HCL.HR

The Division bi možda mogao dobiti nastavak

Petra Rukav 23.12.2017.   •   27 komentara


Direktor Massive Entertainmenta, razvojnog studija odgovornog za Tom Clancy’s The Division, dao je mig da bi njegova online pucačina s RPG elementima mogla dobiti nastavak.

the division nastavak

U trećem mjesecu prošle godine Ubisoft nam je dostavio još jedan novi IP smješten u New York kojeg je poharao smrtonosni virus. The Division je tada pokupio raznolike ocjene, a kao što je to i običaj – mišljenja su i dalje podijeljena oko toga vrijedi li na ovu videoigru utrošiti vrijeme i novac. Bez obzira na to sviđa li se vama igra ili ne, direktor razvojnog tima koji nas je uvukao u još jedan svijet kojeg je pokosila epidemija nedavno je indirektno poručio da se drugi dio možda već kuha.

„Smatram da je to predivan, predivan brand koji u sebi čuva toliko potencijalnih priča. Postoje mnoge stvari koje nismo učinili u The Divisionu 1, a koje izgledaju veoma zanimljivo u tom brandu“, poručio je direktor Massive Entertainmenta, David Polfeldt. Povrh toga, rekao je da definitivno misli kako „postoji mnogo prostora za nastavak koji je izvan onoga što se odnosi na The Division online“, istaknuvši da o tome trenutno ne može previše govoriti.

Svakako, njegov komentar u kojem naglašava da je prošlogodišnji The Division tek prvi po redu može proizlaziti tek iz njegove želje da ponovno odluta i stvori nešto drugačiji svijet od onoga kojeg nam je predstavio prije gotovo dvije godine.

Komentari (27)

  • funky0308

    23.12.2017 - 19:18

    Ja sam za…uspjeli su me do danas zadrzati i u Divisionu i u Ghostu i sto se tice podrske i osjecaja nakon davanja tih 60ak eura (nesto malo i vise sa Seasson Passom) – ne osjecam se prevarenim niti mislim da sam lose prosao u tom dealu. Dok je god tako – ja sam za nastavke i za podizanje igre na visi nivo, bas kako su i napravili u obje navedene igre. Moze se i danas napraviti igra iz koje ce izdavac dobiti zaradu, a mi zabavu. Nema dodarnog otimanja, onaj koji zeli kupiti nesto moze, tko hoce kroz igranje doci do bitnih stvari za igru – moze. I to je to. Mozda se nekome sve ovo ne svidja ali meni, kao casual gejmeru online dijelova igre je i Division i Ghost pun pogodatak. Znam da ovdje ima puno ljudi koji igraju online igre i u ovim igrama vide puno propusta ali kao sto rekoh – za uletjeti u igru i odigrati 10ak meceva dnevno obje igre su odlicne. Malo da se pojaca rad na SPu u Divisionu 2, odnosno da se ipak odradi neka malo linearnija prica bila bi moja zelja ali dokle god Ubisoft gradi ovolike svijetove (AC, Ghost pa i Division) tesko je tu ocekivati snaznu i dobru pricu kao u TLOU ili Unchartedu…

    • apach

      @funky0308, 23.12.2017 - 21:11

      + 10 😉

  • apach

    23.12.2017 - 20:34

    Division je sa svim nadogradnjama a posebno sa zadnjim patchem trenutno i sigurno ponajbolja igra u zanru pa i mimo zanra, jos sa dlc-ovima koji se mogu uzeti za male novce mislim da nema dalje. Cak bi bilo posteno da vecina linkova, recenzenata itd. , urade novu recenziju ove igre, siguran sam da bi dosta igraca ponovo dala igri sansu kao sto bi bilo dosta onih koji bi je tek isprobali. Znam da je malo suludo recenzirati nesto sto je vec recenzirano i zavrseno davno ali danas je drugo vrijeme pa neke igre tek nakon odredjenog vremena postanu mnogo kvatitetnije nego pri izlasku, cak mnogo kvalitetnije nego se to ocekivalo dok su bile u izradi, tako da nebi bilo lose igracima otvoriti oci i pomoc im da nadju nesto dobro za odigrat a isto tako i nagraditi trud ljudi koji su igru napravili i uradili sve da bude ono sto se od igre ocekivalo. Po uzoru na onu emisiju Nikad nije Kasno :)))

    • bojanum

      @apach, 23.12.2017 - 20:52

      Slazem se sa svime, osim sa zadnjim “Nikad nije kasno”. U ovom slucaju, ipak je kasno jer to vise nije igra koju smo prednarucili i zbog koje smo se radovali. To vise nije ta igra i slazem se da je mozda sada zaista dobra ali moras shvatiti da ljudi koji su je igrali od prvog dana (ukljucujuci mene) su toliko razocarani bili da ce ih tesko bilo sto vratiti nazad, a mozda bi trebalo.

    • funky0308

      @bojanum, 23.12.2017 - 21:29

      Shvacam ja tebe, vec smo o tome pricali ali ne treba se ponasati uvrijedjeno i voditi se sistemom – sada je gorovo ja sam otisao dalje. Zasto? Zasto si ne pokloniti dobru zabavu i vratiti u zivot nesto sto si vec prekrzio.?! Ja sam to napravio i sa Ghostom (Ghost Recon W) i super mi je taj Ghost War. Division je danas igra i pol i steta je ostati ljut. Ja sam im dao novu priliku, iako Division nikada nisam precrtao ali nove igre su dosle i pogurale ga sa strane – odusevili su me. Svaka cast ekipi koja toliko uporno i predano slusa sto govorimo i konstantno radi na stvarima koje su trazene. Istina, ne stima sve u igru i igra nije toliko “ozbiljna” koliko bi neki htjeli ali ima i nas koji volimo ovakve igre, koji ne baratamo svi tim forama, izrazima i skilovima kao vi koji ste skoro profi gejmeri u zanru. Takvima kao sto sam ja navedene igre su odlicne. Meni je trenutno samo zao sto nemam dobru ekipu od cetiri PC gejmera da igramo Ghost. Nema previse igraca trenutno ni u Ghostu ni u Divisionu , barem sto se PCa tice ali dovoljno je ljudi da se match making odradi u svega par sekundi i krece igra. Ne znam da li Ghost War kopira neku igru ili njene mehanike ali super su mi odradili sve vezano uz taj mod i igram cijeli dan to. (Za mene je to veliki uspjeh jer stvarno rijetko koju igru igram online). Ne znam zasto nisu prenijeli sve kretnje lika iz Divisiona u Ghost, bas mi fali onaj skok u cover ali OK. Steta sto je bojkotiras, stvarno to vise nema puno veze s Divisionom kakav je bio u beti ili nakon izlaska.

    • bojanum

      @funky0308, 24.12.2017 - 02:11

      Ja sam samo iskreno napisao da je za mene i dosta njih nazalost kasno. Previse vremena je proslo. To je kao kada izlazis u neki kafic i na pocetku bude super, nakon par mjeseci totalno razocaranje. 2 godine nakon toga, kafic se vraca u stanje da je mozda dobro ali ti si nasao neki drugi i to vise nije to. Ako razumijes. Pricam sada samo za sebe, za druge ne. Napisao sam da je sada igra vjerojatno dobra, tako da ne vidim gdje sam to pokazao i malo uvrijedjenosti? Mi koji smo otisli, shvacamo vas koji ste ostali ali izgleda da vi ne mozete shvatiti do kraja i prihvatiti razloge zbog koji se ne vracamo. Preeeduboka je ta rupa razocaranja koju je ta igra iskopala. Meni osobno je zaista drago sto igra ima koliko-toliko aktivnih igraca jer nije uopce losa ali po stoti put (znas i sam koliko puta sam to vec spomenuo), prekasno je za neke od nas. Molili smo Ubisoft da rijesi par stvari, rijesili su ih (mozda, ne znam) prekasno.

    • funky0308

      @bojanum, 24.12.2017 - 11:13

      Ma stima sve, ja takvih problema s igrama nemam, odnosno za sada nisam imao ali mogu te shvatiti. Sada mislim da tako nesto ne bih napravio jer samom sebi uskracujem dobru igru i dobru zabavu ali kuzim te – taj vlak je za tebe prosao. Izgleda cemo se morati navikavati na ovakve stvari jer sve cesce gledamo ovaj scenarij. (Meni se Division od pocetka svidio i stalno sam ga igrao pa mi je sve skupa dobro sjelo). Nemam nista protiv da igre izlaze na slican nacin ali ta prva baza ipak mora biti bolja i kvalitetnija da bi mogli ocekivati da ce kriticna masa docekati sve sadrzaje i da imamo s kime i igrati na kraju. Sve najbolje lega (i svima ostalima, naravno)

    • bojanum

      @funky0308, 24.12.2017 - 19:29

      Ma da, taj vlak je prosao ali naravno ako izadje dvojka uzima se isto kao sto s uzela jedinica, prednarucila. Jbg, mene se moze sto puta prevariti hehe…..Tebi i svima isto tako sve najbolje 🙂

    • funky0308

      @bojanum, 25.12.2017 - 16:36

      Ja sam se milion puta opekao sa Ubisoftom ali njima najradije i dajem pare. Nisu jedini, naravno ali oni su mi skroz OK. Imali su tu jednu rupu sa katastrofalnim igrama ali popravili su prosijek u zadnje dvije godine sa par dobrih igara tako da mi nije bad njima dati pare. Ne znam bas hocu li ikada vise ista preorderovati, mozda dan unaprijed kao sa ACom, tek toliko da uzmem preorder bonus akok ga daju jer svakako igre koje mi se svide kupujem kada izadju, tesko mi se natjerati da cekam. Zasticeni smo dovoljno i nije problem vratiti nesto ako mi ipak ne bude dobro.

    • bojanum

      @funky0308, 26.12.2017 - 00:10

      Ne znam kako ide stvar sa vracanjem na Uplay-u ali znam da na Steam-u, pravilo od 2 sata igranja je realno, prekratko. Kako da ja bilo sto skontam u manje od 2 sata igranja jer cim predjem 2 sata vise nemam pravo vratiti igru. Ubisoft je velika masinerija i moze si dopustiti tu i tamo kiks ali meni su isto jedni od drazih izdavaca.

    • funky0308

      @bojanum, 26.12.2017 - 12:49

      Jbte nas dvojica razmjenili par poruka bez povisenih tonova 😀 it’s a christmas miracle 🙂 haha… slazem se sa svime, prekratko je dva sata pa moras biti carobnjak i saznati puno info koje cesto nisu dostupne. U sami pocetsk igre narokaju sve najbolje (Tomb Raider recimo) i cesto se moze nasjesti na to i pomisliti da je cijela igra takva. (Mozda TR nije dobar primjer jer mi je OK fransiza) S druge strane, ne bi bilo fer ni prema izdavacu da netko odigra 4h njihove igre..tesko je tu biti pametan. Nije dobar niti sistem ogranicenja levela ili nekakvog napretka, tu se tek moze manipulirati. Tesko je vidjeti koliko je igra dobro optimizirana ako se napravi poseban demo koji ce ti dati samo dio inace ogromne mape, kako znati dsa cijela igra dobro radi kada je sve otvoreno i kada se mora ucitwti puno vise od onoga iz demoa?! Ali u jedno sam siguran, ja bi volio da svaka igra mora ijmati barem neki demo ili trial, bilo sto ali da mora imati neki vid probe. Dobar je Ubisoft, ponekada zalutaju ali generalno su mi OK.

    • bojanum

      @funky0308, 26.12.2017 - 14:44

      Hehehe tema The Division i nema vikanja hehehe, dobo si primjetio. Ma meni smeta sto vise nema demo verzija kao nekada, pije 10 godina recimo. Ne znam zasto se stanje prebacilo na to da svi ili barrem neki dio izdaje samo beta vezije koje su samo ono sto rijec znaci, beta. Dok verzija dodje do punog izdanja, pola onoga iz bete vise nije tako u punom izdanju. kod demo verzija je drugacije jer je demo verzija dio original igre i barem donekle mozes vidjeti sto te ocekuje ako kupis igru. Meni osobno smeta to sto ja igrru koju sam kupio i kojoj sam ja vlasnik ne smijem prodati. U biti takva situacija znaci da sam ja zapravo iznajmio igru i nisam pravi vlasnik jer ne smijem nista sa njom. To pravilo se mora promijeniti pod hitno jer kada bi ljudi mogli prodati svoju igru, kupovali bi vise. Ovako, tesko se odluciti kupiti neku igru zbog straha da ti se nece svidjeti i tu si zapeo jer ju ne mmozes prodati.

    • funky0308

      @bojanum, 26.12.2017 - 16:00

      Haha…jos i to, da.. 😀 Apsolutno, sigurno je i jedan od motivatora kod kupnje konzole taj sto su igre, ukoliko nisi kolekcionar, zapravo smijesno jeftine. Kupis igru, odigras i prodas dok je jos vruca i neces izgubiti vise od 50kn. Kod PCa je to sto nema prodaje (osim ako neces otvarati account za svaku igru) problem iako su igre osjetno jeftinije.. bez obzira na platformu demo bi morala svaka igra imati.

  • apach

    23.12.2017 - 21:07

    Slazem se sa tobom sto se toga tice, tesko je vratiti povjerenje i ljude da ponovo igraju nesto sto su vec zaboravili i da postoji. Ja se recimo nisam toliko razocarao, igrao sam od samog izlaska i dobro se naigrao i zabavio, pa mogu slobodno kazati i mnogo vise nego sa nekim igrama koje su pokupile samo hvalospjeve.

  • baDarmageddoN

    23.12.2017 - 21:29

    Naravno da treba nastavak jer je rkaj igre bio katastrofalan, među najgorima koje sam ikad vidio u AAA naslovima. Početnu neoptimiziranost su sredili, svaka im čast. U beti nisu dozvolili dovoljno testiranja PvPa pa im je balans u tim modovima bio koma. Teksture materijala su uglavnom bile loše. Nejasnoća o priči me je odbila od kupnje, igrao sam nešto posuđenu igru od frenda koji se kune da je to sada sve osim loše igre ali nemam više vremena za nju. Nezainteresiranost NPCeva za bilo kakve naznake postojanja inteligencije je bila nepostojeća. Prvi trailer kojim su me uvukli u betu prikazivao je puno više nego što nam je servirano. Trailer koji je pokazivao PvP element nudio je još više. Ja sam skroz nezadovoljan odustao od kupnje i još i danas žalim spomen Tom Clancya u toj igri. Nastavak ne može biti tako loš, to je jedino u što sam siguran 😀

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 24.12.2017 - 11:21

      E vidis s ovime se slazem. Prica je jako cudna i zbunjujuca i zapravo bi je tesko nekome i ispricao. Rascjepkalo se to dosta i poprilicno razdvojilo igrace koji su na kraju i poceli odustajati. Ali s druge strane – ne ide, ocito i jedno i drugo. Ubisoft radi prevelike svijetove i svi se u tome pogubimo. U Ghostu su stvari, barem sto se tice te organiziranosti mape i price, malo popravili u ACu jos i vise ali i dalje je tesko ocekivati pricu na kakvu smo navikli u takvim svijetovima. Previse se toga ispreplice i pogubimo se svi u tome. Sto se tice balansa i svega ostalog sto spominjes – tu i dalje ne bih previse pametovao jer jako slabo poznam te dijelove igre, a na njih zapravo vecina i ima prituzbe. Ako su nesto naucili iz Ghosta i Divisiona i pretvore to u Division2 ja mislim da cemo dobiti ponovno dobru igru. Meni se taj akradniji pristup zapravo i svidja jer stvarno nemam puno vremena za neke kompliciranije stvari…jbga, valjda me kuzis sto hocu reci 🙂

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 24.12.2017 - 15:43

      Da. Meni je Wildlans bila podosta dobra igra. Nisam još usprobao PvP jer me ne interesira a Predatora nisam jer nisam imao vremena. Ali budem. Ponavljajuća igra ali mi se sviđa. A kako je tek lijepa na Prou…mogu samo zamisliti kako vi bila divna na PCu 😀

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 25.12.2017 - 16:38

      Odlicno izgleda u rezolucijama vecima od 1080, iako ni 1080 nije ni malo los. OK je igra, na nekih 80ak posto sam i uhvatio sam se PVPa sada, meni je super odradjen i mene su uspjeli dobiti nazad sa zadnjim updateom 🙂 . Odlicno izgleda i GRW i AC 😀

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 25.12.2017 - 17:26

      Dolazi mi Origins za ps4 za tjedan dana pa da vidim kako to izgleda 😀

  • Pararera

    23.12.2017 - 22:09

    Kupio, al i nakon 180+ sati igre baš ne kužim kako se igra. PvE dobivam u 98% posto slučajeva, PvP mogu samo sanjat.
    Također, serveri su im shit obični. Imam net 50/10 a spaja se po 10+ minuta na pišljivi server, krenem igrat i dobijem MIKE error.
    Izgubim volju odma.

    • funky0308

      @Pararera, 24.12.2017 - 11:24

      Kako mislis PVE dobijas, a PVP ne?! Sama brzina neta ne bi smjela imati utjecaja na match making ako na to uopce mislis. Ja stvarno nemam nikakvih problema niti sa spajanjem na servere niti sa pucanjem veze. Greska koju spominjes mi se pojavljuje kada veza pukne radi odrzavanja servera ali to je redovito odrzavanje servera i svi znamo kada se ono odvija.

    • Pararera

      @funky0308, 24.12.2017 - 12:28

      Pa kad igram PvE, dobijem bitnu, a kad u DZu idem na PvP(Manhunt recimo), ispušim samo tako, odere me a nisam ni krenuo pucat kako treba.
      DPS mi je oko 300k, thougness ~350k a skill power ~200k
      Meni treba po 15-ak minuta da mi prođe connecting dio, zna dosta puta bit da mi izbaci neki tekst pa moram space lupit da se nastavi sa spajanjem.

    • funky0308

      @Pararera, 25.12.2017 - 16:39

      Cudno mi je to sa spajanjem. Znam da neki ljudi imaju problema ali meni se stvarno problemi ne dogadjaju. Jesi gledao postavke neta (rutera) ?

    • Pararera

      @funky0308, 25.12.2017 - 21:02

      Da, sve je podešeno kako treba.
      Na ostavim igrama(WT, Fortnite) radi sve brzo, i kako treba.

  • Skyprotokol

    24.12.2017 - 01:34

    Igram je od gotovo prvog dana i igraću je i dalje u redu je da naprave nastavak a i ako ne opet ok. Jedino sto se slažem da su im serveri teški shit pogotovo kad su prekrcati igračima to mi se nikako ne sviđa. To stvarno šteka ko ludo.

  • maric4343

    28.12.2017 - 10:13

    ima li iko želju stvorit tim kakav 😀 ako ko želi nick je Hun7er331

  • Maxwell19YT

    29.12.2017 - 11:18

    Ako je dobije nastavak moram to zaigrati.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?