HCL.HR

Nintendo Wii U - općenita rasprava

  • 525 Odgovora
  • 195836 Hitova
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #240 : 11. Svibanj, 2013., 09:01 »

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #241 : 11. Svibanj, 2013., 09:09 »
Ma nema smisla daj. Pogotovo ne ako se na to gleda kao overclock; takav skok bi doslovno bio nemoguć na trenutnom hlađenju, s trenutnim napajanjem itd.

I što se tiče ljudi koji primjećuju poboljšanje u performansama u igrama; to je vjerojatno samo placebo efekt. Ja nisam primjetio nikakva poboljšanja u primjerice LEGO Cityu ili Darksidersima 2 koji uredno imaju padove frameratea baš kao i prije.

*

lahvos

  • *
  • 147
  • End discrimination - Hate everyone!
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #242 : 11. Svibanj, 2013., 09:19 »
http://www.gamnesia.com/news/rumor-latest-wii-u-update-increased-cpu-and-gpu-speeds-significantly ????
Mislim da ima smisla, kada sve povežeš....

Po meni moguce jer je onih 1,24 GHz po jezgri izmjereno u Wii modeu, dakle mozda je to nekakav idle ali i dalje nije bas vjerojatno, prevelik je to skok,  Nintendo bi trebao izici sa detaljima...  Veci problem je trenutno to sto 3rd party developeri totalno ignoriraju wii u, tako da sve vise izgleda da ce wii u ici putem gamecubea, koji je bio takodjer odlicna konzola samo se malo prodala. Bas me zanima da je Nintendo izdao jacu konzolu, dakle u stilu ps4, 8 jezgri i sve ostalo, dali bi imao 3rd party support ili bi se ea, activision, rockstar itd. i dalje fokusirali samo na ps i xbox jer im je previse jos jedna verzija igre........
''Parameters in real life and in net games are directly inversed. The strongest players in games, in reality are those useless person with the most time in their hands. That's very common. When a legendary hunter appears, that's also when the legendary useless bum appears."

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #243 : 11. Svibanj, 2013., 10:12 »
Ma nema smisla daj. Pogotovo ne ako se na to gleda kao overclock; takav skok bi doslovno bio nemoguć na trenutnom hlađenju, s trenutnim napajanjem itd.

I što se tiče ljudi koji primjećuju poboljšanje u performansama u igrama; to je vjerojatno samo placebo efekt. Ja nisam primjetio nikakva poboljšanja u primjerice LEGO Cityu ili Darksidersima 2 koji uredno imaju padove frameratea baš kao i prije.




Neznam za LEGO Cityu, ali ja sam primjetio u  Batman: Arkham City, i to veće poboljšanje.. Kao prvo, Nintendo nikad nije potvrdio da Wii U radi na 1.24 GHz,
a kad uzmeš sve u obzir to sve i ima logike.. .Nedugo je izjavio Satoru Iwata da Wii U nije toliko slab kao što su ga neki htijeli prikazati, i da rade na boboljšanju. Ubis.. je rekao da će svoje igre dovesti na Wii U ali Nintendo treba još nešto napraviti, gledajući Japanese Garden Tech Demo je bio inpresivan, a znamo da to nintendo nebi prikazao da ne mogu vrtjeti takvu grafiku, to radi samo Sony, uvijek većinom samo prikazuju animacije iz igri da zamažu oči, ali ne i Nintendo..
Zato ih i više cijenim! Sami smo nedugo pisali da je još tu puno zagonetki oko Wii U konzole.. Ementaler a nisi razmišljao da je Nintendo možda namjerno smanio takt PROCA da zavara konkurenciju do izlaska ili najava njihovih novih konzola? A i budi realan, oni su pre iskusni, i ne vjerujem da bi ponovili opet istu grešku, da im konzola zastari za godinu, dvije.. :ne:  A ovo sam namjerno ovdje stavio, iako je  glasina, ali je pozitivna za Wii U i vi to vjerojatno nećete objaviti u portal novostima, ali nešto negativno odma svi objave... E to mi smeta, nisam Fan Nintenda, ali sam odrastao na njihovim igrama, uz NES, SNES i da nije bilo njih tko zna di bi bile danas konzole, a Sony Ple.. vjerojatno nebi ni postojao, o tome nitko ne razmišlja... Pa baš iz tih razloga Želim da je to istina i da Nintendo pobijedi i u ovoj generaciji!
Makar nije sve u grafici! Njihove su igre sve redom zanimljive i remek djelo, makar to bio 100.. S.Mario... Igram Battlefield 3, većinom ali  kad si stavim super maria galaxy 2 uživam i opuštam se.. :piva:

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #244 : 11. Svibanj, 2013., 10:56 »
Jedini po meni nacin da se sigurno izmjeri da li su ga malo OCali je da se izmjeri potrosnja u radu, ako se dobro sjecam eurogamer je izmjerio najvise 35w prije updatea (ps3 i x360 trose cca 70w u najnovijim revizijama).
Ako i dalje trosi 35w clock mu nije dizan, a ako mu je dignut MORA trosit vise struje.
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #245 : 11. Svibanj, 2013., 11:08 »
Testirano je i to nakon updatea baš kako bi se provjerilo na taj način je li clock dizan i ustanovljeno je da ne troši ništa više struje nego prije; postoje možda neke malo veće oscijalcije od onoga što je Eurogamer izmjerio, ali i dalje je to ispod 40W... tj. tu negdje između 30W i 35W, ovisno o spojenim uređajima, o tome vrti li se igra na disku u konzoli ili kao digitalno preuzeta igra eShopa itd.

Da je konzola dobila tako velik overclock (koji je btw praktički nemoguć na takvoj arhitekturi procesora), trošila bi znatno više Watta od onoga što je prije oveclocka izmjereno, primijetilo bi se.

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #246 : 11. Svibanj, 2013., 11:13 »
Mnogi sada nagađaju po netu da će se to dogoditi novim upde.. koji dolazi u lijeti.. Još malo do istine, i vidjeti ćemo kako će igre izgledati koje Nintendo planira za E3..

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #247 : 11. Svibanj, 2013., 11:22 »
Da će se što dogoditi? Nemogući overclock? :wildboy:

Mislim, apsolutno je moguće da s novim updateom podignu clock procesora, ali čak i 2Ghz bi bilo puno za očekivati za taj procesor. Prema svemu što do sada znamo o tom procesoru, on je dizajniran da radi na nižim clockovima od toga. I sasvim je solidan kao takav. Solidan je i GPGPU naravno i sve to zajedno s eDRAM-om i RAM-om je povezano na jedan učinkovit način koji omogućuje dosta dobre performanse. ali ne treba baš očekivati nerealno. Pogotovo se ne valja upuštati u one teorije da je Nintendo namjerno downclockao Wii U kako bi zbunio konkurenciju ili što već.

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #248 : 11. Svibanj, 2013., 13:12 »
Da će se što dogoditi? Nemogući overclock? :wildboy:

Mislim, apsolutno je moguće da s novim updateom podignu clock procesora, ali čak i 2Ghz bi bilo puno za očekivati za taj procesor. Prema svemu što do sada znamo o tom procesoru, on je dizajniran da radi na nižim clockovima od toga. I sasvim je solidan kao takav. Solidan je i GPGPU naravno i sve to zajedno s eDRAM-om i RAM-om je povezano na jedan učinkovit način koji omogućuje dosta dobre performanse. ali ne treba baš očekivati nerealno. Pogotovo se ne valja upuštati u one teorije da je Nintendo namjerno downclockao Wii U kako bi zbunio konkurenciju ili što već.


Možda si u pravu, a možda i nisi, možda su u šumi, sve je to nagađanje.. :D Isto taku su i nagađanja oko tog proca, na kraju i tako nemamo pojima o pravoj istini, i točnim GHz, to možemo samo zaključiti kada dođu prve prave igre za  Wii U a ne portovi trenutne generacije.. A do tada možemo samo čekati, čitati nagađanja itd..
:kava:  Kažeš dosta dobre performanse, i to ne možemo znati tako dugo dok Nintendo ne predstavi prve svoje igre.. Ali ja ipak tvrdim da tu nešto ima, sjetimo se da su najavljivali 1080p, a kasnije da će PRVE igre dolaziti u 720p, ali pazi prve igre, znači da će se nešto promijeniti kasnije.. Zašto 30W i 35W da se kasnije to može duplo dići, a koliko sam imao priliku se upoznati sa hlađenjem, znam da je ono savršeno posloženo unutar kućišta.. :thumbs: 
Gle, ne moram biti da sam u pravu, sve je moguće, ali daj bože da jesam.... :solidus:
Gledajući unatrag, Nintendo je uvijek imao neku tajnu, a sada je taj Wii U naj zagonetnijia konzola što su je izdali u svojoj vladavini..
Oni to tako smireno prate, i najavljuju užasan porast prodaje iza E3 2013, znači da imaju nešto (smislili su nešto)... JEL TAKO?

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #249 : 11. Svibanj, 2013., 16:08 »
Mozda mogu dignut clock al nemogu dignut za 200%!!
A moooozda je spusten kao sto je PSP u pocetku bio radi ustede baterije, pa je kasnije dignut za 50% (sa 222mhz na 333mhz).
Ali malo je rano za dizanje takta, igre njima trebaju i podsrka 3rd party developera koji od bahatog N-a bijeze ko od kuge, sto naravno nikako nije dobro...
Mislim da su ovo samo posteno ispolirali OS koji je ocito prije kocio i igre, zato je bio pad FPS-a...
Vi koji ga imate, jel idu gladje igre koje su stekale ili je to samo placebo efekt?
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #250 : 11. Svibanj, 2013., 16:59 »
Npr: ja probao Batman: Arkham City i definitivno radi puno bolje, ali ne mora značiti da su nešto puno promijenili, malo jesu ali trenutno ne puno.. Mislim da ako im je takav plan, da to neće napraviti prije ljeta, jer nema smisla...
Ako su takav plan skrivali do sada, prićekati će još malo..
Sve to ima smisla, treba se strpjeti još malo do E3-a pa ćemo vidjeti bar nešto da možemo reći, da oni će nešto promijeniti jer ove
igre izgledaju predivno, ili neće izgledati bolje od ovih sada ako je u rangu PS-a 3, Xbox-a 360...

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #251 : 11. Svibanj, 2013., 17:15 »
Thor, ta teorija od 3.24Ghz može jedino držat vodu ako je očitanje od 1.24Ghz bilo krivo u početku, a ljudi su nakon svih analiza dosta sigurni da nije krivo. Uostalom, da se desila takva promjena - ne bi uopće bilo upitno idu li igre fluidnije ili je to samo placebo efekt. Osjetila bi se razlika već na 1.4Ghz, a kamoli ne na 3.24Ghz... čak i ako su igre tako dizajnirane da su lockane na određen framerate. I ponavljam, ova cijela glasina je ponikla doslovno iz ničega - iz posta na radnom siteu koji nikako nije potvrđen.

Ako ćemo već o hardverskim sposobnostima Wii U-a, ovo bi bilo pametnije analizirati:

VIJEST: Shadow of the Eternals dobio 9-minutni gameplay video

HUD elementi sugeriraju da se radi o gameplayu s Wii U verzije, a onaj dio s lavom na kraju izgleda dosta impresivno i svakako fluidno.



Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #252 : 11. Svibanj, 2013., 20:23 »
Thor, ta teorija od 3.24Ghz može jedino držat vodu ako je očitanje od 1.24Ghz bilo krivo u početku, a ljudi su nakon svih analiza dosta sigurni da nije krivo. Uostalom, da se desila takva promjena - ne bi uopće bilo upitno idu li igre fluidnije ili je to samo placebo efekt. Osjetila bi se razlika već na 1.4Ghz, a kamoli ne na 3.24Ghz... čak i ako su igre tako dizajnirane da su lockane na određen framerate. I ponavljam, ova cijela glasina je ponikla doslovno iz ničega - iz posta na radnom siteu koji nikako nije potvrđen.

Ako ćemo već o hardverskim sposobnostima Wii U-a, ovo bi bilo pametnije analizirati:

VIJEST: Shadow of the Eternals dobio 9-minutni gameplay video

HUD elementi sugeriraju da se radi o gameplayu s Wii U verzije, a onaj dio s lavom na kraju izgleda dosta impresivno i svakako fluidno.






Pa da, tako je, i ja se slažem sa tobom, možda su pogriješili sa prognozom od 1.24Ghz, ma tko to zna, vidjet ćemo, ali ja mislim da ako se to i dogodi to će biti sa onim slijedečim upd.. kojeg su najavili.... Ali kad pogledaš Shadow of the Eternals gameplay video
to stvarno izgleda impresivno, i sigurno se ne može vrtjeti na  trenutnoj generaciji.. Ma ja želim da svi uspiju, i neka svatko dobi što želi, ali toliko napada na Wii U i Nintendo ne pamtim.. Wtf.. Kao da su svi ljubomorni što se Wii prodao tako dobro a proglasili su ga promašajem ili se boje da Sony ne podbaci, koliko znam da im baš i ne cvatu ruže..
« Zadnja izmjena: 11. Svibanj, 2013., 20:55 ThOr VeLikI »

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #253 : 12. Svibanj, 2013., 10:08 »
Ementaler, imam jedno pitanje za tebe.. :solidus:
Kad je počelo to da je slabi PROC u Wii U konzoli, nije to prvi izjavio Namco Bandai, kod izrade Tekken Taggu Tōnamento 2 za Wii U???
Jer tada su već radili sa Nintendom na novom Super Smash Bros igri za Wii U, kolko ja znam, i to mi je čudno bilo od početka,
ono rade zajedno a ovaj pljuje po njihovoj konzoli, zamisli..
Zar ti to nije bilo malo neobično?

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #254 : 12. Svibanj, 2013., 10:36 »
Pa ne znam zapravo što ti je tu baš neobično? Možda nije baš profesionalno da to ide govoriti ako su u nekakvoj suradnji, pogotovo ako je pod NDA, a sigurno je. Ako ništa - možeš očekivati da je barem bio iskren, tj. da nije imao neki skriveni motiv da namjerno kudi konzolu jer ne misli raditi na njoj, a vidi ju kao nekakvu konkurenciju za buduće platforme koje želi hvaliti.

Doduše, ono na čemu su tada radili Tekken Tag Tournament 2 nije bio isti Wii U kao ovaj koji je izašao na tržište, to su bili dev kitovi koji su, navodno, kasnije malo sređeni (govori se da se CPU clock dizao za kojih 100-200Mhz, a GPU-u za nekih 150MHz). Isto tako, softverski alati za Wii U su tada bili manje napredni, manje prilagođeni da iskoriste maksimum iz Wii U arhitekture koja je očito dovoljno jaka da pokreće portove igara programiranih i optimiziranih za totalno drugačije arhitekture PS3 i X360 konzola, ali koja bi trebala pokazati što zapravo može kada se ti alati optimiziraju da iskoriste specifičan CPU dizajn, memorijsku arhitekturu konzole, GPGPU itd. Tj. kada se igre od nule rade za Wii U arhitekturu.

Uglavnom, softver mora biti pisan (programiran) tako da iskoristi hardver konzole od nule da bi se pokazala njena prava moć. To vrijedi kod svih konzola, pa tako i kod Wii U. Nintendo je sam rekao da im početni Wii U razvojni alati nisu toliko napredni koliko će biti u budućnosti, tj. koliko će ih s vremenom razvijati... što je isto karakteristika svih konzola - kad se developeri upoznaju s konzolom naučit će kako zaobići neke slabosti i iskoristiti jače strane. Kod Wii U-a je primjerice CPU clock nizak, ali je procesor dizajniran s time na umu (tih 1.24GHz je zapravo najviši clock za procesor takve vrste na svijetu, tako kažu), pa s takvim clockom postiže dobre performanse kada se sam kod piše da iskoristi njegovu arhitekturu. Problem je što developeri trenutno imaju alate namijenjene za arhitekturu PS3/X360 konzola koje imaju drugačiji dizajn procesora fokusiran na postizanje visokih clockova i onda kad dođe do toga da žele samo prebaciti svoju igru na Wii U, dođu do problema da je clock na Wii U nizak, a kod je pisan da očekuje visok clock i in-order procesor... umjesto out-of-order proc s kraćim pipelineovima i nižim clockom.






 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9