Tvorci PUBG-a odlučili su koristiti umjetnu inteligenciju kako bi stali na kraj varalicama
Umjetna inteligencija jedno je od najaktualnijih područja u sferi informacijskih znanosti i šire, a PUBG se odlučio okoristiti njezinim blagodatima u borbi protiv varalica.
Traženje rješenja nad rješenjima u borbi protiv varanja u mrežnim igrama traje otkako varanje postoji, no zasad se niti jedan program nije pokazao posve uspješnim u suzbijanju nametnika. PUBG tako koristi dva programa protiv varanja, BattlEye i Uncheater, no i dalje muči muku s varalicama koji drugima kvare igru. Ipak, recentni napredak zabilježen u razvoju umjetne inteligencije mogao bi se korisnim pokazati i u tom području.
U posljednje vrijeme pisali smo podosta u vizualnim modifikacijama koje uvelike poboljšavaju izgled igara čisto na principu računalne analize i ekstrapolacije postojećih tekstura u ekvivalentne teksture više rezolucije. Tvorci PUBG-a sličan su model počeli koristiti u borbi protiv varalica pa uz pomoć umjetne inteligencije analiziraju odigrane partije i način na koji igrači igraju naslov. Anomalije u ponašanju i odstupanja od norme uočene od strane računala dodatno se provjeravaju kako bi se utvrdilo radi li se o varanju, te se na taj način polako gradi baza podataka koja može poslužiti heurističkoj detekciji varalica.
Računalo, odnosno umjetna inteligencija, tako bi s vremenom trebala naučiti kako uočiti onoga koji vara čisto na temelju njegovog ponašanja, bez potrebe da detektira sam program za varanje pokrenut u pozadini. Dnevno u tu svrhu biva analizirano preko tri terabajta podataka.
Još uvijek se, jasno, radi o metodi koja je takoreći u povojima. Zasad ona služi kao ispomoć standardnim programima protiv varanja. No, kako oni mogu detektirati samo ono što se nalazi u njihovoj bazi, a proizvođači alata za varanje svoj softver neprestano ažuriraju, to je borba s vjetrenjačama. Bihevioralni modeli analize mogli bi se u budućnosti stoga pokazati vrlo važnima u nastojanju da se suzbije varanje.
Head Hunter
28.02.2019 - 08:44Odlično, napokon da netko nešto poduzme po pitanju toga!
marko1106
28.02.2019 - 11:02Dobro je pa smo umjetnu inteligenciju poceli koristiti u igrama gdje se ratuje i ubija, i gdje je cilj porazit
funky0308
@marko1106, 28.02.2019 - 23:31Ucimo WOPR (racunalo iz filma WarGames) kako da nas sutra nasamara 🙂 … haha
marko1106
28.02.2019 - 11:03Posto nema edit a slucajno sam objavio haha. …..porazit protivnika. Skynet trenira za stvarnu situaciju.. haha salim se naravno. Ali u svakoj sali pola istine
GTA222
28.02.2019 - 13:33Valve je implentirao AI u CSGO jedino za što je efikasan taj AI je za vrlo vrlo očite varalice takozvani rage bot, a ovo ostalo “legit” varanje nula bodova.
ZollaZg
28.02.2019 - 14:28Samo naprijed developeri. Stvarno je naporno ponavljati igre samo zato jer noobovi skinu hackove sa deep neta pa misle da su postali majsori FPS-a.
EDINJO
28.02.2019 - 14:33A što sa kompovima u mobilnim verzijama PUBG
funky0308
@EDINJO, 28.02.2019 - 23:41Nema veze na cemu se igra, promet svakako ide preko servera koji se kontroliraju i prate. Igrao na mikrovalnoj ili PCu, online igre idu preko za to predvidjenih i konfiguriranih servera.
funky0308
28.02.2019 - 23:39Nikada mi nije bilo jasno varanje, cak ni u stvarima, odnosno situacijama u kojima naizgled i ima smisla varati (na kojekakvim ispitima gdje nam je jako bitno proci ili poloziti). Koliko god je varas samog sebe isprana fraza, toliko je i istinita. U igri je potpuno glupo to raditi jer to nije tvoja pobjeda, to je pobjeda racunala, a ti ces biti banan kad tad, a u stvarnom svijetu je ponekad i opasno. Bas se sada puno prica o kupljenim diplomama i zastrasujuce je cuti da neki od bisera koji su kupili diplome rade kao medicinski djelatnici i inzenjeri sto je zaista opasno i potpuno pogresno. Ne bih htio da ovo ispadne kao neko moraliziranje, nisam ni ja svetac u svemu ali zaista je tesko razumjeti tu satisfakciju kada varas u igri – racunalo ti je rijesilo mec Einsteine?! Pa to nije tvoja pobjeda!