HCL.HR

Recenzija

Watch Dogs: Legion

Mi smo legija

Hrvoje Smoljić

Ah, Ubisoft. Nije tajna da ja zaista volim njihove često formulaične igre otvorenog svijeta. Nisam jednom rekao, bez trunke sarkazma kako mi samo trebaju njihove baze, tornjevi i tona igračaka za njihovo oslobađanje i ja sam sretan. No, kad tri do četiri franšize koriste slične ili iste mehanike koje se ne mijenjaju značajno iz nastavka u nastavak – čovjek se ipak zasiti. Nisam se službeno družio s nekom Ubisoft igrom od neslavnog Ghost Recon Breakpointa i jedva sam dočekao da vidim rezultate velike, jednogodišnje odgode Watch Dogs Legiona, ali i generalni smjer u kojem su odveli franšizu.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
59,99€ PC Ustupio izdavač igre

Prvi Watch Dogs donio je priču o osobnoj osveti te je predstavio poprilično uzemljen i ozbiljan pristup white hat hakiranju te problemu tehnologije u svakoj pori ljudskih života. Hakiranje je bio opasan posao čije je prakticiranje vodilo do ozbiljnih posljedica i svrstavanja s nekim opakim ličnostima. Watch Dogs 2 se nastavio baviti velikim temama tehnološkog napretka, ali im je pristupio na manje ozbiljan način. Hakeri su odjednom postali šareni hipsteri koji u smrtno ozbiljnim situacijama zbijaju šale i uživaju u onome što rade.

Možemo reći kako je Ubisoft s prva dva nastavka ”testirao vodu” i sad će s trećim konačno definirati generalni smjer u kojem će franšiza ići. Po svemu sudeći, ovdje se u velikoj mjeri odlučio vratiti korijenima i donijeti nešto ozbiljniju priču, a po pitanju gameplaya uvesti pokoji novitet koji bi vrlo lako mogao postati budućnost Watch Dogsa.

Animated GIF

TEHNOLOŠKA APOKALIPSA

Legion je tonom svakako bliži originalnom Watch Dogsu te je pričom najozbiljniji nastavak u franšizi. Tematika je i dalje slična – profiliranje, nadzor i kontrola nad građanima, napredne AI tehnologije, eliminiranje ljudskog faktora u odlučivanju te sveopće korištenje online informacija u nemoralne svrhe. Ubijanje ljudi prije nego počine zločin, čipovi koji od ljudi rade robove, učitavanje svijesti u stroj te brisanje dijelova osobnosti – određeni segmenti priče zalaze u ideje i koncepte najgoreg mogućeg korištenja tehnologije kakve se ne bi posramila i epizoda Black Mirrora.

Čak je i kišoviti London u kojem se sve odvija cjelokupnim ugođajem daleko bliži Chicagu originala nego suncem okupanog San Francisca iz dvojke. I ovdje je u fokusu priče hakerska grupa DedSec koja je od strane terorističke hakerske skupine Zero Day lažno okrivljena za niz terorističkih napada diljem Londona. Navedeno omogućuje privatnoj sigurnosnoj kompaniji Albion da pod prizmom sigurnosti u potpunosti preuzme grad, a u svemu svoje prste imaju i korporacija Broca Tech te kriminalni Clan Kelley. Na nama je da, okupljanjem, khm, “legije” nezadovoljnih građana razotkrijemo i razmontiramo sve navedene aktere te skinemo ljagu s imena naše altruistične hakerske skupine.

Priča se bavi ozbiljnim temama, ali ih istražuje kroz strahovito klišej negativce.

Iako se bavi temama koje pršte potencijalom, istražuje ih kroz priče pet glavnih negativaca koji nisu pretjerano zanimljivi. Oni kao da su izašli iz najklišej akcijskog filma i djelomično sam iščekivao trenutak kad će se netko od njih teatralno zavrtiti u stolcu s mačkom u krilu. Većinu priče o oslobađanju Londona od njihovog utjecaja slobodno možete preskočiti, a iz teritorija potpune bezličnosti ih koliko toliko izvlače ponekad impresivne konačne misije svakog poglavlja.

Glavni novitet Legiona je taj da nakon ozbiljnog Aidena Piercea, i neozbiljnog Marcusa Hollowaya iz prethodnih nastavaka, ovdje nemamo jednog centralnog lika nego možemo regrutirati i zaigrati s apsolutno svim građanima Londona. Kako? Jednostavno im priđete te ih pitate žele li se pridružiti vašoj borbi protiv Albiona. Ovisno o njihovom stavu prema DedSecu, nekad će to zahtijevati nekoliko usluga koje za njih morate prije obaviti, a nekad će biti: “Oh da, naravno da se želim priključiti vašoj visoko-ilegalnoj hakerskoj skupini iako sam vas tek upoznao”.

Slično kao i u Watch Dogsu 2, i ovdje su prisutne određene proturječnosti, nelogičnosti i razilaženja priče i onog što u igri zapravo radite. Igri je zato najbolje pristupiti kao kakvom nerealnom akcijskom filmu – suspregnuti nevjericu i ne tražiti rupe u njenoj logici.

Regrutirati nove likove vrlo je jednostavno, a zahtjeva visoku razinu susprezanja nevjerice.

Nedostatak definiranog centralnog protagonista ima dvojak učinak na priču. Na loš način u smislu da likovi s kojima odlučite igrati uopće ne odgovaraju tonu onog što se u misijama događa. Na momente sam mislio da igram Saints Row jer je zaista teško ozbiljno shvatiti misiju o trgovanju ljudskim organima kada je lik kojeg ste uzeli za datu misiju obučen u srebrno odijelo navijačke maskote nalik mački. Ali eto, ja sam kriv, ne igra.

Nadalje, kako bi mnoštvo igrivih likova i njihove interakcije bile donekle jedinstvene, dijalog je snimljen od strane tek nekolicine glumaca, čiji su glasovi zatim digitalno promijenjeni u post produkciji. Osim što pola njih koristi klišej parodiju britanskog naglaska, igra ih likovima nasumično dodjeljuje uz ponekad čudne rezultate. Dijalog se rijetko kada čini kao konverzacija između dvije prave osobe, glasovi često ne odgovaraju izgledu likova, a ponekad se izgubi usklađenost njihovih usana s onime što govore.

Ubisoft je raznolikost likova postigao s nekoliko trikova koje je vrlo lako prozreti.

Ipak, nije sve tako crno. Ubisoft je s ovim sustavom postigao nešto zaista posebno u smislu roleplaya i stvaranja vlastitih mikro-priča. Iznenađujuće je kad vas roleplay iskustvo jedne Ubisoft igre podsjeti na igru poput Skyrima u smislu da vam daje pješčanik i tek širi kontekst, a na vama je da kreirate svoju priču. Sami možete zamisliti međusobne odnose vašeg tima – tko je vođa, koju misiju dodjeljujete kojem operativcu, tko je specijaliziran za kakve zadatke, a igra i međusobne interakcije likova su napravljene na način da takvo što zaista funkcionira.

HAKIRAJ ME NJEŽNO

Po pitanju općeg gameplaya, Legion je i dalje Watch Dogs kakvog svi dobro znamo, gdje misije prolazimo kombinacijom hakiranja, šuljanja, akcije, rješavanja zagonetki i istraživanja otvorenog svijeta. Za razliku od prethodna dva nastavka, Legion češće pruža mogućnost Rambo pristupa, no unatoč tome šuljanje je često zabavniji i mnogo moćniji alat za rješavanje problema.

Iako je sustav regrutiranja građana u DedSec uvjerljivo najbolji aspekt igre, on je ujedno glavni izvor nekih njenih problema. Različiti likovi ovdje funkcioniraju kao svojevrsne klase i svaki može imati nekoliko oružja, sposobnosti, ali i negativnih osobina u različitim kombinacijama. Osim toga, svaki NPC ima svoju profesiju, stil borbe, osobnost, rodbinske veze te dnevne rasporede u skladu s svim prethodno navedenim.

Čitava stvar podsjeća na Nemesis sustav iz Shadow of Wara i njegovu šaroliku postavu različitih orkova. Sustav definitivno nije toliko kompleksan, ali svaki lik može naći mjesto u vašem timu, pa makar samo da vam izmami osmjeh na lice.

Legion je dobri stari Watch Dogs u kojem oslobađate baze kombinacijom šuljanja, hakiranja i akcije.

Primjerice, plaćeni ubojica sa svojim John Wick gunkata sposobnostima i dva oružja omogućit će Rambo pristup misijama, dok će im špijun moći pristupiti potiho budući da ima pristup nevidljivom automobilu i prigušenom pištolju. Lik s hakerskim sposobnostima će s druge strane možda moći hakirati kamere ili dronove i misiju riješiti bez da u neprijateljsku bazu uopće i zakorači. Ima i onih koji pripadaju određenoj frakciji pa se u njihove baze mogu jednostavno ušetati, u kom slučaju se ne smiju približavati drugim čuvarima ili napraviti bilo što netipično kako se ne bi razotkrili. Sloboda pristupa misijama je kao i u prethodnim nastavcima na zavidnoj razini i uvelike je zaslužna zašto je dobro staro oslobađanje baza još uvijek zabavna formula koju Ubisoft ne napušta.

Naravno, uvijek je moguće i regrutirati bakicu koja nije sposobna ući u zaklon, lokalne pijance koji prde kud god idu i tako u stealth misijama otkrivaju svoju poziciju, ali i likove koji primjerice imaju neku smrtonosnu bolest koja ih može ubiti u bilo kojem trenutku usred misije. Iako izvan roleplaya ili stvaranja smiješnih situacija nema pretjeranog razloga za odabir ovakvih likova, svakako pohvaljujem njihovu iznimnu raznovrsnost. Reći ću samo kako sam sigurno pola vremena od 40-tak sati igranja proveo šetajući ulicama Londona te istražujući njegove građane.

Raznolikost vještina i alata na raspolaganju različitim likovima je na zavidnoj razini.

No, kao i obično, Ubisoft bi se ipak volio svidjeti širim masama i nije uložio sve žetone u ovaj sustav, a opet je prevelikim fokusom na njega zakinuo druge segmente igre, poglavito hakiranje. Da pojasnim. Iako svaki lik ima svoj set vještina i opreme, postoje generalne vještine koje otključavate tijekom igre, a mogu ih koristiti svi članovi vašeg tima neovisno o “klasi”. Tako će inače najbeskorisniji starkelja imati pristup hakiranju kamera i dronova, slušnih uređaja protivnika, pristup robotskom pauku, kratkotrajnoj nevidljivosti, određenim, nesmrtonosnim oružjima, minama i slično.

Meni je već taj set alata bio sasvim dovoljan da vrlo lako prijeđem veliku većinu misija. Naravno, nije to učinilo sustav regrutiranja potpuno beskorisnim, ali definitivno jest manje značajnim. Bilo mi je lakše kada je moj lik imao još dvije, tri dodatne vještine, ali to ne mijenja činjenicu kako sam i s običnom doktoricom mogao bez problema prijeći većinu igre na najvišoj postavci težine.

Loša umjetna inteligencija i generalni set alata igru čini vrlo jednostavnom neovisno o odabranom liku.

Za to je uvelike zaslužna poprilično loša umjetna inteligencija protivnika. Otkrije li vas jedan čuvar tijekom šuljanja, on neće aktivirati alarm ili pozvati nekog u pomoć nego će se pošaketati s vama, a otkrije li vas više njih, često će radije svi pribjeći borbi prsa o prsa i tek nakon pet minuta uzajamnog šaketanja izvaditi oružje u pokušaju da vas upucaju.

Volio bih da je Ubisoft tu stavio veći naglasak na individualne sposobnosti likova jer su ovako one zabavna distrakcija umjesto ključan segment igre. Ono što u tom smislu koliko toliko pomaže i što definitivno preporučam je igranje s uključenom permadeath opcijom. Napetost izazvana mogućnošću trajnog gubitka lika svakako će doprinijeti tome da ih pažljivije birate i više cijenite, naročito jer je prava rijetkost pronaći neke od najboljih klasa u igri – poput plaćenih ubojica.

Najveći potencijal Watch Dogs serijala – hakiranje, uvjerljivo stagnira po pitanju noviteta.

Spomenuo sam kako je zbog fokusa na različite likove Watch Dogs ostao zakinut za inovacije po pitanju hakerskog gameplaya. U prethodna dva Watch Dogsa to je bio sustav s najviše potencijala i nekako je sve išlo u smjeru da će se upravo ti alati širiti svakim narednim nastavkom no hakiranje je ovdje ostalo više-manje isto u odnosu na prethodnika. Dronovi su doduše postali nešto šarolikiji, robotski pauk je preuzeo ulogu autića na daljinski, kamere se i dalje mogu hakirati u svrhu rješavanja jednostavnih zagonetki, a protivnički mobiteli i plinske cijevi u svrhu njihovog onesposobljavanja ili skretanja pozornosti. Dodana je kratkotrajna nevidljivost i skrivanje tijela protivnika, dok smo izgubili mogućnost hakiranja semafora, a da i ne spominjem onu impresivnu mogućnost kratkotrajnog isključivanja struje u čitavom gradu zadnji put viđenu u originalu.

Napucavanje je poprilično zadovoljavajuće, a borba prsa o prsa vrlo simplistički odrađena gdje se sve svodi na dvije tipke – jedna za izbjegavanje napada a druga za protunapad. Upravljanje vozilima je ostalo izrazito arkadno, ali i donekle zabavno. Samo nemojte sjesti za motore čiji su vozni modeli očajni i toliko ukočeni da će sve osim ravne ceste rezultirati brzim ljubljenjem asfalta.

London je tipična check lista, a kupovanje kozmetike i nadogradnji jedini su isplativ motiv za njegovo istraživanje.

Otvoreni svijet je i dalje jedna velika check lista, u kojoj imamo tek dva isplativa razloga za istraživanje – jedan u obliku tech bodova za nadogradnje sposobnosti, a drugi u obliku raznovrsnih maski za skrivanje identiteta. Kako je svaki NPC ujedno i hodajuća sporedna misija, nije puno pažnje pridodano nekom dodatnom sadržaju. Moguće je sudjelovati u svojevrsnom fight clubu, otići u lokalni pub i napiti se, zaigrati pikado ili tehnicirati loptom i to je otprilike to. Za pohvaliti je svakako količina različitih dućana s čitavom hrpom odjeće i drugih predmeta za uljepšavanje likova ukoliko vam se ne sviđa njihov stil u trenutku kada ste ih regrutirali.

DIMNA ZAVJESA

Ubisoft zaslužuje svaku pohvalu kada je u pitanju vjerno rekreiranje Londona. Sam grad mi je još uvijek relativno svjež u sjećanju i moram priznati kako su lokacije prepoznatljive do te mjere da je snalaženje u odnosu na poznate građevine ponekad izvedivo i bez korištenja mape. Grad je dakako začinjen hologramskim reklamama i sličnim visoko tehnološkim uređajima. Automobili se po cesti sami voze, a zrakom letaju raznorazni dostavljački i građevinski dronovi. Sve skupa nikada ne zalazi u domenu nerealnog i zapravo je vrlo lako zamislivo unutar idućih 20-tak godina.

Iako je u odnosu na San Francisco mnogo natrpaniji vizualnim detaljima, ljepota Londona je uvelike površinska, a izvan neprijateljskih baza, gotovo da nema zgrade u koju je moguće ući i istražiti. Čak i trgovine nemaju dizajniran interijer nego odjeću isprobavate stajanjem ispred izloga. Osim toga, 50% vremena provedenog u igri je padala kiša pa sam imao osjećaj da su lokaciju uzeli samo kako bi demonstrirali sve te famozne ray tracing refleksije koje izgledaju zaista odlično.

London izgleda vrlo lijepo i autentično, ali je njegova ljepota izrazito površna.

Kada je u pitanju vizualni izgled likova, Ubisoft se definitivno vodio kvantitetom ispred kvalitete. Ne znam za vas, ali ja volim kada lik s kojim igram izgleda lijepo do te mjere da nezdravu količinu vremena provedem u raznim kreatorima likova RPG igara. Iako raznoliki, većina likova u Legionu je iskreno rečeno ružna do te mjere da mi se na trenutke činilo kako Ubisoft parodira Britance. Ne pomaže kako su određene teksture poput brade i kose vrlo odrađene vrlo loše, a već sam i spomenuo loš lipsync i nevjerljivu glasovnu glumu.

Igra je po pitanju glazbe regresirala u odnosu na prethodnika gdje je ona na neki način bila i dio osobnosti glavnih likova. Iako su i ovdje prisutne neke dobre licencirane pjesme, glazba često pada u drugi plan i ostaje nečujna budući da radijske postaje češće vrte nekakve talk show emisije, a više nema ni mogućnosti da lik izvan auta zgrabi slušalice i sluša glazbu.

Solidne performanse zagorčane su bugovima i rušenjima igre.

Za jednu cross-gen/next-gen, Legion po pitanju performansi radi sasvim pristojno. Igru sam isprobao na dvije konfiguracije. I7-7700k procesor i GTX 1080TI grafička igru su gurale u prosječnih 45 FPS-a na 1440p rezoluciji uz ultra postavke. 60 FPS-a je bilo ostvarivo podešavanjem mnogobrojnih grafičkih postavki gdje svaka ima zgodan prikaz utjecaja na performanse igre. Druga konfiguracija s Ryzen 5 3600 procesorom i RTX 2080 Super grafičkom dostizala je 60-70 FPS-a na 1440p rezoluciji uz ultra postavke, ali je redovito padala ispod 50 FPS-a s uključenim ray tracing efektima. Navodno Ubisoft sutra izbacuje dodatne optimizacije za PC verziju s kojima bi to trebalo biti riješeno u slučaju RTX kartica.

Moram spomenuti kako mi se igra rušila 10-tak puta, a susreo sam se i s mnoštvom bugova koji su više bili smiješni nego što su mi upropastili iskustvo igranja. Likovi su često znali zapeti u okolišu, pojaviti se niotkud, a u par slučajeva sam u bazama vidio samo lebdeće puške kako skakuću jer su svi čuvari postali nevidljivi. Dobar dio toga bit će ispravljen već prvom zakrpom, ali opet govorimo o igri čiji je izlazak bio odgođen za više od pola godine.

GLEDAJUĆI PSI

Watch Dogs: Legion kompetentna je upotreba Ubisoftove poznate formule. Da Ubisoft nije implementirao sustav igranja s mnoštvom različitih likova, Legion bi mogli prozvati jednim običnim reskinom prethodnog nastavka. Ovako ipak mogu reći da ga je nadmašio te kako je fokus na taj segment igre ipak začinio poznatu Watch Dogs gameplay petlju u dovoljnoj mjeri da Legion nazovem najboljom igrom u serijalu. Nadam se samo kako  „igraj s bilo kime“ sustav neće doživjeti istu stagnaciju kao i „hakiraj svijet“ i kako je ovo samo mali korak u budućnost serijala koji apsolutno pršti potencijalom. Unatoč problemima, ovaj put u London definitivno smatram isplativim, a priče koje ćete sami kreirati dat će mu daleko veću vrijednost od bilo čega što igra nudi sama po sebi.

Watch Dogs: Legion i njegova mlaka distopija najbolja je kad ju tretirate kao pjesčanik u kojem kreirate vlastitu priču za što će vam on dati sve potrebne, često vrlo zabavne alate.

81 Naša ocjena
  • vrlo zabavan "igraj s bilo kim" sustav
  • sloboda pristupa misijama
  • vizualno atraktivan dizajn Londona
  • stagnatno, ali još uvijek zabavno hakiranje
  • neusklađenost tona priče i igrivih likova
  • dosadna priča i klišej negativci
  • loša umjetna inteligencija čini igru vrlo laganom
  • česti bugovi

Hrvoje Smoljić

Strastveni igrač svega što je RPG. Kada se ne troši u nekom MMO-u, u konstantnoj je potrazi za novim gaming iskustvom koje će mu proždrijeti dušu.

Komentari (49)

  • The_Rubix

    29.10.2020 - 13:54

    Igra me nije ni sa čim očarala, još od prvog trailera, a još je ovo i dosta visoka ocjena uzevši u obzir toliko minusa

  • vojnovic4

    29.10.2020 - 13:55

    Kupit ce se na akciji

  • TITANXIS

    29.10.2020 - 14:10

    Nisam još niti jednu igru iz serijala odigral jer nađu se neke druge u planu za kupnju. Bude i WD došao na red.

  • cikastojca

    29.10.2020 - 14:11

    Znaci prica i AI

  • Faris.com

    29.10.2020 - 14:16

    Čudno što kažete to da je veoma laka,WD2 je bio poprilično težak

  • SanKa

    29.10.2020 - 14:25

    jedan veliki MEH. po tekstu bih rekao ocjena 71, a ne 81….u zadnje vrijeme vam dosta recenzija nema smisla…ili igru nahvalite pa losija ocjena od ocekivane ili obrnuto.

    • Hrvoje Smoljić

      @SanKa, 29.10.2020 - 14:35

      Ja se poglavito vodim time je li neka igra zabavna, a Legion to definitivno jest. Činjenica da neki segmenti teskta naginju negativnom leži u činjenici da Ubisoft uvijek igra na sigurno i nedostaje mu hrabrosti neke mehanike i ideje izgurati do kraja.

    • SanKa

      @Hrvoje Smoljić, 29.10.2020 - 16:23

      ok, hvala na objašnjenju ,samo bas me iznenadila ocjena na kraju , u kontrastu malo od onog što je napisano. treba ukljuciti i faktor zabave, imas pravo

    • funky0308

      @Hrvoje Smoljić, 29.10.2020 - 18:38

      A dobro, recenzije i jesu subjektivni dojmovi pomjesani sa objektivnim elementima ali ni ja nakon teksta nisam ocekivao ovako visoku ocjenu. 81 je poprilicno visoka ocjena i u nekakvom prijevodu bi bilo – proporka za odigravanje. Izgleda je fora sa preuzimanjem likova upalila plus dobroznani Ubisoftov smisao za detalje sto se vizuala tice. Vecina igara im stvarno pdlicno izgleda. Spomenuh neki dan, igram 2, 3 god stari AC Odyssey i stvarno graficki izgleda jako dobro. Znaju napraviti sve osim dobre price da poveze sve skupa u cjelinu. Meni su u Divisionu 2 neprijatelji poprilicno inteligentni i cudno mi je da to ne znaju prenijeti na druge igre.

    • Robotz

      @Hrvoje Smoljić, 30.10.2020 - 09:04

      Posteno al bas ta copy-paste mehanika ne bi smjela imati vise od 7 ili 70 ocjenu jer koliko nesto moze biti zabavno ako smo to vidjeli i igrali x puta u svim njihovim naslovima zadnjih nekoliko godina.

    • Smike

      @Robotz, 30.10.2020 - 10:17

      Pa i Fife i Pes su svake godine iste,ali su i dalje zabavna. Ja recimo volim AC igre i znam da će Vllaha biti slična Oddsyu i Originu, ali ja volim obje igre i nevjerovatna je stvar istraživati taj ogromni svijet. Sjećam se u odssyu sam našao neko selo ,žive samo žene i prepuno je nekog pink cvijeća i mostova preko rijeke,fenomenalna lokacija.

    • pleto

      @Hrvoje Smoljić, 30.10.2020 - 11:11

      Ja bi uzeo tu igru prvenstveno jer mi se čini zabavna, a i bez igranja se vidi da je priča mlaka. Nekako si opisao sve u recenziji kako sam ja i predpostavljao da će biti gledajući neke clipove na jubitu.

  • Ranzo

    29.10.2020 - 14:36

    Priča ne valja; gluma i lip sync ne valjaju; Izgled likova ne valja; teksture kose i brade ne valjaju; igrivost je narušena zbog toga što je glavni adut igre, raznolikost igrivih likova ništa više nego zanimljivost koja ne utječe na način igranja osim ako sam ne ‘roleplay-aš’; inače adut ubisoftovih igara – lokacija je lijepa, ali isprazana; regresija po pitanju glazbe; loša umjetna inteligencija; česti bugovi… ➜ 8/10 – IT HAS A LITTLE SOMETHING FOR EVERYONE.

    • Hrvoje Smoljić

      @Ranzo, 29.10.2020 - 14:39

      Zaobravio si samo na sitnicu kako je glavni aspekt igre – gameplay, još uvijek dobro odrađen i zabavan.

    • Ranzo

      @Hrvoje Smoljić, 29.10.2020 - 14:41

      Sve jasno. 😉

    • PppPP

      @Ranzo, 29.10.2020 - 15:57

      i takvi kao ti su isti oni koji govore da je gamepaly najvažniji haha

    • Ranzo

      @PppPP, 29.10.2020 - 19:38

      Krivo si pretpostavio i promašio poantu. Plus ‘argumentum ad hominem’…nemoj biti untermensch, imaš samo jedan život.

    • funky0308

      @Ranzo, 29.10.2020 - 18:42

      Recenzentska je sloboda dati ocjenu koju misli da igra po njemu, dakle subjektivno i zasluzuje. Ukoliko se ne radi o pptpuno pokidanoj igri, a recenzent joj da 15, onda svakako zasluzuje drvlje i kamenje… ja igru nisam igrao niti planiram pa stvarno ne znam kakva je ali da, po tekstu sam ocekivao manju ocjenu ali ako se Hrvoje toliko zabavio s tim novim sustavom i dao 81, vjerojqtno tu ima necega. Mozda ne za tebe i za mene i bas zato treba recenzije s par strana provjeriti. Uostalom, kupis, probas, ako ne valja vratis 🙂

    • Ranzo

      @funky0308, 29.10.2020 - 19:42

      Slažem se, nema objektivne recenzije. Dapače, ako je Hrvoje uživao meni je drago…to je i poanta ovog medija kojeg svi ovdje toliko volimo, ali kao što si sam rekao tekst ne odgovara ocjeni. Omanji problem u našim životima, ali svaka prilika za refernecirati Dunkey-ja je dobra prilika. 😉

  • glist

    29.10.2020 - 14:37

    Igrao WD1, nisam ga završio ali ovo mi se čini zanimljivo i svježe… Planiram uzeti na akciji kada izađe Dlc sa assasinkom i naravno permadeath uključen… Jedino već znam da će me nervirati vožnja po krivoj strani

  • Zoran Žalac

    29.10.2020 - 14:51

    Mogu li se baš svi likovi voditi na sve misije? Ili za neke moraš imati odgovarajuću “klasu” lika?

    • Hrvoje Smoljić

      @Zoran Žalac, 29.10.2020 - 14:54

      Apsolutno svi likovi mogu u misije neovisno o klasi

  • Veblar

    29.10.2020 - 15:13

    nisam zainteresiran za ovu igru čisto zato jer mi se wd1 i 2 nisu dopali, a možda je kriva usporedba, al rađe bih igrao neku saints row igru nego ovo..

    • kebbab

      @Veblar, 29.10.2020 - 22:52

      WD 1 je bila odlična igra. Dvojka je otišla u krivom smjeru a trojka je taj krivi smjer samo produžila. WD 2 i 3 nemaju veze s jedinicom.

  • departed1983

    29.10.2020 - 15:16

    Dok god ove igre otvorenog svijeta koje se desavaju u gradovima budu imale u cijelom gradu 20 automobila i 30 pjesaka nikad to nece biti to. Bar meni. Nadam se da ce u skorije vrijeme tehnolgija biti dovoljno mocna, da dobijemo to, guzve na semaforima, zastoje, ulice pune ljudi i slicno.. Igra sa atmosferom grafa, ne neka velika arena za glupiranje, razbijanje auta, i gazenja pjesaka.

    • Zoran Žalac

      @departed1983, 29.10.2020 - 15:42

      Kužim što hoćeš reći, ali razlog za to nije samo hardverska nemoć… Probaj dizajnirat recimo misiju s potjerom usred prometnog krkljanca. Ta potjera onda dobiva skroz drugačiju ulogu. Oni dizajniraju igru tako da se igrač osjeća kao da je profi vozač, a ne da se ubedira jer je zapao u gužvu. Mislim, da, sve se može dizajnirati dobro kad se hoće, ali hoću reći da to nije samo pitanje vizualnoga nego kako se to odražava na gameplay. Recimo prve AC igre imale su hrpu likova u scenama, kao npr. i Hitman, jer se to odražava na gameplay – lakše se sakriti u gužvi, teže je nešto izvesti u gužvi a da te ne vide… U tom slučaju to nije samo dekoracija.

    • departed1983

      @Zoran Žalac, 29.10.2020 - 16:07

      Pa mislim da bi igra morala biti malo ozbiljnije tematike gdje bi takav grad bio tu radi armosfere a ne da u njemu radimo neke sporedne misije. Sta ja znam, neka igra tipa Mafie, digunuta na malo veci nivo sa tim stvarima. Razumijem da to ne bi funkcionisalo u GTA i Watchdogs… ali u nekoj igri malo drugacije zanra bi svakako moglo.

    • Zoran Žalac

      @departed1983, 29.10.2020 - 17:31

      Baš mi je u Mafia Remake i prolazilo kroz glavu to što navodiš. Tamo grad isto izgleda dosta prazno. Čak i tamo gdje su mogli poboljšati igru, nisu – tipa da ima više parkiranih automobila po ulici – ne moraju se kretati, čisto da daju sliku napučenijeg grada.

    • departed1983

      @Zoran Žalac, 29.10.2020 - 18:02

      Upravo sam u remakeu shvatio da to zelim u takvoj igri 😀

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 29.10.2020 - 18:46

      Meni bas u mafiji bilo previše auta tokom misija i doslovno sam znao zapeti u prometnoj gužvi. Zanimljivo koliko nam se dojmovi razlikuju.

    • Darac83

      @departed1983, 29.10.2020 - 16:33

      Prometnija cesta Aleksandrija – Teba u AC Origins nego u modernom velegradu…

  • maric4343

    29.10.2020 - 15:20

    Uzet će se kad bude na 100 kn ni feninga više jedino manje 😀

  • striborino

    29.10.2020 - 15:37

    Uzet ce se za plejku na nekoj akciji.Kad sam svaki watch dogs odigrao i ovaj ce se igrati 😀

  • The_Miks

    29.10.2020 - 16:08

    price nije dobra..znaci not for me

  • delight353

    29.10.2020 - 16:40

    Za one koji namjeravaju igrati, ali ne zele platiti punu cijenu, uvijek postoji Uplay+. Ubisoftova pretplata. Na PCu barem. 14,99 eura na mjesec dana, odigras i zdravo.

    • MakikaM91

      @delight353, 04.11.2020 - 02:18

      Kupio na 31/10 i chargali su me jos jedan put, namjesto 15 uzeli su mi 30e.. Ubisoft+ mi je bio pod suspended, danas mi dolazi poruka na mail da napokon mogu igrat do 29/11 a novac mi nisu vratili. Neznam koji im k****..

  • AZRAELxXxGhost

    29.10.2020 - 17:41

    Igrao je 2 sta variram nit valja nit nevalja…mislim da cu je ostaviti za ps5…

  • GAMEmaher

    29.10.2020 - 19:48

    Ja čekam kad igra padne dogodine na 100 kn i do tada ubisoft još nekih 10tak updatea izbaci onda to bude to 🙂

  • nemessis

    29.10.2020 - 21:31

    Škovace igra….

  • Stitrek

    29.10.2020 - 22:49

    Watch Dogs serijal je uvijek imao dobru pricu, novost sa odabirom razlicitih likova kroz igru je nesto sasvim novu u open world igrama. S obzirom na nedostatak novih gradskih open world igara, Watch Dogs L3gion zasluzuje dobre ocjene i recenzije, jos treba vidjeti kakav ce biti multiplayer.

  • macgyver

    29.10.2020 - 23:17

    Obožavam Far Cry, volim Assassins Creed, pogotovo novije, čak mi je i Ghost Recon Wildlands bio dosta dobar, ali Watch Dogs bas ne mogu probaviti. I jedinicu i dvojku sam uzeo kad su dijelili besplatno, obje sam igrao kojih sat-dva i odustao. Jedinicu sam čak dvaput probao u razmaku par godina, al nije išlo. Po svemu sudeći ista stvar bi mi bila i sa Legion, tako da mislim da ću i njega pričekati da bude besplatan

  • sprdacine30

    30.10.2020 - 11:22

    Zapratite satiričnu stranicu Sprdačine na: https://sprdacine.com/ . Pozdrav svima 🙂

  • tomekplejka89

    30.10.2020 - 16:55

    Kad se sjetim hypa na WD1 i onog fampznog downgradea na kraju…nije mi ni dvojka legla. Jednostavno mi WD nije nesto sto mi se da igrati pored toliko drugih igara…pass

  • SonOfZeus

    01.11.2020 - 14:35

    Mene zanima zašto nije spomenuto da je igra neoptimizirano smeće? Sa 2080TI mi se igra vrti na vrlo nestabilnih 50fpsa na 1440p sa ultra postavkama i high ray tracing. DLSS na balanced. Vidim da i ljudi sa 3080 ne prolaze puno bolje sa nestabilnih 60 fpsa. Jučerašnji patch je još pogoršao situaciju i sad imam još par FPS-a manje. Ubisoft je stvarno kralj loše optimizacije.

    • Hrvoje Smoljić

      @SonOfZeus, 01.11.2020 - 14:56

      Zato jer performanse ovise o nizu faktora, a ja ju mogu testirati tek na nekolicini konfiguracija. S onima s kojima jesam, nisam imao problema. Svakako priznajem da sam možda u manjini, ali i potvrđujem ovo što kažeš – patch je pogoršao stvar.

  • delight353

    02.11.2020 - 09:35

    Uzeo sam Uplay+ na mjesec dana da igru probam. Eventualno cak i zavrsim. Ne mogu se natjerati igrati dalje od prvih sat-dva. Spomenuo bih par sitnica koje mozda u recenziji nisu recene. London izgleda vrhunski. Ubisoft je kralj dizajna i stvaranja otvorenih svijetova. Medutim, djeluje prazno i imao sam osjecaj da je sve podredeno igracu. Pricu necu komentirati, jer ju nisam stigao dozivjeti. Lip sync je KATASTROFA! Glasovi nekih likova su kao iz crtica. Nerealni. Neuvjerljivi. Lose. Mozda je do mene, ali imam osjecaj da su kontrole lika izuzetno slampave. Voznja arkadna, ali zadovoljavajuca. No, ono sto me full odbilo od igre, na kraju, je taj cheery hipstersi ton. Ne mogu se ufurat u igru kada moj lik na pitanje zeli li pomoci DedSecu nekakvim neuvjerljivim glasom kao na heliju, sav ushihocen, pljesne, skoci i kaze: Wicked! Ako ju Epic za 2-3 godine bude dijelio besplatno, mozda odigram. Radije cekam Valhallu.

  • moordrak

    02.11.2020 - 12:38

    Legion me pomalo podsjeća na fantastični Black Mirror. Za stvaranje dramatičnosti nije uvijek potrebno imati stelarne specijalne efekte već određeni joie de vivre, ideju koja će zagolicati sive stanice, ideju koja će pokrenuti lavinu događaja u našim mislima. Već sada živimo u svijetu konstantnog nadgledanja, kontrole, cenzuriranja informacija i suzbijanja građanskih sloboda na koja pristajemo zbog neke prividne sigurnosti, naše komocije i načina života. Da, mogu zamisliti ovakav London već sada , ne za 30-40 godina. Čitajući recenziju, nisam uvjeren da je ekipa iz Toronta postigla zavidnu razinu interpretacije iako mi se čini da su tu negdje. Ovo je PC verzija ako sam dobro shvatio. WD Legion će na PS5 navodno raditi u 4k/30 sličica? Igra mi se vizualno dopada. Sviđa mi se i ideja “igranja sa devet milijuna likova”. Dati ću šansu Legiji. Na petici naravno.

  • PsiHoGujaR

    06.11.2020 - 17:26

    ajme meni koje sranje od igre, znaci nema pozitivne stvari (osim kad je rtx on refleksija vode 🤣 ) ….. katastrofa

  • lukakeanu

    18.11.2020 - 14:29

    95% animacija lika i gadgeta izbaceno.za boga miloga vise nemozes ni semaforima upravljat.najveci downgrade izmedu nastavka.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?