da povecam tezinu, predjem na very hard ali me automatski igra prebaci na custom, e tada jednim udarcem ubijem protivnika a oni mi skidaju heath minimalno, kao da je na easy, ne znam u cemu je problem, ne znam zasto su developeri uradili tako.

    • Smike

      @MAJSTOR RINGO, 09.01.2022 - 23:02

      Ja na hardu igram i nemam problem. Odradio sam update i sad ima onaj dio sa Kasandrom. Ja sam težinu bas pogodio i malo sam se mučio na početku sad ide dobro. Ne znam poslije hoce li biti problema. Thorov čekić možeš dobiti tek kad zavrsis glavnu priču. Vidjet ćeš kad kreneš u pohod na eskalibur,ima dobrih zagonetki.

    • MAJSTOR RINGO

      @Smike, 09.01.2022 - 23:41

      Ok, i ja od pocetka igram na hard, mislim da je skaliranje regiona i protivnika konstantno, koj si level i regija je isti, mislim igra i na hard nije puno teska, poneke boss bitke su malo zahtevnije ali ok, bas sam pre neki dan prosao taj deo sa kasandrom, ISLE OF SKY nije lose, videces, imas i zagonetku pred kraj price , ja sam bas to ostrvo istrazio, mozes naci mitsko Leonidovo koplje i isto jedan mitski mac, zaboravio sam kako se zove, savet, istrazuj sa gavranom dosta jel ces na ostrvu naci brdo OPAL-a , ja sam ih bas dosta nasao, posle mozes kod REDE da kupujes mitske stvari opremu i gavrane

  • Dvdim

    09.01.2022 - 13:56

    jedino football manager mogu igrat 500 sati

    • Duanador

      @Dvdim, 09.01.2022 - 17:31

      Ja njega mogu igrat 10min i nakon toga nikad vise.

  • Klipan22

    09.01.2022 - 14:04

    Ako bude zanimljivo ko Witcher 3 odlicno, ako bude ko ovi novi Assassins Creedovi, onda neka hvala.

    • Duanador

      @Klipan22, 09.01.2022 - 17:32

      Ja u Valhalli imam preko 160sati i jos uvijek je zabavna.

    • MAJSTOR RINGO

      @Duanador, 09.01.2022 - 20:11

      Ja je rokam trenutno druze, imam preko 60h, igra me je prijatno iznenadila, mnogo je to bolje od odiseje, sredili su neke stvari koje su mi isle na zivce u prethodnoj igri, ima dosta dobrog sadrzaja i misterije su uradjene odlicno, plus raidovi su takodje odlicna stvar kao i izgradnja revensthorpa👌👌👌

    • Akull

      @MAJSTOR RINGO, 09.01.2022 - 22:13

      Ja Witchera 3 + DLC-a 2 igrao 356 sati….Uživancija.

  • Mihael5555

    09.01.2022 - 14:06

    znaci biti ce sranje sa 10000 collectibelsa, fetch questova i takvih gluposti

  • Bojko

    09.01.2022 - 14:15

    Cijenim kvalitetan sadržaj koji ima smisao i priču, da nije generičko sakupljanje X broja itema ili sl. Sumnjam da će ovih 500 sati biti super zanimljivo, ali živi bili pa vidjeli.

  • Momentum

    09.01.2022 - 14:24

    Dosadila bi mi nakon sat vremena,nisu više fora ove igre,tko je se naigro Dying Light 1 njemu ovo neće duže vremena bit zanimljivo.Prije ću L4D2 upaliti.

  • Smike

    09.01.2022 - 15:42

    Sto je mnogo ,mnogo je ,evo ja govorim koji sam veliki fan open w igara i imam platinu AC odssy i sad igram Valhalu. Ja guštam open world igre i pokušavam uživati u krajolicima, detaljima koju su uloženi u igru. Recimo danas u Valhali sam našao kuće od hobita i u jednoj se nalazi prsten od frodoa 😃. Tako sam u RDR2 nailazio razne događaje i pojave da ne povjeruješ.Ja kad završim neku open w igru ide detoksikacija uz PeS,Mortal Kombat ili neki platdormer..

    • Duanador

      @Smike, 09.01.2022 - 17:33

      Gdje si nasao te kucice?

    • Smike

      @Duanador, 09.01.2022 - 21:42

      Glowecestresire tako se zove oblast.

    • MAJSTOR RINGO

      @Smike, 09.01.2022 - 22:44

      Znam, to je zapadna Mersija, jos uvek nisam isao u tu oblast, reci mi druze jel si to slucajno nabasao na njih ili je u sklopu misterije ili neki artefakt tu, mislim jel obelezeno na mapi?

    • Smike

      @MAJSTOR RINGO, 09.01.2022 - 23:03

      Ja sam sam nabasao i bas sam se iznenadio. Ima i jedna kuća easter egg sa Harry Potterom Kaze mi jaran. Sad nju tražim.

    • Demon90

      @Smike, 09.01.2022 - 19:20

      Ge su kućice. Objasni nam. Ja upalim valhallu ponekad pa da odem i vidim

    • Smike

      @Demon90, 09.01.2022 - 21:43

      Glowecestresire vidjet ćeš kućice kao u hobbita prekrivene travom.

    • Demon90

      @Smike, 09.01.2022 - 23:30

      Možda danas baš odem i potražio. Hvala. Ako budem neuspješan ima da googlam točku lokaciju

  • Sentiel FH-016

    09.01.2022 - 16:02

    Poslastica za no lifere… nisam ovisnik o videoigrama i ne planiram biti… ovo je suludo i nezdravo… ima dosta korisnih stvari koje mogu napraviti u 500h svog zivota…
    Sad ce se pretpostavljam nakaciti neko tipa: “sta si onda tu na GAMING portalu ako ti se ovo ne svidja”
    Nije da mi se ne svidja ili svidja, ali ako POVREMENO budem GAMER ne znaci da sam ovisnik o GAMINGu i nikad to necu biti, a jos manje da ce mi virtualni svijet biti vazniji od stvarnog…

    • Croatomic

      @Sentiel FH-016, 09.01.2022 - 17:16

      Slažem se.

    • Smike

      @Sentiel FH-016, 09.01.2022 - 17:29

      Wow mogu mislit kako imas otkacen život. Brate većina nas ovdje na HCLu su osobe koje nisu bas hardcore gameri i tako da taj tvoj sterotipni komentar koji bi bio prkladniji da je napisan negdje drugdje. Vjeruj niko neće spucati 500 sati u ovu igru,ali dosta će nas preci main story. Evo ja sam tako odssy prešao i imam 150 sati tako i valhalu vjerovatno,ali mi je trebalo par mjeseci. Znaci imam ženu djecu posao termin kafice i da ne nabrajam. Niko ti neće ovdje napisati sto si tu nisi gamer. Za tvoju informaciju današnji gameri nisu više blijedi likovi iz podruma koji smrde i pune se junk foodom. Nebi vjerovao koliko sam upoznao gamera koji su profil sportisti, profesori ili moj najbolji drug koji je doktor spec interne medicine. Glup ti je komentar

    • Dajsikeks

      @Sentiel FH-016, 09.01.2022 - 18:24

      Nitko ne kaže da moraš svaki dan ili vikend provesti igrajući

  • Emexs

    09.01.2022 - 18:58

    Za igricu je dovoljno 20 – 30 sati sve preko toga je smor.

    • Demon90

      @Emexs, 09.01.2022 - 19:21

      A čim pišeš “igricu” sve mi je jasno

    • Emexs

      @Demon90, 10.01.2022 - 12:48

      Kakav problem imas sa terminologijom ? Prosvjetli me 😌

    • Demon90

      @Emexs, 10.01.2022 - 17:09

      A ništa otidi na google i potraži razliku između riječi igra i igrica. Neda se meni pisati.

    • Emexs

      @Demon90, 10.01.2022 - 19:06

      Slobodno me dodaj na Discordu (isti username i slika) kad vec toliko pametujes i hvatas se za terminologiju pa da raspravimo uzivo i argumentovano to na sta ti aludiras. A ne komentar ja tebi ti meni. 😌

  • Demon90

    09.01.2022 - 19:14

    Srećom kompletiranje me baš i ne zanima. Prođem glavne i sporedne misije i onda tamanjenje za zabavu

  • Darac83

    09.01.2022 - 19:59

    Osobno, mislim da je za SP 100 sati vrh. Za sve koji žele dalje uživat u svijetu nek igraju online…

  • KhorneFlake

    09.01.2022 - 21:54

    Ukineš modernu komunikaciju, nema fast travela, i s kraja na kraj mape za quest update igraš se gluvih telefona.

  • HeimdallTheWhite

    09.01.2022 - 22:57

    Nakon rdr2 sam konacno i ghost of tsushima zavrsio i to bas danas! Znaci ne zelim cuti za open world u sljedecih godinu dana! A sto se dying lighta tice, jedinica mi je na listi ali vj bude na redu oko jeseni, a do onda samo storytellin i bok

  • vragec25cro

    10.01.2022 - 08:43

    Ako dobar i zarazan gameplay moze i 1000h.Prvi dio par puta probao ali mi nije sjeo.Volim igre koje su dugacke ako mi se svide.Rekord mi 4500 u Age Of COnan i oko 4000h u Perfect World,tek onda iza njih sljedi Age of Empires serijal oko 1500h i CoD 2 malo preko 1000.

  • moordrak

    10.01.2022 - 08:57

    Svaki cigo svojeg konja hvali. Lagano sam suzdržan glede kvalitete sadržaja. Ako su se vodili RDR dvicom, mislim da neću biti pretjerano oduševljen. Zadnje što sam igrao masu sati je AC Odyssey. Dobro, ima tu tonu regularnih sadržaja, DLC-ova, tematika mi se sviđa, ali uz sve navedeno, nisam se približio brojci od 500 sati. Dying light 2 bi trebala biti igretina. Aj živi bili pa vidjeli!

  • Chronosus

    10.01.2022 - 09:44

    Lijepo da to objavljuju pa odmah znam da zaobiđem u širokom luku, isto ko AC DLC.

  • mg

    10.01.2022 - 10:48

    Je li to 500 sati za 100% achievement: Ubiti milijun zombija s šakama?:)

  • TheWolff

    10.01.2022 - 12:19

    Ako ce dodat sranja kao ovi novi assassin’s creed onda oce…. Msm ako 200h I toliko osim ak ce imate vise kontenta od witcher 3 a i sumnjam da ce bit toliko dobro ono opet neka igra sa zombijima

  • Lazy

    10.01.2022 - 13:51

    Ko voli to je njemu super, meni dosta main story i nesto malo okolo rijesiti i amen, 40-60h optimalno…kako god svaka cast na trudu i opravdanju cijene igre.

  • Max Payne44

    10.01.2022 - 14:52

    Evo, pise i da za glavnu pricu i vecinu sporednih misija treba izmedju 70 i 80 sati. Ne razumem zasto bi neko imao nesto protiv tih nabacanih 500 sati svega i svacega kad je sve to opcionalno. Dakle, glavna prica, neke zanimljive sporedne i taman. Verujem da vecina igraca nije zaludna za nekim platinama i slicno, retko koja igra zasluzuje toliko utrosenog vremena. Pogotovo za nekog ko ima mali milion drugih obaveza.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?