Pa ne znam zapravo što ti je tu baš neobično? Možda nije baš profesionalno da to ide govoriti ako su u nekakvoj suradnji, pogotovo ako je pod NDA, a sigurno je. Ako ništa - možeš očekivati da je barem bio iskren, tj. da nije imao neki skriveni motiv da namjerno kudi konzolu jer ne misli raditi na njoj, a vidi ju kao nekakvu konkurenciju za buduće platforme koje želi hvaliti.
Doduše, ono na čemu su tada radili Tekken Tag Tournament 2 nije bio isti Wii U kao ovaj koji je izašao na tržište, to su bili dev kitovi koji su, navodno, kasnije malo sređeni (govori se da se CPU clock dizao za kojih 100-200Mhz, a GPU-u za nekih 150MHz). Isto tako, softverski alati za Wii U su tada bili manje napredni, manje prilagođeni da iskoriste maksimum iz Wii U arhitekture koja je očito dovoljno jaka da pokreće portove igara programiranih i optimiziranih za totalno drugačije arhitekture PS3 i X360 konzola, ali koja bi trebala pokazati što zapravo može kada se ti alati optimiziraju da iskoriste specifičan CPU dizajn, memorijsku arhitekturu konzole, GPGPU itd. Tj. kada se igre od nule rade za Wii U arhitekturu.
Uglavnom, softver mora biti pisan (programiran) tako da iskoristi hardver konzole od nule da bi se pokazala njena prava moć. To vrijedi kod svih konzola, pa tako i kod Wii U. Nintendo je sam rekao da im početni Wii U razvojni alati nisu toliko napredni koliko će biti u budućnosti, tj. koliko će ih s vremenom razvijati... što je isto karakteristika svih konzola - kad se developeri upoznaju s konzolom naučit će kako zaobići neke slabosti i iskoristiti jače strane. Kod Wii U-a je primjerice CPU clock nizak, ali je procesor dizajniran s time na umu (tih 1.24GHz je zapravo najviši clock za procesor takve vrste na svijetu, tako kažu), pa s takvim clockom postiže dobre performanse kada se sam kod piše da iskoristi njegovu arhitekturu. Problem je što developeri trenutno imaju alate namijenjene za arhitekturu PS3/X360 konzola koje imaju drugačiji dizajn procesora fokusiran na postizanje visokih clockova i onda kad dođe do toga da žele samo prebaciti svoju igru na Wii U, dođu do problema da je clock na Wii U nizak, a kod je pisan da očekuje visok clock i in-order procesor... umjesto out-of-order proc s kraćim pipelineovima i nižim clockom.