Na što prvo pomislite kad vam netko spomene Call of Duty single-player kampanju? Eksplozije? On-rails segmente s pucanjem? Blockbuster trenutke kakvih se ni Michael Bay ne bi posramio? Franšizi ne nedostaje eksplozivnih filmskih trenutaka i ako ćemo iskreno – meni su se svi polako stopili u jedan. Nisu pretjerano pamtljivi, a više nisam ni siguran koji se odvijao u kojoj igri. Ono što će mi zauvijek ostati u sjećanju su upravo oni trenuci gdje vam igra da dođete do daha. Nešto kreativnije misije sporijeg, ali napetog tempa gdje glavni fokus često nije na Rambo pristupu. Misije poput All Ghillied Up, No Russian, Vorkuta, Suffer With Me te dijelovi Cliffhangera najbolje su što franšiza može ponuditi po meni, a netko je u Raven Softwareu očigledno istog mišljenja.
Početna cijena | Recenzirana verzija | Recenzentski primjerak |
59,99€ | PC | Ustupio izdavač igre |
Call of Duty: Black Ops Cold War je oda špijunskim filmovima smještenim u doba hladnog rata. Gdje se prošlogodišnji Modern Warfare shvaćao vrlo ozbiljno, Cold War prihvaća sve klišeje svog vremenskog perioda kakvih se ne bi posramio ni stariji James Bond film. Zli Rusi, globalna nuklearna prijetnja, ispiranje mozgova, agenti spavači, neizostavne sunčane naočale i pušenje u interijerima.
Igra od početka uspijeva vrlo dobro prezentirati čitavu priču da sam zaista imao osjećaj kako sam dio nekog napetog špijunskog filma. Kao i uvijek, Cold War ne štedi vrijeme i vrlo brzo definira glavne protagoniste, antagonista Perseusa i njegove motive te igrača baca direktno u akciju. Nakon što svom liku odredite spol i dizajnirate mu psihološki profil koji će donijeti osjetne gameplay bonuse, upoznajete svoj Black Ops tim koji je uvelike zaslužan za kvalitetu kampanje.
Igra od početka uspijeva vrlo dobro prezentirati čitavu priču da sam zaista imao osjećaj kako sam dio špijunskog filma.
Imamo tu opakog, cool vođu Russela Adlera koji liči na Roberta Redforda kojem je netko na licu igrao križić-kružić s nožem, favorite fanova: Alexa Masona i Franka Woodsa, opaku MI6 agenticu Helen Park, Mossadovog agenta Lazara i humorističnog “mogu nabaviti bilo što” Lawrence Simsa. Vrlo šarolika ekipa s kojom je između misija moguće razgovarati, a koji će također reagirati na određene odluke koje donesete tijekom kampanje. Likovi su odlično okarakterizirani u smislu da je kroz dijalog lako shvatiti njihove glavne crte osobnosti, ali i osjetiti kako iza sebe imaju dugu i tajnovitu prošlost punu upitnih odluka u domeni moralnog sivila. Igra s njima odlično prodaje priču jednog Black Ops tima gdje nitko zapravo nikome u potpunosti ne vjeruje i gdje svatko potencijalno ima neki skriveni motiv.
Tijekom kampanje školsku ploču popunjavate dokazima kako bi pronašli Perseusa i njegovu špijunsku mrežu. U tu svrhu imate glavne, kritične misije, ali i par iznenađujuće zanimljivih opcionalnih misija. Primjerice, u jednoj od njih je od desetak agenata potrebno odabrati troje za koje na temelju određenih dokaza smatrate da rade za Perseusa. Spomenute je dokaze pažljivim istraživanjem moguće pronaći u glavnim misijama, te ih samostalno pregledati bez da vas igra pritom drži za ruku i navodi na rješenje.
U single-player kampanji imate glavne misije, ali i nekoliko iznenađujuće zanimljivih opcionalnih misija.
Mape na kojima se odvijaju misije u klasičnom CoD stilu često vizualno izgledaju otvoreno no zapravo su izrazito linearne. Opet je gotovo uvijek s vama neki NPC koji vam govori gdje trebate ići i što raditi. Ima tu klasičnih blockbuster skriptiranih sekvenci s napucavanjem, ali kao što sam rekao u uvodu, Cold War je najbolji kada stvari uspore. Najbolji primjer je misija u kojoj preuzimate ulogu nad dvostrukim agentom koji našem timu mora osigurati ulaz u centralnu zgradu KGB-a koji za to vrijeme provodi opsežnu istragu tražeći krticu. Ova misija ima nekoliko odličnih, strahovito napetih trenutaka na razini dobro režiranog filma.
Napetost raste tijekom čitave kampanje, a stvar kulminira odličnom misijom u Vijetnamu pred sam kraj igre o kojoj neću apsolutno ništa reći kako vam slučajno ne bih pokvario doživljaj. Ozbiljno, toliko je dobra. Pomalo razočara jedino što kraj igre ovisi o samo jednoj velikoj odluci umjesto o kulminaciji odluka koje donosite tijekom igre. Možda ne bi ni ta odluka bila toliko strašna da se ne radi o crno-bijelom “jesi ili nisi”. Nije to nešto što upropaštava iskustvo igre do te točke, ali je pomalo razočaravajuće kada vam nakon svog moralnog sivila i nekoliko teških odluka igra na samom kraju servira nešto tako simplistički.
Napetost raste tijekom čitave kampanje, a kulminira odličnom misijom u Vijetnamu.
Grafički je igra negdje na razini prošlogodišnjeg Modern Warfarea koji je već bio vizualno lijepa igra, a ovdje su naročito impresivne animacije, ekspresivnost i izgled lica likova. Pomalo razočarava doduše što se nema konkretnijeg napretka u vizualima u odnosu na prošlogodišnji Modern Warfare, a za neke scene mogao bih se zakleti da izgledaju i nijansu lošije od razine vizuala kakve smo već vidjeli prije u CoD-u. Moram spomenuti i kako famozni ray tracing nije baš najbolje iskorišten i zapravo je jedva primjetan pa ga na PC-u slobodno možete isključiti i tako si uštediti par frameova.
U svakom slučaju, kampanja nudi svega 15-tak misija i upada u domenu kratkog, ali slatkog iskustva. Nadam se kako će se eventualni nastavak još više osloniti na špijunske elemente i priče gdje vas igra ne drži za rukav, a gdje ultimativni cilj nije samo ubiti sve što se kreće. Za to uvijek možemo skočiti u multiplayer, a za početak ajmo vidjeti kako to izgleda u Zombies modu.
Prošlogodišnji Modern Warfare preskočio je taj popularni kooperativni mod jer se očigledno nije uklapao u njegov potpuno ozbiljan ton. Njegova pojava u ovom nastavku ne čudi ne samo zbog drugačijeg tona Cold Wara nego i zbog činjenice kako je njegov multiplayer razvijao Treyarch koji je taj mod i osmislio. Nažalost, Zombies se ovdje čini kao da je napravljen tek da posluži u marketinške svrhe i da igra odaje dojam kao da je sadržajnija nego što zaista jest. Još uvijek četiri igrača moraju što duže preživjeti protiv hordi zombija čijim ubijanjem zarađuju valutu s kojom postepeno otključavaju oružja i dijelove mape.
Zombies se ovdje čini kao da je napravljen tek da igra odaje dojam kao da je sadržajnija nego što stvarno jest.
Mnogo toga što su igrači voljeli u prošlim iteracijama ovdje je izbačeno te će se vjerojatno dodavati naknadno kroz ažuriranja. Nema Zombie Rusha, prilagodbe težine i intenziteta zombi hordi, ali ni mogućnosti solo igranja s članovima tima kojima upravlja umjetna inteligencija. Trenutno se nudi samo jedna dosadnjikava mapa koja je zapravo svojevrstan remaster mape viđene davne 2008. godine u Call of Duty: World at Waru. Jedina novina ovdje je što Zombies i standardni multiplayer imaju zajedničku progresiju. Ukratko, sva oružja, likovi, i ostali predmeti koje otključate igrajući Zombies bit će vam dostupni i u standardnom multiplayeru i obrnuto.
Unutar Zombiesa moguće je zaigrati i Dead Ops Arcade mod u kojem četiri igrača tamane hrpe zombija – ovog puta iz ptičje perspektive. Čitava stvar izgleda kao kakav twin-stick shooter star 15 godina i još je k tome strahovito neispoliran i dosadan. Zombies na PlayStationu podrazumijeva i ekskluzivni Onslaught mod. Iako je ovo recenzija PC inačice, htio sam biti detaljan i provjeriti jesu li u ovom slučaju vlasnici PlayStationa bolje prošli. Ukratko, u Onslaughtu, dva igrača se moraju držati određene točke na mapi budući da im boravak izvan nje nanosi štetu. Kad izađu na kraj s valom neprijatelja, točka se seli na drugu lokaciju i stvar kreće ispočetka s brojnijim i težim neprijatljima. Stvar zna biti vrlo teška i napeta, a elitni neprijatelji zahtijevaju maksimalni stupanj suradnje i svu silu municije kako bi im se stalo na kraj. Štoviše, Onslaught se odvija na standardnim multiplayer mapama što ga čini svježim i zabavnim na duže staze.
Sve u svemu, ovogodišnji Zombies ogoljen je i ne donosi ništa što bi začinilo njegovu poznatu gameplay formulu. Ne sumnjam kako će ga ažuriranjima dovesti do respektabilne razine sadržaja, ali bojim se kako će do tada pucati po zombijima biti daleko manje zanimljivo nego pucati po drugim igračima. Za taj dio prepustit ću vas Igoru koji je proteklih tjedana potajno među vama puzao kroz rovove.
MULTIPLAYER BY IGOR
Zbog razno raznih glavno-uredničkih obveza i video produkcije morao sam prestati pisati recenzije igara još prije nekoliko godina, ali jednu godišnje sam si ostavio – recenziju multiplayer segmenta novog Call of Dutyja. I kad tako više od desetljeća igraš CoD multiplayer pod recenzentskim povećalom, neke stvari ti se jednostavno izoštre oko cijelog serijala. Dobiješ jedan dublji dojam o Call of Dutyju kao mega-zvijezdi gaminga koja se osvježava svake godine i za koju vrijede drugačija pravila. Slično je to kao sa sportskim igrama – da ih svake godine recenziramo tako da kao glavnu stvar tražimo inovativnost bile bi najgore ocjenjene igre ikada. Ali, to bi bilo krivo jer se obično ne radi o lošim igrama.
Dakle, jasno je da ne treba očekivati velike promjene od serijala koji je uspio naviknuti svoje fanove na novu igru svake godine. Jer na kraju krajeva – istina je da svake godine CoD pruža dosljednu, dobru zabavu u drugoj tematici, s drugim oružjima, mapama i ponekom izmijenjenom mehanikom. Još kad uzmeš u obzir da multiplayer segment nije jedina stvar koju plaćaš kad kupiš novi CoD, već dobiješ i kompletnu SP kampanju te zasebno co-op iskustvo, cijeli taj paket svake godine obično ima smisla kupiti.
I obično čim uđem u novi Call of Duty s povećalom u ruci odmah znam što tražim – na poznatom sam terenu. Već u glavnom meniju vidim što je reciklirano, a što je novo i odmah usmjeravam povećalo baš na te blage novitete. Pa igram i analiziram. Pritom imam na umu što fanovi serijala očekuju od CoD-a i procjenjujem hoće li ovime biti zadovoljni, a otprilike mogu procijeniti i koliko su developeri spremni riskirati s novitetima kada je fanbase toliko velik i lako razdražljiv. Developeri ovakvih mega-zvijezda imaju sasvim razumljive kočnice na kreativnosti i to treba poštovati do neke mjere. Velik je ovo serijal i ne mogu si oni dopustiti previše glupiranja i rizika. Svi se sjećamo kako to može završiti kada te kočnice popuste pa Call of Duty ode u budućnost, a likovi počnu hodati po zidovima. Zajednica kipti od bijesa! No, istina je i da te kočnice moraju barem malo popustiti s vremena na vrijeme – inače dobiješ Call of Duty: Black Ops Cold War.
Ovogodišnje izdanje Call of Dutyja u svom multiplayer segmentu jednostavno djeluje kao rezultat manjka vremena, želje i volje.
Ovogodišnje izdanje Call of Dutyja u svom multiplayer segmentu jednostavno djeluje kao rezultat manjka vremena, želje i volje. Djeluje praznije nego inače, suhoparno i previše poznato. Siguran sam da barem dio krivice za taj dojam leži u samoj tematici Hladnog rata. Vjerojatno problem leži negdje u tome što je Hladni rat tematski vrlo blizu Modern Warfareu pa i Black Ops podserijalima – slični su tu gadgeti, vozila i puške. Nije to prvi put da taj problem “tematske sličnosti” vidim u Call of Dutyju, ali kad se prije znao pojaviti developeri su to prepoznali pa su se potrudili unijeti svježinu i različitost na drugim poljima da balansiraju ukupni dojam. Primjerice, pretvorili su killstreakove u scorestreakove, predstavili create a class sustav i obične igrive likove pretvorili u heroje s posebnim mogućnostima. Daleko od toga da su sve te promjene bile dobro prihvaćene kad su se prvi put pojavile, ali bile su svakako nešto novo, nešto što je bilo zabavno testirati i vidjeti hoće li se zadržati u serijalu.
Call of Duty: Black Ops Cold War nema gotovo ništa takvo. Promjene u ovoj igri su više na razini nijansi i detalja, umjesto da ozbiljnije uzdrmaju bilo koji od već dobro poznatih podsustava gameplaya. Mogao bih sada nepotrebno duljiti i govoriti o tome kako je neka puška previše OP, kako je TTK duži nego inače i kako je registracija pogotka za nijansu drugačija te ponekad frustrirajuća – ali to je meta, to su rani bugovi, to će se riješiti ažuriranjima. Umjesto toga fokusirao bih se baš na ukupni dojam kad kupiš i zaigraš Cold War multiplayer, a dojam je da tu jednostavno nema dovoljno svježine. I to bilo u redu da je ikako balansirano s nečim drugim, da igra zbog manjka svježine ima više sadržaja nego inače ili da očarava grafikom. Ali nažalost – ništa od toga. Dapače, ovo je jedan od najsiromašnijih CoD multiplayera kojih se sjećam, barem na launchu. Tu je svega 8 novih mapa, nema baš ni puno novih modova (op. a. Dirty Bomb mi je super koncept), a i oružja su CoD klasika oko koje se nitko neće previše uzbuditi.
Ovo je jedan od najsiromašnijih CoD multiplayera kojih se sjećam, barem na launchu.
Mogao bi ovo biti dobar CoD multiplayer za one fanove koji broje frameove animacijama reloada, zapamtili su TTK za svaku pušku u milisekundu i kunu se da je baš Black Ops 2 svojevremeno imao najbolji MP u serijalu. Oni ne mare za grafiku i zapravo ne žele velike promjene u serijalu koji su zavoljeli. Oni ujedno znaju cijeniti sve te sitne promjene u gameplayu, ponašanju oružja i dizajnu mapa kakve se u Cold Waru zaista mogu pronaći. Oni gone Prestige levele, razumiju metu i igraju svaki CoD dok se ne izliza. I njima bi se mogao svidjeti nešto suhoparniji, možda i kompetitivniji dizajn mapa u Cold Waru (iako na nekima od njih postoji očiti problem s vidljivošću neprijatelja). Takvi igrači bi se čak mogli i navući na ovu igru, otključavati dodatke za oružja, naviknuti se na i dalje frustrirajuć SBMM i željno iščekivati dolazak najavljenih novih mapa. Ali mislim da će svima ostalima ova igra u multiplayer segmentu jednostavno ostaviti mlak dojam.
Može li stvar spasiti novi sadržaj? Može! Gameplay je čvrst, podsjeća na starije naslove u serijalu i mogao bi mnogima biti po volji. No, tim dobrim temeljima nedostaje nešto više. Više sadržaja u obliku novih mapa i modova svakako bi pomoglo, no pitanje je hoće li ti najavljeni besplatni dodaci doći na vrijeme dok su ljudi još zagrijani za ovu AAA igru koja zapravo ne nudi nešto osobito novo i izgleda tek solidno. Ona stara izreka “tko voli, nek izvoli” nikad nije bolje odgovarala nekoj igri. Jer ako stvarno volite CoD poput ove “Prestige” ekipe koju sam gore opisao, probajte i ovaj – znate i sami da želite, a zapravo nije loš. Samo malo neinovativan i siromašan po izlasku igre.
PitaTojo99
29.11.2020 - 19:32Potpuno nepotreban cod. Vise se vidi nazadovanje n e go napredovanje u igri… Bolje da su sacekali do 2022 i izbacili neku bombu
PppPP
@PitaTojo99, 30.11.2020 - 00:08ti još ne kužiš kako funkcionira razvoj CODova? 3 studija sudjeluju i izmjenjuju se svake godine, tj svaki ima 3 godine za napraviti igru. ti studiji su infinity ward, treyarch i sledgehammer games. još je tu i raven software koji valjda pomaže svima, nem pojma. ugl MW iz prošle godine nije od istog studija, niti ovi mogu čekati još godinu dana jer je red na druge studije.
Agent
@PppPP, 30.11.2020 - 08:38sledgehammer games također večinom je u duetu (pomaže) infinity wardu večinom
Artyom
@Agent, 30.11.2020 - 14:43Prvo su uskočili napravit MW3 nakon što se Infinity Ward raspao, nakon toga dva CoD-a su radili samostalno, no trenutno ih je Activision zbog neslaganja izbacio iz trogodišnjeg ciklusa. Ovaj Black Ops Cold War i jest bio njihov Cod 2020 projekt, ali ga je zbog neslaganja preuzeo Treyearch, dok je Sledgehammer sad potpisan samo kao “additional developer”.
Artyom
@Artyom, 30.11.2020 - 14:46CoD 2021 također radi Treyarch, možda Black Ops 5, al vidjet ćemo šta će na kraju biti nakon takvog raspleta u razvoju CoD-a 2020.
PitaTojo99
@PppPP, 30.11.2020 - 13:12Ti jos ne kuzis da me nije briga za studije i ne pricamo o njima. Ovo je COD fransiza, radili na njemu romi iz dubrave ili neki studij. Ubijaju vlastitu fransizu izbacivanjem novog COD-a svako malo
PppPP
@PitaTojo99, 30.11.2020 - 23:51“aha pogriješio sam” would suffice
razer1234559
29.11.2020 - 19:44Zadnji cod koji sam igrao je Modern Warfare 3 i to prije nekakvih 7-8 godina.
MurZZoZ
@razer1234559, 29.11.2020 - 22:34Posljednji valjani Call of Duty je bio Black Ops
Dad of Boy
@MurZZoZ, 30.11.2020 - 00:56Posljednji valjani COD je COD 3
Jodler
@Dad of Boy, 30.11.2020 - 06:21Posljednji valjani cod je Modern Warfare 2019 sa Warzoneom.
perisimus
@Dad of Boy, 30.11.2020 - 10:24E ta ti je na mjestu, evo ti lajkić.
croBilly394
@Dad of Boy, 30.11.2020 - 21:37Po meni poslijednji dobar COD Modern Warfare iz 2007. Ako si vidio to, vidio si više manje sve poslije toga što je vrijedno spomena.
Slim1992
29.11.2020 - 19:52Zar ovo jos neko igra 😅? Kad se sjetim modern warfarea i te revolucije u gamingu. Pa jos par dobrih nastavaka. Pa onda tonu copy paste naslova..koliko ih je do sad izaslo 20, 30? Tuga na kraju
Cpt. Price
29.11.2020 - 19:55Nemam cw . Nisam ga kupio kako kaže Izet: Ne zato sto nemam nego zato sto NEDAM.
Ali sam igrao beta verziju mp. I to bjesomučno sve dane i sate koji su bili na raspolaganju. Kako bih ga možda zavolio iako sam znao da će ta ljubav biti samo platonska. Nadao sam se… I opet sam se iznova nadao da će mi se svidjeti. Ali ko živi u nadi umire u očaju. Da ne duljim za prvo javljanje reci ću samo da podpisujem napisano za mp recenziju. Ostavljam si za pravo dopuniti ponešto, no pričekat ću komentare ostalih ljubitelja i mrzitelja cod fransize
Gamingground
@Cpt. Price, 29.11.2020 - 20:44E dobro si to srocio, ma igrica je odlicna, ali ne vridi 80€ ili 60€ ili koliko god… Na staroj slavi zive, al odbit ce im se jednom od glavu.
ScoobyDooo
@Cpt. Price, 29.11.2020 - 22:54Kupio ga radi WZ gunova,goldo 3 snipera i amen.LEvelo bi jos neke puske al ne mogu ga igrati,ne vuce me nikako
S a l e
29.11.2020 - 19:58Haj’ sto je serijal propao k’o mudo kroz gace davnih dana nego sto ni grafiku ne znaju nabubati da vristi u 2020 god. Od 2002 god koriste Quake engine, cigani. Milijarde uzmu svake god a zao im kesu odresiti na krsten ENGINE umjesto ovog govneta.
stsrog 15 god…Ovoj igri ne bi PS7 pomogao da se spasi ismijavanja 😆
Kratosov Boy!
@S a l e, 29.11.2020 - 20:23Ma daj molim te. Od svega sto mozes reci za igru ti spominjes engine. Engine nije problem vec game design.
Timmy20
@Kratosov Boy!, 30.11.2020 - 10:28Ne, problem su gejmeri ovisnici i balava dječurlija koja ima previše para i mora imati novi COD, mora imati sve novo da budu “in”. Očito svi dobro zarađuju od recikliranja, čemu izmišljati toplu vodu ako je recikliranje zakon?
Masterchief
@S a l e, 29.11.2020 - 20:55Zapravo ne, ne koriste Quake engine od 2002. godine, od kud ti ta blesava ideja? Zapravo koriste modificiranu iteraciju IW enginakoji potječe u davnoj 2005.
S a l e
@Masterchief, 29.11.2020 - 21:04Potice iz davne 2005? Pa sta je on nego modifikovana verzija enginea od prvog dijela. Uklkuci logiku. Od 2002 do – 2005 lafo pomjenili pokretac a sam kazes da koriste od 2005 do danas isti, 15 god.
hrga007
@S a l e, 29.11.2020 - 23:13ali ga ti sereš čovječe, to što upgradeaju jedan pokretač konstantno ne znači da je loš. Bio je loš do prije par godina a posebno prošle gdje je igra izgledala BRUTALNO.
Najbolje da se samo vrijedi upgrade ako ga nazoveš novim imenom kao unreal engine 4 ili frostbite 3
S a l e
@hrga007, 30.11.2020 - 00:09Modern Warfare proslogodisnji izgledao brutalno? Jesu one misije sa taocima u mraku, ostalo nista. Dvije misije relarivno fino izgledale ostale smijurija. Jesi ga ti igrao uopste? COD je imao dobru grafiku do 2009, i MW2…Posle toga sve zaostajalo uvijek za modernim igrama debelo. Posebno smijesna fizika, ni dan danas ne mozes puskom sijalicu razbiti lol. Toliko o detaljima
ScoobyDooo
@S a l e, 30.11.2020 - 02:15Jel ti znas da je ovo arcade shooter?Me serijal vuce vise prema realismu.Graficki mW(reboot) je najbolji cod i tu nemas raprave.Cod se svodi na Mp,ak ce realizam i destrukciju igraj Batllefield.Lupas gluposti bespotrebne.
RickBarry
@S a l e, 30.11.2020 - 14:11Da inače CoD baš teži za realnošću…
Koja grafika šta pričaš to je jebeni multiplayer arcade shooter, zadnja stvar koja se gleda je grafika. Dokle god je donekle u standardima dobro je. CoD ima puno veće probleme od nebitne grafike.
Masterchief
@S a l e, 30.11.2020 - 06:41Ne, ne koriste engine star 15 godina, koriste najnoviju verziju/iteraciju enigna iz 2005. To je kao da kažeš da sve unreal engine 4 igre korste engine star 15 godina
SilverMelior
@S a l e, 30.11.2020 - 08:44Modern Warfare iz 2019 koristi potpuno novi engine.
Gamingground
29.11.2020 - 20:40Stvarno ne vidim smisla u ovim sezonskim igricama… CoD, PES, FIFA, NBA 2k, mislim sta oni mogu u godinu dana napraviti da igrica vrijedi evo sada 80€. Najluđi smo mi, tj. ovi koji kupuju takve igrice. Npr.da jedan NBA 2k kosta 80€ koliko kosta i ajmo reci Demon’s Souls, ma nema smisla stvarno
marko1106
@Gamingground, 30.11.2020 - 11:09Sto je najace na Sonyu NBA2K kaže single player offline i multiplayer online. Jel moguce da nema local multiplayer?
Jere Zaja
@Gamingground, 30.11.2020 - 18:03Ma daj brate za cijenu jedne nove fife ili cod mozes uzest 3-4 kvalitetne igre, meno ove sezonske igre nemaju nikakvog smisla
kozmos098
29.11.2020 - 20:41Pun mi je ku…. Amerikanaca i njihovih pogleda na svjet, gdje su oni serifi i pravednici a ostali narod negativci a posebno rusi
IgorBiH
@kozmos098, 30.11.2020 - 16:06Amen
kozmos098
29.11.2020 - 20:41Ovo nebi igrao ni da mi daju na ps+
igram pinball
29.11.2020 - 20:54Kad ce prestat da seru na ruse:(
Noproblemoguy
@igram pinball, 29.11.2020 - 23:07Jadni rusi,da oni sad naprave igru u kojem su ameri negativci,uff evo visim SAD vec baza atomski na njih.Mislim nije uredu i zato mrzim COD jedini cod koji me je pridobio i jos ga igram a to je Warzone i to je to
SilverMelior
@igram pinball, 30.11.2020 - 08:54Kako vi ne možete razumjeti da bi prica imala smisla i shvatila se ozbiljno,neprijatelj mora biti neka jaka drzava koja je tehnološki jednako jaka kao i USA. Na sta bi igra licila da je glavni neprijatelj npr. Trinedad i Tobago. Mislis da Rusima smeta sto su negativci? Kad te neko smatra prijetnjom znaci da si uspio u zivotu.
WalwRafii
@SilverMelior, 30.11.2020 - 23:03A osim Rusije nijedna država na planeti nema jaku vojsku?
Agent
29.11.2020 - 20:57SP dobar samo da je malo duži,ostalo bolje da nisu radili
snooker
29.11.2020 - 22:07mapa u zombijima je zapravo svojevrstan remaster mape viđene u Call of Duty: World at Waru? remaster koje mape točno? one 4 koje su bile u COD WaW i ne liče baš na ovu…
xxved
29.11.2020 - 22:19Je li mene jedinog ova igra pomalo vraca na onaj stari, dobri, jedini Modern Warfare(cod4). Ne znam zasto, jednostavno mi daje neki vibe koji mi je i ta igra dala.
Nemanjazzz
29.11.2020 - 22:26Cod 2k20
Noproblemoguy
29.11.2020 - 23:09Iskreno ja mislim da bi Cod trebao zaboraviti svoj mp i fokisirati se na Warzone,mp onako igraju oni kojis su kupili full igru i igraju je samo da si nadograde oruzja pa da u warzonu budu jaci.
hrga007
29.11.2020 - 23:10hahahahhahahahaha još jedna igra s manjom ocjenom od serious sama 4. BRAVO
Agent
@hrga007, 30.11.2020 - 09:04Ovo jest daleko lošije od bilo kojeg SS igre,jedino što je možda malo bolje optimizirano nego SS4 iako SS4 su puno popravili u odnosu od samog izlaska
hrga007
@Agent, 01.12.2020 - 00:30ma daj se uozbilji, ss4 je smeće u kojem nema ničeg novog ali su tu dali ocjenu 75 samo zato što je naša
Agent
@hrga007, 01.12.2020 - 08:30Onda znaš kolko je ovaj cod loš kad zaslužuje dobiti daleko lošiju ocjenu.Samo ga SP spašava malo
hrga007
@Agent, 01.12.2020 - 22:37ne, nego pouzdano znam da je ss4 poklonjena ocjena od strane redakcije
Agent
@hrga007, 02.12.2020 - 09:02Dobro,neka bude po tvome da je poklonjena ocjena,ali je ss4 je i dalje bolji nego ovaj cod,koji da nema sp dobio bi ocjenu 30-40.
A to tvoje pouzdano znaš sigurno je samo zato jer se tebi ne sviđa ss4
SanKa
30.11.2020 - 09:05“Grafički je igra negdje na razini prošlogodišnjeg Modern Warfarea koji je već bio vizualno lijepa igra” jesi ti corav ? CW izgleda 10 godina unazad u odnosu na MW. Katastrofalna prezentacija i mazanje očiju
Hrvoje Smoljić
@SanKa, 30.11.2020 - 09:26Ok, mozda nisam dovoljno naglasio, ali kažem da su tu negdje, ali da zna izgledati lošije ne samo od Modern Warfarea nego i od starijih COD igara na momente što je naročito razočaravajuće jer bi ovo djelomično trebao biti next-gen naslov koji ima i taj nesretni ray tracing koji mu ne služi ničemu. Unatoč tome definitivno nije slučaj da igra izgleda katastrofalno.
SanKa
@Hrvoje Smoljić, 30.11.2020 - 11:26Dao sam taj epitet iz razloga da izgleda dosta lošije od prošlogodišnjeg naslova. Ako nešto mrzim to je kad mi pokušaju sakriti nedostatke sa šarenilom. Stvarno ne razumijem tu formulu da se studiji igraju ping pong za izradom. Infinity je ubio sa MW i Warzoneom, mogli su njima dat. Strahujem za 10.12 kad kreće integracija Warzonea.
perisimus
30.11.2020 - 10:27Isto judeo- anglosasko propagandističko smeće svake godine, sve je skoro indentično prethodnim nastavcima a prodaja raste (ili bar ne pada). Što sam stariji to sve manje razumijem ljude. Dali bi trebalo biti obratno? Ne znam.
Agent
@perisimus, 30.11.2020 - 10:38Da prodaja raste je razumljivo,jer tko je zavolio taj serijal kupuje svaki nastavak i još svake godine mladi pronađu,probaju taj serijal ( a i opčenito je sve više gejma svake godine).Što si stariji teže je razumijeti gejmere.
markoo788
30.11.2020 - 11:37Nema gunfighta u mp
Tesko da cemo kupiti
Annabella_M.
01.12.2020 - 22:07Igrala sam samo betu i ne mogu kupit si igru ali sam sigurna da je ovaj COD bolji od prošlog jer Treyarch prave najbolje COD igre. Po meni bi najbolje bilo da samo Treyarch pravi COD igre i da za svaki COD čekamo po 3 godine i onda bih dobili odličan COD!
Agent
@Annabella_M., 01.12.2020 - 22:21Da si igrala BO4 nebi rekla da treyarch zna pravit COD igre
Annabella_M.
@Agent, 02.12.2020 - 20:44Igrala sam kad je bio free blackout, i bio je baš super ali nemam novca za kupovanje igara pa ga poslije nisam mogla igrati. A warzone je evo free ali baš je dosadan i spor, a dobro svaka igra poslije apexa mi se čini sporom i dosadnom.