HCL.HR

Konačno je najavljena prva ekspanzija za Elden Ring – Shadow of the Erdtree

Zoran Žalac 28.02.2023.   •   52 komentara


Hvaljeni i nagrađivani Elden Ring dobit će svoju ekspanziju koja će nositi naziv Shadow of the Erdtree. I to je sve što za sada znamo.

Godinu dana nakon izlaska hvaljene igre Elden Ring napokon je najavljena njezina prva ekspanzija. Proširenje će se zvati Shadow of the Erdtree i po opisu zvuči da ćemo “hodati novim putem”, tj. posjetiti novu regiju u Lands Between.

Nije otkriveno kad bi ekspanzija trebala biti lansirana, rečeno je samo da je u razvoju. Za pretpostaviti je da će se ekspanzija plaćati, tj. prodavati odvojeno od same igre, ali ni to još nije potvrđeno.

Elden Ring je krajem prošle godine bio obogaćen PvP arenom, ali ovo će mu biti prvo pravo proširenje.

Komentari (52)

  • mtgamer

    28.02.2023 - 10:47

    Jedva čekam!!!

  • Tigar91

    28.02.2023 - 10:51

    Znojava igra

  • ImeiPrezime

    28.02.2023 - 11:06

    Goty 2023.

  • Aldin219

    28.02.2023 - 11:09

    Svi znamo da su DLC uvijek najbolji dijelovi From Soft igara tako da naravno da smo uzbudjeni. Ono sto me malo ljutilo kod igraca i fanova jeste sto su svi toliko nestrpljivi. Pa covjece, Elden Ring “base” game je kao 5 drugih igara u kolicini sadrzaja, de malo skromnosti i realnosti. Pustite ljude da rade sta znaju najbolje.

    • dragansimic22

      @Aldin219, 28.02.2023 - 12:21

      Ovaj DLC kao cijeli GOW Ragnarok

    • Aldin219

      @dragansimic22, 28.02.2023 - 13:45

      Vidi ni ja nisam preodusevljen novim GoW(Ragnarok nisam ni igrao), ali najvise zbog nevidljivih zidova, objekata i sveobuhvatno lose implementacije istrazivanja, straaaaasno dosadnih mini zagonetki i recikliranih bossova( onaj jebeni troll u 20 boja). Kad sam otisao j pakao i ona cijela atmosfera i ludilo, uzivio se i upijam a na kraju opet isti boss. Te su me stvari ljutile bas.

      ALI! Ipak je to definitvno kod igraca broj jedan igra bez sumnje od 2018 na ovamo. Kad radi sto je radio originalni GoW, onda je pravi uzitak. Prva sekvenca igre ili kad se tuces sa onim zmajem… jednostavno spektakl. Natalost mislim da je razlog zasto sam ja malo razocaran u tu igru jeste jer sam osjetio da je neispunjen potencijal. Da su samo jos malo ulozili truda… N kraju dana ti developeri u moru smeca danas prave brutalne igre i samo to je vrijedno divljenja tako da tvoje trollanje nije bas pametno.

    • MAJSTOR RINGO

      @Aldin219, 28.02.2023 - 16:34

      Drug, kada govoris o recikliranim bossevima, budi iskren do kraja, pa kazi da i u ER imas na desetine najmanje recikliranih bosseva, jesu doduse mahom opcionalni, ali su reciklirani, samo malo pojacani i to je to.

    • ImeiPrezime

      @MAJSTOR RINGO, 28.02.2023 - 17:14

      E, i? Elden Ring je igra sa jedno 60-80 unikatnih bosseva. God of War 2018 ih nema ni 10. A obje su AAA igre koje se prodaju po cijeni AAA igara. Razlika u količini sadržaja je neusporediva.

    • MAJSTOR RINGO

      @ImeiPrezime, 28.02.2023 - 19:08

      E, i? Ima ih i gow, naravno, srazmerno, ER je mamutskih razmera, OW, gow linearna igra.
      Kazes 80 unikatnih bosseva?
      Mislim da je dosta manje, ali i cak da je toliko, opet su 150 -180 reciklirani.
      Zaista poprilican broj?
      Vidi ispada da pljujem po ER, nikada, ni u ludilu, pa sam sam u njoj utrosio od 150-200h. Bio bih pravi mazohista da toliko vremena utrosim na nesto sto ne valja. E razlika je ta sto vi freneticno branite ER, po svaku cenu, u svemu. Cak i kada nesto ocigledno nije bas super dobro napravljeno. Ja pak svaku igru cu kritikovati po mom misljenju onde gde nesto nije u redu, ili hvaliti ako je top Notch napravljeno.

    • ImeiPrezime

      @MAJSTOR RINGO, 28.02.2023 - 19:18

      Zašto gledaš proporcionalnost? Te dvije igre nisu proporcionalnih cijena, nego istih. A za istu cijenu, Elden Ring nudi neusporedivo više. Odnosno, za AAA igru, God of War nudi sramotno malo sadržaja.

    • MAJSTOR RINGO

      @ImeiPrezime, 28.02.2023 - 20:35

      Moram, istih su cena, da, ali su dragacije, kao sto sam rekao, ow, ova linearna, dosta kraca.
      Zamisli da nakrcas preko 230 bosseva u gow?
      Znas kako, to koja sta igra nudi i sta se kome svidja je krajnje subjektivno misljenje i afinitet. Gow ide na kartu vrhunske price, prezentacije, vrhunske grafike, muzike-zvuka, vrhunski face motion capture, lyp sinc, glume generalno. Znaci nije bitan kvantitet, po meni, vec kvalitet, igra moze da traje i 10-15 sati a da za to vreme imas vrhunsko iskustvo. Imas na drugu stranu igre koje vestacki podizu trajanje. Mogu da kazem da ER dominira u nekim drugim stvarima. Znaci sve je to individualno ko sta voli.

    • ImeiPrezime

      @MAJSTOR RINGO, 28.02.2023 - 21:14

      Sorry, ali pričamo o igrama, ne filmovima ili nečemu trećem. God of War je akcijska avantura fokusirana na melee combat. I kao takvoj, količina raznovrsnog sadržaja je kriminalna. I nikakav lip syncing ni motion capture to ne mogu ispraviti. Radi se o igri, ne tech demou. Sreća pa su to popravili u nastavku. I ne govorim da God of War treba 230 bosseva. Al ako igra već ima nekih 30ak bosseva okvirno onda je bizarno da od tih 30ak postoji 10 varijacija istog trolla i isto toliko jako sličnih valkira.

    • MAJSTOR RINGO

      @ImeiPrezime, 28.02.2023 - 22:21

      A Sorry ti frende, mnogim igracima je to bitno, a ne fokus na mazohisticko mlataranje sa recikliranim bossevima. Mislim da je i melee borba dosta dobro odradjena, nije puno teska, ali na vecoj postavci tezine moze da bude izazovna. Ako postoje 10 varijacija trola, onda u ER imas 20 varijacija zmaja, 20 varijacija onog konjanika, 20 varijacija gustera, 20 varijacija dzinova, 20 varijacija viteza i jos puno njih. Plus imas reciklirane one pecine, katakombe na tone, koje su pa skoro potpuno iste, sa istim bossevima, vidis par njih, video si sve, sve samo da bi popunili taj ogroman svet.
      To su cinjenice, kritikovati reciklazu bosseva u gow, a ne osvrnuti se na er, da i tamo ima mnogo mnogo vise, naravno jer je igra mamutskih razmera, pa to je krajnje licemerno. Ti ne zelis da prihvatis cinjenicu da ER nije bozanstvo u gamingu, bez ijedne greske, a ocito ga ti tako smatras, da ima nekih nedostataka, i da moras da ga branis po svaku cenu kao najbolju igru ikad napravljenu u istoriji covecanstva. Sa takvim stavom, zaista nije moguce da se normalno i objektivno polemise.

    • ImeiPrezime

      @MAJSTOR RINGO, 28.02.2023 - 23:06

      Neznam koliko puta možeš uspjet promašit poantu komentara. Nije problem količina ponovljenih bosseva, problem je ukupna količina sadržaja. Da god of war ima jos 10 vrsta RAZLIČITIH bosseva, onda nebi bio problem što su trollovi reciklirani 10 puta.

    • MAJSTOR RINGO

      @ImeiPrezime, 28.02.2023 - 23:19

      E ovako, sve si u pravu frende, 100%
      ER je najbolja igra svih vremena, ona je bozanstvo gejminga, jeres je ako i samo pomislis da nije bez mana.
      ER jeste i bice najbolja igra koju je covek napravio, klicem ti Eldene Ringu, oprosti mi za sve sto sam izreko lose o tebi.
      E jel si sad zadovoljan!

    • ImeiPrezime

      @MAJSTOR RINGO, 28.02.2023 - 23:23

      Znači kad ostaneš bez ikakvih argumenata i vidiš da nemaš veze o čemu pričaš, počmeš se tako sramotit. Jadno.

    • MAJSTOR RINGO

      @ImeiPrezime, 28.02.2023 - 23:31

      Ajde ovako, da stavimo po stranu ragnarok, znaci zamisli da uopste ne postoji.
      Pitam te direktno, jasno i glasno!
      Da li u ER ima recikliranih bosseva?
      Da li se u ER ponavljaju iste ili slicne tamnice i pecine sa istim bossevima tokom maltene cele igre.
      Jel si u stanju da kratko odgovoris sa DA ili NE?

    • Aldin219

      @MAJSTOR RINGO, 28.02.2023 - 17:35

      Koliko unikatnih bosseva ima Elden Ring a koliko GoW? Za mene jeste cak i u ERu bilo naporno tuci iste bosseve i najgori dio igre su mi pecine i dungeons. Ali i GoW je to bas bas katastrofa jer gotovo svaki boss je isti, a GoW je 90% linearna igra. To mi je nedopustivo za takav naslov. Pa pogledaj bilo koji stariji GoW, svaki ima bolje bosseve

    • MAJSTOR RINGO

      @Aldin219, 28.02.2023 - 22:37

      A ti druze nisi ni igrao Ragnaröka a pljujes po njemu. Nisi odusevljen njime, a nisi ga igrao, ha ha, daj kolega mislio sam sam da si malo ozbiljniji gejmer, da das kvalifikaciju nekoj igri na osnovu nekog yt video, misljenja nekog drugog gejmera, ili recenzije. Znas ja kad neku igru ne igram, ne dozivim licno, ja je i ne komentarisem.

    • Aldin219

      @MAJSTOR RINGO, 01.03.2023 - 06:54

      Jedi naporan u picku materinu. Ja pricam o GoW 2018 kao sto sam EKSPLICITNO gore napisao. Mogu li te zamoliti nesto? Okani se citiranja mene, ok? Imas dovoljno usera ovdje i uzivaj, ja nisam tvoj „drug“ nit ti znas koliko sam ja „ozbiljan“ gamer.

    • MAJSTOR RINGO

      @Aldin219, 01.03.2023 - 08:12

      Sve u redu gospodine Aldine, evo vise necu nikada sa vama polemisati o bilo cemu, a posebno o ER.
      Veliki pozdrav!!

    • pleto

      @MAJSTOR RINGO, 28.02.2023 - 17:47

      “Drug, kada govoris o recikliranim bossevima, budi iskren do kraja, pa kazi da i u ER imas na desetine najmanje recikliranih bosseva, jesu doduse mahom opcionalni, ali su reciklirani, samo malo pojacani i to je to.” – odličan odgovor, svaka čast. Obožavam ER al bosevi se ponavljaju više nego u bilo kojoj drugoj igri, a ovaj aldin to navodi kao glavnu manu neke druge igre, a hvali onu koja reciklira najviše. U ER sam ubio dosad oko 85-90 boseva, velika večina je varijacija na temu.

    • ImeiPrezime

      @pleto, 28.02.2023 - 18:43

      Očito i tebi treba napisati isti odgovor. Usporedi količinu različitih bosseva u Elden Ringu i God of Waru. Ne samo God of Waru, nego usporedi ER sa 99% AAA igara u tom segmentu. Zadnja 2 God of Wara zajedno imaju manje i običnih neprijatelja i bosseva od Elden Ringa.

    • pleto

      @ImeiPrezime, 02.03.2023 - 07:51

      Ne treba, a ne trebaš mi ni napominjat i pisat nešto što već znam. Ja nisam ni rekao da ER ima malo bosseva nego samo da ih puno ima istih samo u “drugim bojama”.

    • Aldin219

      @pleto, 28.02.2023 - 20:29

      Vise nego u bilo kojoj igri? To je totalna glupost. Limgrawe ima vide unikatnih bossova nego posljednje dvije GoW igre. Kao sto rekoh slazem se da se recikliraju bossevi, ali ako imas 200+ bosseva u igri i SVI main bossovi su jnikatna remek djela, mislim da je to manji problem nego da unistavas jednog trolla u 10 boja. Mislim to nije misljenje, to je cinjenica. Ako se nesto moze zamjeriti ER, to nije raznolikost bossova i neprijatelja

    • pleto

      @Aldin219, 02.03.2023 - 07:57

      Slažem se da ima unikatnih boseva koji su odlični i ne želim oduzimati ER-u njegovu čar nti mi je to bila namjera. Ali ima hrpa istih boseva, svaki se ponjavlja po 8 puta, što ne mora biti loše ali je tako. Ragnarok nisam igrao pa neću njega komentirat.

  • dragansimic22

    28.02.2023 - 11:20

    Pitanje za one koji su završili igru – da li je priča loose end tipa kao u Bloodborneu ili?

    • ScoobyDooo

      @dragansimic22, 28.02.2023 - 11:29

      A ono,nezz sta da ti kzem,Bloodborne kad sam zavrsio bio sam izgubljen sto se storija tice,doslovno zbunjen a kod ER nije tako.Najbolje bi ti bilo da odigras pa da vidis,nezz ovako ak budem pricao mogu ti spoilati samo igru

    • dragansimic22

      @ScoobyDooo, 28.02.2023 - 11:31

      Ja sam mislio da je to to u Bloodborneu, kad ono glavni dio priče u DLC-u. Oko zbunjenosti, nisi sam, igra ima izrazito loš storytelling, ali vrhunsku priču (kad gledaš objašnjenje na youtubeu).

    • SanKa

      @dragansimic22, 28.02.2023 - 11:57

      pa nije…konacna je…

    • dragansimic22

      @SanKa, 28.02.2023 - 12:18

      Složio bi se da nije do toga da DLC objasni više nego main game.

    • darijoman

      @dragansimic22, 28.02.2023 - 12:05

      Sve Fromove igre ( DS, Bloodborne i Elden Ring) imaju ezoteričnu priču. Ne treba tu očekivati priču ispričanu na klasičan način. Nekome se to ne sviđa, ali to je njihov stil i to je to

    • dragansimic22

      @darijoman, 28.02.2023 - 12:16

      Osim Sekira

    • darijoman

      @dragansimic22, 28.02.2023 - 12:19

      Da, osim Sekira, zato sam i naveo u zagradi

    • dragansimic22

      @darijoman, 28.02.2023 - 12:20

      Upravo sam počeo Demon Souls na PS5, ima i to priču koliko vidim i dobro objašnjenu, no mislim da ću je dropat jer nema bonfirea i ne da mi se nakon što me boss ubije prolazit cijelu mapu ponovno, da me opet ubije.

    • mazeo10

      @dragansimic22, 28.02.2023 - 12:26

      sa bloodbornom su ispolirali svoje majstorstvo, deamon souls im je ipak prava igra takvog zanra

    • dragansimic22

      @mazeo10, 28.02.2023 - 12:30

      trebali su bonfire stavit u remaster

    • mazeo10

      @dragansimic22, 28.02.2023 - 12:44

      istina, al vidiš da su se samo na grafike fokusirali

    • Lazy

      @dragansimic22, 28.02.2023 - 16:02

      Bas sam ga zavrsio prije koji tjedan, prva igra od tih developera, mislim da vise necu igrati njihove igre, ubio me tzv grind i ovo sto navodis.

    • dragansimic22

      @Lazy, 01.03.2023 - 08:26

      Prešao sam Bloodborne i Sekira od soulsborne igara, obe su zabavne iako Bloodbrone zathjeva određenu razinu grindanja. U Sekiru nema grindanja, samo treba postat jebeno dobar i zato je najteža igra od Fromsoftwera. Obe igre imaju pristupačne bosseve i nekaku dinamiku. No Deamon Souls, nije zahtjevan mehanički, al brate igra je naporna, teži su leveli nego jebeni bossevi, a i kad umreš od bossa igra te kazni tako da krećeš od početka levela, kakva glupost i zamor, i uz to ona fora s presječenim healthom kad umreš. Odvratno i umjetno produljivanje dužine igre.

    • Lazy

      @dragansimic22, 01.03.2023 - 11:30

      Ma od 60 sati proveo sam bit ce 20 u ponavljanju istih djelova di mogu duse skupljati, umorilo me to, mada kad uspijes rijesit sto si zamislio osjecaj pobjede nenadhebiv, al to mi nije dosta da bi ponovo igrao…

  • Duanador

    28.02.2023 - 11:49

    Ujjj… Moram se vratit Eldenu da se uvjezbam malo. Proslo je vise od 6 mjeseci kad sam zadnji put igrao. A Elden me namucio da sam pljuno u vlastiti ekran.

    • darijoman

      @Duanador, 28.02.2023 - 12:03

      Ne znam šta čekaš?! Pa zakržljao si nakon 6 mjeseci. Podsjeti se malo muke 😛

    • mika76

      @Duanador, 28.02.2023 - 12:45

      Ako hoćeš pravu muku,primi se sekira. Elden ring je bebica prema drugim igrama ld fromsoftver tima.

    • darijoman

      @mika76, 28.02.2023 - 12:56

      Nemoj insana čerati na belaj, hoćeš da razbije monitor, a tek je ga kupio

    • TitanShifter

      @darijoman, 28.02.2023 - 14:22

      Neka neka zdravo je

    • mika76

      @darijoman, 28.02.2023 - 17:17

      ma nečeram ga na belaj,ali mene je još uvijek strah ići u borbu na zadnjeg bosa(sekiro).
      piščenec do kraja.

    • dragansimic22

      @mika76, 01.03.2023 - 08:28

      Ja kad sam svladao zadnjeg bossa, osjećao sam se nepobjedivo, i onda sam krenuo NG+ i sve sam ubio skoro iz prve, osim onog prvog trolla pred vratima, on mi je gori od svih pravih Bossova u igri.

  • SanKa

    28.02.2023 - 11:57

    odlicno..taman krenut s novim buildom 2-3 mj prije izlaska expanzije

  • pinkfloyd94

    28.02.2023 - 14:25

    Svaki put kad se nabrijem da cu si kupit elden ring, upalim malo gempleja na yt i totalno se ohladim. Ne znam zasto, ali mehanike mi izgledaju totalno ispodprosjecno. Inace nemam apsolutno nikakvog iskustva u souls igrama, a vidim da se pise da elden ring nije toliko zahtjevan pa mi se cini da cu mu ipak dati priliku jednog dana

  • Wayne Kerr

    28.02.2023 - 17:20

    Lets gooo !

  • hexagram

    01.03.2023 - 07:30

    Za mene spasitelji gaminga. Stvarno odigram boga isusa jer se par desetljeca ne mogu okanit dojstika i mogu rec da samo za fromsoftware cekam jutro pa da ubijem cijeli dan.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?