HCL.HR

Pogledajte kakav će vam hardver trebati za PC verziju Watch Dogs Legiona

Zoran Žalac 12.10.2020.   •   84 komentara


Ubisoft je objavio čak šest preporučenih konfiguracija za igranje Watch Dogs Legiona na PC-u. Provjerite koja će odgovarati vašim uvjetima.

UPDATE (12. 10.): Ubisoft je danas ažurirao zahtjeve za PC verziju Watch Dogs Legiona. Izmjene nisu velike, ali ih ima. Primjerice, umjesto GTX 960 igra sada traži minimalno GTX 970. Za 1440p rezoluciju tražit će predzadnju generaciju Core-i7 procesora, ali ima i slučajeva gdje su zahtjevi ublaženi. Primjerice, za raytracing efekte na 1080p rezoluciji više neće trebati RTX  2070 – bit će dovoljna i RTX 2060.

Također je dodana još jedna kategorija zahtjeva – 144op raytracing, čime Watch Dogs Legion sada ima sedam različitih konfiguracija ovisno o grafičkim postavkama i rezoluciji. Evo svih sedam u nastavku:

1080p / Low Settings

  • CPU: Intel Core i5-4460 / AMD Ryzen 5 1400
  • GPU: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290X
  • RAM: 8 GB
  • HDD: 45 GB
  • OS: Windows 10 (x64)

1080p / High Settings

  • CPU: Intel Core i7-4790 / AMD Ryzen 5 1600
  • GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 480 (6 GB)
  • RAM: 8 GB (Dual-channel)
  • HDD: 45 GB
  • OS: Windows 10 (x64)

1440p / High Settings

  • CPU: Intel Core i7-9700 / AMD Ryzen 5 3600
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060S / AMD Radeon RX 5700
  • RAM: 16 GB (Dual-channel)
  • HDD: 45 GB
  • OS: Windows 10 (x64)

4K / Ultra Settings

  • CPU: Intel Core i7-9700K / AMD Ryzen 7 3700X
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti / 3080
  • RAM: 16 GB (Dual-channel)
  • HDD: 45 GB (+ 20 GB HD Textures Pack)
  • OS: Windows 10 (x64)

Ray Tracing On – 1080p / High Settings

  • CPU: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060
  • RAM: 16 GB (Dual-channel)
  • HDD: 45 GB
  • OS: Windows 10 (x64)

Ray Tracing On – 1440p / Very High Settings

  • CPU: Intel Core i5-9700 / AMD Ryzen 5 3600
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 3070
  • RAM: 16 GB (Dual-channel)
  • HDD: 45 GB
  • OS: Windows 10 (x64)

Ray Tracing On – 4K / Ultra Settings

  • CPU: Intel Core i7-9900K / AMD Ryzen 7 3700X
  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 3080
  • RAM: 16 GB (Dual-channel)
  • HDD: 45GB (+20 GB HD Textures Pack)
  • OS: Windows 10 (x64)

Komentari (84)

  • Duanador

    16.09.2020 - 09:01

    Ma ko ništa.

  • GTA222

    16.09.2020 - 09:12

    1060 high settings pa to je uobičajeno, ili u prijevodu niš specijalno, ko želi RT morat će imat RTX karticu i to je to.

    • vuglaaa

      @GTA222, 12.10.2020 - 20:13

      Gtx 1060 se baš odlicno drzi, best buy svojevremeno

    • BeLLicus

      @vuglaaa, 12.10.2020 - 23:15

      Bestbuy ako si limitiran na 1080p i neke medium/high postavke te 60fpsa inače ne…

    • vuglaaa

      @BeLLicus, 12.10.2020 - 23:53

      Naravno, to sam i htio reci

    • Drunkenstein

      @vuglaaa, 13.10.2020 - 12:44

      Ipak se RX 580 drži nešto bolje.

  • Rogue Stallion

    16.09.2020 - 09:16

    Ništa specijalno.

  • vragec25cro

    16.09.2020 - 11:05

    Pa to če se vrtjeti i na mojoj staroj kanti 🙂

    • Rogue Stallion

      @vragec25cro, 13.10.2020 - 08:26

      Ako još imaš r7 250 kako ti piše na profilu mislim da ne. Pokrenut će igru, no performanse neće biti u rangu igrivih za većinu ljudi. To je u biti preimenovana HD7750 još dok je AMD radio takve gluposti. Fosil od GPU.

  • Dick Johnson

    16.09.2020 - 11:51

    1440p / High Settings – i kaj mi to znači? Jel to 30, 60 il 120 FPS? Ne namjeravam se igrat u rocky smooth silk solid 30FPS-a u 1440p, radije spustim rezu, al daj recite u konfiguracijama osim ciljane rezolucije i FPS.

    • cikastojca

      @Dick Johnson, 16.09.2020 - 12:32

      Posto je to Ubisoft, verovatno se misli na 30fps

    • SonOfZeus

      @Dick Johnson, 16.09.2020 - 18:57

      Očekuj 30fps. Sa 2080ti mi AC:O na 1440p na ultra postavkama bez hdr-a se vrti na 30-60 fpsa.

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 16.09.2020 - 22:03

      Što se tiče ACO RTX 2080 Ti na 4K i ultra postavkama vrti igru na 50-70 FPSa na najzahtjevnijim djelovima mape. Dakle, 4K a ne 1440p koji se u ACO skalira podjednako kao 1080p. Ta tvoja magična RTX 2080 Ti, kartica od 12 000 kn, performira kao RTX 2060/RX5700/RX5700XT – kartice od 4000 kn na niže.

      Mislim, za RTX 2080Ti nije jednostavno normalno da na 1440p u ACO ili bilo kojoj igri radi na 30-60 FPSa, čak i ultra postavke. To nije prirodno ponašanje tog čipa, to je debelo abnormalno, kontradiktorno svim ispitivanjima i benchmarkovima te kartice.

      Sad, ili ti lažeš da imaš RTX 2080Ti, ili imaš ozbiljno usko grlo u sistemu, ili ne znaš kako se uključuje FPS counter pa bacaš brojke kako se babi snilo.

    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 16.09.2020 - 23:39

      FPS counter? Šta je to? Misliš na counter strika? Ili onaj neki čudni graf u settingsima AC:O koji ti konstanto neke brojke izbacuje? Kakvo usko grlo? Jesi tak perverzan sa svojima doma??

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 17.09.2020 - 05:45

      Reci ozbiljno da se šališ, jer ovo je inače katastrofa.

    • funky0308

      @Rogue Stallion, 12.10.2020 - 18:03

      Ma zejebancija je ili trolanja malo.. ne moze biti istina

    • SonOfZeus

      @funky0308, 13.10.2020 - 09:43

      Normalno da trollam. Samo on ne kuži, a zabavno mi ga prcati jer se odmah triggera. 🤣

    • funky0308

      @SonOfZeus, 12.10.2020 - 18:03

      Ali dobro ti kaze covjek, nesto tu nece stimati, ako ja izvlacim iz takvih igara stabilnih 60fpsa (koliko toliko stabilnih ali ne pada ispod 55fpsa) sa 2070RTX i 4790K i7 (bez obzira sto je clockan i dalje je to sada vec poprilicno star proc sa svim svojim prednostima i manama) i to u very high postavkama u AC Ou dok u Divisionu 2 i WD2 i u ultra postavkama (ne svim, OK) fps ide i preko 80 frameova i to stabilnih 80fpsa.. nesto tu nece kod tebe stimati. 2080TI mora vrtiti ultra postavke u 2k u preko 80fpsa da je stavis kod mene u konfu sigurno. E sada ili si zeznio nesto drugo kod slaganja ili nesto ne stima u prici… BTW, nije spomenuo duboko grlo, nego usko grlo You old perv 😉

    • SonOfZeus

      @funky0308, 13.10.2020 - 09:45

      Nisam palio dugo AC:O jer sam ga prošao pa je moguće da je drajvera ali sad ti meni objasni ako je do mog hardvera kako onda Kingdom come vrtim u 120fpsa na very high postavkama koje su po rijeci developera EKSPERIMENTALNE uz high texture pack i sve slidere i AA na max na 1440p? Znaci nema nikakvog smisla.

    • funky0308

      @SonOfZeus, 13.10.2020 - 10:10

      Ares i Afrodita su se urotili protiv tebe 😉

    • SonOfZeus

      @funky0308, 13.10.2020 - 13:13

      Pogle ga dolje opet je triggeran. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 13.10.2020 - 13:47

      Realno, brišem pod s tobom s lakoćom, a tvoji argumenti su “triggeran” i smajlići.

    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 13.10.2020 - 14:16

      Opet imas halucinacije. Čuj ga, argumenti na moje subjektivno iskustvo. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 jesi dobro, treba koga zvati za pomoć?

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 13.10.2020 - 14:37

      FPS nije subjektivan niti može biti subjektivno iskustvo. RTX 2080 Ti nije posjet restoranu pa ti iskustvo može biti subjektivno. Postoji metodologija kojom se mjere performanse hardvera i tu nema subjektivnosti i mišljenja već konkretne brojke. Ti si kao igrao na KCD pa ti je subjektivno iskustvo 120 FPSa, ono, odokativno, po tvom mišljenju.

      Ti pišeš pizdarije na veliko.

    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 13.10.2020 - 15:52

      Evo samo za tebe dragi. Niti stojim niti sam usred polja bez npc-a na vidiku pa se vrti na samo cca 100 FPS-a. Daj skini i ti na svoj PC samo da usporedimo hoće li se tvoj lansirat na Mars kada staviš eksperimentalne postavke na svojoj plastičnoj grafičkoj. :* Usputno, rekao sam subjektivno jer niti mjerim average niti sam iskoristio software koji mjeri već je subjektivni dojam jer približno 120fpsa najćešće vidim. Ali teško konju objasnit zašto nije u redu srati di jedeš. 10FPS

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 13.10.2020 - 23:12

      Radilo ti je na 95 kad si gledao u zid kobiletino. Kad si hodao kroz naselje sakrio si fps counter.

      Inače, postoje besplatni videoeditori, nešto što se zove screen capture preko shadowplaya pošto koristiš nvidiu, lijepo editiraš i pošalješ, a ne kao zadnja seljačina snimati mobitelom.

    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 14.10.2020 - 12:38

      Konjino moja nema šanse da dam shadowplayu da mi spusti moj prelijepi smooth FPS za čak 1-2. Jesi lud? Kakav zid konjino? Doslovno dok se krećem NPC je ispred mene, prekrasne HD teksture na zidovima i view distance na max uz atmosferični bohemijski krajolik na eksperimentalnim postavkama. Da si pravi gejmer golim okom bi vidio da se cijelo vrijeme vrti 90-100FPS-a, ali pošto si slijepac koji se boji pokušati vrtiti igru sa istim postavkama da mi pokaže svoju konfu (slobodno upali shadowplay – ups, ti koristiš AMD 🙁 ) ti misliš da se vrti na 30FPS-a. I sad ćeš mi reći da ti vidiš razliku iznad 30. Očito ne vidiš. Mislim što očekivati od čovjeka koji 1440p rezoluciju zove 2K? Pa ni osnovne ne znaš dragi moj. :'(

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 14.10.2020 - 13:02

      Gledao si u zid i šljem vojnika, izmjerilo ti je 95 FPSa.

      AMD ima ReLive glupačo, ista stvar kao Shadowplay. 1440p se u gejmerskom žargonu naziva 2K. Ti vjerojatno i ne znaš koristi shadowplay, pa snimaš mobitelom kao zadnja seljačina dok ti se trese ruka.

      Ne pada mi na pamet davati 300 kn za taj cringe od igre kako bi tebi nešto dokazivao. Imaš moju grafičku na profilu i YT pa gledaj ako te zanima.

      Realno, osramotio si se ne korištenjem snimalice i amaterskim načinom snimanja dok ti drhturi ta jadna ručica.

    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 14.10.2020 - 14:40

      Skini piratebay, znam da nemaš novca za origigi igre vak i onak. Cringe od igre? Znao sam da si zaostao, ali da si i glup nisam znao. Svaki dan naučim nešto novo o tebi. Ne, već ja mislim da ti igraš na starom celeronu i 7850 grafulji jer kolika ti je siromašna osobnost, toliko si siromašan i materijalno. Čuj ići ću gledati youtube, dobar si. Govori mi o jadnoj ručici lik koji je uteg vidio samo u tekstualnom obliku, kako si sladak. Misliš da apsolutno svi ne kuže da si triggerani neckbeard koji živi u maminom podrumu? Napravi gofundme, donirat ću ti pozamašnu svotu za provjeru razine hormona, nešto ti gadno fali, a nije estrogen.

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 14.10.2020 - 15:26

      Jesam ti u privatnoj prepisci već poslao konfiguraciju sa potpisom. Nisam znao da si dementan pamćenja zlatne ribice. Taj cringe od igre neću niti skidati niti kupovati jer me ne zanima. Imaš YT pa gledaj do sutra.

      Ako ti je toliko jaka ruka, zašto ti drhturi dok držiš mobitelčić od par deka?

      Vidim da si opsjednut materijalnim i koliko tko ima, vjerojatno si iz neke sirotinjske familije sa sela pa imaš komplekse iz djetinjstva. Znanje iz informatike ti je kao da si pred par dana ispao iz kočije.

    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 14.10.2020 - 16:37
    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 14.10.2020 - 14:43

      Usputno, 2K nikad neće biti 1440p, ako nisi do sada naučio morat će ti mama ukinuti internet da ti uplati tečaj informatike. 😛

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 14.10.2020 - 15:27

      Svatko tko spomene 2k misli na 1440p, ako govorimo o monitorima. Ne znam što ti ovdje nije jasno.

      Smiješno je kad o informatici govori netko tko ne zna upaliti shadowplay pa snima mobitelom ekran.

    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 14.10.2020 - 16:34

      https://linustechtips.com/main/topic/691408-2k-does-not-mean-2560%C3%971440/

      Evo napisao sam u google ”how to explain 2k to idiots” I izbacilo mi je ovo. Znam da ne znaš engleski pa upotrijebi google translate da ti se ne bi pokrila ”indy” pogreška.

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 14.10.2020 - 19:45

      Ti se hvataš indy i 2k, sitnice i doskočice, dok prelaziš preko ogromnih pogrešaka koje sam radiš. Većina ljudi 2k koristi kao skraćenicu za 1440p, ja ću i dalje koristiti 2K i ne vidim tu problem. Čak i web shopovi koriste 2K kao filtersku opciju te izbacuju 1440p monitore. Minijaturne sitnice kojih se hvataš jer nemaš nešto drugo.

      Možeš se javiti nekome kada:

      1. Naučiš koristi snimalicu a ne da kao kočijaš snimaš ekran mobitelom;
      2. Točno napišeš koji procesor imaš, a ne stavljati CPU koji ne postoji;
      3. Na upozorenje te greške potvrđuješ da imaš CPU koji ne odgovara matičnoj koju si naveo;
      4. Naučiš da update drivera ne donosi 20 FPSa više;
      5. Kad se riješiš bolesnih kompleksa iz djetinjstva kad su te šamarali u školi i kad nisi imao za marendu – što je uzrok tvom ponašanju danas sa 30+ godina.

      To su samo neke natuknice koje ćeš, nadam se moći pratiti unatoč svojim karakternim i intelektualnim limitacijama.

    • SonOfZeus

      @Rogue Stallion, 15.10.2020 - 07:35

      Au, opet kobasica od komentare. Imam pravilo da ne čitam tvoje komentare kada ti pjena počne izlazit iz usta jer nije ugodno gledati triggerane xbotove. Oprosti. 🤣

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 15.10.2020 - 07:51

      Da, podvij repić pod nogice i pobjegni kad te se prozove. Tipično za kukavice.

    • Rogue Stallion

      @SonOfZeus, 13.10.2020 - 13:11

      Da, inače “drajveri” daju 20 FPSa više. To što ti pričaš je apsurdno, samo nemoj sada reći da trollaš te da drugi ne kuže.

      KCD na 2080 TI/120 FPSa na ultra u 2K je nemoguće, možda u divljini na kratke periode ako se ne krećeš, ali u naseljima ili u borbi je nemoguće.

      Daj se malo skuliraj i prestani jest govna.

    • mg

      @SonOfZeus, 12.10.2020 - 18:32

      Jesi li stavija resolution modifier na 200%?

    • SonOfZeus

      @mg, 13.10.2020 - 09:46

      Ne, samo na 150.

    • mg

      @SonOfZeus, 13.10.2020 - 12:20

      Možeš izvući napisani fsp sa resolution modifier.

    • SonOfZeus

      @mg, 13.10.2020 - 13:14

      Ma gotovo sam igrom tako da je nebitno. Bilo je igrivo i sa dropovima jer nikad nije išlo ispod nekakvih 35-40.

    • mg

      @SonOfZeus, 13.10.2020 - 14:57

      Još se dobro drži RTX 2080 ti.
      Flight Simulator-1920×1080(51 fps)
      Flight Simulator-2560×1440(48 fps)
      Flight Simulator-3840×2160(35 fps/Min ispod 30)
      https://www.guru3d.com/articles_pages/microsoft_flight_simulator_(2020)_pc_graphics_performance_benchmark_review,8.html

    • SonOfZeus

      @mg, 13.10.2020 - 15:24

      🤣 ma dobro FS koristi cloud za bolju grafu.

    • mg

      @SonOfZeus, 15.10.2020 - 10:51

      Al’ hebeš ga.

    • Drunkenstein

      @SonOfZeus, 13.10.2020 - 15:11

      Pronađi pokoji video te igre sa istim ili sličnim postavkama i hardverom pa ćeš lako ustanovit dali ti je rezultat očekivan ili imaš neki problem. Pročitaj i pokoji tekstualni osvrt.

    • BeLLicus

      @SonOfZeus, 12.10.2020 - 23:18

      Hdr ne utječe na fps…

    • SonOfZeus

      @BeLLicus, 13.10.2020 - 09:48
  • FlankerB1

    16.09.2020 - 13:15

    I usporede i5 4460 s ryzen 5 1400

    • Drunkenstein

      @FlankerB1, 13.10.2020 - 15:19

      Ne, Ryzen 5 1400 je 5-10% brži od i5 4460, ovisno o overclocku i iskorištenosti jezgri, dok je R5 1600 10-20% brži. Taj 4460 nije loš, puno je bolji od FX6300, samo ga može zezat manjak jezgri i nedostatak HTa.

  • FlankerB1

    16.09.2020 - 13:15

    I5 4460 je u rangu fx6300

  • GAMEmaher

    16.09.2020 - 14:25

    Ps4 Pro bude sasvim dovoljan mi za ovo odigrat 🙂

  • CapNemo

    16.09.2020 - 22:06

    ma ez, uzmem si rtx 3070 sad kad izade, vjv ce bit negdje 4000-5500kn. Spojim ju s r5 3600 i uzivam u max grafikama na 1080p 144hz sa rtx. EZ clap

  • Tomina

    12.10.2020 - 17:54

    Volim čitati PC gejmere sa 10 soma kučištem i prepucavanjem naziva i brojki. 🙂 Za sve ostalo tu je 3800kn i PS5 ili Serija X. Fala Microsoftu i Sonyu na rivalstvima.

    • funky0308

      @Tomina, 13.10.2020 - 10:15

      Mi opet uzivamo u vasim 2go rjesenjima za sve. Postoje ljudi koji vole hardware i to im je hobi, velika ljubav i strast. Racunala ne sluze samo za igranje pa ne mozes sve stavljati u isti kos. Ako je tebi bitan samo gejming, ne znaci da je tako sa svima drugima. Uostalom, gdje je to prepucavanje? To su razgovori ljudi od kojih svatko ima svoje preferencije i ljudi razgovaraju. Moze se zabaviti i na PS2, daleko od toga ali za 3800kn ces dobiti igracku na kojoj se samo mozes zabaviti i igrati, ako ti je dovoljno super, ima nas kojima to nije dovoljno i trazimo vise. Ne znam zasto ti je to toliko tesko prihvatiti i shvatiti

    • Tomina

      @funky0308, 13.10.2020 - 10:35

      Kaj se funjiš odmah? Si iz Krapine? Izvini, ali ja osobno ne poznajem niti jednog “gejmera” koji može za svoj PC reći – služi mi za sasvim druge stvar, osim igrica. Ne, krivo pričaš i imaš krivo uvjerenje. Mislim da 90% ljudi sa nekim bjesnim komadom PC-a nema ništa instalirano nego igrice i office. Sory, al tak je. To bi mogao ja reći da i dalje radim na 3d crtanju i renderiranju i sad moram svakako nabildati PC, no eto odustao sam od toga, i nema mi smisla dat 1000 eura za nekakav pc setup, kad za 2 godine to već bude mid range zbog ljenoguzih developera i te “ekonomije i politike”. Dam 3800 i kupim X. Uz to uzmem još miš i tipkovnicu i mir par godina. pusa

    • Rogue Stallion

      @Tomina, 13.10.2020 - 13:39

      Ako moraš nabildati PC koji ti donosi kruh na stol i pomoću kojeg ćeš lakše obavljati svoj posao, čemu davati 4000 kn na neku bijednu igračku konzolicu. Ne znam o kakvim “ljenoguzim developerima” ti pričaš, sve multiplatformske igre bolje se vrte na PC nego na konzoli. Ove “next gen” konzole nisu niti izašle, a kaskaju za pc hardverom 2 godine.

    • Tomina

      @Rogue Stallion, 13.10.2020 - 13:53

      ne moram, ne bavim se više tim stvarima. Tako da mi PC služi za skupljanje prašine. Ugodnije mi igrati na konzoli, znam da upalim i igram. Nemam više živaca podešavati postavke, pa ovo pa ono. Kaska za čime točno? Sve igre koje se danas rade – ne koriste niti 50% jačine najjačih komponenti od PC-a, jedino možda kosa i blamiranja sa istom. Ljenost! Šta nije lakše teksturu ostaviti u 4k rezoluciji da bude teška 10mb, ili se igrati sa optimiziranjem iste? Jel nije lakše nacrtati 3d objekt za milijun poligona, ili pametno crtati isti sa tisuću? Gle, jedno vrijeme sam radio u UE4 enginu. Također sam 3d projekte prebacivao u UE engine da se demonstrira hodanje kroz iste. Doslovce sa malo mučkanja sam napravio taj prikaz bolji nego što pola igrica danas ima. Niti jednu mutnu teksturu nisam imao. Jel razumiješ da je do developera? Usporedi recimo MGS PP i recimo GTA 5 ili slične jake naslove. Pogledaj kutove objekata. Izrazito su pravilni, oštri, a u realnosti tako nije. Pogledaj MGS PP i iste. Skužiš da su oštri ako smanjiš grafiku na low. Kad staviš na jače detalje, skužiš da kutevi imaju normal map i prividno iz vidiš kao nepravilne. A igra na ultra leti na starim konfiguracijama, a današnje igre zahtjevaju neke umobolne a ništa nisu napredovale.

    • Drunkenstein

      @Tomina, 13.10.2020 - 14:12

      Čuj, tek sad u kontekstu igranja konzole dobivaju neki ozbiljniji smisao usporedno sa PC, dosad to nije bio slučaj. Naravno, PC je i dalje snažniji te će uskoro opet bit isplativiji u određenim slučajevima.

    • Rogue Stallion

      @Tomina, 13.10.2020 - 14:14

      Mene da pitaš koje su to najnovije igre, ne bih ti mogao precizno odgovoriti. Meni je sve unazad 5,6,7 godina novo. Pred tjedan dana sam prošao sa guštom 16 godina staru igru na emulatoru. I to je to. Na svom računalu mogu raditi za posao, mogu emulirati, mogu ga nadograditi, igre mogu nabavljati iz milijun izvora. Na konzoli to nije moguće. Kupnjom konzole vezan si za ekosistem kojeg je oblikovala korporacija.

      Ne znam što ti to znači da ti je ugodnije igrati na konzoli jer upališ i igraš? Imam i ja masu igara na Steamu pa ih upalim i igram.

      Također, i na konzolama postoje loše optimizacije, cijelu prošlu generaciju se igrali većinski na 30 FPSa. Dakle, ljenoguzi developeri nisu prisutni samo na PCu.

    • Tomina

      @Rogue Stallion, 13.10.2020 - 14:35

      Da, igre izgledaju isto unazad 5 godina, pomaka nema! Tu i tamo osvane neka igra sa iznadprosječnom grafikom, no večinom i takve imaju optimizaciju nula bodova. Mene ne brine više ta grafika, realnu real time grafiku još ništa narednih par godina. Više me brine što sve nove igre pate od animacija, plastičnih faca itd. To me odbija užasno. Gle, dok sam radio na PC-u, i igrao sam tamo. Zna se od kuda sam neke igre skidao i odigrao. No jednostavno tlaka mi je sve to. Imam gamepass još 2 godine, cijene su oke, ali sad ono što i kupim – to odigram i cijenim!

    • Rogue Stallion

      @Tomina, 13.10.2020 - 15:23

      Frende, ti si prema vlastitim komentarima igrao na budgetnoj 750Ti i dvojezgrenom i3 procesoru. Ljutiti se na optimizaciju u kontekstu modernih igara sa takvim hardverom mi nema smisla. To je kao da na put ideš sa probušenim rezervoarom i onda ti je kriva duljina puta jer ti se auto izgasio. Očekivati od entry level kartice stare 6 godina i nekog ivy bridge ili što već je i3 da dalje vrti sve na ultra je malo debilno. Sve na ultra nisu vrtili niti kad su izašli. I još k tome se zbog toga što imaš nerealna očekivanja od starog hardvera imaš obraza sprdati sa PC gaming kulturom i ljudima koji eto, ulažu u svoj hobi. Nije ti to ok.

    • Tomina

      @Rogue Stallion, 14.10.2020 - 07:18

      Brajane moj, di sam ja pobogu uopće spomenuo svoj pc u ovoj temi? Ja svoj pc ne koristim, palim ga jednom tjedno. Stoji i skuplja prašinu.Da on bude za gejming, trebao bi uložiti sigurno finih 4-5 soma kuna. Pa za 2 godine opet. To meni nema smisla. Konzola i pičim. Ali kad si već spomenuo moj PC, taj isti PC je bez beda vrtio MGSPP na high i nešto ultra detalja, i kad 80% novih igara usporediš sa ovom starom igricom – ja se pitam šta oni rade? Pa ova stara igra na mom starom PC-u izgleda duplo bolje nego nove igrice, za koje trebaš opaki stroj. Eto, to mi nema logike. A igre su sve gluplje i glplje.

    • Drunkenstein

      @Tomina, 14.10.2020 - 10:47

      Već san više puta dosad objasnio sljedeće; ako znaš šta radiš, tada PC nećeš tribat nadograđivat svake 2 godine, pogotovo ne po tim ciframa. Kad si fleksibilan pri kupovini i PC složiš pametno, miran si 5-7 godina, nakon toga samo osvježiš situaciju s novom grafičkom. Ljudi koji svako malo nešto nadograđuju naprosto ne znaju šta rade, iako mnogi naganjaju visoke rezolucije i visoka osvježavanja, no to nije mjerilo za išta, takvi ipak moraju redovnije kupovat. Za 6500 kuna složiš idealan stroj za dugogodišnje uživanje na 1080/1200p uz maksimalne grafičke postavke pri 75 sličica, ili ako baš želiš 1440p pri 40-60 sa free/G-syncom.

    • Rogue Stallion

      @Tomina, 16.10.2020 - 09:22

      Bitan je tvoj PC jer kroz isti promatraš PC igranje i dolaziš do zaključka da su globalno igre za PC neoptimizirane i da je ta platforma zbog toga loša, neisplativa i sl.

      Phantom Pain izgleda oke i takvi su mu zahtjevi za pokretanje, ali na PC u međuvremenu su izašli Shadow of the Tomb Raider, Metro Exodus, Death Stranding, Horizon zero dawn, Mafia Remake, Red Dead Redemption 2 i još hrpa drugih koje izgledaju prebolesno, bolje od MGS5. Normalno da će Exodus na 750Ti droppat ispod 30 FPSa, jesi vidio kako izgleda ta igra?

  • Dajsikeks

    12.10.2020 - 18:24

    Ubisoft je jedini koji se potrudi objaviti više različitih postavki, dok drugi većinom (ne svi) minimum and recommended, pa se ti slikaj kaj konkretno znači

    • funky0308

      @Dajsikeks, 13.10.2020 - 10:16

      Moraju kada ni sami ne znaju haha 😉

  • Ivan Golubic

    12.10.2020 - 20:16

    i7-9900k?? Nije li to i9?

    • funky0308

      @Ivan Golubic, 13.10.2020 - 10:18

      Ma je, ocito je greska. Misli se na 9700 vjerojatno. Pazi fore, 9900 i to s otkljucanim mnoziteljem.. ma da, najbolje dva, tri takva staviti 😉

  • Momentum

    12.10.2020 - 20:45

    Grafički igra nije bolja od Watch Dogs 2 a više traži haha smijurija

  • Zvonimir Komar

    12.10.2020 - 23:31

    Hahahaha, kakve marketinške gluposti. Povećanje rezolucije navodno traži bolji proc. Nema veze s mozgom.

    • delight353

      @Zvonimir Komar, 13.10.2020 - 08:02

      Baš. To niti meni nije jasno. Koliko ja znam, viša rezolucija smanjuje CPU bottleneck, jer GPU ima veći load…

    • Drunkenstein

      @delight353, 13.10.2020 - 14:03

      Viša rezolucija manje opterećuje CPU samo u smislu iskorištenosti; na 1080p/60fps u nekoj igri je primjerice bio korišten 100%, dok je na 1440p u istoj igri iskorištenost opala na 70%, osim ako GPU ima viška snage za 1440p, tada će CPU i dalje bit na 100%. Taj odnos inače nije bottleneck o kojem se govori; pravi bottleneck se odnosi na IPC i frekvenciju procesora. Ne može ni svaki procesor isporučit 60,70 fpsa na bilo kojoj rezoluciji. Recimo, ako imaš GPU koji je u stanju isporučit 90 fpsa na 1440p u nekoj igri, a procesor ti je 6c/12t te zbog IPCa i frekvencije rada može isporučit 70 fpsa, iako je iskorišten svega 50% zbog viška jezgri i dretvi, tada ćeš ka krajnji rezultat imat 70 fpsa. Drugim riječima, procesor se mijenja samo kad se primijeti ovaj slučaj ili kad zbog manjka jezgri dosegne 100% konstantnog zauzeća šta može, ali i ne mora uzrokovat stuttere i nagle padove fpsa. U pravilu, kad se kupi solidan procesor za igranje pri 60-70 fpsa, šta se danas nađe za 850 kuna, ne treba ga mijenjat dugi niz godina.

    • SonOfZeus

      @Zvonimir Komar, 13.10.2020 - 09:49

      Normalno da je glupost, ali opet Ubisoft je poznat po odličnim optimizacijama (sarkazam) pa možda namjerno ubace neki kod da utječe na procesor. 🤣🤣

    • funky0308

      @Zvonimir Komar, 13.10.2020 - 10:19

      Ne nuzno.. vise rez. tekstura zahtjevaju poprilicno dobre i jake procesore.

    • Zvonimir Komar

      @funky0308, 13.10.2020 - 20:15

      Rezolucije tekstura, kao niti geometrija objekata nemaju veze sa CPUom.

    • Drunkenstein

      @Zvonimir Komar, 13.10.2020 - 14:03

      U scenariju di povećanjem rezolucije dobiješ više objekata na ekranu zbog šireg kuta gledanja, situacija je zahtjevnija za CPU, no to je najčešće slučaj u igrama s pogledom iz ptičje perspektive.

    • Zvonimir Komar

      @Drunkenstein, 13.10.2020 - 20:14

      Povećanjem rezolucije se ne dobiva više objekata za gledanje u nekoj 1st/3rd person igri. Povećanje FOV ili LOD nema nikakve veze sa rezolucijom i to je uvijek i zasebni setting u igrama.

      Ovo što govoriš za ptičju perspektivu – to bi mooožda moglo igrati za neke strategije/buildere koji su na specifičan način rađene, međutim sumnjam i u to. Kako bi izgledao Cities skylines kada bi igra računala AI samo objekata koji su trenutno na ekranu? Kako bi izgledala ikoja strategija koja ne računa AI koji se nalazi izvan ekrana? A ono što je unutar ekrana dok se ostatak u tom trenutku može zanemariti je uvijek stvar koja se tiče grafičke.

  • SanKa

    13.10.2020 - 09:12

    džaba ti sva grafika svijeta ako ce igra bit isprazno smece..hope im wrong

    • Zvonimir Komar

      @SanKa, 13.10.2020 - 20:17

      Besmislena tautologija. Izjava tipa “drvo je drveno”. Da, naravno. Ali što si time rekao?

    • Stitrek

      @Zvonimir Komar, 13.10.2020 - 22:18

      Igra izgleda interesantno i nesto novo sa odabirom razlicitih likova, treba jos vidjet dali ce sto promijenit po pitanju online-a

    • SanKa

      @Zvonimir Komar, 14.10.2020 - 10:04

      htio sam reci da dosta ljudi smatra igru gotovim i kvalitetnim proizvodom ako izgleda prekrasno…

  • Alen90

    13.10.2020 - 21:02

    ko moze da pokrene Microsoft Flight Simulator 2020 na HIGH a da ima 30 FPS-a 😀 ne treba da brine o drugim igrama 😀

  • emanlio

    16.10.2020 - 09:48

    Čuj to… mogu pokrenuti Watch Dogs Legion…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?