HCL.HR

Internetom kruži isječak iz igre Elden Ring, službeni prikaz očekuje se uskoro

Zoran Žalac 01.03.2021.   •   45 komentara


Nova igra tvoraca Dark Souls serijala navodno je spremna za službeno otkrivanje gameplaya nakon gotovo dvije godine neizvjesne tišine.

Ako zanemarimo nenajavljeni GTA 6 i možda God of War: Ragnarok, akcijski RPG zvan Elden Ring nameće se kao igra koja generira najveći faktor uzbuđenja iliti hypea među tvrdokornim igračima. Nova je to igra tvoraca Dark Soulsa, Bloodbornea i Sekira, čiji je svijet jednim dijelom dizajnirao George R.R. Martin, tvorac Game of Thronesa, odnosno A Song of Ice and Fire franšize.

Iako svi znamo da je glupo i suludo uzbuđivati se zbog igre od koje do sada nismo vidjeli praktički ništa, fanovi soulsborne podžanra pobožno čekaju nove informacije o igri nakon skoro dvije godine tišine (još otkako je najavljena u ljeto 2019.). Neizvjesnosti bi uskoro mogao doći kraj jer je moguće da se uskoro priprema novo predstavljanje igre. Prošlog su vikenda neki poznati novinari iz svijeta gaminga sugerirali da ćemo igru vidjeti ubrzo, a sada se u zatvorenim krugovima navodno pojavio video koji prikazuje djelić novog trailera za Elden Ring.

Video je snimljen kamerom i loše je (krumpir) kvalitete, ali prikazuje ono što želimo vidjeti – gameplay. U jednom trenutku prikazuje se bitka sa zmajem, a u drugom jahanje i borba na konju na velikom, otvorenom polju. Tako barem video opisuju oni koji su ga vidjeli. U pozadini videa narator govori: “I can only imagine what drives you to seek the Elden Ring. I suppose you can’t be talked into turning back. Very well then!”

Komentari (45)

  • konjspadi

    01.03.2021 - 15:53

    Gori sve, ajdeeeee!!!!

  • darijoman

    01.03.2021 - 15:55

    Iz priloženog videa malo mi baca na Odin: Valhalla Rising također igra u najavi, ali vidjet ćemo uskoro

    • SanKa

      @darijoman, 02.03.2021 - 09:49

      op op, tell me moar

  • cutiexxx

    01.03.2021 - 16:07

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO elden riiiiiiiiiiingggg

  • IgorBiH

    01.03.2021 - 16:18

    “ Video je snimljen kamerom i loše je (krumpir) kvalitete”

    😂

  • Emperor Ghaleon

    01.03.2021 - 17:04

    Napoj meni kooonja mila Ančica…
    Kakva je to Souls igra u kojoj jašeš životinju, a ne fajr kipericu?

  • SanKa

    02.03.2021 - 09:49

    ako ce bit koncept igre ko Sekiro, teški skip. Neda mi se igrat igre koja ima 5 min gameplaya izmedju svakog bossa kojeg koljem danima

    • Emperor Ghaleon

      @SanKa, 02.03.2021 - 13:24

      Ajde da se složimo u nečemu.
      Doduše, bit će skip i ako bude nalik DS3.

    • SanKa

      @Emperor Ghaleon, 02.03.2021 - 14:11

      nisam igrao DS3 , jel mi mozes problematiku istog ? tvoje misljenje jel

    • Robi123

      @SanKa, 03.03.2021 - 00:54

      Ne slusaj, ds3 je remek djelo.

    • Robi123

      @SanKa, 03.03.2021 - 00:40

      U pocetku da, al kad ti kombat u sekiru “legne” igra postane puuno lakse od ostalih fromsoftwareovih.

  • Emperor Ghaleon

    02.03.2021 - 14:40

    U kratkim crtama:
    1. neispoliranost (svaka Souls igra ima taj problem, ali trojka je zbilja katastrofa – protivnici zapnu uza zid, oružje prolazi kroz zidove, 30fps i manje na regularnoj PS4 konzoli, neki protivnici se “teleportiraju”, nekad se teksture ne učitaju…)
    2. katastrofalan PvP u kojem se svodi na to tko ima više estusa (i nemoguće je invejdati ili biti invejdan na specifičnoj lokaciji nakon što tu pobijediš bossa – koji k?)
    3. Miyazakijeva opsjednutost močvarama
    4. pure mage caster klasa je skoro pa neigriva; mislim ok, u PvP ima smisla jer ljudi znaju kad se treba izmaknuti, ali ništa ne objašnjava zašto su usrali mejđeve u regularnoj igri
    5. kad smo kod toga, magije nisu balansirane
    6. prevladavaju dvije boje, crna i siva; pa prokleti Bloodborne koji je “srednjovjekovni” ima više boja nego ovo
    7. limitirane opcije kod kreiranja lika
    8. linearnost
    9. (rezultat broja 7 i 8) nemogućnost započinjanja određenih challenge run-ova
    10. za ovo krivim DS2 hejtere… DS2 je igra koja nije direktan nastavak na jedinicu (kog briga, normalan čovjek ionako ne igra Soulse zbog priče), pa su ljudi cvilili kako nema mnogo poveznica; ovdje sad sve vraćaju tako da konstantno imaju neke nepotrebne reference na DS1, pa čak i iste lokacije
    11. kad smo već kod lokacija, ono selo iz BB (Hemwick ili kako se zove) je prekopirano u DS3
    12. gimmick bossevi, opet; svaki boss ima 2 faze, opet
    13. zbog ubrzanog gameplaya igra je sada čisti rollfest, a “učenje” bossa se ne svodi na to da čekaš priliku za napad već da paziš u kojem momentu moraš krenuti s kotrljanjem
    14. bonus: kad trčiš, tvoj lik izgleda kao da skače po jajima
    Dark Souls 3 je dobra igra…ako ti je prva u serijalu. Kad ju igraš nakon ostalih, ili nedaj Bože prelaziš više puta, vidiš kakav je treš.
    Ne lažem kada kažem da mi je OG Demon’s Souls, kojeg sam igrao nakon BB i sva 3 Dark Soulsa, bio daleko igriviji.

    • departed1983

      @Emperor Ghaleon, 02.03.2021 - 16:01

      Igru sam presao 6 puta i ne slazem se ni sa jednom tvojom konstatacijom. Drzi se ti DS2.

    • Emperor Ghaleon

      @departed1983, 02.03.2021 - 16:14

      Hvala na ovom korisnom doprinosu.
      Skuži kako nisam sarkastičan jer te druga rečenica “spasila”. DS2 jest najbolja igra u serijalu, tako da…
      I da, ovo je Dark Souls 3 u godini 2021:
      https://youtu.be/cNXQOoABMR8
      Da pogodim. Protivnik nije zapeo za zid. U pitanju je kut kamere, je li tako?

    • departed1983

      @Emperor Ghaleon, 02.03.2021 - 16:43

      Fazone je sto se to desava u svakoj from software igri, ali ni blizu toliko koliko ti pricas,. U svakoj igri ti protivnici rade damage kroz zid. Nije specificno za DS3.
      DS2 je najgora DS igra, kazem i ja i 90% ljudi koji su igrali DS igre. Svaku njihovu igru, sam presao najmanje 5 puta, osim DS2 koju sam se jedva natjerao da zavrsim jednom. Igra je usporena, dosadna, bossevi su nezanimljivi, ima ih previse, a ni jedan na mene nije ostavio neki poseban dojam i da me odusevio svojim pokretima, izgledom pa i loreom.. Svaki boss fight se stvodi na to da cekas negdje sa strane i cekas da on ispuca svoje poteze, i onda ti pridjes i udaris ga, nema nikakve interakcije. Leveli su dosadni i sav izazov u njima je da ti posalje 15 protivnika odjednom…
      Da igra nije napravljena, ne bi nikom falila osim tebi.

    • Emperor Ghaleon

      @departed1983, 02.03.2021 - 16:55

      DS3 je igra koja je napravljena za ljude sa nižim kvocijentom inteligencije. Možda nije to bio Miyazakijev cilj kod kreiranja igre, ali je tako, i svaka rasprava sa DS3 fanovima mi pokazuje da je tako.
      To su ljudi koji ne mogu podnijeti bilo kakvu kritiku vezanu uz DS3, a da ne spomenu dvojku. Evo i ti sad, radiš istu stvar. Kažeš da se ne slažem ni sa jednom konstatacijom? Gore sam napisao da nakon što pobijediš bossa u određenom području, tu više ne možeš invejdati druge igrače ni oni tebe. I to je istina jer je tako igra dizajnirana, a ti kažeš da se ne slažeš. Očito ti znaš nešto što drugi ne znaju. Magije nisu balansirane, i sumnjam da si ikad igrao kao pure caster, jer da jesi onda bi znao o čemu govorim. PvP je gutanje estusa do zadnje boce, daleko je to od dvojke gdje invader ne može estus korisziti već ili direktno napada, ili se oslanja na miracles za liječenje. DS2 je ujedno i jedina igra u serijalu u kojoj možeš umrijeti prije nego li uopće kreiraš lika, i u kojoj dođeš do firekeeperice (lv up lokacije) bez da sretneš jednog protivnika.
      Prešao si svaku igru 5 puta? Sumnjam.

    • departed1983

      @Emperor Ghaleon, 02.03.2021 - 17:04

      Hvala sto si pokazao kakav si i kako sa tobom nema smisla imati bilo kakvu raspravu jer ti vrijedjas i nazivas glupim onog sa kim pricas i prebacujes sve na licni nivo. Da je DS3 pravljen za ljude sa nizom inteligencijom, za to nemamo nikakav dokaz, ali da nisu bog zna koliko inteligentni oni koji kad raspravljaju, razgovaraju o nekoj temi, vrijedjau svog sagovornika,, za to imamo dokaz u psihologiji.

      Poyy

    • Emperor Ghaleon

      @departed1983, 02.03.2021 - 17:12

      Ti si započeo raspravu. Ne ja. Drugi put se malo informiraj prije nego se zakačiš, a sa osobnim napadima si prvi počeo. Ja nikome ne ostajem dužan.
      Pozz i tebi.

    • departed1983

      @Emperor Ghaleon, 02.03.2021 - 17:16

      Osobnim napadima, kojim?
      Sto sam ti rekoa da igras DS2? xD

    • Emperor Ghaleon

      @departed1983, 02.03.2021 - 17:20

      “Fazone je sto se to desava u svakoj from software igri, ali ni blizu toliko koliko ti pricas””
      Ovdje, jer me indirektno nazivaš lažovom.

    • departed1983

      @Emperor Ghaleon, 02.03.2021 - 17:28

      Hahahahahahahahahahhahahahah…
      i opet hahahahahhaa
      i jos jednom hahahahaahhaha
      btw, jesi lazov xD
      (i nemoguće je invejdati ili biti invejdan na specifičnoj lokaciji nakon što tu pobijediš bossa – koji k?)
      Mozes invejdati u zoni u kojoj si ubio bossa, ne mozes biti invejdan…
      Malo bolje se informisi sl put kad se na internetu budes pravio ono sto nisi.

    • Emperor Ghaleon

      @departed1983, 02.03.2021 - 17:36

      I ja mogu prepisati ono što netko na GameFAQSu kaže. Doduše, igrao sam igru prošli mjesec i nisam mogao invejdati nakon što sam ubio bossa jer mi je onaj item zacrnjen.

    • departed1983

      @Emperor Ghaleon, 02.03.2021 - 17:37

      Zacrnjeno je tebi puno toga vidim… 😀

    • Emperor Ghaleon

      @departed1983, 02.03.2021 - 17:39

      Pa…da. Ova slova koja pišem. 😁

    • Emperor Ghaleon

      @departed1983, 02.03.2021 - 16:58

      Samo da te ispravim, DS2 je jedina Souls igra u kojoj oružje ne prolazi kroz zid.
      Kad se jednog dana natjeraš da ju opet odigraš, a to će biti kada tvoj omiljeni YouTuber napravi video i kaže da “DS2 ipak nije toliko loš”, vidjet ćeš i sam.

    • departed1983

      @departed1983, 03.03.2021 - 14:21

      Sekiro je skroz druga igra i po meni ne spada u soulsborne…. nisam je ni odigrao. Ne kazem da je losa, samo nije za mene..

    • Robi123

      @Emperor Ghaleon, 03.03.2021 - 00:48

      Lore i istrazivanje istog je jedna od glavnih cari ovih igara tako da recenice da normalan covik ne igra souls zbog price ne stoji. Ta prica sa fan serviceom ne drzi vodu. “Kopirano” je pola jedne lokacije(anor londo) te dijelomicno 2 boss soundtracka(soul of cinder i aldrich). Combat je neusporedivo bolji od ds1 i groznog ds2 koji su djelovali skoro neigrivi nakon bloodbornea. Bossevi daleko najkvalitetniji u serijalu.

    • Emperor Ghaleon

      @Robi123, 03.03.2021 - 08:27

      “Combat je neusporedivo bolji od ds1 i groznog ds2 koji su djelovali skoro neigrivi nakon bloodbornea.”
      Mislim, zapravo znam da vama fanovima trojke smeta što kontinuirano rolanje u dvojci uzima previše stamine, pa nije ni čudo da ju mrzite jer nije rollfest, a to što se teško vratiš starom naslovu nakon igranja novog samo pokazuje kakav si zapravo fan serijala. Nikakav.
      Hoćeš reći da Bloodborneov Hemwick nije bio “uzor” kod kreiranja Undead Settlement lokacije?

    • Robi123

      @Emperor Ghaleon, 03.03.2021 - 12:05

      Daj mi 100 puta taj rollfest radije nego sakrivanje iza shielda po minute i baitanja jednog odredenog napada da bi ima priliku landat 1 hit. Zaspen na pola bosseva u prve 2 igre. A o registriranju “udaraca” u ds2 je svaka recenica postala suvisna.
      Jedino slicno kod hemwicka i undead settlementa je sta su jedne od losijih lokacija u svojoj igri sa bezveznim bosson. Ali opet, niti blizu kao tomb of the giants ili lost izaleth.

    • Emperor Ghaleon

      @Robi123, 03.03.2021 - 12:35

      Znači samo potvrđuješ ono što sam u svom postu naveo pod broj 13?

    • Robi123

      @Emperor Ghaleon, 03.03.2021 - 13:02

      Zasto je to losa stvar?

    • Emperor Ghaleon

      @Robi123, 03.03.2021 - 15:13

      Zato jer želim igrati Dark Souls, a ne Devil May Cry?

    • Robi123

      @Emperor Ghaleon, 03.03.2021 - 15:53

      Ako zelis igrat dark souls, igraj dark souls. Ovo je dark souls 3. Prije se zalis da je igra pre slicna originalu a sad je problem sta su pre razlicite. Make up your mind.

    • Emperor Ghaleon

      @Robi123, 03.03.2021 - 16:06

      Bijedan pokušaj spuštanja od strane čovjeka koji kaže da više ne može igrati starije igre. Rekao sam da kopira lokacije i dizajn prijašnjih igara, nula originalnosti, i uvodi najlošiji sustav borbe ne računajući Sekiro (koji i nije Souls igra). Da nije rollfest i da su lokacije bolje raspoređene, ne bih pljuvao po njoj.

    • Robi123

      @Emperor Ghaleon, 03.03.2021 - 19:05

      A i ja sam rekao da je “kopirano” pola jedne lokacije. Neznan sto mislis pod to da kopira dizajn. Sta se sustava borbe tice, to da je najlosiji je tvoje misljenje, dok ja i vecina(barem mi se cini) tvrdimo drugacije.

      P.S. jos ti ni sekirov combat ne valja, gubis sav kredibilitet.

    • Emperor Ghaleon

      @Robi123, 03.03.2021 - 19:11

      Ninja Blade ima bolji combat od Sekira, ali o toj igri malo tko piše pozitivne stvari. Valjda zato jer je X360 (konzolaška) ekskluziva.

    • Robi123

      @Emperor Ghaleon, 03.03.2021 - 19:37

      Neko nije prosa genichira, aa?

    • Emperor Ghaleon

      @Robi123, 03.03.2021 - 19:43

      Zapeo sam na zadnjem fajtu, ako te baš zanima.
      DSP je prešao Sekrio. Ja nisam.

    • Emperor Ghaleon

      @Emperor Ghaleon, 03.03.2021 - 09:09

      *3 bosses in a row flashback*
      Mislim da je imao potencijala, ali je prekratak. Ringed City mi je vizualno jako lijep, i čak nije loš, ali tek nakon što prođeš onaj iritantni dio gdje te neki seronja gađa “laserom”.

    • departed1983

      @Emperor Ghaleon, 03.03.2021 - 14:28

      Mocvara je meni jedan od boljih nivoa, mucan je i tezak, bas kao i sudbina abyss watchera i mislim da je sa razlogom tu..

    • departed1983

      @departed1983, 03.03.2021 - 18:55

      Lagan fajt, ali je lore oko njih dobar…
      jel mislis na ono poslije jezera kad ubijes onog crva pa onda ide onaj labirint i te zabe… ako mislis na to.. uh.. prvi put kad sam tu doso veze nisam znao gdje sta kako.. i dosao je invejder, pa smo se emotali, i onda je lik skonto da sam pogubljen i pokazao mi put xD

    • departed1983

      @departed1983, 03.03.2021 - 19:00

      Ali to bas i nije mocvara.. jedina prava mocvara je farron keep i to je zona pred fight sa watcherima….

  • SanKa

    03.03.2021 - 08:58

    bome zaratili vi

    • Emperor Ghaleon

      @SanKa, 03.03.2021 - 09:03

      Ignoriraj rasprave. Tebi nitko ne brani da igraš trojku. 😁
      Pitao si me zašto ju ne volim, ja sam napisao. Definitivno najlošija igra u serijalu (IMO), i jedina koju istinski prezirem. Sad, to što nekome smeta moj post nije moj problem.

  • TitanShifter

    03.03.2021 - 13:03

    Jucer zavrsio Sekiro. Oduševljen sam, nisam imao ni jedan bug, možda dva dropa frejmova u 50 sati. Igra ispolirana do maksimuma, zvuk odlican, voice acting (japanski) iznenadio koliko se posložio sa svim ostalim, vjerujem da je i eng dobar, ali izgubila bi se doza imerzije. Prica i lore oduševili, nakon mnogih kritika na pricu i da lore nije “dubok” ocekivao sam nekakav netflix krš, nisam ocekivao pricu o borbi za zemlju, dokle smo ustvari spremni ici da bi postigli nesto, lojalnosti i porodici, s velikom dozom historije. Likovi su takodjer zanimljivi i pamtljivi, mada je to jedina kritika koju mogu dati. Malo vise dijaloga i interakcije opcenito. O combatu nemam šta dodati, mnogi su rekli jedan od najboljih ikad i slažem se. Sigurno u top 3 i zato pišem sve ovo, nadam se da ce sljedeca igra nastavit u ovom smjeru. Pauza malo od Dark Soulsa, a mnoge igre su i iskopirale.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?