Unreal Engine je kriv za to što će Cyberpunk 2077 imati samo jednu ekspanziju
Bez obzira na to koliko dobre prodajne rezultate bude imala ekspanzija Phantom Liberty za Cyberpunk 2077, u CD Projektu navode kako su s tom igrom gotovi.
Možda se već čuli tvrdnje da će Phantom Liberty ekspanzija za Cyberpunk 2077 biti zadnji dodatni sadržaj te igre. I zanimljivo je kako iz CD Projekta poručuju kako ništa neće promijeniti tu činjenicu. Sve i da se Phantom Liberty proda u milijunima primjeraka, s dodatnim sadržajima za Cyberpunk 2077 je gotovo – iz tehničkog razloga.
Kako je jučer objašnjeno na sastanku za investitore, Cyberpunk 2077 nakon Phantom Liberty ekspanzije više neće dobivati značajnija proširenja jer se igra temelji na RED Engineu kojega u CD Projektu više ne planiraju koristiti.
Naime, CD Projekt je prošle godine sklopio partnerstvo s tvrtkom Epic Games, s kojom će zajednički raditi na razvoju Unreal Engine alata i platforme. Dogovor je sklopljen u trajanju od 15 godina, stoga u CD Projektu moraju preusmjeriti svoje resurse na buduće igre koje će koristiti Unreal Engine.
Trenutno većina zaposlenika CD Projekta, njih 260, radi na Project Polarisu, koji je nova igra iz serijala The Witcher. Dio zaposlenika koji dovršava Phantom Liberty ekspanziju nakon njezinog lansiranja (26. 9.) pridružit će se ostalima upravo na izradi novog Witchera.
Darac83
31.08.2023 - 14:42I ne treba. Čemu mrcvarit. Imam 100 sati, a na 30% sam igre. Ako ova ekspanzija bude toliko velika kao što najavljuju, ne gine mi 200 sati u njoj ukupno, a to je i previše za jednu igru pa makar i ovako dobru.
Antiesreg
@Darac83, 31.08.2023 - 15:03Čovječe, doslovno sam u Watsonu (kvart) već dva tjedna, i nisam sve riješio ! Razlog jer ne igram previše, igram i druge igre; međutoa čim upališ mapu pa možda jest veća od GTA 5 – ono misija a nisu čak niti side questovi (misija) ko u priči ha ha 🤣😁😎
Mrky
31.08.2023 - 14:53Samo da urade neki complete edition physical za PS5, i imaju moj novac.
atlas
@Mrky, 31.08.2023 - 15:39Bit ce
NeoGames
31.08.2023 - 15:00Dobar je unreal ali ljudi ga uzdizu do neba, glavna 2 next gen featurea unreala nanite i lumen ispadaju dosta zahtjevnima za pokrenuti, vidjet cemo kako ce sve to ispasti s prebacom na unreal
Antiesreg
@NeoGames, 31.08.2023 - 15:15Bez brige uvijek mogu koristiti fotogrametriju i program iz jedne Srpske developerske firme za facijalnu animaciju ali i ostale stvari po potrebi. Radit će i na osrednjim računalima dobro ili če morati spustiti cijene jer ne možeš dati 2500 € za RTX 4090 kad za te novce dobiješ high end računalo 😊
PppPP
@NeoGames, 31.08.2023 - 15:55Uzdižu ga s razlogom
JCD-Bionicman
@NeoGames, 31.08.2023 - 17:01Zato je tu i DLSS+Frame Generation da malo olakša sve to za neku normalniju cenu
NeoGames
@JCD-Bionicman, 31.08.2023 - 20:42Framegen i upscaling tehnilogije bi trebale biti bonus, ne izlika za neoptimizaciju igre
JCD-Bionicman
@NeoGames, 01.09.2023 - 00:35Pa odakle si ti stvorio neoptimizaciju kada pričaš o velikim zahtevima? A Cyberpunk je jedna od najbolje optimizovanih igara u zadnjih 2-3 godine. Zahteva dosta, jeste ali ima stabilan framerate i sve je smooth bez i jednog trzaja.
PppPP
@JCD-Bionicman, 01.09.2023 - 01:59Optimizacija nije samo framerate
mate321
@NeoGames, 31.08.2023 - 19:52mislim da je kod unreala najbitniji faktor onboarding developera tj. sto mozes dovesti nekog s iskutvom koji manje vise odmah moze poceti raditi. takoder odrzavanje enginea je skupo a ne rezultira s nekim profitom kojega mozes prikazati investitorima. tehnologije koje unreal nudi i slicno su samo nice to have extra stvari, firme kao CD ionako developaju svoje plugine i komponente
Robotz
31.08.2023 - 15:32Ako ce bas ono “go with the bang” i dati zakljucak CPu odlicno bolje i to nego jos 5 medicore nastavaka i milkanja krave na max.
U svakome slucaju CP je usao u povijest kao jedna od najucdnijih prica ikada kad je gaming u pitanju od hypa rijetko kada vidjenoga do katastrofalnoga launcha i kada su se ti bugovi ispeglali ipak se tu nasla jedna super prica, fanasticno napisani likovi, dobar broj odlicnih i unikatnih questova.
Ali nadam se da ce expanzija popraviti “mrtvilo” grada i AI NPCova na razini igara tamo negdje i 2000te.
SanKa
31.08.2023 - 15:52jel unreal engine kriv za onaj sramotni launch isto ?
Sylassie
31.08.2023 - 16:50Hmm, nekako bi prije rekao da je CDPR ‘kriv za to što će Cyberpunk 2077 imati samo jednu ekspanziju.’
JCD-Bionicman
@Sylassie, 31.08.2023 - 17:02?
pleto
@Sylassie, 31.08.2023 - 17:47Sorry al ne bi se složio. Ja mislim da je EA glavni krivac.
Zoran Žalac
@pleto, 31.08.2023 - 20:48Za sve. Osim za otvoreni svijet. To je Ubisoft kriv.
Strahinja Radonjic
31.08.2023 - 19:22Jel se u CP očekuje još bolja optimizacija nakon što izađe Phantom Liberty i samim time i razna druga poboljšanja ili ništa od unapređenja u vidu fps?
Zoran Žalac
@Strahinja Radonjic, 31.08.2023 - 20:49Ne bih se nadao tome.
Darac83
@Strahinja Radonjic, 01.09.2023 - 00:09Bit će dosta noviteta, čak i prije sa zadnjim patchem prije ekspanzije ovaj mjesec, ali ne sjećam se da sam pročitao išta u svezi fps-a.
pleto
@Strahinja Radonjic, 01.09.2023 - 08:24Mislim da ne, odustali su od dlc-ova znači da ih briga i za optimizaciju. Fino piše da prebacuju resurse na druge projekte. Mislim da je optimizacija= previše posla, a mala zarada; bolje vrijeme utrošit na nešt novo
JCD-Bionicman
@pleto, 01.09.2023 - 10:50Mnogo ljudi nema blage veze šta znači reč optimizacija, a igra je savršeno optimizovana za PC.
To što je imala bugove nema veze sa optmizacijom i to što ljudi sa GTX 1060 ne mogu dobiti 100 fps je ludost i to još manje ima veze sa optimizacijom.
pleto
@JCD-Bionicman, 01.09.2023 - 14:41Ne razumijem kakve to veze ima sa onim što sam ja napisao. Ja samo iznosim mišljenje da su završili sa optimizacijama i to je to.
Neću uopće ulaziti u rasprave da li je dovoljno optimizuirana ili ne, i da li ljudi znaju šta je optimizacija.